15:05
27th of June 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group A winners' match
1. G2 removed Overpass
2. GODSENT removed Mirage
3. G2 picked Train
4. GODSENT picked Nuke
5. G2 removed Inferno
6. GODSENT removed Vertigo
7. Dust2 was left over
Train
G2
6
(4:11; 2:5)
GODSENT
16
Nuke
G2
16
(11:4; 4:11) (1:4)
GODSENT
19
Dust2
G2
-
GODSENT
-
Rewatch
OtherBeyondTheSummit (Map 1 - Train)Vod
OtherBeyondTheSummit (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | JaCkz (3 AK) and kennyS (AWP) turn a 2vs4 situation in favor of G2 on the bombsite B offensive
M2 | zehN - 3 Glock HS kills on the Ramp offensive (2vs3 situation - pistol round)
M2 | kennyS - 3 AWP kills on the Yard defense (initial frags)
M2 | huNter- - 4 AK kills (3 HS) on the bombsite A Door defense (vs pistols)
M2 | STYKO's 1vs3 clutch attempt with 10 HP (T - post-plant situation) is denied by the the early defuse
M2 | STYKO - 4 M4A4 kills (2 HS) on the bombsite B defense
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
46-46 0 93.8 64.9% 1.17
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
38-46 -8 63.3 66.7% 0.89
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
31-42 -11 61.9 63.2% 0.85
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
27-46 -19 59.9 64.9% 0.73
Bosnia and Herzegovina
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
29-41 -12 57.0 56.1% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Asger 'Farlig' Jensen
Farlig
53-33 +20 100.5 84.2% 1.53
Slovakia
Martin 'STYKO' Styk
STYKO
53-33 +20 88.8 77.2% 1.36
Finland
Jesse 'zehN' Linjala
zehN
38-33 +5 74.3 71.9% 1.12
Montenegro
Pavle 'Maden' Bošković
Maden
44-35 +9 73.5 71.9% 1.08
Germany
Kevin 'kRYSTAL' Amend
kRYSTAL
32-37 -5 68.1 68.4% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
15-18 -3 66.2 68.2% 0.97
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
16-18 -2 61.9 68.2% 0.94
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
14-18 -4 78.6 54.5% 0.89
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
7-21 -14 54.3 50.0% 0.50
Bosnia and Herzegovina
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
5-20 -15 40.6 31.8% 0.28
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Asger 'Farlig' Jensen
Farlig
21-9 +12 108.5 95.5% 1.76
Montenegro
Pavle 'Maden' Bošković
Maden
25-11 +14 100.0 86.4% 1.59
Slovakia
Martin 'STYKO' Styk
STYKO
23-12 +11 105.0 81.8% 1.59
Finland
Jesse 'zehN' Linjala
zehN
13-11 +2 61.9 77.3% 1.07
Germany
Kevin 'kRYSTAL' Amend
kRYSTAL
12-14 -2 69.7 72.7% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
32-28 +4 103.3 71.4% 1.35
Bosnia and Herzegovina
Nemanja 'huNter-' Kovač
huNter-
24-21 +3 67.3 71.4% 1.04
France
François 'AmaNEk' Delaunay
AmaNEk
20-25 -5 63.4 74.3% 0.88
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
22-28 -6 64.1 65.7% 0.87
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
16-24 -8 59.2 60.0% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Asger 'Farlig' Jensen
Farlig
32-24 +8 95.5 77.1% 1.39
Slovakia
Martin 'STYKO' Styk
STYKO
30-21 +9 78.6 74.3% 1.22
Finland
Jesse 'zehN' Linjala
zehN
25-22 +3 82.1 68.6% 1.16
Germany
Kevin 'kRYSTAL' Amend
kRYSTAL
20-23 -3 67.2 65.7% 0.95
Montenegro
Pavle 'Maden' Bošković
Maden
19-24 -5 56.9 62.9% 0.79
Player of the matchwon with 73.8% of the votes
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#3
 | 
Romania ViolentJ
#G2ARMY
2020-06-24 16:57
#4
 | 
Switzerland Andro7789
Ez for G2 until the finals where they choke again Lets go boys
2020-06-24 16:59
EZ4G2
2020-06-24 17:30
Ez 4 g2
2020-06-24 17:31
dogsent
2020-06-24 17:33
#9
 | 
Hungary JokerPublic
#g2army comeon boys
2020-06-24 17:40
I can't see how godsent win this barring a crazy individual performance, g2's map pool is just way stronger. Also check out godsent's 8% winrate on inferno lol
2020-06-24 18:16
We did, but seems g2 didn't.
2020-06-27 15:40
ez stykooo
2020-06-24 18:52
Ez4G2-0 G2-0 ALLEZ G2 BOTSENT so trash team
2020-06-24 22:32
Ofc trolololo
2020-06-27 17:10
#351
 | 
Indonesia en1lykS
OK.
