22:00
15th of February 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Upper bracket quarter-final
1. Asuna's Anime Aimers removed Inferno
2. Yeah removed Vertigo
3. Asuna's Anime Aimers picked Mirage
4. Yeah picked Dust2
5. Asuna's Anime Aimers removed Nuke
6. Yeah removed Overpass
7. Train was left over
Mirage
Asuna's Anime Aimers
16
(8:7; 8:4)
Yeah
11
Dust2
Asuna's Anime Aimers
13
(5:10; 8:6)
Yeah
16
Train
Asuna's Anime Aimers
5
(5:10; 0:6)
Yeah
16
Rewatch
Brazilplatofps (Map 1 - Mirage)Vod
Brazilplatofps (Map 2 - Dust 2)Vod
Brazilplatofps (Map 3 - Train)Vod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Paytyn 'Junior' Johnson
Junior
54-50 +4 71.6 70.1% 1.07
United States
Peter 'Asuna' Mazuryk
Asuna
56-64 -8 80.9 68.8% 1.01
United States
Eric 'Kanpeki' Xu
Kanpeki
52-58 -6 82.0 66.2% 0.97
Canada
Wayne 'castro' Einarsson
castro
49-57 -8 70.4 70.1% 0.95
United States
Norman 'contii' Yeung
contii
43-57 -14 63.2 64.9% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Victor 'iDk' Torraca
iDk
65-49 +16 91.4 74.0% 1.32
Brazil
Eduardo 'dumau' Volkmer
dumau
62-53 +9 83.8 68.8% 1.21
Brazil
Arthur 'f4stzin' Schmitt
f4stzin
58-57 +1 79.0 71.4% 1.13
Brazil
Alef 'tatazin' Pereira
tatazin
49-45 +4 67.3 79.2% 1.09
Brazil
Rodrigo 'RCF' Figueiredo
RCF
52-51 +1 76.3 64.9% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Paytyn 'Junior' Johnson
Junior
29-12 +17 98.9 81.5% 1.68
United States
Eric 'Kanpeki' Xu
Kanpeki
21-16 +5 100.8 77.8% 1.37
Canada
Wayne 'castro' Einarsson
castro
14-17 -3 65.1 77.8% 1.05
United States
Norman 'contii' Yeung
contii
18-18 0 68.3 70.4% 1.00
United States
Peter 'Asuna' Mazuryk
Asuna
18-23 -5 77.3 66.7% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Arthur 'f4stzin' Schmitt
f4stzin
24-21 +3 84.4 70.4% 1.18
Brazil
Victor 'iDk' Torraca
iDk
18-20 -2 86.1 66.7% 1.01
Brazil
Alef 'tatazin' Pereira
tatazin
17-17 0 65.2 74.1% 0.99
Brazil
Rodrigo 'RCF' Figueiredo
RCF
15-21 -6 61.8 55.6% 0.75
Brazil
Eduardo 'dumau' Volkmer
dumau
12-22 -10 44.8 44.4% 0.56
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Eric 'Kanpeki' Xu
Kanpeki
23-24 -1 92.3 72.4% 1.07
Canada
Wayne 'castro' Einarsson
castro
22-22 0 79.3 72.4% 1.05
United States
Peter 'Asuna' Mazuryk
Asuna
19-23 -4 73.5 75.9% 0.99
United States
Paytyn 'Junior' Johnson
Junior
18-21 -3 64.1 75.9% 0.97
United States
Norman 'contii' Yeung
contii
17-21 -4 65.6 69.0% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Victor 'iDk' Torraca
iDk
30-16 +14 105.1 72.4% 1.58
Brazil
Eduardo 'dumau' Volkmer
dumau
26-21 +5 94.5 75.9% 1.33
Brazil
Rodrigo 'RCF' Figueiredo
RCF
22-19 +3 88.3 65.5% 1.15
Brazil
Alef 'tatazin' Pereira
tatazin
17-20 -3 64.4 82.8% 1.03
Brazil
Arthur 'f4stzin' Schmitt
f4stzin
16-23 -7 61.1 62.1% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Peter 'Asuna' Mazuryk
Asuna
19-18 +1 95.9 61.9% 1.12
Canada
Wayne 'castro' Einarsson
castro
13-18 -5 64.8 57.1% 0.68
United States
Norman 'contii' Yeung
contii
8-18 -10 53.4 52.4% 0.52
United States
Paytyn 'Junior' Johnson
Junior
7-17 -10 46.8 47.6% 0.47
United States
Eric 'Kanpeki' Xu
Kanpeki
8-18 -10 43.7 42.9% 0.37
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Eduardo 'dumau' Volkmer
dumau
24-10 +14 119.3 90.5% 1.99
Brazil
Arthur 'f4stzin' Schmitt
f4stzin
18-13 +5 96.8 85.7% 1.47
Brazil
Victor 'iDk' Torraca
iDk
17-13 +4 79.5 85.7% 1.37
Brazil
Alef 'tatazin' Pereira
tatazin
15-8 +7 74.0 81.0% 1.32
Brazil
Rodrigo 'RCF' Figueiredo
RCF
15-11 +4 78.3 76.2% 1.31
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Trash name
2020-02-15 03:01
+1
2020-02-15 03:02
#8
 | 
North America FutureOfNA 
agreed wtf name is yeah?
