22:30
10th of January 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Lower bracket final. Winner qualifies for IEM Katowice 2020
1. MAD Lions removed Inferno
2. ENCE removed Vertigo
3. MAD Lions picked Overpass
4. ENCE picked Mirage
5. MAD Lions removed Dust2
6. ENCE removed Nuke
7. Train was left over
Overpass
ENCE
7
(6:9; 1:7)
MAD Lions
16
Mirage
ENCE
10
(6:9; 4:7)
MAD Lions
16
Train
ENCE
-
MAD Lions
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | sjuush - quick ACE (anti-eco)
M1 | acoR - 3 kills (2 AWP, USP-S) on the Underpass defense
M2 | acoR - 3 AWP kills on the bombsite A defense
M2 | roeJ - 3 M4A4 kills (2 HS) on the bombsite A defense (vs mostly Deagles)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
47-32 +15 89.3 79.6% 1.36
26-35 -9 70.5 59.2% 0.88
25-39 -14 54.5 61.2% 0.68
17-38 -21 51.3 53.1% 0.58
17-39 -22 57.5 51.0% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
52-27 +25 104.7 83.7% 1.65
41-27 +14 91.7 77.6% 1.39
31-28 +3 83.3 71.4% 1.17
35-25 +10 66.6 71.4% 1.15
24-25 -1 56.6 83.7% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-17 +1 76.5 73.9% 1.10
10-15 -5 62.5 52.2% 0.73
13-20 -7 67.6 52.2% 0.69
10-19 -9 66.2 47.8% 0.64
7-17 -10 43.6 52.2% 0.52
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-12 +10 98.4 82.6% 1.56
19-11 +8 84.5 78.3% 1.42
18-12 +6 79.0 73.9% 1.30
17-11 +6 80.1 69.6% 1.26
12-12 0 63.0 87.0% 1.07
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-15 +14 100.5 84.6% 1.60
16-20 -4 77.5 65.4% 1.03
12-19 -7 42.9 69.2% 0.68
10-21 -11 58.2 53.8% 0.64
7-20 -13 49.8 53.8% 0.52
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-15 +15 110.2 84.6% 1.74
22-16 +6 98.1 76.9% 1.37
14-17 -3 86.2 73.1% 1.10
17-13 +4 55.5 69.2% 1.03
12-13 -1 51.0 80.8% 0.95
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Denmark iLoVeReD
ez 4 pasha & turkish mafia
2020-01-08 23:54
5 replies
sunny 17-39 omegalul ENCE TIER 4 TEAM CONFIRMED
2020-01-11 00:26
3 replies
Yes Ence so bad they should just disband. After that -NBK and +Sergej then OG will be top 5 ez.
2020-01-11 01:10
2 replies
+1
2020-01-11 11:37
1 reply
#477
 | 
India X3pHyR
They're just as good as they are, there hast been any weak links too
2020-01-11 22:45
#417
 | 
Brazil Ahab
GUYS ALEKSIB WAS THE PROBLEM
2020-01-11 00:44
#2
 | 
Montenegro LakaZakon
lulw
2020-01-08 23:54
Easy 2-0 for ENCE #EZ4ENCE #EVERTOEXCEL
2020-01-09 16:43
7 replies
Ez mad lions
2020-01-10 20:10
EZ FOR JANNE ENCENEN
2020-01-10 20:26
1 reply
Losing is funny only with sunny. Nt mens)))
2020-01-11 00:39
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2020-01-11 00:36
Easy 0-2 for ENCE*
2020-01-11 03:21
2 replies
Yes that's what i meant, we all make typos tho
2020-01-11 03:51
1 reply
Yeah, happens. :-)
2020-01-11 04:06
Gl
2020-01-09 18:27
#5
 | 
Finland EnceIsSoBad
Ence-Mad Lions 1-2
2020-01-10 02:31
ez4madlions <3
2020-01-10 04:42
2 replies
hunden's never had rating 2.0 over 0.92, are you sure he is a god?
2020-01-10 22:04
1 reply
#79
 | 
Russia TimSS
Mad Lions take Hunder not for raiting
2020-01-10 22:08
Ence Illuminar 2-1 will be so close game
2020-01-10 05:15
If only sprout was here :/
2020-01-10 06:43
1 reply
+[1]
2020-01-10 18:17
#9
i am | 
Portugal iBait
MAD Onlions vs ENCE is gonna be tough
2020-01-10 07:02
2 replies
tru
2020-01-10 12:11
2-0 for Miika Kemppi
2020-01-10 20:56
ez4defusekids
2020-01-10 07:16
#12
 | 
Russia G4rti
Ago - Mad Lions 0-2
2020-01-10 09:45
Ence - Mad lions 2-0 For mad lions
2020-01-10 10:32
ez4vp
2020-01-10 10:33
As I said earlier - no polish teams at IEM XD
2020-01-10 12:04
2 replies
cuz bad
2020-01-10 13:37
1 reply
thats true no doubt
2020-01-10 14:22
#18
 | 
Europe LoookATme
easy for Illuminar
2020-01-10 14:03
#19
device | 
Georgia Xeeh
Ence 2-1 Mad Lions
2020-01-10 14:07
EZ4HUNDEN
2020-01-10 14:25
ENCE-Mad Lions 2-1
2020-01-10 15:29
no polaks on iem katowice? ;(
2020-01-10 18:17
ago vs mad lions
2020-01-10 20:03
#28
HS | 
Estonia qoznyyy
ez mad lions
2020-01-10 20:48
Not so FUN4ENCE
2020-01-10 21:00
ez HUNDEN
2020-01-10 21:05
I hope ence lose this. Mad Lions probably has best chance of beating them.
