18:20
22nd of June 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Quarter-final. Winner advances to cs_summit 6 Europe. Losing team goes to a secondary single elimination bracket.
1. fnatic removed Vertigo
2. Heroic removed Overpass
3. fnatic picked Train
4. Heroic picked Nuke
5. fnatic removed Inferno
6. Heroic removed Dust2
7. Mirage was left over
Train
fnatic
16
(6:9; 9:6) (1:4)
Heroic
19
Nuke
fnatic
10
(10:5; 0:11)
Heroic
16
Mirage
fnatic
-
Heroic
-
Rewatch
OtherBeyondTheSummit (Map 1 - Train)Vod
OtherBeyondTheSummit (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | TeSeS - ACE (from an initial 2vs5 situation)
M1 | stavn - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 OT | flusha - MP9 ACE
M2 | niko - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill - pistol round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
37-41 -4 78.4 67.2% 1.01
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
42-47 -5 73.4 62.3% 0.97
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
39-46 -7 69.6 67.2% 0.90
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
30-43 -13 62.6 73.8% 0.87
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
37-43 -6 61.3 57.4% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Martin 'stavn' Lund
stavn
49-39 +10 87.4 70.5% 1.24
Denmark
Nikolaj 'niko' Kristensen
niko
46-34 +12 77.0 70.5% 1.20
Denmark
René 'TeSeS' Madsen
TeSeS
45-40 +5 75.7 75.4% 1.17
Denmark
Casper 'cadiaN' Møller
cadiaN
43-37 +6 74.8 67.2% 1.12
Denmark
Johannes 'b0RUP' Borup
b0RUP
36-36 0 64.9 70.5% 1.02
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
25-22 +3 75.7 71.4% 1.07
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
21-23 -2 83.6 65.7% 1.05
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
23-23 0 65.5 57.1% 0.99
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
19-28 -9 69.9 60.0% 0.83
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
17-23 -6 55.0 71.4% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
René 'TeSeS' Madsen
TeSeS
30-21 +9 79.2 71.4% 1.30
Denmark
Martin 'stavn' Lund
stavn
27-20 +7 90.3 68.6% 1.23
Denmark
Casper 'cadiaN' Møller
cadiaN
22-23 -1 68.4 62.9% 0.98
Denmark
Nikolaj 'niko' Kristensen
niko
22-21 +1 64.0 62.9% 0.97
Denmark
Johannes 'b0RUP' Borup
b0RUP
18-20 -2 56.8 68.6% 0.97
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Ludvig 'Brollan' Brolin
Brollan
23-19 +4 78.1 65.4% 1.18
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
16-18 -2 71.3 69.2% 0.96
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
13-20 -7 72.8 76.9% 0.93
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
14-20 -6 55.6 57.7% 0.71
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
14-24 -10 61.5 61.5% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Nikolaj 'niko' Kristensen
niko
24-13 +11 94.5 80.8% 1.52
Denmark
Casper 'cadiaN' Møller
cadiaN
21-14 +7 83.3 73.1% 1.34
Denmark
Martin 'stavn' Lund
stavn
22-19 +3 83.6 73.1% 1.26
Denmark
Johannes 'b0RUP' Borup
b0RUP
18-16 +2 75.8 73.1% 1.08
Denmark
René 'TeSeS' Madsen
TeSeS
15-19 -4 71.0 80.8% 1.00
Top player in match
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
? > ? EZ.
2020-06-15 19:27
#3
Frankie | 
Turkey Orion1d 
4 BIG
2020-06-20 17:42
EZ 4 ENDPOINT
2020-06-18 12:29
#4
 | 
United States the_hitman 
FNC vs Heroic
2020-06-20 17:48
WHO VS WHO ???
2020-06-22 08:31
Fnatic 2-0
2020-06-22 18:02
xD ok dreamer
2020-06-22 18:05
1.8 on fnatic? Lol ez money
2020-06-22 18:03
#225
 | 
Denmark Kon10R 
"Lol" and "ez" was incorrect. "Money" was correct.
