19:40
26th of February 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group B upper bracket semi-final
1. Liquid removed Train
2. Evil Geniuses removed Mirage
3. Liquid picked Overpass
4. Evil Geniuses picked Nuke
5. Liquid removed Dust2
6. Evil Geniuses removed Vertigo
7. Inferno was left over
Overpass
Liquid
16
(9:6; 7:1)
Evil Geniuses
7
Nuke
Liquid
15
(11:4; 4:11) (0:4)
Evil Geniuses
19
Inferno
Liquid
16
(9:6; 7:4)
Evil Geniuses
10
Rewatch
United KingdomESL TV (Pre-Match Analysis)Vod
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)Vod
United KingdomESL TV (Intermission Analysis)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Nuke)Vod
United KingdomESL TV (Intermission Analysis)Vod
United KingdomESL TV (Map 3 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Post-Match Analysis)Vod
Highlights
Twistzz taps down three in the first pistol round (Overpass)
stanislaw triple kill hold (Overpass)
Stewie2k and Twistzz win the 2v5 (Overpass)
ELiGE earns map point with a 3k (Overpass)
Brehze 1v2 clutch (Nuke)
Ethan triple kill hold (Nuke)
Twistzz anti-eco ACE (Nuke)
ELiGE takes down three on the offense (Inferno)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
72-45 +27 93.3 77.1% 1.36
55-51 +4 77.9 67.5% 1.08
52-46 +6 75.9 77.1% 1.08
56-54 +2 67.2 73.5% 1.08
50-52 -2 64.6 73.5% 1.06
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
57-61 -4 79.9 71.1% 1.04
54-54 0 71.7 65.1% 0.98
50-59 -9 69.2 69.9% 0.92
44-57 -13 69.0 61.4% 0.88
43-54 -11 58.7 65.1% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-10 +14 106.4 87.0% 1.58
18-11 +7 76.2 82.6% 1.40
15-12 +3 77.0 69.6% 1.32
15-12 +3 69.0 78.3% 1.23
10-12 -2 51.5 65.2% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
14-15 -1 63.4 69.6% 0.95
11-17 -6 68.9 60.9% 0.75
11-15 -4 60.7 65.2% 0.73
11-18 -7 60.8 65.2% 0.70
10-17 -7 64.5 43.5% 0.65
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-21 +8 101.9 82.4% 1.35
24-24 0 83.2 67.6% 1.08
24-24 0 72.9 64.7% 0.97
21-25 -4 60.1 67.6% 0.92
15-24 -9 53.0 67.6% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-24 +6 99.2 73.5% 1.38
26-19 +7 80.1 76.5% 1.24
22-21 +1 67.9 70.6% 1.00
20-23 -3 66.8 70.6% 0.97
20-26 -6 68.7 67.6% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-11 +13 95.0 80.8% 1.55
20-16 +4 75.7 76.9% 1.26
16-15 +1 85.2 69.2% 1.04
17-18 -1 68.4 73.1% 1.01
13-13 0 63.3 80.8% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
16-18 -2 75.0 73.1% 1.00
14-17 -3 76.0 65.4% 0.98
16-19 -3 71.6 73.1% 0.91
17-18 -1 63.1 53.8% 0.87
10-18 -8 45.0 57.7% 0.69
Player of the matchwon with 90.2% of the votes
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
Liquid win
1.53
No matches past 3 months
Evil Geniuses win
2.37
Head to head
24
Wins
4
Overtimes
19
Wins
29/11 19 ECS Season 8 Finals
d2
Dust2
16 - 14
29/11 19 ECS Season 8 Finals
inf
Inferno
16 - 4
29/8 19 StarLadder Major Berlin 2019
d2
Dust2
9 - 16
14/7 19 BLAST Pro Series Los Angeles 2019
ovp
Overpass
16 - 9
4/7 19 ESL One Cologne 2019
inf
Inferno
22 - 20
4/7 19 ESL One Cologne 2019
nuke
Nuke
16 - 12
26/5 19 cs_summit 4
ovp
Overpass
16 - 8
26/5 19 cs_summit 4
mrg
Mirage
16 - 8
26/5 19 cs_summit 4
vtg
Vertigo
16 - 13
26/5 19 cs_summit 4
d2
Dust2
12 - 16
Show all head to heads
astralis eliminated here
2020-02-10 15:12
8 replies
BANGER match. I want both teams to lose :((
2020-02-25 15:18
5 replies
eg wins here even Chet imapet said so they're ready for them and told liquid to watch out. $100 on eg here.
2020-02-25 17:14
4 replies
Liquid has won 8 out of the last 10 matches. I favor Liquid in this one.
