13:25
3rd of December 2019
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group A upper bracket quarter-final
1. fnatic removed Dust2
2. Evil Geniuses removed Overpass
3. Evil Geniuses removed Vertigo
4. fnatic removed Inferno
5. fnatic removed Nuke
6. Evil Geniuses removed Train
7. Mirage was left over
Mirage
fnatic
3
(2:13; 1:3)
Evil Geniuses
16
Rewatch
United KingdomESL TV (Pre-Match Analysis)Vod
United KingdomESL TVVod
United KingdomESL TV (Post-Match Analysis)Vod
Highlights
CeRq quad kill hold
CeRq cripples the offense with a stunning 3k
tarik swift triple kill on the retake
Ethan triple kill hold
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
12-16 -4 67.2 68.4% 0.76
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
10-18 -8 75.6 52.6% 0.71
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
10-16 -6 60.1 47.4% 0.69
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
7-18 -11 56.3 52.6% 0.47
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
5-18 -13 39.2 52.6% 0.37
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Tsvetelin 'CeRq' Dimitrov
CeRq
23-10 +13 122.9 89.5% 1.96
United States
Ethan 'Ethan' Arnold
Ethan
19-9 +10 89.6 84.2% 1.45
United States
Vincent 'Brehze' Cayonte
Brehze
18-6 +12 87.2 84.2% 1.43
Canada
Peter 'stanislaw' Jarguz
stanislaw
15-7 +8 89.7 78.9% 1.41
United States
Tarik 'tarik' Celik
tarik
11-12 -1 76.1 94.7% 1.32
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
12-16 -4 67.2 68.4% 0.76
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
10-18 -8 75.6 52.6% 0.71
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
10-16 -6 60.1 47.4% 0.69
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
7-18 -11 56.3 52.6% 0.47
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
5-18 -13 39.2 52.6% 0.37
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Tsvetelin 'CeRq' Dimitrov
CeRq
23-10 +13 122.9 89.5% 1.96
United States
Ethan 'Ethan' Arnold
Ethan
19-9 +10 89.6 84.2% 1.45
United States
Vincent 'Brehze' Cayonte
Brehze
18-6 +12 87.2 84.2% 1.43
Canada
Peter 'stanislaw' Jarguz
stanislaw
15-7 +8 89.7 78.9% 1.41
United States
Tarik 'tarik' Celik
tarik
11-12 -1 76.1 94.7% 1.32
Player of the matchwon with 92.7% of the votes
Head to head
7
Wins
3
Overtimes
6
Wins
Show all head to heads
ez eg
2019-11-22 19:51
You know
2019-12-03 14:10
Come on ESL, this was meant to be a playoff match
2019-11-23 00:05
Fnatic forever.
2019-11-23 05:06
Ez fnatic
2019-11-23 05:06
EG lose 12-16 because upper bracket
2019-11-25 01:51
ez for fnatic
2019-11-25 15:47
#12
 | 
Denmark Howlite
one of these teams are gonna go to lower brackets... good job esl
2019-11-25 16:17
Yea... sad.. but no worries mouz will be there to greet them lol XD
2019-11-25 17:23
FNATIC lets go baby <3 <3 ♥ ♥ ♥
2019-11-27 16:36
#16
 | 
Chile _gazz_
You cant spell jetlag without EG
2019-11-28 03:19
#22
 | 
France Strasbourg
oh fuck hahahahhaha
2019-12-01 05:24
#18
 | 
Russia Roneeee
EG probably jetlagged
2019-11-29 14:37
That Cerq more like shark even jumping player can Be catched up by him. Hope jw can smack him or Brollan will... Cmon fnuticz75 win this one
2019-11-30 08:26
Holy shit five star match.