2020-01-10 21:07
1 reply
#36
 | 
Poland Arknes
MAD Lions? But Illuminar will play vs them... wtf men B)
2020-01-10 21:12
I think now ence will take this
2020-01-10 21:12
#38
Luken | 
Spain Sh0h
Ez MAD
2020-01-10 21:15
#39
 | 
Finland Vkims
Once again ENCE will conquer Katowice
2020-01-10 21:17
#40
 | 
Australia Australis
EZ4ENCE
2020-01-10 21:19
1. ENCE removed Vertigo 2. MAD Lions removed Inferno 3. ENCE picked Mirage 4. MAD Lions picked Overpass 5. ENCE removed Nuke 6. MAD Lions removed Dust 2 7. Train was left over edit: if they can even manage to beat pilluminar
2020-01-10 21:30
8 replies
They cant
2020-01-10 21:43
4 replies
expected from hungry
2020-01-10 21:57
3 replies
Awesome 6 yrs old kid level joke. Expected from a braindead person 👍
2020-01-10 21:58
2 replies
#56
 | 
Finland Autisthicc
just call them discount denmark
2020-01-10 22:02
1 reply
expected from russia
2020-01-10 22:15
already got the maps right, this feels like a tight 2-0 for ence
2020-01-10 22:29
1 reply
lul
2020-01-11 10:47
gj
2020-01-10 22:30
#42
 | 
Russia Marveloh
Ence MUST destroy Illuminar
2020-01-10 21:33
#46
JW | 
Russia evGGenx0
ez4ence
2020-01-10 21:58
God hunden will destroy Ence.
2020-01-10 21:58
Mad lions win this.
2020-01-10 22:00
LETS GO MAD LIONS COME ON YOU DESERVE THIS !!!!
2020-01-10 22:00
8 replies
Idk man, both team seems "ehh" right now
2020-01-10 22:02
7 replies
mad lions plays super good what do you mean? :D
2020-01-10 22:02
4 replies
😅 maybe we watched another match
2020-01-10 22:04
3 replies
i guess so and i agree with #67. On top of that i just want ENCE TO FAIL SO HARD
2020-01-10 22:06
2 replies
Why do you hate them so much?
2020-01-10 22:10
1 reply
cause they are snakeZ
2020-01-10 22:10
Looked like "ehh" because Illuminar was actually playing decent today
2020-01-10 22:04
1 reply
Idk, both team so unstable
2020-01-10 22:07
Go go HUNDEN
2020-01-10 22:01
LEEEEEEETS GO MAD LIONS! EZ 4 GOD HUNDEN FUCK SNAKENCE
2020-01-10 22:01
i think everyone in here is cheering for the danish prodigy HUNDEN !!!
2020-01-10 22:02
#55
 | 
Russia Marveloh
Clash of unstable teams. Gonna be fun and probably will go all 3 maps
2020-01-10 22:02
I’’ll for better flag, soooooo go Danes
2020-01-10 22:03
EZ4ENCE, cmon
2020-01-10 22:03
Ence 2-1
2020-01-10 22:03
I like both teams but EZ 4 MAD LIONS
2020-01-10 22:04
#62
HS | 
Estonia qoznyyy
bookies pls faster i want to lose my money already and bitch about it in here:(
2020-01-10 22:04
What kind of odds do you guys predict? I think its gonna be 1.5 for ence
2020-01-10 22:04
2 replies
2-1 for someone (after both won the enemy pick) but probably lions win in my opinion Be ready for clownfiesta anyway
2020-01-10 22:05
yeah in my opinion this is a 50-50... but i guess it will be 1.4 ence 2.8 mad lions or so
2020-01-10 22:08
ggbet traders on point AHAHAHAH 2.8 for madlions
2020-01-10 22:04
#68
 | 
Europe H1P_STER
ez4 godALLU
2020-01-10 22:04
ENCE2:0(MAX 1) NOname
2020-01-10 22:05
1 reply
xD
2020-01-11 07:44
Juicy odds for mad lions, 2.8 is way too much
2020-01-10 22:06
8 replies
sadly a loot of bookies do not add this match in time :p
2020-01-10 22:07
2 replies
Loot bet made for live betting men)
2020-01-10 22:08
1 reply
xaxaxaxaxaxaxa ))))
2020-01-10 22:08
3.5 1xbet
2020-01-10 22:07
4 replies
#96
 | 
Kazakhstan JPDragao
i got 3.32 odd on 1xbet lets go acor carry again
2020-01-10 22:13
3 replies
how much could you bet there
2020-01-10 23:29
2 replies
#457
 | 
Kazakhstan JPDragao
Limits in between 100-500 but you can bet same game again
2020-01-11 08:55
1 reply
ty
2020-01-11 13:54
Banger :D
2020-01-10 22:07
ence clear winner here, ml had hard times against illuminar
2020-01-10 22:07
2 replies
So did Ence Yesterday on , So i call it 60/40 advantage Ence
2020-01-10 22:08
1 reply
ence is more fresh than ml since they play ot, probably they are tired atm
2020-01-10 22:11
Mappool guys?