2020-02-26 15:59
3 replies
#113
 | 
Ireland DaFlame
Yeah, Imapet said Liquid should watch out but considering this core has literally never beaten current Liquid in a BO3 EVER, it seems doubtful. Though this match should be clash of the titans
2020-02-26 19:26
2 replies
they should do a drug test with Keith "Sloth" Narcovic
2020-02-26 21:08
1 reply
they should give him drugs so he wakes up at last lmao
2020-02-27 01:08
Evil Geniuses come back... GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2020-02-26 19:55
easy for tl
2020-02-27 11:35
#2
 | 
Canada U_S_of_Gay
c9 obvious win this
2020-02-10 15:12
too ez for astralis
2020-02-10 15:19
ez mouz
2020-02-10 15:22
Liquid vs MAD Lions 2 - 1
2020-02-20 22:09
Mad lions ezpz
2020-02-22 17:31
1 reply
too ez for god hunden
2020-02-25 15:12
#8
 | 
Russia Dude_Love
ohhh baby
2020-02-25 15:14
4 replies
#78
tarik | 
Norway MD!
tarik 1v4
2020-02-26 15:53
3 replies
#88
 | 
Russia Dude_Love
5 v 5 m8
2020-02-26 16:35
2 replies
#97
tarik | 
Norway MD!
You didn't get my joke men((
2020-02-26 16:44
1 reply
#98
 | 
Russia Dude_Love
heh
2020-02-26 16:54
#9
 | 
United States Cadster25
Pog
2020-02-25 15:15
Classico
2020-02-25 15:17
#11
 | 
Canada roylin
battle of trash
2020-02-25 15:17
Liquid 2-0 EG fluke
2020-02-25 15:18
6 replies
other way around
2020-02-26 15:48
5 replies
lul fucking retard
2020-02-27 01:14
4 replies
stfu u fat fak
2020-02-27 01:40
3 replies
5'8 135lbs. Nt
2020-02-27 02:58
2 replies
6'8 37inch vertical leap
2020-02-27 03:22
1 reply
6'8 xaxaxa
2020-02-27 03:32
EG never beat Liquid in bo3s
2020-02-25 15:19
So unbelievably, so indescribably, so convincingly easy for Stew. He will EAT Evil Geniuses alive with his amazing raw talent and incredible game sense.
2020-02-25 16:13
5 replies
you mean elige
2020-02-25 17:38
1 reply
+1 wtf is this guy talking about stewie
2020-02-25 18:25
#24
 | 
United States Azuhh
+1
2020-02-25 18:17
tarik bestest
2020-02-26 15:49
1 reply
#79
tarik | 
Norway MD!
+1 men))
2020-02-26 15:53
EZ 4 EG
2020-02-25 16:15
ez 4 liquid
2020-02-25 16:50
2 replies
wrong
2020-02-26 15:49
1 reply
we'll see mens
2020-02-26 15:56
#18
 | 
Finland sexic
eg2-0
2020-02-25 16:57
#19
STYKO | 
Norway AdNiB
ez Brehze
2020-02-25 17:03
1 reply
#36
 | 
Russia Dude_Love
ez4herb
2020-02-25 22:12
ez4Brehze!
2020-02-25 17:08
2 replies
Krieg abuse will get rekt by elige, lul E0-16G
2020-02-26 07:08
1 reply
ez brehze for eg
2020-02-26 15:51
liquid will destroy these bots elige >>>>>> brehze naf > cerq at anything but awping twistzz > ethan stewie > tarik nitr0 > stan
2020-02-25 17:14
7 replies
+1
2020-02-25 18:25
Mostly agree with that except Stewie and Tarik are equally bad they should just go give each other hot oil massages while the teams play 4v4.
2020-02-25 18:26
5 replies
stewie actually has impact, tarik does nothing
2020-02-25 18:27
3 replies
They're both mostly shaved apes who show up 5% of the time while screaming like idiots. They should go get married and call their adopted kid c9.
2020-02-25 18:30
2 replies
LMAO ok thats pretty accurate still in the 5 rounds stewie does something usually results in round wins, i cant remember a single tarik highlight for the last 4-5 months
2020-02-25 18:32
1 reply
#44
 | 
Europe Theivze
I can recall a few but not many
2020-02-26 04:27
2 1 liquid
2020-02-25 19:53
#34
cadiaN | 
Poland SebL
Liquid ban Train EG ban Vertigo Liquid pick Overpass EG pick Nuke Liquid ban Dust2 EG ban Mirage Inferno was left over 2-1 Liquid EG is really weak atm.
