18:00
13th of April 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Upper bracket round of 16
1. Turkey5 removed Vertigo
2. Ambush removed Inferno
3. Turkey5 picked Dust2
4. Ambush picked Overpass
5. Turkey5 removed Nuke
6. Ambush removed Mirage
7. Train was left over
Dust2
Ambush
10
(7:8; 3:8)
Turkey5
16
Overpass
Ambush
16
(11:4; 5:6)
Turkey5
10
Train
Ambush
16
(8:7; 8:6)
Turkey5
13
Rewatch
TurkeyROOT (Map 1 - Dust 2)Vod
TurkeyROOT (Map 2 - Overpass)Vod
TurkeyROOT (Map 3 - Train)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Thomas 'Ryxxo' Nielsen
Ryxxo
65-48 +17 82.5 79.0% 1.28
Denmark
Filip 'zeq' Pedersen
zeq
64-52 +12 84.2 71.6% 1.19
Denmark
Oliver 'IceBerg' Berg
IceBerg
55-54 +1 68.4 71.6% 1.03
Denmark
Peter 'Inzta' Kragelund
Inzta
43-48 -5 62.1 71.6% 0.95
Denmark
Mikkel 'Maze' Sparvath
Maze
33-53 -20 55.8 69.1% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Engin 'ngiN' Kor
ngiN
65-51 +14 82.1 76.5% 1.26
Turkey
Ahmet 'paz' Karahoca
paz
60-50 +10 89.0 70.4% 1.21
Turkey
Engin 'MAJ3R' Küpeli
MAJ3R
50-51 -1 70.6 69.1% 1.04
Turkey
Ekrem 'l0gicman' Aydin
l0gicman
49-51 -2 63.6 70.4% 0.98
Turkey
Anil 'FURIOUSS' Bozdogan
FURIOUSS
30-58 -28 46.9 61.7% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Filip 'zeq' Pedersen
zeq
21-18 +3 79.7 61.5% 1.11
Denmark
Mikkel 'Maze' Sparvath
Maze
14-17 -3 66.3 65.4% 0.95
Denmark
Thomas 'Ryxxo' Nielsen
Ryxxo
16-17 -1 59.4 76.9% 0.91
Denmark
Oliver 'IceBerg' Berg
IceBerg
11-17 -6 50.8 69.2% 0.84
Denmark
Peter 'Inzta' Kragelund
Inzta
10-16 -6 52.4 61.5% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Ahmet 'paz' Karahoca
paz
21-15 +6 94.7 69.2% 1.32
Turkey
Ekrem 'l0gicman' Aydin
l0gicman
17-12 +5 79.9 84.6% 1.29
Turkey
Engin 'MAJ3R' Küpeli
MAJ3R
18-13 +5 70.6 69.2% 1.19
Turkey
Engin 'ngiN' Kor
ngiN
16-14 +2 66.2 84.6% 1.18
Turkey
Anil 'FURIOUSS' Bozdogan
FURIOUSS
13-18 -5 44.0 65.4% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Thomas 'Ryxxo' Nielsen
Ryxxo
22-15 +7 96.8 84.6% 1.48
Denmark
Filip 'zeq' Pedersen
zeq
21-16 +5 82.2 73.1% 1.25
Denmark
Peter 'Inzta' Kragelund
Inzta
17-13 +4 66.4 73.1% 1.11
Denmark
Oliver 'IceBerg' Berg
IceBerg
18-17 +1 79.1 65.4% 1.07
Denmark
Mikkel 'Maze' Sparvath
Maze
6-17 -11 30.7 69.2% 0.62
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Ahmet 'paz' Karahoca
paz
21-15 +6 99.5 76.9% 1.41
Turkey
Engin 'ngiN' Kor
ngiN
21-16 +5 90.0 65.4% 1.29
Turkey
Ekrem 'l0gicman' Aydin
l0gicman
12-16 -4 42.7 73.1% 0.83
Turkey
Engin 'MAJ3R' Küpeli
MAJ3R
13-19 -6 56.2 61.5% 0.80
Turkey
Anil 'FURIOUSS' Bozdogan
FURIOUSS
11-18 -7 53.8 61.5% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Thomas 'Ryxxo' Nielsen
Ryxxo
27-16 +11 90.4 75.9% 1.47
Denmark
Filip 'zeq' Pedersen
zeq
22-18 +4 90.1 79.3% 1.23
Denmark
Oliver 'IceBerg' Berg
IceBerg
26-20 +6 74.6 79.3% 1.21
Denmark
Peter 'Inzta' Kragelund
Inzta
16-19 -3 66.9 79.3% 0.96
Denmark
Mikkel 'Maze' Sparvath
Maze
13-19 -6 68.7 72.4% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Engin 'ngiN' Kor
ngiN
28-21 +7 89.3 79.3% 1.33
Turkey
Engin 'MAJ3R' Küpeli
MAJ3R
19-19 0 83.4 75.9% 1.14
Turkey
Ahmet 'paz' Karahoca
paz
18-20 -2 74.6 65.5% 0.94
Turkey
Ekrem 'l0gicman' Aydin
l0gicman
20-23 -3 67.9 55.2% 0.88
Turkey
Anil 'FURIOUSS' Bozdogan
FURIOUSS
6-22 -16 43.2 58.6% 0.55
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Turkey MusTRelax
should be ez one for ROBOTAIM furiousss
2020-04-09 12:49
Instead of Who hes playing??
