12:35
29th of February 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Grand final. Winner secures spot at WESG 2019 Global Finals
1. Spirit removed Overpass
2. forZe removed Dust2
3. Spirit picked Mirage
4. forZe picked Inferno
5. Spirit removed Train
6. forZe removed Vertigo
7. Nuke was left over
mirage
Mirage
forZe
16
(6:9; 10:3)
Spirit
12
inferno
Inferno
forZe
12
(3:12; 9:4)
Spirit
16
nuke
Nuke
forZe
9
(3:12; 6:4)
Spirit
16
Rewatch
RussiaUCC (Map 1 - Mirage - Part 1)Vod
RussiaUCC (Map 1 - Mirage - Part 2)Vod
RussiaUCC (Map 2 - Inferno)Vod
RussiaUCC (Map 3 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | facecrack - 3 M4A4 kills on the bombsite A defense
M1 | FL1T - 3 quick SG553 on the bombsite B defense
M1 | facecrack - 4 quick M4A4 kills (2 HS) on the bombsite A defense (initial frags - anti-eco)
M1 | Jerry - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M1 | FL1T - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M2 | FL1T - 3 quick M4A4 kills on the bombsite A defense
M2 | chopper - 3 AK kills on the bombsite B offensive (initial frags - vs mostly upgraded pistols)
M2 | almazer - 4 AK kills to eliminate the CTs pushing from bombsite A to T Mid (initial frags - anti-eco)
M3 | magixx - 3 SG553 kills on the offensive (2vs3 situation)
M3 | Jerry - 3 Glock kills on the Yard offensive (initial frags - second half pistol round)
M3 | chopper - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M3 | xsepower - 1vs2 AWP clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill) to keep forZe in the match
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
64-42 +22 77.6 77.8% 1.34
59-53 +6 82.7 71.6% 1.18
47-57 -10 71.4 77.8% 0.97
49-58 -9 64.3 69.1% 0.92
48-58 -10 66.9 67.9% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
64-50 +14 83.3 72.8% 1.22
58-52 +6 80.6 75.3% 1.14
52-52 0 68.7 70.4% 1.04
50-59 -9 69.6 60.5% 0.94
44-55 -11 58.7 74.1% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-14 +11 87.9 82.1% 1.47
21-15 +6 78.4 78.6% 1.25
23-21 +2 87.2 71.4% 1.19
18-17 +1 80.8 82.1% 1.18
21-19 +2 78.2 67.9% 1.16
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-22 -4 74.2 67.9% 0.98
18-21 -3 76.6 60.7% 0.92
20-21 -1 66.8 60.7% 0.89
15-24 -9 80.9 64.3% 0.86
15-21 -6 49.6 57.1% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-17 +4 76.5 71.4% 1.25
21-20 +1 87.6 64.3% 1.13
16-20 -4 57.2 71.4% 0.85
12-20 -8 58.2 82.1% 0.82
14-17 -3 55.8 60.7% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-13 +12 86.0 78.6% 1.49
18-16 +2 78.7 71.4% 1.18
21-23 -2 83.5 60.7% 1.08
14-17 -3 64.2 85.7% 1.04
16-15 +1 53.4 78.6% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-11 +7 67.2 80.0% 1.31
17-18 -1 82.1 72.0% 1.15
17-20 -3 75.8 68.0% 0.91
12-19 -7 56.6 68.0% 0.76
11-20 -9 56.6 72.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-13 +13 107.1 88.0% 1.70
27-13 +14 110.8 84.0% 1.69
15-17 -2 62.6 80.0% 1.06
11-15 -4 46.4 60.0% 0.86
9-17 -8 43.2 64.0% 0.61
Top player in match
Bogdan 'xsepower' Chernikov
0.79
KPR
0.52
DPR
77.8%
KAST
1.56
Impact
77.6
ADR
1.34
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
forZe win
1.66
No matches past 3 months
Spirit win
2.10
Head to head
5
Wins
4
Overtimes
3
Wins
#1
Dosia | 
Russia Rapu
Bet on Spirit.