2020-02-25 20:17
7 replies
Overpass might be Liquids weakest map aside from Train. Liquid would probably take Inferno or Mirage. EG is a weak Inferno team but Liquid has been performing worse on it towards the end of 2019 but recently bodied MIBR 10 rounds in a row on T side. EG is inconsistent on Mirage but so is Liquid. Liquid ban Train EG ban Vertigo Liquid pick Inferno EG pick Nuke Liquid ban Overpass EG ban Mirage Dust 2 is left over
2020-02-25 20:58
2 replies
#328
 | 
Argentina macrigato
Wow, that’s a shitty analysis lol
2020-02-26 22:42
1 reply
ofc replies after maps are picked kkkkkk
2020-02-26 23:41
+1 Overpass is the big question mark to me, Liquid has played poorly on it recently, and EG barely plays it at all.
2020-02-25 22:23
1 reply
#40
cadiaN | 
Poland SebL
Thats why i think Liquid will pick it
2020-02-25 23:04
#118
 | 
Greece atlapse
you got it all right lol
2020-02-26 19:33
1 reply
easy
2020-02-26 19:46
Is this game hype for na?
2020-02-25 22:20
1 reply
Kind of. Really we'd like to see both teams go through though. Or at least I would I guess I can't speak for the collective.
2020-02-26 17:04
so easy for major winning Tarik
2020-02-26 02:32
7 replies
#45
 | 
Europe Theivze
And major winner stewie2k
2020-02-26 04:29
1 reply
Ez for both teams
2020-02-26 04:45
Don't be a fan of jks AND tarik. Thanks in advance - Australia
2020-02-26 09:42
3 replies
its sarcasm smh!!
2020-02-26 11:00
1 reply
You cant make fun of mentally disabled people, its 2020 =p
2020-02-26 14:39
#82
tarik | 
Norway MD!
shatap knoob
2020-02-26 15:54
EZ 4 taril le mvp
2020-02-26 15:52
Liquid 2-1
2020-02-26 05:06
this is so epic man, but i think EG is the better one
2020-02-26 06:21
E0-16G wont win this , ez 4 liquid
2020-02-26 07:07
#55
 | 
United States h4gg4rd
This is going to be a rumble. Liquid will pull it out though. =j
2020-02-26 07:31
1 reply
wrong but twiszz so goog
2020-02-26 15:53
NA coinflip Lulquid > trash EG by Last matches But brehze or ethan or Cerq can use rage Mode and got 30+ kills
2020-02-26 07:34
EZ4EG
2020-02-26 10:24
Ez liquid lmao
2020-02-26 12:25
#64
ropz | 
Latvia `DinGo
ez 4 liquid
2020-02-26 12:26
Should be easier for liquid
2020-02-26 12:56
4 out of 5 stars match, really? (mb only for na) both ugly
2020-02-26 14:15
NA LUL, this will be the biggest clown fiesta so far
2020-02-26 14:34
8 replies
SA CS LMFAO how many big event wins since 2017? how many grand slams?
2020-02-26 16:36
7 replies
Yeah SA scene is trash and almost nonexistent. But that still doesn't change the fact that NA teams are fluke trash and a shitshow to watch
2020-02-26 16:42
6 replies
most dominant and fastest grand slam = fluke? 6 big events won in a row the only team that could match astralis dominance
2020-02-26 16:43
5 replies
NA=1 major, even two face Toledo won 2 majors EU>SA>NA
2020-02-26 17:37
4 replies
1 major and 1 grand slam > 2 majors in 2016 lmao br has been irrelevant since 2017 cry is free, can’t even win dh opens LMAO
2020-02-26 17:52
3 replies
how 1 grand slam is better than a major? lol delusional burger, go back to your shit scene.
2020-02-26 23:51
2 replies
4 big event wins in a row > 2016 major go back to crying over your shit scene with favelas
2020-02-26 23:58
1 reply
Fuck favelas and yeah, my scene is trash. But yours is worse, you can never compare majors with fluke championships like that.
2020-02-27 12:25
#69
 | 
Argentina cheapdeed
major winner > major winner
2020-02-26 15:03
3 replies
#81
tarik | 
Norway MD!
Major MVP > Major winner
2020-02-26 15:53
2 replies
Major match point AWP 5k>Major MVP
2020-02-26 19:43
1 reply
wasn't a 5K 4Head
2020-02-26 19:47
GO GO LIQUID
2020-02-26 15:20
clash of trash
2020-02-26 15:47
1 reply
kek
2020-02-26 15:49
#84
tarik | 
Norway MD!
NA fans so disrespectful, EG has EU fans and you can clearly see the difference in behaviour. EZ4Brehze.
2020-02-26 15:56
2 replies
Stan's parents were born in Poland Lets go EG!
2020-02-26 16:38
1 reply
#95
tarik | 
Norway MD!
