03:05
6th of November 2019
 
Match over
Maps
Best of 1
Mirage
16:10 (10:5; 6:5)STATS
Rewatch
CanadavooVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
24-14 +10 91.2 76.9% 1.34
United States
Ben 'ben1337' Smith
ben1337
20-16 +4 79.7 80.8% 1.16
Canada
Joshua 'steel' Nissan
steel
20-20 0 90.5 69.2% 1.15
United States
Cameron 'cam' Kern
cam
13-16 -3 57.9 76.9% 0.99
Russia
Maxim 'wippie' Shepelev
wippie
15-18 -3 63.9 69.2% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Gustavo 'yel' Knittel
yel
20-18 +2 84.0 69.2% 1.24
Brazil
Marcelo 'chelo' Cespedes
chelo
20-19 +1 74.5 80.8% 1.24
Brazil
Ricardo 'boltz' Prass
boltz
18-17 +1 79.2 61.5% 1.06
Brazil
Alexandre 'xand' Zizi
xand
13-20 -7 65.4 84.6% 0.93
Brazil
Bruno 'shz' Martinelli
shz
13-18 -5 57.1 57.7% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
24-14 +10 91.2 76.9% 1.34
United States
Ben 'ben1337' Smith
ben1337
20-16 +4 79.7 80.8% 1.16
Canada
Joshua 'steel' Nissan
steel
20-20 0 90.5 69.2% 1.15
United States
Cameron 'cam' Kern
cam
13-16 -3 57.9 76.9% 0.99
Russia
Maxim 'wippie' Shepelev
wippie
15-18 -3 63.9 69.2% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Gustavo 'yel' Knittel
yel
20-18 +2 84.0 69.2% 1.24
Brazil
Marcelo 'chelo' Cespedes
chelo
20-19 +1 74.5 80.8% 1.24
Brazil
Ricardo 'boltz' Prass
boltz
18-17 +1 79.2 61.5% 1.06
Brazil
Alexandre 'xand' Zizi
xand
13-20 -7 65.4 84.6% 0.93
Brazil
Bruno 'shz' Martinelli
shz
13-18 -5 57.1 57.7% 0.73
Top player in match
Past matches
Head to head
0
Wins
1
Overtimes
2
Wins
#1
koosta | 
United States yghj 
easy for superior steel
2019-10-21 00:47
lets go STEEL'S ANIME TEAM
2019-10-25 03:09
#3
 | 
Russia BULLYHUNTER_8 
Ez for wippie Yekaterinburg goat
2019-10-26 23:07
Ez for Boltz
2019-10-27 05:09
#5
ScreaM | 
United States FatBoi69 
ez weebs
2019-10-29 04:45
#6
 | 
Brazil abusnardo 
When does this match is going to happen? I bet some money on that.
2019-10-30 15:37
#7
 | 
United States xiquo 
ez4anime
2019-11-05 22:54
rip INTZ
2019-11-05 22:54
#9
 | 
Korea ARBOGA 
let's g00g0g00g0g0 BAT
2019-11-05 22:56
#10
 | 
North America neverwonabet 
INTZ ML, feel free to donate money to your local hobos after you win.
2019-11-05 23:30
#11
 | 
United States Fin4life 
if ben's team loses they can kiss a pro org good bye...look at last nights loss....
2019-11-06 00:15
How do u figure? That team is all pros it wouldn't matter even if they would of lost this game, they will be signed going into global finals just watch
2019-11-06 07:45
#28
 | 
United States Fin4life 
all pros??? yeah they played like it...even if a pro org picks them up they will end up just like Lazarus or the new Singularity...bottom of the league...infinite and cam have the best chance at a pro team....but not this team as it is now
2019-11-06 10:54
I’m a laz fan or was and honestly I think this team has a better shot than laz did or sng did or will. Steel is a great igl and these guys are actually playing as a team. Out of all honesty I don’t think they would place at the bottom or top, some where in the middle exp if they can get some support and focus on csgo all day.
2019-11-06 18:14
#30
 | 
United States Fin4life 
i just dont see any NA MDL team making an impact if they qualify for pro league....example: riot squad lost to an advanced team recently...
2019-11-07 00:10
Everyone has a bad day
2019-11-07 04:24
#32
 | 
United States Fin4life 
in that case i see a whole bunch of bad days coming...
