17:05
16th of May 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Quarter-final
1. Secret removed Inferno
2. SMASH removed Nuke
3. Secret picked Train
4. SMASH picked Dust2
5. Secret removed Overpass
6. SMASH removed Vertigo
7. Mirage was left over
Train
Secret
16
(7:8; 9:5)
SMASH
13
Dust2
Secret
16
(6:9; 10:4)
SMASH
13
Mirage
Secret
-
SMASH
-
Rewatch
OtherGRID (Map 1 - Train)Vod
OtherGRID (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | grux's 1vs4 clutch attempt (T - pre-plant situation) is denied by the final CT (PERCY) to set Secret on map point
M2 | shokz - 3 Glock HS kills on the bombsite A bomb plant defense (pistol round)
M2 | PERCY - 1vs3 UMP clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Albania
Flatron 'juanflatroo' Halimi
juanflatroo
52-34 +18 93.7 65.5% 1.34
Denmark
Martin 'PERCY' Wessel
PERCY
37-28 +9 65.3 75.9% 1.12
Israel
Guy 'anarkez' Trachtman
anarkez
35-32 +3 63.8 70.7% 1.09
Albania
Dionis 'sinnopsyy' Budeci
sinnopsyy
37-37 0 79.0 72.4% 1.05
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
33-35 -2 68.3 74.1% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Kamen 'bubble' Kostadinov
bubble
30-39 -9 72.1 63.8% 0.95
Estonia
Kristjan 'fejtZ' Allsaar
fejtZ
40-41 -1 63.7 62.1% 0.94
Sweden
Denis 'grux' Gutaj
grux
36-38 -2 69.4 67.2% 0.91
Estonia
Kristjan 'shokz' Jakobson
shokz
35-41 -6 63.4 58.6% 0.89
Sweden
Joakim 'disco doplan' Gidetun
disco doplan
25-36 -11 54.0 60.3% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Albania
Flatron 'juanflatroo' Halimi
juanflatroo
25-17 +8 82.0 62.1% 1.25
Albania
Dionis 'sinnopsyy' Budeci
sinnopsyy
22-20 +2 93.2 79.3% 1.23
Israel
Guy 'anarkez' Trachtman
anarkez
19-14 +5 66.2 79.3% 1.20
Denmark
Martin 'PERCY' Wessel
PERCY
16-13 +3 55.5 69.0% 1.03
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
15-16 -1 67.2 79.3% 1.02
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Denis 'grux' Gutaj
grux
23-18 +5 79.4 75.9% 1.09
Bulgaria
Kamen 'bubble' Kostadinov
bubble
14-20 -6 77.0 69.0% 0.98
Estonia
Kristjan 'fejtZ' Allsaar
fejtZ
19-20 -1 53.8 58.6% 0.92
Estonia
Kristjan 'shokz' Jakobson
shokz
15-20 -5 54.8 58.6% 0.80
Sweden
Joakim 'disco doplan' Gidetun
disco doplan
9-19 -10 42.0 58.6% 0.61
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Albania
Flatron 'juanflatroo' Halimi
juanflatroo
27-17 +10 105.4 69.0% 1.45
Denmark
Martin 'PERCY' Wessel
PERCY
21-15 +6 75.1 82.8% 1.23
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
18-19 -1 69.4 69.0% 1.01
Israel
Guy 'anarkez' Trachtman
anarkez
16-18 -2 61.5 62.1% 0.99
Albania
Dionis 'sinnopsyy' Budeci
sinnopsyy
15-17 -2 64.7 65.5% 0.89
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Estonia
Kristjan 'shokz' Jakobson
shokz
20-21 -1 72.1 58.6% 0.98
Estonia
Kristjan 'fejtZ' Allsaar
fejtZ
21-21 0 73.5 65.5% 0.97
Sweden
Joakim 'disco doplan' Gidetun
disco doplan
16-17 -1 66.1 62.1% 0.96
Bulgaria
Kamen 'bubble' Kostadinov
bubble
16-19 -3 67.2 58.6% 0.93
Sweden
Denis 'grux' Gutaj
