14:50
6th of June 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Quarter-final
1. Vitality removed Train
2. fnatic removed Vertigo
3. Vitality picked Nuke
4. fnatic picked Inferno
5. Vitality removed Overpass
6. fnatic removed Dust2
7. Mirage was left over
Nuke
fnatic
10
(5:10; 5:6)
Vitality
16
Inferno
fnatic
9
(7:8; 2:8)
Vitality
16
Mirage
fnatic
-
Vitality
-
Rewatch
OtherBLAST Premier (Map 1 - Nuke)Vod
OtherBLAST Premier (Map 2 - Inferno)Vod
Highlights
M1 | shox - 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
M1 | misutaaa - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite B offensive
M1 | flusha - 3 AK kills (2 HS) on the advanced Yard defense (initial frags)
M1 | ZywOo - 3 AK kills on the Yard to bombsite A Main offensive (initial frags)
M1 | apEX - 3 quick AK HS kills on the Yard defense (clean round - vs buy)
M2 | RpK - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) to set Vitality on match point
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
37-38 -1 74.5 62.7% 0.89
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
27-36 -9 58.8 60.8% 0.87
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
29-39 -10 79.5 64.7% 0.83
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
31-38 -7 59.1 58.8% 0.81
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
26-37 -11 62.1 64.7% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
ZywOo
57-27 +30 110.6 78.4% 1.71
France
Richard 'shox' Papillon
shox
36-25 +11 77.1 88.2% 1.36
France
Kévin 'misutaaa' Rabier
misutaaa
35-35 0 83.7 72.5% 1.11
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
31-29 +2 58.3 72.5% 1.03
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
27-36 -9 69.5 64.7% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
17-17 0 69.0 65.4% 1.03
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
14-20 -6 68.5 65.4% 0.86
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
16-18 -2 52.8 61.5% 0.83
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
14-19 -5 61.8 61.5% 0.75
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
12-20 -8 66.4 57.7% 0.65
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
ZywOo
31-11 +20 106.7 80.8% 1.85
France
Richard 'shox' Papillon
shox
21-13 +8 85.9 84.6% 1.46
France
Kévin 'misutaaa' Rabier
misutaaa
15-18 -3 82.3 76.9% 1.12
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
15-14 +1 59.8 65.4% 0.96
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
12-18 -6 55.5 57.7% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
23-19 +4 87.6 64.0% 1.04
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
17-19 -2 93.0 72.0% 1.04
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
15-20 -5 65.7 56.0% 0.80
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
12-17 -5 55.4 64.0% 0.72
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
10-19 -9 48.1 56.0% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
ZywOo
26-16 +10 114.7 76.0% 1.57
France
Richard 'shox' Papillon
shox
15-12 +3 68.0 92.0% 1.26
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
16-15 +1 56.7 80.0% 1.11
France
Kévin 'misutaaa' Rabier
misutaaa
20-17 +3 85.1 68.0% 1.10
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
15-18 -3 84.2 72.0% 1.05
Player of the matchwon with 90.9% of the votes
Past matches
Best of 3 2 - 1
Dust2 11 - 16
Nuke 16 - 6
Inferno 15 - 15
Dust2 15 - 15
Head to head
9
Wins
4
Overtimes
6
Wins
Show all head to heads
ez4ence
2020-05-26 09:16
#2
leaf | 
Spain aquacsgo 
Ez astralis
2020-05-26 09:17
#3
 | 
Czech Republic FriendlyCzech 
mouz back to top! #VAMOUZ
2020-05-26 11:30
#4
 | 
Finland Etska000 
EZ4ENCE
2020-06-04 21:23
#5
 | 
Canada Ynoctis 
ez for fnatic like so easy
2020-06-05 09:59
hahah
2020-06-06 18:23
#6
 | 
Russia stalker322 
Easy knife
2020-06-05 11:58
easy carry
2020-06-06 18:23
Fnatic pls win
2020-06-05 15:59
#8
 | 
Germany Constikdw 
Fnatic removed vertigo Vitality removed train Fnatic picked inferno Vitality picked nuke Fnatic removed Dust2 Vitality removed overpass Mirage was left over
2020-06-05 16:05
#9
 | 
Tunisia Sk1zo10 
2-1 Fnatic
2020-06-05 16:07
#10
 | 
Germany Constikdw 
gonna be close tbh. their nuke and mirage havent looked good lately at all. especially mirage ct side was rly bad
2020-06-05 16:15
#12
 | 
Tunisia Sk1zo10 
maybe DIg again ! 1-1 against Vita rn
2020-06-05 17:08
#14
 | 
Germany Constikdw 
Still won’t believe until it’s 16 for dig on the third map
2020-06-05 17:18
nt
2020-06-06 18:24
First pick Vitality. D2 Inferno/Mirage OP
2020-06-05 19:10
#25
 | 
Germany Constikdw 
Vitality will not pick d2 after losing it to dig and saw and Fnatic won’t pick mirage either. And I can’t imagine vitality will leave overpass open
2020-06-05 23:39
why would fnatic pick inferno over overpass?..
2020-06-06 13:55
#72
 | 
Germany Constikdw 
See I was exactly right
2020-06-06 14:48
why did they do that?... overpass is a safe map for fnatic
2020-06-06 14:50
#80
 | 
Germany Constikdw 
No inferno is by far their best map. And overpass hasn’t always been that good, especially ct side struggles were there at times. I understand that
2020-06-06 14:54
yea but inferno is a good map for vitality aswell...
