19:00
5th of November 2019
 
Match over
Maps
Best of 1
Dust2
10:16 (5:10; 5:6)STATS
Rewatch
United StatesESEAVod
Highlights
NK4Y - 3 USP-S HS kills on the CT Mid defense (initial frags - pistol round)
juanflatroo - 3 quick M4A4 kills on the bombsite B defense
Thomas - 3 quick SG556 kills (3 HS) on the bombsite B defense
juanflatroo - 3 quick M4A4 HS kills on the bombsite A defense (initial frags - vs Deagles)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Lucas 'Lucky' Chastang
Lucky
20-18 +2 86.5 61.5% 1.09
France
Bryan 'Maka' Canda
Maka
14-21 -7 73.0 53.8% 0.85
France
Fabien 'kioShiMa' Fiey
kioShiMa
14-19 -5 67.1 61.5% 0.84
Belgium
David 'Davidp' Prins
Davidp
17-20 -3 59.7 50.0% 0.77
France
David 'devoduvek' Dobrosavljevic
devoduvek
10-23 -13 47.5 50.0% 0.49
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Albania
Flatron 'juanflatroo' Halimi
juanflatroo
27-17 +10 120.8 88.5% 1.73
United Kingdom
Thomas 'Thomas' Utting
Thomas
21-14 +7 78.8 88.5% 1.24
Netherlands
Joey 'CRUC1AL' Steusel
CRUC1AL
19-16 +3 75.8 73.1% 1.16
Bulgaria
Nikola 'NK4Y' Radushev
NK4Y
15-14 +1 70.9 69.2% 1.10
United Kingdom
Kia 'Surreal' Man
Surreal
18-14 +4 70.4 65.4% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Lucas 'Lucky' Chastang
Lucky
20-18 +2 86.5 61.5% 1.09
France
Bryan 'Maka' Canda
Maka
14-21 -7 73.0 53.8% 0.85
France
Fabien 'kioShiMa' Fiey
kioShiMa
14-19 -5 67.1 61.5% 0.84
Belgium
David 'Davidp' Prins
Davidp
17-20 -3 59.7 50.0% 0.77
France
David 'devoduvek' Dobrosavljevic
devoduvek
10-23 -13 47.5 50.0% 0.49
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Albania
Flatron 'juanflatroo' Halimi
juanflatroo
27-17 +10 120.8 88.5% 1.73
United Kingdom
Thomas 'Thomas' Utting
Thomas
21-14 +7 78.8 88.5% 1.24
Netherlands
Joey 'CRUC1AL' Steusel
CRUC1AL
19-16 +3 75.8 73.1% 1.16
Bulgaria
Nikola 'NK4Y' Radushev
NK4Y
15-14 +1 70.9 69.2% 1.10
United Kingdom
Kia 'Surreal' Man
Surreal
18-14 +4 70.4 65.4% 1.08
Top player in match
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
s1mple | 
Israel QtaP 
Phoniexxxx
2019-11-04 16:45
#2
 | 
Turkey deathofangel35 
EZ for Maka The French Frog
2019-11-05 05:57
#3
 | 
Sweden meistr0 
Lets go Heretics <3
2019-11-05 06:06
#4
gla1ve | 
Australia oce 
Heretics are improving ezpz for the next upcoming French team <3333
2019-11-05 10:39
the timing to say that xD
2019-11-05 19:31
#61
gla1ve | 
Australia oce 
Bruhhhh wtf man legit the one time I put 150 on Heretics as well.....
2019-11-06 00:58
kick neno pls.
2019-11-05 14:08
NENO hasn't been playing with them, they have been playing with N4KY.
2019-11-05 14:35
Yea, and NK4Y is quite bad..
2019-11-05 18:54
Never said he wasn't.
2019-11-05 19:01
Save lucky
2019-11-05 14:10
Juanflatroo kick that kiohead pls 💪
2019-11-05 17:27
#11
cadiaN | 
Finland 0lter 
4v2 lose lmao
2019-11-05 19:18
HAVE LOST 5V3 3 TIMES IN A ROW PURE SHIT
2019-11-05 19:24
3 Times in a row :D. Haha! I don't mind. I am winning here!
2019-11-05 19:24
i just need 12 rounds from this trash Firstly french trash threw nuke vs pro100 from 7-0 lead to 12-16 and now tryhard here;D
2019-11-05 19:28
why raging if betted?