2020-01-10 22:07
9 replies
i guess map pool is better for mad lions. mad lions will most likely ban d2 and ence vertigo so i expect smth like train nuke mir/inf
2020-01-10 22:09
8 replies
Nuke Mirage Inferno decider :) , im thinking also :)
2020-01-10 22:10
7 replies
guess we will see, hope hunden can keep his nerves and call like he does ! cause then they have a huge advantage. allus calls are dogshit.
2020-01-10 22:13
6 replies
True :)
2020-01-10 22:15
5 replies
I mean aimwise they are superior as well, the only one who is nutty is sergej and he has been playing so bad atm. sunny sucks aerial and xseven as well. roej sjush and bubzki are 10 times better
2020-01-10 22:16
4 replies
Yeah Mad Lions upcoming team no doubt :)
2020-01-10 22:18
3 replies
lets see it would be a huge achievment for them considering they are playing under mad lions for such a small time.
2020-01-10 22:18
2 replies
and they just played Long matchup against Illu so maybe it works out and maybe it doesnt , lets see Hope Ml Win :)
2020-01-10 22:20
1 reply
yeah pretty sure they are still hot fragwise.
2020-01-10 22:21
#22 check and remember bye
2020-01-10 22:08
4 replies
#86
HS | 
Estonia qoznyyy
what odds did u get, my bbookie just added this match 1 min ago
2020-01-10 22:09
3 replies
on unibet mad lions has 3.4 edit : 3.2 now sry
2020-01-10 22:14
2 replies
#107
HS | 
Estonia qoznyyy
? 2.65 for me there and ence for 1.45
2020-01-10 22:16
1 reply
lel they changed it, i have a bet goin on 3.2 tho
2020-01-10 22:17
anything above 2,5 for madlions has value
2020-01-10 22:10
ez Bubzkji
2020-01-10 22:11
3.4 odds ayay
2020-01-10 22:11
GOGO HUNDEN
2020-01-10 22:13
ez4hunden
2020-01-10 22:14
GOD HUNDEN ez for lion 2-0 inc
2020-01-10 22:14
#99
 | 
Europe LoookATme
Ence no chance easy for g0dHundeN
2020-01-10 22:14
ez godhunden. 2 0 for best igl in the world
2020-01-10 22:15
3.2 on unibet
2020-01-10 22:15
free odds on roej, he will eat them alive !
2020-01-10 22:16
These odds are just insane, love them 80$ on ML lesgo
2020-01-10 22:16
3 replies
gl brazzer, i am with you ! only 10 bucks tho that i got for free lmao
2020-01-10 22:18
2 replies
congrats to us XD
2020-01-11 00:24
1 reply
yeah haha :D congratz my man !
2020-01-11 00:25
ez 4 hunden
2020-01-10 22:17
First map de_lay
2020-01-10 22:17
Over or under 26,5? 🤔
2020-01-10 22:17
1 reply
Map over is 100% bet
2020-01-10 22:22
#113
 | 
Spain Deryko
Vamos leones!!
2020-01-10 22:17
no chance for ence
2020-01-10 22:19
Rip ence
2020-01-10 22:19
Ence must ban vertigo, so OVP is free win for Mad lions.
2020-01-10 22:20
3 replies
They will start from t,idk,idk
2020-01-10 22:22
hope lions ban d2.
2020-01-10 22:22
ez overpass for god and his squad.
2020-01-10 22:27
bet365 pls
2020-01-10 22:20
5 replies
+9000 hope they atleast add it as a live bet later on
2020-01-10 22:26
2 replies
ez for?
2020-01-10 22:28
1 reply
With these maps I would bet on Mad Lions overall aslong as they have odds above 2.4
2020-01-10 22:31
So sad it was added so late. Some people in here got +3 from other bookies.
2020-01-10 22:33
1 reply
i got in at 1.9 :(
2020-01-10 23:05
#122
 | 
Denmark xenonxd
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ Mad Lions
2020-01-10 22:20
#123
 | 
Japan Yuukek
Who would Chroem aka "God bettor" bet on if he were here?
2020-01-10 22:20
3 replies
HE WOULD THROW A 3K BET ON ENCE and if they lose the first map he would throw another 10K on ENCE EZ MONEY!!!