2020-06-22 20:32
Rip
2020-06-22 20:33
#9
 | 
Tunisia Sk1zo10 
Train Nuke Mirage or inferno 2-1 for fnatic
2020-06-22 18:07
No way heroic picks train against fnatic. Maybe inferno
2020-06-22 18:09
#16
 | 
Tunisia Sk1zo10 
Fnatic ban vertigo heroic ban overpass fnatic picked train heroic picked nuke Fnatic ban dust 2 and then heroic will choose between mirage or inferno
2020-06-22 18:13
Heroic pick first
2020-06-22 18:14
#23
 | 
Tunisia Sk1zo10 
Same thing
2020-06-22 18:16
#11
EliGE | 
United States Jono13 
Go go fnatic
2020-06-22 18:10
#12
 | 
Canada reeeZ75 
fuck bet365 they are always late AF for csgo
2020-06-22 18:10
1xbet like snail
2020-06-22 18:13
Betway like a sloth
2020-06-22 18:16
#13
 | 
Russia banyuk 
Fnatic lost to Norda, change my mind 2.4 heroic worth a shot
2020-06-22 18:10
agreed++
2020-06-22 18:17
#14
 | 
Chile gentleeH 
fnatic 2-0 on inferno and overpass/dust2
2020-06-22 18:10
#15
 | 
Germany Schurrle 
Another joke.
2020-06-22 18:12
#18
 | 
Germany ConAction 
who picks first map?
2020-06-22 18:14
Fnatic / Train
2020-06-22 18:14
No stream in english? ...in a match between Fnatic & Heroic is just beyond ridiculous...
2020-06-22 18:16
hunden awping on warmup
2020-06-22 18:18
#26
arT | 
Europe t.o.p 
EZ fnatic
2020-06-22 18:19
#221
 | 
Denmark Kon10R 
Yup.
2020-06-22 20:31
ahahahahahahaha fnatic let them pick nuke ahahahahahahahhaha
2020-06-22 18:20
Heroic takes a map here??
2020-06-22 18:20
Fnatic from absolute major legends to struggling in the bottom of online qualifiers for the major
2020-06-22 18:27
World rank #2? 🤮
2020-06-22 18:29
#32
NiKo | 
Namibia djstronk 
5-0 to 5-7
2020-06-22 18:30
16-10 for heroic...fnatic...typical their matchfix
2020-06-22 18:32
Brolan bot
2020-06-22 18:37
Watch Heroic piss away this 7-2 lead -> 7-8. The most classic of all classics
2020-06-22 18:38
#37
 | 
India mafiagoo 
Ryan Started the Fire
2020-06-22 18:43
Here it comes as predicted 😎👍 ez for god igl Golden
2020-06-22 18:44
ofcuz Fnatic lose 3 v 5 not vice versa
2020-06-22 18:49
#40
Golden | 
Germany AdiZen 
that last round will be their doom expect a 16-14 boys
2020-06-22 18:50
Last round of half = fnatic want lose
2020-06-22 18:50
16-10 heroic
2020-06-22 18:51
legit unwatchable
2020-06-22 18:53
OMG JW pls leave the game
2020-06-22 18:53
#45
 | 
Germany BIG_SMOKER 
is fnatic going to lose vs this clown ass team? lmao nvm they don't want to win
2020-06-22 18:54
#46
NiKo | 
Namibia djstronk 
5v2 :D fcknatic
2020-06-22 18:56
#47
 | 
Latvia Natsuu1 
GOD TeSeS
2020-06-22 18:56
5vs2 and fanatrash can’t kill teses hahah
2020-06-22 18:56
IDK this is just matchfix ....nothing more
2020-06-22 18:56
WAT DOINK FNATEC
2020-06-22 18:56
#2 in the world, Lol trash dognatics 🤮
2020-06-22 18:57
FNATIC loosing 2v4,2v5;I have seen all
2020-06-22 18:57
how many advantages has fnatic thrown now?
