22:20
3rd of July 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * 5th place decider
1. fnatic removed Vertigo
2. GODSENT removed Mirage
3. fnatic picked Inferno
4. GODSENT picked Nuke
5. fnatic removed Train
6. GODSENT removed Overpass
7. Dust2 was left over
Inferno
fnatic
16
(10:5; 6:6)
GODSENT
11
Nuke
fnatic
8
(5:10; 3:6)
GODSENT
16
Dust2
fnatic
14
(4:11; 10:5)
GODSENT
16
Rewatch
OtherBeyondTheSummit (Map 1 - Inferno)Vod
OtherBeyondTheSummit (Map 2 - Nuke)Vod
OtherBeyondTheSummit (Map 3 - Dust 2)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
59-54 +5 92.5 70.4% 1.22
50-52 -2 75.4 72.8% 1.04
56-58 -2 65.6 71.6% 0.98
53-57 -4 68.2 60.5% 0.94
43-60 -17 60.3 60.5% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
73-45 +28 102.7 75.3% 1.45
59-58 +1 75.1 67.9% 1.04
56-53 +3 69.0 69.1% 1.01
53-50 +3 66.6 72.8% 1.01
40-56 -16 62.6 67.9% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-14 +8 80.9 66.7% 1.27
18-19 -1 88.0 66.7% 1.13
19-18 +1 63.3 77.8% 1.10
18-19 -1 63.9 59.3% 0.92
15-21 -6 76.5 74.1% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-16 +2 90.9 77.8% 1.23
23-20 +3 86.9 70.4% 1.18
19-18 +1 74.6 81.5% 1.09
19-18 +1 57.7 59.3% 0.86
12-21 -9 53.9 63.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-14 +4 87.0 83.3% 1.30
16-15 +1 64.0 66.7% 1.02
13-18 -5 82.4 62.5% 0.87
13-21 -8 58.5 54.2% 0.73
13-19 -6 56.2 50.0% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-13 +7 81.6 70.8% 1.28
21-16 +5 78.9 75.0% 1.23
17-13 +4 90.9 75.0% 1.19
16-16 0 76.7 79.2% 1.16
13-15 -2 61.1 79.2% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-21 +2 101.1 63.3% 1.24
22-17 +5 79.9 66.7% 1.15
15-20 -5 64.9 86.7% 0.98
21-25 -4 68.9 70.0% 0.87
15-20 -5 49.0 56.7% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
38-16 +22 122.7 73.3% 1.88
24-20 +4 85.5 70.0% 1.23
15-22 -7 61.5 60.0% 0.77
12-19 -7 59.1 63.3% 0.74
14-19 -5 47.6 66.7% 0.74
Player of the matchwon with 94.3% of the votes
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
fnatic win
1.44
No matches past 3 months
GODSENT win
2.62
Head to head
2
Wins
1
Overtimes
1
Wins
#1
jhd | 
Finland JHdash77
not ez 4 ence...
2020-06-22 21:01
#2
JaCkz | 
Switzerland Log@n
HARD 4 EVERYONE! :Dd
2020-06-26 03:49
#3
jhd | 
Finland JHdash77
Heroic vs OG
2020-06-30 22:09
1 reply
#21
 | 
Europe X1gma
Nice Try
2020-07-03 11:20
#4
 | 
Czech Republic bagin__
fnatic og
2020-07-02 16:54
#5
 | 
Slovakia Adwarin
another loss for GODSENT :(
2020-07-02 21:56
1 reply
#425
 | 
Finland OldStager
0/8
2020-07-04 10:26
fnatic pls take this match seriously
2020-07-02 22:59
2 replies
#426
 | 
Finland OldStager
Yes, but Godsent and zehN are so good.