2020-01-10 22:21
1 reply
XD +1
2020-01-10 22:26
Who took over? Please let me know - I need a good scoop! Cheers
2020-01-10 22:29
ever to excel
2020-01-10 22:22
what is this map veto by ENCE? LMAAAAAO
2020-01-10 22:27
Mad lions 2-1 Ence
2020-01-10 22:28
2 replies
i dont get it ENCE could have picked d2. are they retarded ? :D
2020-01-10 22:28
#143
 | 
Denmark xenonxd
Gonna be 2-1 with these maps for sure
2020-01-10 22:30
Pls MAD win 1 map and i can bet on ENCE With 2+ odds on Bo3
2020-01-10 22:28
8 replies
yeah map 1 win lion
2020-01-10 22:28
6 replies
ez 2 0 for mad, ence fluke :)))) aleksib predict on stream they dont want to katowice. )))
2020-01-10 22:30
1 reply
ence fluke team
2020-01-10 22:30
I don't know why but Im pretty sure ence will win overpass and mad will win mirage
2020-01-10 22:32
3 replies
you really ence win overpass ? 60/40 lion win
2020-01-10 22:34
2 replies
yeah you were right
2020-01-10 23:17
1 reply
ty
2020-01-10 23:18
I see a map-trade coming... It is getting late... heh! Cheers!
2020-01-10 22:34
mad will win mirage 100%
2020-01-10 22:29
prnt.sc/qm0scg cmon i cant bet on 1.5 atleast 2+
2020-01-10 22:30
2 replies
What site is that? Really big gap beween odds bro
2020-01-10 22:32
1 reply
1win
2020-01-10 22:38
add russian stream twitch.tv/csgomc_ru
2020-01-10 22:31
Feel like 2-0 ence
2020-01-10 22:31
want ence start with 0-8 atleast and i can bet on ence with 2.5 odds
2020-01-10 22:32
Easy money on Lions lol
2020-01-10 22:34
against GLAWKS
2020-01-10 22:37
3. MAD Lions picked Overpass (11:4; 5:6) destroyed by illuminar gg retards
2020-01-10 22:37
2 replies
Who also beat ence 16-6. Mad lions really good OVP team. Good map pick.
2020-01-10 22:39
4. ENCE picked Overpass (3:12; 3:4) ????????
2020-01-10 22:39
Ahahahahahahaha 5 glawks
2020-01-10 22:38
how trash you are ENCE LMFAO XAAXAX
2020-01-10 22:38
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF)))))) EZ FOR LIAN EZ AF!
2020-01-10 22:39
ahaha 5 glocks win round trash ence
2020-01-10 22:39
#166
 | 
Brazil lul321
Yikes
2020-01-10 22:39
Hhajjjajahahhahaahahh Full Eco glocks Disband encdeeeeeehahaHahahah
2020-01-10 22:39
Lmao glock > m4
2020-01-10 22:39
Welp
2020-01-10 22:39
#171
 | 
Europe H1P_STER
lose to eco RIP my bet
2020-01-10 22:39
EZ 4 ENCE OMEGALUL
2020-01-10 22:39
GLAWKED
2020-01-10 22:40
Lose full eco
2020-01-10 22:40
Yeah, lions win first map for sure. Im only curious about under or over by rounds
2020-01-10 22:41
Relax even MAD win 1 map they gonna rekted on next 2
2020-01-10 22:42
7 replies
what do you think odds will be like after map 1 (if MAD win first), i hope for 2.6+
2020-01-10 22:44
6 replies
You want to make a surebet??
2020-01-10 22:45
4 replies
thinking about it, maybe
2020-01-10 22:46
3 replies
Idk men, Ence so bad lmao
2020-01-10 22:47
2 replies
Ye right now 4 sure, the choke against AGO on Mirage earlier today is also smth that might deter me from going for the backup bet.. Looking at this whole thing logicaly I should be happy that I bet on MAD but I just have a gut feeling that Ence might bounce back
2020-01-10 22:49
1 reply
dont trust any of them
2020-01-10 23:09
#22 check
2020-01-10 22:45
#178
 | 
Russia anleet
Trashce
2020-01-10 22:42
eazy mad lions
2020-01-10 22:43
Trash ence losing full eco LMAO
2020-01-10 22:44
With 5-1 T lead now, and how usual they are ok on CT side first map still done, yeah
2020-01-10 22:45
prnt.sc/qm0ys4 ez comeback inc 1-7 > 9-6 and ence win 16-12 ggs
2020-01-10 22:47
12 replies
Really? Ence to win overpass? Seems pretty random
2020-01-10 22:47
Good luck for u :)
2020-01-10 22:47
chroem 2.0
2020-01-10 22:48
Mad lions will win overpass they have big mind
2020-01-10 22:49
8 replies
trash pretty mad lion win overpass
2020-01-10 22:50
7 replies
even if they lose ovp dont think it was a value bet from notblack
2020-01-10 22:54
6 replies
bro imposibble lose ovp mad lion win easy believe me
2020-01-10 22:55
5 replies
2020-01-10 22:56
4 replies
i dont understand who did you play bet ?