grux
13-20 -7 59.4 58.6% 0.75
Top player in match
Past matches
Nuke 11 - 16
Nuke 16 - 12
Nuke 16 - 19
Best of 3 2 - 1
Mirage 16 - 7
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
throw sweet throw
2020-05-15 21:10
true sweet true
2020-05-16 16:27
2020-05-16 16:28
xDDDDDD wtf that s soo nice xDDD
2020-05-16 16:30
2000 IQ meme (bettors knows)
2020-05-16 16:33
true
2020-05-16 16:34
#2
rigoN | 
Belgium ZxTox
grux vs juanflatroo & sinnopsyy pogU
2020-05-15 22:29
Ez for juanito
2020-05-15 22:53
SECRET 2 0
2020-05-15 23:30
Secret Dota2 POG Secret CSGO OMEGALUL
2020-05-15 23:33
ez flatro
2020-05-15 23:45
Coinflip match over 2.5
2020-05-16 00:02
Nice game! Going to be 2-1 SMASH and gruxbeast will dominate!
2020-05-16 00:44
+1
2020-05-16 18:57
They need a new igl percy needs to get the f out of secret
2020-05-16 01:14
+1
2020-05-16 02:16
they have drama in the team atm just give him more time
2020-05-16 12:56
details please
2020-05-16 16:46
#27
 | 
Europe SteffeMvrs
Tudson left cause he wanted to main awp and anarkez wants to main awp aswell, other than that I don't think there's drama
2020-05-16 16:52
that’s strange tbh, from what I’ve seen anarkez is a really strong awper and tudson is a good clutch rifler
2020-05-16 18:24
either way both teams are ass
2020-05-16 02:30
Quick 2 0 for smash, they are on fire lately
2020-05-16 11:31
#13
h4rn | 
Europe ok_guy
shit vs shit
2020-05-16 11:34
Hard match, Secret are playing better but who knows 50/50
2020-05-16 12:58
ez for anarkEZ
2020-05-16 14:34
Dont bet on Jews, will always go wrong
2020-05-16 15:28
#18
 | 
Israel tomnduck
am from Israel and i hope smash win LOL
2020-05-16 15:56
anarkEZ
2020-05-16 16:39
Let's hope Sinnopsyy & Flatroo dont have problems with electricity xDDDDDD
2020-05-16 16:51
#30
 | 
Russia Alar921
looks like 2-0 for smash
2020-05-16 17:19
ez 4 juanflatroo spinbot easy
2020-05-16 17:24
#32
 | 
Brazil EGMonster
Next candicated for jame Is anarkez hahaha
2020-05-16 17:37
percy so fucking trash noob
2020-05-16 17:39
LUL SECRET haha picks train and cant even play ct side
2020-05-16 17:54
LOSING TO SMASH LOOOOOOL PLUS FORCING EVERY ROUND. SEEMSGOOD
2020-05-16 17:55
#39
valde | 
Asia qbiy
They giving them a chance hahaha
2020-05-16 17:59
fucking anarkez shit
2020-05-16 17:55
#38
valde | 
Asia qbiy
Lezzgoo secret! Why losing against this shitty team
2020-05-16 17:58
#44
 | 
Serbia LtN))
Because Puppey dont play cs
2020-05-16 18:03
#47
valde | 
Asia qbiy
Hahaha nice one bro
2020-05-16 18:07
secret? more like shits get rekted
2020-05-16 18:00
I wonder why grux isn’t in a better team
2020-05-16 18:00
this guy anarkez 20 y/o but looks like my 50 y/o uncle wtf
2020-05-16 18:01
#43
 | 
Brazil EGMonster
Probably 16-14 secret
2020-05-16 18:02
anarkez lmfao
2020-05-16 18:04
+1 what was that
2020-05-16 18:05
#49
valde | 
Asia qbiy
Percy too omg so sad
2020-05-16 18:07
smash and match fixing best duo i ever seen
2020-05-16 18:07
sinopsyy amazing play.
