22:25
13th of December 2019
 
Match over
Maps
Best of 5 (LAN) * Grand final. Winner qualifies for ESL Pro League Season 11, loser goes to ESL Pro League Season 10 Pre-Relegation ** Riot Squad will have a one-map advantage due to coming from the upper bracket
1. INTZ removed Dust2
2. Riot Squad removed Vertigo
3. INTZ picked Mirage
4. Riot Squad picked Inferno
5. INTZ picked Train
6. Riot Squad picked Nuke
Default
Riot Squad
-
INTZ
-
Mirage
Riot Squad
14
(6:9; 8:7)
INTZ
16
Inferno
Riot Squad
19
(7:8; 8:7) (4:1)
INTZ
16
Train
Riot Squad
17
(8:7; 7:8) (2:4)
INTZ
19
Nuke
Riot Squad
4
(4:11; 0:5)
INTZ
16
Rewatch
United StatesESEA (Map 1 - Mirage)Vod
United StatesESEA (Map 2 - Inferno)Vod
United StatesESEA (Map 3 - Train)Vod
United StatesESEA (Map 4 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | shz - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 | ptr - 1vs2 AWP clutch (CT - post-plant situation)
M2 | boltz - 2 AK kills on the bombsite A bomb plant defense (2vs2 situation) to send the map into Overtime
M2 OT | ptr - 2 AWP kills on the bombsite B bomb plant defense (2vs2 situation) to set Riot Squad on map point
M3 OT | crashies - 3 SG553 kills (2 HS) on the bombsite B offensive
M4 | shz - 4 M4A4 kills (2 HS) on the bombsite A defense
M4 | shz - 3 quick SG553 kills on the bombsite A defense (initial frags)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Austin 'crashies' Roberts
crashies
90-80 +10 90.3 70.2% 1.19
United States
Mitch 'mitch' Semago
mitch
76-80 -4 71.2 81.0% 1.09
United States
Peter 'ptr' Gurney
ptr
74-75 -1 59.1 69.4% 0.96
Canada
Jonathan 'Jonji' Carey
Jonji
75-89 -14 71.5 62.0% 0.90
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
69-89 -20 66.0 64.5% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Marcelo 'chelo' Cespedes
chelo
95-85 +10 87.4 75.2% 1.19
Brazil
Bruno 'shz' Martinelli
shz
91-79 +12 78.8 68.6% 1.12
Brazil
Alexandre 'xand' Zizi
xand
87-76 +11 75.2 76.0% 1.11
Brazil
Ricardo 'boltz' Prass
boltz
75-77 -2 78.7 71.9% 1.06
Brazil
Gustavo 'yel' Knittel
yel
65-67 -2 55.4 73.6% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
23-17 +6 88.6 76.7% 1.28
United States
Mitch 'mitch' Semago
mitch
20-18 +2 74.7 76.7% 1.12
Canada
Jonathan 'Jonji' Carey
Jonji
20-23 -3 80.1 60.0% 1.01
United States
Austin 'crashies' Roberts
crashies
17-15 +2 70.7 70.0% 1.01
United States
Peter 'ptr' Gurney
ptr
17-17 0 50.8 63.3% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Bruno 'shz' Martinelli
shz
26-19 +7 86.6 66.7% 1.21
Brazil
Marcelo 'chelo' Cespedes
chelo
23-21 +2 85.6 66.7% 1.13
Brazil
Ricardo 'boltz' Prass
boltz
16-19 -3 79.5 66.7% 1.01
Brazil
Alexandre 'xand' Zizi
xand
17-22 -5 64.6 63.3% 0.87
Brazil
Gustavo 'yel' Knittel
yel
8-16 -8 30.7 63.3% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Austin 'crashies' Roberts
crashies
31-21 +10 99.7 82.9% 1.50
United States
Peter 'ptr' Gurney
ptr
31-21 +10 85.7 82.9% 1.37
United States
Mitch 'mitch' Semago
mitch
24-23 +1 85.1 94.3% 1.28
Canada
Jonathan 'Jonji' Carey
Jonji
26-23 +3 76.5 68.6% 1.09
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
21-25 -4 63.4 77.1% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Alexandre 'xand' Zizi
