France
G2
14
22:10
13th of December 2019
 
Match over
Europe
OG
16
Maps
Best of 1 OG's picks: 1. Mirage 2. Nuke 3. Inferno G2's bans: 1. Overpass 2. Mirage
Nuke
G2
14
(7:8; 7:8)
OG
16
Rewatch
OtherBeyondTheSummitVod
Highlights
huNter- - 3 USP-S HS kills on the bombsite A retake (2vs3 pre-plant situation - pistol round)
JaCkz - 3 quick XM1014 kills (2 HS) on the Ramp defense (anti-eco)
JaCkz - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite A retake (2vs3 post-plant situation)
AmaNEk - 4 SG553 kills (3 HS) on the Outside offensive (finishing frags)
mantuu - 1vs2 AWP clutch (CT - post-plant situation)
mantuu - 4 kills (3 AWP, Deagle) on the Ramp defense (including 2 kills with 1 AWP shot) to secure the match victory for OG
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
30-23 +7 110.9 86.7% 1.49
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
23-19 +4 81.0 80.0% 1.19
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
20-19 +1 85.3 73.3% 1.17
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
17-18 -1 51.3 76.7% 0.88
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
10-27 -17 51.2 63.3% 0.55
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United Kingdom
Mateusz 'mantuu' Wilczewski
mantuu
27-17 +10 90.1 80.0% 1.40
Jordan
Issa 'ISSAA' Murad
ISSAA
21-16 +5 75.6 83.3% 1.25
Denmark
Valdemar 'valde' Bjørn Vangså
valde
20-20 0 72.3 73.3% 1.08
France
Nathan 'NBK-' Schmitt
NBK-
20-25 -5 73.1 76.7% 1.02
Finland
Aleksi 'Aleksib' Virolainen
Aleksib
18-22 -4 61.6 66.7% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
30-23 +7 110.9 86.7% 1.49
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
23-19 +4 81.0 80.0% 1.19
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
20-19 +1 85.3 73.3% 1.17
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
17-18 -1 51.3 76.7% 0.88
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
10-27 -17 51.2 63.3% 0.55
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United Kingdom
Mateusz 'mantuu' Wilczewski
mantuu
27-17 +10 90.1 80.0% 1.40
Jordan
Issa 'ISSAA' Murad
ISSAA
21-16 +5 75.6 83.3% 1.25
Denmark
Valdemar 'valde' Bjørn Vangså
valde
20-20 0 72.3 73.3% 1.08
France
Nathan 'NBK-' Schmitt
NBK-
20-25 -5 73.1 76.7% 1.02
Finland
Aleksi 'Aleksib' Virolainen
Aleksib
18-22 -4 61.6 66.7% 0.82
Player of the matchwon with 85.8% of the votes
Past matches
Train 16 - 9
Train 16 - 3
Vertigo 11 - 16
Nuke 16 - 11
Vertigo 16 - 14
Train 9 - 16
Train 19 - 17
Mirage 15 - 19
Dust2 14 - 16
Mirage 8 - 16
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
13/12 19 cs_summit 5
trn
Train
16 - 9
#1
 | 
Germany 'ezpz 
ez g2
2019-12-09 19:14
#7
nat | 
Turkey us_vincere 
ez for og
2019-12-09 19:16
EASY FOR G2 16-0
2019-12-09 19:15
#168
 | 
Nigeria FrothaJuan 
Fair, Flag, IQ Checks out
2019-12-13 23:37
#3
stavn | 
CIS arrrya 
EZ FOR 1G!
2019-12-09 19:15
Oldguys :(
2019-12-09 19:15
#5
 | 
Sweden dyzto 
easy for g2 16-4
2019-12-09 19:15
#6
 | 
United States sorcrcrc 
EZ4OG
2019-12-09 19:16
#8
 | 
Denmark Pabuna 
EZ4OG 16-0
2019-12-11 01:28
#9
 | 
Liechtenstein Trowdmax 
Lmao, I want to watch this, is gonna be funny for both teams and people
2019-12-11 22:42
#10
apEX | 
France Alochai 
EZ4OG2
2019-12-11 22:44
KennyS lul
2019-12-13 21:13
imagine having no coach in 2019
2019-12-13 21:52
classic 1-1
2019-12-13 22:02
wtf man?
2019-12-13 22:03
this is how CS works nowadays
2019-12-13 22:03
but you only 24 years old, wtf are you talking about?
