18:00
1st of April 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group C
1. Virtus.pro removed Nuke
2. G2 removed Overpass
3. Virtus.pro picked Mirage
4. G2 picked Dust2
5. Virtus.pro removed Inferno
6. G2 removed Train
7. Vertigo was left over
Mirage
G2
16
(10:5; 6:1)
Virtus.pro
6
Dust2
G2
16
(8:7; 8:1)
Virtus.pro
8
Vertigo
G2
-
Virtus.pro
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Mirage)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | nexa - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 | SANJI - 2 quick SG553 HS kills on bombsite A bomb plant defense
M2 | Jame - 3 AWP kills on the bombsite A defense (3vs3 situation)
M2 | nexa - 3 AK kills on the Mid offensive (finishing frags - clean round - vs pistols)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
39-23 +16 91.0 87.0% 1.44
Bosnia and Herzegovina
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
43-18 +25 83.5 82.6% 1.43
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
38-18 +20 85.9 87.0% 1.43
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
35-27 +8 83.5 78.3% 1.31
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
31-17 +14 73.0 89.1% 1.26
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Kazakhstan
Timur 'buster' Tulepov
buster
23-35 -12 60.4 60.9% 0.83
Kazakhstan
Alexey 'qikert' Golubev
qikert
27-39 -12 69.5 54.3% 0.78
Russia
Dzhami 'Jame' Ali
Jame
24-35 -11 54.5 45.7% 0.72
Uzbekistan
Sanjar 'SANJI' Kuliev
SANJI
17-38 -21 50.4 54.3% 0.60
Kazakhstan
Dauren 'AdreN' Kystaubayev
AdreN
11-39 -28 37.5 50.0% 0.44
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bosnia and Herzegovina
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
24-10 +14 97.5 77.3% 1.58
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
19-13 +6 102.1 86.4% 1.56
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
18-9 +9 84.6 86.4% 1.42
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
18-11 +7 86.9 77.3% 1.33
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
11-8 +3 45.6 86.4% 0.97
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Kazakhstan
Alexey 'qikert' Golubev
qikert
17-18 -1 82.8 63.6% 1.04
Russia
Dzhami 'Jame' Ali
Jame
13-17 -4 64.3 40.9% 0.77
Kazakhstan
Timur 'buster' Tulepov
buster
9-18 -9 50.1 54.5% 0.64
Uzbekistan
Sanjar 'SANJI' Kuliev
SANJI
6-17 -11 42.4 45.5% 0.50
Kazakhstan
Dauren 'AdreN' Kystaubayev
AdreN
6-20 -14 41.4 45.5% 0.47
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
21-12 +9 94.8 95.8% 1.55
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
20-9 +11 98.2 91.7% 1.54
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
20-9 +11 87.1 87.5% 1.45
Bosnia and Herzegovina
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
19-8 +11 70.7 87.5% 1.30
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
16-14 +2 66.5 70.8% 1.11
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Kazakhstan
Timur 'buster' Tulepov
buster
14-17 -3 69.9 66.7% 1.03
Uzbekistan
Sanjar 'SANJI' Kuliev
SANJI
11-21 -10 57.7 62.5% 0.71
Russia
Dzhami 'Jame' Ali
Jame
11-18 -7 45.6 50.0% 0.70
Kazakhstan
Alexey 'qikert' Golubev
qikert
10-21 -11 57.3 45.8% 0.55
Kazakhstan
Dauren 'AdreN' Kystaubayev
AdreN
5-19 -14 34.0 54.2% 0.41
Player of the matchwon with 53.1% of the votes
Head to head
5
Wins
1
Overtimes
2
Wins
G0-2
2020-03-13 19:56
#345
 | 
Estonia teremartin 
worst prediction kek
2020-04-01 23:50
#367
 | 
Romania best_mens 
xaxaxaxaxaxaxaxaxa at least you tried
2020-04-02 11:40
NO CHANCE VIRTUS FLUKE
2020-03-13 19:52
#42
 | 
Kazakhstan Nomadkz06 
I lost hope to VP actually,but i think they gonna win this one.Remember my word
2020-04-01 03:24
+1
2020-04-01 11:31
cold take
2020-04-01 17:57
#221
 | 
Mongolia Lucymonster 
But they losing now
2020-04-01 18:57
the in game relation between jame and sanji is really disturbing.. sanji literally never has a clean buy cause jame sucking on to his money so hard.. and he never even plays properly with awp.. he takes peeks without flash without any idea where the enemy could be..zz
2020-04-01 19:00
ok
2020-04-01 20:13
there was only one VP CS Team: youtube.com/watch?v=gQLOtc4nfDk PAPIO TEAM!