2020-02-15 08:31
#9
 | 
United States Frotha 
EZ for Asuna
2020-02-15 10:55
#3
 | 
Brazil NahT_ 
GO YEAH
2020-02-15 03:27
ez for Yeah, contii doesn't have the spirit to win since his gf asked him for a break :/
2020-02-15 04:23
how do u have this intel? Are u from brazilian secret service?
2020-02-15 22:18
He did a thread in hltv, mens: hltv.org/forums/threads/2166756/gf-asked..
2020-02-15 22:55
ez4anime
2020-02-15 05:00
#6
mch | 
Brazil ferNaN1 
ezyeah
2020-02-15 05:15
No chance to Naruto here
2020-02-15 08:27
#10
 | 
Finland kkonaa 
EZ4ANIME GODS
2020-02-15 13:54
EZ ASUNA
2020-02-15 21:19
Junior + Kanpeki (assist) killed RCF with usp_silencer RCF + f4stzin (assist) killed Kanpeki with p250 Kanpeki + contii (assist) killed tatazin with deagle (headshot) Kanpeki + Asuna (assist) killed iDk with deagle tatazin killed contii with ak47 (headshot) iDk killed Asuna with sg556 Kanpeki killed f4stzin with deagle (headshot) Asuna killed dumau with deagle (headshot) Round started
2020-02-15 22:26
respect to team asuna for restarting round
2020-02-15 22:37
Brasilians wouldn t do it for them
2020-02-15 23:09
I have played pugs where the CS quality was better
2020-02-15 22:54
Moving to usa just to struggle with Low tier teams
2020-02-15 22:55
Yeah moved to NA for this hahahahah
2020-02-15 22:56
#19
 | 
United States gtmaniacmda 
Round over - Winner: T (16 - 11) - Enemy eliminated Junior killed iDk with deagle (headshot) Junior killed dumau with awp Junior killed RCF with awp Junior planted the bomb (3on3) Junior killed tatazin with awp RCF killed contii with awp RCF killed Asuna with awp Junior killed f4stzin with awp Round started nice odds BTW
2020-02-15 22:59
#21
 | 
Sweden frontex 
ez odds brazilans overhyped bots
2020-02-15 23:13
#22
ZOREE | 
Uruguay Kas9k 
shut up bro, getting rekt 2nd map..
2020-02-15 23:29
Don't talk like that to your bro
2020-02-15 23:42
#23
ZOREE | 
Uruguay Kas9k 
Vamo YeaH! porra
2020-02-15 23:29
#24
vilga | 
Canada PwnNewb 
I think YeaH will win 2nd and 3rd map and win the match, good livebet
2020-02-15 23:37
I are not think that
2020-02-15 23:39
#28
vilga | 
Canada PwnNewb 
OK you will see. YeaH frags harder.
2020-02-15 23:44
Yeah is shit
2020-02-15 23:39
#31
vilga | 
Canada PwnNewb 
they are not amazing, but they are playing against the #171st ranked team in the world, a team that relies on TenZ carry to win matches. If Asuna AA can comeback to win map 2, they will win this match. If YeaH wins map 2, I think they will win map 3 and win match 2-1.