2020-05-16 18:08
LEGO secret
2020-05-16 18:09
GG
2020-05-16 18:11
Ez lose for me
2020-05-16 18:11
ey flatro
2020-05-16 18:12
ofc 13-10 13-16
2020-05-16 18:12
one of the most promising young swedes back then to this
2020-05-16 18:12
Sinopsy dude
2020-05-16 18:13
#61
valde | 
Asia qbiy
Ez secrekt
2020-05-16 18:13
2-1 for Smashtards
2020-05-16 18:16
i dont think so
2020-05-16 18:31
2 0
2020-05-16 18:31
#68
 | 
Mongolia Sythapilla
1-1. SMASH beat BIG on Dust2.
2020-05-16 18:37
Nt
2020-05-16 19:21
LOSE TO PERCY XDDDDDDDD
2020-05-16 18:41
#70
valde | 
Asia qbiy
Go slay them secret!
2020-05-16 18:43
Round over - Winner: CT (1 - 2) - Bomb defused PERCY defused the bomb PERCY + juanflatroo (assist) killed fejtZ with ump45 PERCY killed grux with ump45 fejtZ planted the bomb (2on1) PERCY killed bubble with ump45 (headshot) Kk, you can end it right now
2020-05-16 18:44
anarkez fucking retard
2020-05-16 18:52
juanflatroo good
2020-05-16 18:54
smash looks like faze clan 2017-2018
2020-05-16 18:55
They look like OpTic with MSL, but on a tier3 scene.
2020-05-16 19:27
1-1 for sure
2020-05-16 19:04
Yep, can't play t side sure. But you can see it, lose one round and odds 2.75 for map with good economy
2020-05-16 19:07
throw dis shit and out
2020-05-16 19:05
sinopsy useless bots
2020-05-16 19:06
12-9 -> 12-16 😎👍 ez percy
2020-05-16 19:12
Tards
2020-05-16 19:13
Only 7 rounds in a row, no biggie. Gogo sEcReT
2020-05-16 19:15
Same shit was on de_train
2020-05-16 19:15
#84
 | 
Denmark lulgod
Well done juanflatroo 13-12 t side dust and they lose
2020-05-16 19:17
Why they let them plant? Fucking stupid cunts
2020-05-16 19:21
is disco doplan an igl?
2020-05-16 19:22
#89
JD | 
Poland tutatek
shokz retard holding B alone and peeking vs 4 when 30 seconds left XDD
2020-05-16 19:24
#90
valde | 
Asia qbiy
Secrekt!!!! Boysss
2020-05-16 19:25
lose to anarkez who cant play awp XDXDDD
2020-05-16 19:25
#92
JD | 
Poland tutatek
LOST 2-0 VS SECRET XDDDDDDDDDDDDDD Disband bots
2020-05-16 19:25
lmfao! they didn't try to take 14 round xD When Puppey paid for win and SMASH just not obv throwing for food, nice match-up. I need to vomit.
2020-05-16 19:25
Smash die bots
2020-05-16 19:26
Throw from 12:9 on de_train And then another throw from 12:9 on de_dust2 Nice script
2020-05-16 19:26
smash so bad.. disband soon anyway confirmed
2020-05-16 19:26
Flatroo smashed the smash
2020-05-16 19:29
Bubble throwing so hard since 2016, one of the worstest eastern-EU player EVER
2020-05-16 19:30
scripted
2020-05-16 19:38
juanBEASTTT.
2020-05-16 19:50
Easy Flaatro
2020-05-16 21:22
prntscr.com/si5tut ez money for fejtz to buy skins :D
2020-05-17 01:39
Login or register to add your comment to the discussion.