2020-06-06 14:56
#333
 | 
Germany Constikdw 
Tbh the way they have played today they wouldn’t have won either way. Need to be more on point on Monday against col
2020-06-06 16:54
#11
 | 
Sweden JimmyNeutron7 
Ez for my mens)) atleast 5 knife kills
2020-06-05 17:08
ez for Godwoo
2020-06-06 18:24
Fan of rat2k s0mple and ZyWHO?
2020-06-06 22:22
Mad cuz Zywho, a no namer destroyed fnatic so easily? cry is free
2020-06-06 22:58
The Reasoning "Cry is free" is one constantly used sentence to users who are complaining about something. But what most people doesn't know, is that this sentence is actually a huge lie. As far as we know, tears consists of water and 0,9 gram salt per litre. And both of these ingredients are not free. Here I listed the price of 10 litre tears for the countries of the G8. I used the following formula (price is in US Dollar): (price 100 gram salt/100)x9 + (price 1 cubic litre water/100) = price 10 litre tears France: 0,20 $ Italy: 0,17 $ Germany: 0,19 $ United Kingdom: 0,22 $ USA: 0,18 $ Canada: 0,18 $ Japan: 0,18 $ Russia: 0,16 $ That means russia has the cheapest cry. (Hail Communism) Thank you for reading.
2020-06-07 04:37
#465
2020-06-07 17:39
want to see dig-fnatic in bo3 again but never happen
2020-06-05 17:12
#15
arT | 
Europe t.o.p 
EZ VITALITY
2020-06-05 18:45
Unlimited knife kills tomorrow
2020-06-05 18:52
#18
 | 
China ginwah 
go vitality ez4zywoo
2020-06-05 19:20
Lets go Vitality, if shox shows up ez 2 1
2020-06-05 19:55
#20
ropz | 
France Naiizo 
ez4zywoo
2020-06-05 20:13
isnt it semi-final?
2020-06-05 21:12
#27
 | 
Kazakhstan JPDragao 
nope
2020-06-06 01:10
#22
 | 
United States RAK47 
Go zywOo prove your worth 1 more time
2020-06-05 21:14
ez for godwoo
2020-06-06 18:24
#427
 | 
United States RAK47 
To ezy for king
2020-06-06 20:08
#23
shox | 
India iejesus 
Ez4shoxiejesus
2020-06-05 22:47
Only 1.00+ rated on vitality after ZywOo
2020-06-06 07:53
Shoxie is back baby...
2020-06-06 17:07
fnatic will beat these shitters
2020-06-05 23:40
Name checks out xd
2020-06-06 01:38
fnatic will get destroyed by Godwoo
2020-06-06 18:24
Another masterclass by zywoo.... V for victory!!!
2020-06-06 02:02
#52
Snax | 
Netherlands linox1 
V for Vendetta win for Fnt if, .. if will play as good as on dust last time with positioning and peeking first frags etc.
2020-06-06 10:41
GOD zywoo = vitality 2-1 bot zywoo fnatic 2-0
2020-06-06 02:18
#60
 | 
Korea Foztine 
xDDDD
2020-06-06 14:27
Nt
2020-06-06 19:23
#31
 | 
Poland SebL 
fnatic ban Vertigo Vitality ban Train fnatic pick Mirage Vitality pick Dust2 fnatic ban Nuke Vitality ban Overpass Inferno was left over fnatic lacks structure, Vitality lacks some good support player, and overall they are playing really bad rn., I think fnatic wins here. fnatic win. fnatic 70/30 Vitality
2020-06-06 02:55
agree with 70/30. ZywOo is insane but Fnatic has better teamplay, misutaaa can be the X-factor.
2020-06-06 03:51
Actually ZywOo beat Fnatic alone with 90+ kills last time in rtr.
2020-06-06 07:51
#47
 | 
India c0nsc10us 
How about the three times before that when Fnatic won?
2020-06-06 09:54
That was new lineup kiddo.
2020-06-06 09:59
#55
 | 
India c0nsc10us 
It was as fnatics new lineup as well. Considering flusha and golden joined Fnatic only just before dreamhack masters Malmo
2020-06-06 12:14
Cuz all those people had played together. On vitality IGLing went fully to alex and it took time for shox to get comfortable in team. He was playing a role which was bad for him. Pretty easy weak point for any team to get openings.
2020-06-06 16:04
#32
k0nfig | 
Denmark QDouble 
Easy 2-0 for fnatic
2020-06-06 03:12
easy xd
2020-06-06 05:14
#368
NAF | 
France Kurin 
eheheh
2020-06-06 16:58
ez for Godwoo
2020-06-06 18:25
2-0 Vitality
2020-06-06 05:55
This match is 1 star and that between furia and GEN g is 2 star KEKW.
2020-06-06 06:51
Who cares
2020-06-06 09:12
I car.
2020-06-06 10:08
#51
Snax | 
Netherlands linox1 
You can't afford on a car.
2020-06-06 10:39
Snax will eat your car.
2020-06-06 11:35
#444
Snax | 
Netherlands linox1 
X)
2020-06-08 12:04
Zywoo always destroys fnatic. misuGOD will show up as well. 2-0 Vita
2020-06-06 06:56
#38
KRIMZ | 
Sweden Censor93 
Always?? It has nearly always been over 2 maps can u read?
2020-06-06 07:05
He almost got 2-0 last time. But he destroys always thougg.
