13:30
23rd of November 2019
 
Match over
Maps
Best of 1 * CS:GO Asia Championships 2019 Showmatch
Cache
Cache
Team China
16
(8:7; 8:1)
Team World
8
Rewatch
OtherPGL
OtherPGL
Next VOD
Highlights
BnTeT - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
BnTeT - 3 SG553 kills (2 HS) on the Mid defense (finishing frags - clean round - vs upgraded pistols)
somebody - 4 kills (3 AUG, SG553) on the defense (finishing frags)
Jame (T) - 3 AWP kills on the Mid lurk (2vs5 situation)
FalleN - 3 SG553 kills on the bombsite B bomb plant defense (2vs3 situation)
kennyS' 1vs3 clutch attempt (CT - post-plant situation) is denied by the final T's Knife (Freeman) to secure the match victory
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-14 +14 127.8 79.2% 1.79
21-12 +9 90.0 70.8% 1.33
15-14 +1 68.3 75.0% 1.13
15-17 -2 61.5 70.8% 1.08
16-17 -1 75.6 66.7% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-17 +1 85.2 75.0% 1.20
21-17 +4 78.6 70.8% 1.05
16-21 -5 69.2 54.2% 0.88
11-18 -7 52.5 41.7% 0.68
7-22 -15 53.3 58.3% 0.54
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-14 +14 127.8 79.2% 1.79
21-12 +9 90.0 70.8% 1.33
15-14 +1 68.3 75.0% 1.13
15-17 -2 61.5 70.8% 1.08
16-17 -1 75.6 66.7% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-17 +1 85.2 75.0% 1.20
21-17 +4 78.6 70.8% 1.05
16-21 -5 69.2 54.2% 0.88
11-18 -7 52.5 41.7% 0.68
7-22 -15 53.3 58.3% 0.54
Top player in match
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
1.17
KPR
0.58
DPR
79.2%
KAST
1.85
Impact
127.8
ADR
1.79
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
10 match win streak
149 weeks ago
2 - 0
149 weeks ago
2 - 0
150 weeks ago
2 - 0
150 weeks ago
2 - 1
150 weeks ago
2 - 0
150 weeks ago
2 - 0
150 weeks ago
2 - 0
150 weeks ago
16 - 1
150 weeks ago
16 - 7
150 weeks ago
2 - 0
150 weeks ago
0 - 2
150 weeks ago
2 - 0
151 weeks ago
2 - 1
151 weeks ago
0 - 2
151 weeks ago
0 - 2
152 weeks ago
2 - 0
152 weeks ago
2 - 0
154 weeks ago
2 - 0
154 weeks ago
2 - 0
154 weeks ago
1 - 2
154 weeks ago
2 - 0
155 weeks ago
2 - 0
155 weeks ago
2 - 1
156 weeks ago
1 - 2
157 weeks ago
7 - 16
157 weeks ago
1 - 2
157 weeks ago
2 - 0
157 weeks ago
2 - 0
157 weeks ago
3 - 2
158 weeks ago
2 - 0
158 weeks ago
2 - 0
158 weeks ago
2 - 0
158 weeks ago
0 - 2
158 weeks ago
2 - 1
158 weeks ago
2 - 1
158 weeks ago
0 - 2
158 weeks ago
2 - 0
162 weeks ago
0 - 2
162 weeks ago
7 - 16
162 weeks ago
10 - 16
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Ez for china
2019-11-23 12:55
10 replies
3 chinese 1 polish 1 american
2019-11-23 13:04
9 replies
Nice Polish and NA......lmao
2019-11-23 13:16
1 reply
freeman best chinese player censoredman*
2019-11-23 16:22
:D
2019-11-23 13:16
#43
 | 
Kazakhstan Ayashoff
Ben10 is best polish player and he has omnitrix
2019-11-23 13:17
5 replies
#126
 | 
Turkey nghtmr_71
:D but he isn't polish he is from Indonesia
2019-11-23 15:04
4 replies
ofc indonesia mens)))
2019-11-23 18:20
newfag spotted
2019-11-24 01:03
2 replies
#153
 | 
Turkey nghtmr_71
what is the newfag
2019-11-24 17:22
1 reply
old meme that he is polish
2019-11-24 23:59
#2
 | 
Netherlands JPDragao
Ez for tarik
2019-11-23 12:55
1 reply
7-22 EZ XD
2019-11-23 14:37
ez 4 the major mvp
2019-11-23 12:55
#4
 | 
Poland |VP|KubaNTC
Ez Kaze
2019-11-23 12:55
#5
 | 
Poland humen))))
BnTeT god
2019-11-23 12:55
who are playing
2019-11-23 12:55
9 replies
8 replies
#13
 | 
Sri Lanka kvezee
lmao they just put 3 snipers vs normal china team
2019-11-23 12:58
why would they put karrigan in
2019-11-23 13:01
6 replies
community vote
2019-11-23 13:02
5 replies
rigged
2019-11-23 13:02
4 replies
why))))
2019-11-23 13:04
3 replies
cause he is trash
2019-11-23 13:04
2 replies
ok))))
2019-11-23 13:05
1 reply
thank
2019-11-23 13:07
#7
 | 
Russia Roneeee
EZ 4 JAME
2019-11-23 12:56
#8
BnTeT | 
Indonesia 9uesz
nt caucasian
2019-11-23 12:56
#9
ceh9 | 
Albania Gariloz
jame solo win
2019-11-23 12:56
*there is no competitive map on this funmatch,they will use workshop competitive map
2019-11-23 12:57
ez team china
2019-11-23 12:57
3 snipers
2019-11-23 12:59
1 reply
#17
 | 
Canada U_S_of_Gay
also 4 igls
2019-11-23 13:02
i love tarik, very funny guy gogogo winwinwin TaZiGe :D
2019-11-23 13:03
china numba wan
2019-11-23 13:03
#23
 | 
Finland N1ggers
Wtf no allu??