2020-06-27 17:11
gotsent home
2020-06-24 22:34
#15
 | 
France s2ptik
EZ KENNY
2020-06-24 22:55
Krystal to drop 0 bomb but godsent win anyway
2020-06-24 23:51
G2 2 - 1Godsent Godsent ban mirage G2 ban overpass Godsent pick nuke ( godsent win ) G2 pick vertigo ( G2 win ) Godsent ban dust 2 G2 ban train Inferno decider ( G2 win ) MVP >>> hunter
2020-06-25 00:22
No way they call it G2-0 for a reason
2020-06-27 09:41
Omg unexpected result. Gg godsent
2020-06-27 17:14
#18
 | 
Colombia NeekooSs
EZforG2
2020-06-25 04:21
Ez for best team in the world #G2ARMY
2020-06-25 12:39
#g2army
2020-06-25 21:41
ez g2
2020-06-26 12:02
Its gonna be ez4zehn
2020-06-26 20:22
+1
2020-06-26 20:59
haha nt
2020-06-26 22:06
Easy lmao
2020-06-27 17:57
#25
 | 
Germany limbocool
Krystal best german igl ever krystal > gob b
2020-06-27 01:40
Why do I have a feeling godsent will win this
2020-06-27 01:45
#27
 | 
United Kingdom JupiterACE
Same. G2 are probably a better team but I feel like Godsent will just show insane performance.
2020-06-27 01:49
They’ve hopefully had a lot of time to prepare for this event, however it would require great individual performances from all 4 of their players at the same time. If I was a betting man I would definitely fancy the odds on godsent
2020-06-27 01:52
you were right nice mens
2020-06-27 18:29
#362
 | 
Indonesia en1lykS
*cough* what a feeling
2020-06-27 17:12
GODprognoSTYK :-)
2020-06-28 07:11
#29
 | 
United States rawpog
That #1 ranking is fraudulent. Don't sleep on Godsent
2020-06-27 02:12
#30
arT | 
Europe t.o.p
EZ G2
2020-06-27 02:28
#31
 | 
New Zealand rzt
let's go godsent
2020-06-27 03:03
#32
 | 
Japan Sayon4Ra
G2-0 dogsent
2020-06-27 07:13
Let's go godsent I belive in you
2020-06-27 11:32
0/8 nt
2020-06-27 11:40
We'll see
2020-06-27 14:19
Nt for your nt
2020-06-27 17:10
#364
 | 
Indonesia en1lykS
nt
2020-06-27 17:12
#37
 | 
Sweden fastflop
Homesent has like 3 fans lmao
2020-06-27 11:37
#39
 | 
Armenia kingdavo
then in that case we will see 3 happy fans in a couple of hours
2020-06-27 11:45
+1 g2 lose leading 15-8 on ct mirage and then lost 0-2
2020-06-27 12:00
pieces of trashes, how are fuck they on top1
2020-06-27 12:01
how much
2020-06-27 12:45
#42
 | 
Portugal henriqS
KennyS 30 frags on vertigo incoming
2020-06-27 12:32
+1
2020-06-27 13:57
#43
 | 
Poland JKG
I am going G2-0 bet here I dont see how Dogsent would win a map here vs G2 with such a great map pool
2020-06-27 12:41
Picking Dust2 ?
2020-06-27 12:43
#46
 | 
Poland JKG
G2 is great on dd2 and they should win win easily vs Dogsent
2020-06-27 12:43
Geat on dd2 ? ok
2020-06-27 12:44
Are you saying that 39% WR on 17 maps is not great??
2020-06-27 14:25
tempted to do the same. how much u betting?
2020-06-27 12:44
#49
 | 
Poland JKG
IDK probably like 50$ on 2-0 G2 and some football matches
2020-06-27 12:44
good thing you didn't bet big on this one, eh
2020-06-27 23:28
If G2 looses this omg
2020-06-27 12:42
Godsent picks first right?
2020-06-27 13:09
Godsent should pick inferno if they really want to win
2020-06-27 13:11
+1 their inferno is insane, just look at stats... it's a free win
2020-06-27 14:22
Look at their matches instead all of them have been pretty close they even managed to win against faze whereas G2 are horrible on inferno and those stats have been farmed against tier 3 teams
2020-06-27 15:01
g2-0
2020-06-27 13:57
G2 should rape botsent like BIG raping everyone to show why they are higher ranked G2 2-0
2020-06-27 14:40
#61
 | 
Hong Kong RiggedCS
Yea but they are g2, you never know what will happen
2020-06-27 14:44
so rare to see 8% winrate map ty Godsent
2020-06-27 14:46
NoChance 4 Godsent
2020-06-27 14:56
#64
 | 
Hong Kong RiggedCS
You cant lose map to botsent, you cant
2020-06-27 14:59
Doesn't look promising mate rip the 2-0
2020-06-27 15:15
Maps?