2020-07-04 10:27
1 reply
Lucky you mean
2020-07-04 20:05
#7
 | 
Germany snicxx
Ez for dogsent
2020-07-03 00:26
fnatic might upset
2020-07-03 01:24
LETS GO GODSENT (best Swedish team btw)
2020-07-03 02:12
Im sure godsent will go god mode after they played like trash yesterday just to fuck me again
2020-07-03 03:51
If Fnatic loses, it's time to -JW
2020-07-03 03:53
Fnatic 1 - 2 godsent Fnatic ban vertigo Godsent ban mirage Fnatic pick inferno ( fnatic win ) Gidsent pick nuke ( godsent win ) Fnatic ban dust 2 Godsent ban train Overpass decider ( godsent win ) MVP>>>styko
2020-07-03 04:46
2 replies
Idiot reported
2020-07-03 17:37
1 reply
Hello trash, cry is free for you kekw LOL xD
2020-07-04 01:25
#13
 | 
Canada reeeZ75
2.6 really? thats worth the risk
2020-07-03 07:02
#14
 | 
Kazakhstan karafox
Pointless 5th place decider match. Ez x2.60
2020-07-03 07:50
Fnatic lose that, they're tier 3 trash now
2020-07-03 07:52
More points for fnatic FeelsGoodMan And eyy heroic can qualify for major? Perhaps ez major win for heroic then, good luck HUNDEN GANG.
2020-07-03 07:53
1 reply
#17
 | 
Ukraine slivdNhq
jw and golden SO BAD DUDE nice fnc gayfan
2020-07-03 08:09
1.4 odds on Trashnatic?? bettors never learn
2020-07-03 08:35
16 replies
#19
 | 
Europe Joebama
+1 fnc sucks
2020-07-03 10:34
Better than dogshit anyway
2020-07-03 10:58
14 replies
"dogshit" 2-0 mouz 2-0 nip 2-0 g2
2020-07-03 16:12
12 replies
Mouz dead team,nip always was a shit ,g2 chockers and suckers
2020-07-03 16:17
10 replies
#27
 | 
United Kingdom StephenSka
Name checks out
2020-07-03 16:45
9 replies
#29
Polin | 
Europe Daudy
True
2020-07-03 17:26
Captain obvious 🙄
2020-07-03 20:22
7 replies
#35
 | 
United Kingdom StephenSka
cry is free
2020-07-03 20:34
6 replies
Far Cry is free? okay brit kid okay gotcha cya
2020-07-03 20:36
5 replies
#37
 | 
United Kingdom StephenSka
where is the funny
2020-07-03 20:41
4 replies
Leave me alone nerd
2020-07-03 20:59
3 replies
#40
 | 
United Kingdom StephenSka
if your entire lifes worth is to troll on hltv at least be funny kid and orginal
2020-07-03 21:01
2 replies
you are racist?seriously kid,leave him alone
2020-07-03 22:06
1 reply
lol
2020-07-03 23:46
Yeah wow they beat shit teams . Lost to Big and OG though
2020-07-03 22:03
This aged poorly
2020-07-04 01:25
#22
 | 
United Kingdom JupiterACE
Swear down this is easy for godsent
2020-07-03 11:30
2 replies
Just like their last match vs OG huh
2020-07-03 22:03
1 reply
No, nothing like that
2020-07-03 23:49
1. GODSENT removed Mirage 2. fnatic removed Vertigo 3. GODSENT picked Nuke 4. fnatic picked Inferno 5. GODSENT removed Train 6. fnatic removed Dust2 7. Overpass was left over
2020-07-03 11:56
godsent choked so hard against og theres no way they win this
2020-07-03 12:40
2 replies
fnatic dont care for sure so.. nobody knows.
2020-07-03 21:11
mhm
2020-07-04 01:26
Og on good form vs heroic, i think FNC suck vs Godsent anyway, they are so bad idk why they in top 5 hltv
2020-07-03 16:52
Thats a 50/50 match if there ever was one. 2,6 on Godsent is definately worth a try.