2020-01-10 22:57
3 replies
madlions to win first map @ 2.01
2020-01-10 22:58
2 replies
nice enjoy win
2020-01-10 22:59
1 reply
sagol gardas
2020-01-10 22:59
Double entry every single round and still losing
2020-01-10 22:47
haha bot allu knifed hahahaha
2020-01-10 22:49
Miss noscope and get knifed 😂😂😂😂
2020-01-10 22:49
AHAAHAHAHAAHAHAHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUNDEN GOD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EZ KNIFE. GO HOME ENCE!!!!
2020-01-10 22:49
acoR + roeJ (assist) killed allu with knife_m9_bayonet HAHAHAHA
2020-01-10 22:49
Astralis ?
2020-01-10 22:50
relax and enjoy comeback
2020-01-10 22:52
MAD lions from 8-3 to 13-16 lose gg
2020-01-10 22:53
8 replies
#207
 | 
Russia Hanc3
nt
2020-01-10 22:56
2 replies
ruski stop
2020-01-10 22:56
1 reply
#214
 | 
Russia Hanc3
stop what?
2020-01-10 22:58
in your low iq head probably
2020-01-10 22:59
4 replies
mad kid again lul
2020-01-10 23:00
3 replies
im actually 22 so nt kid
2020-01-10 23:05
2 replies
nt 12 yo
2020-01-10 23:05
1 reply
i dont want to talk with a biggest 🤡 of hltv
2020-01-10 23:06
Go on you Mad Lions!
2020-01-10 22:54
12-3 T half not a bad start in BO3
2020-01-10 22:57
2 replies
and lose 1-2 also good stomp xd
2020-01-10 22:57
1 reply
I talk about first map now, which a simple duckhunt for lions
2020-01-10 22:59
ez for Bubzkji easy one taps
2020-01-10 22:58
ence getting outaimed so hard
2020-01-10 22:59
Sergej 3-12 Nice #13 Totally better than Godpreeh and clutch minister xyp9x
2020-01-10 23:00
1 reply
wait for 2-1 win #22 a
2020-01-10 23:01
sergej 4 3 12 XDDDDDDDDDDDD TOP 13 btw HAHAHHA FUCK THE TOP20 SERIOUSLY
2020-01-10 23:01
ence only wining eco rounds
2020-01-10 23:02
9-9 inc
2020-01-10 23:02
1 reply
just delete your account already with these nonsense "spoilers" shitty fakeflag nolifer
2020-01-10 23:12
people really believ mad kids can play cs its all about ence and their matchfix for good odds
2020-01-10 23:03
4 replies
Your ego way too big for one person. Just sayin
2020-01-10 23:05
nt black
2020-01-10 23:05
2 replies
#245
 | 
Japan Yuukek
Ez report
2020-01-10 23:08
1 reply
man wtf its his nick?
2020-01-10 23:08
11-6 ez for mad lions overpass gg
2020-01-10 23:08
2 replies
No
2020-01-10 23:05
What a fucking kid stop edit your post noob be an man omg why i talk with you
2020-01-10 23:18
hunden what a aim
2020-01-10 23:04
1 reply
The best.
2020-01-10 23:05
do not choke this hunden my son
2020-01-10 23:06
Ok move to mirage its done
2020-01-10 23:11
ence 11 rounds pls :)
2020-01-10 23:11
1 reply
They wont, pistol was their chance for it
2020-01-10 23:12
LETS GOOO !!!!
2020-01-10 23:11
hunden best match
2020-01-10 23:12
SJUUSH UNDERRATED
2020-01-10 23:13
#255
God | 
Russia amc20
Round over - Winner: CT (0 - 3) - Enemy eliminated sjuush + HUNDEN(flash assist) killed allu with usp_silencer sjuush + HUNDEN(flash assist) killed Aerial with mp9 (headshot) sjuush killed sergej with mp9 (headshot) sjuush killed suNny with mp9 sjuush killed xseveN with mp9 Round started beast
2020-01-10 23:13
Allu best IGL
2020-01-10 23:15
5 replies
"walk thru smoke from monster, go for it"
2020-01-10 23:15
4 replies
this is what i see every single match ALLU strats its epic
2020-01-10 23:18
3 replies
Allu is calling MM strats, but hey at least they are having fun :)
2020-01-10 23:21
2 replies
This thing not even work a simple MM but he believe its ok for matches like this :D
2020-01-10 23:23
1 reply
yes because they are having fun you know )))
2020-01-10 23:23
Bunch of losers cant even kil 2 enemy with AK/Krieg in hand against mp9s 😂
2020-01-10 23:15
thanks for 2 odds map1 retarded bookies that give these odds on GOD Hunden against low team as ENCE
2020-01-10 23:15
1 reply
#290
 | 
Japan pawbeast
yes hunden is god igl
2020-01-10 23:35
#262
 | 
Costa Rica disturv
ence gettin rid of aleksib instead of xseven is for me the worst move on csgo history.