2020-06-22 18:57
Fnatic omg,,, JW from BEHINDE can t kill, lose 5 vs 2 omgggg GG
2020-06-22 19:01
#56
 | 
Germany BIG_SMOKER 
ofc fanashits set up this game for heroic and they gonna destroy any possible team in a lower bracket to qualify wp summit
2020-06-22 19:01
fnatic with better weapons or man advantages > bots fnatic with worse weapons or man disadvantages > silvers
2020-06-22 19:01
#58
NiKo | 
Namibia djstronk 
idk if fnadick can still win xD 16-14 maybe?
2020-06-22 19:04
not only fnatic have been dogshit online but the amount of rounds they throw is quite unreal
2020-06-22 19:05
Heroic on Nuke against Fnatic @2,10 should be a good pick I guess!
2020-06-22 19:07
CADIAN VAC?
2020-06-22 19:08
FNATIC ARE MATCHFIXERS. CLOSED.
2020-06-22 19:10
#63
NiKo | 
Namibia djstronk 
lose to glawks fnadick? wtf
2020-06-22 19:11
#64
 | 
Slovakia Pepo)) 
actually lost to glawks
2020-06-22 19:12
#65
NiKo | 
Namibia djstronk 
Hey herodick if this goes OT you will lose end it now
2020-06-22 19:13
Well played match fixing shitheads 5vs2 5vs3 4vs2 4vs2 and a lost vs fucking glocks
2020-06-22 19:13
#72
NiKo | 
Namibia djstronk 
5rounds wasted xD including pistol round
2020-06-22 19:15
IDK HOW but they will still win this,just FNATIC
2020-06-22 19:19
FNATIC DISBAND PLS
2020-06-22 19:14
WE LOST TO GLAWKS
2020-06-22 19:14
GLAWCKED
2020-06-22 19:14
#70
 | 
Germany Constikdw 
Glocks....
2020-06-22 19:14
#71
 | 
India mafiagoo 
gtyhj wtf
2020-06-22 19:16
That why i don't have any respect for Fnatic..
2020-06-22 19:16
#74
 | 
India mafiagoo 
Fnatic fully tilted malded looking shaky and down easy 2-0 for heroic
2020-06-22 19:17
#75
NiKo | 
Namibia djstronk 
GG OT fucking heroidick retard both are retard team haha clowns
2020-06-22 19:17
Fake cumbak
2020-06-22 19:17
Kekw
2020-06-22 19:20
16-14 classic handicap matchfix
2020-06-22 19:18
15-10 -> 15-19 the deja vu of first map against Endpoint. Overtimes always end 4-0 😎👍
2020-06-22 19:18
15-10 Throw 4v3 15-15 FUCKING MATCH FIXERS
2020-06-22 19:19
omg Heroic
2020-06-22 19:19
2-1 for fnatic cause they are shitheads and only play when they are against the wall
2020-06-22 19:19
15-10 3v2 afterplant golden lifeshots to 15-15...........
2020-06-22 19:20
Everyone in this thread already knows it's going to be 19-15 for fnatic. Calm down, no need to worry
2020-06-22 19:20
For Heroic
2020-06-22 19:21
#86
 | 
Latvia sexic 
322 100%
2020-06-22 19:21
#79 BURN IN HELL HEROIC
2020-06-22 19:21
losing all those 3v4 2v4 5v2 5v3 rounds and still OT,HOW FNATIC
2020-06-22 19:21
Heroic thrash,not surprised fnatic wins
2020-06-22 19:22
Fnatic bettor get baited AHAHAAHAHA
2020-06-22 19:23
CADIAN PLS CHEAT OFF,stop killing smokes
2020-06-22 19:24
fllushaCSGOD
2020-06-22 19:24
Mp9 ace, trashroic
2020-06-22 19:24
flusha buys mp9 in ot and gets ace xd
2020-06-22 19:24
#96
 | 
Latvia sexic 
lost to mp9
2020-06-22 19:24
#97
Golden | 
Germany AdiZen 
golden is such a legend
2020-06-22 19:25
What's with flusha playing with mp9 only
2020-06-22 19:25
Ty fnatic that u are so retarded!