2019-12-13 22:04
looooool, I saw enough young boy, so please shut the fuck up
2019-12-13 22:04
#25
aizy | 
Russia arseniy77 
ahahah horosh brat
2019-12-13 22:06
are you braindead? talking with yourself
2019-12-13 22:04
yeah, I think he is just another drunk russian
2019-12-13 22:05
#20
jOELZ | 
Faroe Islands staxus 
hes not brainded it's in his nickname don't u see it?
2019-12-13 22:05
Yea lol, I just saw this. Nice nickname he have
2019-12-13 22:06
#31
jOELZ | 
Faroe Islands staxus 
have a nice day, notBraindeadBettor
2019-12-13 22:09
TY my finish friend
2019-12-13 22:10
no lol
2019-12-13 22:06
i bet last money ( christmas party and gifts for my family) on OG so please guys please
2019-12-13 22:05
#23
woxic | 
Russia sosimple 
together
2019-12-13 22:06
nice bet nigeria anal ytic
2019-12-13 22:06
Ahahhahahaha
2019-12-13 22:08
Rip money, no gifts for your family sadly
2019-12-13 22:08
Haha retard
2019-12-13 22:59
Im actually happy if he srsly gonna give gifts now for his family
2019-12-13 23:08
no way g2 lost nuke to this
2019-12-13 22:08
this way is named CS GO
2019-12-13 22:09
valde nuclear performance lead to this
2019-12-13 22:12
#34
 | 
United States nhicosci 
Man advantage, let's not plant and just die peeking 1 by 1
2019-12-13 22:14
#36
Konan | 
Slovenia MaDMaXim 
Bro that's literally mix with almost no teamplay and practice, all the can rely on is individual skill
2019-12-13 22:16
#38
 | 
United States nhicosci 
Still a 3v2 and a chance to plant the bomb. But they chose to duel
2019-12-13 22:17
This
2019-12-13 22:25
What odds u got on G2 guys.. share
2019-12-13 22:15
#58
 | 
Europe kaitos 
How much u lost?
2019-12-13 22:41
lmfao so ez f5r
2019-12-13 22:16
#39
woxic | 
Russia sosimple 
over 25.5
2019-12-13 22:18
easy for OG, this tourney fucking gay
2019-12-13 22:28
losing as ct to mix ahaha
2019-12-13 22:29
#42
 | 
North America 123456789012a 
thanks for the free money garbage 2, always making back betting against you.
2019-12-13 22:29
4-0 -> 5-7
2019-12-13 22:30
That cIutch was sick
2019-12-13 22:34
#46
 | 
United States nhicosci 
What is harder playing as mix? T side or ct side?
2019-12-13 22:35
#54
 | 
Bulgaria MaestroGOD 
in higher level of CS I would say ct
2019-12-13 22:38
#57
 | 
Serbia Niddzaa 
Ct, unlike t side where everyone just gets in position and throw smokes and play on the aim card on CT you must fill every gap when a teamm8 dies you need to rotate together, retake etc.
2019-12-13 22:39
#47
mimi | 
Europe rysiupeja 
2019-12-13 22:36
#48
 | 
Europe kaitos 
Throw is here
2019-12-13 22:36
Ez for g2 on t side
2019-12-13 22:37
no, this shit is rigged
2019-12-13 22:37
Hello,nexa.Wake up!9 rounds without at least 1 kill
2019-12-13 22:39
#52
mimi | 
Europe rysiupeja 
4-0 7-8 XDD very good g2
2019-12-13 22:38
#53
jOELZ | 
Faroe Islands staxus 
g2 playing like its faceit, no patience as ct's at all
2019-12-13 22:38
4-0 7-8 own map pick pls suck deeper frech baguettes
2019-12-13 22:39
its og pick, stoopid
2019-12-13 22:39
its g2's pick lol
2019-12-13 22:41
proof
2019-12-13 22:44
u idiot?
2019-12-13 22:46
AND WHICH MAP PICK G2? VERTIGO???
