22:40
23rd of March 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Phase 1, group C consolidation final
1. Dignitas removed Train
2. Orgless removed Vertigo
3. Dignitas picked Nuke
4. Orgless picked Mirage
5. Dignitas removed Overpass
6. Orgless removed Dust2
7. Inferno was left over
Nuke
Dignitas
16
(8:7; 8:5)
Orgless
12
Mirage
Dignitas
4
(4:11; 0:5)
Orgless
16
Inferno
Dignitas
3
(3:12; 0:4)
Orgless
16
Rewatch
United KingdomFlashpoint (Map 1 - Nuke)Vod
United KingdomFlashpoint (Map 2 - Mirage)Vod
United KingdomFlashpoint (Map 3 - Inferno)Vod
Highlights
M1 | f0rest - 3 SG553 kills on the bombsite B offensive (3vs3 situation - including 1st person perspective REPLAY)
M1 | WARDELL - 3 AWP kills on the advanced Ramp defense (initial frags)
M1 | Xizt - 3 quick P250 kills (2 HS) on the Ramp defense (initial frags)
M1 | Infinite - 3 AK kills on the bombsite A offensive (3vs4 situation)
M1 | GeT_RiGhT - 3 M4A4 kills (2 HS) on the defense to help Dignitas reach map point
M2 | Infinite - 1vs2 MAC10 clutch (T - post-plant situation)
M3 | Subroza (T) - 3 AK kills on the bombsite B lurk (initial frags)
M3 | friberg - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite A defense (2vs3 situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
49-46 +3 76.1 68.7% 1.01
Sweden
Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund
GeT_RiGhT
43-52 -9 74.7 67.2% 0.98
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
35-47 -12 59.4 59.7% 0.77
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
34-48 -14 63.1 64.2% 0.76
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
30-51 -21 54.9 56.7% 0.63
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Matthew 'WARDELL' Yu
WARDELL
48-26 +22 76.2 82.1% 1.36
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
54-41 +13 91.8 74.6% 1.36
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
55-33 +22 80.9 82.1% 1.34
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
45-48 -3 70.5 71.6% 1.03
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
41-43 -2 66.3 73.1% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund
GeT_RiGhT
27-19 +8 107.6 78.6% 1.59
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
21-15 +6 71.6 75.0% 1.19
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
18-15 +3 61.4 71.4% 1.05
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
17-18 -1 67.8 67.9% 0.99
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
13-18 -5 57.2 67.9% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
24-17 +7 88.8 75.0% 1.28
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
19-16 +3 82.8 64.3% 1.10
Canada
Matthew 'WARDELL' Yu
WARDELL
17-16 +1 68.0 71.4% 1.03
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
16-23 -7 50.3 67.9% 0.76
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
9-24 -15 46.3 50.0% 0.49
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
16-16 0 85.2 70.0% 1.00
Sweden
Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund
GeT_RiGhT
11-17 -6 56.2 55.0% 0.71
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
8-14 -6 62.0 50.0% 0.68
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
8-15 -7 52.0 50.0% 0.50
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
7-18 -11 55.4 50.0% 0.49
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Matthew 'WARDELL' Yu
WARDELL
19-7 +12 97.8 85.0% 1.74
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
16-12 +4 104.2 90.0% 1.55
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
18-6 +12 70.2 90.0% 1.54
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
15-11 +4 75.4 85.0% 1.27
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
12-14 -2 66.0 70.0% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
12-15 -3 73.4 57.9% 0.77
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
9-15 -6 67.9 73.7% 0.72
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
10-15 -5 50.9 47.4% 0.55
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
9-18 -9 53.6 52.6% 0.49
Sweden
Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund
GeT_RiGhT
5-16 -11 45.5 63.2% 0.47
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Pujan 'FNS' Mehta
FNS
17-8 +9 86.1 94.7% 1.61
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
19-13 +6 92.0 73.7% 1.56
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
17-11 +6 105.0 78.9% 1.53
Canada
Matthew 'WARDELL' Yu
WARDELL
12-3 +9 65.4 94.7% 1.47
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
13-10 +3 80.7 84.2% 1.23
Player of the matchwon with 56.1% of the votes
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
15/3 20 Flashpoint 1
inf
Inferno
16 - 12
15/3 20 Flashpoint 1
nuke
Nuke
16 - 10
15/3 20 Flashpoint 1
trn
Train
8 - 16
#1
United Kingdom respi 
ok
2020-03-12 21:40
#2
 | 
Finland Pupunruok4 
Ez4havu
2020-03-13 10:13
Dignitas vs FunPlus 2-1
2020-03-21 00:49
DIGNITAS VS ORGLESS 2-1
2020-03-21 06:14
#10
Jame | 
Russia Divait 
+1, thinking to bet on orgless +1.5
2020-03-22 23:55
#75
 | 
Russia 4eKaBo 
Gg
2020-03-23 23:11
#76
Jame | 
Russia Divait 
I still think should be ez mirage for orgless
2020-03-23 23:13
Dig vs Navi 2-0
2020-03-21 13:13
#6
f0rest | 
Estonia VssVK 
god F0rest incoming!