2019-12-01 03:33
EG jetlagged, take free odds on Fnatic before not late
2019-12-01 05:22
#23
 | 
Germany Constikdw
EG removed vertigo Fnatic removed Dust2 EG picked nuke Fnatic picked overpass EG removed train Fnatic removed mirage Inferno was left over
2019-12-01 11:50
Its BO1, prob will be inferno tho
2019-12-01 15:10
#27
 | 
Germany Constikdw
Oh yes, but might be either way
2019-12-01 15:41
#24
 | 
Serbia hltvmens
EG will be jetlagged so ez for fnatic
2019-12-01 11:51
#30
 | 
Finland Vkims
Yes fnatic wont be for sure lol
2019-12-02 12:12
EZ fnatic
2019-12-01 15:09
#28
 | 
Canada dennek
fnc wins map:inferno/mrg
2019-12-01 21:40
EG jetlag excuse incoming, even when fnatic probably came with the same flight LUL
2019-12-02 07:49
Ez for Eg
2019-12-02 12:40
jEtlaG ez for Fnatic
2019-12-02 13:03
#35
 | 
Poland SebL
fnatic ban Vertigo fnatic ban Dust2 EG ban Overpass EG ban Train EG ban Nuke fnatic ban Mirage Inferno was left over fnatic wins
2019-12-02 14:52
#38
 | 
Spain JLenny47
Honestly I think fnatic is down to play vertigo
2019-12-02 15:42
#42
 | 
Poland SebL
Not vs EG.
2019-12-02 16:57
#36
 | 
United Kingdom Mantasboi1
This is litterally a coinflip depends who shows up better on the day
2019-12-02 15:18
#37
 | 
Spain JLenny47
They're jelagged, so ez for fnatic
2019-12-02 15:41
LMAO
2019-12-02 16:12
#50
 | 
Brazil KingDavi
+1
2019-12-02 22:25
#39
 | 
Spain LucaGarcia
Both jetlagged
2019-12-02 16:04
stupid scheduling by esl. half of the teams in this tournament are dogshit as well
2019-12-02 17:47
Going to be a very even game, but EG will take it.
2019-12-02 16:29
brollan topfrag
2019-12-02 18:29
ez fnatic
2019-12-02 18:55
EG no match with the jetlag
2019-12-02 18:56
#49
 | 
Brazil KingDavi
Ez for fnatic
2019-12-02 22:25
again jetlag?
2019-12-02 22:59
[Over 26.5 Rounds LOCKED *1U] Although we didn’t get to see these teams face off at the very recent ECS finals, they did get to see a lot of each other. Both teams also face the same difficulty of schedule in terms of competing in multiple tourneys back to back. With these circumstances I’ll favor a competitive match being had here. Give me a close one in the battle of #2 vs #4! (Train) Fnatic 16 - 13 EG
2019-12-03 01:33
under 26.5 fnatic 16-6 with JW going HAM
2019-12-03 11:11
EZ 4 FLUSHA, KRIMZ AND BROLLAN
2019-12-03 02:12
2-0 for fnatic. Tarik will blame jetlag.
2019-12-03 02:53
#55
 | 
Australia Raychippy
It’s best of 1, but yes Fnatic wins EZ
2019-12-03 03:37
Oh, didn't notice xd
2019-12-03 12:02
EG jetlag ez for FNC
2019-12-03 03:38
its gonna be inferno . 16-11 to fnatic
2019-12-03 10:25
Ez for JWpog
2019-12-03 10:25
BrolLAN will destroy this virgins btw tarik 7-18 =)
2019-12-03 10:30
I think you meant virgin Botlan will go 7-18 =)
2019-12-03 14:35
#64
 | 
Russia anleet
Inferno 50/50 Mirage ez Fnatic IDK what map they will play
2019-12-03 11:36
brehze good but not best jw bestesestestestestestestestestestestestestestestestestestesetsetsetsetsetstestestetsetsetsetstestetsetstestetsetstestetsetsetstestetsetsetstestsetstestetsetstestetsetsetstetstetsetsetstestetsetstestestetst
2019-12-03 12:38
ez for jetlag
2019-12-03 12:43
#68
 | 
Ukraine NoSenseee
WHat map?
2019-12-03 13:04
#69
 | 
Bulgaria MaestroGOD
mirage/inferno, both ez fnatic
2019-12-03 13:11
#71
 | 
Pakistan XtraticX
Inferno 50/50 ... EG is good on inferno
2019-12-03 13:11
#70
 | 
Pakistan XtraticX
#GoFnatic
2019-12-03 13:11
Jetlag incoming
2019-12-03 13:12
EZ4EG
2019-12-03 13:13
You were right mens)) Thanks for destroying the köttbullar.
