02:25
17th of November 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group B
1. Isurus removed Vertigo
2. FURIA removed Dust2
3. Isurus picked Overpass
4. FURIA picked Nuke
5. Isurus removed Mirage
6. FURIA removed Train
7. Inferno was left over
Overpass
16:4 (11:4; 5:0)STATS
Nuke
16:8 (9:6; 7:2)STATS
Inferno
Rewatch
RussiaRuHub (Map 1 - Overpass)Vod
RussiaRuHub (Map 2 - Nuke)Vod
Brazilgaules (Map 1 - Overpass)Vod
Brazilgaules (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | HEN1 - 3 AWP kills on the bombsite A defense
M1 | yuurih - 3 SG553 kills on the bombsite B defense (initial frags - vs upgraded pistols)
M1 | arT - 3 AWP kills on the bombsite B defense (initial frags - vs upgraded pistols)
M2 | KSCERATO (31 HP) - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M2 | KSCERATO - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation - second half pistol round)
M2 | reversive - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 2 clutch kills)
M2 | HEN1 - quick ACE
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Vinicius 'VINI' Figueiredo
VINI
41-19 +22 103.8 88.6% 1.59
Brazil
Andrei 'arT' Piovezan
arT
43-26 +17 102.7 81.8% 1.57
Brazil
Henrique 'HEN1' Teles
HEN1
36-20 +16 82.0 81.8% 1.43
Brazil
Kaike 'KSCERATO' Cerato
KSCERATO
32-17 +15 77.7 86.4% 1.42
Brazil
Yuri 'yuurih' Santos
yuurih
31-24 +7 74.8 72.7% 1.17
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Argentina
Nicolás 'Noktse' Dávila
Noktse
27-35 -8 74.4 56.8% 0.82
Argentina
Roberto 'reversive' Themtham
reversive
24-35 -11 58.0 61.4% 0.72
Argentina
Gabriel '1962' Sinopoli
1962
22-36 -14 51.8 59.1% 0.69
Uruguay
Maximiliano 'max' Gonzalez
max
16-38 -22 58.6 47.7% 0.59
Argentina
Nabil 'nbl' Aleua
nbl
17-39 -22 51.8 47.7% 0.52
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Yuri 'yuurih' Santos
yuurih
22-5 +17 99.3 90.0% 1.82
Brazil
Andrei 'arT' Piovezan
arT
20-11 +9 99.8 80.0% 1.56
Brazil
Vinicius 'VINI' Figueiredo
VINI
16-7 +9 103.9 85.0% 1.50
Brazil
Henrique 'HEN1' Teles
HEN1
15-8 +7 72.3 85.0% 1.32
Brazil
Kaike 'KSCERATO' Cerato
KSCERATO
11-6 +5 59.6 80.0% 1.19
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Argentina
Gabriel '1962' Sinopoli
1962
10-16 -6 53.0 55.0% 0.79
Argentina
Nicolás 'Noktse' Dávila
Noktse
8-16 -8 59.2 45.0% 0.58
Argentina
Roberto 'reversive' Themtham
reversive
7-17 -10 46.2 50.0% 0.50
Argentina
Nabil 'nbl' Aleua
nbl
7-18 -11 47.0 40.0% 0.47
Uruguay
Maximiliano 'max' Gonzalez
max
5-17 -12 39.0 45.0% 0.37
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Vinicius 'VINI' Figueiredo
VINI
25-12 +13 103.8 91.7% 1.67
Brazil
Kaike 'KSCERATO' Cerato
KSCERATO
21-11 +10 92.7 91.7% 1.62
Brazil
Andrei 'arT' Piovezan
arT
23-15 +8 105.1 83.3% 1.59
Brazil
Henrique 'HEN1' Teles
HEN1
21-12 +9 90.2 79.2% 1.55
Brazil
Yuri 'yuurih' Santos
yuurih
9-19 -10 54.3 58.3% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Argentina
Nicolás 'Noktse' Dávila
Noktse
19-19 0 87.1 66.7% 1.05
Argentina
Roberto 'reversive' Themtham
reversive
17-18 -1 67.8 70.8% 0.94
Uruguay
Maximiliano 'max' Gonzalez
max
11-21 -10 74.9 50.0% 0.77
Argentina
Gabriel '1962' Sinopoli
1962
12-20 -8 50.9 62.5% 0.61
Argentina
Nabil 'nbl' Aleua
nbl
10-21 -11 55.8 54.2% 0.57
Player of the matchwon with 79.9% of the votes
Head to head
12
Wins
0
Overtimes
1
Wins
Show all head to heads
#1
s1mple | 
Israel QtaP 
FuRIa
2019-10-28 17:57
Worst SA country vs. Best SA country
2019-10-28 17:57
#5
Bullen | 
Sweden Ullared 
Banned yet?