xand
25-26 -1 70.2 82.9% 1.06
Brazil
Gustavo 'yel' Knittel
yel
23-25 -2 70.3 77.1% 1.01
Brazil
Marcelo 'chelo' Cespedes
chelo
25-31 -6 79.4 62.9% 0.94
Brazil
Ricardo 'boltz' Prass
boltz
20-29 -9 84.1 60.0% 0.92
Brazil
Bruno 'shz' Martinelli
shz
20-22 -2 61.7 62.9% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Austin 'crashies' Roberts
crashies
26-27 -1 99.4 61.1% 1.21
United States
Mitch 'mitch' Semago
mitch
25-21 +4 71.6 80.6% 1.20
Canada
Jonathan 'Jonji' Carey
Jonji
23-27 -4 76.4 66.7% 0.92
United States
Peter 'ptr' Gurney
ptr
20-21 -1 48.6 75.0% 0.85
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
13-27 -14 42.9 50.0% 0.55
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Marcelo 'chelo' Cespedes
chelo
29-22 +7 86.8 86.1% 1.27
Brazil
Ricardo 'boltz' Prass
boltz
23-22 +1 75.9 80.6% 1.14
Brazil
Alexandre 'xand' Zizi
xand
23-21 +2 76.7 72.2% 1.08
Brazil
Bruno 'shz' Martinelli
shz
25-23 +2 64.4 66.7% 1.04
Brazil
Gustavo 'yel' Knittel
yel
23-19 +4 62.4 72.2% 1.02
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Austin 'crashies' Roberts
crashies
16-17 -1 87.1 65.0% 0.93
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
12-20 -8 78.0 50.0% 0.68
United States
Mitch 'mitch' Semago
mitch
7-18 -11 40.7 65.0% 0.59
United States
Peter 'ptr' Gurney
ptr
6-16 -10 43.6 45.0% 0.51
Canada
Jonathan 'Jonji' Carey
Jonji
6-16 -10 41.1 45.0% 0.47
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Bruno 'shz' Martinelli
shz
20-15 +5 123.0 85.0% 1.67
Brazil
Alexandre 'xand' Zizi
xand
22-7 +15 97.2 90.0% 1.65
Brazil
Marcelo 'chelo' Cespedes
chelo
18-11 +7 105.2 90.0% 1.59
Brazil
Ricardo 'boltz' Prass
boltz
16-7 +9 73.0 85.0% 1.32
Brazil
Gustavo 'yel' Knittel
yel
11-7 +4 53.5 85.0% 1.20
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
 | 
Estonia whosmans 
ez lawsuit squad
2019-12-03 04:00
#12
 | 
France LeDiplomate 
They can't lose with the power of the lawsuit!!
2019-12-12 20:28
#2
 | 
Canada jdong112 
going with riot here. intz underperforms
2019-12-03 05:23
#4
 | 
United States Fanta_Boy 
Riot cmon baby
2019-12-06 02:47
#5
 | 
Sweden Trkmag 
Ez for INTZ
2019-12-08 21:55
#6
 | 
India Wise_Indian 
Ez 4 FNS come on bois
2019-12-09 05:01
Let's go Boltalha
2019-12-09 06:57
#8
 | 
Turkey FDementia 
Riot must be winning that crap tho. lol
2019-12-09 19:39
#9
shrek | 
New Zealand is_love 
ez for riot games csgo team
2019-12-10 08:38
#10
 | 
Malaysia ILove2ChOke 
Lets Go Riot Games
2019-12-10 15:04
Ez for INTZ
2019-12-12 06:30
#13
 | 
France LeDiplomate 
Ez for the most gifted player in the world Pujan "FNS" Mehta.
2019-12-12 20:30
#14
biguzera | 
Chile Zzalb 
LAN? sorry FNS but ez INTZ, ptr disappears on LAN
2019-12-13 02:12
#15
 | 
Brazil user_namer 
EZ INTZ
2019-12-13 02:27
#16
 | 
World nakTriceps 
on LAN ez Chelo and boltz
2019-12-13 13:23
#17
 | 
Spain diiplox 
Dirty Pete Peek Jr is coming about boys
2019-12-13 14:55
#18
 | 
Spain diiplox 
There ain't no journey without the Gurney
2019-12-13 15:12
#19
 | 
Sweden swedz4 
EZ for Canadian NEO
2019-12-13 16:56
#20
 | 
Brazil Kelmec 
EZ4 INTZ!!!!
2019-12-13 18:20
#21
 | 
North America neverwonabet 
Riot ML thank me later. Brazilian shitters are gunna choke on their own dick.
