04:30
19th of January 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Group A elimination match
1. HZ removed Nuke
2. Bren removed Vertigo
3. HZ picked Dust2
4. Bren picked Train
5. HZ removed Overpass
6. Bren removed Mirage
7. Inferno was left over
Dust2
Dust2
HZ
16
(9:6; 7:4)
Bren
10
Train
Train
HZ
16
(9:6; 7:6)
Bren
12
Inferno
Inferno
HZ
-
Bren
-
Rewatch
ThailandNEX Studio (Map 1 - Dust 2)Vod
ThailandNEX Studio (Map 2 - Train)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
42-34 +8 87.0 70.4% 1.26
41-32 +9 79.3 70.4% 1.20
36-31 +5 67.6 81.5% 1.16
36-27 +9 65.4 77.8% 1.15
29-33 -4 72.3 72.2% 1.00
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
41-38 +3 75.5 66.7% 1.13
30-37 -7 61.6 66.7% 0.87
28-33 -5 57.4 66.7% 0.83
31-36 -5 67.2 63.0% 0.80
27-40 -13 61.9 63.0% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-14 +9 83.6 80.8% 1.37
20-16 +4 80.2 69.2% 1.23
20-17 +3 85.8 76.9% 1.20
15-17 -2 81.0 76.9% 1.15
16-14 +2 56.0 84.6% 1.12
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-20 -2 75.0 61.5% 1.02
17-20 -3 79.0 73.1% 1.00
15-18 -3 55.8 65.4% 0.80
15-20 -5 76.3 65.4% 0.80
13-16 -3 49.6 69.2% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 88.2 64.3% 1.33
20-17 +3 78.3 78.6% 1.20
21-16 +5 78.4 71.4% 1.17
13-13 0 48.4 75.0% 0.97
14-16 -2 64.1 67.9% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-18 +5 76.1 71.4% 1.24
15-19 -4 67.1 67.9% 0.97
15-17 -2 64.6 64.3% 0.88
16-16 0 58.7 60.7% 0.81
10-20 -10 46.1 53.6% 0.60
Top player in match
Jorell 'Retla' Teo
0.78
KPR
0.63
DPR
70.4%
KAST
1.40
Impact
87.0
ADR
1.26
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
United Kingdom serjaeger
ez4bren?
2020-01-18 15:34
HZ BETTER/BETTOR
2020-01-18 17:20
GOODLUCK MGA BOSS #ez4bren
2020-01-18 21:29
Bren(Bruh) will they come out again at 5 seconds?
2020-01-18 21:32
Bren will win the tournament so EZ for Bren maybe HZ will win a map not more
2020-01-18 22:42
#6
 | 
Russia 4eKaBo
Dva ebanix govna
2020-01-18 23:43
2-0 for BREN here
2020-01-19 00:31
#8
 | 
CIS Cresscent
splashke 1vs9
2020-01-19 03:12
Pignoys will lose.
2020-01-19 04:03
benkai + splashke with 3 bots vs br322n
2020-01-19 04:03
#11
 | 
Japan Yuukek
1.4 on vpgame hmm
2020-01-19 04:10
1 reply
5-3 score and 1.94 on Bren. LMAO
2020-01-19 04:49
Boots can only play dust lol
2020-01-19 04:20
odds verified that bren will lose 1st map and bo3
2020-01-19 04:56
POOR PIGNOY
2020-01-19 05:04
6 replies
ulol poor pignoy ampota pinoy ka nga tanga tangang 1$ bettor
2020-01-19 05:07
5 replies
1$>? who you?? .. yuck. pignoy bettor hahaha RIP NUB
2020-01-19 05:12
4 replies
ulol ka halata sa pag type mo tanga uneducated swine gtfo
2020-01-19 05:13
3 replies
#22
 | 
Singapore introspect
Pot calling kettle black lmaoo
2020-01-19 05:15
cry is freeDOG pignoy HOW MUCH???HAHA
2020-01-19 05:16
1 reply
youre both dog pignoy
2020-01-19 06:38
#17
 | 
Japan Yuukek
Yeah let's ban IBUYPOWER, but never touch Asians for their constant 322. They are already so insolent that they do it on LAN
2020-01-19 05:16
Bren underdog in vpgame kkkkkkkkkkkkkkk
2020-01-19 05:11
0 competitive, matchfixing in lan, lmao asian CS is so damn trash
2020-01-19 05:14
omg this match fixed
2020-01-19 05:16
Long pause for bets then lose eco LMAO
2020-01-19 05:18
1 reply
fixed 100%
2020-01-19 05:28
Probably Bren fixing
2020-01-19 05:25
1 reply
BREN underdog in vpgame, 5etop and max, of course its fix
2020-01-19 05:32
#28
 | 
India mafiago
guys again 0.28 odds on HZ +4.5 come on man this tournament is rigged af why don't u learn ur lesson from yesterday
2020-01-19 05:28
1 reply
lmao fuck these pinoys ..