2020-04-13 17:52
beyaz
2020-04-13 18:57
It was ez for RoBOTaim :) lol
2020-04-13 21:14
Mutfak robotu when it comes to teamplay aim is nothing
2020-04-13 23:59
#213
 | 
Turkey MusTRelax
Nah, nvm.
2020-04-13 21:16
2-1
2020-04-15 08:37
#2
 | 
Turkey holyshper
lets go turkey5
2020-04-09 14:52
ez4robotaım
2020-04-09 16:10
Is furious going to play this
2020-04-09 16:12
Propably bcz he attend to active lineup
2020-04-09 23:41
There is no information about "he is joined active lineup".
2020-04-10 13:18
He propably joined bcz beyaz was so bad at the end. Also furi started practicing with team. He will propably play in this match bcz I think coach wont waste more time with beyaz
2020-04-10 15:30
Also beyaz has 0.82 rating at last 3 month OMEGALUL. worse than HUNDEN. Also beyaz is not even an IGL
2020-04-10 15:31
Also beyaz is not even an IGL What is the problem with this
2020-04-13 12:40
probably he tried to say he has 0.82 as a rifler but bad englanderino
2020-04-13 15:59
omg this conjunctions are so important
2020-04-13 16:11
furi is gonna play tomorrow l0gicman told in his stream
2020-04-12 19:06
Instead of?
2020-04-12 19:15
beyaz
2020-04-12 19:34
#5
 | 
Turkey HseyiN
#goTurkey5
2020-04-09 16:25
#6
 | 
Turkey Xympo
paZZers
2020-04-09 16:27
#7
 | 
Turkey Lupus46
ez4Furi
2020-04-09 16:40
ez4pazzers
2020-04-09 16:57
EZ4ROBOTAIM
2020-04-09 17:17
Ez4robotaim
2020-04-09 23:41
ROBOTAIM Furiousss top1 2021
2020-04-09 23:43
0.70
2020-04-13 21:20
#15
 | 
Turkey N3M3S1Sawp
ez4ROBOTAIM
2020-04-10 02:20
ez4 paZZers
2020-04-10 14:08
#22
 | 
Turkey N3M3S1Sawp
ez4FURIOUS because he is so FURIOUS
2020-04-10 17:50
#24
 | 
Turkey JHELiPAR
Lets go turkey5 #ez4turkey5
2020-04-11 17:31
-beyAz +robotaim
2020-04-12 23:06
ez for ambush
2020-04-13 02:26
name checks out
2020-04-13 02:27
orospou
2020-04-13 02:29
easiest report of my life
2020-04-13 02:30
XD
2020-04-13 09:03
Shat ap geitonas suka bliat
2020-04-13 09:03
Ez for turkey5
2020-04-13 05:52
#39
 | 
Turkey KillaChef
letn1dust2mp3m4tr5
2020-04-13 08:09
let's dominate them
2020-04-13 09:03
#43
 | 
Brunei ALEISTER!