2020-06-27 15:01
#67
 | 
Poland JKG
Weird maps TBH
2020-06-27 15:03
#68
 | 
Brazil lul321
Godsent with a farlig is a completely differnt team
2020-06-27 15:07
Yeah right
2020-06-27 15:09
#389
 | 
Indonesia en1lykS
+1 FarliGOD
2020-06-27 17:17
Why the F did G2 ban Inferno. This stinks.
2020-06-27 15:08
how the heck g2 pick train? i thought they will pick infer/vertigo :/
2020-06-27 15:15
imagine banning opponent's 8% winrate map
2020-06-27 15:15
Doesn't matter. Ez 2-0 win for G2, just wait.
2020-06-27 15:19
KennyS 1v9
2020-06-27 15:16
BAN INFERNO POG XDXDXD
2020-06-27 15:18
godsent inferno 12 maps 8% winrate *G2* Lets ban LOL too stronk
2020-06-27 15:19
I HOPE G2 LOSE AFTER THAT DH MASTERS PERFORMANCE LOL LETS GO GODSENT
2020-06-27 15:21
#79
 | 
Croatia nAmeless69
Why didn’t G2 pick Vertigo??? It’s their best map
2020-06-27 15:21
obviously throwing
2020-06-27 15:22
#87
 | 
Germany Foztinez
remember : 322 doesnt exist
2020-06-27 15:24
I don't know consider it as sarcasm or not
2020-06-27 15:25
9:2 2.1 for godsent match oko
2020-06-27 15:23
Styko left to check economy lmao
2020-06-27 15:23
Wow, g2 t side is pretty shit for a t1 team.
2020-06-27 15:23
ofc they pick train to ruin my 2-0 bet
2020-06-27 15:24
#91
 | 
Germany Foztinez
name checked out
2020-06-27 15:24
#85
 | 
Canada reeeZ75
godsent 2-0?
2020-06-27 15:24
#86
 | 
United Kingdom JupiterACE
G2 POG this is easy money thanks Godsent Devilwalk (PBUH)
2020-06-27 15:24
ty for 2.50 odds g2, godsent gods
2020-06-27 15:24
only 1st map and only 7-2.....
2020-06-27 15:25
11-2 ty for 2.50 odds
2020-06-27 15:26
#89
 | 
Poland JKG
just wow G2 RIP my 2:0 bet thank you a lot you absolute trash
2020-06-27 15:24
#92
 | 
Germany Foztinez
rip TC
2020-06-27 15:25
G02
2020-06-27 15:24
GODSENT HAVE GOOD CHANCES HERE
2020-06-27 15:25
#97
 | 
Denmark Dupreeeehh
seems like this french team needs to disband unfortunately
2020-06-27 15:26
hunter 1 kill 24 adr in 11 rounds
2020-06-27 15:26
#107
 | 
Romania SkipLD
He is allowed one bad game/map. He is topfragging most maps.
2020-06-27 15:27
#99
HS | 
Estonia qoznyyy
imagine losing to dogsent on ur own map pick
2020-06-27 15:26
#100
JD | 
Poland tutatek
g2 still garbage, nothing new
2020-06-27 15:26
#102
 | 
Poland JKG
and ofc this overrated trash hunter plays like shit when I bet on them <3333333
2020-06-27 15:26
#110
 | 
Ukraine Bettor228
1 bad game = trash Stupid bettor
2020-06-27 15:28
#103
 | 
United States Psko_ios
Hunter 1 kill? Never seen last year
2020-06-27 15:27
#104
 | 
Asia mocity123
3. G2 picked Train
2020-06-27 15:27
#106
 | 
India mafiagoo
3. G2 picked train
2020-06-27 15:27
5. G2 removed Inferno
2020-06-27 15:28
#109
 | 
India mafiagoo
scared of 8% winrate
2020-06-27 15:28
7. Dust2 was left over
2020-06-27 15:29
wow
2020-06-27 15:27
amanek watching netflix on second monitor
2020-06-27 15:29
#113
 | 
Russia Alar921
2-0 for dogsent XD
2020-06-27 15:29
it's godsent not botsent
2020-06-27 15:29
#115
 | 
United Kingdom Kmatty
Still a classic Godsent 2-1 Loss coming up
2020-06-27 15:29
fnotec lost 0-2 vs this
2020-06-27 15:29
nice map pick xD
2020-06-27 15:30
thanks God I don't bet G2 -1.5 BlessRNG
2020-06-27 15:30
MALDING G2 BETTORS WHERE U AT HAHAHA CRY HERE I WANNA SEE SOME TEARS
2020-06-27 15:30
#124
 | 
United Kingdom Kmatty
Nobody is crying, Godsent lose 2-1 all the time i don't think anyone is losing their mind over one bad map
2020-06-27 15:31
G2 -1.5 bettors will
2020-06-27 15:34
they should be other 2 maps are not in their favour at all
2020-06-27 15:51
That t side economy is just so weird, two rounds without a plant and g2 can still force buy on the third
2020-06-27 15:30
Max loss bonus you know
2020-06-27 15:34
Ah indeed, i forgot about the loss bonus.