2019-11-23 13:04
3 replies
#33
 | 
Mongolia Sythapilla
csgo.wanmei.com/cac2019/allstarvote?l=en.. The community voted to Allu. But he declined to play.
2019-11-23 13:13
2 replies
expected for alul
2019-11-23 13:15
#100
 | 
Finland N1ggers
Wtf allu? Nice snake
2019-11-23 14:18
no ence players? wtf
2019-11-23 13:08
2 replies
#31
 | 
Mongolia Sythapilla
csgo.wanmei.com/cac2019/allstarvote?l=en.. The community voted to Allu. But he declined to play.
2019-11-23 13:12
1 reply
ahahahahahaahahahahah
2019-11-23 13:28
#30
 | 
Netherlands JPDragao
wtf -allu nice china mafia
2019-11-23 13:10
2 replies
#32
 | 
Mongolia Sythapilla
csgo.wanmei.com/cac2019/allstarvote?l=en.. The community voted to Allu. But he declined to play.
2019-11-23 13:12
1 reply
#34
 | 
Netherlands JPDragao
thanks for info my friend
2019-11-23 13:13
i think china has pretty good chance, as they are against 3 main awpers.
2019-11-23 13:13
1 reply
#59
nitr0 | 
Brazil 1930
karrigan just claimed himself the awp
2019-11-23 13:34
Jame + FalleN + kennyS AHAHA Nice one, ez 4 China
2019-11-23 13:14
#38
jks | 
Europe Zajda
Team China with Polish player bntet
2019-11-23 13:15
1 reply
#42
 | 
Russia Roneeee
And American Kaze
2019-11-23 13:17
#41
 | 
United Kingdom sexic
3 awp
2019-11-23 13:17
#44
 | 
Turkey nghtmr_71
Oh no I think there is wrong page. There isn't pornhub. But, wait, why this chinese guys f*cking this trashs
2019-11-23 13:21
ching chang chong
2019-11-23 13:22
1 reply
#105
 | 
China douglax
bloody hell
2019-11-23 14:21
#46
 | 
Russia MonkaSss
Jame time boyz
2019-11-23 13:23
3 awps in team world xd
2019-11-23 13:23
i dont wanna bet on this shit...but them odds man
2019-11-23 13:26
Ez china mafia when all bet on team world
2019-11-23 13:27
#50
nitr0 | 
Brazil 1930
that's the first chinese good looking girl i ever seen, she looks 14 years old though
2019-11-23 13:28
ez jonys
2019-11-23 13:29
#53
nitr0 | 
Brazil 1930
HAHAHAHHA KARRIGAN'S FACE
2019-11-23 13:30
"Team China" inly got two players from China. And why is their two AWPers in team world?
2019-11-23 13:31
4 replies
you mean 3 AWPers?
2019-11-23 13:33
3 replies
Fallen has mostly been secondary since Kng-V joined
2019-11-23 13:33
2 replies
still more awper than rifle also they have 3 igls
2019-11-23 13:35
1 reply
Tarik haven't been IGL for a while Edit. Sorry. Thought you said 4 as most people above. Yeah 2 IGLs but not as bad since that can make sense in a pug
2019-11-23 14:04
#55
 | 
Finland Vkims
Lmao Hong Kong in Team china? #FreeHongKong
2019-11-23 13:32
7 replies
Yeah, screw china & nuke hong kong
2019-11-23 14:33
Lmao u r so funny guy~ #FreeVkimsMaMa
2019-11-23 14:38
3 replies
#122
 | 
Finland Vkims
#FreeTaiwan
2019-11-23 14:39
uhhh oh better get off the internet before your government takes away your freedom to leave your country, take loans, and have social media.