2020-03-22 18:03
EZ FOR GOD WARDELL TOP NA AWPER WHAT A WASTE OF BEING IN AN ORGLESS TEAM
2020-03-22 18:05
Wardell skill A, Wardell brain C-
2020-03-23 22:23
yay get rekt once again lul
2020-03-22 18:08
#9
f0rest | 
World clipse 
i feel bad for yay
2020-03-22 20:24
#31
 | 
Portugal TwistedJayPee 
don't
2020-03-23 19:15
#38
f0rest | 
World clipse 
just look at him
2020-03-23 21:03
#41
 | 
Poland dreamShow 
he deserves rekt
2020-03-23 21:59
#91
 | 
Portugal TwistedJayPee 
For some reason, in his flashpoint photo, he legit looks retarded ;D
2020-03-23 23:36
#11
Jame | 
Russia Divait 
orgless +1.5 looks good here since dignitas with botdian
2020-03-22 23:56
#12
 | 
Sweden kenan19991204 
Removing guardian in with fifflaren
2020-03-23 00:48
#13
cromen | 
Denmark ilnert 
From what I’ve seen from Dignitas with GuardiaN on lan so far I can declare these odds are absolutely ridiculous Should be like 1.6-1.7 slightly in favor of dignitas but definitely not 1.3 cuz they’ve been just atrocious (Essentially it’s still a lan cuz both teams are bootcamping in California )
2020-03-23 01:32
GuardiaN biggest highlight of the tournament clips.twitch.tv/DiligentRoughOkapiSmooch..
2020-03-23 01:34
PogChamp
2020-03-23 13:05
yikes
2020-03-23 20:41
#15
Twistzz | 
Germany t.o.p 
It's online. With someone like Subroza playing, betting on anything else than Orgless ML, +1.5 or individual map handicaps is stupid
2020-03-23 07:40
2-0
2020-03-23 07:47
#28
Jame | 
Russia Divait 
2-1 for dignitas again
2020-03-23 16:49
#17
 | 
Reunion WalterJones 
will guardian play?
2020-03-23 10:40
Yes he will play
2020-03-23 20:37
No JDM is gonna play
2020-03-23 22:24
#18
KRIMZ | 
Sweden Techyo 
23:00 (CET), to late for a monday night
2020-03-23 10:56
#19
cyx | 
Germany KapioO 
Dicknitas win Gay_RiGht carry
2020-03-23 11:57
#20
 | 
Germany dig_is_goat 
Goo orgless trash
2020-03-23 12:00
#22
TaZ | 
Poland Krzych0a 
Dignitas
2020-03-23 13:04
#24
 | 
Russia Evil_DaviD1 
Let's go DIG! #DIGWIN #LegendsInPyjamas
2020-03-23 13:07
#32
 | 
Portugal TwistedJayPee 
yes
2020-03-23 19:16
flachspoint disband please this championship s*cks
2020-03-23 13:50
You said this on another games page but if it sucks why you watching or paying attention to it?