2020-06-27 15:48
G2? Hello wake up
2020-06-27 15:30
5. G2 removed Inferno G2 is scared of Godsent's 8% winrate lmfaooo
2020-06-27 15:31
7. Dust2 was left over they still confident with d2 XDDD
2020-06-27 15:33
They just trolling to play with the odds right?? I mean they cant be that trash
2020-06-27 15:31
There is no consistent team in 2020 bro, havent you watched cs lately? They can play like trash today but tomorrow suddenly they are top 1 gods. Its boring, makes me miss astralis because they are always playing like they should dominating everyone
2020-06-27 15:32
you must be thought about Navi 4Head
2020-06-27 15:36
spectacular t half from GAY2
2020-06-27 15:32
#127
 | 
Hong Kong RiggedCS
G2 is such a joke team XD
2020-06-27 15:33
#129
 | 
Serbia bra1np
DOGSENT DESTOY G2 HAHAH
2020-06-27 15:34
let me remind you train is G2 pick
2020-06-27 15:34
Rank #1 btw
2020-06-27 15:34
Lmao. huNter > NiKo sure.. And AmaNEk proves he is a bot, remove him. g2 delusional fanboys say he is best for the team
2020-06-27 15:35
The series is done, it's 2-0 for GODSENT obviously after a 11-4 on G2's pick
2020-06-27 15:35
not sure about it. G2 odds dropped from 1.75 to 1.50 at halftime for no reason
2020-06-27 15:40
im sure 15:6 ;'dddddddd
2020-06-27 15:42
#140
 | 
Poland Nexus2112
For winning pistol thats the reason xD
2020-06-27 15:42
#147
 | 
United Kingdom Kmatty
Means absolutely nothing, you obviously don't watch much cs. G2 could just as easily destroy them on Nuke
2020-06-27 15:45
G2 sucks lately (despite the joke that is their #1 ranking), don't see some upset happening on Nuke.
2020-06-27 15:47
#168
 | 
United Kingdom Kmatty
Yeah i agree they should not be #1 but i still think they will win this
2020-06-27 15:50
GODSENT 2-0 Really hoping they show up on nuke
2020-06-27 15:42
its 2-0 or 2-1 for godsent
2020-06-27 15:43
Win 2 ct sides in a row, first t side buy, better firepower easy valve
2020-06-27 15:43
#144
 | 
Portugal NabasKi
Easy for HOMESENT
2020-06-27 15:43
#145
JD | 
Poland tutatek
g2 picks train without any idea how to play the map botsent just goes in and kills them all XD garbage2 still garbage2, the worst team to hit #1 ever
2020-06-27 15:44
#151
 | 
Hong Kong RiggedCS
the worst team to hit #1 ever, truth
2020-06-27 15:46
+1
2020-06-27 16:41
#146
 | 
Brazil Gunzel
Wow what a joke team
2020-06-27 15:45
Idk when G2 is benching gamblenexa and Botmanek
2020-06-27 15:45
#149
 | 
Poland JKG
I had such a beautiful combo with 2:0 G2 here no words to describe these motherfuckers
2020-06-27 15:45
Why would you bet like that? Just bet on map wins bro its easier and faster money.
2020-06-27 15:47
But how you expect g2 to lose train if 2 days ago they wined fntic best map train, this is ridicolous
2020-06-27 15:48
How do you expect not? Have you watched cs lately lol nobody is consistent. Cs go 2020 is trash
2020-06-27 15:49
But you are telling betting on maps is easier. Im not talking about the scene, im talking about your response
2020-06-27 15:52
Yes? if you bet on 2-0 you are already fucked, if you bet on map win you can change your mind later as the match goes, also you get money faster
2020-06-27 15:54
i had no words aswell
2020-06-27 15:50
G2 and Navi both showing how poor the overall state of CS is right now by getting #1 rankings and still being so bad
2020-06-27 15:46
Godsent > g2 > fnatic?
