11:30
8th of May 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group B
1. D13 removed Overpass
2. TYLOO removed Nuke
3. D13 picked Train
4. TYLOO picked Mirage
5. D13 removed Dust2
6. TYLOO removed Vertigo
7. Inferno was left over
Train
Train
TYLOO
13
(3:12; 10:4)
D13
16
Mirage
Mirage
TYLOO
10
(7:8; 3:8)
D13
16
Inferno
Inferno
TYLOO
-
D13
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Train)
United KingdomESL TV (Map 2 - Mirage)
United KingdomESL TV (Map 1 - Train)
Next VOD
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
38-40 -2 76.4 67.3% 1.10
43-39 +4 78.8 76.4% 1.08
41-39 +2 79.9 72.7% 1.08
34-36 -2 73.1 67.3% 1.00
30-40 -10 68.6 70.9% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
50-33 +17 95.1 67.3% 1.35
39-37 +2 70.7 67.3% 1.06
36-39 -3 75.8 67.3% 1.06
38-42 -4 81.2 61.8% 1.06
31-35 -4 56.7 70.9% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
27-19 +8 89.6 79.3% 1.27
18-20 -2 72.4 69.0% 1.07
21-20 +1 79.9 69.0% 1.05
17-22 -5 67.5 75.9% 0.87
15-23 -8 65.1 69.0% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
27-14 +13 87.1 69.0% 1.37
22-21 +1 74.1 65.5% 1.16
21-21 0 91.8 69.0% 1.16
19-21 -2 78.6 69.0% 1.08
15-21 -6 59.4 75.9% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-17 +7 93.7 69.2% 1.32
20-20 0 80.8 65.4% 1.15
15-17 -2 72.5 73.1% 1.03
13-16 -3 65.5 65.4% 0.95
16-20 -4 66.7 73.1% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-19 +4 104.0 65.4% 1.34
17-18 -1 72.7 65.4% 1.03
17-16 +1 66.9 69.2% 0.94
17-21 -4 69.3 53.8% 0.94
16-14 +2 53.6 65.4% 0.90
Top player in match
Tengis 'sk0R' Batjargal
0.91
KPR
0.60
DPR
67.3%
KAST
1.51
Impact
95.1
ADR
1.35
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
106 weeks ago
2 - 0
106 weeks ago
2 - 0
111 weeks ago
0 - 2
111 weeks ago
0 - 2
112 weeks ago
1 - 2
112 weeks ago
0 - 2
112 weeks ago
0 - 2
115 weeks ago
2 - 0
115 weeks ago
1 - 2
115 weeks ago
2 - 0
115 weeks ago
2 - 0
116 weeks ago
0 - 2
116 weeks ago
0 - 2
106 weeks ago
2 - 0
106 weeks ago
0 - 2
109 weeks ago
1 - 2
109 weeks ago
2 - 1
112 weeks ago
0 - 2
112 weeks ago
2 - 0
115 weeks ago
1 - 2
115 weeks ago
2 - 0
115 weeks ago
2 - 0
115 weeks ago
0 - 2
115 weeks ago
2 - 0
118 weeks ago
2 - 0
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Vamos TYLOO
2020-04-17 23:16
2 replies
ez for somebody
2020-05-07 22:00
1 reply
who?
2020-05-08 10:40
#2
 | 
China HEIDASHUAi
Mafia matchup
2020-04-18 05:13
2 replies
YOU FUCKING CORRECT!!!! WO CAO NI MA NI MA SI LE TYLOOO TMD MLGB WNMSL!
2020-05-08 16:08
1 reply
TYLOO NMSL
2020-05-08 19:55
there should be betting on if the game will be match fixed or not
2020-04-22 15:20
tyloo has no chance ez4D13
2020-04-25 16:57
5 replies
No chance to lose .