2020-01-10 23:16
1 reply
aerial is worse than xseven
2020-01-10 23:19
#266
 | 
Canada jojo961
soo ez for mad lionss ez 4k gyazo.com/786a9a59067d12517a91a7608a1a6b..
2020-01-10 23:18
good T side
2020-01-10 23:19
mirage who win idk guys so hard
2020-01-10 23:21
3 replies
#281
 | 
Japan pawbeast
MadLions 16-13
2020-01-10 23:24
2 replies
yep all in
2020-01-10 23:25
1 reply
#288
 | 
Japan pawbeast
nice mens
2020-01-10 23:32
EZ EZ EZ EZ EZ EZ !!!!!!
2020-01-10 23:21
2-0?
2020-01-10 23:21
4 replies
Hope not. Wanna enjoy this rapefest longer
2020-01-10 23:22
3 replies
good ct side mirage lions start ct side maybe 2-0
2020-01-10 23:23
roej sjush bubzki are better than ence together so it should be 2:0 ;)
2020-01-10 23:24
1 reply
We will see soon. I dont like any of these teams :D so cant root for any of them
2020-01-10 23:30
Ence are total OVP dogs. I will never understand why they picked it yesterday.
2020-01-10 23:24
MADL > ENCE so no surpise here. Unlike ENCE, they actually have a really good and competent IGL.
2020-01-10 23:27
I don't know what happened but something really clicked between these guys. They are destroying everyone.
2020-01-10 23:29
1 reply
Maybe astralis or hax or xD
2020-01-10 23:47
#287
 | 
Canada jojo961
mad lions on overpass free money prnt.sc/qm1gqq
2020-01-10 23:31
At least ENCE is having fun
2020-01-10 23:33
2-1 ence #22 ggs
2020-01-10 23:41
2 replies
2-1 ence? LUL
2020-01-10 23:54
Ence looks like pig. The will lose this game
2020-01-11 00:01
how this map goes already see 3 map and easily win finland
2020-01-10 23:41
ahahaha 2 vs 4
2020-01-10 23:42
OPEN 3 map already mad lions so bad on t side ggs
2020-01-10 23:44
1k soles on map 2 Ence, 1.5k on match winner Ence , let's go
2020-01-10 23:44
Lion is strong.. wow didnt knew for this clan..
2020-01-10 23:46
3 replies
#302
 | 
Japan pawbeast
man u didnt know tricked? they play that good for like few months XD
2020-01-10 23:48
2 replies
Aaaaa tricked.. Didnt knew that tricked is this good lol
2020-01-11 00:34
1 reply
#427
 | 
Japan pawbeast
just danish.Best nation to play counterstrike. They are really hard-workers
2020-01-11 00:58
its 6-4 for mad lions. on hltv 2-4 ence.. some one is abotu to be fired lul
2020-01-10 23:46
the A exec at 4-4 might be one of the worst ive ever seen, like watching DMG mm
2020-01-10 23:49
so beautiful to see these dogs getting smashed
2020-01-10 23:48
3 replies
The funniest thing is they still gonna win this
2020-01-10 23:52
2 replies
cry is free
2020-01-11 00:00
1 reply
The game is live still, keep calm mate
2020-01-11 00:07
kinda cringy to watch ence play
2020-01-10 23:51
Two fairly easy maps for Lions! Looking forward to see them at Katowice
2020-01-10 23:51
4-1 -> 5-10 btw
2020-01-10 23:52
#308
 | 
Russia iHaZaR
rip ov maps :(
2020-01-10 23:52
ENCE used to be able to play a decent T side on this map even after Aleksi. I guess that's history as well.
2020-01-10 23:55
Sir gay ENCE playing so scared GG
2020-01-10 23:56
#313
 | 
Latvia IzzoR
I wonder why ENCE keeps picking Mirage
2020-01-10 23:56
ENCE are so bad now it's disappointing
2020-01-10 23:56
Ok seems 2-0 for real
2020-01-10 23:56
roeJ smurfing on these bots
2020-01-10 23:57
GOD HUNDEN with 200 iq plays
2020-01-10 23:59
1 reply
Yeah was just wtf 😂 These idiots cant see he stand at their head and boom
2020-01-11 00:00
Danish scene 1) Astralis 2) MAD Lions 3) Heroic 4) Copenhagen Flames . . . . . . . . . . . . . . 99) North
2020-01-10 23:59
1 reply
.96) random pug team
2020-01-11 08:55
Somehow ENCE won 6 rounds with that so bad T-side 4v2 5v2 3v2 + pistol round gg
2020-01-11 00:00
ENCE can't play mirage honestly
2020-01-11 00:06
2 replies
#327
 | 
Japan pawbeast
XD Its most unteam map when u dont need igl to win. Actually flukence can play this
2020-01-11 00:01
1 reply
Yes it's a pug map but they still suck on it. Check their last 3 games
2020-01-11 00:04
Again 6-9 half and after 7-16?
