00:25
15th of March 2020
 
Match over
Maps
Best of 1
1. Swole Identity removed Overpass
2. Mythic removed Train
3. Swole Identity removed Vertigo
4. Mythic removed Inferno
5. Swole Identity removed Nuke
6. Mythic removed Mirage
7. Dust2 was left over
Dust2
Swole Identity
9
(3:12; 6:4)
Mythic
16
Rewatch
CanadaTheCanadienEhVod
Highlights
Relyks - 3 AWP kills on the defense (initial frags)
C0M - 4 kills (3 AK, Glock HS) on the offensive (clean round - vs mostly upgraded pistols)
Polen - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
zNf - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Jake 'kaboose' McDonald
kaboose
22-20 +2 93.4 72.0% 1.21
United States
Jason 'neptune' Tran
neptune
21-21 0 79.2 68.0% 1.03
United States
Skyler 'Relyks' Weaver
Relyks
18-20 -2 77.3 60.0% 0.92
United States
Danny 'fRoD' Montaner
fRoD
15-20 -5 80.2 56.0% 0.90
United States
Sebastian 'seb' Bucki
seb
11-19 -8 51.8 68.0% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Corbin 'C0M' Lee
C0M
24-17 +7 108.4 88.0% 1.58
United States
Erik 'fl0m' Flom
fl0m
22-16 +6 92.6 88.0% 1.44
United States
Donovan 'zNf' Froid
zNf
24-15 +9 96.1 72.0% 1.44
United States
Adam 'Polen' Polen
Polen
13-19 -6 59.8 64.0% 0.95
United States
Kaitlin 'Keiti' Boop
Keiti
17-20 -3 67.2 72.0% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Jake 'kaboose' McDonald
kaboose
22-20 +2 93.4 72.0% 1.21
United States
Jason 'neptune' Tran
neptune
21-21 0 79.2 68.0% 1.03
United States
Skyler 'Relyks' Weaver
Relyks
18-20 -2 77.3 60.0% 0.92
United States
Danny 'fRoD' Montaner
fRoD
15-20 -5 80.2 56.0% 0.90
United States
Sebastian 'seb' Bucki
seb
11-19 -8 51.8 68.0% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Corbin 'C0M' Lee
C0M
24-17 +7 108.4 88.0% 1.58
United States
Erik 'fl0m' Flom
fl0m
22-16 +6 92.6 88.0% 1.44
United States
Donovan 'zNf' Froid
zNf
24-15 +9 96.1 72.0% 1.44
United States
Adam 'Polen' Polen
Polen
13-19 -6 59.8 64.0% 0.95
United States
Kaitlin 'Keiti' Boop
Keiti
17-20 -3 67.2 72.0% 0.93
Top player in match
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
United Kingdom respi 
WideHard
2020-02-23 22:41
#31
 | 
Brazil JanioMachado 
Mythic Win 16-9 #GoMythic
2020-03-10 06:00
#2
 | 
United States n0bodya 
Mythic 16-13
2020-02-24 04:20
no chance
2020-02-24 13:07
big chance
2020-02-25 00:23
#5
 | 
Canada _CTRL_ 
No way that Mythic wins this, but at the same time this is Swole that's playing so if you bet on this match you're an absolute moron. I dont wanna see any crying afterwards if you lose your bet
2020-02-24 19:11
#8
 | 
United Kingdom Sky_Nightmare 
If mythic can get into the game they have more than enough fire power to take on Swole
2020-02-24 20:52
#9
 | 
United Kingdom RedBloodzCell 
mythic ez
2020-02-24 20:54
#10
oBo | 
United Kingdom Terry18 
Mythic max and relax boys trust
2020-02-24 21:08
#13
mantuu | 
Germany Majdani 
Swole Identity 16: 12
2020-02-24 21:39
probably easiest win for mister fl0m in a long time
2020-02-24 22:54
Ez4streamteam
2020-02-24 23:18
#17
 | 
Lithuania verslininkas 
swole can upset
2020-02-25 00:22
by losing badly?
2020-02-25 01:35
#19
 | 
Russia kszam 
Ez mythic @ 2.767
2020-02-25 01:11
#62
 | 
Switzerland SNXWe 
what 1.85 now
2020-03-15 00:23
#79
 | 
Russia kszam 
LUL
2020-03-15 02:03
16-12 Mythic
2020-02-25 01:17
tbh Swole gets it :<
2020-02-25 01:23
#24
Dosia | 
Latvia hellsave 
ez postpone
2020-02-25 02:22
rip
2020-02-25 02:23
#26
BDSM | 
Ukraine shifterio 
Nice , this match is last in my express and it postponed
2020-02-25 19:48
One match to stay away from when betting
2020-03-06 06:46
#28
 | 
Sweden swedz4 
stfu and just bet, like always
2020-03-10 03:11
Not this match
2020-03-10 03:25
#29
 | 
Sweden swedz4 
Fl0m vs Fr0d, bots vs bots, NA vs NA. Idk man
2020-03-10 03:12
#32
 | 
Sri Lanka ImSpecial 
Why are mythic underdogs ? swole is playing with coach
2020-03-10 07:52
#34
 | 
Lithuania verslininkas 
true, and they looked better anyways in mdl
2020-03-10 12:51
Neptune is back
2020-03-10 14:24
#41
 | 
Sri Lanka ImSpecial 
neptunes always been playing though
2020-03-11 00:06
#33
 | 
United States Fin4life 
2 way over hyped teams...gonna be a shit show...