Ez for furiousss
2020-04-13 09:05
#44
 | 
Turkey furkaje
Furi oyunda mı
2020-04-13 09:14
who cares about tier 5 cs
2020-04-13 09:17
trier 20 at least
2020-04-13 20:25
Lets goo
2020-04-13 09:57
GO FURI GO
2020-04-13 10:24
#48
 | 
Europe SteffeMvrs
HOLY FUCK ITS TIME FOR FURIOUS TO DESTROY AMBUSH
2020-04-13 10:33
oh no no no no
2020-04-13 22:15
I meant for Ryxxo to destroy Turkey5 wtf autocorrect
2020-04-13 22:52
allah1metin2mp3ez5tr5
2020-04-13 12:41
ez4*
2020-04-13 15:01
wtf mens i wanna cut my hand rn
2020-04-13 15:02
#51
 | 
Turkey Ayberkk69
#ez4turkey5
2020-04-13 13:38
Will furi play?
2020-04-13 13:49
#53
 | 
Turkey dgknkrt
yep
2020-04-13 14:14
Who is furi that everyone is talking about?
2020-04-13 14:25
Youtuber
2020-04-13 14:27
Never heard of him.. who will he rrplace?
2020-04-13 14:36
Beyaz
2020-04-13 14:37
he has the best aim ever bro
2020-04-13 15:02
best aimer my ass hahaha
2020-04-13 15:16
cry is free he is part time GOD
2020-04-13 15:22
He owns the world record in betway aim map so yeah he is one of the best as an aimer.
2020-04-13 18:27
judgind someone from betway aim map. turkey for you
2020-04-13 19:00
i didnt say he is a great player, i told you he has great aim? can you think?
2020-04-13 19:58
he doesnt have great aim? he has awful aim, his aim is like bot jeff and his movements is like bot toby
2020-04-13 20:02
lol
2020-04-13 20:56
You see now?? Having amazing aim against silver is different than having amazing aim against t10 professionals
2020-04-13 21:15
didnt say otherwise, still it doesnt change this guy is beast at aiming.
2020-04-13 23:39
He isnt. Look at his stats. Look at him playing. He is literal silver and his aim is absolutely awful.
2020-04-13 23:43
look at stats? how can you judge him by a single game?
2020-04-14 15:03
He is a part of this org only for a week so Maj3r couldnt put him in the right place in the team and he has been playing FPL-C only so he didnt have chance to develope himself in teamplay.
2020-04-14 17:22
his aim is bad
2020-04-14 19:33
Great aim 30-58 ok sir
2020-04-14 01:34
he is awful and his aim is mech are awful
2020-04-13 18:59
40 adr, bottom fragger and his aim mech are awful, his movement is like mg and his aim is like mg.. 40 adr against ambush on d2 is just so sad
2020-04-13 19:00
#122
 | 
Europe H1P_STER
+1 just turks has no good pro players now They can only cheer for xantares but other their flairs is overrated shit
2020-04-13 19:23
So ez bait
2020-04-14 06:35
Famous youtuber LUL
2020-04-13 14:41
he is an android actually
2020-04-13 15:03
best aimer lol turkish brain KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK gyazo.com/6ca6fd234dfc81287d139b344f1734.. 0.97 KD KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2020-04-13 15:17
Overrated
2020-04-13 15:40
hahah you still mad you made my day bro thx
2020-04-13 16:13
40 adr
2020-04-13 19:00
#121
 | 
Europe H1P_STER
Just turks are mad because their scene is trash now
2020-04-13 19:20
Hahaha bro all of my comments was bait and all of you fell to it it's so funny
2020-04-14 06:35
#239
 | 
Europe H1P_STER
nt turok
2020-04-14 07:27
#69
 | 
Vietnam ALLAHTARES
ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbuş
2020-04-13 15:59
LOTS OF TURKS HERE. ITS TIME FOR NAMAZ GUYS YAHHHHHHHHHHHHH! XDD EZ FOR PAZZERZ KARDES 👊🏽
2020-04-13 16:05
actually at least %70 of turks don't perform salaat
2020-04-13 16:14
Aga.. sen onu %90 yap :d
2020-04-13 19:30
1,45 for thrower lmao T5 lost in ESL TR when they had like 1.15 odds
2020-04-13 17:11
so apparently some youtuber is reason that turkeys will win? lol.. this ambush is pretty bad but still come on
2020-04-13 17:12
He will just upgrade the team, and ambush is bad, thats the reason
2020-04-13 17:47
he is awful and his aim is mech are awful
2020-04-13 18:59
Maybe, but the turkey5 better, thats fact
2020-04-13 19:41
Actually beyaz would be better after overpass
2020-04-13 20:32
#78
 | 
Israel torping2
Watch out guys if you say ez for ambush the kebabs are gonna bully you so much to the point you'll go swimming with a toaster
2020-04-13 17:18
Ez ambush
2020-04-13 17:22
Ez for maj3r
2020-04-13 17:23
#81
 | 
Denmark chrisazz
EZ for Ambush 2-0!