2020-01-11 00:03
2 replies
#330
 | 
Japan pawbeast
16-13 mad lions
2020-01-11 00:05
1 reply
Botence cant win 10 round
2020-01-11 00:12
Miikka 'firepower' Kemppi: 6/14 xDDDD
2020-01-11 00:10
why is ence so bad? i cant put my finger on it but they are just shit and unconvincing
2020-01-11 00:11
HUNDEN GOD
2020-01-11 00:12
Ence so bad gahahahahaha good only vs AGO gahahahah
2020-01-11 00:12
why so ez? sad for ence bettors.
2020-01-11 00:13
Worth to save at 3v3 when you cant kill even with or without weapon in hand
2020-01-11 00:14
Sunny worst player ever witnessed
2020-01-11 00:14
Time for comeback ence XD
2020-01-11 00:14
2 replies
nope ez for mad
2020-01-11 00:15
#343
 | 
Canada roylin
XD
2020-01-11 00:17
#344
 | 
Canada roylin
GO MAD LIONS
2020-01-11 00:17
MAD LIONS 2020 MAJOR WINNER
2020-01-11 00:17
God allu mode and mikka "firepower" worse than hunden
2020-01-11 00:18
#347
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
give me over fucking ence
2020-01-11 00:18
1 reply
#390
 | 
Europe SuberbAss
Wtf did that suppose to mean lol
2020-01-11 00:26
HUNDEN GOD!? 100%
2020-01-11 00:18
AHAHAHAHAAH 1 HP GOD HUNDEN WON THIS AAYAAYAAYAYYA
2020-01-11 00:18
1 reply
HUNDEN rekt this noobs. who suprised?
2020-01-11 00:20
HUNDENK1NG
2020-01-11 00:18
#351
 | 
Spain chokOOO
sunny lost the game for ence
2020-01-11 00:19
actually rooting so hard for mad lions, their journey is extremely interesting
2020-01-11 00:19
kind of sad how allu is playing 1v5
2020-01-11 00:19
4 replies
#357
 | 
Myanmar xdcc
its not sad if theyre having fun
2020-01-11 00:20
3 replies
what is this ence fun meme?
2020-01-11 00:24
2 replies
#391
 | 
Myanmar xdcc
entire aerial interview talking shit about aleksib "We're doing really great, allu is a great in-game leader, he has been making great calls and everyone is just having fun. It's just what we need."
2020-01-11 00:26
1 reply
xaxaxaxaxax ty brother
2020-01-11 00:27
Pick one: Firepower 7 - 18
2020-01-11 00:19
GOD HUNDEN 1 HP CLUTCH
2020-01-11 00:19
16-10 cool They got more round as i expected
2020-01-11 00:21
GOD HUNDEN EZ MONEY WHERE ENCE FLUKER FANS ?
2020-01-11 00:21
ENCE LOST AHHAAHAHAHAHAHAHAH FUCK AAAAAAAAAAAAA
2020-01-11 00:22
2 replies
Nice! I made so much money with MAD Lions this qualifier
2020-01-11 00:29
1 reply
Sunny dies first 9/10 rounds lol amazing pick up from ence
2020-01-11 00:22
That was a intense battle of two gods of cs: Allu and Hunden, as we can see it's a clear victory for God Hunden
2020-01-11 00:22
Being a bot and winning feelsgoodmens
2020-01-11 00:22
2 replies
Guessing this post is about HUNDEN?
2020-01-11 00:24
1 reply
Yep. Don't get me wrong, he is a meme legend😂. Maybe this is the most funny situation. Change him for an IGL with firepower and everyone will be fragging. But who knows, how they will play without his mastermind tactics
2020-01-11 00:37
expected actually
2020-01-11 00:23
SO FUCKING EASY !!!!
2020-01-11 00:23
lost over 26.5 because hudson survive with 1 hp xd
2020-01-11 00:24
2 replies
+1 bro,allu likes to jump
2020-01-11 00:24
+1 rip :(
2020-01-11 00:25
Allu...
2020-01-11 00:24
GOD HUNDEN GOES TO IEM PogU
2020-01-11 00:24
1 reply
#379
 | 
United States stotte
I'm excited to see what he will do
2020-01-11 00:25
Nice! :D wp ML
2020-01-11 00:24
#373
 | 
Poland crouzzz
sunny > aleksiB they said LUL
2020-01-11 00:24
#12 Team Ence, known for it's insane firepower and frag potential
2020-01-11 00:24
1 reply
i mean who cares, at least they are having fun :))))) allu is a godlike igl as well obviously ))) xaxaxaxaxaxaxaxa
2020-01-11 00:25
HAVU would have won this ez
2020-01-11 00:24
ez for MAD MAD MAD MAD
2020-01-11 00:25
#382
 | 
Japan pawbeast
Ez 400Polish Zloty money on 2-0 madlions I dont need to cleantoilet tomorrow
2020-01-11 00:25
1 reply
Xaxaxxaaxxa
2020-01-11 00:32
Hunden vs nonamers.