2020-03-23 22:25
i'm not watching it, but the championship sucks is a fact!
2020-03-24 12:51
what xizt said > orgless only forfeits wins. ggs
2020-03-23 16:02
#27
 | 
China ZerOck 
Go Dignitas
2020-03-23 16:36
Orgless 2-1
2020-03-23 17:10
#30
 | 
Russia Windcast 
#DIGWIN
2020-03-23 18:34
#33
NEO | 
Italy Vincenz0 
how does this tournament have 500k 1st price?
2020-03-23 19:25
#42
 | 
Bulgaria Murrr 
Idk, but its more enjoyable than watching astralis v liquid every time
2020-03-23 22:21
#180
 | 
India Bidges 
Lol liquid havent beat astralis since last year june ,i get you
2020-03-24 00:56
It’s run by faceit plus the founding teams, then there are the sponsors involved and any streaming deals involved
2020-03-23 22:26
SWEDISH DRAMMA INCOMING
2020-03-23 19:37
#35
 | 
United Kingdom geoffry 
if dig don't ban train then rip
2020-03-23 20:04
I feel like it will be Dust2, inferno, mirage
2020-03-23 22:28
Ez 4 GodiaN
2020-03-23 21:28
#40
f0rest | 
Bosnia and Herzegovina veasih 
Ez4Dignitas Dignitas 2-0 Orgless
2020-03-23 21:45
#51
Jame | 
Russia Divait 
2-1 dignitas
2020-03-23 22:38
01-40 anyway start at 02:00 xD
2020-03-23 22:31
#49
 | 
United Kingdom suge 
Got a feeling Orgless will 2-0 this,, young onliners against the old guard.. Guardian standing in.. suits them
2020-03-23 22:36
No chance for dignitas Thx me later
2020-03-23 22:37
Gl Dig, beat these punks
2020-03-23 22:40
#53
Jame | 
Russia Divait 
Why you hate orgless?
2020-03-23 22:42
#54
 | 
Brazil lul321 
fns mastermind ez game
2020-03-23 22:46
#55
frozen | 
World Alak123 
what server are they playing?
2020-03-23 22:49
GUARDIAN LOL
2020-03-23 22:50
f0rest on fire > gg orgless
2020-03-23 22:50
#58
 | 
Europe kaitos 
Ez orgless vs shit team poornitas
2020-03-23 22:52
#59
NiKo | 
United States Frotha 
FNS LOSING Orgless rounds as usual
2020-03-23 22:54
Round over - Winner: T (2 - 3) - Target bombed Xizt planted the bomb (5on3) GeT_RiGhT killed yay with deagle Xizt killed FNS with deagle (headshot) Round started another shitfiesta in this clown tournament
2020-03-23 22:55
NA anti-eco
2020-03-23 22:56
yay so bad wardell overrated kid
2020-03-23 22:57
dignitas playing better than 3days ago. i see
2020-03-23 23:00
botdian and friberg so bad dig playing 2 vs 5
2020-03-23 23:02
guardian still problem even in dig
2020-03-23 23:05
Ok first map for sure dig
2020-03-23 23:05
Haha 7hp vs 200 lol
2020-03-23 23:06
i hope that no one will sign this crap ass players
2020-03-23 23:07
#69
 | 
Korea s2angels 
orgless ct site on nuke so bad :v
2020-03-23 23:07
go home clowns win pistol round > 3-0 > and 1 lucky round > getting rekt 5-10 after. hahaha
2020-03-23 23:08
#71
 | 
Denmark xenonxd 
Holy shit Orgless is trash. Na cs lol
2020-03-23 23:09
I love f0rest so much man Ask me to eat his ass and I will
2020-03-23 23:10
#82
Jame | 
Russia Divait 
gay
2020-03-23 23:19
Subroza cheating and still losing haaaahahahahaha what a joke
2020-03-23 23:10
f0rest 31 yo still rekt some NA noobs imagine if f0rest played in fnatic in 2k14 and 2015. this guy deserved better
2020-03-23 23:11
Guardian is so so so bad these days
2020-03-23 23:15
#78
dupreeh | 
Europe ebucci 