2020-06-06 07:50
lol
2020-06-06 16:58
2020-06-06 07:11
#45
 | 
Dominican Republic Numb_ 
this time fnatic 2-1
2020-06-06 09:20
#369
NAF | 
France Kurin 
eheheh
2020-06-06 16:58
#401
 | 
Dominican Republic Numb_ 
eh ☠️
2020-06-06 17:18
2-0
2020-06-06 18:26
You can see why I say flusha is best player on fnatic. Brollan-1.12 Flusha-1.11
2020-06-06 07:49
What flush has 1.11 rating lol
2020-06-06 10:12
Yep
2020-06-06 16:00
#46
 | 
India RicoNasty 
Fnatic win 2-1. Zywoo can't carry vitality always
2020-06-06 09:34
Nice prediction idiot. EZ FOR VITALITY
2020-06-06 16:23
Zywoo is god.He always delivers...
2020-06-06 17:09
UNO REVERSE CARD
2020-06-06 18:26
ez or godwoo
2020-06-06 11:48
expected 31 bomb from godwoo ez prediction
2020-06-06 15:44
Expected ezpzlemonsqueezy for sir ZywOo
2020-06-06 16:01
#56
 | 
Iran arshmv 
Im sry to say this but fnatic will win 2:0 Im a V fan btw
2020-06-06 13:05
yes
2020-06-06 18:26
AHAHAH VIT EVEN LOST TO SAW. 90/10 4 fnatic. NO way they dont win this EZPCY.
2020-06-06 13:13
#61
 | 
Korea Foztine 
flair checked out
2020-06-06 14:28
#63
 | 
Germany Foztinez 
+1
2020-06-06 14:34
-1 hahahaha
2020-06-06 18:26
NO WAY they ll lose 0-2 to Godwoo
2020-06-06 18:27
#59
 | 
Germany 1njnjnqwejnjn 
this will be the fastest 2-0 for fnatic in history
2020-06-06 14:27
#64
 | 
Germany Foztinez 
+1
2020-06-06 14:34
hahaah go retire except brollan
2020-06-06 14:35
yes, fastest 2-0 for Godwoo
2020-06-06 18:27
#62
 | 
Germany Foztinez 
EZ FOR SENOR VAC
2020-06-06 14:34
ez for GODWOO
2020-06-06 18:27
#66
JD | 
Poland tutatek 
If Vitality pick d2 just bet on fnatic to win the map Vitality on d2 is complete garbage and they still pick it smh
2020-06-06 14:35
No chance for frogs eaters Fnatic Rapid 2:0
2020-06-06 14:38
rapid 0-2
2020-06-06 18:27
#69
s1mple | 
Turkey kad1rb 
2-0 or 2-1 for fnatic.
2020-06-06 14:42
nt
2020-06-06 14:50
nt ez for GodwOO
2020-06-06 18:28
why did fnatic pick inferno over overpass...
2020-06-06 14:49
#77
 | 
Afghanistan 17isdabest 
i can smell maptrade somehow...
2020-06-06 14:51
i can smell a 2-0 for vitality. fnatic fucked this veto hard
2020-06-06 14:59
#76
 | 
Germany Lolisbestest 
ez for fnatic 2:0
2020-06-06 14:50
-1 haha
2020-06-06 18:28
#425
 | 
Germany Lolisbestest 
I ment 2:0 vitality
2020-06-06 18:51
#79
 | 
Finland I_Synergy 
Wait wat nuke and vitality?? All in first map vitality 1.80
2020-06-06 14:51
How bad are fnatic on Mirage?
2020-06-06 15:02
hltv.org/matches/2340080/fnatic-vs-forze.. does this answer ur question? fnatic def fucked this map veto, 2 of their bad maps in, while they picked inferno over overpass.
2020-06-06 15:05
#84
flusha | 
Cambodia PigFace 
watching JW on the AWP hurts my eyes
2020-06-06 15:03
#85
 | 
Panama Bill_Bait 
luckTality with low hp luck again
2020-06-06 15:03
#86
s1mple | 
United Kingdom Twinaye 
already saw enough of fnatic, im turning the strream off
2020-06-06 15:03
#87
 | 
Colombia kibitz- 
WTF 1V3 LOST VS SHOX OMGGGGGGGGGGGGGGG
2020-06-06 15:03
#88
Grim | 
Thailand beam2546 
1v3
2020-06-06 15:04
seeing order lose nuke from 3-0 ct side into 3-8 wasnt enough, now i have to watch fnatic go from 3-0 to 3-8
2020-06-06 15:04
zywoo just warming up
2020-06-06 15:06
#92
 | 
Dominican Republic Numb_ 
ez nuke for vit :|
2020-06-06 15:06
fnatic are sleeping, quick 2-0
2020-06-06 15:08
is shox playin BB or str? every site says its str but the way he sprays and shoots id say he is on BB
2020-06-06 15:08
#97
s1mple | 
United Kingdom Twinaye 
its bb
2020-06-06 15:09
Any source?
2020-06-06 15:11
his stream but im 99% sure anyway because shox never changes anything
2020-06-06 15:12
hahaha fair enough
2020-06-06 15:16
#110
 | 
Cyprus 760061 
what do you mean by the way he sprays and shoots???
2020-06-06 15:15
BB and STR are different in terms of movement
2020-06-06 15:18
#129
 | 
Cyprus 760061 
can u explain how so??? i dnt rly understand sry u mean like he spray better on one or?
2020-06-06 15:22
change BB to STR or STR to BB and play some time but dont change any other settings then go back to ur common scalind mode feel the difference
2020-06-06 15:25
BB since forever
2020-06-06 15:20
Yeah was thinking the same
2020-06-06 15:21
he used to always play 1024x768 BB.
