16:00
1st of November 2019
 
Match over
Maps
Best of 1
Nuke
10:16 (6:9; 4:7)STATS
Rewatch
OtherVortex EntertainmentVod
Highlights
ALEX - 3 quick M4A4 HS kills on the bombsite A defense
mopoz - 4 M4A4 kills on the bombsite A defense
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nestor 'LETN1' Tanić
LETN1
22-17 +5 83.0 76.9% 1.21
Finland
Otto 'ottoNd' Sihvo
ottoNd
21-19 +2 85.4 61.5% 1.19
Lithuania
Rokas 'EspiranTo' Milasauskas
EspiranTo
16-21 -5 62.9 61.5% 0.83
Bulgaria
Georgi 'SHiPZ' Grigorov
SHiPZ
12-20 -8 60.0 57.7% 0.71
Serbia
Luka 'emi' Vuković
emi
12-20 -8 58.5 50.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Alejandro 'ALEX' Masanet
ALEX
33-14 +19 133.8 80.8% 1.92
Spain
Rajohn 'EasTor' Linato
EasTor
24-16 +8 86.0 76.9% 1.29
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
16-17 -1 69.5 69.2% 0.97
Spain
Christian 'loWel' Garcia Antoran
loWel
12-17 -5 52.7 76.9% 0.91
Brazil
Lucas 'steel' Lopes
steel
12-19 -7 60.8 76.9% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nestor 'LETN1' Tanić
LETN1
22-17 +5 83.0 76.9% 1.21
Finland
Otto 'ottoNd' Sihvo
ottoNd
21-19 +2 85.4 61.5% 1.19
Lithuania
Rokas 'EspiranTo' Milasauskas
EspiranTo
16-21 -5 62.9 61.5% 0.83
Bulgaria
Georgi 'SHiPZ' Grigorov
SHiPZ
12-20 -8 60.0 57.7% 0.71
Serbia
Luka 'emi' Vuković
emi
12-20 -8 58.5 50.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Alejandro 'ALEX' Masanet
ALEX
33-14 +19 133.8 80.8% 1.92
Spain
Rajohn 'EasTor' Linato
EasTor
24-16 +8 86.0 76.9% 1.29
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
16-17 -1 69.5 69.2% 0.97
Spain
Christian 'loWel' Garcia Antoran
loWel
12-17 -5 52.7 76.9% 0.91
Brazil
Lucas 'steel' Lopes
steel
12-19 -7 60.8 76.9% 0.85
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
1
Wins
-letn1 -emi +poizon +free eu tier2-3 player
2019-10-31 16:46
they won't drop letn1 bcs they will lose major spot
2019-11-01 14:04
yes.
2019-11-01 14:05
#2
 | 
Spain ericmoncusi23 
Go Riders!!
2019-10-31 18:43
#3
syrsoN | 
Chile Zzalb 
ALEX is the IGL and he outfrags everyone on his team lul
2019-11-01 00:47
i thought steel is igl
2019-11-01 19:01
#90
syrsoN | 
Chile Zzalb 
I dont think that steel is gonna IGL anytime soon since he doesnt know spanish that well (just like when he was on Liquid)
2019-11-01 19:05
Wtf, last nuke 16-0, sure its ez 4 MR
2019-11-01 10:36
#8
 | 
Switzerland x676 
steel played nuke 6 times in his professional career
2019-11-01 12:52
steel playin for MR? lmao dude
2019-11-01 12:08
what so funny?
2019-11-01 17:38
i think he is a noob
2019-11-01 17:57
okay
2019-11-01 19:39
#6
 | 
Spain GamerGuillem 
Go Riders#
2019-11-01 12:48
#7
 | 
Serbia Djomla. 
whats up with Nuke all the time
2019-11-01 12:50
ez4lentn1GOD
2019-11-01 12:54
Again Nuke the fk ?