2020-05-07 15:34
4 replies
just ignore him. He is just delusional. ez for dank1ng
2020-05-07 16:02
2 replies
NT hUnDEn fan , LUL
2020-05-08 09:21
1 reply
NT tier 5 team fan , LUL
2020-05-08 11:20
XD
2020-05-08 13:37
32x0 for tyloo with danking and slowlyy
2020-04-25 16:58
Kaze better
2020-04-30 10:43
I would say d13 is thrkw against camel ridersand play fair to mazalai and mazalai is only donkey here
2020-05-07 17:17
#10
 | 
Russia godn1k1
2020-05-07 19:56
quick 2-0 tyloo chinese>mongols
2020-05-08 10:35
2 replies
Think again bonobo
2020-05-08 12:10
#212
 | 
Mongolia bloss0mM
Oh dear feels very sad for u bro
2020-05-08 13:51
what is their ping
2020-05-08 10:38
rate and sk0r are quite talented since they're quite young yet, rest is meh
2020-05-08 11:06
No BnTet = trash
2020-05-08 11:30
TYLUL LOST A 1 V 4 OMGEGALUL TRASH. EASIEST +1.5
2020-05-08 11:40
Wtf They doing
2020-05-08 11:43
#22
 | 
Asia editz107
Zzz
2020-05-08 11:43
TYLOO's so trash without bntet LOL
2020-05-08 11:44
ty lul
2020-05-08 11:44
no armor ecoED
2020-05-08 11:47
imagine losing to pistol no armor
2020-05-08 11:48
#29
 | 
Albania jamefun1
no ben10 , no tylul
2020-05-08 11:49
Tyloo still wins chill
2020-05-08 11:50
6 replies
not for those who bet 2-0 LOL
2020-05-08 11:53
5 replies
bets on this shit ahahaahah rofl
2020-05-08 11:55
2 replies
dont tell me you're watching this shitshow if you're not betting. go home drunk ruski
2020-05-08 12:01
1 reply
lol im not im waiting for RIO
2020-05-08 12:12
Well that’s not smart
2020-05-08 11:55
1 reply
better than betting 1.07 on tyloo ML and D13 got fisted by camel riders
2020-05-08 12:01
This Game is so rigged
2020-05-08 11:52
Tyloo train is absolute trash, allowing +10 rounds on ct.
2020-05-08 11:54
someone call the police, tyloo are being fisted in their ass
2020-05-08 11:56
ez for d13
2020-05-08 11:57
TYLUL
2020-05-08 11:57
100% D13 has the same ct side
2020-05-08 11:58
1 reply
nah tyloo are just dogshit
2020-05-08 12:00
These asian teams have always been bots and throwers .give them a penny and they can send throw their mum too😂
2020-05-08 12:02
i dont understand how tyloo can fall so far from where they were from majors to losing to random mongols reminds me of old virtus pro
2020-05-08 12:02
2 replies
#53
 | 
Asia editz107
Bntet
2020-05-08 12:06
Well its like mibr. From Major winner to losing to random australians(grayhound).
2020-05-08 12:08
yesterday jumping around losing 2-0 to camel riders and now rekkin tyloo kek
2020-05-08 12:02
#50
 | 
Poland metal_cs
haha all world is changing, but one is sure china mafia ;))))
2020-05-08 12:03
Pls no choke
2020-05-08 12:05
2 replies
could happen man these asian teams have shit ct side
2020-05-08 12:06
1 reply
nvm tyloo is actually horseshit
2020-05-08 12:07
have a feeling tyloo will just bruteforce t side but lets see
2020-05-08 12:06
1 reply
LOL
2020-05-08 12:09
#60
ropz | 
Latvia `DinGo
TYLOOO?
2020-05-08 12:10
its a jojo reference
2020-05-08 12:11
tyloo go home
2020-05-08 12:11
get some free money to fix corona virus good job tylul
2020-05-08 12:12
wtf is this game
2020-05-08 12:13
1 reply
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2020-05-08 16:07
#67
 | 
Asia editz107
Zzzz 12-3 to
2020-05-08 12:18
They seriously going to lose this lmao?