2020-04-01 13:44
#3
 | 
Brazil Mibr_Fan_Help 
G2 will beat them so hard lmfaoooo
2020-03-13 19:54
Name checks out
2020-03-13 22:03
#18
 | 
Brazil Mibr_Fan_Help 
it doesn't?
2020-03-13 22:18
#19
 | 
Poland koxukruszwica 
G2-0
2020-03-19 13:37
#244
 | 
Russia r0yce 
Hahaha polish g2 fan, stopped loving virtus pro, cuz the poorlacks got kicked 😂
2020-04-01 19:09
Even when it was polish squad i didn't like VP so nice 200iq thinking
2020-04-01 20:12
#362
 | 
Russia r0yce 
Nice excuse
2020-04-02 00:17
#333
 | 
Romania best_mens 
so what's your point?
2020-04-01 20:23
Virtuswho G2-0 EZ4GodHunter
2020-03-20 19:06
#61
 | 
Finland Mezkyh 
U enjoy seeing hunter highlights always backstabbing people?
2020-04-01 14:11
#21
kennyS | 
Croatia buzeG2 
#G2ARMY
2020-03-24 22:51
#22
 | 
United Kingdom consiglieri 
kennyS is pretty good lately. I'd give them upper hand, taking into account higher ping from VP.
2020-03-30 02:58
If G2 don't win or don't 2-0, they disband.
2020-03-31 16:23
#133
 | 
Iceland Cirros_V2 
No worries g2 takes this 2-0 with closed eyes
2020-04-01 18:05
words to live by...
2020-04-01 19:35
#25
AmaNEk | 
France NTd0G 
Please G2 don't pick Dust2 ty
2020-03-31 16:31
#135
 | 
Iceland Cirros_V2 
Waaat they didn't listen to you 😱
2020-04-01 18:06
#318
AmaNEk | 
France NTd0G 
Yeah but at the end of the day, G2-0 :)
2020-04-01 20:09
#328
 | 
Iceland Cirros_V2 
Against that team they could win on map they never saw before and vp practised on for few months lmao
2020-04-01 20:13
#364
AmaNEk | 
France NTd0G 
Yeah but VP are not that good
2020-04-02 01:25
#372
 | 
Iceland Cirros_V2 
I think u didn't understand what i said
2020-04-02 13:18
#374
AmaNEk | 
France NTd0G 
true, now I understand and you're right lol, they could have win on every maps lol
2020-04-02 22:57
#375
 | 
Iceland Cirros_V2 
Yea ;D
2020-04-02 23:58
pick dust2 and give amanek 2nd awp and im fucking killing myself
2020-03-31 16:32
#29
kennyS | 
Croatia buzeG2 
+1 best to pick inferno/vertigo if not banned maybe nuke
2020-03-31 21:20
Lmao
2020-04-01 03:07
Ez for virtus pro and goat Jame
2020-03-31 16:36
> goat > jame LMAO. GOAT in saving or baiting?
2020-04-01 14:05
At everything
2020-04-01 15:23
Idiot af if u think vp win
2020-04-01 17:14
after todays mind blowing throw vs og i want g2 to fucking lose and disband ffs
2020-03-31 18:47
#30
kennyS | 
Croatia buzeG2 
G2 should pick dust/mirage- they should force awp first time they can and give 1 awp to amanek so double awp setup amanek and kenny amanek no armor ez win
2020-03-31 21:22
#33
 | 
United States dangalange 
ye they should pick d2 so they can make it 6 losses in a row
2020-03-31 22:21
#79
 | 
Germany grabke 
+1 lol
2020-04-01 16:43
will be third day on -1,5 vs VP ez money thx G2
2020-03-31 21:44
G2 take it
2020-03-31 21:45
+1.5 vp this is pro league Issaa topfraged vs g2, og won 2:0. I don't you think vp won't win one map?
2020-03-31 23:48
#37
 | 
United Kingdom Sky_Nightmare 
It's Jame time with my money for the rest of pro league
2020-04-01 00:31
#35
 | 
Austria SplasJ 
VP to lead on both maps first half again just to go full on dumpster mode
2020-03-31 23:52
Poor vp
2020-03-31 23:59
2 teams with their chokes. if it would be lan g2 would win but since its fixed 50-50 kekw
2020-04-01 02:12
KennyS VS Jame. Two good awpers. The awp god vs the time god. Who will win? Who will lose?
2020-04-01 02:53
Jesus Jame
2020-04-01 05:03
God vs Jesus
2020-04-01 07:52
how can i bet that vp will lose 10 times 5vs2?