4 8 7 8 11 16
2020-03-23 23:16
win nuke vs f0rest/and gtr? i arent think that. even astralis struggled to beat f0rest/gtr on nuke back in the days
2020-03-23 23:17
#79
 | 
China ZerOck 
gh
2020-03-23 23:17
XD
2020-03-23 23:19
#83
 | 
Russia 4eKaBo 
Blia proebali 4vs2 i esli proebyt nuke pzdc dayni bydete dignitas
2020-03-23 23:21
WARDELL killed f0rest with galilar (headshot) Xizt killed yay with p250 Xizt killed Infinite with p250 (headshot) Xizt + f0rest(flash assist) killed Subroza with p250 (headshot) Round started AXXAXAXAXXAAXX
2020-03-23 23:22
NA IN THE ACTION WHY YOU DIDNT CHECK CORNERS AHAHHHHAHAHA
2020-03-23 23:23
Fuck guardian dude so trash
2020-03-23 23:27
#88
s1mple | 
Lithuania Makatas 
Imagine guardian is actually better than fns. Just kick that arab bot already
2020-03-23 23:34
#107
frozen | 
Czech Republic Cuki_ 
really?
2020-03-23 23:43
xizst and gtr can play csgo smh
2020-03-23 23:30
LEGO ORGLESS, EZ 2-0
2020-03-23 23:35
okay here we go 13-9 and they decide to matchfix it hahaha
2020-03-23 23:35
both teams so fucking trash on ct side hahaha
2020-03-23 23:36
botshit friberg and guardian cant even win 1 aim duel insta die
2020-03-23 23:37
13-11 and you go for retake? OMG RETARDS
2020-03-23 23:37
13-9 make it close like 16-14 win retards
2020-03-23 23:38
yeah comeback to lose vs pistols typical NA scene
2020-03-23 23:39
fuckin n word snake lost twice vs full eco good captain
2020-03-23 23:39
#98
Twistzz | 
Greece 1926 
fns is sooooo baaad
2020-03-23 23:39
nice round guardian
2020-03-23 23:40
pog baitzera here
2020-03-23 23:41
0/8
2020-03-23 23:42
#100
 | 
Korea s2angels 
So my +3.5 lost cause of 1 forcebuy round :D
2020-03-23 23:41
It was an eco in fairness
2020-03-23 23:46
#103
 | 
CIS Arztyy 
13-9 to lose against Guardian with deagle. This guy can't see his penis because of his belly,HOW IT IS POSSIBLE TO LOSE AGAINST HIM?
2020-03-23 23:43
ahahah
2020-03-23 23:45
#119
 | 
India HumbleB33 
Pretty sure he can still Rekt dogsent any day of the year still, get a life mate !!
2020-03-24 00:00
#149
 | 
CIS Arztyy 
Astralis fan from India....i can't offend you more
2020-03-24 00:24
youre from CIS. what makes you think that youre any better than india? lmao. probably russia or russian slave country.
2020-03-24 00:50
#220
 | 
CIS Arztyy 
Display flag Czech RepublicCzech Republic
2020-03-24 01:16
#224
 | 
India HumbleB33 
I Really won't argue anymore with those guys who brings the nationality between the topic to defend themselves. And btw its good to being a fan of greatest csgo team rather than a fan of shit team who barely won against Ence in 2k20. Gl hf lol.
2020-03-24 01:21
#235
 | 
CIS Arztyy 
I made a joke about Guardian> you started crying about Godsent> I beautifully joked about your nationality and that you are a plastic fan> you cried one more time End
2020-03-24 01:31
#249
 | 
India HumbleB33 
Sure mate, "This guy can't see his penis because of his belly " that was a really cool joke, i mean whoever have seen that i guess is still laughing, you just insulted a pro player so i did the same to your team, i kept it on the topic of csgo and you ran toward to the nationality, Logic ?