2020-02-26 12:37
1 reply
#63
 | 
Europe skrekc
ez for get_boris
2020-02-29 11:57
Thx HLTV Zero good teams in this match
2020-02-26 17:36
2 replies
#52
 | 
Russia anleet
thx for ur comment noscener
2020-02-29 11:34
thx for coronavirus noscener
2020-02-29 17:45
2-0 to forze lets go
2020-02-27 11:03
ez4spirit 2/0 let’s go
2020-02-27 18:06
#6
 | 
Finland Vaittify
All the shit qualifiers just to play against forZe for 1 spot. Unlucky.
2020-02-28 09:40
#7
 | 
Ukraine fromfinner
Spirit is better right now
2020-02-28 12:06
#10
 | 
Russia ImAmnesiac
Let's go spirit
2020-02-28 12:56
Spirit eZ ty for x2.3
2020-02-28 13:03
#12
 | 
Russia Praeter
gonna go to Kirov today to attend it
2020-02-28 14:10
#13
mir | 
Russia M13F
EzSpirit
2020-02-28 18:32
This is should be the biggest 50/50 odds wise ever, unless you even put SPIRIT as favorites cuz of recent form + all the traveling forze have done recently. 2,25x is a steal bois.
2020-02-28 18:35
EZ44ZE
2020-02-28 19:39
Team Who lost Endpoint VS team Who lost 0-2 skade Game of the year
2020-02-28 21:51
2 replies
How much?
2020-02-29 00:41
1 reply
Ahhahahahahahaha so funny
2020-02-29 06:33
Spirit can win this
2020-02-28 22:00
Ez Spirit 16/0 lEl
2020-02-28 22:06
#22
L.K.S | 
Other Xeeh
Might as well just bet on spirit with these odds
2020-02-28 23:28
#23
 | 
Russia Syonamaru
Ez for Magisk & co
2020-02-29 00:12
ez forze
2020-02-29 00:35
ez4mir
2020-02-29 01:28
Welcome to china xd
2020-02-29 06:26
#31
 | 
Slovakia Pepo))
ForZe have played 18 hours past 2 weeks. Spirit have played over 100 hour past 2 weeks. Make you own opinion who to bet on))
2020-02-29 07:33
these 2 teams are legit the most inconsistent pieces of shit on the scene right now. One day the fuckers beat heroic, the other they loose to fucking endpoint. One day they beat BIG, the other they loose to copenhagen flames. Betting on this match is like spinning the roulette but it takes long and has shitty cs involved.
2020-02-29 08:00
9 replies
you must not know how crazy copenhagen flames is
2020-02-29 09:16
5 replies
They’re not crazy at all
2020-02-29 10:05
4 replies
#55
 | 
Russia anleet
cph also won vs North on some DH Quali BO3's :)
2020-02-29 11:45
3 replies
North is way below spirit and especially forze :)
2020-02-29 11:55
2 replies
#62
 | 
Russia anleet
well...i don't know how u can say that XD
2020-02-29 11:56
1 reply
Have you seen north play this year? So far they’ve beaten: Endpoint, forze (this was one of their worst events), sprout, gambit y and nemiga. The rest they lost and some of these matches were against teams that I can't say are better than forze.
2020-02-29 11:58
#42
 | 
Brazil KingDavi
Forze lost to cph too ...
2020-02-29 09:52
1 reply
That’s the point
2020-02-29 10:06
The last sentence is the best analogy I have ever heard.
2020-02-29 11:40
I take those odds on Spirit anyday... Force was dogshit last event...
2020-02-29 08:02
forze lost to endpoint but will still win this match 2-0 somehow
2020-02-29 09:11
#41
 | 
Ukraine YUR4S
EZ4SPIRIT
2020-02-29 09:20
free odds on spirit ezpz 2-0
2020-02-29 10:28
forze 2 1
2020-02-29 10:50
#48
 | 
Russia Birokoko
Go go Spirit!