Deep inside EG is EU mens))) #LIVEEVIL
2020-02-26 16:42
Hope for 2.5 maps
2020-02-26 16:28
#LetsGoLiquid
2020-02-26 16:35
#91
 | 
United Kingdom Bezha
Liquid gonna smash it
2020-02-26 16:37
shitquid vs evil idiots who will win
2020-02-26 16:39
1 reply
#111
 | 
Brazil KingDavi
Lmao
2020-02-26 19:25
I'd like three maps with Brehze, Ethan, Cerq, Elige, NAF and Twistzz all banging out. I'd like Liquid to win just to get them into the playoffs because we know they need coddling. EG then to beat whomever up next. Brehze and Ethan are both in pretty good form based off their first BO3. 2.00+ ratings for both of them on a map.
2020-02-26 17:06
firts map EG
2020-02-26 17:30
#106
 | 
Japan pawbeast
eg win beacouse nitro is idiot igl
2020-02-26 19:13
Tarik vs Stewie, gonna be a jetlagshow
2020-02-26 19:15
NA CS TOP EG top1 Liquid top3
2020-02-26 19:16
EG wins this
2020-02-26 19:23
No matter who win this gonna knocked out next round
2020-02-26 19:24
1 reply
yet winner of this will go play offs anyway even if they lose
2020-02-26 19:35
#112
 | 
Belgium Hemlow
Predictions for CS:GO bet on télégrame : t.me/joinchat/AAAAAE2Y_4-kDbrowdGtvA
2020-02-26 19:25
#114
 | 
Finland Miroyev
Lulquid got this
2020-02-26 19:27
liquid never back to top #1 team
2020-02-26 19:29
#116
 | 
CIS Cresscent
NA CS clownfiesta skip
2020-02-26 19:31
#117
 | 
Finland Teukkasd
bye liquid
2020-02-26 19:32
HenryGay?
2020-02-26 19:38
liquid has definitely prepped for this, definitely been praccing overpass.. should fuck EG up here
2020-02-26 19:40
> 3. Liquid picked Overpass Interesting. The dynasty was founded on this map, and then one of the biggest falloffs in map history happened lol.
2020-02-26 19:42
Bet after map 1, Eg may win this 2-1
2020-02-26 19:42
cerq best italian player 😍😍😍
2020-02-26 19:49
This looks bad
2020-02-26 19:51
Stewie2K > tarik
2020-02-26 19:51
1 reply
That's like saying a punch in the head is better than a kick to the nuts. I'd prefer neither.
2020-02-26 20:08
stanisbot is back boys
2020-02-26 19:54
8 adr with 2 kills lmao
2020-02-26 19:57
Eg cursed by interview again lol
2020-02-26 20:04
E OMEGALUL G strikes again
2020-02-26 20:08
5v2
2020-02-26 20:16
WTF LOL
2020-02-26 20:16
liquid too fast
2020-02-26 20:17
#144
 | 
CIS Cresscent
Losing 5vs2 pistol Omegalul
2020-02-26 20:17
Stewie2K killed CeRq with hkp2000 (headshot) Stewie2K killed tarik with hkp2000 (headshot) Twistzz killed Ethan with usp_silencer (headshot) Stewie2K killed Brehze with hkp2000 (headshot) Twistzz killed stanislaw with usp_silencer CeRq + tarik (assist) killed NAF with usp_silencer (headshot) Brehze killed EliGE with glock (headshot) CeRq killed nitr0 with glock (headshot) Round started
2020-02-26 20:20
WOW EVIL CHOKERS
2020-02-26 20:20
what the f went wrong for EG in the pistol round lmao
2020-02-26 20:20
2 replies
#148
 | 
United States jsxanatos
they got shotted
2020-02-26 20:21
1 reply
got shot damn hard lol
2020-02-26 20:24
gg elige got krieg on ct side liquid so much better than jetlag geniuses
2020-02-26 20:23
LEGENDARY INTERVIEW FROM IAMAPET
2020-02-26 20:23
3 replies
thought about that +1
2020-02-26 20:23
#161
 | 
Germany ConAction
clip? what did he say?
2020-02-26 20:30
1 reply
something like all the favours are in EG’s side and Liquid should watch out blabla
2020-02-26 20:43
EG dogshit as expected so easy for Liquid.
2020-02-26 20:24
EG used to be so good before the SG nerf. Now they are losing 5v2 rounds. Liquid looks clean atm, should be a fast 2-0.
2020-02-26 20:25
2 replies
#159
 | 
Germany ConAction
SG only 250$ more expensive there was no other nerf xd
2020-02-26 20:30
I don't think the SG nerf changed the pistol round result
2020-02-26 20:38
Elige's CT hold always so sharp.
2020-02-26 20:27
2020-02-26 20:30
JUST SURRENDER EG LMFAO LIQUID IS THE ONLY GOOD NA TEAM CANT EVEN BEAT OG
2020-02-26 20:30
ALL THE CARDS IN EG FAVOUR HAHAHAHAHAHA BEST MEME
2020-02-26 20:31
Even Imapet's hairline couldn't save EG
2020-02-26 20:35
Chet what did u say ?