2020-06-27 15:46
delusional baguettes actually think g2 is #1 KKKKKKKKKKK
2020-06-27 15:46
#154
 | 
Hong Kong RiggedCS
Hunter superstar btw
2020-06-27 15:46
-amanek -jackz also - my 600€ inventory
2020-06-27 15:48
#158
JD | 
Poland tutatek
hunter amazing player 2 frags in 15 rounds, good job
2020-06-27 15:48
World rank: #1 top kek Kovacs have choking in the blood
2020-06-27 15:48
#163
 | 
Finland Acoz
easiest bet of my life xD ty for the odds
2020-06-27 15:49
r/thathappened
2020-06-27 15:51
#164
 | 
Hong Kong RiggedCS
Imagine getting destroyed by dogSent LUL
2020-06-27 15:49
G2 bettors: ez game Godsent bettors: YOU MAD IM BACK BIG SAD
2020-06-27 15:50
GODSENT won easily map one G2 peek and still have 1.80 odds wtf
2020-06-27 15:50
G2 could choose Dust, Innerno, Vertigo or Nuke but they are too stupid for this and chose your worse map Train Great work Nexa Deserved top 1
2020-06-27 15:50
#171
 | 
Poland JKG
just fuck off g2 seriously
2020-06-27 15:51
LOLOL
2020-06-27 15:53
#173
 | 
Germany xxtimxx
A decent start from Godsent but will they keep that pace on the 2nd map??
2020-06-27 15:51
not even Over G2? DansGame but I still think G2 will 2-1 this series
2020-06-27 15:52
Wow all the g2 haters acting like morons lol, looks like these have never heard of games lmao
2020-06-27 15:52
G0-2
2020-06-27 15:52
LMFAO HUNTER PLAYING WORST THAN A COACH CAN PLAY
2020-06-27 15:53
Top1 BTW
2020-06-27 15:53
This is bo3 btw, if you win one map is not enought, thats why now is a new map okay?
2020-06-27 15:54
#188
 | 
India mafiagoo
wtf hahahahahahahahhahaha hahahahahahahahhahaha hahahahahahahahhahaha
2020-06-27 15:55
Looks like godsent won the game before nuke and dust 2
2020-06-27 16:00
G2 always throws their map pick for some reason.
2020-06-27 15:55
#186
 | 
Hong Kong RiggedCS
Worst top 1 in csgo 7 years history
2020-06-27 15:55
#187
 | 
Norway faxion23
godsent finely showed what they have when they have no internal problems in the team so good for the team but still feelsbad for Maikelele
2020-06-27 15:55
why feels bad lmao the guy is a dickhead and has been since forever
2020-06-27 15:56
Never sae Hunter with such bad scores once before
2020-06-27 15:55
+1
2020-06-27 15:57
Nice choke
2020-06-27 15:55
Choke!? What choke?
2020-06-27 15:58
wow g2, same form as always
2020-06-27 15:56
What a strong performance by Farlig.
2020-06-27 15:56
#198
 | 
Russia Divait
What a shit show by G2.
2020-06-27 16:00
Farlig was definetly a good pickup over Maikelele
2020-06-27 16:04
Yeah, really. With all due respect to Maikelele, but Farlig is better as AWPer.
2020-06-27 16:07
why did the betting sites know the results like 4 min before hltv and streams? Is that normal?
2020-06-27 15:58
#197
 | 
Brazil Gunzel
G0-2 lmao
2020-06-27 16:00
Niko cousin 0.28 rating lol
2020-06-27 16:01
G2 sucks
2020-06-27 16:02
g0-2
2020-06-27 16:02
#203
 | 
Hong Kong RiggedCS
And after this game ppl will overrated godsent LUL
2020-06-27 16:03
ofc its g2 who first lost asf favourite in this toournament XD
2020-06-27 16:06
Top 1 garbage2
2020-06-27 16:06
Wtf hunter went 5-20 goddamn
2020-06-27 16:12
#214
 | 
United States Psko_ios
Unbelievable
2020-06-27 16:27
maikelele definitely was the problem :D
2020-06-27 16:13
3-0 4-11 Nice map pick GODSENT
2020-06-27 16:21
Botsent hahaha. Know position, jumping like idiots
2020-06-27 16:23
Ahahhahah godsent bettors jebaited so hard with 3-0 score at start of the map:))
2020-06-27 16:26
Got G2 3.25 odds at 0-3
2020-06-27 16:30
I hope they dont throw the lead
2020-06-27 16:37
xd rip
2020-06-27 16:48
G2 losing again? Lul
2020-06-27 16:35
#217
 | 
Turkey yasiN_
G2 gonna throw the -3.5
2020-06-27 16:35
12-9 G2 now.. they lose nuke
2020-06-27 16:37
GCHOKE2 gonna throw my -4.5 n1
2020-06-27 16:39
Looks like my parlay will survive
2020-06-27 16:40
Bann onlainers
2020-06-27 16:40
12-4 to 12-16 as expected from dog2
2020-06-27 16:40
choke2
2020-06-27 16:40
12-4 -> 12-12 😎👍 interesting to see if godsent can indeed do it!