2019-12-13 22:48
Nice edit, stoopid 3 world nation
2019-12-13 22:49
#59
 | 
Germany Bossi_15 
OG's picks: 1. Mirage 2. Nuke 3. Inferno
2019-12-13 22:41
I can believe that mix can win team on nuke if they dont throw on purpose
2019-12-13 22:42
For some reason i think OG is going to choke
2019-12-13 22:42
Because You bet on them
2019-12-13 22:43
But they are going to win
2019-12-13 22:44
Because I bet on g2
2019-12-13 22:44
I betted on OG and you are right. holy fuck i hate it when that shit happens. the team i bet on always fuck up somehow
2019-12-13 22:48
One by1 lul og
2019-12-13 22:44
12-16
2019-12-13 22:46
#70
ZywOo | 
Turkey DavyCost 
nice ct side og
2019-12-13 22:47
7-1016-10
2019-12-13 22:48
#75
Snax | 
Sweden XSizexd 
Nice game fixing
2019-12-13 22:50
#76
mimi | 
Europe rysiupeja 
mantuu defused the bomb mantuu killed nexa with awp (headshot) mantuu + ISSAA (assist) killed JaCkz with awp JaCkz planted the bomb (2on1) nexa killed valde with ak47 valde killed kennyS with p250 (headshot) kennyS + huNter- (assist) killed NBK- with ak47 (headshot) JaCkz killed ISSAA with ak47 NBK- killed huNter- with ak47 (headshot) kennyS + huNter- (assist) killed Aleksib with ak47 Aleksib killed AmaNEk with fiveseven Round started wtf 2v1
2019-12-13 22:51
#77
 | 
Brazil KingDavi 
Nexa 1 iq
2019-12-13 22:52
And guys saying something about lootbet, when fixing appears everywhere
2019-12-13 22:52
summit is a joke tour
2019-12-13 22:56
Ahahahahah
2019-12-13 22:55
THE BEAST FROM THE MIDDLE EAST
2019-12-13 22:55
#81
 | 
Brazil KingDavi 
Mantuu pog
2019-12-13 22:55
#82
 | 
Germany AdiZen 
jackz is a good aimer but a bad brainer
2019-12-13 22:55
#83
France qaLa 
g2 are soooo bots
2019-12-13 22:56
#84
 | 
Brazil lul321 
G2 is really going to lose this wtf
2019-12-13 22:56
Oh My fucking god
2019-12-13 22:56
G2 won nuke vs FURIA and now lose nuke to tired and tilted fucking OG
2019-12-13 22:57
Ez fixed
2019-12-13 22:57
"G2 WON NUKE VS FURIA" 😂
2019-12-13 22:58
furia has signature nuke
2019-12-13 23:01
no hen1 no win
2019-12-13 23:04
Losing nuke to mix
2019-12-13 22:57
#90
 | 
India csgo_veteran 
Mantuu legit
2019-12-13 22:57
Please OG throw or I will get some cancer
2019-12-13 22:58
#135
Zeus | 
Peru xzjuanc 
free cancer
2019-12-13 23:08
+4.5 handicap secured..
2019-12-13 22:58
force buy LULW
2019-12-13 22:58
#95
ZywOo | 
Turkey DavyCost 
why buy force why og so fucking bad
2019-12-13 22:58
They still got it
2019-12-13 22:59
#98
 | 
United States nhicosci 
Hope og win. Bad force buy :(
2019-12-13 22:59
full ct map losing og good joob aleksib.
2019-12-13 23:00
OG succ so hard
2019-12-13 23:00
13-11 > 14-16 G2
2019-12-13 23:00
16-14 OG
2019-12-13 23:01
Hope 15:15 for 9.0
2019-12-13 23:04
Manntu is stepping up hard but meanwhile kenny whiffs easy shots
2019-12-13 23:05
#107
 | 
Europe kaitos 
GG allways throw
2019-12-13 23:05
Nexa is awfull jfc
2019-12-13 23:05
Kys nexa
2019-12-13 23:05
kennyS miss the shot on door and they lose the game
2019-12-13 23:05
Yep, if only he didn't miss
2019-12-13 23:17
miss u
2019-12-13 23:18
Nice throw
2019-12-13 23:05
haha ez 16-14 og.get fucked g2 bettors ezzz
2019-12-13 23:05
dogshit KennyS lost this match
2019-12-13 23:05
Nexa holy sht
2019-12-13 23:05
lol that g2 actually lost this
2019-12-13 23:05
when u was meant to bet g2 first map and put it on sec map, r u kidddding me
2019-12-13 23:06
#117
 | 
Cyprus deadboy1288 
mantuu god i lost money but this guys deserve to win
2019-12-13 23:06
g2 shitty team ever
2019-12-13 23:06
-2.5 g2 nice fix -acc
2019-12-13 23:06
Thx 4 1-1,the shittest nexa
2019-12-13 23:06
ezz mantuuuu
2019-12-13 23:07
Fuck I'm so dumb to bet on this 322 tourney
2019-12-13 23:07
i put my bet on sec map instead of first, im retarded
2019-12-13 23:08
#139
 | 
Europe Whatafz 
Betway?
