07:45
15th of January 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Round of 16 ** Cloud9 forfeited the match
Default
TBA
TBA
Rewatch
No media yet, check back later.
Past matches
No past matches on record
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Myanmar Jiyn[IYN] 
LET'S GO CLOUD 9! Major winning team!
2020-01-11 06:31
hahah!! stop it please, I can't stop laughing
2020-01-13 11:05
I think he stopped after this post
2020-01-15 11:15
hahaha
2020-01-15 15:46
G2 vs ATK in pro league still hurts?
2020-01-16 14:41
#52
 | 
Switzerland L3v14nth 
+1 RIP to this G2 huNter- fan
2020-01-16 17:56
haha be realists guys
2020-01-17 11:27
#2
 | 
Lithuania C9floppy 
Ez for C9 <3
2020-01-11 10:05
#3
s1mple | 
Ukraine YUR4S 
EZ4C9
2020-01-11 10:09
#4
 | 
South Africa 1Special1 
This is going to be a close one guyz! 50/50 I would say!
2020-01-11 10:36
#5
 | 
United Kingdom tr4c 
prepare to be shonked
2020-01-11 10:58
#6
North America soz1 
ez4c9
2020-01-11 16:22
Ez 4 underdogs it's the best team!
2020-01-11 16:23
Easiest win for c9
2020-01-11 16:53
#9
Liazz | 
Indonesia rimusi 
9 > 7
2020-01-11 16:54
#10
 | 
Argentina Matu__ 
lets go c9 woo
2020-01-11 20:28
#11
 | 
Vietnam musiXpond 
ez4c9
2020-01-11 21:38
EZ4C9
2020-01-11 23:00
All in 1.01 odds
2020-01-12 22:58
why c9,Riot,INTZ,eUnited,Chaos play 7000$ tournament?
2020-01-13 11:01
#16
ayaya | 
United States m1cks 
There's not a ton of leagues in NA like there is in EU, so it's good to play a league like this so you can get more experience and time in official games rather than just scrims.
2020-01-13 11:28
#26
 | 
United Arab Emirates X_Equinox_X 
Quite sure that its ATK's spot in this tournament that C9 just happened to acquire since they got the whole squad. Since they can play in it they might as well, its a free shot at money while practicing
2020-01-13 18:09
station922.mkv ez
2020-01-13 11:47
#18
 | 
Indonesia SpiritsOfFire 
Ez win
2020-01-13 13:00
8-0 INC EZ4C9
2020-01-13 14:37
#20
 | 
Europe dactylex 
shonk looks like Ethan
2020-01-13 16:26
nahte smurf acc
2020-01-13 22:02
#32
 | 
Finland Smoonah 
nahtees
2020-01-13 23:46
LMAO STATION7 SHOULD JUST FORFEIT
2020-01-13 17:16
#42
 | 
Japan Fanta_machine 
ironic
2020-01-15 14:10
rip
2020-01-15 15:44
why even play in this shit c9?
2020-01-13 17:36
Cloud9 here hahahaha. They will take it serious for sure 🤭
2020-01-13 17:44
#24
 | 
United States Swqft 
C9 2-0
2020-01-13 17:57
#25
 | 
South Africa RelentlessZA 
Another ez game for the boys
2020-01-13 18:07
They went door to door to businesses looking for sponsorship and ended up getting one from the local radio station. Congrats!
2020-01-13 19:25
C9 32-0
2020-01-13 20:11
#29
 | 
Brazil mth^ 
ez c9
2020-01-13 21:40
cloud 9 is gonna qualify for major but not win the winners league against scrubs /s this comes down to old school HTLV rules bois. More pics = more wins 5 pics > 4 pics
2020-01-13 23:31
#33
shrek | 
New Zealand is_love 
9 > 7
2020-01-13 23:47
Expected
2020-01-14 00:47
#35
ZywOo | 
United States Frotha 
:O Content
2020-01-14 07:03
#36
ZywOo | 
United States Frotha 
I have a link to this match lol
2020-01-14 13:46
Expected. They don't have time for tier 30 tournaments.
2020-01-15 07:46
#41
 | 
Ukraine zCainee 
+1
2020-01-15 14:08
its because they qualified for DH Leipzig which runs from 24-26. they wont be able to play if they made it to the finals so they forfeited.
2020-01-15 18:14
nah man they are just flexing on those noobs in this tournament man
2020-01-15 19:50
#38
syrsoN | 
Germany PeKay 
Expected from c9 to scared to face the Super Team Station7
2020-01-15 07:46
#40
mantuu | 
France teror 
ahaha nice one bro :)
2020-01-15 11:32
F
2020-01-15 15:48
ez4shitposter droid
2020-01-15 15:49
#48
sergej | 
Finland Dubsq 
WTF Shonk = Ethan LOOOOL
2020-01-15 18:56
#50
 | 
Sri Lanka ImSpecial 
scared of south africa lol
2020-01-16 03:43
#53
 | 
United States Chicom 
BOT9 LMAOOO jk good team
2020-01-16 18:29
Cloud9 was too scared of god SHONK
2020-01-16 18:46
Login or register to add your comment to the discussion.