2020-06-27 16:41
ct map
2020-06-27 16:49
12 4 12 16 lets go
2020-06-27 16:41
#229
 | 
Hong Kong RiggedCS
g2 gonna lose, are they? LOL
2020-06-27 16:41
Rip parlays
2020-06-27 16:47
#253
 | 
Hong Kong RiggedCS
yea lmao, i mean it is not a huge surprise but cmon. Imaging 0-2 godsent
2020-06-27 16:48
g2??
2020-06-27 16:42
amazing tactics g2
2020-06-27 16:42
Agreed
2020-06-27 16:48
12-11 hahahah cya g2
2020-06-27 16:42
Farling hahaha cheat 100%
2020-06-27 16:43
no way g2
2020-06-27 16:43
lmaoo classic g2
2020-06-27 16:43
#237
 | 
Sweden Iekr0
G2 choke as always
2020-06-27 16:44
Oh my god
2020-06-27 16:45
#239
 | 
Serbia lekac97
ofc my balkan brothers fixing for food fucking retarded cunts go die
2020-06-27 16:45
#240
 | 
Hong Kong RiggedCS
LOL
2020-06-27 16:45
#241
 | 
Portugal ProudT
top 1 btw, rofl
2020-06-27 16:46
#242
 | 
Malaysia jskhoo
BOT2
2020-06-27 16:46
imagine G2 lose 2-0... a lot of bettors will malding so bad
2020-06-27 16:46
For example me :) I wil never learn NOT TO BET on low odds in online CS. Retard i am.
2020-06-27 16:48
hope you didn't place such a big amount of money to leverage that low odds
2020-06-27 16:52
Never underestimate G2’s power to choke
2020-06-27 16:46
G2's power to choke vs Thanos, i know who im picking..
2020-06-27 16:49
Wtf G2 really going for 2-0 lose wow just wow G2
2020-06-27 16:46
ahahaah such horrible team
2020-06-27 16:47
EZ 4 GODSENT
2020-06-27 16:47
11-4 CT side Nuke does not equal automatic victory
2020-06-27 16:47
and win 2nd pistol on top of that
2020-06-27 16:49
That makes winning more likely. But in csgo the round after pistols can go either way, not as guaranteed as it was in 1.6 times.
2020-06-27 16:51
Godsent cheat tram
2020-06-27 16:47
#251
 | 
Other KlNG
imagine being #1 and losing to dogsent
2020-06-27 16:48
worse top 1 ever
2020-06-27 16:48
kenny you fucking bot nice 25th round lost because of you
2020-06-27 16:48
#259
mir | 
Russia M13F
Dogsent lost vs cis, and won vs EU, CIS>>>>>>>>>>>>>>>EU
2020-06-27 16:49
kenny plays awfull today
2020-06-27 16:50
#263
 | 
Japan Legoshi
G2 era 2 weeks pog
2020-06-27 16:50
G2 16-13
2020-06-27 16:51
#266
 | 
Serbia lekac97
WHY PICK KENNY YOU FUCKING PIECE OF FRENCH SHIT
2020-06-27 16:51
#267
JD | 
Poland tutatek
KennyS complete bot
2020-06-27 16:52
Hope frenches will s@ck 2-0 BlessRNG
2020-06-27 16:52
2 awp t side, choking from 4-12, what more?
2020-06-27 16:52
14-14.. now they lose
2020-06-27 16:54
322
2020-06-27 16:55
ty for money godsent GODS <3
2020-06-27 16:55
lmao 12-3 14-16
2020-06-27 16:56
god farling and bot krystal D:
2020-06-27 16:57
Fartig rekt G2
2020-06-27 16:57
15 15 confirmed
2020-06-27 16:57
15-15
2020-06-27 16:57
#279
 | 
Serbia lekac97
g2 you really need to learn to plant fucking bomb
2020-06-27 16:57
why G2 top 1 ????wtf this noobs cant play
2020-06-27 16:57
Random sh1t
2020-06-27 17:06
As said before, this tournament got more overtimes than fucking BLAST 😎👍 19-15 godsent judging by g2's t side and because all overtimes end 4-0
2020-06-27 16:58
GOD Farlig
2020-06-27 16:58
Cheater
2020-06-27 16:59
#283
 | 
India mafiagoo
12-4 BTW
2020-06-27 16:58
Imagine 12-4 >>> 14-14 😂😂😂
2020-06-27 16:58
12-4 -> 15-19 even 😎
2020-06-27 16:59
wtf are you doing fucking farlig?????????? ok 2-1 g2 now
2020-06-27 16:58
godsent 2-0*
2020-06-27 16:59
The stream actually delayed by 3 rounds wtf
2020-06-27 17:00
12-4 = 15-16
2020-06-27 17:00
soon to be 15-19 😎
2020-06-27 17:01
16-18 atm
2020-06-27 17:03
Top 1 in the world lul
2020-06-27 17:00
no way g2
2020-06-27 17:00
12:4 > 14:16 we are G2 and how are we #1?