2020-06-06 15:21
yeah i know just curious about what sites say
2020-06-06 15:23
He is bb player for sure. He was also playing dynamic crosshair dunno for the moment what he is playing.
2020-06-06 17:02
Misuta robot aim
2020-06-06 15:08
#96
s1mple | 
United Kingdom Twinaye 
clips.twitch.tv/GentleObliviousAlbatross.. peeking and playing the most t sided angles on nuke
2020-06-06 15:11
#98
NAF | 
France Kurin 
misutaaa gonna be ropz / electronic / elige level in 2 years Insanely talented Nice pickup from Vitality again
2020-06-06 15:09
#99
 | 
Latvia sexic 
26.5 less
2020-06-06 15:09
fast 2-0 vitality
2020-06-06 15:09
#101
 | 
Brazil yagojmm 
flusha pathethic
2020-06-06 15:10
2:1 vitality
2020-06-06 15:11
#104
 | 
Cyprus 760061 
yikes fnatic
2020-06-06 15:11
#107
Nast1a | 
Russia SEN3X 
3v1, 5v3 nvm, they anyway lose this advantage, wp nabs
2020-06-06 15:12
#109
 | 
Afghanistan 17isdabest 
3-9 --> 6-9 --> 9-9 --> 13-16 for Vita or 14-16 i ve seen this shit already
2020-06-06 15:13
#114
 | 
Finland I_Synergy 
Nako mazaq
2020-06-06 15:17
#139
 | 
Afghanistan 17isdabest 
i dont speak that language
2020-06-06 15:29
nt
2020-06-06 15:20
#111
 | 
Latvia sexic 
3-12 3-16 ez
2020-06-06 15:15
not quite
2020-06-06 15:17
3-0 and lose 9 rounds in a row unbelivable
2020-06-06 15:18
Zywoo smurfing against Fnatic once again.
2020-06-06 15:18
zywoo esports
2020-06-06 15:18
lol shox has a pillow of him and his wife
2020-06-06 15:19
#128
Farlig | 
Costa Rica NixxZz 
If you ever find somebody who is not disgusted by you and start to date, maybe you will get one aswell
2020-06-06 15:22
#134
 | 
Hong Kong RiggedCS 
shox = milf , his wife old af lmao
2020-06-06 15:26
Lmaoo so truu tbh shox could do better he looks good
2020-06-06 15:33
this is amazing for my fantasy team
2020-06-06 15:20
Shoxieejesus’ lurks are just soooo nasty
2020-06-06 15:20
go over 2.5!
2020-06-06 15:20
#126
 | 
Latvia sexic 
pls under 26.5
2020-06-06 15:21
#131
 | 
Hong Kong RiggedCS 
imagine underdog vs dognatic . thanks bookie
2020-06-06 15:23
krimz u need to fkn move once u get a kill lmao especially vs zywoo
2020-06-06 15:25
he was trapped, if u wanna blame anyone dont blame krimz hes the only one doing good
2020-06-06 15:27
no i get that but i feel like u need to wide peek since he knows youre there and you have a 99% chance of getting insta hs
2020-06-06 15:29
yea but since he just killed someone from that position, zywoo already knew where he was, he was dead either way, he just had to hope zywoo wouldnt hit his first shot, but unfortunately he got 1 tapped
2020-06-06 15:30
#188
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
imagine trying to give tips to a veteran and legend of the game
2020-06-06 15:51
#136
arT | 
Europe t.o.p 
16-12 incoming
2020-06-06 15:28
rip -5.5
2020-06-06 15:28
Yeah rip 3.3 odds Fucking lucky force
2020-06-06 15:29
ye 3.2 for me rips i fukn knew they gota lose that force damn
2020-06-06 15:30
9-11 already fk
2020-06-06 15:31
SO CLOSE
2020-06-06 15:43
thoughts on inferno?
2020-06-06 15:54
2:0
2020-06-06 16:08
should have went -2.5 for 2,8
2020-06-06 16:21
axaxax ez
2020-06-06 15:43
sure it comes to over 26.5 haha
2020-06-06 15:32
3 players can't outaim JW galil AHHAHAHAHAHAHA 11:5 > lucky force > 11:10 Nice handi throw
2020-06-06 15:33
#146
 | 
Korea Foztine 
brollan bottomfragging what year is this
2020-06-06 15:33
#148
 | 
Poland Nexus2112 
Vitality choking au au
2020-06-06 15:34
#149
 | 
Korea Foztine 
apex doing apex thing as usual no impact
2020-06-06 15:35
#150
 | 
United Kingdom rywana 
apex is calling and setting up zywoo, not an excuse for not being impactful but may contribute to why he isnt impactful
2020-06-06 15:37
setting up zywoo lol
2020-06-06 15:44
Yes teams set up their star players lmao
2020-06-06 15:47
zywoo go ramp or outside you need to be tactical genius an maybe it s not even apex but zywooo who choose on his own
2020-06-06 15:49
this makes no sense, you're a dipshit. EZ FOR VITALITY. Stay mad loser
2020-06-06 16:18
lol idiot you have no idea, keep dreaming
2020-06-06 16:33
At least you tried
2020-06-06 16:44
#151
 | 
Asia editz107 
Brollan lmao he only good vs t100 teams
2020-06-06 15:38
Lol fnatic
2020-06-06 15:38
hahaha apex soooo bad
2020-06-06 15:39
#155
 | 
Belarus incred1ble_ 
apEX killed Golden with ak47 (headshot) apEX killed KRIMZ with ak47 (headshot) apEX killed Brollan with ak47 (headshot)
2020-06-06 15:39
imagine getting killed by apex... ooooff
2020-06-06 15:39
Flusha most overrated player.