2019-11-23 22:57
1 reply
#152
 | 
China Nuggetss
free usa then
2019-11-24 17:13
Freeman had publicly expressed himself as Chinese as well as Hong Kong is part of China. Since he's okay with it, others should not judge too much.
2019-11-25 00:03
1 reply
#157
 | 
Finland Vkims
XDDDD Chinese propaganda
2019-11-25 06:59
none of my bookies has odds for this match, easy team world
2019-11-23 13:33
2 replies
I think we will be surprised here. Team world had 3 main awpers which idk how good they will do with rifles, plus communication must be so bad
2019-11-23 13:35
1 reply
actually thats possible. I also think world dont take it so serious, but for china its very serious to beat them on home soil.
2019-11-23 13:36
wtf is happening
2019-11-23 13:37
FUCK CHINA LETS GO TEAM DEMOCRACY
2019-11-23 13:37
wtf allu snaking even on showmatches
2019-11-23 13:38
Team best team out of China vs team 3 igls and 3 awpers + mr.content
2019-11-23 13:40
EZ FOR BNTET!!!!!!
2019-11-23 13:47
#69
 | 
Saint Vincent and the Grenadines DellCore
china always tryharding showmatches, while others just having fun
2019-11-23 13:51
3 replies
#107
 | 
Other DEBIRUMAN
+1
2019-11-23 14:21
??? Team World was more tryharding than China tbh
2019-11-23 18:56
srsly? Team China got bison, p90, taser while team world didn’t. Just watch the match mens.
2019-11-23 20:01
impressive showing by turok
2019-11-23 13:52
1 reply
he's trying to find a content
2019-11-23 13:55
#71
 | 
China NonMeltIce
hahahhahahahhahahhahahahhaha
2019-11-23 13:54
wtf kinda match is this? this match is available on betlink, team China vs team World in China? damn, you know they are gonna make team China win even if it should've been obvious KennyS and the others are better than team China. Team China only has Bntet, Somebody, and Kaze with above average skills hahahaha
2019-11-23 13:54
2 replies
#81
 | 
Finland Vkims
Yew thqnk you mr China
2019-11-23 14:10
sry this is just how chinese people act. Scummy thieves lul.
2019-11-23 22:56
which of the 5 igls in team world are calling? xD
2019-11-23 14:01
china vs the world
2019-11-23 14:01
#77
 | 
China KensonS
really funny
2019-11-23 14:03
#80
L.K.S | 
Saint Kitts and Nevis Xeeh
How is this team China when 3/5 players are not Chinese
2019-11-23 14:10
2 replies
Hong Kong belongs to China
2019-11-23 14:16
They are Hong Konk and Malaysian Chinese
2019-11-23 14:18
#82
 | 
Mongolia Sythapilla
wooooooooooooo 6/3/19
2019-11-23 14:11
China #1
2019-11-23 14:12
#85
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
boring
2019-11-23 14:14
Pay for win
2019-11-23 14:14
1 reply
hahahaha
2019-11-23 14:14
#89
 | 
United States Calephy
3 awp hahahahaha
2019-11-23 14:14
glad i didnt bet on this shit, tbh moneygrabing matchup
2019-11-23 14:15
This is totally scripted.
2019-11-23 14:15
#92
 | 
Finland N1ggers
EU cs omegalul
2019-11-23 14:15
turok 6-21 understandable tho, playing showmatch right after elimination
2019-11-23 14:15
tarik and fallen NA trash and BR garbage lost them the match smh
2019-11-23 14:16
1 reply
#97
 | 
Finland N1ggers
Cry = free
2019-11-23 14:17
#96
 | 
Finland N1ggers
To every bettor crying about this: you have to be pretty stupid to bet on a fucking showmatch :D cry more kids
2019-11-23 14:16
#98
 | 
Europe loonek4
too easy for the communist party of china
2019-11-23 14:17
Great save of the awp for the next show match Jame!
2019-11-23 14:18
#102
 | 
Belarus Ozhera
I was here =)
2019-11-23 14:18
botarik
2019-11-23 14:18
#104
 | 
France Uexo
rigged
2019-11-23 14:20
what time is it Jame
2019-11-23 14:21
feels rigged but was funny still
2019-11-23 14:22
1 reply
#117
ayy | 
United States Virgin Islands zj2
3 awpers + karrigan and turok
2019-11-23 14:29
Team wOMEGALULrld
2019-11-23 14:23
#110
 | 
Other DEBIRUMAN
Omg these tryhards... it's a fucking showmatch
2019-11-23 14:23
2 replies
Using knives, autoshotgun and Zeus is the typical trademark of a tryhard
2019-11-23 14:25
1 reply
plus Jame was so not trying by saving his awp for the next show match. Gotta respect that laid back attitude
2019-11-23 14:26
This means that Karrigan had more kills than Tarik on 3 consecutive maps today
2019-11-23 14:24
2 replies
Turok lul
2019-11-23 14:28
What a statistic!