2020-06-22 19:26
19-16 :) nice bait Fnadick
2020-06-22 19:26
Really dickedhead retards
2020-06-22 19:27
HOW MUCH!?!?
2020-06-22 19:32
omg why u guys so stupid kids ans always type HOW MUCH) LOL
2020-06-22 19:39
all that comeback bs after losing both pistol just for that lol, next time stop losing every 5v3 like retards maybe
2020-06-22 19:28
Burn in hell fnatic Good strategy to play mp9 only in ot Scam ass washed up “legends”, fix more games
2020-06-22 19:29
i just wanna slap them so hard
2020-06-22 19:29
HOW MUCH!?!?
2020-06-22 19:32
Looks like fnatic worst t1 team now
2020-06-22 19:29
#107
 | 
Europe 7174 
Fnatic trash on nuke
2020-06-22 19:29
whats wrong with Fnatic? i have no idea lmao . look godlike against MALDING LIONS but get stomped by HEROIIIIIIIIC who lost to VP luls
2020-06-22 19:30
fnatic, ranked #2 in the World. Imagine not watching CS and coming to this site and reading the ranks. Such a racket. HLTV you scumbags. Don't think I didn't notice one of your admins trying to access my amazon account. As if I fucking use Amazon or that email address for anything valuable.
2020-06-22 19:33
#110
 | 
Indonesia tasikman 
no English Stream?
2020-06-22 19:31
#112
NiKo | 
Namibia djstronk 
Fnatic will take Nuke easy
2020-06-22 19:32
ez
2020-06-22 19:33
#113
 | 
Denmark Ulver 
You are all a bunch of whining gamblers.
2020-06-22 19:32
HOW MUCH!?!?
2020-06-22 19:33
who's gambling? We just woke up and are having breakfast enjoying the shit show.
2020-06-22 19:33
Heroic 1-0 next map nuke 1.45 odds ahahahahaha
2020-06-22 19:33
#120
 | 
Poland JKG 
Fnatic will 2-1 this probably They always throw one map just to win 2-1 They have like literally two 2-0 wins in last months
2020-06-22 19:34
Not this time bro...scenaro 2-0...it's clear
2020-06-22 19:36
Fnatic have lost 5 straight on Nuke. Gonna take a piece on Heroic to close this out here -106.
2020-06-22 19:36
What a shitshow...paid actors
2020-06-22 19:42
SOMEONE CALL POLICE PLS,tier 1 team can't lose so much 2v5,they just bet against themselves
2020-06-22 19:44
pistol round next map,2 v 5 again
2020-06-22 19:44
1-0 Throw 5v4 vs force 1-5 MATCH RIGGERS
2020-06-22 19:45
nice heroic, lose vs fnatic on nuke hahaha fucking morons
2020-06-22 19:47
Hope these assholes get cancer & die more FUCKINF OBVIOUS THROW
2020-06-22 19:51
again 2 v 4
2020-06-22 19:50
5-2 3-1 and 4-2 lose lultic top2
2020-06-22 19:51
Look how fnatic will lose 16-14 or maybe 16-10....their 5-1 just a bait
2020-06-22 19:51
#135
NiKo | 
Namibia djstronk 
chill ez map 2 fnatic
2020-06-22 19:52
fnatic will choke
2020-06-22 19:57
#146
 | 
CIS NaviMadFan 
Go support your cs pussy players from sweden
2020-06-22 20:03
i said the will choke are you retarded ?