2020-06-06 15:41
2-0 Vitality HLTV and Betway confirmed
2020-06-06 15:41
2nd map is Inferno. Vitality sucks on it so expect a quick 1-1 stomp
2020-06-06 15:45
#158
 | 
Nepal rosiek64 
zywoo again carrying kekw
2020-06-06 15:42
#159
 | 
Hong Kong RiggedCS 
why tf was fnatic favor LULW , they did nothing and sucks just like mouz
2020-06-06 15:43
They were not ?
2020-06-06 15:44
#180
 | 
Hong Kong RiggedCS 
they were , a little bit favor
2020-06-06 15:47
Unreal how much zywoo is actually the reason vitality win 9/10 maps
2020-06-06 15:43
Cry more idiot too EZ for Vitality
2020-06-06 15:44
#193
 | 
Afghanistan 17isdabest 
lol u r the definition of "why everybody think french people are toxic cunts" btw i know few french guys qui ont pa putt comme toi ils ont tres positive et courtois mais education est pas pour tout koroche, huy sosi, daun.
2020-06-06 15:52
0/8 stay mad dumbo
2020-06-06 16:19
what? i said zywoo carries vitality how am i crying?
2020-06-06 16:25
stay mad loser
2020-06-06 16:27
loser? loser from what exactly? me stating that zywoo carries vitality every game?
2020-06-06 16:28
so mad lmao
2020-06-06 16:44
mad about what?
2020-06-06 16:44
yawn
2020-06-06 16:45
yawn that you dont think zywoo carries vitality 9 games out of 10
2020-06-06 16:47
who cares if they win, ive seen plenty of impact from the other 4 this match tho, good teamplay too
2020-06-06 16:50
Zywoo best nuke player
2020-06-06 15:43
Zywoo - 2 - 3 it s the cost to pay every round
2020-06-06 15:43
Impressive CT side comeback after losing 5 rounds in a row.
2020-06-06 15:43
Fnatiiiiiic 😂
2020-06-06 15:43
#168
Nast1a | 
Russia SEN3X 
wtf they lose 5 rounds in a row for 3-4 minutes?
2020-06-06 15:44
#172
 | 
Korea Foztine 
can fnatic take inferno?
2020-06-06 15:44
50/50
2020-06-06 15:45
Yes, i think they will but they wont win the game.
2020-06-06 15:47
ZYWOOOOOOOOOOOOOOOO
2020-06-06 15:45
#176
 | 
Panama Bill_Bait 
Vitality won by pure luck nothing else
2020-06-06 15:45
0/888888888888888888888
2020-06-06 15:46
#184
 | 
France SirC44 
won every full gun round pretty much lol "luck"
2020-06-06 15:48
zywoo > funtic
2020-06-06 15:50
#212
shox | 
Thailand FewZy99 
31-11 on first map still said "luck" nt silver's comment
2020-06-06 16:07
#181
 | 
Algeria heatwave192 
NICE
2020-06-06 15:48
Map1 over 24.5 SeemsGood
2020-06-06 15:48
#183
 | 
Hong Kong RiggedCS 
2-0 100%
2020-06-06 15:48
Pretty sure Fnatic will take inferno. ZywOo is just unreal.
2020-06-06 15:51
Cmon fnatic..
2020-06-06 15:49
#190
arT | 
Europe t.o.p 
Easy for ZywOo and shox
2020-06-06 15:51
#191
 | 
Korea Foztine 
2-0?
2020-06-06 15:52
dissapointing first map for fnatic
2020-06-06 15:52
Hard to beat Vitality on there map when ZywOo is this good.
2020-06-06 15:53
well, i guess so
2020-06-06 16:24
No chance for Fnatic win Mirage,so why they will try in Inferno? ez money ez life 2-0 Vitality
2020-06-06 15:56
There is always a chance. Always. But yes it doesn't look good for Fnatic.
2020-06-06 15:59
#197
 | 
Korea Foztine 
16-14 vitality inferno cya in 1 hour
2020-06-06 15:57
#200
Farlig | 
Costa Rica NixxZz 
Cya
2020-06-06 15:59
fast 2-1 for fnc
2020-06-06 15:59
#204
PALM1 | 
Sweden kzalio1 
+1
2020-06-06 16:03
#203
 | 
Serbia DjapeZ 
jWHO ZyWoo
2020-06-06 16:01
How does Zywoo get 20-30 kills every match he plays? No matter the enemy team? Cheating fat cunt
2020-06-06 16:03
It's your mistake you played vs him to get humiliated. He is fragging 1+ kills a round pretty much every game.
2020-06-06 17:07
mouz roster changes inc as well as fnatic.
2020-06-06 16:03
Why not let apex take the defuse? He has a kit, it's 5 seconds faster
2020-06-06 16:04
fnatic playing like pussies, like they are facing the best team in the world. its a team that almost lost a bo3 to dignitas yesterday, wtf is this
2020-06-06 16:05
0/8
2020-06-06 16:20
#210
 | 
Korea Foztine 
okay 2-0 vitality trash fnatic
2020-06-06 16:06
Already 4-0 haha Fuck fnatic, all my homies hate fnatic
2020-06-06 16:07
instead of 4:0 3ppl push mid 5v4 and just die with only 1 kill nice move, nice throw
2020-06-06 16:11
#215
twist | 
CIS dimolio 
ZywOO skilled player but that is not normally, This very very insane....They need to check him pc and game.....Maybe he not cheating but maybe he using the game deficit ...and this cant seem on game screen..He needs to check-up....Day0s FPL Cheater with Streaming.....I think day0s still cheating...Zyw00 using game deficit on PRO scene ,ON BIG Events.Maybe everyone dont knows him trick.He incredible....I want to ask his where is the comming of your skill's ?