2019-12-13 19:26
#22
 | 
United States Fanta_Boy 
Yessir
2019-12-13 19:51
No sir Nice choke LUL
2019-12-14 03:58
Haha this aged well
2019-12-14 04:16
Why odds are so even looks like ez clean up for riots
2019-12-13 20:43
1-0 advbantage, better h2h, better form and u give me 1,70, thank you sir, i wont be mad even if i losse, this is a msut take :DD
2019-12-13 21:02
#25
 | 
Germany AdiZen 
only difference is lan online
2019-12-13 21:19
Riot Squad are onliners
2019-12-13 21:20
#28
 | 
Cyprus deadboy1288 
They didnt play big LANs so you cant prove it
2019-12-13 21:36
They played MSI MGA and sucked hard
2019-12-13 21:52
#32
 | 
Cyprus deadboy1288 
BO1 tournament kkkkk Im sure they will win ESL spot but i didnt bet just happy to see mith and FNS here
2019-12-13 21:54
Looks at these dudes Tier99999 onliners
2019-12-14 00:45
Imagine betting in a team with Jonji on lan.
2019-12-13 21:35
#37
Kriegs | 
Brazil DinooxP 
Fns on lan LUL
2019-12-13 22:16
#29
 | 
Canada jdong112 
lol just one map advantage, when intz when the 2nd map it's basically 1-1 and back to winning 2 maps LOL easy odds
2019-12-13 21:49
#39
Per0N | 
Venezuela 643 
I like your confidence
2019-12-13 22:52
#31
 | 
Brazil KingDavi 
Ez for intz
2019-12-13 21:52
#33
 | 
United States sorcrcrc 
ez4iransquad
2019-12-13 21:55
#34
 | 
Brazil ReborN1 
ez for boltalha
2019-12-13 22:01
#35
nexa | 
Yugoslavia tomasev1c 
3 1 INTZ
2019-12-13 22:09
? maps
2019-12-13 22:15
Not a single kill vs a pistol force... LMFAO these NA shitters better not make it to Pro League
2019-12-13 22:46
#40
Per0N | 
Venezuela 643 
Não deixa o boltão ganhar confiança...
2019-12-13 22:52
lol these dogshit NA players can't get a single kill vs these pistol/galil forces HAHAHA
2019-12-13 22:57
plz fNs get back to pro I don't wanna see u go broke 3k a month isn't much at your age
2019-12-13 23:06
#45
 | 
Germany AdiZen 
wait do they actually get 3k a month?
2019-12-13 23:23
If they get this, they are getting overpaid...
2019-12-13 23:37
How tf are these guys so bad vs an Eco? like they lost against every pistol force in the world
2019-12-13 23:09
yel best player
2019-12-13 23:24
#47
 | 
Brazil KingDavi 
Yel come on
2019-12-13 23:24
#49
 | 
Brazil KingDavi 
Shz pog
2019-12-13 23:27
Riot is dogshit lmfao Losing to a guy who's 2-13 LOL
2019-12-13 23:30
2/13 LOL
2019-12-13 23:32
imagine thinking this shit NA pug team will accomplish anything
2019-12-13 23:32
losing to 4-14 LOL
2019-12-13 23:35
#55
nexa | 
Yugoslavia tomasev1c 
they lost to usp and zeus ok :D
2019-12-14 00:10
wtf intz so lucky with jumpshots and random shots
2019-12-14 00:16
lose to br with map adv , NA cs
2019-12-14 00:16
#58
 | 
Sweden frontex 
INTZ so lucky
2019-12-14 00:20
Is they want to lose all rounds vs pistols ? :DD
2019-12-14 00:26
Biggest throw I've ever seen I swear god. If Riot didnt bet on their lose then they are so f**king bad LOL
2019-12-14 00:27
#61
 | 
Brazil parrud0www 
GO INTZ!!!
2019-12-14 00:28
5/5 ecos lost by riot and all gunrounds won
2019-12-14 00:31
guys close this game dont waste your time on shits
2019-12-14 00:32
What a shitshow from this tier 100 riot squad
2019-12-14 00:32
INTZ dont buy rifles if you want to win XDDDDDDDDDDDDDDDD
2019-12-14 00:33
Game of his life for chelo xd
2019-12-14 00:39
Expected from onliners Poor bots on LAN
2019-12-14 00:45
again lose to pistols :D
2019-12-14 00:53
#70
 | 
Sweden frontex 
another eco won XD
2019-12-14 00:53
6 ecos won by intz and the game is still close
2019-12-14 00:55
jeez this level of competition is so fucking horrible.... iam still asking myself how players like boltz snax etc were able to make it to major finals... they are looking so clueless these days like they stopped cheating
2019-12-14 01:03
Yeap
2019-12-14 01:08
When you play less you're worse
2019-12-14 01:27
yeah youre hitting less shots maybe... but braincells wont die during a break...