2019-12-13 23:09
#131
 | 
Russia versusworld 
not braindead bet on this tournament Pick one, pls Relax & just watch at this clownfiesta
2019-12-13 23:08
Yeah just don't bet in this tournament they just assist this tournament to fuck, eat and drink in the the games are just a plus XDDD
2019-12-13 23:10
#123
 | 
United States nhicosci 
TY OG
2019-12-13 23:07
MANTUU IS A FUCKING GOD ALSO LETS GO OG
2019-12-13 23:07
#137
 | 
Europe Whatafz 
Only 1 player on the team is a monster
2019-12-13 23:09
#165
 | 
Russia angry_david1 
Valde?
2019-12-13 23:21
ez for mantuu the altAttax carry
2019-12-13 23:07
gj g2, go and fuck yourself pls
2019-12-13 23:07
G2 plzzz disband. plzz I've been asking for years it seems, plz disband.
2019-12-13 23:07
og so Iucky
2019-12-13 23:07
G2 should never lose this.
2019-12-13 23:07
#133
 | 
Europe Whatafz 
G2 you easily win this french chokes
2019-12-13 23:08
UK CS top 1
2019-12-13 23:08
Let's go OG!
2019-12-13 23:09
GG
2019-12-13 23:09
#141
 | 
Russia angry_david1 
GJ OG. Nice performance on first LAN tournament! mantuu is a GOD. What a player! #DreamOG
2019-12-13 23:10
Dude relax this is a bootcamp the teams are just trying new strats and that kind of shit don't hype them that much they will kick mantuu probably the next week XD
2019-12-13 23:12
#167
 | 
Russia angry_david1 
Man, G2 players is typical french chokers, which tilting when the opponent fights back. Or I can not praise my favorite team?
2019-12-13 23:26
Shut up ruski
2019-12-13 23:12
#169
 | 
Russia angry_david1 
Albanian OMEGALUL
2019-12-13 23:38
nexa from carrying cr4zy with 1.20ish 2.0 to this
2019-12-13 23:10
#144
 | 
Slovenia tresedd 
They told -mantuu +trashamppy
2019-12-13 23:10
#145
 | 
Russia 1sn1tch1 
ppl who rly think its not fixed event: 🤡🤡🤡
2019-12-13 23:10
this... is crucial guys, can anyone here borrow 20$ for me? i ve lost everything here and now i got no money at all... fck, fck fck fck fck i have to pay my rent tomorrow and i cant do it now... i swear i ll send it back soon (10-14 days i think) in the name of people kindness and faith...
2019-12-13 23:10
nah
2019-12-13 23:11
CALLATE culiao CTM
2019-12-13 23:13
qewea perkinql
2019-12-13 23:16
is your rent only 20$? and why u have to pay it on saturday
2019-12-13 23:12
#154
 | 
India csgo_veteran 
I think he lost his food allowance
2019-12-13 23:14
i had to pay it yesterday but salary delay with 20$ i ll had money for hostel and food while i w8 salary and looking for new home... but tomorrow i ll have no place to stay without money... i dumb betted on G2 here...
2019-12-13 23:16
#170
 | 
Romania TheFatKid 
1 night outside is not so bad
2019-12-13 23:47
gamblingtherapy.org/en there you go m8 you welcome :)
2019-12-13 23:14
i knew nobody will help... but i got no choice and i got nowhere to go i dont know what to do...
2019-12-13 23:23
Don't bet
2019-12-14 03:23
#178
 | 
Finland JHdash77 
Don't bet
2019-12-14 07:54
Don’t bet
2019-12-14 10:42
#151
 | 
Germany LawOrder 
By the look of the game it was impossible for G2 to lose this.. Sad I lost money in such a way
2019-12-13 23:13
#156
 | 
India csgo_veteran 
I dont know which game you were watching but nuke looked winnable through and through.
2019-12-13 23:15
LOL betting in a boot camp tournament LUL skip this clownfiesta bro :)
2019-12-13 23:15
ebola g2
2019-12-13 23:13
#162
 | 
Russia feoktistoff 
ez 4 god mantuu
2019-12-13 23:19
LUL G2 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡
2019-12-13 23:20
G2 KEKW
2019-12-13 23:20
Godtuu
2019-12-13 23:48
Mantuu most underrated player atm
2019-12-13 23:52
#173
mantuu | 
France teror 
Mantuu is a beast. I didn't know him so much, but he is just so good for his first start with OG
2019-12-13 23:55
everyone jumping on brits cock while he's gonna suck dick in a few months and everyone is gonna forget about him also 1 match performance, god gamer confirmed
2019-12-13 23:58
Good to see the new team win good job og
2019-12-14 06:01
mantuu such a good player
2019-12-14 06:18
Login or register to add your comment to the discussion.