2020-06-06 16:14
2-0 For vitality fnatic is so bad rip
2020-06-06 16:16
This is what happens when u choose inferno instead of overpass, cya fnatic, eliminated by a 2-0 lose
2020-06-06 16:16
ok 2-0
2020-06-06 16:17
name checks out bye fluketic
2020-06-06 16:17
oh gg fnc go home
2020-06-06 16:18
wtf is wrong with apex mouth?!
2020-06-06 16:19
He got the cum
2020-06-06 16:19
ADHD and teeth grinding his teeth are half as long as they were in 2015
2020-06-06 16:22
#224
arT | 
Europe t.o.p 
2-0
2020-06-06 16:19
Man. I've never seen Vitality won this many close rounds in a row.
2020-06-06 16:19
FNATIC REMOVED DUST2
2020-06-06 16:20
#229
 | 
Finland Jolkkoswag 
shitnatic
2020-06-06 16:21
zywoo playing B rotation, strange
2020-06-06 16:21
Every inferno game ever at least 8 rounds won by bomb explosion I bet over 5.5 bomb explosions.......they have 5 defuses in 10 rounds hahahah kys fnatic dogs
2020-06-06 16:21
#233
 | 
Europe leadermario 
so how dignitas could get even 1 round vs vitalityt? hmm? fixed asf
2020-06-06 16:22
Losing to vitality KEKW
2020-06-06 16:23
SaW > Vitality > Fnatic > Natus Vincere SaW confirmed top1
2020-06-06 16:23
#237
 | 
Hong Kong RiggedCS 
thanks for the odds ROFL
2020-06-06 16:23
ty 4 the odds, 1,9 lul what odds are these
2020-06-06 16:24
#249
 | 
Hong Kong RiggedCS 
yea wtf , fnc won dig mouz and vp and ppl forgot they are shit for months lmao
2020-06-06 16:27
vitality are far from winning. pray that fat kid zywoo can keep his 100+ adr else they are fucked
2020-06-06 16:30
#304
 | 
Hong Kong RiggedCS 
huh ?
2020-06-06 16:48
? he has 111 adr
2020-06-06 16:51
Top 3 team by the way
2020-06-06 16:23
Vitality underrated btw
2020-06-06 16:24
Is this too soon to feel confident, vitalibros?
2020-06-06 16:24
#245
Sjokz | 
Germany Kamix3 
idk why everyone crys, obvious 2-1 fnatic
2020-06-06 16:25
they fooled me alright
2020-06-06 16:29
#261
 | 
India Noobdian 
Swedish derby pls
2020-06-06 16:32
Holy shit, Zywoo is a fucking monster, what a player
2020-06-06 16:26
How the fuck can shox even miss that
2020-06-06 16:27
throw from 8-3 inc
2020-06-06 16:28
zywoo good but cant out smart flusha
2020-06-06 16:29
and 5v3 last round gj gj 1-1 now
2020-06-06 16:31
grab some good live odds
2020-06-06 16:32
Classic 8-3 to 10-16. V1TALITY couldn't be considered as a pro team while they're losing to KEK-9's and 5v3 situations.
2020-06-06 16:32
how are misutaa, apex, rpk and shox considered as professionals? Awful spray, zero understanding of the game.
2020-06-06 16:32
Vitality have a high ceiling but they are so inconsistent.
2020-06-06 16:32
i wonder why!
2020-06-06 16:34
i wonder why? cuz they get carried every game and u cant rely on it
2020-06-06 16:39
I would say it is IGL. They choked all 3 games where they drew and lost. They were in good lead in all of them.
2020-06-06 17:09
2-0 fnatic will shit the bed as ct as always.
2020-06-06 16:36
And Fnatic lose pistol round lol
2020-06-06 16:37
ofc they do they are shit and will probably add lekro sooner or later.
2020-06-06 16:37
16-11 for vitality
2020-06-06 16:40
#269
 | 
Brazil yagojmm 
golden shit plays and now shit calls too?....
2020-06-06 16:40
you can say whatever the fuck you want. Fnatic has not enough firepower to compete with good teams. JW and Golden are to bad.
2020-06-06 16:40
Agreed
2020-06-06 16:43
fnatic has become so underwhelming. At this point they would probably lose to heroic, big and even contact.
2020-06-06 16:41
Vit both pistols, hate this team tbf, overrated players carried by zywoo all days, was hoping for a fnatic win but I guess they're still in dogshit form
2020-06-06 16:41
2-1 vital
2020-06-06 16:41
#newVitality? They seem to be making the right tactical reads and plays.
2020-06-06 16:42
Bye golden hello lekro :]
2020-06-06 16:43
fnatic lose 3/4 pistols rounds and lose 3/4 force rounds f4cking bots
2020-06-06 16:43
#278
 | 
Hungary king1337_ 
Golden < Lekro
2020-06-06 16:43
ofc. fnatic has not enough firepower and instead of praccing hard brollan streams fpl rofl. Thats how they spend their time in a bootcamp instead of dming. Golden and JW are washed. + lekro sooner or later and +grux or so.
2020-06-06 16:44
1.11 live odds on Vitality? Damn normies are stupid. If this bet happens 1000 times I always pick Fnatic and still profit long term.