2020-02-15 23:54
asuna win dust2 100%
2020-02-15 23:54
#39
s0m | 
Latvia `DinGo 
TenZ!?! He is not playing dude, i think ur mistaken...
2020-02-16 00:01
#55
vilga | 
Canada PwnNewb 
yeah I know, but the only reason AAA is hyped at all is from when they win with TenZ playing
2020-02-16 02:02
My eyes
2020-02-15 23:48
iDk killed Kanpeki with sg556 (headshot) Round over - Winner: T (7 - 12) - Target bombed dumau killed Asuna with m4a1 (headshot) iDk killed contii with sg556 (headshot) Asuna planted the bomb (5on2) contii killed RCF with mp9 (headshot) Junior killed f4stzin with sg556 (headshot) castro killed tatazin with deagle (headshot) Round started lose vs 4 pistols and 1 sg 2-0 asuna inc
2020-02-15 23:50
#33
vilga | 
Canada PwnNewb 
I watched YeaH vs Recon5 and they did same thing whole game and won
2020-02-15 23:54
11-5 to 12-16 give up b every round really fucking smart
2020-02-15 23:59
#35
s0m | 
Latvia `DinGo 
Asuna Aimers underrated as fuck
2020-02-15 23:59
#43
 | 
Bulgaria Ramky 
yes they surely will be in top 10 for March 2020. A team that good would surely win their deserved spot in the cs:go scene. EDIT: If all of them go cringebot (the anime-aimbot technique) they actually have a chance.
2020-02-16 00:12
#47
vilga | 
Canada PwnNewb 
they are 2-4 in 2020. 1 of their losses is to a team ranked #248 in the world. I think #172 is very accurate for their world rating based on their results.
2020-02-16 00:16
lmao b open 3 times in a row xD
2020-02-15 23:59
#48
vilga | 
Canada PwnNewb 
gotta make sure the opponent gets over 26 rounds!
2020-02-16 00:17
9-0 to this LMAO
2020-02-15 23:59
Br teams should just play in their own region and not go to NA just to embarrass themself
2020-02-16 00:00
Bla bla they do whatever they want bruh
2020-02-16 00:04
#45
vilga | 
Canada PwnNewb 
LOL this is like the 10th best BR team there are so many solid BR teams but the lower ones have to develop somewhere, If their org wants to pay for them to play in NA I don't have a problem with it and I live in NA
2020-02-16 00:13
thank god dumau
2020-02-16 00:07
#42
 | 
Bulgaria Ramky 
cringe
2020-02-16 00:10
#44
vilga | 
Canada PwnNewb 
and now YeaH will smash AAA on Train...
2020-02-16 00:11
#46
 | 
Brazil H_RomeuPinto 
Tatazin is really bad omg
2020-02-16 00:15
Round over - Winner: CT (1 - 3) - Enemy eliminated Junior + contii (assist) killed RCF with m4a1 Kanpeki killed iDk with deagle (headshot) iDk killed Asuna with sg556 Asuna killed dumau with deagle (headshot) Asuna killed f4stzin with deagle (headshot) Asuna killed tatazin with deagle (headshot) Round started wait for 1 min and then push 5 t main with no flashes or mollies who the fuck is calling for Yeah! please tell me
2020-02-16 00:32
Round over - Winner: CT (4 - 5) - Enemy eliminated Asuna killed f4stzin with sg556 (headshot) Asuna killed RCF with sg556 (headshot) Kanpeki killed tatazin with mp9 contii killed dumau with m4a1 Asuna killed iDk with sg556 (headshot) dumau killed castro with awp dumau killed Junior with galilar Round started YEAH THROWING 4REAL 2 ENTRIES ON B, 2/3 PLAYERS ON 10 HP AND U STILL LOSE
2020-02-16 00:41
#54
vilga | 
Canada PwnNewb 
lol they lose 1 round and you think they are throwing...they win map 16-5 lolol
2020-02-16 01:22
#51
 | 
Germany Bossi_15 
4v3 with 3 people on full hp and the enemy on 60hp combined And then winning a t round on train with 1 p250 and 4 glocks wtf is going on
2020-02-16 00:44
asuna sounds like such a shit teammate on deadtalk lol
2020-02-16 00:54
Login or register to add your comment to the discussion.