2020-05-08 12:20
Camel to win and tyloo fake comeback Let’s see
2020-05-08 12:20
5 replies
ot
2020-05-08 12:21
2 replies
Even if D13 -16 14,still 2 1 for tyloo
2020-05-08 12:24
1 reply
are you sure that tyloo will win?
2020-05-08 12:37
#76
 | 
Russia Pokiryaka
Seems like mirrored. Camels lose, tylul ot win
2020-05-08 12:23
#97
 | 
Indonesia ran4
Wow you're right. are u from future bro
2020-05-08 12:31
Fun game?
2020-05-08 12:21
Srsly
2020-05-08 12:22
16:14 inc
2020-05-08 12:22
Drama time
2020-05-08 12:23
tylul
2020-05-08 12:24
DO THEY NOT HAVE EARS? THEY JUST RAN ALONG ALL OF THE TRAINS AND THEY STILL DIDN'T KNOW LMAO
2020-05-08 12:25
1 reply
Asian cs bro lol throwing handicap
2020-05-08 12:27
#82
 | 
Germany ConAction
WHY LIKE THIS WHY LIKE FUCKING THIS WHYYYYYYY
2020-05-08 12:26
this is too painfull
2020-05-08 12:27
asia deserves 0 slots at major
2020-05-08 12:27
2 replies
+1
2020-05-08 12:29
#94
 | 
Germany ConAction
+1 all scumbags its only about matchfix
2020-05-08 12:30
fake comeback as usual
2020-05-08 12:27
Almost choked a 14-4 lead with CT side train jesus GG
2020-05-08 12:29
Lmao just fucking disgusting
2020-05-08 12:30
if you dont think this shit is fixed, you're so naive
2020-05-08 12:30
#93
 | 
Nigeria Spartano
WHAT THE FUCK THIS LAST ROUND FUCKING ASIAN BOTS
2020-05-08 12:30
Fake comeback lul
2020-05-08 12:30
CS:GO - money laundry. Pls someone stop that
2020-05-08 12:31
Guys still 2-1 dor tyloo ,D13 is shit
2020-05-08 12:33
Ibuypower vibes
2020-05-08 12:33
#101
 | 
CIS Cresscent
Still Tyloo 2-1. If not I will take a ticket to China and will break their legs.
2020-05-08 12:34
4 replies
LOL
2020-05-08 12:35
Tylul 0% on Inferno
2020-05-08 12:38
1 reply
Look at the matches lmao Faze Mouse Og G2 Vp
2020-05-08 12:41
cya in internment camp
2020-05-08 12:38
#110
 | 
Mongolia OMC12
Is D13 so good or Tyloo noob? i dont know but feels like good throw
2020-05-08 12:44
1 reply
D13 noob
2020-05-08 12:46
TYLOO has corona covid 19
2020-05-08 12:49
scor enjoy vac soon, if you'll get it i immediately buy tickets to mongolia
2020-05-08 12:50
#116
 | 
Latvia Natsuu1
Summer xeta XigN Kaze JamYoung plss
2020-05-08 12:50
2 replies
summer and xeta lul
2020-05-08 12:53
1 reply
#120
 | 
Latvia Natsuu1
Summer IGL :/
2020-05-08 12:53
You deserve this after first map, idiots
2020-05-08 12:51
this is some low tier Cs
2020-05-08 12:52
#121
ropz | 
Mongolia Hlnaa
GG tamir dog
2020-05-08 12:55
#122
JD | 
Poland tutatek
Why would anyone bet on this rigged asian shitshow
2020-05-08 12:59
1 reply
+i skipped 1st map just because tyloo always threw handi
2020-05-08 13:01
who would expect 2odds on tyloo jut for +1.5, lmao
2020-05-08 13:00
sk0r? who????
2020-05-08 13:02
Danking B)
2020-05-08 13:05
tyloo bettors now clenched hard like me
2020-05-08 13:08
4 replies
#131
 | 
Finland KCREEP997
Yes i live bet them after map 1 @ 1.7, worried for their ct side
2020-05-08 13:11
3 replies
they are in a combo :(
2020-05-08 13:12
took 1.8 ML after halftime, think tyloo got this.