2020-04-01 04:53
#46
n0thing | 
Poland MTSGOD 
2:1 vp
2020-04-01 08:09
#96
 | 
Germany zwet 
2 0 g2
2020-04-01 17:19
vp seems can win
2020-04-01 10:59
#52
 | 
Romania ViolentJ 
If G2 plays like yesterday, VP gonna have their first win in epl
2020-04-01 11:29
#54
 | 
Japan pawbeast 
Vp +1.5 again ??? Lets try to 3 times lol
2020-04-01 11:58
+1 nexa and jackz need to step up
2020-04-01 13:40
#55
 | 
Georgia Domaci13 
Vp Trash
2020-04-01 12:11
#56
JW | 
Sweden w0nfig1 
adren buster so bad in this year, i think these 2 should be removed first if VP gonna change the roster
2020-04-01 13:23
#62
 | 
Russia Marveloh 
SANJI
2020-04-01 14:17
#68
JW | 
Sweden w0nfig1 
SANJI is pretty ok man, solid player. adren too bad
2020-04-01 15:28
Adren is IGL Sanji isnt that good tbh
2020-04-01 15:33
#59
 | 
Europe ipufosenia 
100% winrate for g2 in this match
2020-04-01 13:56
nice math kid
2020-04-01 17:04
G2 will shit on these noobs.
2020-04-01 14:36
last vp roster probably put a gypsy curse on vp
2020-04-01 15:03
#65
Zeus | 
Peru xzjuanc 
vp might upset g2, probably 2-1
2020-04-01 15:05
VP have to get at least one win
2020-04-01 15:16
#70
 | 
Russia feoktistoff 
Vp disband pls
2020-04-01 15:38
g2 ez
2020-04-01 15:52
#72
fer | 
Denmark ElonDusk 
Another -1.5 ez
2020-04-01 16:13
#73
 | 
Malaysia yyz999 
Its esl, so anything would happpppennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
2020-04-01 16:16
#74
 | 
Poland JKG 
1 map for VP here cuz pro league is fucking retarded 2-1 G2
2020-04-01 16:30
#76
Boombl4 | 
United Kingdom yola_ 
I don't see a world G2 lose only if avangar 15-0 on CT side
2020-04-01 16:35
will this start earlier?
2020-04-01 16:39
#80
 | 
Australia Reimaku 
no
2020-04-01 16:47
Pobeda VP.Veryu v Kazakhov
2020-04-01 16:41
#81
 | 
Armenia kingdavo 
virtus poop to win it
2020-04-01 16:54
#82
 | 
India S2H 
This VP is, just so much shit.
2020-04-01 16:56
As an indian you probably know a lot about shit
2020-04-01 17:06
lol indian is the motherland of shit anyway
2020-04-01 17:32
And that says Serbian
2020-04-01 17:32
and that says japanese
2020-04-01 17:35
LOL
2020-04-01 23:57
#83
 | 
Germany Neckarstadion 
I can see VP winning here if G2 play like yesterday
2020-04-01 17:01
#84
 | 
Japan pawbeast 
Team who lose this should disband
2020-04-01 17:02
Easiest bet in my life. I bet my house and a dog and a cat on g2 2-0 No way i lose this. Come to me later guys Whoever bets vp, u are an idiot
2020-04-01 17:07
no chanse for 0-2 0-2 0-2 0-2 0-2 team
2020-04-01 17:07
Good teams
2020-04-01 17:08
french idiots or ruski throwers
2020-04-01 17:14
Kazakhstan == Russia
2020-04-01 17:24
yes
2020-04-01 17:42
so ez 4 g2
2020-04-01 17:15
#93
Kylar | 
Other rssyo 
vp :(
2020-04-01 17:17
VP has to end their losing streak someday right? It could be today..
2020-04-01 17:17
#97
kennyS | 
Croatia buzeG2 
flair checks out
2020-04-01 17:22
#95
 | 
Russia RogueDecay 
if VP win I gonna cry
2020-04-01 17:18
Thier luck only come by previous name Avangar ! Now they totally shit
2020-04-01 17:24
#100
 | 
Serbia maraculjko 
Ez hNt
2020-04-01 17:31
virtus.throw 0-2 G2
2020-04-01 17:33
#104
JW | 
Sweden w0nfig1 
Wake up Buster pls.
2020-04-01 17:33
G2-0 VP
2020-04-01 17:34
#107
 | 
Europe Nightsurge 
I have a feeling that since a lot of ppl predicted this to be a 2-0 for G2, they will fucking fix it to atleast take it to 3 maps.
2020-04-01 17:41
#114
 | 
Europe Nightsurge 
C'mon esl show us how fixed this shit is and make the worst performing team in top 20 beat the #3 Team in the world...