2020-02-29 10:54
i would bet on forze but i remembered i have them on my blacklist. Fucking throwers
2020-02-29 11:06
#51
 | 
Russia NaviMadFan
Spirit win on 1 map but lose on 2 and 3.
2020-02-29 11:31
1 reply
#53
 | 
Azerbaijan djkido316
Indeed. I got 2.5 odds on map 1 spirit Early
2020-02-29 11:38
ez for forze
2020-02-29 11:48
EGB odds on spirit from 2.33 to 1.87 Kk
2020-02-29 11:50
#60
 | 
Iran arshmv
I just can say lol with 100 O's when i see the comments saying easy spirit Facecrack 25+ frags 2-0
2020-02-29 11:55
1 reply
#93
 | 
Brazil Gunzel
maybe he will beat 25 frags on 2 maps yep
2020-02-29 12:29
Ez spirit
2020-02-29 11:58
Already with the delays
2020-02-29 12:02
#71
mir | 
Russia M13F
Expected delay from UCC worst proud
2020-02-29 12:03
3 replies
#77
 | 
Poland DanDz
not today my friend.
2020-02-29 12:09
#79
 | 
Belarus NotKhase
this match happened after forze visited gym for first time, they said they didn't feel their hands at all
2020-02-29 12:12
1 reply
Hahah, yeah that true
2020-02-29 12:19
lan? nice delay
2020-02-29 12:12
english stream?
2020-02-29 12:16
russians never on time
2020-02-29 12:22
garbage Russia team
2020-02-29 12:25
#91
 | 
Germany xxtimxx
Kirov is new Katowice
2020-02-29 12:27
1 reply
xD
2020-02-29 12:36
#94
 | 
India mafiago
mirage inf nuke
2020-02-29 12:29
#95
 | 
Poland DanDz
0:2 Spirit.
2020-02-29 12:30
2-1 spirit
2020-02-29 12:34
LUL odds changed to x1.88 in favor of spirit
2020-02-29 12:36
2 replies
Cuz veto favors Spirit
2020-02-29 12:40
1 reply
inferno / nuke good for ForZe but spirit looks better overall
2020-02-29 12:43
english stream or gotv link????
2020-02-29 12:37
5 replies
+1 I speak fluent russian and even for me these casters are just pure cancer
2020-02-29 12:38
4 replies
#103
 | 
Liberia rationale
Russian casters are the worst. They commenting usually boils down to Player A killed Player B. Player C died to player D. All match long.
2020-02-29 12:41
3 replies
Yea even s1mple said he rly don't like to watch russian streams
2020-02-29 12:47
That’s not even the main problem. The difference between english ones and russian ones is that russians are just so fucking toxic. For instance, in a situation where english casters say “that’s an unfortunate round, a whiff from *player* in the most important moment. We dont see that often from him” a russian caster would say “AHAHHAA *player* what are you doing?! Such an easy shot missed and such a bad round from *team*. They should've gone B when they realized there are 2 players mid”. Every time I watch russian streams all I want is to tell them to stfu because, dude, THE PROS KNOW BETTER.
2020-02-29 13:00
1 reply
#117
 | 
Liberia rationale
+1111111111
2020-02-29 13:00
Ofcourse I am not surprised 2 russian teams, 0 english streams. 10/10. This nation will never learn any other language than russian.
2020-02-29 12:39
Omg this stream delay compared to hltv is sooo huge and annoying
2020-02-29 12:42
#105
 | 
Azerbaijan djkido316
Spirit bans overpass. It's a throw boys.
2020-02-29 12:42
2 replies
Oh yeah how surprising, its their worst map.
2020-02-29 12:48
1 reply
#112
 | 
Azerbaijan djkido316
Its the worst map of forze. Why not keep in the map pool ?
2020-02-29 12:55
#113
 | 
Azerbaijan djkido316
Chopper typical trash.
2020-02-29 12:57
old Chopper is back against bots ForZe?