2019-12-03 16:10
your welcome, my swedish friend
2019-12-03 16:38
I’m not Swedish 😡😡😡
2019-12-03 16:52
#74
 | 
Europe Juuzou_
GoEG
2019-12-03 13:14
#75
 | 
Japan Sayon4Ra
EG not in NA. Ez 4 Swedes
2019-12-03 13:15
no crowd no win for EG
2019-12-03 13:17
Ez jwonderchild
2019-12-03 13:18
map ?
2019-12-03 13:18
I was at ECS finals EG left a day earlier than fnatic. fnatic was there for the last day signing session. So there is no jetlag excuse
2019-12-03 13:18
No crowd no party
2019-12-03 13:20
H2H pretty bad,fnatic ofetn struggle vs eg,uncomfortable opponent for some reason
2019-12-03 13:19
Nice odds on fnatic. I'll take the risk
2019-12-03 13:21
#84
 | 
Georgia Xeeh
Map?
2019-12-03 13:23
ez for EG - best team NA to win
2019-12-03 13:23
#86
 | 
Brazil KingDavi
Nuke of inferno i guess
2019-12-03 13:24
#87
 | 
Brazil KingDavi
Mirage :o
2019-12-03 13:25
Mirage ez fo 100T
2019-12-03 13:26
#89
 | 
Brazil KingDavi
Fnatic or eg?
2019-12-03 13:26
wrong game
2019-12-03 13:27
sill ez for them maaaaan)))
2019-12-03 13:29
#92
 | 
Brazil KingDavi
Kekw, on 100T vs trashroic, ez for the boys
2019-12-03 13:29
fnatic looks wasted but eg looks sharp. i think they will prove a point and destroy fnatic
2019-12-03 13:30
no, please cheer for your north brothers maan
2019-12-03 13:31
i cheer for fnatic but thats what i think
2019-12-03 13:34
Battle of jetlagged
2019-12-03 13:31
Wtf golden?
2019-12-03 13:34
omg
2019-12-03 13:36
Ok not ez for bot golden
2019-12-03 13:36
nice golden
2019-12-03 13:36
ok. 5 vs 3 lose as t, ez EG
2019-12-03 13:36
Flusha please toggle
2019-12-03 13:36
gg fnatic
2019-12-03 13:36
Wtf is wrong with Golden? That was weak...
2019-12-03 13:36
#107
 | 
Russia QibyVGZEN
golden the real BOT
2019-12-03 13:36
fnatic what the fuck
2019-12-03 13:36
lol fnatic so unlucky. they are tilted af so probably they will win 16-2 again
2019-12-03 13:37
close enough
2019-12-03 14:06
5v3 vs mp9 + scout 2v1 vs 8 hp trashislaw gg
2019-12-03 13:37
#113
 | 
Russia QibyVGZEN
1v1 vs 8 hp stanislaw
2019-12-03 13:37
What a fucking throw, such a free shot from GOLDN....
2019-12-03 13:37
Holy fuck golden is so bad, how he actually earns money by being a "pro" is mindblowing to me
2019-12-03 13:37
Golden is really really bot
2019-12-03 13:38
Cerq is pretty good
2019-12-03 13:38
typical fnatic when i bet on them,can't kill guy in his back to make score 2-2,okey
2019-12-03 13:38
Ok trashnatic can't even win simple 2 v 1
2019-12-03 13:38
fnatic nice throw
2019-12-03 13:40
Rekt by stanislaw, omg))
2019-12-03 13:43
It was mega luck on the timing, but decent shots.
2019-12-03 13:50
Ok trashnatic can't even win simple 2 v 1 Seen enough
2019-12-03 13:43
comeon fntic lose to eg??
2019-12-03 13:44
#124
 | 
United States Roseberg
2vs1 vs crowdislaw
2019-12-03 13:44
#125
 | 
Brazil KingDavi
Rip fnatic
2019-12-03 13:45
gg
2019-12-03 13:45
fnatec in 2020 lmao
2019-12-03 13:45
EG not jetlagged
2019-12-03 13:45
EG have finally gotten used to the jetlag! fnatic not so much xD easy NA boys
2019-12-03 13:45
Zzz not a good betting day so far.