2019-11-01 13:43
ez for the bulgarian god SHIPZ
2019-11-01 13:47
#12
 | 
Spain Adruvi 
Nuke ez for MR lose
2019-11-01 13:47
#78
 | 
Spain Adruvi 
Nice, it works
2019-11-01 17:15
3.33 on MR hmm, cr4zy bad on nuke
2019-11-01 15:11
#16
 | 
Bulgaria MaestroGOD 
50-50 match and 3odds for mr lol
2019-11-01 15:55
50-50
2019-11-01 16:02
people thinking this is a 50/50 match lol
2019-11-01 16:12
#20
 | 
Iran shahin1132 
They think crazy will throw
2019-11-01 16:16
meh , bettor logic = they bet on a team , if they lose , they must be throwing
2019-11-01 16:17
Yeah not 50/50 it’s 55/45 in favour of MR
2019-11-01 16:21
#19
 | 
Iran shahin1132 
Throw time
2019-11-01 16:15
#23
 | 
Denmark ChirosK 
If crazy drop this, they should consider new careers.. Lol..
2019-11-01 16:21
#24
 | 
Iran shahin1132 
Fake come back coming soon
2019-11-01 16:22
and they say its not matchfix hahaha hungry europeans who cant win anytournament are doing it
2019-11-01 16:23
well werent some australians caught matchfixing and end up in jail?
2019-11-01 16:30
#29
 | 
Bulgaria MaestroGOD 
Australians fix the most dude wtf r u talking about
2019-11-01 16:32
Mb Chinese?
2019-11-01 16:36
definitely chinese. pretty sure hltv straight up stopped the coverage of most no name events from there years back. so its only qualifiers + LAN events
2019-11-01 17:00
Cr4zy retards
2019-11-01 16:28
1v3 xaxaxa
2019-11-01 16:29
#30
 | 
Iran shahin1132 
Magic pause
2019-11-01 16:32
#36
 | 
Bangladesh drvken 
who is gonna win?
2019-11-01 16:39
#38
 | 
Iran shahin1132 
Crazy i think
2019-11-01 16:41
#41
 | 
Bangladesh drvken 
Round over - Winner: T (1 - 0) - Target bombed LETN1 killed loWel with awp (headshot) emi planted the bomb (3on2) LETN1 killed EasTor with awp EasTor killed EspiranTo with awp LETN1 killed ALEX with awp EasTor killed SHiPZ with awp ottoNd killed steel with awp (headshot) Round started only awp kills XDDDDDDDD
2019-11-01 16:44
#31
 | 
Croatia Kikili 
hltv be like: this shitty online match means everything to cr4zy
2019-11-01 16:33
#32
 | 
India pride_ufo 
Match cancel ?
2019-11-01 16:33
LETN1 killed EasTor with sg556 EasTor killed SHiPZ with awp Round over - Winner: CT (4 - 7) - Target saved SHiPZ killed loWel with sg556 LETN1 killed mopoz with sg556 (headshot) LETN1 + EspiranTo (assist) killed steel with sg556 steel killed EspiranTo with aug EasTor killed emi with awp EspiranTo killed ALEX with ak47 What?
2019-11-01 16:35
killed the planter in 1v3, crazy lost to time
2019-11-01 16:36
Planter = Espiranto?
2019-11-01 16:41
shipz
2019-11-01 16:46
But he was killed after timer
2019-11-01 16:49
no ottond had the bomb and he timed out. shipz got killed by last guy near vents, letn1 traded and ottond timed out with bomb on ramp which is why there was technical pause afterwards
2019-11-01 16:52
ottond got timed out with the bomb in his pocket
2019-11-01 16:46
Thank you
2019-11-01 16:50
7-4 pause for live bets 11-16
2019-11-01 16:40
I did xD 2.12 By the way, they will lose.