2020-06-22 20:04
#163
 | 
CIS NaviMadFan 
I do not talk about fnatic. I am talking about you favorite cs go players in profile
2020-06-22 20:13
i like bootys
2020-06-22 20:14
Borup imbecile
2020-06-22 19:54
Gg borup fucking fnatic
2020-06-22 19:57
losing to cadian = suicide
2020-06-22 19:58
Literally every round is decided on afterplant smoke spam
2020-06-22 20:01
Also watch fnatic lose their 7-2 lead -> 7-8 as usual 😎👍
2020-06-22 20:02
#144
 | 
Poland JKG 
JW is so fucking stupid...
2020-06-22 20:02
I suggest fnatic to disband if they seriously lose to this shit, don't even care its online at this point
2020-06-22 20:03
Ez heroic 2-0
2020-06-22 20:04
yeah fnatic why eco when you can force and lose again
2020-06-22 20:05
just buy every round hahah idiots
2020-06-22 20:05
Here comes the famous half choke 🦍🦍
2020-06-22 20:05
Fnatic , the god of bet! Don't they have food?
2020-06-22 20:07
nice idiots heroic 5vs3 on eco hahaha what a trash
2020-06-22 20:09
should be ez half but they choked hard lol
2020-06-22 20:09
lol i just put my bet on 7-5 on Heroic and next round lose vs 1 aka, lol so fucking unlucky
2020-06-22 20:09
you are not the only one xD
2020-06-22 20:11
You are still gonna win, fnatic t side nuke is trash
2020-06-22 20:12
i hope so bro, but anyway it as so unlucky) thanks) :*
2020-06-22 20:19
lose nuke to fnattic ahhAHAHHAHAHA
2020-06-22 20:10
lets lose more eco/forces fking bots
2020-06-22 20:10
7-5 somehow u lose full eco 5v3 instead of 7-8 or 8-7 u have 5-10...
2020-06-22 20:11
this called noobs
2020-06-22 20:12
lmao wtf are you doing
2020-06-22 20:12
fnatic have the most garbage nuke t side Ive ever seen, lets see if online cs change the logic and they suddenly know how to play it
2020-06-22 20:17
the answer is: no Holy fuck do they look stupid
2020-06-22 20:18
T side nuke is the reason they have lost 5 straight on it. All that time off to fix it, didn't happen.
2020-06-22 20:23
And they're in bootcamp since last 3 weeks, this is just getting pathetic at this point
2020-06-22 20:26
I took Heroic on Nuke mostly because Fnatic's issues lately. Even the rounds they are winning on T side on Nuke are because somebody steals it for them late round chaos. Game plans? It looks like there are none.
2020-06-22 20:30
Even online CS doesn't excuse them at this point, this is just horrible to watch and they look dead inside. They will need a change for sure
2020-06-22 20:35
I only know online cs. I migrated from sports betting to CSGO due to many of my spring sport leagues were either cancelled or put on hold. I guess I will have to tread lightly when they get back to LAN. Everyone says it is different.
2020-06-22 20:43
Son of a bitch fat pig throw hard
2020-06-22 20:18
lulnatic
2020-06-22 20:18
And they throw it hahaha so unexpected
2020-06-22 20:19
I hope they die for this throw
2020-06-22 20:21
Endpoint> fnatic lol
2020-06-22 20:21
name checks out lets go heroic
2020-06-22 20:23
#174
 | 
Poland JKG 
this shit team is pathetic
2020-06-22 20:23
16-10
2020-06-22 20:23
World rank 2 What kind of bullshit is it?
2020-06-22 20:23
#190
 | 
Moldova OptimusBlyad 
Do you live in previous week?