2020-05-08 13:14
1 reply
Rip
2020-05-08 13:20
imagine being pro players and not checking common corners
2020-05-08 13:09
#130
 | 
Mongolia kerchNeet
Sk0r mongolian S1mple :))
2020-05-08 13:10
3 replies
Dont compare any asian player to s1mple please, s1mple could literally 60 bomb vs D13.
2020-05-08 13:16
2 replies
in solo
2020-05-08 13:19
#219
 | 
Mongolia kerchNeet
true
2020-05-08 14:43
#136
 | 
Mongolia OMC12
I actually hate both of them
2020-05-08 13:19
score is the new p1mple
2020-05-08 13:20
that tyloo pls dont plaay
2020-05-08 13:20
Tylul
2020-05-08 13:20
pls tyloo throw 0:2
2020-05-08 13:21
TyLUL 0-2 instead of 2-0
2020-05-08 13:22
about to be 0-2 by mongolz nonamers
2020-05-08 13:23
Tyloo is playing like a noob without any information
2020-05-08 13:23
LETS GOOO SKOOOR
2020-05-08 13:25
Mongolian mafia > Chinese mafia
2020-05-08 13:27
okey thats gg nice thow
2020-05-08 13:28
Danking is such a noob hahahahhahahahahahahahhahahahahaha corona spreader idiot
2020-05-08 13:28
1 reply
looooooooooool rip money
2020-05-08 13:32
ANIHILATION GOOOOD
2020-05-08 13:28
Hahahahahhaaha this round cant be real
2020-05-08 13:28
1 reply
it is easy odds
2020-05-08 13:28
Brainless summer
2020-05-08 13:28
Disband this bat eaters plz
2020-05-08 13:29
now that is matchfixing 100%
2020-05-08 13:29
clips.twitch.tv/FineCoyCiderRalpherZ AHAHAHAHAHHA 100% rigged summer wathing on him like 2 secs instead of killing and then he give molly ahahahhahah what a rigged shit
2020-05-08 13:30
4 replies
its summer not danking
2020-05-08 13:29
he didnt see him it was unlucky timing
2020-05-08 13:31
2 replies
he heard bombplant wtf
2020-05-08 13:35
1 reply
yes but that could be behind box thats why he took nade
2020-05-08 13:35
TYLUL?
2020-05-08 13:29
whoever bet tyloo with odds 1.05 should go to doctor to check his brain
2020-05-08 13:29
SO FUCKING GOOOOD
2020-05-08 13:30
MAD TYLOO BETTORS CRY HERE HAHAHA
2020-05-08 13:31
tipical tylol
2020-05-08 13:32
#172
 | 
Germany Naviever
How this D13 lose to Camel Riders 0-2?