2020-01-19 05:35
every f#cking game in Asia is fixed LUL Valve still dont care about ching chongs
2020-01-19 05:39
Who’s winning 2nd map?
2020-01-19 05:40
So, is it like yesterday? Now bren will win 2 in a row with a miraculous comeback on 2nd map?
2020-01-19 05:42
2 replies
nahhh. HZ match winner odds is 0.4 on vpgame, 5etop and max so HZ will win the match
2020-01-19 05:45
1 reply
#41
 | 
Vietnam nbcol987
I know about vpgame and 5etop, what is the "max" site you are talking about?
2020-01-19 05:49
Ugly pigboys dont deserve pro Cs just sit in ur cafe and rage at others coz that only u know
2020-01-19 05:43
#36
 | 
Indonesia lukerey
Train : 16-8 for Bren. Congratulations.
2020-01-19 05:47
BRen will win map 2. 0.2 odds Bren -4.5 map 2. ALL IN ON BREN IF YOU CAN BET HANDICAP MAP 2 on your bookie.
2020-01-19 05:47
2 replies
where do you bet bro? i mean what betting site
2020-01-19 06:10
#55
 | 
Russia banyuk
good job
2020-01-19 06:36
Now bren -4.5 @0.32 odds Omg and asusual valve is sleeping
2020-01-19 05:48
1 reply
Bren lost so???
2020-01-19 06:53
Hahaha odds of been on Vpgame .32 ez -4.5 rounds for matchfixers.
2020-01-19 05:48
MAP 2 BREN. MAP 3 HZ. THANK ME LATER
2020-01-19 05:48
4 replies
Map2 HZ no need to thank me noob bettor
2020-01-19 06:10
3 replies
map 2 bren win, suck my dick later.
2020-01-19 06:11
1 reply
unlucky for you man you got bad info
2020-01-19 06:16
W8 nd watch 16-12 Bren
2020-01-19 06:11
#48
 | 
India mafiago
9-6 to 11-16 just watch
2020-01-19 06:17
#50
 | 
India mafiago
11-6 to 11-16 just watch
2020-01-19 06:24
5 replies
oof
2020-01-19 06:28
nope 16-10 hz
2020-01-19 06:28
2 replies
#61
 | 
India mafiago
hahaah fake mafia this time LUL
2020-01-19 06:45
1 reply
mafia only in ur head
2020-01-19 07:05
Just keep on dreamin bro
2020-01-19 06:28
#54
 | 
Russia banyuk
the script has been broken
2020-01-19 06:29
Rofl pignoys
2020-01-19 06:49
Bren Pepelaugh
2020-01-19 06:43
Idiots didnt listen
2020-01-19 06:43
shitnoys on lan omegalul
2020-01-19 06:44
#62
 | 
Russia 4eKaBo
Die Bren
2020-01-19 06:46
pignoys LULW
2020-01-19 06:49
Not Fixed tournament
2020-01-19 08:13
EZ4HUATZAI
2020-01-19 09:00
Login or register to add your comment to the discussion.