2020-02-29 12:59
#115
 | 
Russia p1ng3rr
hahaha so even final is fixed?lmaoo, those moves from xse and facekrack on 4:3 are so obviously rigged
2020-02-29 12:59
6 replies
#120
 | 
Ukraine Frakenzor
ti debil esli vzyal forze,y nih formi shas nety,ez dlya spiritov 2-1 ili 2-0
2020-02-29 13:11
5 replies
#127
 | 
Russia p1ng3rr
napishi posle igri, mamkin stavo4nik
2020-02-29 13:18
#181
 | 
Russia p1ng3rr
che tam kak dela brat
2020-02-29 13:37
3 replies
#192
 | 
Ukraine Frakenzor
chto ne tak to?eshe ne konec
2020-02-29 13:41
#403
 | 
Ukraine Frakenzor
Ny chto s licom?
2020-02-29 16:00
che tam kak dela brat
2020-02-29 16:41
Fixed?? It's obvious that if you go alone you're going to get killed
2020-02-29 13:10
Still bet on forze after that dreamhack open? Ahahahahahahahahahaha
2020-02-29 13:10
Forze take map 1 Spirit take map 2 Map 3 net on 1st half loser Ezpz
2020-02-29 13:15
Spirit should win this but 3 on B and only 1 kill lul
2020-02-29 13:16
#128
 | 
Russia p1ng3rr
fake comeback btw, 16:12 for spirit incoming
2020-02-29 13:18
1 reply
nt, but spirit are weak
2020-02-29 13:19
players from both team rejected navi to play this lmao
2020-02-29 13:21
The fuck is this silver aim from Forze
2020-02-29 13:21
2 replies
#136
 | 
Israel torping2
what silver aim? they are winning lmao Spirit has way worse aim
2020-02-29 13:24
1 reply
when xsepower went out with sg he had horrible aim
2020-02-29 13:34
How did they lose this?
2020-02-29 13:23
tbh, who the fck are those shitty players? mir and sdy? wtf, how could they got 10+kills against tim forze? such trash players like them, if forze is not throwing, they wouldnt even get 10+ kills
2020-02-29 13:24
Spirit throwing against this garbage ok...
2020-02-29 13:27
#145
 | 
Russia p1ng3rr
Round over - Winner: CT (11 - 11) - Bomb defused somedieyoung defused the bomb chopper killed Jerry with m4a1 Jerry planted the bomb (1on3) chopper killed almazer with m4a1 (headshot) chopper killed xsepower with m4a1 magixx killed facecrack with m4a1 somedieyoung killed FL1T with m4a1 facecrack killed iDISBALANCE with ak47 FL1T killed mir with mac10 (headshot) Round started #128 ez script read
2020-02-29 13:27
1 reply
Seems like spirit throwing so mirage for ForZe...
2020-02-29 13:28
thx for the money, spirit bettors
2020-02-29 13:29
1 reply
#162
 | 
Israel torping2
enjoy my 0.3
2020-02-29 13:32
ezgame, forze only throw match score over.
2020-02-29 13:29
ok spirit
2020-02-29 13:30
#151
 | 
Azerbaijan djkido316
Ishitbalance
2020-02-29 13:30
Like George Carlin said, players from Spirit are full of shit
2020-02-29 13:31
#153
 | 
Russia Marveloh
Spirit logic: beat BIG but lose to forZe
2020-02-29 13:31
2 replies
they're just onliners...
2020-02-29 13:32
big are good at throwing maps btw
2020-02-29 13:32
9-6 > 11-16 on ct side lol How can you be that bad !gg
2020-02-29 13:31
Tier1 Mirage CT sided Tier5 CIS dogs Mirage T-sided
2020-02-29 13:32
1 reply
in low tier cs everymap is t sided. Cuz low tier teams defense are bad.