2020-02-26 20:43
So nervous, i got Liquid Winner as my last in a big combo!
2020-02-26 20:45
#168
JW | 
Sweden Mullden
Stewie seems like the most insecure guy in cs:go. Does everything he can to hide it in interviews.
2020-02-26 20:45
eg finally does something
2020-02-26 20:49
#170
 | 
Russia Marveloh
Liquid lost gg
2020-02-26 20:50
eg will win this map 16-9 or 16-10
2020-02-26 20:52
1 reply
#173
 | 
Japan pawbeast
XDdddddDdDdddd after u write they just lose eco
2020-02-26 20:57
#172
 | 
CIS Cresscent
Stan so bad
2020-02-26 20:56
2d map after EG
2020-02-26 20:58
#175
 | 
Ukraine BacNo
Navi top
2020-02-26 21:03
Stan “Fragging IGL” BS
2020-02-26 21:03
EZ 2-0 LIQUID.. have 800 dollar on 2-0 liquid.. and 3.4K on Liquid to win! ez pz
2020-02-26 21:04
2 replies
NA vs NA you never know
2020-02-26 21:11
1 reply
-800.. (?) 3400
2020-02-26 22:03
#178
 | 
Japan pawbeast
brehze cant handle those thrashes
2020-02-26 21:04
EG are so baaaad HAHAHA
2020-02-26 21:06
Tarik is so trash bro
2020-02-26 21:08
liquid map 2 let's go for 2-0
2020-02-26 21:08
WTF is he doing
2020-02-26 21:09
#184
 | 
Cyprus 760061
eg need to blow this team up, not gonna get anywhere
2020-02-26 21:11
EG poop
2020-02-26 21:12
Watch out liquid!!! Lol
2020-02-26 21:12
1 reply
KKKKKKKKKKKKK
2020-02-26 21:13
lmao losing 3v5 and 2v4 in back to back rounds disband trash EG
2020-02-26 21:16
LUCKUID FUCK YOU 15 HP 19 HP
2020-02-26 21:14
2vs4 HAHAHA
2020-02-26 21:14
2-0 lose to shitt6 force 4-11 :D
2020-02-26 21:14
easiest bet of my life ez pz
2020-02-26 21:14
#196
 | 
Peru AgentLF
What an amazing duo
2020-02-26 21:15
great trades from Liquid
2020-02-26 21:15
TOO EASY BOTARIK TOO EASY
2020-02-26 21:16
is like LIquid is playing vs some CHINESE TEAM
2020-02-26 21:16
Plz Liquid win pistol on T side
2020-02-26 21:17
#201
 | 
Brazil KingDavi
Tarik do céu
2020-02-26 21:19
idk why this retard stewie is playing for liquid, can't fucking throw the smoke in pistol, can't fucking check corners in buy rounds, can only talk
2020-02-26 21:24
go EG!
2020-02-26 21:24
Lose T pistol lose game ! Fuck
2020-02-26 21:24
#207
 | 
Russia Marveloh
EG shitters can only win pistol rounds I see
2020-02-26 21:25
i only want EG to win nuke so we can have a third map
2020-02-26 21:28
1 reply
+1
2020-02-26 21:36
11-4 > 12-16 or what? Chokequidddddd
2020-02-26 21:29
#211
 | 
Russia Marveloh
And can Stewie just shut the fuck up and play. I swear, Liquid only loses because he angers the opponent team
2020-02-26 21:29
1 reply
Nah gives his own team a headache
2020-02-26 21:31
11-4 to 11-16 LOL
2020-02-26 21:30
chokquid now isn’t the time to return
2020-02-26 21:30
LET'S SEE MAP 3
2020-02-26 21:33
#216
 | 
Russia Marveloh
3v2, Nice round, dumbasses
2020-02-26 21:36
Brehze with SG on CT SIDE = POG
2020-02-26 21:36
#219
 | 
Azerbaijan djkido316
Trash spray by elige choker
2020-02-26 21:36
EG lost 16-0 to mouz on nuke. Shows the state of Liquid, not being able to win 5 rounds on t site LOL
2020-02-26 21:36
Liquid wtffff good throw
2020-02-26 21:36
4 replies
#225
 | 
Japan pawbeast
? what u mean throw by winning a whole match 2-0
2020-02-26 21:39
3 replies
Not yet
2020-02-26 21:44
Like i said good throw by lulquid,fucking bullshit
2020-02-26 21:46
1 reply
#245
 | 
Japan pawbeast
its 15-15 btw and imagine liquid vs some serious team like astralis and mouse 0 rounds on t-site nuke
2020-02-26 21:47
TLs T-side Nuke has always been ass. ... Shit, even when they're making the right calls they're still losing the rounds.