2020-07-03 19:18
5 replies
Nah stupid idea. They can maybe win 1 map that's all
2020-07-03 21:55
4 replies
Yeah... totally stupid.... riiiight ;););)
2020-07-04 00:53
3 replies
Not totally but stupid. Random boy
2020-07-04 00:58
2 replies
EZ 700 euro. Odds 5,3 after Inferno: i.imgur.com/J6JcI3O.jpg ::::DDDD
2020-07-04 01:30
1 reply
Gj what can i say. But it was really close
2020-07-04 01:40
Lets go Godsent!
2020-07-03 19:21
FNATIC 2:0
2020-07-03 20:32
2 replies
#38
 | 
Canada j0osy
i agree
2020-07-03 20:53
1 reply
i disagree
2020-07-04 01:26
#42
 | 
United Kingdom Trap24s
I reckon godsent got this
2020-07-03 21:43
Godsent easy Fnatic bot team
2020-07-03 21:54
5 replies
Easy like their last game vs OG ? Or their match vs BIG? Lol
2020-07-03 22:04
4 replies
or easy like their game against nip? or against g2? LOL what the fuck was the point of your comment xd
2020-07-03 22:11
3 replies
Point is they can’t beat the best teams . Easy to beat shit teams like NIP who can’t beat anyone atm . That’s my fucking point
2020-07-03 23:21
2 replies
what do you think are the best teams? big? rest of the top 10 keeps choking all the time during this online era, so your point is still kinda missing.
2020-07-04 00:37
1 reply
Anyone but NIP in top 15 currently are ok Vatility r one of the best if not the best atm . I rate Big as a top 10 team but they got found out today by vatility. Still they are improving each week
2020-07-04 02:08
i'm from the future guys
2020-07-03 21:55
5th decider so don't think it's gonna be 2-0. Better to earn some money
2020-07-03 21:56
#51
valde | 
United States jax9
Fnatic has become such a weak team but they should take this
2020-07-03 22:07
ill try -1.5 godsent
2020-07-03 22:09
3 replies
Bye bye money lmao
2020-07-03 22:10
#56
 | 
Germany snicxx
Bc of inferno. But I think botsent can win this on Nuke + ovp/ train or in best case D2
2020-07-03 22:14
1 reply
Got odds 5,3 on Godsent after Inferno. Thank you! :3
2020-07-04 01:32
2:0 already
2020-07-03 22:18
1 reply
3:0 your info retarded
2020-07-03 22:20
#58
 | 
Indonesia yusufff
Map guys?
2020-07-03 22:19
Fanatic 2-1 Godsent Fanatic wins inferno Godsent wins nuke Fanatic wins dust 2 Ggs fellas thanks for coming to my ted talk
2020-07-03 22:22
2 replies
Lol
2020-07-03 22:43
almost
2020-07-04 01:26
#61
 | 
CIS Cresscent
Farlig gonna have a field day
2020-07-03 22:21
ez4golden
2020-07-03 22:24
16-0 16-0 gg
2020-07-03 22:25
1 reply
wait
2020-07-03 22:31
#64
 | 
Thailand Doglark
Kick BotStal and they can compete with t1 team
2020-07-03 22:29
4 replies
Its gonna be mm team like faze, without Krystal its like a car without steering wheel
2020-07-03 22:40
3 replies
#71
 | 
Thailand Doglark
Any1 but Botstal lol
2020-07-03 22:40
2 replies
Not every one should get kills,they have 4 players who can get multiple kill, Krystal busy thinking and making strats P.S. they won tho
2020-07-04 12:48
1 reply
#429
 | 
Thailand Doglark
Honestly they won cause Fntic throw, believe or not. I have seen many of Botstal played even i cant believe myslf
2020-07-04 12:55
Godsent? More like trashcan. LMFAO
2020-07-03 22:32
#67
 | 
Sweden swedz4
Lol always bet against Khrystal, ez money
2020-07-03 22:36
1 reply
Always,yeah i can see how you bet against Krystal on nip,mous,g2
2020-07-03 22:58
#68
 | 
Brazil KingDavi
Ez for fnatic
2020-07-03 22:39
Even bot rick would win a 1v1 postplant vs krystal
2020-07-03 22:39
godsent ban overpass?:o
2020-07-03 22:41
#74
 | 
Indonesia tasikman
kRYSTAL XD if GODSENT kicks kRYSTAL, I'm pretty sure no team would take him, not the top 100 teams at least.