2020-04-13 17:44
I really wonder Furiousss’s play , We will see if He is an overrated YouTuber or not.
2020-04-13 17:48
Who
2020-04-13 17:50
Zywoo
2020-04-13 18:02
Turkish yungblood
2020-04-13 18:02
He Didn’t get any frag on T side :) interesting
2020-04-13 18:54
ez 4 ma bois
2020-04-13 17:54
lets go tr5
2020-04-13 17:59
Ez for furious XDDD
2020-04-13 18:02
hardstyle>beyaz btw
2020-04-13 18:06
Ambush underdogs vs bad kebabs. HAHAHAHAHA
2020-04-13 18:07
Yes stupid odds should be 50/50.
2020-04-13 18:09
zeq god will wreck them ez pz.
2020-04-13 18:13
go over 2,5!
2020-04-13 18:16
tr5 so bad
2020-04-13 18:37
paz smurfing
2020-04-13 18:44
ppl rly think furious is good cuz he uploads some vidoes with shitty frags lmao
2020-04-13 18:48
Is he better than beyAz or not?
2020-04-13 18:54
no way.. beyas is awful but furious isnt any better but he posts some frag videos on yt which arent impressive cause he plays against bots
2020-04-13 19:05
wait this the furious?
2020-04-13 18:55
yeah the youtuber
2020-04-13 19:01
#104
Per0N | 
Venezuela 643
I don't even know who this guy is, but isn't it a little too early to say he is a bad player based on one match?
2020-04-13 18:55
#109
 | 
Germany Bossi_15
He is someone from YouTube that claims to have robot aim and pretty much shows off like he is some kind of God in cs. Is it too early to judge him yes it is. Is it funny making a few jokes about him considering how he presents himself, yep it is
2020-04-13 18:59
its too early but whole turkey is writing that he is god of cs and he has best aim ever cause he was fastest on betway aim map while his aim mechanics are like mg1 and his whole movement looks awful.. then he plays against ambush on d2 and he gets 40 adr and that was anti save and rotation kills.. it was also too early to judge someones aim based on one aim map
2020-04-13 19:02
FuRi Is A BeAst = 40 adr, bottom fragger and his aim is awful turkeys as usual
2020-04-13 18:58
i said he is overrated
2020-04-13 19:03
yeah but 99% of turkeys on hltv said he is god of cs with "best aim".. look at his aim and movements, he isnt any better than mg. aim like bot jeff
2020-04-13 19:04
mg lol
2020-04-13 19:36
0.81=famous youtuber
2020-04-13 19:03
#120
 | 
Europe H1P_STER
75k subs - isn't famos Kekw
2020-04-13 19:13
#119
 | 
Europe H1P_STER
Furios who?
2020-04-13 19:12
#123
 | 
Turkey orox2
KITCHENROBOTAIM
2020-04-13 19:28
Paz needs to Leave this team. He ruined his career with staying this kind of players.
2020-04-13 19:33
#126
 | 
Turkey onuRRRR
AIM GOD KEKW XDXDXD
2020-04-13 19:34
Shit CT i ever seen fuck.