2019-11-03 22:35
never
2019-11-07 09:15
#9
Bullen | 
Sweden Ullared 
Damn your back 😢😢😢
2019-11-07 13:15
Yeah Brazil and Uruguay are the best. Argentina, Bolívia and Venezuela are the worst
2019-11-16 13:31
0/8
2019-11-16 21:11
Argentina CS is as shit as the country.
2019-11-17 03:18
Well, the only relevant player of uragay it's max, man. Idk what you talking about. And yes Argentina it's shit but Uruguay isn't so far of being shit as well. :DD
2019-11-17 06:53
#40
 | 
Argentina cheapdeed 
wtf man(( you are argentina part 2
2019-11-17 01:38
Argentina with weed
2019-11-17 02:35
cool argentina
2019-11-17 04:08
#3
 | 
Brazil wdks 
furia 16-1 16-4
2019-10-28 18:10
#4
ropz | 
Brazil Augustoodx 
Furia will have 2 weeks for training, Isurus haver no chance
2019-10-30 00:13
EZ4ISURUS
2019-11-03 22:36
#7
kNgV- | 
South America Natas4833 
ez
2019-11-06 20:29
#10
f0rest | 
Sweden D24_Tic 
2019-11-09 23:58
art looking so much better i don't know if he gained weight or the photo in your link is shopped
2019-11-10 22:34
#12
f0rest | 
Sweden D24_Tic 
wayback machine xd
2019-11-10 22:59
#41
 | 
Philippines Locar2134 
They have been improved soo much from tier 9 BRAZIL CS INTO TIER 1/2 BR CS WHAT A IMPROVEMENT. AND THEIR ROSTER HASNT CHANGE FROM THAT RANK 170. HEN1 IS THE ONLY ADDITION TO THE ROSTER WHAT A TEAM. MAYBE 2020 THEY WILL BECOME RANK 1
2019-11-17 01:45
#13
 | 
Albania user234432 
16-7 16-3 ez4furia
2019-11-15 22:11
#14
fnx | 
Albania Themeister 
32-0
2019-11-16 05:21
#15
 | 
Argentina roulettesoad 
isurus dead team since meyern left send noktse to a NA team and disband
2019-11-16 11:48
Envy Noktse
2019-11-16 18:56
#26
 | 
Argentina Dibague 
Could not agree more.
2019-11-16 18:58
but what about numeritos?? he is a good player
2019-11-17 01:15
#17
jks | 
Brazil Far0finha2 
Please Furia, destroy the shit out of the boludos
2019-11-16 13:48
#34
 | 
Brazil JackJackJack 
+1
2019-11-16 23:09
#18
 | 
Argentina Konigmdq 
no meyern no win :/
2019-11-16 14:03
#21
 | 
Germany PeKay 
Be glad He left
2019-11-16 16:20
#24
 | 
Argentina Konigmdq 
my dream is team arg : meyern, luken, 1962, nikom & noktse
2019-11-16 18:21
#28
 | 
Argentina Mithagger 
+1
2019-11-16 21:43
#29
 | 
Denmark Zorrondo 
nikom in 2k19 LUL
2019-11-16 21:45
#30
 | 
Argentina Konigmdq 
would improve significantly with a good team
2019-11-16 22:04
#19
 | 
Argentina Ra88it 
ez isurus
2019-11-16 14:59
#20
 | 
Germany PeKay 
2-0 fast
2019-11-16 16:18
12 x 1 OmegaLUL
2019-11-16 18:00
noktse vs 9
2019-11-16 18:13
#31
 | 
Argentina Mithagger 
ez4furia xd
2019-11-16 22:06
Last 5 teams furia played against: fnatic, renegades, vitality, g2, EG Last 5 teams isurus played against: keyd, red, pain, w7m, intz academy
2019-11-16 22:37
Bruh you know how to read
2019-11-16 23:13
just to highlight the absurd disparity. I see you're an isurus fan. They will get stomped.
2019-11-16 23:14
Isn't like anyone didn't notice that lol. I haven't seen an isurus match since June, they fkn suck and ofc they will get stomped.