2020-03-24 01:36
#268
 | 
CIS Arztyy 
The key part was that you are a plastic fan,but it's easy for you to keep crying about my jokes about your nationality😳👍
2020-03-24 01:57
#104
 | 
China ZerOck 
gg
2020-03-23 23:43
rigged shit lost 3 times vs eco wp dogs
2020-03-23 23:43
god_right in perfect shape xD
2020-03-23 23:43
Nice to see GTR back in form
2020-03-23 23:44
what you mean 27-19 back in form old get_right always carry model like 30-5. he only 27-19 relax he is bad
2020-03-23 23:45
His rating over the last three months is 1.10, that's better than anything he's had since like 2016 lol
2020-03-23 23:50
not big difference at all. he can play atleast in 1.0 k/d and not in -
2020-03-23 23:51
#109
NiKo | 
United States Frotha 
FNS stop playing, it’s not 2015/2016 anymore
2020-03-23 23:44
FNS KEKW
2020-03-23 23:44
Dig win 2 map 16-12 cya in 1 hour
2020-03-23 23:46
#115
 | 
Macedonia ydjoon 
this indian kid pujuan mehta is so badd idk why would anyone still hire this kid..
2020-03-23 23:49
#120
HS | 
Estonia qoznyyy 
kidXD dude should have his own family by now tho
2020-03-24 00:00
Getting it right))))
2020-03-23 23:55
DIG pistol round lmfao always start with 0-3
2020-03-24 00:01
NA CLOWNS FROM 5-0 to 9-6 and lose 12-16 clowns disband trash
2020-03-24 00:03
2vs5 2vs4 what's next ?
2020-03-24 00:03
3 maps lmao
2020-03-24 00:03
0 iq botberg shit 0-7 always
2020-03-24 00:07
nice b hold clowns
2020-03-24 00:08
#127
 | 
Finland AUG_meta 
Guardian ez carry again
2020-03-24 00:08
1-6 1.60 on mirage for orgless ez
2020-03-24 00:09
eti dolboebi shas c 6-1 dovedyt do 9-6 i proebut 12-16 potomu chto shluhi prodashnie
2020-03-24 00:10
#133
HS | 
Estonia qoznyyy 
haha ye pretty much also orgless just bad
2020-03-24 00:12
dignitas is shit team but win only by luck
2020-03-24 00:12
#136
HS | 
Estonia qoznyyy 
dig overrated af yes but i cant trust some tier4 na team also
2020-03-24 00:14
I have no clue what did you write, but I sense we agree upon the fact that even without any aim and communication in Swedish which GuardiaN can't understand, DIG will easily win against these bots.
2020-03-24 00:13
already 8-3 nt
2020-03-24 00:16
Ez money obvious that old bots cant outaim them
2020-03-24 00:09
they don't have to
2020-03-24 00:11
yay is a joke
2020-03-24 00:10
dig cant understand how to play mirage
2020-03-24 00:16
friberg can't hit anything, literally.
2020-03-24 00:16
#140
Twistzz | 
Germany t.o.p 
Orgless can win Inferno if Wardell wakes up
2020-03-24 00:17
looks like orgless smurfing vs silvers on mirage lets go 3 map
2020-03-24 00:18
#142
 | 
Russia 4eKaBo 
Bye dignitas
2020-03-24 00:18
This team is zero no f0rest and hallzerk = tier 10 forever and now you can see without hallzerk they are so bad. LUL Orgless if you read this, just go push them everyround on inferno. they cant play vs fast game. they are bots
2020-03-24 00:19
Still they probably have to throw inferno bcz no org and no money
2020-03-24 00:22
can't play mirage can't play train disband fucking idiots
2020-03-24 00:19
lol easy man, they just started and now playing with stand-in communicating in two different languages. next time buy ice cream with the betting money and give them some break.