2019-12-03 13:46
Garbage 14-1 pls and disband
2019-12-03 13:48
-golden + olof Back to top 1
2019-12-03 13:46
#133
 | 
Russia QibyVGZEN
botden hahahahahahaha
2019-12-03 13:47
Cerq God
2019-12-03 13:47
again 5v3
2019-12-03 13:47
Again 5 vs 3 ahahah ok
2019-12-03 13:47
facepalm , Fnatic is so bad god damn
2019-12-03 13:47
fnatic is _OFF_ easy EG
2019-12-03 13:47
Fnatic have planted 1 bomb in 9 rounds now, even though they had several 3v5 rounds. What the fuck are they doing?
2019-12-03 13:47
fck u fnc what a shitshow
2019-12-03 13:48
#141
 | 
Brazil KingDavi
Cerq pog
2019-12-03 13:48
lmao fnatic wtf, looking absolutely shit wtf are they doing
2019-12-03 13:48
#143
 | 
Brazil KingDavi
Brollan is good but so inconsistent
2019-12-03 13:48
ez 1.8 odds for superior team lul
2019-12-03 13:49
#145
 | 
Germany Constikdw
fnatic losing sooo many man advantages, its ridiculous
2019-12-03 13:49
#147
 | 
Georgia Xeeh
Expected better from fnatic Losing every post plant situation terribly
2019-12-03 13:51
here we go here we go
2019-12-03 13:50
choke incoming
2019-12-03 13:53
oh, really?
2019-12-03 13:53
yes my friend
2019-12-03 13:53
Flukenatic is finally over
2019-12-03 13:51
Cant even win +7.5 handicap on fnatic jesus
2019-12-03 13:51
Saaad
2019-12-03 13:51
yeah go for the ct peek, not one, but twice
2019-12-03 13:51
fnatic trash cant play with bomb
2019-12-03 13:51
fnatic wtf mens
2019-12-03 13:51
they just look tired af
2019-12-03 13:53
#158
 | 
Sweden Akoulad
fnatic = JETLAGGED! sad to see NOOB team like EG can only win -with crowd -lucky -teams with jetlag EG worst team ever!
2019-12-03 13:52
#167
 | 
Germany Constikdw
eg is jetlagged as well, theyre jzst better atm
2019-12-03 13:55
Flukenatic lulw
2019-12-03 13:58
#178
 | 
Sweden Akoulad
kennyS flair french flair
2019-12-03 13:58
nt EG is jetlagged too
2019-12-03 14:10
#161
 | 
Russia QibyVGZEN
jEtlaG
2019-12-03 13:53
#163
 | 
Germany Constikdw
brollan 3-13 ao nothing going for fnatic
2019-12-03 13:53
16-2 still good score for fnatic
2019-12-03 13:54
EG jetboosted?
2019-12-03 13:55
#166
 | 
Russia QibyVGZEN
Brollan 0 $4100 3 1 13 Jetlag?
2019-12-03 13:55
Disappointing
2019-12-03 13:55
What im just watching ? Swedish bots lmao top4 ? I doubt that even top14
2019-12-03 13:56
fnatic is fucking terrible..wtf
2019-12-03 13:56
Where is young mega talent Broclan? 1.16 vs tier2 teams
2019-12-03 13:56
CeRq top1 awper atm
2019-12-03 13:57
Fnatic without Brollan turning up is just meh
2019-12-03 13:57
Fnatic one-dimensional clowns Nice to see then geting punished
2019-12-03 13:57
1 fluke tournament win and Fnashit fans think they are back LMAOOO
2019-12-03 13:58
+1
2019-12-03 13:58
They are not back. They are always there
2019-12-03 13:59
FNATIC KEKEKEKEKKE
2019-12-03 13:58
Fnatic is just throwing at this point
2019-12-03 13:59
135.5 ADR, sick guy
2019-12-03 13:59
EG ERA >wins bo1 against t2 team
2019-12-03 13:59
fnatic i dunno whats wrong,but ty for 1.7
2019-12-03 14:00
Top 4 Best map 2-13 Brollan top Fnatic player 4-15
2019-12-03 14:00
#186
 | 
Norway k3ron
Oh Lord...