2020-01-11 00:26
mr firepower -22
2020-01-11 00:26
gonna need some more firepower to beat hunden
2020-01-11 00:26
barely win vs Iluminar ez 2_0 vs ENCE gg wp MAD
2020-01-11 00:27
1 reply
So Mad lions>Illuminar>Ence confirmed kappa
2020-01-11 00:57
How to ez for hunden. Anyone bet all money for 2 0 and of course not ence. gz all. Hunden will see on lan :#
2020-01-11 00:28
They needed sunny to become a rank 1 team btw
2020-01-11 00:28
1 reply
ence dead team, they need delete cs go
2020-01-11 00:29
Fun4ence
2020-01-11 00:28
EZ
2020-01-11 00:29
All memes about ENCE being shit aside, I just gotta say I'm impressed with HUNDEN's new team. Feel like we will be seeing them at some T1 tournaments this year.
2020-01-11 00:30
1 reply
#404
 | 
Finland neksu
cant win against GOD HUNDEN
2020-01-11 00:30
rekted hard
2020-01-11 00:30
SunNy 0.57 rating Mad firepower upgrade
2020-01-11 00:31
Okay Poland you better get the red carpet ready, HUNDEN is coming to Katowice baby.
2020-01-11 00:31
#408
 | 
Europe letqpena
ENCE couldn't win Mirage in scrimmage anymore
2020-01-11 00:32
Miikka "Firepower" Kemppi 17-39
2020-01-11 00:33
Buying sunny was the 2nd worst transaction 2019 (coldzera #1 ofc)
2020-01-11 00:34
4 replies
Cold was a bad buy? How?
2020-01-11 00:46
Buying sunny wasn't the worst transaction in 2019. Replacing aleksib with him was. -aerial or -xseven for him would be actually good
2020-01-11 00:53
2 replies
They are having fun though.
2020-01-11 04:16
1 reply
Girls just wanna have fun
2020-01-11 12:21
Ence already in mid-season form. But hey let them just have fun!
2020-01-11 00:34
GOD HUNDEN
2020-01-11 00:36
#418
 | 
Sweden wyv0
HUNDEN is so dangerous
2020-01-11 00:45
EZ4HUNDEN
2020-01-11 00:46
sunny bottom fragging is a joy to my eyes
2020-01-11 00:52
1 reply
#437
 | 
Switzerland Juuzou_
+2
2020-01-11 01:58
Huutista
2020-01-11 00:58
#429
 | 
Denmark nrth_LUL
HUNDEN SHOWING ENCE YOU DON'T NEED FULL FIREPOWER TO WIN!
2020-01-11 01:03
PROUD MEMBER OF THE HUNDEN FAN CLUB
2020-01-11 01:10
hard4ence
2020-01-11 01:18
hunden must be a really fucking good igl man
2020-01-11 01:22
#435
 | 
Finland Wilzzu
:D:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2020-01-11 01:46
#436
 | 
Switzerland Juuzou_
Sunny best move. Gl being in the top 10-15 ence
2020-01-11 01:58
#438
 | 
United States JustBitsy
UH OH Ence! Hunden went -1 kd! Maybe we need to kick him for a braindead aimer? I think so yes!
2020-01-11 02:10
2020 The year where Hunden has had enough of us humans and will not destroy us
2020-01-11 02:12
Mad Lions top signing. Second best team in Denmark.
2020-01-11 02:27
LUL
2020-01-11 02:49
ENCE needs hunden. or just aleksiB
2020-01-11 03:44
Atleast allu tried, rest of the team, i arent think that lul
2020-01-11 04:15
allu really wanted to qualify, you can tell gosh roeJ such a god throughout the last 3 months, especially this qualifier, he was nuts
2020-01-11 04:24
ez for Miikka 'firepower' Kemppi 17-39 -22 57.5 51.0% 0.57
2020-01-11 05:18
1 reply
kekw
2020-01-11 07:15
Dont worry they still having fun kkkk
2020-01-11 06:02
God hunden destroyed bot allu
2020-01-11 07:07
TEAM vs FIREPOWER Spoiler: team won
2020-01-11 08:17
god hunden shows that igl is better than more firepower and now ence plz disband
2020-01-11 08:56
nice firepower OMEGALUL
2020-01-11 10:01
EZ 4 GOD HUNDEN
2020-01-11 10:03
Illuminar it was your chance
2020-01-11 10:19
XDDDD
2020-01-11 10:30
#474
 | 
African Union hdlmb
ALEKSIB WAS THE PROBLEM
2020-01-11 14:32
AHAHHAHAHAHAH plz kick washed up brain-soon-to-die bot ALLU plz he is killing the scene
2020-01-11 15:22
2 replies
#476
 | 
Europe HLTVTIMES
Bot allu?? He was carrying ence...
2020-01-11 16:08
1 reply
ajajajajjaja man wake up its thursday
2020-01-14 13:53
Login or register to add your comment to the discussion.