2020-04-01 17:53
EASY LOSE for Trash2
2020-04-01 17:43
Nt
2020-04-01 23:58
#369
 | 
Romania best_mens 
xaxaxaxa at least your tried.
2020-04-02 11:42
#110
 | 
Sweden MiNTz 
watch vp 2-0 this =D
2020-04-01 17:45
Nt
2020-04-01 23:58
#354
 | 
Sweden MiNTz 
wasn't a nice try at all tbh, they suCC
2020-04-01 23:59
#111
Black | 
United States PearI 
Vp 2-0 and 4/4 pistol watch
2020-04-01 17:49
#219
 | 
Japan pawbeast 
Mirror G2 20 and 4 pistols won
2020-04-01 18:57
Nt
2020-04-01 23:58
I gonna bet +1 VP and watch how they losing every situation in advantage
2020-04-01 17:50
Virus.poo wont get double digits both maps
2020-04-01 17:50
+1 u was right
2020-04-01 23:59
yeah,lol
2020-04-02 00:02
#115
 | 
Denmark twinseN 
Total Blowout 2-0 G2 ore upset and 2-1 Vp we all know whats choice it is :)
2020-04-01 17:55
mirage d2 vertigo g2 pick d2 again xd
2020-04-01 17:55
#117
 | 
Germany ConAction 
Another day another dust2 pick by G2 xddd
2020-04-01 17:56
VP have lost 9 out of 10 maps in a row.... based on the laws of match fixing and CIS CSGO... VP will win 2-0 now
2020-04-01 17:58
ez 3.5 GGVP VP will win G2 GG
2020-04-01 17:59
Nt
2020-04-01 23:59
Dunno why but I think vp can win this, 2:1. G2 so bad online:(
2020-04-01 17:59
Nt
2020-04-01 23:59
vp seems to suck a bit less every game so they might have a chance in this one
2020-04-01 17:59
#127
 | 
Lebanon Dogman69 
they lead with 12 rounds and then lose 16:12
2020-04-01 18:03
getting that lead in the 1st place is sucking less
2020-04-01 18:04
DUST 2? WHAT THE FUCKING FUCK LOOOL
2020-04-01 18:00
#125
 | 
Latvia IzzoR 
The dust 2 comes back again
2020-04-01 18:00
Vp is fucking sux. Ez g2
2020-04-01 18:02
ay lmao VP might win with those maps.
2020-04-01 18:04
Nt
2020-04-01 23:59
#129
 | 
India mafiagoo 
Are G2 forced to play dust 2 by mafia?
2020-04-01 18:04
VP can win mirage but I won't bet this match
2020-04-01 18:05
VP has no chance
2020-04-01 18:05
Not time yet for VP, G2 will get this one.
2020-04-01 18:05
VP wins 2-1 free money
2020-04-01 18:06
in which galaxy?
2020-04-01 18:14
trust me dude watch the script right now
2020-04-01 18:58
Nt
2020-04-02 00:00
skipped this shit cos shit match with shit teams and esl
2020-04-01 18:10
#138
 | 
Europe meneert 
R.I.P. vp
2020-04-01 18:10
KennyS vs JesuS
2020-04-01 18:10
vp can be down 0-12 and still win single factor is esl
2020-04-01 18:10
#141
JW | 
Sweden w0nfig1 
adren is still a pro player i hate this f*cking guy
2020-04-01 18:10
why the fuck did vp pick up this lineup LOL
2020-04-01 18:16
#146
HS | 
Estonia qoznyyy 
ez major stickers = rubles
2020-04-01 18:18
#144
 | 
Russia 10yoTalent 
I love AVANGAR,but this ez for G2
2020-04-01 18:16
VP soooo bad again
2020-04-01 18:17
11.1% winrate xD I would bet 20$ a random Global Mix would have a better winrate against pro teams
2020-04-01 18:18
holy shit VP is absolute lost xD poor sanji always dropping an awp for JAME who is useless with it, only thing he does it bait like always :D :D :D :D
2020-04-01 18:18
+1
2020-04-01 18:19
literally 0 impact, could have also dropped a galil and go for kills instead of just waiting 1 min and do nothing :D
2020-04-01 18:20
again baited and round lost lmao this dude is the worst player of the team TBF
2020-04-01 18:25
unluko maluko. RWS player omegalul
2020-04-01 18:26
Sanji is way better than Jame, i can’t understand why they are using him like this.
2020-04-01 18:21
aimwise i agree, he always takes one for the team... I dont get it why would they not 2 rifles instead of dropping an awp which has 0 impact.