2020-07-03 22:44
3 replies
gz, you are a clueless fuck
2020-07-03 22:48
#82
 | 
Portugal dracø
they did, and then they got him back cuz they were dogshit
2020-07-03 22:53
Start new team with maikelele
2020-07-03 22:55
10-3 let the choke begin
2020-07-03 22:47
hltv.org/stats/players/compare/7218/kRYS.. I mean... really? It is time...
2020-07-03 22:49
1 reply
relax its 10 8 already
2020-07-03 22:50
#78
 | 
Japan Sayon4Ra
All 5th place decider matches goes to map 3
2020-07-03 22:49
dogsent will win this map
2020-07-03 22:50
1 reply
Dogshit will lose it, they already did
2020-07-03 22:57
Double OT
2020-07-03 22:54
16-12 for godsent
2020-07-03 22:58
#88
 | 
Russia RogueDecay
@H@H@H@H@H@ fanatic clowns
2020-07-03 22:59
1 reply
#116
 | 
India samsnow
And what does that make you?
2020-07-03 23:25
#88
 | 
Russia RogueDecay
@H@H@H@H@H@ fanatic clowns
2020-07-03 22:59
haha fnatic throwing
2020-07-03 23:03
1 reply
#115
 | 
India samsnow
haha you dumb.
2020-07-03 23:25
#91
 | 
Germany Constikdw
jw lost this
2020-07-03 23:03
9 replies
#120
 | 
India samsnow
Please remove the fan badge.
2020-07-03 23:27
8 replies
#122
 | 
Germany Constikdw
why? I was referring to one specific round. and no one can deny, that jw is whiffing some of the easiest shots. Im just being realistic here. And btw I think I have that flair a little longer than you do :>
2020-07-03 23:30
7 replies
#125
 | 
India samsnow
well this is the match page. When you say this, it usually refers to a map or the whole game.
2020-07-03 23:30
3 replies
#128
 | 
Germany Constikdw
No actually not. I know your account is only about 2 months old so let me tell you, that people actually do comment on single rounds, even on the match page. thx for your attention
2020-07-03 23:31
2 replies
#134
 | 
India samsnow
Yes, and when they do they tend to be specific. And as it seems that you are fixated on the account time, hate to break it to you, it doesn't matter.
2020-07-03 23:34
1 reply
#144
 | 
Germany Constikdw
I just dont like people telling me to remove my fan badge who dont even know what i am referring to :>
2020-07-03 23:40
#126
 | 
India samsnow
Also, JW was a beast yesterday.
2020-07-03 23:30
2 replies
#129
 | 
Germany Constikdw
But he still whiffed a lot. His rating is good, but he misses some very easy shots that most other awpers would hit. That just costs them unnecessary rounds at times.
2020-07-03 23:32
1 reply
#139
 | 
India samsnow
Online cs man. Didnt happen so many times before. Let them have a break and we will see the real performance in LAN majors.
2020-07-03 23:37
hoooooooooooooooooow hooooow do you lose from 10-3 on your map pick vs 15% winrate
2020-07-03 23:05
5 replies
stop crying u piece of shit every comment i see your crying like a stupid kid who bets 5$ annoying cunt
2020-07-03 23:13
2 replies
#124
 | 
India samsnow
mat bol bhai ban karte hai ye cunt bolne pe lol
2020-07-03 23:29
1 reply
ok ))
2020-07-03 23:31
#123
 | 
India samsnow
Nobody lost. Cry is free. Just because brazil cs scene is getting obliterated doesn't mean you get to shit on every other match.