2020-02-29 13:33
idisbalance online: Pog idisbalance lan: 2Head
2020-02-29 13:32
What a shitshow
2020-02-29 13:33
what a fucking throw cant play ct side on your pick
2020-02-29 13:35
Wtf was that spirit had the bomb 2v1 dont hold cross fire both go into palace lol
2020-02-29 13:35
expected 2-0 forze
2020-02-29 13:35
1 reply
LOL
2020-02-29 16:19
2 ct side rounds on your pick LULW
2020-02-29 13:35
1 reply
#188
 | 
Germany AdiZen
they really gotta win those pistol rounds
2020-02-29 13:40
9 - 6 => 11 - 15 lul
2020-02-29 13:38
quick2-0 Both team gonna watch iem katowice
2020-02-29 13:40
It be like dat sometimes
2020-02-29 13:40
fakin beach mf nuubs rusky
2020-02-29 13:40
322
2020-02-29 13:40
#190
 | 
Cyprus 760061
spirit please just disband ur never gonna get anywhere with this lineup
2020-02-29 13:40
magix krieg trash lmao clueless with balanced weapons
2020-02-29 13:41
#193
 | 
Russia Roneeee
Wesg + CIS teams. Ok, spirit win inferno
2020-02-29 13:41
2 replies
I are not think that?
2020-02-29 13:44
No, it's can't possibly be real it's 2:0
2020-02-29 13:44
#195
 | 
Oceania aZZtec
Now spirit will win 2-1 xd
2020-02-29 13:44
3 replies
2020-02-29 13:44
2 replies
#445
 | 
Oceania aZZtec
Dafuq is ur englando?
2020-02-29 17:20
1 reply
Newfag?
2020-02-29 17:26
Now spirit will win 2-1 MARK MY WORDS
2020-02-29 13:44
3 replies
2020-02-29 13:45
N1
2020-02-29 16:13
1 reply
Ty mens)
2020-02-29 16:42
#204
 | 
United States stotte
Feels like WESG have been running qualifiers for 2 years now
2020-02-29 13:50
ofc I bet on fucking Spirit 2.05 odds then it changes to 1.88 and these morons lose 1st map their pick like this
2020-02-29 13:52
#207
 | 
Finland ginbay
6-9 good t side. 16-12 Loses on ct side kek.
2020-02-29 13:52
2 replies
T side is always easier
2020-02-29 13:57
1 reply
#216
 | 
Finland ginbay
No, it's just ruski cs.
2020-02-29 13:59
No chance for spirit forze has won 9/11 OK inferno last 3 months their best map right now
2020-02-29 13:56
Plus their ct side looked like shit and it's a ct sided map. They can't stop 5man rushes they are complete shit
2020-02-29 13:57
Dumbass
2020-02-29 13:57
why the fuck did i even decide to bet on this garbage before IEM starts, fml
2020-02-29 13:58
2 replies
ahahah i just bet small on this i got much for IEM :'D ! go G2 !!!
2020-02-29 14:03
just imagine betting on spirit vs forze omegalul
2020-02-29 14:04
#215
 | 
Russia p1ng3rr
i know that this is scripted and spirit will win inferno but i still bet on forze on it have some believes in not fixed cs mens))))
2020-02-29 13:58
1 reply
Spirit is just bad af
2020-02-29 14:08
Forze will win inferno easily
2020-02-29 14:03
2 replies
16-4
2020-02-29 14:05
1 reply
Fuck
2020-02-29 14:16
#221
 | 
Azerbaijan djkido316
Quick 2-0 forze.
2020-02-29 14:06
1 reply
#223
 | 
Russia p1ng3rr
nope
2020-02-29 14:12
TRADE MAPS AGAIN FFS?
2020-02-29 14:14
#226
 | 
Libya OG_TOP_1
ez 2-1 for spirit thx for odds 7
2020-02-29 14:15
admini ale,y vas v cs zvuk v 3 raza grom4e kommentatorov! net sinhronizacii,tupo ne komfortno smotret'/slushat'!!! ebu4a9 russka9 organizaciya.kak i vezde v ssanoi strane vse 4erez zhopy i vsem pohui!!