2020-04-13 19:36
Round over - Winner: T (11 - 4) - Enemy eliminated Inzta + IceBerg (assist) killed paz with ak47 paz killed zeq with ak47 (headshot) zeq killed ngiN with awp (headshot) zeq killed l0gicman with ak47 (headshot) Inzta planted the bomb (2on3) Inzta killed MAJ3R with ak47 (headshot) zeq killed FURIOUSS with ak47 MAJ3R killed Ryxxo with awp ngiN killed Maze with famas paz killed IceBerg with deagle Round started turkish bots
2020-04-13 19:39
lmao FURIOUS first official match maybe he can start show off his skills
2020-04-13 19:40
furious youtuber??? pog
2020-04-13 19:40
comeback to youtube trash
2020-04-13 19:41
#135
 | 
Germany Bossi_15
Damn those deagle shots, aim better then any robot
2020-04-13 19:44
ahahahah furios youtube video 'turkish aimin'.. BUT in FPL C'
2020-04-13 19:44
ROBOTAIM furiousssssss :) lol he is really a roBOT man :)
2020-04-13 19:55
come on Turkey get it done
2020-04-13 19:45
#138
 | 
Bosnia and Herzegovina junuzcs
damn did not expect furious to be the worst on the server by far lmao
2020-04-13 19:46
ngiN killed Maze with ak47 (headshot) Round over - Winner: CT (1 - 2) - Bomb defused Maze defused the bomb paz killed Inzta with ak47 (headshot) paz killed zeq with ak47 (headshot) paz killed Ryxxo with ak47 (headshot) paz planted the bomb (4on4) ngiN killed IceBerg with ak47 Ryxxo killed FURIOUSS with ssg08 (headshot) Round started ???????????????????????? t5 is this a fucking joke
2020-04-13 19:48
Turkish aim phahahaha turkish bots
2020-04-13 19:52
lose 4v4 afterplant to ninja defuse, lose 5v4 afterplant on pistol round, lose 5v2 braindead turks only have aim, no brain
2020-04-13 19:53
#148
 | 
Mexico AslaN_
+1 typical turkey5
2020-04-13 19:59
#188
 | 
Turkey yeeGeT
Please be careful while serving such judgements. Racism ain't cool.
2020-04-13 21:08
furi better than beyaz???? KEKW
2020-04-13 19:56
ÇAYLAR ENGIN
2020-04-13 19:58
15-6 to 15:10 then lost to eco WTF???
2020-04-13 19:59
i wish them, plz die their family with covid-19 fixed in map1 and 2 . Rip of my over fuck
2020-04-13 20:10
fking bots, losing every easy round
2020-04-13 20:00
#151
 | 
Mexico AslaN_
Hahah again vs pistol bots5
2020-04-13 20:02
-l0gicman +tecone
2020-04-13 20:03
#153
 | 
CIS Cresscent
Pls bring back beyaz for third map thx
2020-04-13 20:04
why you said this ? :) FURIOUSS > beyaz
2020-04-13 20:12
FURIOS nice aimer really nice playes also i love shawarma
2020-04-13 20:04
shawarma is not turkish food
2020-04-13 20:08
ok i love kebab
2020-04-13 20:08
kebab is not turkish food
2020-04-13 20:09
Atatürk was gay
2020-04-13 20:04
No, ur mom
2020-04-13 20:06
need brain to play train, gg ambush won this
2020-04-13 20:06
you need only run & gun it's tier5 you don't need brain here so ez for turks
2020-04-13 20:10
press x to doubt
2020-04-13 20:30
5:6 on t side pretty workable score
2020-04-13 20:35
true i got 112 eur on turkey5 cmon kos omaks
2020-04-13 20:35
#165
 | 
Europe H1P_STER
Wat doink, best aimer and player in the world ? KEKW
2020-04-13 20:13
upper u said a turkish csene can cheer for xantares, but u forgot the better good player woxic
2020-04-13 20:46
#166
 | 
Sweden swedz4
Lets gooooo ambush
2020-04-13 20:15
aim monster furiousssssss PUHAHAHAHAHAH
2020-04-13 20:18
ez ambush
2020-04-13 20:23
14th round train was so weird by turkey5
2020-04-13 20:41
#175
 | 
Turkey orox2
ROBOT AIM OBOT AIM BOT AIM
2020-04-13 20:43
Round over - Winner: CT (6 - 8) - Bomb defused Ryxxo defused the bomb Ryxxo killed l0gicman with awp Ryxxo + Inzta (assist) killed MAJ3R with awp Ryxxo + zeq (assist) killed paz with awp MAJ3R killed Maze with m4a1 paz planted the bomb (3on2) paz killed IceBerg with ak47 (headshot) IceBerg killed ngiN with m4a1 MAJ3R killed zeq with deagle (headshot) l0gicman killed Inzta with awp zeq killed FURIOUSS with m4a1 (headshot) Round started so bad t5 record for losing the most easy rounds in a game
2020-04-13 20:48
-robot aim +tecone
2020-04-13 20:46
BOT AIM
2020-04-13 20:46
oynadiniz csisine sikeyim sizin amk
2020-04-13 20:48
just maj3r strats
2020-04-13 20:54
Furiouss dead again expected from SHITAIM
2020-04-13 20:53
#182
 | 
CIS Cresscent
Furious 3-14 ahaha god aim for sure
2020-04-13 20:53
ROBOTAIMLESS
2020-04-13 20:55
beyaz would be much better than this bot
2020-04-13 20:56
wtf is that round 27 from t5? maj3r and logicman braindead move
2020-04-13 21:08
#190
 | 
Russia kyoto44
13-12 -> turkish brain turning off -> 13-16 )))
2020-04-13 21:08
maj3r strats hahaha worst igl ever
2020-04-13 21:08
Furious :DD, rly?