2019-11-07 04:28
Like ence has had
2019-11-07 18:47
#34
 | 
United States Fin4life 
or ur boi swag....ajajajajaj...try and top that one...lol...
2019-11-08 00:22
? ENCE has the bad day coming he’s lived them already HUGE difference. ENCE went from top 3 to basically out of the top 20. Top that one big guy
2019-11-08 04:50
#36
 | 
United States Fin4life 
no big deal if they never make it again to top 5....ur boi swag will never be on a top 30 team...he is washed up....banned from any major and what was he banned for??? cheating....lol...lazarus...swole patrol....tier 5 NA team if that....but go ahead and be proud of him...
2019-11-08 14:26
Bahahahahaha rationalize it any way u want bro, ENCE is done, talk all the smack u want against swag and laz and swole the fact is in the here and now your just like your team.... done
2019-11-08 14:56
#38
 | 
United States Fin4life 
i see you didnt dispute any of my facts...why...cuz you know its the truth....season 10 swole patrol 0-3...lazarus last season... bottom of the barrel and dropped by org...LOL...ence isnt my favorite team as i have many,..but hey keep riding ur boi's jock as i LMFBAO....free swag the banned cheater.....LOL...how long is his ban....oh yeah...forever....nuff said...
2019-11-08 15:46
see you rep your "non" fav team, what a poser. yea i dont need to argue they played badly. the difference is ence goes from a top 3 team to basically out of the top 20 and cant get out of groups. sp, laz and the crew were grinding just for a chance. sadly when they got the chance eunited bought 3 members and got the slot. your a fake fan. that worse than anything.
2019-11-09 07:15
#40
 | 
United States Fin4life 
awe poor baby did i hurt ur feelings cuz ence isnt my favorite team....need a tissue??? see you change the subject to ence when ben's team is the subject....they are all pros....what a joke statement you made....seems the ''all pros'' almost lost to a bunch of nobodies....but no they will go far in the pro league....yeah right...im sure this is gonna upset you but you need to hear it....lazarus sucked...swole pole sucks....and they will never be successful in pro league....same goes for ben's team....at best they will be a punching bag for the real pro teams...same goes for the new singularity...next time stay on topic...or just admit im right ....free swag the banned cheater...LOL... stay mad bro...
2019-11-09 09:39
And bens team is rolling what's ur point? Ur a fake fan worst kind ask anyone there lil guy
2019-11-09 22:06
#42
 | 
United States Fin4life 
poor baby triggered cuz im not a die hard fan yet he supports a lifetime banned player....cheaters are the worst kind in sports...oh yeah ben's team looks like a bunch of pro players to me....barely beat a weak ass team....hope they make the pro league so i can LOL when they get destroyed....LOL...
2019-11-10 00:10
#43
 | 
United States Fin4life 
oh yeah they are rolling....straight to loser bracket...only player good enough for pro is infinite....overall team is weak AF....
2019-11-10 00:51
#44
 | 
United States Fin4life 
rolling back to MDL...stay mad bro...lol...
2019-11-10 09:15
boltz gonna rekt them
2019-11-06 01:38
htlv commentators saying ez for ben's anime. All in INTZ.
2019-11-06 02:45
EZ BENS ANIME TEAMS. EZ ODDS
2019-11-06 02:52
INTZ 16 : 10 Ben's Anime Team
2019-11-06 03:00
Show me your anime power, ben senpai!
2019-11-06 03:14
old team wouldve rekt them
2019-11-06 03:41
#18
 | 
Russia BULLYHUNTER_8 
Ez odds, thanks Mr Shepelev
2019-11-06 03:43
Gg matchfixing like yesterday, finally ban this shit guy steel
2019-11-06 03:46
Nice throw wippie
2019-11-06 03:48
losing to wippie only INTZ can do this
2019-11-06 03:56
peekers advantage got 16 rounds LUL
2019-11-06 03:59
imagine dumping destiny to get a bot and your first loss
2019-11-06 04:03
#24
 | 
Thailand wh1zGOD 
intz awper miss 100% ROFL proplayer?
2019-11-06 04:04
#25
Xyp9x | 
Cyprus Xeeh 
Ez loss for intz
2019-11-06 04:57
#26
JW | 
Sweden JW_top1 
lmao
2019-11-06 06:27
Login or register to add your comment to the discussion.