2019-11-16 23:19
#33
NiKo | 
Iceland Numeritos 
nbl -30 incoming
2019-11-16 22:40
head to head = 12 wins vs 1 lmao
2019-11-17 01:17
#43
 | 
Chile cristiaan 
chileno weko
2019-11-17 02:15
#42
 | 
Brazil renatorib 
rekt odds
2019-11-17 01:48
2-1 furia , 1st map take isirus cus I nostrodamous
2019-11-17 02:17
so flukeria will lose map to isurus? HAHAHAHAHAH
2019-11-17 02:34
#50
 | 
Australia Raychippy 
Lose pistol and ONE gun round = lose map? Ye ok xD
2019-11-17 02:46
this aged well
2019-11-17 03:07
They gave isurus 4 rounds to give them false hope
2019-11-17 03:08
Lmao this braindead team just cant play with anything becides AUGs SGs
2019-11-17 02:34
6 kills for furia in 4 round, legit :)
2019-11-17 02:35
gg nc throw botria
2019-11-17 02:38
4-0 and then lose 9 in a row. Looks like a fast 2-0.
2019-11-17 02:52
#52
nEGRo | 
Nigeria Sealkead 
4-0 "bothria" "brainded team" "flukeria" then 4-11 :^) Seems like a 2-0, why not?
2019-11-17 02:57
1.85 furia When it was 4-0 xD
2019-11-17 02:58
#54
 | 
United States FrothaIPBan 
Yuurih 2.00+ rating incoming
2019-11-17 03:00
#72
 | 
United States FrothaIPBan 
Close
2019-11-17 03:15
It's too easy
2019-11-17 03:00
14 rounds in a row dawg
2019-11-17 03:01
#57
 | 
Brazil verybaitguy1 
gimme 16 x 0 banner
2019-11-17 03:02
#58
 | 
Albania user234432 
Alto asco da isurus malos de mierda ojalá no tengan la plaza para la próxima pro league son una perdida de tiempo y de plata para esl
2019-11-17 03:02
#62
 | 
Chile MOUZ_16_EG_0 
Hay equipos en NA mas asquerosos
2019-11-17 03:04
#59
 | 
Brazil verybaitguy1 
nt boludos
2019-11-17 03:03
16-0
2019-11-17 03:03
16 in a row. Nice.
2019-11-17 03:03
#63
 | 
Brazil gux4 
16-0 easy
2019-11-17 03:04
4-0 and then not getting any more rounds HAHAHA
2019-11-17 03:04
#65
Billy | 
United States Russso 
bro Isurus got MANhandled
2019-11-17 03:07
#67
 | 
Albania user234432 
Menos mal que le sacaron 4 rondas de pedo sino era un 16-0
2019-11-17 03:08
#69
 | 
Brazil Mr_Kelvin 
expected from arg cs
2019-11-17 03:08
#70
 | 
Brazil Capi___ 
Lmao we can say 16-0 right? OMEGALUL
2019-11-17 03:09
No
2019-11-17 03:42
llull caught 1.55 odds at 0-4
2019-11-17 03:14
#74
nEGRo | 
Nigeria Sealkead 
PepeLaugh
2019-11-17 03:22
FURIA are so fast man i love this team
2019-11-17 03:23
EZ FURIA
2019-11-17 03:27
4 0 - > 4 16 WTF XD
2019-11-17 03:29
I think furia is throwing for the -7.5 hdc in bet sites. Hahaha. thanks Botria 🤘
2019-11-17 03:45
also think so :( got some money on -7.5
2019-11-17 03:47
We're safe. Thats why Botria!!
2019-11-17 04:02
yep, they actually threw the -8.5 though lmao they just boosted and lost the round laughing
2019-11-17 04:03
#90
 | 
Philippines Locar2134 
Your money isnt safe anymore ill take care of them
2019-11-17 04:06
whew
2019-11-17 04:02
#81
 | 
Brazil Br4tZ 
DAMN KSCERATO Y U SO MEAN
2019-11-17 03:50
#83
 | 
Brazil st4rkiNNgo 
isurus is unkwon ... and yet even better then some eu teams... WTF
2019-11-17 03:54
What a beautiful arT
2019-11-17 04:02
Of cuz losing 1vs3 and rip 23,5 still no future to banana cs at all
2019-11-17 04:04
Poor yuurih had a rough time on nuke
2019-11-17 04:05
#92
 | 
Philippines Locar2134 
His was having fun making agro plays and he was just sitting behind thinking do i belong to this team? Cuz im not having fun on this map anymore hahahaha
2019-11-17 04:08
#94
 | 
Albania user234432 
Vergüenza nacional
2019-11-17 04:21
#95
fnx | 
Albania Themeister 
nbl shit player
2019-11-17 05:39
#97
meyern | 
Argentina Arluem 
Nbl de lo peor No importa cuando leas esto
2019-11-17 07:25
Login or register to add your comment to the discussion.