2020-02-26 21:38
-stewie +brehze liquid top 1
2020-02-26 21:37
#224
 | 
Japan pawbeast
stanislaw nice igl eg 3 vs 4 no nades keep retaking site INSTEAD OF STANISLAW CALL GO BACK what a piece of shit
2020-02-26 21:39
#226
 | 
Russia Marveloh
Now losing to MP9.
2020-02-26 21:41
liquid is pure shit, why would they practice a fucking nuke, they will better suck on it, lazy trash fucks
2020-02-26 21:41
#228
 | 
Japan pawbeast
tarik taking most usseles position on b site fucking penaut brain :D
2020-02-26 21:43
make huge comeback 13-13 make dumb peeks like silver bots
2020-02-26 21:43
NICE B HOLD RETARDS
2020-02-26 21:43
losing of the most importants rounds at 13-13 with shit economy = lose the game
2020-02-26 21:43
CT economy system really sucks 😅
2020-02-26 21:44
Tarik and stanislaw hold b, go b every round
2020-02-26 21:44
EG U R DA BEST
2020-02-26 21:46
nitr0, nice calls, 10 IQ IGL
2020-02-26 21:46
Cerq xaxaxa
2020-02-26 21:46
Of course these monkeys lose my -1,5
2020-02-26 21:46
5 replies
2-0 with two top 5 teams is greedy af, you only have yourself to blame
2020-02-26 21:48
4 replies
#256
 | 
Brazil Raphzzz
it really depends, there are always good odds in this, i won a lot with fnatic vs navi 2-0.
2020-02-26 21:52
2 replies
yeah super greedy and risky, so no point in calling the players monkeys
2020-02-26 22:00
1 reply
#296
 | 
Brazil Raphzzz
he is just angry, brah.
2020-02-26 22:04
Thinking eg is "top 5" also wouldn't put tl in top 5 with current form. Dont respond with "BuT hLtV rAnKiNgS"
2020-02-26 22:04
chokuid
2020-02-26 21:47
nice decision to push like retards against low economy
2020-02-26 21:47
Why just rush like stupid , typical NA :(
2020-02-26 21:47
GOOO EG
2020-02-26 21:48
1 reply
2-1 eg ez
2020-02-26 21:50
OT HAHAHA tarik braindead
2020-02-26 21:50
#249
 | 
Cyprus 760061
good one tarik you fucking peanut brain
2020-02-26 21:50
AHAAA CERQQQQQQQQQQQQ
2020-02-26 21:50
#251
 | 
Denmark Alphamon
nice fucking throw on the last round eg, stupid peeks
2020-02-26 21:50
NOW THROW EG XDDDDDDDDDDDD
2020-02-26 21:51
#254
 | 
Germany Bossi_15
Tarik with his big brain delivers once again
2020-02-26 21:51
if twistz had just thrown thatg molly...
2020-02-26 21:52
another circus according to the script
2020-02-26 21:54
why peek naf? so many options and you pick the worst
2020-02-26 21:54
This NA shit show xD
2020-02-26 21:55
Liquid choking Name more iconic thing
2020-02-26 21:55
1 reply
Ence being the biggest joke team
2020-02-26 21:57
🤡🤡🤡 content
2020-02-26 21:56
2020-02-26 21:57
6 replies
#275
 | 
Denmark Alphamon
Surely the odds were better at 4-11, why no bet? :D
2020-02-26 21:58
1 reply
no balls
2020-02-26 22:04
maybe u can move to land of the burger now with all your pesos
2020-02-26 21:59
There is no free money in Bangladesh 300000th world country
2020-02-26 21:59
2 replies
#300
 | 
Brazil KingDavi
Lmao
2020-02-26 22:05
im from germany brazzer enjoy live in kazakhstan
2020-02-26 22:06
that vents play by cerq won them the game
2020-02-26 21:57
#265
 | 
Denmark Alphamon
LETS GO EG!!
2020-02-26 21:57
#267
 | 
Estonia Jengi
Liquit
2020-02-26 21:57
cumback is real
2020-02-26 21:58
6 replies
SHUT YOUR FUCK UP
2020-02-26 21:58
5 replies
cry is free, so please do it :)
2020-02-26 22:00
4 replies
Nothing is free stupid peace of leethuynya
2020-02-26 22:03
3 replies
cryyyyy kiddo cryyyy, i dont care why u so mad toxic kid, maybe in school somebody rape u.
2020-02-26 22:05
2 replies
I asked you to shut the mouth, why you still talking..
2020-02-26 22:09
1 reply
i dont listen fags, sorry dude just dont like all u and dont listen what u talking with your shitty mouth :D
2020-02-26 22:11
liquid x T side = shit
2020-02-26 21:58
Chokequid is back bois
2020-02-26 21:58
bot nitr0
2020-02-26 21:58
11-4 > 15-19 lul
2020-02-26 21:58
#278
 | 
Russia Marveloh
1st round - 4v4 post plant 2nd round - 3v3, 1v1 3rd round - 4v4 start 4th round - 3v2
2020-02-26 21:58
Ty EG!