2020-06-22 20:26
#208
 | 
Slovakia tancosta 
unfortunately, it is true... u can she the power of number "2" team :D
2020-06-22 20:30
#2??? Fck fnatic. Pls disband 🤮
2020-06-22 20:23
Wow Fnatic so trash
2020-06-22 20:24
#248
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:35
10-5 10-16 xD top2 fnatic lmao
2020-06-22 20:24
And this Swedish fags will rip off my combo once again...I miss the old times when players were playing not for the money but for greatness. Now every fcking team no matter the tier is selling their mothers for some cash... Dogs
2020-06-22 20:25
fnatic barely won against nordavind bro, they are dogshit
2020-06-22 20:26
Look them now owning everyone in the lower bracket these dogs are just printing cash right now
2020-06-22 20:33
Shitlions and fnatic are challenging for who is more shitier mate gg
2020-06-22 20:31
rly hope they will didnt qual to summit , so fucking bad
2020-06-22 20:25
10 kills in 7 rounds Impressive Solid paychecks are coming to their accounts after the game is over
2020-06-22 20:26
#243
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:35
Fnatic barely beat tier5 Nordashit Did someone expect them win over Heroic ?
2020-06-22 20:26
#191
 | 
Latvia IzzoR 
at least they got out of top 5. next week they should be out of top 10. dead team
2020-06-22 20:27
#186
 | 
Europe H1P_STER 
DOGNATIC KEKW
2020-06-22 20:26
#187
 | 
Poland JKG 
I cant describe how much I hate them ...
2020-06-22 20:26
#240
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:34
it's so obvious valve does nothing Omg
2020-06-22 20:26
haha how much ?
2020-06-22 20:27
Your son of a bitch mom
2020-06-22 20:28
baguette chill your 10 $
2020-06-22 20:28
Ok flame hope for you cancer to
2020-06-22 20:31
#207
 | 
Latvia IzzoR 
team with 88% winrate wins over fnatic that havent won nuke in months. VALVE PLEASE DO SOMETHING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2020-06-22 20:30
FUCKING DOGS...GGBET VS RIVALRY.... JW Krimz Flusha LEGENDS? They just sons if a bitch
2020-06-22 20:28
#238
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:34
#196
JW | 
Sweden ScineLyy 
niko - borup these bots will never show up at lan :D online cs..
2020-06-22 20:28
Flag and flair checks out
2020-06-22 20:29
#236
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:34
#200
 | 
Asia editz107 
Cry is free
2020-06-22 20:29
cry is free swedicuck Denmark >>>>>> sweden
2020-06-23 15:56
#197
 | 
Slovakia tancosta 
What a trash play and number two team really ??? trash
2020-06-22 20:29
They are actually ranked #6, but HLTV scams a lot of people with their shit sometimes.
2020-06-22 20:31
#235
 | 
Slovakia tancosta 
still loosing to Heroic... has no sense it's like Barcelona loosing Espanyol :D nonsens CSGO is so unstable... sorry to say but no respect in ranking
2020-06-22 20:34
The rank system is the biggest part of the racket, that's why this website is valuable to bookies/tournaments. If you can obfuscate from the public, then that's more percentages in their favor. It's a big deal in other sports, as to avoid fraud.
2020-06-22 20:38
#263
 | 
Slovakia tancosta 
u re right man, I do not bet on e-sport coz of really high corruption, not saying that this match was fixed but if u have watched lootbet tournaments then u probably know what I am talking about...
2020-06-22 20:48
Of course. All I can say is I can't wait until sports start back, I probably won't watch CS ever again. It was a good game back in the day, but I have to move on with my life.
2020-06-22 21:33
gj fnatic, top 2 hltv can`t take even a map against 24
2020-06-22 20:29
mamy ebal fnatic 0 fleshek pod lyuboi vihod
2020-06-22 20:29
shas bi na fnatic na nuke stavit hahahahhahah zaslujennij loss
2020-06-22 20:30
blya bro i ne govori, stavil na fnatic posledniy raz poltora mecyaca nazad, nahyia ya pro nih vspomnil)
2020-06-22 20:31
SWEDEN CS KEKW
2020-06-22 20:29
Fnatic gods ez mani heroic
2020-06-22 20:29
ez 3.09 odds on map 2 thx heroic i cant believe that fluketic can win nuke ez bet
2020-06-22 20:30
There is a lot of money to be made here, most Top teams don't show up Monday thru Wednesday. I've said it before, I'll say it again.