2020-04-01 18:22
Jame is useless, he is just a baiter.Even i can make his rating while baiting hardcore the entire team while someone is dropping me AWP every round.He is literally nothing special, just avarage for real.On the other hand, qikert is good and buster used to play good aswell.
2020-04-01 18:26
yup qikert is really really good I agree. I would love to see him in forze for almazer..... that would be such a dope and nice move. Jame is useless for sure, literally the only awp who has 0 impact and is always the last one who is alive :D :D
2020-04-01 18:27
I would love to see him in Na’vi insTead Flamie or Perfecto tbh.
2020-04-01 18:33
i wouldnt care, but Navi wont have any changes, maybe forze tho
2020-04-01 18:33
Not now for sure because Na’vi is #1 but if things goes badly than i would see them making changes.I fully agree to Forze tho, -almazar +qikert would be a huge upgrade but VP has a lot of money so we will not see this happening most likely.I think even old 2018 VP was better than this ex-AVANGAR team tbh.
2020-04-01 18:39
yup the typical VP curse monkaS, to be fair adren used to be so much better on avg tho....
2020-04-01 18:40
#150
JW | 
Sweden w0nfig1 
adren tactics xD
2020-04-01 18:20
#152
 | 
Korea Recklessman 
Ez for G2 = Gamers 2 ez
2020-04-01 18:20
#156
JW | 
Sweden w0nfig1 
SANJI? hello?
2020-04-01 18:24
#159
 | 
United States Roseberg 
xDD
2020-04-01 18:25
#157
 | 
United States Roseberg 
idiot sanji LUL
2020-04-01 18:25
literally an unlosable round but VP is too retarded to plant the bomb and waited till the con smoke faded away. wat doink? :D
2020-04-01 18:25
No offensive but Jame has the best stats of VP/Avangar but is by far the worst player. A team with Jame has to play a literally 4vs5... jesus just kick this baiter I would be soooo fucking mad at him... he can only save and exit kill some player when it's too late. He could be such a good player but he baits now for years - will never achieve something
2020-04-01 18:27
#167
 | 
Austria SplasJ 
+1 also casters always saying he is starting player omg
2020-04-01 18:28
thank you. And didn't they say VP has chance to be a top20 team? xD lol their last win was 2 months ago again Heroic... top50 at best
2020-04-01 18:30
#180
 | 
Austria SplasJ 
I still think if they fix making stupid mistakes and stuff and get jame to stop playing awp or at least stop baiting like a bitch they could be a top 15 team
2020-04-01 18:33
#165
JW | 
Sweden w0nfig1 
adren tactics = don't buy smokes guys, we don't need them xD
2020-04-01 18:27
and if they buy smokes wait till the smokes are gone and then plant the bomb xD
2020-04-01 18:28
#166
 | 
Austria SplasJ 
VP Picking Mirage omegalul
2020-04-01 18:28
#170
 | 
Malaysia Yufennfenn 
Virtus joke
2020-04-01 18:30
well, I guess anyone can beat VP at this point, even furia
2020-04-01 18:31
furia aint that bad tbh. only hope of brazilian CS imo. MIBR is getting back to it tho.
2020-04-01 18:31
#177
 | 
Japan pawbeast 
They cant even beat tyloo probably
2020-04-01 18:33
furia isnt bad tho id say theyre easily a tier 1.5 team rn im more concerned about furias consistency if anything though
2020-04-01 19:01
I feel bad for vp org, their reputation is getting ruined by these noobs
2020-04-01 18:32
#174
JW | 
Sweden w0nfig1 
-adren -sanji ( not solid anymore) -buster
2020-04-01 18:32
Tyloo and virtus fast disban
2020-04-01 18:32
#178
 | 
Russia 4eKaBo 
Axyennii xav4ik, disban virtus pro nax vsex😆😆
2020-04-01 18:33
Hunter is BEAST :xD
2020-04-01 18:35
#182
 | 
Japan pawbeast 
If vp go like 11-4 dust t site go all in g2
2020-04-01 18:35
#183
 | 
Europe farmmoney 
Hyhy hyhy virtus bots
2020-04-01 18:38
lose vs 3 usp 2 guns xdddddddddddddddddddddddddddd
2020-04-01 18:38
#185
JW | 
Sweden w0nfig1 
Lucky2
2020-04-01 18:39
0/8
2020-04-02 00:01
I will never understand how teams can be considered pro if they go 1 by 1 against eco
2020-04-01 18:39
#187
 | 
Europe farmmoney 
Even better was Old VP
2020-04-01 18:39
should have been 9-6 now it will be 11-4 LUL
2020-04-01 18:39
#190
 | 
Kazakhstan Mendeleev007 
GO GO G2
2020-04-01 18:40
last games VP started off well but choked, now it's gonna be the reverse when they comeback against G2 that's how the script works
2020-04-01 18:42
VP worst team at pistols? (on gun rounds aswell)
2020-04-01 18:48
VP worst team
2020-04-01 18:49
11.1% winrate last 3 months, honestly just embarrassing
2020-04-01 18:51
huNter destroying noobs Nothing new
2020-04-01 18:49
how on earth are they still a top20 team..... LMAO They are worse than fucking HR.