2020-02-26 21:58
Intel Throw Masters Navi 10-5>10-15 G2 12-3>13-16 Mouz 5-1>6-16 Liquid 11-4>15-19 And more
2020-02-26 21:59
7 replies
From when 5-1 is a throw? I’ve seen a shit ton of matches lost from 5-1 lol 5-1 is nothing you dumb fuck.
2020-02-26 22:02
1 reply
Thx toxic cunt for your opinion
2020-02-26 22:08
How much did you lose in order to believe in that?
2020-02-26 22:11
4 replies
Eblan?
2020-02-26 22:39
3 replies
This is an international site, please write your comment in English. Comments in another language will be deleted.
2020-02-26 23:15
2 replies
Tochno eblan
2020-02-27 04:16
1 reply
Ya provozhu issledovanie o tom, kak stavki, ih kolichestvo i razmer vliyayut na mozg stavochnika i na ego vospriyatie okruzhayuschego mira. K primeru, ti znal chto est zavisimost mezhdu summoi proigrisha i veroyatnostyi veri v ploskuyu zemlyu? Ne hochesh pouchavstvovat v podobnom issledovanii?
2020-02-27 09:21
can eg win map3??
2020-02-26 21:59
8 replies
Can you shut your mouth?
2020-02-26 22:00
2 replies
what the hell, hahahahaha
2020-02-26 22:03
1 reply
Belgian choco? How is it talking?
2020-02-26 22:06
#289
 | 
Europe Vallon3
Inferno is Liquid's best map, no chance.
2020-02-26 22:03
1 reply
Nice win rate
2020-02-26 22:06
ofc 2-1 for them
2020-02-26 22:03
2 replies
Oh stupid ruski;(
2020-02-26 22:06
1 reply
Oh stupid subhuman;((
2020-02-26 22:11
if liquid lose this, it will be 3rd day in a row when i lost a 7+ odds combo because of stupid throw of one team
2020-02-26 22:02
1 reply
#321
 | 
Denmark Alphamon
Same here, except I've had 20+ odds combos. Sick and tired of games losing to stupid decisions, choking and throws. Can't remember the last time I've suffered a "normal" loss.
2020-02-26 22:13
11-4 to 15-19 cmon liquid, wrap this up plz
2020-02-26 22:04
6 replies
bro.. they might be losing this one, i bet on liquid so i hate to admit it but this is not good after 11-4 throw
2020-02-26 22:12
5 replies
well inferno is liquids best map rn imo. lets hople they pull this off
2020-02-26 22:40
4 replies
i have 580$ on liquid, i have alot of confidence now after this t side, especially if 9-6
2020-02-26 22:46
3 replies
yep, i swear if they throw this..
2020-02-26 22:46
2 replies
nice)))
2020-02-26 23:11
1 reply
:DDD +350 men easiest bet of my life, what are you thinking about g2 and liquid? i want to say liquid, but that win over mousesports is very convincing.. (try to not be biased, not to sound like a cuck)
2020-02-26 23:12
11-4 >> 15-19 GG Liquid
2020-02-26 22:04
Inferno ez for EG
2020-02-26 22:05
Nuke is the worst map ever, sucking with a huge lead after playing ct side is such a common thing, I should skip matches witch are going to be played on nuke
2020-02-26 22:06
1 reply
#309
 | 
Japan pawbeast
its not common liquid just retarded at t-site expected when u have nitro as igl
2020-02-26 22:08
very fixed tournament omg
2020-02-26 22:08
1 reply
lol
2020-02-26 22:43
any chance for EG on inferno?
2020-02-26 22:08
1 reply
depends on the liquid we see, liquid got smacked by faze but can smack any top team on a good day.. if we see the good liquid inferno, should make quick work of EG, if not, this will be EZ EG
2020-02-26 22:10
Trust me. Lulquid will lose 16 0 next map :3
2020-02-26 22:08
#320
JW | 
Sweden w0nfig1
let's go EG! CeRq to drop 25-30 kills in map3.
2020-02-26 22:12
omfg hahahah stewie2k single handedly lost them round, cant believe im losing my bet cause of this retard
2020-02-26 22:17
lol that noobs change their uniform every tournament but don't change their skill))) nobsters
2020-02-26 22:18
#325
 | 
Germany PeKay
ez for lulquid on inferno
2020-02-26 22:24
#326
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
baby, its ez for liquid, as expected
2020-02-26 22:25
Fucking Liquid,chocked 11-4 lead on nuke and now losing inferno,fuck off stupid faggots...
