01:00
16th of February 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Lower bracket round 2
1. Orgless removed Vertigo
2. Triumph removed Mirage
3. Orgless picked Train
4. Triumph picked Nuke
5. Orgless removed Dust2
6. Triumph removed Overpass
7. Inferno was left over
Train
Orgless
16
(13:2; 3:4)
Triumph
6
Nuke
Orgless
16
(8:7; 8:7)
Triumph
14
Inferno
Orgless
-
Triumph
-
Rewatch
AustraliaJose (Map 1 - Train)Vod
AustraliaJose (Map 2 - Nuke)Vod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
49-26 +23 93.6 82.7% 1.45
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
47-25 +22 87.6 76.9% 1.44
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
43-28 +15 84.4 75.0% 1.37
Canada
Matthew 'WARDELL' Yu
WARDELL
28-29 -1 61.1 71.2% 1.09
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
27-29 -2 66.6 75.0% 1.02
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
29-34 -5 66.4 69.2% 0.99
United States
Gabe 'Spongey' Greiner
Spongey
33-37 -4 60.9 67.3% 0.85
United States
Logan 'Voltage' Long
Voltage
25-40 -15 63.0 57.7% 0.75
United States
Rahul 'curry' Nemani
curry
25-43 -18 67.2 61.5% 0.73
United States
Ryan 'Snakes' Amann
Snakes
23-40 -17 48.5 55.8% 0.62
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
27-9 +18 114.6 77.3% 1.88
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
17-9 +8 76.4 86.4% 1.37
Canada
Matthew 'WARDELL' Yu
WARDELL
14-11 +3 81.3 77.3% 1.33
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
16-10 +6 69.2 68.2% 1.29
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
11-13 -2 74.3 81.8% 1.10
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
11-16 -5 65.1 68.2% 0.80
United States
Rahul 'curry' Nemani
curry
12-18 -6 68.0 59.1% 0.78
United States
Gabe 'Spongey' Greiner
Spongey
11-16 -5 50.8 63.6% 0.67
United States
Ryan 'Snakes' Amann
Snakes
10-17 -7 52.0 45.5% 0.57
United States
Logan 'Voltage' Long
Voltage
7-18 -11 57.4 59.1% 0.56
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
32-17 +15 106.2 80.0% 1.51
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
27-18 +9 95.6 80.0% 1.44
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
20-16 +4 67.7 76.7% 1.15
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
16-16 0 60.9 70.0% 0.97
Canada
Matthew 'WARDELL' Yu
WARDELL
14-18 -4 46.3 66.7% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
18-18 0 67.3 70.0% 1.13
United States
Gabe 'Spongey' Greiner
Spongey
22-21 +1 68.3 70.0% 0.98
United States
Logan 'Voltage' Long
Voltage
18-22 -4 67.1 56.7% 0.91
United States
Rahul 'curry' Nemani
curry
13-25 -12 66.7 63.3% 0.70
United States
Ryan 'Snakes' Amann
Snakes
13-23 -10 46.0 63.3% 0.66
Top player in match
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
0
Wins
real cs
2020-02-15 07:40
EZ Orgless
2020-02-15 23:41
#3
 | 
United States Fin4life 
grim and company are gonna send them home....
2020-02-15 23:50
#4
mir | 
Kazakhstan Dexter21 
Omg americans so dumb,,you should check line-up before writing this. Is it hamburger managing your braindead head?
2020-02-16 00:52
#7
 | 
Singapore introspect 
Enjoy free report lmao
2020-02-16 01:52
#5
mir | 
Kazakhstan Dexter21 
Oh no i guess it is coca-cola
2020-02-16 00:53
#6
 | 
Oceania aZZtec 
Wtf mens((
2020-02-16 00:55
#9
mir | 
Kazakhstan Dexter21 
Omg AIRBORNE fan, crazy shit
2020-02-16 04:33
#8
 | 
Taiwan 1zzyLiks 
What is this tournament
2020-02-16 02:51
Login or register to add your comment to the discussion.