2020-06-22 20:30
Nice boys
2020-06-22 20:30
#209
 | 
Poland JKG 
These dogs have 0 shame, they just don't give a single fuck about anything Fnatic players are just pathetic
2020-06-22 20:30
#234
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:34
Lol seems you're the one crying, need a pacifier?
2020-06-22 22:37
FNATIC DISBAND
2020-06-22 20:30
#231
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:33
EZ JOHANES b0RUP TEAM
2020-06-22 20:30
JW from cheating to match fixing Decent player
2020-06-22 20:30
Matchfixing? They are literally so bad that they dont even need matchfixing
2020-06-22 20:32
They don’t even try to win so why would have they even tried to show some skills?
2020-06-22 20:35
#246
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:35
This was BY FAR the most garbage t side ive ever seen, no words to describe fnatic atm
2020-06-22 20:31
#216
 | 
Latvia IzzoR 
error 404 T side not found
2020-06-22 20:31
I HATE FNATIC!!!!
2020-06-22 20:31
#232
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:34
Fnatic, 2 bomb plants in 11 rounds, yikes.
2020-06-22 20:32
fnatic has became so bad. Almost losing to nordavind and now stomped.
2020-06-22 20:33
#229
 | 
India mafiagoo 
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
2020-06-22 20:33
#260
 | 
Spain BlaNcoW 
+1
2020-06-22 20:42
#230
 | 
Russia ZzzonkeDD 
OMEGALUL
2020-06-22 20:33
Fnatic are legit not gonna qualify for the major AGAIN.
2020-06-22 20:34
One of big col or fnc don’t qualify
2020-06-22 20:34
Hopefully all of them except big
2020-06-22 20:35
#257
tabseN | 
Sweden wyv0 
BiG qualified already
2020-06-22 20:39
#241
 | 
Slovakia tancosta 
Fnatic is such a shit team - has been proved
2020-06-22 20:35
#244
 | 
India mafiagoo 
cry is free
2020-06-22 20:35
#249
 | 
Slovakia tancosta 
u cry with your mum and watching simsons :D
2020-06-22 20:36
#252
Brollan | 
United States jax9 
They're a shit team though. They might still qualify as a fifth team but definitely not win the summit
2020-06-22 20:37
#253
 | 
Slovakia tancosta 
I do not expect that ofc... deffo not winning it
2020-06-22 20:37
#258
Brollan | 
United States jax9 
It's a major i assume?
2020-06-22 20:39
HEROIC STREAK FROM CT SIDE
2020-06-22 20:35
#250
Brollan | 
United States jax9 
the qualifier map layout is cool. Fnatic, contact & potentially complexity still have a chance to qualify
2020-06-22 20:36
#251
 | 
Switzerland x676 
Fnatic say good bye to Major!!!!
2020-06-22 20:36
Can not believe that
2020-06-22 20:37
#255
 | 
Asia mocity123 
LMAO
2020-06-22 20:38
Fnashit.
2020-06-22 20:40
#262
 | 
Spain BlaNcoW 
fnatic in 2020 lul
2020-06-22 20:43
Jw in 2020 kekw
2020-06-22 22:40
Fnashit
2020-06-22 20:49
2nd time in 3 days a team loses a half 0-11. Pretty fucking sick, LOL.
2020-06-22 20:49
#266
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
SO EZ FOR HUNDEN!!!!!!
2020-06-22 20:51
0-11 half? Y I K E S
2020-06-22 20:58
Fnatic honey moon ended
2020-06-22 21:59
Ez for GOD HUNDEN
2020-06-22 22:39
imagine losing to cadian in 2020
2020-06-22 23:39
#274
 | 
Brazil Gunzel 
Lol
2020-06-23 01:02
#275
 | 
Hong Kong RiggedCS 
Ez
2020-06-23 02:17
GOD HUNDEN
2020-06-23 02:39
What was the odds guys??
2020-06-23 04:31
Login or register to add your comment to the discussion.