2019-12-14 01:28
#73
 | 
Brazil KingDavi 
Cheio pog
2019-12-14 01:05
trash bots vs trash bots nice
2019-12-14 01:20
clownfiesta lmao
2019-12-14 01:20
Ez 3-1 riot squad, thx for 4.3 odds
2019-12-14 01:20
Xddd 2-3
2019-12-14 01:22
Xdddddddd polish brain
2019-12-14 01:23
Ok Mohamed see for yourself
2019-12-14 01:26
Mohamed wrong once again
2019-12-14 02:57
Pqp, qual a limitação mental desses caras, mano?[ Simplesmente não dá pra apostar em times brasileiros. Puta que pariu! Entregada da porra! 12-7 de CT os caras conseguem entregar pra gloriosa Riot Squad. Acaba essa merda de time logo.
2019-12-14 01:29
#84
Per0N | 
Venezuela 643 
Cs brasileiro morreu
2019-12-14 01:31
#87
 | 
Brazil KingDavi 
E o mibr ??? Kkkkkkkk
2019-12-14 02:21
since I started watching csgo in high school boltz is biting his nails lol
2019-12-14 02:18
#86
 | 
Brazil KingDavi 
Crashies xD
2019-12-14 02:21
#88
pionas | 
Poland akshim 
INTZ shame of brazil
2019-12-14 02:23
#90
 | 
Brazil KingDavi 
Don't forget mibr, they are even worse.
2019-12-14 02:31
#93
Plopski | 
Norway jt2132 
check score vs.mousepourt
2019-12-14 02:46
#89
 | 
United States sorcrcrc 
riot making it to epl 11 finals bookmark this for next year your welcome
2019-12-14 02:27
#96
 | 
Brazil KingDavi 
Not yet buddy
2019-12-14 02:52
15-11 -> 15-15 -> 15-19
2019-12-14 02:39
#95
 | 
Brazil KingDavi 
Nt
2019-12-14 02:52
Rule CS # 1> you can’t take 1 round at matchpoint but take the first in overtime
2019-12-14 02:42
#106
Per0N | 
Venezuela 643 
That is something that keeps me thinking. Is it because players feel the pressure when they get the 15th round? Crazy how most of the time your rule indeed happens
2019-12-14 03:29
If u look closely these Favelas have lost every -2.5 hdc known to man kind
2019-12-14 02:51
#97
 | 
Belarus Mardloq 
inferno was 19-16 => -2.5 Riot Squad
2019-12-14 02:54
At one point they actually lead 12-7 though
2019-12-14 02:56
#104
 | 
Belarus Mardloq 
ye, in this moment i did bet on Riot)
2019-12-14 03:20
#98
 | 
Brazil gux4 
nice game
2019-12-14 02:55
#101
 | 
Nigeria FrothaJuan 
Bettors so retarded
2019-12-14 02:58
nice comeback from 15-11.
2019-12-14 03:00
boltz is washed up to play mdl nowadays. Br scene got too lazy, lol.
2019-12-14 03:05
Closest series of all time
2019-12-14 03:26
easiest 3-1 maybe?
2019-12-14 03:33
shz god mode thx braziliano
2019-12-14 03:32
#109
 | 
Russia steambored 
LOL these are the teams getting promoted to NA EPL? Damn NA scene really has fucking fallen off
2019-12-14 03:37
It’s never been good
2019-12-14 03:53
Ez patau
2019-12-14 03:51
this 11-15 comeback fucked my entire pocket. feelsbadman
2019-12-14 03:52
#112
 | 
Nigeria FrothaJuan 
NA choke btw Get Crashie on a better team
2019-12-14 03:52
#114
 | 
Brazil NahT_ 
EZ 4 ma INTZ bois
2019-12-14 03:54
well how are people like them making money playing cs? They won 1/8 pistols and lost 8x to forcebuy 2x to full eco and cant close map 15-11
2019-12-14 03:55
#117
 | 
Thailand beam2546 
Riot Gaming LUL
2019-12-14 04:03
#118
 | 
Thailand beam2546 
FNS 200k buyout btw
2019-12-14 04:06
Login or register to add your comment to the discussion.