2020-03-10 09:37
#36
 | 
Vietnam gauharry 
mythic got this
2020-03-10 16:17
2 Bot in team FRoD and kabose Lul
2020-03-10 17:52
frod ftw, never underestimate the boomer power!
2020-03-10 21:41
#82
 | 
Finland subhumen 
Always underestimate boomer power
2020-03-15 10:48
ez 4 Keiti
2020-03-10 21:35
#40
 | 
Russia dAnyS5S5S 
bot fl0m
2020-03-10 22:54
why no davey
2020-03-11 00:37
znf better
2020-03-11 00:46
#45
 | 
United Kingdom Sky_Nightmare 
The only time Davey actually played was when Znf couldn't cause he was away somewhere i think, not sure why he's on the official lineup over Znf tho on the Mythic hltv page
2020-03-11 01:01
#46
 | 
Canada Matomoto 
fl0m stated on his stream that Davey joined the roster right as he went on a trip to Europe, he should be part of the starting 5 now that he's back
2020-03-11 01:02
#49
 | 
United Kingdom Sky_Nightmare 
Feels bad cause i think Znf is a better player even tho it's a stream team, they still did decent at the minor quals, i think they would've beat triumph with Znf, some of the calls Davey made lost them some rounds and he isn't as good as a player,i actually wanted to see Mythic at the minor
2020-03-11 01:09
wtf frod the awp god
2020-03-11 00:51
#47
 | 
Denmark Matico 
Fucking retard ! Fuck you and the fucking delay you fucking assholes
2020-03-11 01:02
#48
 | 
Romania aydr094 
well this is canceled ... money back
2020-03-11 01:03
Where da hell is new date?
2020-03-12 11:08
#51
HS | 
Europe hrscmks 
hltv stop adding davey every fucking time
2020-03-14 01:36
frod no pic? comeone hltv an old schooler with no pic
2020-03-14 14:12
#55
 | 
China Blitzer 
indeed hes a legend
2020-03-14 17:53
if davey play bet mythic if znf play bet swole ez money
2020-03-14 17:51
#84
 | 
France LeDiplomate 
Exact opposite lmao.
2020-03-15 19:17
#54
 | 
China Blitzer 
znf was playing so good why trade him for davey?
2020-03-14 17:53
#56
 | 
Sri Lanka ImSpecial 
znf is playing, davey was just for major
2020-03-14 20:32
#57
 | 
Brazil KingDavi 
+1
2020-03-14 21:59
#58
 | 
Russia p1ng3rr 
there is 0 chance for mythic to win this
2020-03-14 22:01
#59
 | 
Sri Lanka ImSpecial 
You keep telling yourself that when mythic win 16-7
2020-03-14 22:09
neptune will kill them with his trojzab
2020-03-15 00:05
Again d2? Gg mythic if that's the case.
2020-03-15 00:22
#63
 | 
Russia Kas9k 
Mythic 16-9
2020-03-15 00:32
mythic takes this, last game was just warmup
2020-03-15 00:42
Rofl. Ofc this idiot kaboose throws to mythic lmao
2020-03-15 00:48
Okay, they are throwing...
2020-03-15 00:52
#67
HS | 
Estonia qoznyyy 
cmon swole take atleast 11 rounds
2020-03-15 00:53
mythic has ugly ct side, so if they win pistols. easy
2020-03-15 00:57
It makes sense why Swag left these noobs lmao No progess kids playing with washed up relyks loool
2020-03-15 00:57
its d2 its super t sided, maybe they can comeback ;)
2020-03-15 01:07
#72
 | 
Brazil KingDavi 
Mythic is so bad on ct side on d2
2020-03-15 01:09
#71
 | 
Brazil KingDavi 
Here comes the choke again by Mythic
2020-03-15 01:09
mythic streamers mix with t-girl lmao
2020-03-15 01:09
2020 oscar goes to ....................fl0m
2020-03-15 01:18
#75
HS | 
Estonia qoznyyy 
lol swole getting beat by girl
2020-03-15 01:21
#76
 | 
Brazil KingDavi 
Ecoed twice gj
2020-03-15 01:21
this indian seb is worse than coach. fffffffs
2020-03-15 01:22
Lol what a group of pathetic idiots lmao
2020-03-15 01:23
Ez 4 daddy fl0m
2020-03-15 07:08
#81
 | 
Estonia NGLTenZIsCute 
half of the NA scene getting beat by a stream team
2020-03-15 07:37
Mythic POG
2020-03-15 16:33
Login or register to add your comment to the discussion.