2019-12-03 14:00
EG playing so random/good don't even know at this stage. Challenging everywhere and fnatic look terrible this game.
2019-12-03 14:00
How... wtf
2019-12-03 14:00
They've had problems with t side mirage before, but 2rounds with a bunch of 3v5s and A LOT 2v2s, 3v3s.. wtf fnatic
2019-12-03 14:02
floosha wtf udoing
2019-12-03 14:02
WTF???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
2019-12-03 14:03
2019-12-03 14:04
Site?
2019-12-03 14:05
ps3838 /e its basically pinnacle if pinni is banned in your country just use asianconnect or other agents
2019-12-03 14:06
ty
2019-12-03 14:11
#193
 | 
Korea s2angels
fucking noob trash fnoobtic
2019-12-03 14:05
Default Golden performance Fnatic can compete against tier1 only if Golden doing kills Absolute bot player, cant do ez frags
2019-12-03 14:05
rip
2019-12-03 14:05
Hmmm
2019-12-03 14:06
#201
 | 
Brazil KingDavi
Rip + 24,5
2019-12-03 14:06
Golden: xDDDDDD tarik negative in 3-16: LUL XD
2019-12-03 14:07
still 1.32 wtf
2019-12-03 14:15
Wtf fnatic, EG is a noobs
2019-12-03 14:07
Are*
2019-12-03 14:07
EG = 1 team 1 team = singular Singular = is Im = 200 iq
2019-12-03 14:09
“Noobs” has a s at the end, genius
2019-12-03 14:22
"is" also have AN s at the end, genious
2019-12-03 14:29
“genious” Want a free English lesson? Teams are collective but still units like eggs so it should be “X are noobs” You’re welcome
2019-12-03 15:09
Thanks for helping
2019-12-03 15:23
RIP POINTS FOR BROLLAN :(
2019-12-03 14:07
#206
 | 
Georgia Xeeh
Man I can't believe I was almost fooled into thinking fnatic were good again
2019-12-03 14:09
#219
 | 
Bulgaria CHAPOLE!
Yeah I was very uncomfortable during the last two months
2019-12-03 14:13
#207
 | 
Europe Cr3eP_70
When you see Stanislaw with 15 kills in 19 rounds, you realise something is very wrong with...the other team.
2019-12-03 14:09
Wtf??
2019-12-03 14:10
fnatic LUL trash fluke team
2019-12-03 14:11
#224
 | 
Russia QibyVGZEN
flair check out
2019-12-03 14:17
EG 0-2 MiBR
2019-12-03 15:42
cerq god
2019-12-03 14:11
They always lose the first game...
2019-12-03 14:11
EZ Clap
2019-12-03 14:11
#218
 | 
Singapore AffinityZ
this is beyond embarrassing
2019-12-03 14:12
scorched
2019-12-03 14:14
Golden steaming pay checks
2019-12-03 14:15
#232
 | 
Europe Juuzou_
Bad bait
2019-12-03 16:07
#223
 | 
United States JKnightGG
2EZ4BREHZE
2019-12-03 14:17
Ranking systems are so dumb. This old shit team has 1 good tournament and they are supposedly #4 in the world? OMEGALAWL
2019-12-03 14:53
#238
 | 
World Notb8ing
3rd ECS Season 8 Finals 2nd StarSeries i-League Season 8 1st DreamHack Masters Malmö 2019 I would like to see which teams below them have nicer results, maybe you can tell me :), they even won event with nearly all the best teams in field, so ofc that event value was high af.
2019-12-03 17:23
3rd ECS Season 8 Finals - they beat MIBR twice and that's it lol LITERALLY Malmo was a good run I'll give them that. StarSeries was weird. They had the easiest first round opponent Imperial (who???) and struggled to close out multiple games. They are definitely a top team but they're not consistent enough to be #4 in my eyes.
2019-12-03 18:25
Fnatic is fxkin easy to read lol
2019-12-03 16:42
KKKKKK fnatic fluke
2019-12-03 16:42
KRIMZ HAHAHHAHAHAHAHAHHA that play from A site he just cant kill for free 3 guys
2019-12-03 21:09
Nice k/d turok
2019-12-04 00:32
Login or register to add your comment to the discussion.