2020-03-24 00:21
why do you care so much? oh yeah! you are betting like the poor bitch you are
2020-03-24 00:47
losing money
2020-03-24 00:47
AHAHAHAHAHAH NICE HOLD Bring guardian. play mirage on ct side > lets play guardian play in window to get kills > but no because zero iq by dignitas
2020-03-24 00:21
fuck you corona for making me bet on this swedish trash
2020-03-24 00:23
zero info about mid at all why you pick guardian then???? idiot team and stupid. bring awp and he did nothing on matches. only throwing nades and die like a bot. sad f0rest stick together with bot_Right and no play with olofm and krimz back in the days. he deserved more
2020-03-24 00:25
getting rekt by F*king FNS disband already
2020-03-24 00:28
#152
Twistzz | 
Germany t.o.p 
#15 betting on washed up major winners against orgless online lol
2020-03-24 00:29
fns more kill than guardian WAT
2020-03-24 00:29
Idk how someone can bet on a team which banning mirage and have 0 times played it
2020-03-24 00:30
hope Orgless take this 2-1 and this Dignitas noobs gonna cry and delete from this event. t5 event and still cant win vs orgless easily dead team. no firepower at all. f0rest cant save this noob team UPD: 0 pistol rounds on 2 maps. shit team
2020-03-24 00:31
#156
HS | 
Estonia qoznyyy 
12-4 and decide to force, which u cant win and have to eco next round soo 14-4 retire ty
2020-03-24 00:34
love to see how this noobs getting rekt by yay and fns LUL f0rest should leave this noob team for fnatic in 2014. wasted career for 6 years
2020-03-24 00:37
2-1 for orgless, sry for spoilers
2020-03-24 00:37
6. Orgless removed Dust2 7. Inferno was left over Would be ez win, if they didnt did the 0 iq inferno pick Dig is shit on dust2 and orgless could just outaim them but better pick inferno
2020-03-24 00:39
dude orgless so good on inferno
2020-03-24 00:41
Ye.. I saw that last inferno game where they lost against pistols at 6-4 and the score went to 6-15 Lets hope they changed something
2020-03-24 00:48
#162
 | 
Belarus Mardloq 
hope so
2020-03-24 00:44
99%
2020-03-24 00:45
#175
 | 
Belarus Mardloq 
will see ;)
2020-03-24 00:50
#182
 | 
Belarus Mardloq 
how much did u bet btw?
2020-03-24 00:59
250$
2020-03-24 00:59
F0rest and 4 bots. Welcome to the show xD
2020-03-24 00:41
EZ 4 DIG
2020-03-24 00:44
rip
2020-03-24 00:45
this clowns lost to triumph 14-16 on inferno rip wardell
2020-03-24 00:46
matchfix)
2020-03-24 00:46
i think yay throw for food now
2020-03-24 00:48
Embarrassing
2020-03-24 00:46
#170
 | 
Korea s2angels 
What Navi and Complex warm up on this sever?
2020-03-24 00:46
#176
daps | 
North America JC_123 
why are complexity on the server lol
2020-03-24 00:51
5 pistol rounds dig won 0 hahaha
2020-03-24 00:54
why are you picking to start on ct side braindead old fucks cant hold shit
2020-03-24 00:54
now look how dig will lose
2020-03-24 00:56
Lmao clownitas
2020-03-24 00:58
#183
 | 
Finland AUG_meta 
GG for DIG 16:10
2020-03-24 00:59
#185
HS | 
Europe hrscmks 
shame on you na shits imagine losing to fartdian, 3 retired clowns and forest
2020-03-24 01:02
FNS 8-1, already its time to call GG.
2020-03-24 01:03
why ?????????? why do you lose most important round in the map from 5v3 old fucking faggots die
2020-03-24 01:03
>>>>>>GeTTiNG REKT BY FNS<<<<<<<
2020-03-24 01:03
FNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
2020-03-24 01:03
Get right pls just quit
2020-03-24 01:04
#191
 | 
United States Thund4h 
I feel sad when DIG members are losing gunfights to Bot FNS
2020-03-24 01:04
+1
2020-03-24 01:04
old dogs losing to some tier 400 mix with fns
2020-03-24 01:04
#194
 | 
United States Thund4h 
shitpoint it's in the name
2020-03-24 01:06
#195
 | 
Sri Lanka ImSpecial 
WTF IS GUARDIAN DOING ?????