2020-06-27 17:00
ez for godsent
2020-06-27 17:00
All overtimes end 4-0 🦍🦍 19-15 godsent
2020-06-27 17:00
G2, lmao. Tier2.
2020-06-27 17:01
Tier 15
2020-06-27 17:05
g2 doesnt clear the site never, how is this even possible
2020-06-27 17:01
top1 LUL
2020-06-27 17:01
g2 top 1 chocking team for sure was there a team witch more chokes?
2020-06-27 17:02
They didnt choke? Just bad game from them dumbass
2020-06-27 17:07
12 - 4
2020-06-27 18:29
nuke highly ct sided map?
2020-06-27 18:30
top 1 team t side?
2020-06-27 18:31
Nexa is so goooood
2020-06-27 17:02
no farlig just made shitty decision that round
2020-06-27 17:02
Bro nexa is finding the first kill for his team pretty much every round in the late rounds there
2020-06-27 17:04
G2 ....
2020-06-27 17:02
that was great by nexa tho with only a galil - but awful from the awper
2020-06-27 17:02
#310
HS | 
Estonia qoznyyy
losing to tractor boy styko must be g2s career lowest point
2020-06-27 17:03
braindeadS as always ahahaah
2020-06-27 17:05
Bann idiot team
2020-06-27 17:05
#316
 | 
Russia Divait
G2 is a cursed team - blacklisted.
2020-06-27 17:05
thanks for 3500 12-4 can’t believe they actually did it farlig is a goood!!!! imgur.com/a/YCSSkZo
2020-06-27 17:06
that has to be a ragebet lol no way you just put £500 on that unless £500 is small to u either way gj
2020-06-27 17:11
I was planning to go on godsent ML but overslept and livebet 2-0 cuz they was winning map1 It was kind off rage bet but I was gonna bet GODSENT anyways
2020-06-27 17:13
top 1 kek
2020-06-27 17:06
12 - 4 = > 15 - 19
2020-06-27 17:06
19-15
2020-06-27 17:06
HAHAHA EASY #119
2020-06-27 17:06
19-16 gg
2020-06-27 17:06
Amanek no fucking words
2020-06-27 17:07
imagine this team being nr 1. CSGO has legit turned in to shit. Tier 3 players considered the top.. game has hit a new low. Not seen a top team since astralis era.
2020-06-27 17:07
That's why i will always hate french. After losing to big people still believe in this whoes
2020-06-27 17:08
top 1 lul trash team
2020-06-27 17:09
#329
Zero | 
Slovakia harek
gg
2020-06-27 17:09
#330
 | 
Finland ginbay
Ty.
2020-06-27 17:09
lmaooooooooo
2020-06-27 17:09
#332
 | 
Romania SkipLD
Great
2020-06-27 17:09
#333
 | 
Serbia lekac97
i hope g2, specially my serbian brothers will root in hell, god can see everything.
2020-06-27 17:10
This was my last bet on csgo this is shit
2020-06-27 17:10
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL HOW MUCH
2020-06-27 17:10
nah you'll comeback my friend
2020-06-27 17:11
i lost 300 euro yesterday with a full house in poker,maybe u feal better
2020-06-27 17:13
Online poker? I thought online poker died off years ago, too much botting and pc coaching.
2020-06-27 18:14
brazlianos bring it back,, millions of them at pokerstars
2020-06-27 18:53
G2 bettors mad, lmao
2020-06-27 17:10
NR 1 world bois
2020-06-27 17:10
Pog
2020-06-27 17:10
Cheater team win
2020-06-27 17:10
cry is free haha
2020-06-27 17:11
#378
 | 
Germany K3v1
cry is free haha
2020-06-27 17:14
Why it was 15-15 in match and 18-16 on xbet?
2020-06-27 17:10
yikes. maybe go to a country which has a good ping instead of serbia?
2020-06-27 17:10
It will not help kid. G2 is low iq no aim lol kek top 1 whoes which will lose even from 0-15 😂😂😂
2020-06-27 17:11
top kek
2020-06-27 17:12
HAHAHAHAHAHA NO WAY G2
2020-06-27 17:10
farlig too good
2020-06-27 17:10
LOL G0-2
2020-06-27 17:10
Kenny completely invisible lmao.
2020-06-27 17:10
Upset match. upset betting LUL
2020-06-27 17:11
styko is a most consistent player in te CS GO
2020-06-27 17:11
No?
2020-06-27 17:13
ok cloud9 fan
2020-06-27 17:20
12-4 anti eco lost why you have a coach and still choke> coachs are pathetic
2020-06-27 17:11
#355
 | 
Poland Looopie
hahhahahhahahahhaahahah g0-2
2020-06-27 17:11
Lol, what an upset.