2020-07-03 23:28
1 reply
#220
 | 
Brazil KingDavi
Nt forsaken
2020-07-04 00:22
#93
 | 
Lithuania KingOfPing
brollan soooo crap today :DDD
2020-07-03 23:06
Nice throw, clowns Fnatic from of the greatest cores of CSGO to throwing vs styko and Krystal
2020-07-03 23:09
1 reply
Online
2020-07-03 23:14
??? Its 14:11
2020-07-03 23:09
krystal is such a bad player fuck this idiot
2020-07-03 23:10
7 replies
Yeah if you look only on scoreboard but there is much more behind that...
2020-07-03 23:13
5 replies
he cant even win 1 aim duel , half of his frags are eco frags he's even worse than Zeus from navi
2020-07-03 23:14
4 replies
Nice cs knowledge you have. Calling Zeus bad , lol
2020-07-03 23:19
3 replies
yes he was bad .. one of the worst players ever to touch the cs game regardless of his majors win he was carried by his team hes a bot
2020-07-03 23:24
2 replies
I feel bad for you bro. You must be new to CS if you dont know that Zeus is a fucking GOAT. What he has done for CS, will forever be remembered by ppl who actually payed attention to him and his exceptionel career as an sublime IGL, and a role model for so many ppl for a good decade. Blame yourself for your damn loss.
2020-07-03 23:39
1 reply
i know who Zeus is man hes a bot we all know that and we should accept that fact... he was literally bottom fragging every game maybe hes retired now but that doesn't deserve him any credit for being a good player.. he sucks!
2020-07-03 23:46
He won a 1 v 4 with just a pistol no armor happen the other day vs NIP on Vertigo. It was pretty damn sick, smoke helped a lot, but it was still bad ass.
2020-07-03 23:28
#99
 | 
Canada j0osy
fnatic will win nuke
2020-07-03 23:18
-KRYSTAL +Lekr0 Ez Top10 online team
2020-07-03 23:14
That's how I lost -5.5 xD
2020-07-03 23:15
3 replies
I never take the live spreads. Always fuck you in the end
2020-07-03 23:17
1 reply
+1 stupid bet, always see ppl bet on -2.5 instead of ml when there is not much difference on odds, and they cry when the score is 16-14/19-17
2020-07-03 23:22
#117
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
bro thats how i lost +4.5 :D last round was 5v3
2020-07-03 23:26
#104
 | 
Europe n3wG0d
i feel like fnatic gonna win nuke aswell godsent choke hard lulw
2020-07-03 23:16
#106
 | 
Canada jdong112
+1.5 godsent 100% its nuke
2020-07-03 23:18
2 replies
Its far from 100% ,i would say 60%
2020-07-03 23:21
+1, this is a fucking 5th place decider. Godsent must be very fucking useless if they lose their best map here.
2020-07-03 23:22
Fnatic 0 T-round on Nuke
2020-07-03 23:23
GODSENT will take nuke! 16-9
2020-07-03 23:23
win pistol round and lose force buy gg 2-0 fnatic
2020-07-03 23:27
8 replies
#130
 | 
India samsnow
How do you know the score so fast sir?
2020-07-03 23:32
4 replies
bet365 bro
2020-07-03 23:33
#133
 | 
Indonesia yusufff
bet365
2020-07-03 23:34
Its easy to predict it
2020-07-03 23:34
#137
 | 
India samsnow
Ah thats smart! Thanks guys!
2020-07-03 23:35
Godsent throw so many rounds. Fnatic deserve to win this.
2020-07-03 23:33
2 replies
godsent still can win if they stop throw ez rounds
2020-07-03 23:35
1 reply
Its true
2020-07-04 00:19
Why Godsent is so fucking shit. I mean they are trying their best and still losing every important round. This is a fucking joke already.
2020-07-03 23:34
22 replies
They're up 3-6 already
2020-07-03 23:38
21 replies
Finally. I have 500€ for them to win Nuke.
