13:00
20th of February 2020
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Group A opening match
1. REHTI removed Inferno
2. FATE removed Nuke
3. REHTI removed Dust2
4. FATE removed Mirage
5. REHTI removed Vertigo
6. FATE removed Train
7. Overpass was left over
Overpass
FATE
16
(9:6; 7:2)
REHTI
8
Rewatch
BulgariaCSGO BulgariaVod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Viktor 'Duplicate' Mitev
Duplicate
24-13 +11 99.0 83.3% 1.66
Bulgaria
Nikolay 'niki1' Pantaleev
niki1
19-12 +7 71.1 79.2% 1.31
Bulgaria
Martin 'mar' Kuyumdjiev
mar
20-16 +4 85.4 79.2% 1.23
Bulgaria
Kalin 'KalubeR' Erenditsov
KalubeR
15-15 0 79.4 87.5% 1.15
Bulgaria
Veselin 'doublemagic' Angelov
doublemagic
15-10 +5 62.1 83.3% 1.12
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Roni 'RONDE' Apell
RONDE
15-18 -3 71.1 58.3% 1.00
Finland
Henri 'HENU' Ylilehto
HENU
14-18 -4 50.9 58.3% 0.78
Finland
Jimi 'Jimpphat' Salo
Jimpphat
11-19 -8 61.2 66.7% 0.77
Finland
Iikka 'ile' Nuotio
ile
13-19 -6 52.7 58.3% 0.76
Finland
Joel 'Jelo' Lentonen
Jelo
13-19 -6 65.5 66.7% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Viktor 'Duplicate' Mitev
Duplicate
24-13 +11 99.0 83.3% 1.66
Bulgaria
Nikolay 'niki1' Pantaleev
niki1
19-12 +7 71.1 79.2% 1.31
Bulgaria
Martin 'mar' Kuyumdjiev
mar
20-16 +4 85.4 79.2% 1.23
Bulgaria
Kalin 'KalubeR' Erenditsov
KalubeR
15-15 0 79.4 87.5% 1.15
Bulgaria
Veselin 'doublemagic' Angelov
doublemagic
15-10 +5 62.1 83.3% 1.12
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Roni 'RONDE' Apell
RONDE
15-18 -3 71.1 58.3% 1.00
Finland
Henri 'HENU' Ylilehto
HENU
14-18 -4 50.9 58.3% 0.78
Finland
Jimi 'Jimpphat' Salo
Jimpphat
11-19 -8 61.2 66.7% 0.77
Finland
Iikka 'ile' Nuotio
ile
13-19 -6 52.7 58.3% 0.76
Finland
Joel 'Jelo' Lentonen
Jelo
13-19 -6 65.5 66.7% 0.75
Top player in match
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#2
 | 
United States Jack1CS 
Ez Rehti
2020-02-17 19:54
#3
flusha | 
Finland MEZi 
jelo 30bomb
2020-02-17 22:46
pog sergej little brother
2020-02-17 22:49
#5
 | 
Finland ozturk93_ 
ile noob
2020-02-17 22:52
#6
 | 
Denmark b0ROV 
13 yo god
2020-02-18 06:46
JIMI LADDERGORILLA
2020-02-18 14:43
Ronde 40bomb in every match, trust me. Remember he like high fives more than fistbumps
2020-02-18 22:29
#19
 | 
Finland Jolkkoswag 
thats true
2020-02-20 08:55
#21
 | 
Finland Jolkkoswag 
ronde will drop another n word bomb to loss Kappa
2020-02-20 08:56
:D:D:D:D hope that admin is not makkaramasa this time
2020-02-20 12:14
Rude :D Can't we let it go what happened in the past?
2020-02-20 13:26
#87
 | 
Finland Jolkkoswag 
oof :DDDD
2020-02-20 13:39
#95
 | 
Finland Jolkkoswag 
Signed up 2020-02-20 Comments 1 bait?
2020-02-20 13:46
Nah. Friend linked me this thread and had to make an account just to reply :D It's the real admin from gyostage
2020-02-20 13:48
Hahaha no hard feelings
2020-02-22 22:05
#96
 | 
Finland Jolkkoswag 
and if i m not wrong your hes team mate on lan right?
2020-02-20 13:47
yes i was
2020-02-20 13:49
#107
 | 
Finland Jolkkoswag 
well ronde wasent ready yet warm up taking some heads next game ez 40 bomb
2020-02-20 13:51
Pretty random but ur name just popped when i was talking to a friend. Proof, you have shit sounding mic
2020-02-22 22:06
#127
 | 
Finland Jolkkoswag 
where? :D i use face cam microphone its very russian
2020-02-22 22:06
talked to friend when we were drinking :D
2020-02-23 00:01
#130
 | 
Finland Jolkkoswag 
name? :D
2020-02-23 00:02
pete, his nickname D:
2020-02-23 00:02
#132
 | 
Finland Jolkkoswag 
steam or irl?