2020-06-27 17:11
#357
 | 
Russia ZzzonkeDD
Shit2
2020-06-27 17:11
worse top 1 than Navi hahaha
2020-06-27 17:12
Even frogs making jokes about themselves. Poor county 😂😂😂
2020-06-27 17:13
check again
2020-06-27 17:13
Ohh sorry. I made mistake. Poor and stupid country 😂😂😂
2020-06-27 17:14
Ranked "top1" without winning a single event in a calendar year... this corona era is worst cs we've had
2020-06-27 17:12
G2 = Goldnova2
2020-06-27 17:13
#385
 | 
Pakistan LoOuU2
All the top 3 teams haven't won shit in recent times.
2020-06-27 17:16
damn you're right. g2, vitality, faze haven't wont a single event this year, really shows what a weak season this was
2020-06-27 17:59
What a shit top1 team lmao
2020-06-27 17:12
Top 1 team btw Fuck u PennyS Fuck u G2 Lost from 12-4 against dogsent
2020-06-27 17:13
TOO MUCH LOL
2020-06-27 17:15
Yes man Too much
2020-06-27 17:18
lol...kennyass
2020-06-27 17:13
#374
 | 
Hong Kong RiggedCS
Gay2 shouldnt even be top 10
2020-06-27 17:14
#375
 | 
Indonesia en1lykS
Stronk prformance from FarliGOD and STYKO! GJ!
2020-06-27 17:14
Calling it now. GODSENT vs BIG in the finals.
2020-06-27 17:14
+1 would be nice to see
2020-06-27 17:18
#393
JD | 
Poland tutatek
BIG will smash every team in this tournament without any problems
2020-06-27 17:19
KEKW nt bro
2020-06-27 22:44
#382
 | 
CIS wmzgod
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA FRENCH CS
2020-06-27 17:15
2020: G2 era KEKW Fnatic era KEKW NaVi era KEKW
2020-06-27 17:16
shut up brainless kid
2020-06-27 17:26
Fnatic fan malding
2020-06-28 12:16
U forgot the complexity era KekW
2020-06-27 23:57
#384
 | 
France Asviix
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2020-06-27 17:16
Wow lol...this is sad
2020-06-27 17:16
#387
 | 
Australia Aersia
Sick throws
2020-06-27 17:17
#388
 | 
Hong Kong RiggedCS
if g2 can be top 1, me and my mm team can be top 1 too
2020-06-27 17:17
yeah not really HOW MUCH? LOL
2020-06-27 17:19
FAN OF DIG LEL
2020-06-27 17:20
#399
 | 
Hong Kong RiggedCS
you can make fun of fan of any teams in 2020, all teams are trash lul
2020-06-27 17:26
ok boomer
2020-06-27 17:37
Thank god I knew to skip this one lol, grats godsent
2020-06-27 17:21
Last match for my parlays! Does g2 know that people bet on csgo mAtches?
2020-06-27 17:25
They bet as well
2020-06-27 17:30
GJ and ty Godsent. 3.50 odds made it a very good bet!
2020-06-27 17:27
imagine -krystal +lekro godsent would be top 10 world
2020-06-27 17:31
Imagine thinking this game is all about firepower. Lekro is not good IGL.
2020-06-27 17:55
Better than Krystal tho
2020-06-28 00:44
says who? as far as I know he was removed from NIP. He can frag but he cant IGL Taking IGL role does not mean you are a good one. /Closed
2020-06-28 01:39
#416
 | 
Czech Republic Hoja26
krystal is a great igl, its not about stats bro
2020-06-27 18:19
They just beat #1 r u fking stupid like hltv?!!!!!
2020-06-27 19:19
G2 FAN IS CRYING NOW CHEATER ONLINER LUL
2020-06-27 17:42
#405
 | 
Sweden ADAMAS_
where are u g2 bettors, fucking scumbags
2020-06-27 17:51
best in the world omegalol
2020-06-27 17:59
gg
2020-06-27 18:03
#411
 | 
Brazil Mtz1997
God Farlig
2020-06-27 18:04
#412
 | 
Poland sosiad
top 1 team in 2020 be like
2020-06-27 18:07
#414
 | 
Europe DoktorEgg
G2 and "losing your map pick", name a more iconic duo?
2020-06-27 18:15
styko pog champ
2020-06-27 18:17
12match parlay! Woke up 7 am to put my bets in! 2 day long marathon! Only game that let me down! #1? fk you hltv!
2020-06-27 19:14
Top 1 world OMEGALUL
2020-06-27 19:31
G WHO WORST TOP1 EVER
2020-06-27 19:42
If huNter- is not on fire they cannot win KEKW
2020-06-27 20:19
stykooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
2020-06-27 20:38
Login or register to add your comment to the discussion.