2020-02-29 14:16
1 reply
zvs pofixuli
2020-02-29 14:37
#230
 | 
Denmark sexic
2-0 forze
2020-02-29 14:17
Nice force buys every round
2020-02-29 14:19
1 reply
3 force buys lost. Very smart
2020-02-29 14:23
If spirit throw this 9-3 lead idk what i gonna do xD Actually ForZe have bad T side on inf
2020-02-29 14:26
gg dogze nice throw
2020-02-29 14:22
Expected from throwZe
2020-02-29 14:23
#237
 | 
Russia p1ng3rr
#215 expected script ez
2020-02-29 14:24
Cis cs hahahah
2020-02-29 14:24
#239
 | 
Israel torping2
History has been made, Spirit won their first 2v1
2020-02-29 14:26
expected throw on 2nd map hahahah
2020-02-29 14:26
throwZe
2020-02-29 14:27
Ezz throw. Ezz money
2020-02-29 14:28
Hahahahaha fuck you dogs
2020-02-29 14:29
Sad for people wo bet on this throwfiesta
2020-02-29 14:31
almazer pidoras opyat banan slivaet....
2020-02-29 14:31
1 reply
snus v cene podnyalsya
2020-02-29 14:32
obvious throw yet no one will be punished ty valve
2020-02-29 14:32
How many eco's did forze have?
2020-02-29 14:32
Nice 322 trash
2020-02-29 14:32
Not a Single round after 3-0 hahahahahahaha throwze die of cancer
2020-02-29 14:32
#258
 | 
Russia p1ng3rr
lmao so ez to predict hahahhaha #215 so funny that valve still doesn’t react
2020-02-29 14:32
Its actually funny how obvious they make these matches and dont give a s**t. Its legit now xD
2020-02-29 14:33
3-0 > 3-12 lul
2020-02-29 14:33
nice script russian whores
2020-02-29 14:33
Yeah win vs EG, Heroic, Mad Lions on inferno and lose vs Spirit
2020-02-29 14:34
8 replies
#265
 | 
Russia MeowZer
they lost last game to endpoint they are in bad shape
2020-02-29 14:34
7 replies
They won inferno vs endpoint
2020-02-29 14:35
2 replies
#271
 | 
Russia MeowZer
barely and spirit>>>endpoint
2020-02-29 14:35
#274
 | 
Belarus NotKhase
16-12 it's not a win forze shoud be proud
2020-02-29 14:36
#273
 | 
Libya OG_TOP_1
theres a difference between being a bad team, and fixing games. no way forze would lose 12 in a row to spirit (on ct side btw), if they were playing to actually win
2020-02-29 14:36
3 replies
#277
 | 
Russia MeowZer
yes earning big salaries and throwing matches they are that stupid ofc
2020-02-29 14:37
2 replies
#281
 | 
Libya OG_TOP_1
theres a difference in wanting to win and fixing matches
2020-02-29 14:39
1 reply
#292
 | 
Russia MeowZer
there is a difference between smart man and you
2020-02-29 14:45
#267
 | 
Brazil Gunzel
3-0 3-16 lets go
2020-02-29 14:34
#268
 | 
Libya OG_TOP_1
still so low odds on forze to win map 2.... inb4 they comeback lol, would go well with this trash being rigged
2020-02-29 14:35
Imagine if Spirit actually choke this one on ct side xDD
2020-02-29 14:35
Battle of show ct side is worse lol
2020-02-29 14:37
1,55 odds on 12-6 score lol
2020-02-29 14:39
2 replies
#286
 | 
Albania jamefun1
forze can win ez
2020-02-29 14:41
It was 12-7 (almost) with eco to follow
2020-02-29 14:43
#279
 | 
Russia p1ng3rr
fake comeback just to reach 26.5 over and lose enjoy this shitshow
2020-02-29 14:39
#282
 | 
Japan pawbeast
3-0 3-12 typical forze thats why im fucking hater of this team (no i didnt bet)
2020-02-29 14:40
Like I said spirit cant stop a 5man rush on ct I mean they only got 2 rounds on mirage at this point they would be lucky to get 3 lol
2020-02-29 14:40
Spirit gonna throw this Mark mu words
2020-02-29 14:41
Here we go again
2020-02-29 14:41
Forze cleared brackets and still went b? What the fuck is this stupid shit?