2019-11-05 19:24
16-12 for ldlc
2019-11-05 19:23
#16
fnx | 
Brazil yagojmm 
3x 5vs3 in a row
2019-11-05 19:24
yea,yea,shitty phoenix give every fuckin round 5x3
2019-11-05 19:25
Makaka 1-10
2019-11-05 19:29
juanflatroo who are u :D
2019-11-05 19:32
Hard carrying them you idiot
2019-11-05 19:32
That aged well he literally fucked raped them dry without lube :)
2019-11-05 19:54
hope they come as ct cide
2019-11-05 19:32
#23
 | 
Bulgaria MaestroGOD 
Team that should be tier3 losing vs pro100 and a mix
2019-11-05 19:32
+1
2019-11-05 19:33
#26
 | 
Colombia kibitz- 
HEREDICKS strikes again
2019-11-05 19:34
esea ofc french ofc
2019-11-05 19:34
#28
 | 
Europe RJM 
Never gonna bet again on Heretic games rofl, when you bet against them - they play good and when you bet them, they play like shit gays.
2019-11-05 19:35
Esea games they just abuse odds :p
2019-11-05 19:36
nah not always heretics are just idiots 3v5 man just imagine three times doing that
2019-11-05 19:38
True they never threw a match xaxa so many matches are fishy even if nobody is betting. Esea is a huge source of money income :) either for sites for hosts or the players.
2019-11-05 19:58
#30
 | 
Colombia kibitz- 
+99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
2019-11-05 19:36
dead team
2019-11-05 19:39
#34
emi | 
Serbia coa_smeker 
Prcaj zuane mamu im jebem govnjiivu
2019-11-05 19:39
5-13 dafuq???
2019-11-05 19:39
always satisfying to see this garbage team lose save lucky and let these rejects rot
2019-11-05 19:42
I agree
2019-11-05 19:46
#37
fox | 
Indonesia Xinlong10 
juanflatroo one for the future?
2019-11-05 19:43
pls save lucky
2019-11-05 19:44
Heretooks is rich today
2019-11-05 19:45
those who bet under 26.5 expecting heretics will rape phoenix were the happiest people watching this game right now. sadly I put my trust on heritics to win this map.
2019-11-05 19:45
they definitely are now
2019-11-05 19:54
#41
 | 
Bulgaria MaestroGOD 
nice, cmon boys just 9rounds in a row
2019-11-05 19:46
LMFAO
2019-11-05 19:48
9-15 already
2019-11-05 19:48
Oh my fucking goodness, u gotta be fucking kidding me, got -6.5 for 4 odds and they fucking throw it at the very last possible moment, fuck this fucking shit man, im fucking cursed
2019-11-05 19:51
haha xD unlucky maluko
2019-11-05 19:52
My shit is fucking boiling inside me right now, my ass is so on fire, I literally about to explode and make the whole town go down
2019-11-05 19:54
just dont bet on random games. i lose money on beacon vs ldlc. am i spamming shit or crying ? you never gonna get 100%right predictions
2019-11-05 19:56
I mean, obviously yes but I had a fucking losestreak already and found what seemed an ez bet with real high odds, this one could get me back into the game but of fucking course they lose 5 in a row at 15-5 just to make me lose it, holy fuck im so tired of this bullshittery, wanna smash something so badly right now
2019-11-05 20:01
#59
cadiaN | 
Finland 0lter 
Back in the game
2019-11-05 20:12
Nice fucking way to lose a bet, fucking shit, im so fucking pissed off right now, that hurts so fucking much, FUCK
2019-11-05 19:52
Another shitshow today due to fucking teams throwing or being shit. How much did you bet, like in USD or equivalent to usd?
2019-11-05 19:54
Around 15 usd, -6.5 4 odds, man im fucking done eith this shit
2019-11-05 19:58
#55
 | 
Sweden meistr0 
Rule number 1: Dont bet. Read rule number 1.
2019-11-05 19:58
god devoduvek as usual
2019-11-05 19:53
devoduvek and kio overrated They are tier4 players
2019-11-05 20:02
flatro is god
2019-11-05 21:16
Login or register to add your comment to the discussion.