2019-11-01 16:44
#42
 | 
Bangladesh drvken 
ez money 4 u
2019-11-01 16:44
I don’t think so, but I would be pleased if CR4ZY won
2019-11-01 16:48
unluku for u i won on mr
2019-11-01 17:22
nvm, I knew it was a 50/50 game
2019-11-01 17:26
#43
 | 
Bangladesh drvken 
AHAHHHAHAHAA WHAT?
2019-11-01 16:45
#46
 | 
Europe leadermario 
AHAHAHA LAST ROOUND WHAT A FIX
2019-11-01 16:47
16-9 cr4zy now ez monyS
2019-11-01 16:49
You were so close xD
2019-11-01 17:04
Yeah nO i just jinxed myself actually betted on MR ;)
2019-11-01 17:32
why is this alex trying so hard lol you live in fucking spain do you think you have a chance in real csgo tournaments? just bet on your enemies and throw the game dont be an ass and try hard cause you will only be tier6 teams forever
2019-11-01 16:53
#65
feqew | 
Denmark KalleWoW 
Crazy betters
2019-11-01 17:05
#76
 | 
Luxembourg fowkingell 
It's not like crazy have a chance to win 'real' csgo tournaments with this lineup
2019-11-01 17:11
#80
 | 
Spain Adruvi 
If u try so hard in Spain u are open to international offers like mixwell and lowel in the past. Just you have to wait the opportunity. An advice: dont bet on MR matches.
2019-11-01 17:21
#53
ALEX | 
Spain El_Arajo 
Alex flying
2019-11-01 16:54
Good to see crazy still trash as they was
2019-11-01 16:55
#55
 | 
Portugal PortugueseFan 
ALEX is so good
2019-11-01 16:58
#56
 | 
Reunion RegularSmoker 
Losing twice to pistols XAXAXA
2019-11-01 17:00
And still win match
2019-11-01 17:01
#75
 | 
Reunion RegularSmoker 
Ye, kinda unexpected that they lost both pistol rounds and twice vs a pistol Kevlar buy
2019-11-01 17:10
Ofc they play it smart and slow checking every corner and shit like that. And when they lose to pistols they are just running without any nades. I mean i also would be tilted if i lose even a single round to crazy on nuke but why
2019-11-01 17:03
#60
 | 
Europe leadermario 
0.00004 secX?XDDD
2019-11-01 17:03
Losin rounds cuz wont buy kit so low
2019-11-01 17:04
xD Don't be so mad, it's just a bet
2019-11-01 17:05
Dont really care just hate when someone doin so stupid things which crazy still reached here
2019-11-01 17:06
That's why they play on tier2 lvl
2019-11-01 17:07
Meh, basicly they are way better like moviestars, but they lose by their own idiotism, not becouse spanish players was so good here. They deserved their own loss
2019-11-01 17:09
Alex right now (free of being the igl) is the best spanish player ever. Better than mixwell.
2019-11-01 17:05
Mixwell ??? Lul
2019-11-01 17:06
#72
 | 
Switzerland x676 
ALEX is way better than Mixwell for sure
2019-11-01 17:08
Who is mixwell
2019-11-01 17:27
Hah, right now = this game? If not, ty for a joke
2019-11-01 17:08
right now= at this moment
2019-11-01 19:53
CR4ZY is funny team so bad online and gods on LAN
2019-11-01 17:08
So bad
2019-11-01 17:08
#74
 | 
Spain Markius 
Alex not IGLing is cr4zy
2019-11-01 17:10
CR4ZY 16-13 Iliimnar Iliimnar 16-4 Movistar Cr4zy 10-16 Movistar Bruh
2019-11-01 17:14
#79
 | 
Serbia hitomi79 
If you h4te de_nuke like CR4ZY does - you go all the way !!! Go CR4ZY !!!
2019-11-01 17:15
#81
 | 
Serbia hitomi79 
match point vs CR4ZY - just pick de_puke
2019-11-01 17:22
SAVE ALEX
2019-11-01 18:07
#93
 | 
Germany Matjeka 
OMGGG... F
2019-11-01 22:07
Login or register to add your comment to the discussion.