2020-02-29 14:43
3-0 > 3-12 > 9-12 Spirit ahahah what a team
2020-02-29 14:45
#291
 | 
Russia Kroven
12-16 check, thats just CIS things
2020-02-29 14:44
fast 2-0 forze
2020-02-29 14:45
#296
 | 
Asia mocity123
0 ROUND CT
2020-02-29 14:45
#297
 | 
Brazil Gunzel
inferno t sided map confirmed by ruski
2020-02-29 14:46
Nice not checking default dirty dogs
2020-02-29 14:47
reverse throw?
2020-02-29 14:47
#305
 | 
Russia p1ng3rr
#279 i said this instantly watch forze win 11 and forget how to play
2020-02-29 14:48
1 reply
#309
 | 
Libya OG_TOP_1
u should stop betting
2020-02-29 14:51
Ahahahah now forze stopped playing. This just confirms this match is fixed
2020-02-29 14:49
love those fake comebacks. Got 1.8 spirit 12-9
2020-02-29 14:50
Again go 1v1 with 0iq plays forze
2020-02-29 14:51
#311
 | 
Russia p1ng3rr
LOL nice pause and then 16:11 or what?
2020-02-29 14:53
now lets get over and fast lose
2020-02-29 14:53
#315
 | 
Germany thanksmen
ez over 26.5 as always with russkis
2020-02-29 14:55
1 reply
bro this 2 teams i think they playing togther in teamspeak3 fak russia
2020-02-29 14:57
3rd map gonna be a huge drama
2020-02-29 14:55
Lmao spirit is so bad 3-12 - 12-15
2020-02-29 14:56
15-9 > OT? Spirit Pls don't do it!
2020-02-29 14:56
16-12 or 16-14 russian comeback
2020-02-29 14:57
#323
 | 
Azerbaijan djkido316
15-19 for forze map 2. EZ script
2020-02-29 14:57
If it does to of forze wins for sure all the momentum.
2020-02-29 14:57
#326
 | 
Russia p1ng3rr
16:12 inc ez 26.5 over fix after mafia pause haha
2020-02-29 14:58
#327
 | 
Russia p1ng3rr
hahahahah how do they not understand that it is too obvious
2020-02-29 15:00
Lmao i wonder how people still defend this blatant matchfix.
2020-02-29 15:01
1 reply
x2
2020-02-29 15:02
this final is very fixed
2020-02-29 15:01
Nobody will go to China cuz Corona so they doing matchfix here to earn some money Good job
2020-02-29 15:04
1 reply
+1 lol
2020-02-29 15:05
322 dogs
2020-02-29 15:08
????? joined the game matchfix forZe 16-9
2020-02-29 15:12
1vs1 xd
2020-02-29 15:22
forze will take it cause it's match fixed 100 %
2020-02-29 15:22
1 reply
#345
 | 
Libya OG_TOP_1
yup. forze will do somewhat of a comeback and win 16-14 or something. its literally always like this is these cis matches between forze and spirit or other top cis teams
2020-02-29 15:25
#346
 | 
Germany xxtimxx
What do u think the script in this match will be? Comment down below
2020-02-29 15:26
6 replies
#347
 | 
Russia p1ng3rr
odds shifted on spirit so 16:13 for them
2020-02-29 15:27
1 reply
#349
 | 
Libya OG_TOP_1
spirit are too heavy favorites right now, so forze should win
2020-02-29 15:29
odds shift
2020-02-29 15:28
16-8 for spirit
2020-02-29 15:29
2 replies
16-6 maybe :D
2020-02-29 15:42
1 reply
16-4 maybe :P
2020-02-29 15:55
#353
HS | 
Estonia qoznyyy
spirit gonna choke again and lose
2020-02-29 15:32
1 reply
KEKW 5-1 lead on T side i don't think so. If they take 7-8 round on T side it's ez
2020-02-29 15:36
#354
 | 
Austria Aimy
fucking forze i bet on spirit first map i lost i fucking bet on forze second map i lost just disband me manssss
2020-02-29 15:33
forze biggest clowns on pro scene?