2020-05-08 13:32
2 replies
#176
 | 
Russia Emple
ping problem
2020-05-08 13:33
1 reply
#183
 | 
Germany ConAction
matchfix*
2020-05-08 13:34
2 replies
Nice link
2020-05-08 13:37
#196
 | 
Germany Naviever
Are you retard or what? There is nothing
2020-05-08 13:38
#177
 | 
Asia editz107
Gg Chinese cs 8 ods win :3
2020-05-08 13:33
B wrap lol
2020-05-08 13:33
Imagine trusting Chinese csgo when a team is at 7 odds kekw
2020-05-08 13:34
#181
 | 
Germany ConAction
imagine me betting over 26.5 map2 instead of simply going for +5.5 unreal how this fucking lost
2020-05-08 13:34
#184
 | 
CIS Cresscent
I hope Tyloo die
2020-05-08 13:34
thx trashloo for under 2.5 maps lmao
2020-05-08 13:35
#188
 | 
China LPCaCO3
why why why why why
2020-05-08 13:36
1 reply
TYLOO have amazing players but in a one team they sucks. Idk what they want by this roster. Looks strong but on results so sad
2020-05-08 16:13
They already qualified lol . Why win ? Lets throw for money then
2020-05-08 13:36
Match fixing doesn’t exist 😎😎😎
2020-05-08 13:37
1 reply
#201
 | 
Switzerland Mikestuff
Yeah, underdogs never win
2020-05-08 13:40
lucky bet on under 2.5 maps instead of Trashloo 2-0, thx Trashloo and brainless Summer
2020-05-08 13:39
#199
 | 
Indonesia kenztar12
NO BNTET NO WIN
2020-05-08 13:40
TyLOL
2020-05-08 13:41
Tyloo can't win without BnTeT... So sad for Tyloo Hey chinese fix the corona and continue the game
2020-05-08 13:43
lose to this ahahah matchifexrs shit d13 win 2-0 tyloo dead gasme for busines())())()()( clips.twitch.tv/BraveBelovedTireWutFace clips.twitch.tv/BraveBelovedTireWutFace clips.twitch.tv/BraveBelovedTireWutFace
2020-05-08 13:48
#210
 | 
Indonesia rezrex
no BnTeT = no win against tier 10 team
2020-05-08 13:48
Valve should do something with those matchfixers and ban them. Even block all bet sites. It's now like cancer, australian, chinese and russian teams.
2020-05-08 13:49
3 replies
+ cis
2020-05-08 13:54
I just love mad Bettors. This Tyloo team is not even good.
2020-05-08 13:56
+1
2020-05-08 19:43
How did tyloo lost a team who lost against to Camel Raiders??
2020-05-08 14:08
2 replies
#218
 | 
Lithuania rigb0ne
they only lost to camel riders cuz of ping
2020-05-08 14:31
1 reply
Did they play on ME server, dubai?
2020-05-10 00:06
#220
 | 
Japan pawbeast
6 odds prematch 2:0 hahahah Chinese leauge should be baned
2020-05-08 14:51
gun ba
2020-05-08 15:03
#224
 | 
Singapore IamNada
so strange, lose in CT side train, and losing on CT side on mirage. just chienese corruption iam so lucky didnt bet on ASIA CS again. too many corruption
2020-05-08 16:00
1 reply
#227
 | 
Denmark AdF
Just be smart and Bet d13 like me, kind Sir.
2020-05-08 16:11
Axaxaxa nice throw TYLOO
2020-05-08 19:43
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Other
PGL
40387 viewers
Top streams
All(39)
Casters(29)
Streamers(4)
Organizers(6)
Other
PGL
(40387)
Brazil
gaules
(19130)
Other
PGL (YouTube)
(9004)
Russia
Maincast
(3973)
Argentina
goncho
(3080)
Spain
Pitu Herranz
(1817)
Other
ohnePixel
(1733)
France
1pv
(1476)
Argentina
forg1
(1448)
Brazil
mch
(1125)
Portugal
RTP Arena
(973)
United States
fl0m
(939)
United Kingdom
ESL TV
(806)
Denmark
wonderbai
(694)
Russia
RuHub
(647)
Ukraine
Zeus
(574)
Germany
99Damage
(569)
Sweden
slop3
(469)
Poland
PLE
(456)
Ukraine
1mpala
(423)
Russia
watchfulTV
(282)
Poland
IzakOOO
(272)
Ukraine
Maincast
(184)
Other
FURIOUSSS
(164)
Sweden
Luddiie
(144)
Sweden
Esportstudion
(98)
Russia
1ceN1ce116
(95)
Russia
sL4M
(87)
Romania
Nexus
(68)
Montenegro
Lobanjica
(44)
Brazil
clodovildocs
(38)
Bulgaria
eSports Bulgaria
(33)
Czech Republic
eLEAGUE
(25)
Russia
FRAG
(17)
Philippines
Focus Fire
(15)
Brazil
oReidasBetsTV
(12)
Poland
PLE (YouTube)
(11)
Brazil
Jogando Junto
(1)
Belarus
cybersport
(1)