2020-03-24 01:07
oldignitas trash ez vacbroza
2020-03-24 01:07
#197
 | 
Sweden Goudi 
looks like a mg2/mge game tbh
2020-03-24 01:07
#198
 | 
Korea s2angels 
dicknitas zzz
2020-03-24 01:07
its kinda sad see them struggle
2020-03-24 01:07
HAHAHAHA oldschool
2020-03-24 01:07
OMG OMG EZ MONEY COMING)
2020-03-24 01:08
#202
 | 
Korea s2angels 
Rip my over 26.5
2020-03-24 01:08
#203
 | 
Belgium nano01 
what is dignitas doing xd ?
2020-03-24 01:09
fns 12-2 omg lul
2020-03-24 01:09
grandpas destroyed by orgless wtf
2020-03-24 01:09
#206
 | 
Brazil lul321 
bot_right and botian, hard for forest
2020-03-24 01:10
GuardiaN please retire after this, I beg you
2020-03-24 01:11
#208
Delpan | 
Russia ejkkk 
Infinite pogchamp
2020-03-24 01:11
nice play by shitnitas
2020-03-24 01:11
go retire
2020-03-24 01:12
boomers go home
2020-03-24 01:13
#212
 | 
Bulgaria Murrr 
F0rest left nip for this
2020-03-24 01:13
forest leaves...
2020-03-24 01:14
Nice 2 map-pool dignitas has.
2020-03-24 01:14
#215
 | 
France Chim0ng0 
Are they trolling or what?
2020-03-24 01:14
#216
Twistzz | 
Germany t.o.p 
Expected. Imagine thinking that Dignitas is better than Orgless online
2020-03-24 01:15
Cocksuckian ty for odds
2020-03-24 01:16
#218
 | 
Korea s2angels 
whenever i bet over,they get rekt 1-10 like this hahaa
2020-03-24 01:16
Old mens wanting to bed, its too late for them.
2020-03-24 01:16
2.35 in inf what a gift against tier8 aimers
2020-03-24 01:16
beat them on inferno 8 days ago .... now guardian only got fatter and worse , imagine paying a plane ticket + hotel + food to that retard lmao nice move dignitas ceo
2020-03-24 01:19
fns 15-4 and opening site hahahahaha
2020-03-24 01:20
#225
f0rest | 
Estonia VssVK 
ye DIG sleep time kicked in after first map =/
2020-03-24 01:23
and when I bet on Orgless they lost to fucking Triumph on inferno on minor equals....
2020-03-24 01:24
cmon diggy i believe in you... 3-12 lets comeback
2020-03-24 01:25
relax, your team lose)
2020-03-24 01:26
how this bots take 3 rounds?
2020-03-24 01:25
N1 game old su.kers. Brain off. Tactic off. Coronavirus on! Delete this game
2020-03-24 01:25
#230
 | 
Romania FireTiger 
Why Orgless looks so toxic in game
2020-03-24 01:26
It’s just because there hyped up by crushing there opponent, I’m sure the dig players get along well with everyone mostly
2020-03-24 01:56
this is painfull to watch. And DIG should have more experince in this game, but they move and choose positions like bots
2020-03-24 01:27
Retirignitas
2020-03-24 01:27
GuardiaN 🤡
2020-03-24 01:29
#236
 | 
Lithuania KingOfPing 
old shitties gonna be raped by randoms lul :DD
2020-03-24 01:31
These bots cant even get 5 rounds on inferno and mirage. Pathetic. Time to retire the old men.
2020-03-24 01:31
difference is big with hallzerk they put a fight against fnatic with guardian they sucks
2020-03-24 02:00
16-12 win map easily could've been 16-10 even maybe after that 32-7 lmao can't hold shit old faggots
2020-03-24 01:32
how much?
2020-03-24 01:59
hltv.org/news/29265/dignitas-ceo-michael.. yeah surprise with how bad they are
2020-03-24 01:32
Dignitas losing vs a NA mix on THEIR BEST MAP EVER
2020-03-24 01:32
Orgless isn't a mix m8
2020-03-24 01:41
Go home, Dig! You're drunk!