2020-04-13 21:08
#194
 | 
Europe m1k0la1
Turks should do what they can do the best- KEBABs
2020-04-13 21:09
BEST AIMER 6-19 HAAHHA turkish brain nice brain
2020-04-13 21:09
maj3r 2 IQ
2020-04-13 21:09
#197
 | 
Turkey f8rki
roBOTaim
2020-04-13 21:09
n1 bots choking from 13-12 on ct side train
2020-04-13 21:09
Noobs5
2020-04-13 21:10
TR cs trash, no future
2020-04-13 21:11
+1
2020-04-13 21:17
furios robotaim? retarded kebabs hahahah
2020-04-13 21:11
wtf was that last round
2020-04-13 21:12
ngin hahhahahah
2020-04-13 21:12
#204
 | 
Mexico AslaN_
Bots5 worst team
2020-04-13 21:12
Furioussssssss BEST AIMER.. turkeys will be turkeys
2020-04-13 21:12
#206
 | 
Sweden hen11111
Allah hahahhaha ngin ninja fail
2020-04-13 21:13
paz ngin save urselves like xantares pls...
2020-04-13 21:13
Just another delusional kid thinking he is the best player
2020-04-13 21:14
Anil 'FURIOUSS' Bozdogan 30-58 -28
2020-04-13 21:14
#212
 | 
Denmark ChirosK
I always have a good chuckle when Ambush beats a clear favorite..
2020-04-13 21:15
I always have a good chuckle when random youtuber who calls himself having robot aim gets shit on by tier 4 team.
2020-04-13 21:20
ROBOT AIM OMEGALUL
2020-04-13 21:21
robotaim -28 omegalul
2020-04-13 21:24
why paz and MAJ3R keep trying to build mediocre turkish teams just go international
2020-04-13 21:34
+1
2020-04-14 02:20
ngin and maj3r exposed losing to tier10 without xantares carrying their asses
2020-04-13 21:36
Who is robotaim btw?
2020-04-13 21:37
Furious
2020-04-13 21:49
#225
 | 
Turkey holyshper
pazgod btw
2020-04-13 21:51
-xantares +FURIOUSSSSS
2020-04-13 22:14
robot aim lşkqweşlqwşklwq
2020-04-13 22:21
robot aim noooooooo
2020-04-13 23:03
ahahaaahahahahahahahahahahaahahah idiotsssssssssssssssssssss YOU THINK AIM IS EVERYTHING NAYS AIMMMM AGINST BOTCEIT NO TEAMPLAY PUGS.... REAL AIM IS BRAIN AND AGAINST TEAMPLAY .... bot brains...
2020-04-14 05:36
LUL
2020-04-14 07:46
youtuber played like a shit? pretends to be shocked
2020-04-14 09:25
mad turks in 3 2 1
2020-04-14 12:09
#247
jks | 
Turkey paviz0
robotaim my ass HAHAHAHS
2020-04-15 14:48
Login or register to add your comment to the discussion.