2020-02-26 22:32
LOL LIQUID oh how far the mighty have fallen ggez
2020-02-26 22:34
I think this is one of the best games of cs ive seen in a loooong time.
2020-02-26 22:34
#331
JW | 
Sweden w0nfig1
brehze so overrated
2020-02-26 22:35
forcebuy 4vs5 = 3vs1 HAHAHAHA
2020-02-26 22:35
#333
 | 
Russia Dude_Love
Vincent please wake up
2020-02-26 22:35
2 replies
#334
JW | 
Sweden w0nfig1
overrated
2020-02-26 22:35
1 reply
#340
 | 
Russia Dude_Love
nooo
2020-02-26 22:39
Why would cerq sit behind box on a site with an awp against pistols? This a hold is so garbage
2020-02-26 22:35
#336
 | 
Belgium nano01
wtf is EG doing now? lose eco -> lose half
2020-02-26 22:37
WTF TO RETAKE THE SITE WITH 20SECONDS LEFT IN A 5VS5 WITH NO MONEY LEFT ? NA
2020-02-26 22:38
2 replies
NA(potato) brain
2020-02-26 22:41
#346
 | 
Japan pawbeast
they did the same on nuke 4 vs 3 retake with 0 utility keep going xd
2020-02-26 22:41
#338
JW | 
Sweden w0nfig1
ofc 1 man on b withouth banana control and with awp :D
2020-02-26 22:38
damn eg so braindead
2020-02-26 22:40
Gg brehze playing like an idiot = insta lose for eg
2020-02-26 22:41
1 reply
#350
JW | 
Sweden w0nfig1
he plasy %85 without his brain. When he have 1 good map, Hltv members= brehze is top5
2020-02-26 22:43
1-0 lose to force buy 5-3 lose to cz armor evil clowns
2020-02-26 22:41
#356
 | 
Belgium nano01
well, gg
2020-02-26 22:46
0 change for eg bad moves,potato brain and only aim
2020-02-26 22:47
Went from great cs the first rounds to na braindead fiesta real quick
2020-02-26 22:47
what is stewie doing half the time.. i swear he's fucking braindead
2020-02-26 22:48
2 replies
okay nevermind hes a genius
2020-02-26 23:11
1 reply
Brain dead + Genius = Psycho
2020-02-26 23:13
oUtPlAyEd
2020-02-26 22:51
#362
 | 
Belgium nano01
noobs
2020-02-26 22:51
#363
 | 
Japan pawbeast
NICE PISTOL ROUND OUTSMOKED THEMSELVES XDDD
2020-02-26 22:51
Stan is so bad as an igl, but even worse as a player
2020-02-26 22:52
EG needs to bring back daps as igl
2020-02-26 22:53
#367
JW | 
Sweden w0nfig1
bot brehze and snakislaw lmao
2020-02-26 22:56
WORST EGO GAME
2020-02-26 22:59
#369
JW | 
Sweden w0nfig1
14-7 TACTICAL PAUSE STANISLAW MONSTER
2020-02-26 22:59
EG LOL
2020-02-26 23:04
EG will pull an ENCE and beat Liquid after being down 8 - 15 on Inferno, winning 19 - 16...
2020-02-26 23:07
Chokequick again?
2020-02-26 23:09
Stewie2K killed CeRq with sg556 Stewie2K + NAF(flash assist) killed stanislaw with m4a1 (headshot) Stewie2K + nitr0(flash assist) killed Ethan with m4a1
2020-02-26 23:10
EG on Inferno lul
2020-02-26 23:10
-stew? ye fuck off dogs
2020-02-26 23:10
Gg thats 4v5 force buys you lose at 5-3 costed you the game Also, idk how brehze plays one map like he is top1 and next something between msl and hunden
2020-02-26 23:11
LETS GO LIQUID
2020-02-26 23:11
#380
 | 
Denmark Alphamon
Knew Liquid was gonna take inferno, NRG/EG has been bad on inferno since forever. gg's.
2020-02-26 23:11
YeeeeeasssssS so happy 900$
2020-02-26 23:11
#382
 | 
Germany PeKay
henryg "stewie doing something right" stewie also 17-18 stats
2020-02-26 23:11
BANGER
2020-02-26 23:12
in 3 maps, EG has only 1 player with 0 k/d ... HAHAHAHAHA
2020-02-26 23:12
#387
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
ez for stew
2020-02-26 23:13
EZ for daddy twistzz 😜
2020-02-26 23:13
Twistzz did amazing!!
2020-02-26 23:24
1 reply
So good
2020-02-26 23:46
Eat dat syit, Chetttt!!! Gg Liquid!
2020-02-27 01:11
Oh myyy baby twistzzz
2020-02-27 04:33
WELL DESERVED RIP NA DOGS NICE NUKE BTW
2020-02-27 15:49
Login or register to add your comment to the discussion.