2020-04-01 18:49
kickert delete cs.
2020-04-01 18:49
VP please, just disband already... stop suffering P.S. qikert, you are fool.
2020-04-01 18:50
Sanji 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2020-04-01 18:51
#200
 | 
United States Roseberg 
-sanji -adren
2020-04-01 18:51
-Jame
2020-04-01 18:52
#202
JW | 
Sweden w0nfig1 
not a single timeout taken by VP, ADREN XAXAXAXAXAXAXHHAHAHAHAHHXAHXAHXH
2020-04-01 18:51
they are just dogshit. At this point they should just disband the roster.... adren should retire, qikert should join forze i wouldnt care about the rest tbh. Jame can just play fpl-c and bait there instead of this BS.
2020-04-01 18:52
"Jame can just play fpl-c and bait there instead of this BS." lmao thats so true
2020-04-02 00:03
For real tho :D
2020-04-02 00:54
#203
 | 
Sweden MiNTz 
it's fine guys g2 will lose d2 again, imagine picking it after losing 5 officials in a row
2020-04-01 18:51
Quick 2-0
2020-04-01 18:52
#211
 | 
Sweden MiNTz 
could be, but I still think they'll lose d2
2020-04-01 18:53
New script is always 2-0 xD
2020-04-01 19:00
#206
valde | 
Asia qbiy 
-SHITJI +Krizzen
2020-04-01 18:52
RIP CIS bots
2020-04-01 18:53
Vp is cursed go back to avangar to get your performaces back !
2020-04-01 18:53
Jame is really bad player omg...
2020-04-01 18:53
no round on ct on ur fucking map pick vp ??
2020-04-01 18:53
VP DISBAND PLS ADREN RETIRE
2020-04-01 18:54
0.86 KDA AVG Sanji HOLY SHIT
2020-04-01 18:54
Sanji 4 frags in 20 rounds with 2 save frags at 15-5 YIKES
2020-04-01 18:54
yeah cause he was dropping for jame the whole time who did nothing lmao
2020-04-01 18:57
after months of a winrate of 11% they should realise this doesnt work out but yeah 0 IQ brains
2020-04-01 18:58
russians...... and 0 iq name a more iconic duo.
2020-04-01 19:05
#216
 | 
Iceland Cirros_V2 
Sanji, Adren teach me masters.
2020-04-01 18:54
field day for Hunter
2020-04-01 18:55
Start playing at 15-5 lol just go end the map
2020-04-01 18:56
lmao jame, so fucking idiot player
2020-04-01 18:57
#224
 | 
Europe LoookATme 
Jesus Christ even Polish VP was better LOL
2020-04-01 18:58
how did these guys get into pro league? they will lose against tyloo 100%
2020-04-01 18:58
#226
 | 
Europe farmmoney 
Worse than polish VP by far
2020-04-01 18:58
#228
 | 
Austria SplasJ 
Just make a new team around qikert and buster and 3 new young players and they might actually will get good after some training
2020-04-01 18:59
#231
 | 
Russia say_my_name 
0-2 for VP again and again
2020-04-01 19:00
g2 -3.5 first map was the safest bet of all time... virdoggo
2020-04-01 19:00
Virtus.pro kicked polish noobs for this noobs?imho polish noobs was better
2020-04-01 19:00
frenchfucks throw dust2 again like vs tylul
2020-04-01 19:02
0/8
2020-04-02 00:06
Why i thinking about old VP bettet than new?
2020-04-01 19:03
Maybe time to retire adren. Its so awful to see mvp major 2017 being so bad right now.
2020-04-01 19:05
mouz lost more than 15 rounds vs this xaxaxaxaxaxaxaxaxa
2020-04-01 19:05
AUTO 2-0, GO NEXT
2020-04-01 19:06
if G2 will lose 2nd map vs this trash > esl is 100% rigged
2020-04-01 19:07
cry cry
2020-04-01 19:19
#242
 | 
Poland Sekiiiii 
Vp disband pls
2020-04-01 19:08
#241 This.