2020-02-29 15:33
haha 2v5 ez for spirit
2020-02-29 15:34
xsepower fucking retard
2020-02-29 15:36
ggs
2020-02-29 15:37
kk 7-1 lead on T side.So when throw begins?
2020-02-29 15:38
hahahahahahahahhaha
2020-02-29 15:39
#366
 | 
India mafiago
forze gonna win 100% they just baiting
2020-02-29 15:40
4 replies
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2020-02-29 15:42
3 replies
#382
 | 
India mafiago
just watch bro they r laughing and r calm like hell either its scripted for them or they just baiting
2020-02-29 15:47
2 replies
Man it's 11-2 on T side i don't think so xD
2020-02-29 15:49
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2020-02-29 15:52
chopper 0 0 6 Score: 8-1 Lul
2020-02-29 15:41
Hahahaha FORZE DIE DIE DIE
2020-02-29 15:41
Well, that's bye money for the last time I'm betting on fucking Russian teams
2020-02-29 15:42
1 reply
#379
 | 
Russia MeowZer
thats was easily predicting you should quit betting
2020-02-29 15:45
T sided CS xd
2020-02-29 15:42
congrats forze to throw it gg
2020-02-29 15:44
Forze disband pls
2020-02-29 15:44
i wanna see this 322 by forze on minor too this shits doesnt deserve to win something on minor with thix matchfixing
2020-02-29 15:45
What fix from Forze They aren’t even trying to shoot normally
2020-02-29 15:49
everything you need to know about this match clips.twitch.tv/HorribleRacyPieMingLee
2020-02-29 15:52
1 reply
That was just good pick by chopper
2020-02-29 16:08
this is the best scenario of forze throw 1) lose max rounds on ct side you can 2)"trying" win some rounds on t side 3) almost comeback but gg one scenario for all forze games
2020-02-29 15:52
1 reply
Before the match they told that they hate 322 ahaha
2020-02-29 15:58
Nuke is so tsided i didnt knew
2020-02-29 15:54
now look its gonna be 10-12 and spirit will win
2020-02-29 15:56
1 reply
13-4 but nt
2020-02-29 15:58
12-4 forze guys are laughing KK
2020-02-29 15:57
lmfao so happy that forZe lost <3
2020-02-29 16:01
Fl1t didn't go to navi because he’s getting a lot more money from fixes like this lol
2020-02-29 16:05
1 reply
yeah, what the point tryharding for trophies and top 1 spot. when you can chill and bet money against yourself and be rich
2020-02-29 16:09
Imagine 15-4 ct nuke > 15-15 it's fkn impossible
2020-02-29 16:13
26.5 is fixed jsut watch
2020-02-29 16:14
throwze as usual, can win, but ofc will throw, thank god, i only bet spirit +5.5 2nd map
2020-02-29 16:15
#422
 | 
Russia maximNOJ
You betting addicts are so funny :)
2020-02-29 16:16
1 reply
+1
2020-02-29 16:46
gg-
2020-02-29 16:16
gg
2020-02-29 16:16
tks
2020-02-29 16:16
700 @2.13 So easy
2020-02-29 16:18
i bet over 25.5 rounds f for me ;-;
2020-02-29 16:18
i hope russian gets coronavirus
2020-02-29 16:20
SAVE XSEPOWER
2020-02-29 16:26
ez predict ez win
2020-02-29 16:39
expected, Spirit looked better than forZe lately
2020-02-29 16:53
Forze whores, moneymakers on the back of poor bettors
2020-02-29 16:54
#449
mir | 
Russia M13F
Ez for my boy mir
2020-02-29 17:59
xsepower need to change team! this amazing talent with awp!
2020-03-01 03:08
3-12 3-12 S
2020-03-03 11:08
Login or register to add your comment to the discussion.