2020-02-23 00:03
nah
2020-02-23 00:05
#134
 | 
Finland Jolkkoswag 
wait what
2020-02-23 00:05
#135
 | 
Finland Jolkkoswag 
petrus korpela? ;)
2020-02-23 00:11
#128
 | 
Finland Jolkkoswag 
and btw i have headset but i forgot voice card on computer soo cant use my headset microphone :D
2020-02-22 22:21
ronde is insane talent from finland next jamppi 4 sure
2020-02-18 22:30
#46
 | 
Ukraine YaKuryuMnogo 
Vac banned as well?
2020-02-20 12:40
ez4ronde
2020-02-19 13:28
ile 30 bomb inc
2020-02-19 17:54
#13
 | 
Brazil steambored 
Fate on lan HAHAHAHAHAHHA
2020-02-19 18:02
Let's go Jimpphat!
2020-02-19 18:21
ez4yaNgile
2020-02-19 21:33
HENU 30bombing these nonamers lol
2020-02-19 22:49
#17
micro | 
Brazil juzzei 
16-3 fate really fast
2020-02-20 04:32
Jimpphat young hitter
2020-02-20 07:49
#20
 | 
Finland Jolkkoswag 
ez4ronde
2020-02-20 08:55
ez extra money for FATE-1.4k $ each :)
2020-02-20 09:35
EZ4REHTIACADEMY
2020-02-20 09:50
ìm pretty sure FATE gonna get suprised how good REHTI is. imo go low bet for REHTI.
2020-02-20 09:51
#30
 | 
Czech Republic makavelele 
Do you know these guys? How do they play?
2020-02-20 10:54
yeah i know. This team being together now 6-8 weeks, but results are promising. Best sfpl (finnish fpl) players from finland in same team.
2020-02-20 10:58
#33
 | 
Bulgaria Murrr 
Do they play esea advanced or something
2020-02-20 11:02
2020-02-20 11:03
#35
 | 
Europe xrnavkha 
jimpphat is sergej’s younger brother iirc
2020-02-20 11:05
#36
 | 
Czech Republic makavelele 
Sergej=ENCE>FATE = ez money then thank you
2020-02-20 11:08
#37
flusha | 
Finland MEZi 
+1 very good odds for rehti i would go low aswell
2020-02-20 11:19
#85
 | 
CIS Arztyy 
After all they just choked for live odds
2020-02-20 13:38
KEKW
2020-02-20 13:51
if u watched game it was more close than result. 8, 1v1 situations FATE won all.
2020-02-20 13:52
yes i have watched it and it was so ez for FATE
2020-02-20 13:52
ok, FATE gonna bomb out soon, so shit team.
2020-02-20 13:53
FATE gonna bomb out all finish teams KEKW
2020-02-20 13:55
they struggled win vs REHTI XDDD worst team in this tournament. There is zero change vs SJ, HAVU or KOVA
2020-02-20 13:56
16-8 struggle KEKW
2020-02-20 13:56
u didnt watch game now i know it.
2020-02-20 13:59
#28
 | 
World Notb8ing 
rehti worst team ever
2020-02-20 10:19
u will see
2020-02-20 10:58
#39
 | 
Iran arshmv 
over 24.5 easy gift
2020-02-20 12:03
Ence Jimpphat
2020-02-20 12:15
got 6.5 odds on rehti yesterday, on a 60/40 game ahahhaah
2020-02-20 12:20
Wtf its acfually 70/30(4rehtu)
2020-02-20 13:03
bulgarians on lan i arent think that
2020-02-20 12:24
can catch 4.4 on rheti at betano... hmm
2020-02-20 12:34
What map do you think?
2020-02-20 12:42
#48
 | 
Finland Vkims 
Mirage
2020-02-20 12:43
Mirage is usually FATE’s 2nd ban. They’re not letting Mirage through.
2020-02-20 12:46
#50
flusha | 
Finland MEZi 
overpass
2020-02-20 12:45
This or Dust2 I think. D2 would bode well for the spread and over bets, and Overpass seems like the opposite. Prob gonna pass on this one.
2020-02-20 12:49
#53
flusha | 
Finland MEZi 
it will be overpass 100% unless fate banned it
2020-02-20 12:53
#49
 | 
Denmark b0ROV 
Fate on lan insta win
2020-02-20 12:43
#54
 | 
Iran arshmv 
close game wtf this odds saying
2020-02-20 13:01
ok ez Fate
2020-02-20 13:04
ezz
2020-02-20 13:06
easiest 6.5 odds of my life. i cant believe these nonamers were such heavy favorites
2020-02-20 13:10
These bulgarians are overrated af against rehti which is home team
2020-02-20 13:12
Its 4-1 chill
2020-02-20 13:14
#103
 | 
Iran arshmv 
how are you now? xD
2020-02-20 13:49
Homeless..