2020-03-24 01:32
Just disband old trash
2020-03-24 01:32
#243
 | 
China Yao_Ming 
dignitas too busy streaming COD they dont care for events lol
2020-03-24 01:33
2EZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
2020-03-24 01:34
#245
 | 
Asia mocity123 
EZ
2020-03-24 01:35
#246
 | 
Russia Evil_DaviD1 
Sad
2020-03-24 01:35
#247
 | 
Sweden Akoulad 
dognitas, no hope for this team
2020-03-24 01:35
Very unlucky 4 dig
2020-03-24 01:36
#250
Twistzz | 
Germany t.o.p 
Too easy for the Canadian CS
2020-03-24 01:36
#251
 | 
Sri Lanka ImSpecial 
7 rounds in two fucking maps
2020-03-24 01:37
#252
 | 
United States stephcurry30 
87-0 meets 2020
2020-03-24 01:38
when I all-in on Orgless on minor quals last chance match this happened - hltv.org/matches/2340200/triumph-vs-orgl.. now they rape Dignitas on inferno
2020-03-24 01:38
triumph > dignitas
2020-03-24 01:40
#263
 | 
Brazil lul321 
14 days a lot can change and u are acting like orgless got raped by triumph, they lost a close game and triumph is a decent team
2020-03-24 01:46
It was 10-4 for Orgless on dust2 on their own peek after winning 1st map 1-0 and ogifouwly they lost that maps and then 1-2 Were playing like absolute brainless imbeciles on inferno and getting stunned by Triumph and then fake comeback attempt and of course lose 14-16 And now ofc when I bet dignitas 100% safe bet this fucking happens
2020-03-24 02:15
#274
 | 
Brazil lul321 
100% safe bet doesn't exist
2020-03-24 02:23
I'm cursed, is that you😍😂
2020-03-24 07:52
#254
 | 
Turkey Azalyn 
So sad.
2020-03-24 01:38
#255
HS | 
Estonia qoznyyy 
i feel sad for dig organizatin for getting such a low roster
2020-03-24 01:39
Why? They did it themselves.
2020-03-24 07:13
retire
2020-03-24 01:40
#259
Twistzz | 
Germany t.o.p 
#15
2020-03-24 01:42
I genuinely hope hallzerk will get bought out and this Dignitas roster will never EVER succeed.
2020-03-24 01:42
how much
2020-03-24 03:11
real intellectual comment :D
2020-03-24 12:40
AHAHAHAHAHAH
2020-03-24 01:43
#262
 | 
China ZerOck 
sad
2020-03-24 01:44
AHAHAHAHAHAH so baad
2020-03-24 01:46
5 bots thx for odds fangirls
2020-03-24 01:52
#266
 | 
Canada Jonesyk 
FNS 8D Chess
2020-03-24 01:54
Online CS=ez for pogs
2020-03-24 02:09
LUUUUUUUUUUUUUL! TIME TO RETIRE! FFS!
2020-03-24 02:10
f0rest ended his career for this FeelsBadMan
2020-03-24 02:45
oof
2020-03-24 03:11
#278
 | 
United Arab Emirates knowledgeAAA 
kick guardian
2020-03-24 04:34
Big oof
2020-03-24 04:58
Washed up team. All delusional fans can wake up now. And I hope dignitas management feels trash now picking up this mediocre team just because of name value in hopes to make money through merchandise etc.
2020-03-24 07:18
Imagine losing to FNS kek
2020-03-24 07:18
Imagine losing to gtr, friberg, xizt and guardian kek
2020-03-24 13:39
cant even imagine that
2020-03-24 16:19
OMG, how pathetic this is..
2020-03-24 09:10
#285
s1mple | 
Sweden DiTzZ 
Wow
2020-03-24 11:09
#290
 | 
United States stotte 
Its alright though because FNS went 41-43 across three maps so therefore he should be kicked. Do not mind the results hes getting, or the results of his teams before him and after him, just look at the kill death ratio.
2020-03-24 18:01
Login or register to add your comment to the discussion.