2019-11-23 14:35
#114
 | 
Indonesia rezrex
bntet carryin so hard in everywhere and anywhere
2019-11-23 14:27
#116
ayy | 
United States Virgin Islands zj2
3 awpers + karrigan and turok ??? nice roster LMAO great tournament to make china win
2019-11-23 14:29
those lineups are totally trash. Only stewie can stand for team china
2019-11-23 14:50
Wtf
2019-11-23 14:51
ez4china
2019-11-23 15:38
"Team China" = 3 no china players
2019-11-23 15:51
8 replies
hong kong = china
2019-11-23 16:41
7 replies
just like belarus = russia
2019-11-23 16:50
6 replies
Hong Kong is literally part of China. It was a colony of UK for a long time since the Opium Wars when the imperialist asshole bastards of UK seized it from China. Now it has been returned to China since '97
2019-11-23 17:12
5 replies
okay commie
2019-11-23 20:01
4 replies
okay Monaco with the colors upside down
2019-11-23 23:34
1 reply
okay fake Canada
2019-11-24 10:12
You can't argue with facts kid.
2019-11-24 00:59
1 reply
okay Pablo Escobar
2019-11-24 10:13
dream team kaze to tyloo pls
2019-11-23 17:50
1 reply
+1 Top 15 for sure - attacker
2019-11-26 08:24
CONTENT KING DOING CONTENT CREATOR THINGS
2019-11-23 17:57
2 replies
CONTENT KING BOTTOM FRAGGING
2019-11-23 18:18
1 reply
Moromoro
2019-11-24 00:21
rigged xd
2019-11-23 18:18
Why so ez?
2019-11-23 20:10
ez4bntet
2019-11-23 22:57
They picked 3 EU AWPers? Lol Could have picked a rifler instead atleast
2019-11-24 12:20
I feel the that lineup would actually be good for tyloo
2019-11-25 03:42
Ok so they basically have a team that can easily communicate against a team that can't communicate at all
2019-11-26 02:01
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United Kingdom
ESL TV
172238 viewers
Top streams
All(57)
Casters(32)
Streamers(7)
Organizers(18)
United Kingdom
ESL TV
(172238)
Russia
Maincast
(54164)
Brazil
gaules
(42648)
France
1pv
(13013)
Serbia
ArenaEsport (YouTube)
(10599)
Other
ohnePixel
(6935)
Spain
ESL TV
(4905)
United States
fl0m
(4721)
Philippines
Focus Fire
(4169)
Portugal
RTP Arena
(2668)
Poland
ESL TV
(1908)
Albania
xhoci
(1907)
Ukraine
Maincast
(1831)
Turkey
berkriptepe
(1816)
Finland
Elisa Viihde
(1745)
Argentina
forg1
(1662)
Germany
99Damage
(1556)
Sweden
HeatoN
(1191)
United Kingdom
Champion of Champions
(1084)
Russia
Champion of Champions
(974)
Netherlands
D0cC
(817)
Brazil
Apoka
(645)
Serbia
ArenaEsport
(614)
Czech Republic
PLAYzoneUP
(605)
Hungary
Esport1 TV
(527)
Portugal
advncesic
(454)
Serbia
Fortuna (YouTube)
(279)
Czech Republic
PLAYzoneTV
(266)
United Kingdom
Champion of Champions 2
(247)
Brazil
Jogando Junto
(185)
United Kingdom
Champion of Champions 3
(143)
Russia
almazer
(141)
Norway
Eldorado Esport
(137)
Russia
Champion of Champions 2
(121)
Slovakia
REPUBLEAGUE A
(116)
Brazil
gaules TV
(94)
Germany
Fragster
(78)
United Kingdom
Champion of Champions 6
(76)
Romania
Werty
(73)
Denmark
7ri
(70)
Czech Republic
Sampi
(57)
United States
Swisher
(37)
Ukraine
Champion of Champions
(31)
Brazil
coldzera
(31)
Russia
WorldEdit
(29)
Brazil
BTSBrasilFPS
(25)
Peru
Lobockz
(23)
Russia
Champion of Champions 3
(20)
Brazil
CBCS
(18)
Brazil
00NATION
(13)
Brazil
CBCS 2
(13)
Slovenia
ArenaEsport (YouTube)
(7)
Germany
GoTTi
(7)
Ukraine
Champion of Champions 2
(7)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(6)
Ukraine
Champion of Champions 3
(5)
Slovenia
ArenaEsport
(5)