2020-06-06 16:44
perhaps but fnatic is litetal trash
2020-06-06 16:57
#282
 | 
Romania SkipG 
Fnatic no sign of life . Them and mouz
2020-06-06 16:44
#283
 | 
Kazakhstan Mirzhan 
322 leavs matter
2020-06-06 16:44
No krieg no btollan
2020-06-06 16:45
at this point they have to make changes asap, GOLDEN is not a t1 player and JW is trash as well.
2020-06-06 16:45
so bad
2020-06-06 16:46
Over 5.5 bomb explosion secured Thank u fnatic for sucking
2020-06-06 16:46
btw golden maybe give ur m4 to someone who can actually aim x)
2020-06-06 16:46
#295
 | 
Norway jt2132 
of who is not retarded
2020-06-06 16:47
krimz or brollan
2020-06-06 16:47
#371
 | 
Norway jt2132 
brollan everyday
2020-06-06 16:58
Fnatic is just straight up pathetic atm, they're in bootcamp and can't even win a map against shitality who struggle against dignitas grandpas
2020-06-06 16:46
#311
 | 
Ukraine ksay 
wdym vitality's current form is much better
2020-06-06 16:52
Vit is inconsistent as fuck, and I guess you mean zywoo's current form, because we can't even consider them as a team. + thats my whole point, fnatic is playing so dogshit out of nowhere since road to rio that we even consider garbage teams like vit as favorite against them, same energy as for mouz and navi
2020-06-06 17:06
#400
 | 
Ukraine ksay 
well then you shouldn't be surprised or upset about the result Vita struggling against DIG means nothing. fnatic in their best struggled against DIG and it's not like bootcamp is super advantageous when the reason u get there is not to play a tournament but because you are bad af currently
2020-06-06 17:18
Lmao so you don't even know what a swedish derby implies and want to discuss CS out there, don't know if you're a newfag or you were just tired but this is seriously disappointing
2020-06-07 10:12
#440
 | 
Ukraine ksay 
pfffffff let's pretend it's all about swedish derby and ignore it completely. way to go. yeah and i forgot that NIP's core aways had good results against Astralis because "scandinavian" derby. even DIG had 16-19 map agains AST at road to Rio.
2020-06-07 11:02
#294
 | 
Poland Nexus2112 
Nice 2v4 fucknatic
2020-06-06 16:46
It's just so easy for Zywho
2020-06-06 16:47
yeah golden staying there after 1st frag was really fucking necessary
2020-06-06 16:47
#300
 | 
Turkey yasiN_ 
Garbage Fnatic pure Garbage
2020-06-06 16:47
lol, apex igl is literally running around Fnatic with these calls
2020-06-06 16:47
Fnatic is shit. They get beat by all the good teams now. Can't even grab a CT side round. Wow
2020-06-06 16:47
what a blood bath ..
2020-06-06 16:48
Tactically outplayed but winning a round by someone killing 3 people is so Fnatic
2020-06-06 16:49
#309
 | 
Romania SkipG 
Lol. Nice retake . Just throwing the weapons since there was no time to defuse
2020-06-06 16:51
Why dont these idiots just retreat and save their double awp to fight against 14?
2020-06-06 16:51
AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAAHAA
2020-06-06 16:53
XD WTF GoIden troIIed so much
2020-06-06 16:54
GOLDEN ARE YOU IDIOT?
2020-06-06 16:53
GOLDEN HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA
2020-06-06 16:53
Fnatic look like shit
2020-06-06 16:53
of course when I bet on over golden does stupidest shit ever LMAO
2020-06-06 16:53
#318
arT | 
Europe t.o.p 
GOLDEN LITERALLY THREW HAHAHAHA
2020-06-06 16:53
#319
 | 
Romania SkipG 
Let go of defuse with 1 sec left . Ahaha
2020-06-06 16:53
Even when u hear your opponent reloading and u go for duel for kills and lose that duel also LUL #just_golden_things
2020-06-06 17:02
Gg fnatic. Daammmn
2020-06-06 16:53
why the fuck would you get off the bomb at 0.90... most braindead play I have ever seen
2020-06-06 16:53
I don't believe in matchfix but it feels like some1 bought of golden with that 1
2020-06-06 16:53
#323
 | 
Denmark Fersko 
Aight Golden has autism.
2020-06-06 16:53
wtf golden???!??!?!?
2020-06-06 16:53
#325
 | 
Albania suicide_inc 
NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED????????????????????????????????? NOT RIGGED?????????????????????????????????
2020-06-06 16:53
What the fuck golden you ifiot?
2020-06-06 16:53
OMEGALUL GOLDEN
2020-06-06 16:53
blatant throw
2020-06-06 16:53
#329
 | 
Poland Nexus2112 
2v1 vs rpk oh cmon!
2020-06-06 16:53
#330
 | 
Israel namiiat 
damn golden you must have autism
2020-06-06 16:53
#332
 | 
Lithuania KingOfPing 
Golden :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2020-06-06 16:53
this is harsh
2020-06-06 16:54
Ahahahhahahahahahahah what a throw
2020-06-06 16:54
silver LUL
2020-06-06 16:54
LMAOOOO Golden 2 IQ
2020-06-06 16:54
I think that might be the most braindead play that I have ever seen in pro cs actually
2020-06-06 16:54
#339
 | 
Bulgaria GNMitev 
Golden make it easy , just quit ......