2020-04-01 19:11
from gods to dogs after switching tag
2020-04-01 19:14
AdreN really needs to go. I love him as a player but he is dragging every team down he was in the past
2020-04-01 19:15
qikert doesn't enjoy csgo but still better than trash
2020-04-01 19:16
#249
 | 
Hong Kong tahfeikei 
4. G2 picked Dust2
2020-04-01 19:18
#251
 | 
Malaysia Yufennfenn 
16-0
2020-04-01 19:21
Taking VP @4.5 map2.
2020-04-01 19:21
#253
 | 
Europe farmmoney 
1st time ive bet for fun over 4.5 bomb explosion at first map and ofc was only 4 lol coz they cant even Save Guns 🙈
2020-04-01 19:23
Why this stpud fucks keep picking dust2?they lost 5 in a row but still picking as stubborn mule
2020-04-01 19:24
#255
 | 
India mafiagoo 
G2 pick dust 2 to throw easy
2020-04-01 19:26
Frenchcs give free athen stand around waiting for 40s kek
2020-04-01 19:26
2-1 VP?
2020-04-01 19:28
Nt
2020-04-02 00:07
baguets throwing d2
2020-04-01 19:28
0/8
2020-04-02 00:07
adren just plz fcking retire u are shit
2020-04-01 19:31
+1 super fucking bad since ages.
2020-04-01 19:33
Vp 0ct rounds inc
2020-04-01 19:31
+1
2020-04-01 19:32
can someone tellme why Vp havent disbanded yet?
2020-04-01 19:34
VP so bad
2020-04-01 19:35
trashdren 10 min reaction time xD
2020-04-01 19:35
#266
 | 
Croatia nAmeless69 
Avangar was so much better with krizzen and fitch instead of sanji and adren
2020-04-01 19:35
+1, krizzen is in winstrike. Winstrike would easily win 2-0 vs them now. They are not bad. And fitch was also not worse.... dunno what VP thought signing those bots.
2020-04-01 19:36
#271
 | 
Japan pawbeast 
It was when they performed good After sing for vp 5% wr
2020-04-01 19:38
they didnt even perform good, they only played bad opponents.
2020-04-01 19:39
2020-04-01 19:39
just because of 1 fluke major btw where they didnt even play good opponents. They had the easiest road to the final at least.
2020-04-01 19:37
#277
 | 
Croatia nAmeless69 
Yeah, they were a decent tier 2 team before signing them. I agree that major run was a bigger fluke than Gambit. Gambit was atleast a solid team under Zeus
2020-04-01 19:41
+1
2020-04-01 19:42
#319
 | 
Iceland Cirros_V2 
+1
2020-04-01 20:09
#270
 | 
United States Roseberg 
qikert LUL
2020-04-01 19:37
lol jackz nice throw 1-1
2020-04-01 19:39
#278
 | 
Japan pawbeast 
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH 7 ROUNDS CT SITE G2 and he say 1-1 lol Avangar is disabled on ct site dust,you probably didnt watch their games
2020-04-01 19:41
so is g2 on t side. have u watched their game yesterday vs og? 4-1 6-9. no idea what to do, if they loose pistol its done and dusted wont even get double digits
2020-04-01 19:45
#288
 | 
Japan pawbeast 
LOL Dont compare og who beat mouz and g2 and tyloo To team who won 1 match from 16th december and losing most of 2vs4 rounds
2020-04-01 19:47
jackz yikes.
2020-04-01 19:40
people saying f0rest isn't trash clips.twitch.tv/SassyGrossDugongDxAbomb
2020-04-01 19:40
#279
 | 
Japan pawbeast 
NOT THIS MATCH LOL
2020-04-01 19:42
#282
Black | 
United States PearI 
Lmao
2020-04-01 19:44
yes thats why vp losing, fuckign f0rest throwing...
2020-04-01 19:46
Amanek should never hold an awp again. cannot stress that enough
2020-04-01 19:42
Expected they would lose the last 4 in a row
2020-04-01 19:45
Scripted?
2020-04-01 19:45
#289
 | 
Japan pawbeast 
Now 16-7 for g2 Over bettors mad
2020-04-01 19:48
#292
 | 
Europe farmmoney 
Nt
2020-04-01 19:56
#302
 | 
Japan pawbeast 
Yayay nt 1 lucky rounf and then 0 chance in other 6
2020-04-01 20:04
This shots through smoke
2020-04-01 19:47
0 pistol rounds in 3 bo3
2020-04-01 19:51
#291
valde | 
Asia qbiy 
Kick Adren after this ESL please
2020-04-01 19:53
#293
Dosia | 
Russia Rapu 
Jame time :)
2020-04-01 19:56
#295
 | 
United States Roseberg 
bot adren
2020-04-01 19:58
VP when disband?