2020-02-20 16:05
#123
 | 
Iran arshmv 
np bro all in cph and big easy
2020-02-20 17:30
EZ4HENU
2020-02-20 13:10
cheaters FATE on LAN lmao
2020-02-20 13:13
ez 4 nonamers without hltv profiles lul
2020-02-20 13:13
1vs4 xd
2020-02-20 13:22
#67
 | 
Europe ropz^1 
gg naabs you play well with krieg... dead game
2020-02-20 13:23
Round over - Winner: T (4 - 6) - Enemy eliminated Duplicate killed Jelo with sg556 Duplicate + KalubeR (assist) killed Jimpphat with sg556 Duplicate killed RONDE with sg556 (headshot) Duplicate killed ile with sg556 Jelo killed doublemagic with m4a1 Jimpphat killed niki1 with m4a1 (headshot) Jimpphat killed KalubeR with m4a1 Jimpphat killed mar with m4a1 mar + doublemagic(flash assist) killed HENU with ak47 (headshot) Round started lul
2020-02-20 13:23
#71
 | 
CIS Arztyy 
Round over - Winner: T (4 - 6) - Enemy eliminated Duplicate killed Jelo with sg556 Duplicate + KalubeR (assist) killed Jimpphat with sg556 Duplicate killed RONDE with sg556 (headshot) Duplicate killed ile with sg556 Jelo killed doublemagic with m4a1 Jimpphat killed niki1 with m4a1 (headshot) Jimpphat killed KalubeR with m4a1 Jimpphat killed mar with m4a1 mar + doublemagic(flash assist) killed HENU with ak47 (headshot) Round started AHAHAHAHAHAHAHAHH,young FPL talents in a nutshell XDDDDD
2020-02-20 13:24
"FPL"
2020-02-20 13:26
1v4 how
2020-02-20 13:24
#73
 | 
CIS Arztyy 
Finnish brain
2020-02-20 13:24
peeking 1v1 against Krieg default thing nowdays
2020-02-20 13:36
This 1v4 will be a huge thing for rehti...
2020-02-20 13:28
#77
 | 
Thailand beam2546 
Rigged kappa
2020-02-20 13:28
#79
 | 
Europe ropz^1 
no cover long all times... iq and last round 4 guys rotate for long xd WAO
2020-02-20 13:35
Can some1 give a clip of that 1v4?
2020-02-20 13:35
#84
 | 
Europe ropz^1 
play life with krieg vs 4 bots ez
2020-02-20 13:36
what a fucking bots, 6-3 - lose 1v4 - 6-9
2020-02-20 13:35
#86
 | 
Europe ropz^1 
FLASH TEAM WAO
2020-02-20 13:38
#88
 | 
Europe ropz^1 
Round over - Winner: CT (6 - 12) - Enemy eliminated mar killed HENU with usp_silencer mar killed RONDE with m4a1_silencer mar killed Jelo with m4a1_silencer mar killed ile with m4a1_silencer Jelo + RONDE (assist) killed niki1 with deagle mar + doublemagic (assist) killed Jimpphat with hegrenade Jimpphat killed doublemagic with p250 (headshot) Round started WHY WHY WHY ? why stupid runing like a monkey you got 2 kill, keep calm maybe and redirection ................ fpl pro
2020-02-20 13:39
Okey rip rehti it was good start but 1v4 cost them game. Gl be hreds
2020-02-20 13:40
#90
 | 
Europe ropz^1 
so ok rigged live odds +FATE blacklisted
2020-02-20 13:41
6 3 lose 4v1 6 16
2020-02-20 13:42
#92
 | 
Europe ropz^1 
and 3v2 postplant for awp hmmmmmmmmm
2020-02-20 13:43
#93
 | 
Finland Jolkkoswag 
how much handicap anybody knows?
2020-02-20 13:44
#108
 | 
Singapore AffinityZ 
4.5/5.5
2020-02-20 13:51
#110
 | 
Finland Jolkkoswag 
ah i was about to play big bet on it to rehti but went league of legends and lost soo idc
2020-02-20 13:51
6.5
2020-02-20 16:13
Hmm that explains the odds
2020-02-20 13:46
finnish cs omegalul
2020-02-20 13:47
#101
 | 
Finland Jolkkoswag 
lol they are finish streamers what you expect them to win?
2020-02-20 13:49
no, i expected ENCE here losing to Helsinki Red
2020-02-20 13:50
#106
 | 
Finland Jolkkoswag 
:DDDD fr havu vs ence would be close match
2020-02-20 13:50
"FPL STARS"
2020-02-20 13:47
#100
 | 
Japan whatmann 
"YOUNG FPL TALETS"
2020-02-20 13:48
Can't believe I missed out on these juicy REHTI odds. Damn! Choke incoming?
2020-02-20 13:50
Huh?
2020-02-20 13:52
Yes
2020-02-20 13:53
Im confused i thought Rehti won? I dont understand russian but it was 16-8 Rehti way?
2020-02-20 14:00
#136
flusha | 
Finland MEZi 
it was bugged, otherway around
2020-02-23 00:12
Login or register to add your comment to the discussion.