2020-06-06 16:54
#356
 | 
Norway jt2132 
throw
2020-06-06 16:57
rofl golden, wtf? less than 2 secs to defuse and u cant stick it
2020-06-06 16:54
Less than 1 actually
2020-06-06 16:57
Golden 1000iq
2020-06-06 16:54
#343
 | 
India csgo_veteran 
Krimz OmegaLUL
2020-06-06 16:54
G OMEGALUL DEN Took the l
2020-06-06 16:55
#345
 | 
Russia Kamunist 
2020-06-06 16:56
#351
 | 
Russia Dude_Love 
xD
2020-06-06 16:55
#346
 | 
United States MossSauce 
Of course that fucking happens for vitality, it’s amazing to me how lucky they get game after game
2020-06-06 16:55
#352
 | 
Norway jt2132 
how good the scripts are*
2020-06-06 16:55
#389
 | 
United States MossSauce 
Tru tru, script is always for vitality tho, can’t remember the last time they lost a game in such fashion
2020-06-06 17:04
how good zywoo is*
2020-06-06 17:17
Golden moron...... hold defuse for 9.5 sec.... then he left and go for fight.... such a faggot
2020-06-06 16:55
golden just bet against himself
2020-06-06 16:55
#196 Follow the Boss 😎
2020-06-06 16:55
No fucking way. Golden bet on VIT or what? There is no explanation for such shit, man! FUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2020-06-06 16:56
gg godwoo too strong
2020-06-06 16:56
#358
 | 
Brazil yagojmm 
GOLDEN YOUR MOTHERFUCKER
2020-06-06 16:57
Cya in 10 kid
2020-06-06 17:00
zywoo beastmode again
2020-06-06 16:58
#360
BnTeT | 
Indonesia lukerey 
im pretty sure he's going back to fnatic academy after this match. jeez less than 1 second goldeeeen omg.
2020-06-06 16:57
Maybe piggy is going back to mcdonalds too.
2020-06-06 17:00
What an assblasting. Done w fnatic. They're shit lately
2020-06-06 16:57
#362
Frankie | 
Europe xumpy 
what a waste of bootcamp lol
2020-06-06 16:57
0.9 sec defuse xDD
2020-06-06 16:58
let's go!! great win
2020-06-06 16:58
#365
 | 
Lithuania KingOfPing 
golden is on next level trolling :DDDD the real MVP :DDD
2020-06-06 17:00
#366
 | 
Hong Kong RiggedCS 
ez odds ROFL
2020-06-06 16:58
2 round for CT Fnatiiiiic is disband
2020-06-06 16:58
7 rounds on ct side on 2 nuke and inferno combined, wp
2020-06-06 16:59
woohoo, now Vitality only needs to win 1 more Bo3 to get a ticket into Blast main event
2020-06-06 16:59
#374
f0rest | 
Bosnia and Herzegovina veasih 
Fnatic KEKW
2020-06-06 16:59
#375
arT | 
Europe t.o.p 
ZywOo #1
2020-06-06 16:59
0/8
2020-06-06 17:00
#376
 | 
China ZerOck 
gg
2020-06-06 16:59
#380
 | 
Indonesia rezrex 
9.2 defuse then decide to not to stick with it KEKW
2020-06-06 17:00
TOP 3 TEAM, can't win 1 map
2020-06-06 17:02
Golden need to be investigated for matchfixing. That was clearly a throw from him.
2020-06-06 17:03
how much?
2020-06-06 17:04
fnatic can’t win 5v1 kek
2020-06-06 17:03
I've never been so much angry like i'm so much now with GOLDEN. What a fucking mother fucker!
2020-06-06 17:04
fnatic had other plans today and wanted to end it fast as it seems. JW rushing to his GF on saturday to have some juicy time outside the game. it's easier to hit too, target will move towards your big gun itself.
2020-06-06 17:05
bot apex xD
2020-06-06 17:10
ez for the goat
2020-06-06 17:16
2020-06-06 17:17
Another day another match for ZywOo to carry on his back.
2020-06-06 17:34
Zywoo is playing at the highest level we’ve ever seen someone play cs.
2020-06-06 17:49
#404
autist | 
Spain JonnyE 
S1mple says hello
2020-06-06 17:55
Who?
2020-06-06 18:11
#406
 | 
Spain Atium_ 
Let's say things how they are , 5 or 6 months ago s1mple and Zywoo were playing like shit ,but nowadays they are both doing plays that are sick. They both are on fire lately doing things that are nuts i wonder how much time will this last.
2020-06-06 18:18
#424
 | 
Turkey qmsnn 
Expected.fnatic and mouz r racing for which one is worse.
2020-06-06 18:46
#428
 | 
Europe tete4761 
+1 =)))))))
2020-06-06 20:09
#429
 | 
Lithuania Ufasas 
unbelievable luck, they nearly lost to Dig, should have lost to Dig , and gone home , but no, now they doing some random winnings against Fnatic and such, now they get Nip, no way they can win this, they should stop trying at all, even if they win, Ence will figure out these luckers Vita easily
2020-06-06 21:14
#431
Maka | 
France Barburo 
Malding
2020-06-06 22:12
#433
 | 
Turkey qmsnn 
They won't play w ence 2 finalist and 3rd place will go finals..
2020-06-06 22:44
#436
 | 
Lithuania Ufasas 
ok then, they will stop in semi then
2020-06-07 02:13
#439
 | 
Turkey qmsnn 
i mean there will be no final vita play ence if both loose semi than for third place decider match will be ence vs vita only
2020-06-07 10:22
zywoo back
2020-06-06 21:39
#441
 | 
United States Psko_ios 
Zywoo not normal
2020-06-07 11:06
2020-06-08 12:02
Login or register to add your comment to the discussion.