2020-04-01 20:02
#298
 | 
United States me_0_major 
adren worst current pro player
2020-04-01 20:02
These VP are rally like bots lol :-D
2020-04-01 20:04
VP is more dead than I imagined
2020-04-01 20:04
#301
 | 
United Kingdom Mantasboi1 
virtus pro doesnt deserve to play in tournaments like this
2020-04-01 20:04
#303
valde | 
Asia qbiy 
Fkn Adren bot
2020-04-01 20:05
15 years together,practicing 24/7 and look at this. not even good for tier-3 level
2020-04-01 20:06
#305
 | 
Indonesia tasikman 
ENCE 2.0
2020-04-01 20:07
Avangar and tyloo play autolose shits
2020-04-01 20:07
#307
 | 
Russia RogueDecay 
hopeless trash as expected
2020-04-01 20:07
#308
NBK- | 
Croatia Ronyash 
clownfiesta
2020-04-01 20:08
Polish cs ajajajaja
2020-04-01 20:08
#310
 | 
United States Roseberg 
horrible
2020-04-01 20:08
VP OMEGALUL
2020-04-01 20:08
#312
 | 
Iceland Cirros_V2 
Henry is right Adren is so done. But changing him won't make miracles imo, mby just make them stady top 20. So far they are looking like team from oit of top 30
2020-04-01 20:08
hltv.org/matches/2338431/g2-vs-virtuspro.. even the old VP showed more resistance against G2 lul
2020-04-01 20:09
VP should just be dropped never to be picked up by another org ever again they should go and get a normal job like the rest of us because CS ain't for them.
2020-04-01 20:09
gg, much better than yesterday even if vp are bad
2020-04-01 20:09
#317
 | 
United States Roseberg 
Dauren 'AdreN' Kystaubayev 11-39 -28 37.5 50.0% 0.44 LMFAOOOOOOOOOO
2020-04-01 20:09
pretty sure i could get more than 11 kills vs them ;)
2020-04-01 20:11
what a disaster VP is. 1 CT rounds on both maps.
2020-04-01 20:13
hahaha so bad
2020-04-01 20:13
#327
Dosia | 
Europe topkek8 
43-18 and 11-39 // 53 k/d difference LUL
2020-04-01 20:13
i really like adren, but hes gotta go i guess Sanji is questionable. Btw jame is far from his best and other two suck more or less aswell. Kinda sad to see...
2020-04-01 20:14
11 kills in BO3 XDDD Just disband now VP
2020-04-01 20:14
wooo lets go for that lose streak VP
2020-04-01 20:20
When VP changed their line up they won just 1 game. Am I right?
2020-04-01 20:21
#334
 | 
Europe Juuzou_ 
Qikert made such a mistake not going for navi.
2020-04-01 20:27
#368
 | 
Russia Le_Beast 
And thx god he did cause navi look soo good rn and he will not have the same chance again after that shitty perfomance
2020-04-02 11:41
#370
 | 
Europe Juuzou_ 
I think if they had qikert instead of perfecto they would still be amazing
2020-04-02 12:08
#371
 | 
Russia Le_Beast 
pbbly but tbh i like buster all in all If we talk about average perfomance he is probably a bit better than qikert
2020-04-02 12:18
#373
 | 
Europe Juuzou_ 
Buster is a stable performer but i think qikert is better overall. I see what you mean tho
2020-04-02 17:29
AdreN is still pro player lol, while there so many good young players on the scene
2020-04-01 20:27
#336
 | 
Poland Juross205 
disband
2020-04-01 20:28
UEBIWA NA VP 7-8 8-16 DEBILI
2020-04-01 20:37
It's over adren. It was good while it lasted but you're done. Let new talent come in, the core of the team has potential
2020-04-01 20:54
He was done in 2019 but people braindead
2020-04-01 21:14
11-39 sidi doma yopta igrochishka
2020-04-01 20:55
"AdreN major winner best on VP" OMEGALUL
2020-04-01 21:13
11 kills in 46 rounds... but nothing special when all vp 5 is bots
2020-04-01 21:43
gg VP
2020-04-01 22:48
#344
 | 
Russia feoktistoff 
Disband VP LMFAO XDDDDDDDDDDDD
2020-04-01 23:38
#365
 | 
India S2H 
Hey VP please return to Poland and find some new talented players or just our GOLDEN 5
2020-04-02 07:01
#366
 | 
Russia Le_Beast 
11 kills for 2 maps AY LMAO
2020-04-02 11:38
Login or register to add your comment to the discussion.