2020-07-03 23:39
20 replies
3-7. That's a great t side so far
2020-07-03 23:40
who bet 500eu on shit team xD
2020-07-03 23:40
18 replies
Because i can.
2020-07-03 23:41
17 replies
Ez pz
2020-07-03 23:42
2 replies
fnatic still can win Nuke ^^
2020-07-03 23:44
1 reply
If floosha toggles on yes
2020-07-03 23:46
hahah k bro xD i hope u win
2020-07-03 23:43
550 map2 and 450 ml here, gl us ^.^
2020-07-03 23:48
12 replies
Nice too see someone else with balls and brains.
2020-07-03 23:48
5 replies
10-4 and godsent still 3.00 ml d2 should be coinflip
2020-07-03 23:49
if we lose we can still insult the players and cry about matchfix, thats the way to go on hltv
2020-07-03 23:50
3 replies
Lmao, same, that's what i would do.
2020-07-03 23:56
2 replies
that was a joke mens ((((
2020-07-03 23:59
1 reply
Nailed it, fucking YES.
2020-07-04 00:03
Cash out man, fnatic will win this.
2020-07-04 00:58
5 replies
ye did, I still have godsent map3 -4.5, -3.5 and -2,5 for 150-200 each, hope they close it out fast d2 so t sided though
2020-07-04 01:01
4 replies
Knowing fnatic, godsent will get max 2 rounds as CT. It's not enough.
2020-07-04 01:01
3 replies
feeling says godsent will still win, we see
2020-07-04 01:02
2 replies
Congratz, you were right.
2020-07-04 01:13
1 reply
HCs still lost, feelsbadman
2020-07-04 01:17
As i told u 1-1. Fnatic cannot win 2-0 even against botcent with -99999 iq
2020-07-03 23:39
godsent @3.30 why not
2020-07-03 23:40
3-12 already
2020-07-03 23:40
#150
 | 
Spain chokOOO
fnatic on nuke lmao
2020-07-03 23:41
Fnatiic making nuke looking t sided
2020-07-03 23:42
I told u better its 2-1 for godsent, fnatic trash. Inferno that where they only can play, cause flusha push banana and jw pick middle. All other maps trash like fnc. Its dead team with unmotivated players and pig jw.
2020-07-03 23:43
Even though I placed a bet on fnatic I am happy for krystal
2020-07-03 23:43
#156
valde | 
United States jax9
fnatic is playing like proper bots 4-8 now
2020-07-03 23:44
dognatic throwing for food again
2020-07-03 23:47
fnatic gonna lose 3rd map as well??
2020-07-03 23:47
2 replies
Hope so. If they choke nuke better to lose and skip major forever
2020-07-03 23:48
1 reply
but i need fnatic win ;(
2020-07-03 23:49
#166
valde | 
Asia qbiy
How to suck dick professional way
2020-07-03 23:49
Imagine losing against krystal and styko in 2020. Whoesent couldn't get 1 round on ct side against random OG.
2020-07-03 23:50
1 reply
Imagine having hard feelings about that :-(
2020-07-04 08:45
5-10
2020-07-03 23:50
#173
L.K.S | 
Other Xeeh
Why did fnatic keep forcing double awps when they don't even have 1 good awper right now let alone 2
2020-07-03 23:52
2 replies
Lol
2020-07-03 23:59
Lol they could lose on inferno as well. So same right picture for both maps
2020-07-04 00:01
Is it just me or Farlig has not even been good in this team?
2020-07-03 23:57
shame on fnatic
2020-07-03 23:57
999% obvious that Swedish pigs will lose nuke. Hope to see 2-1 for sh1tsent
2020-07-03 23:58
#179
valde | 
United States jax9
score is 14:5, why is hltv so slow in updates?
2020-07-03 23:58
3 replies
They have delay, same happens in LCS/LEC, but bet sites doesnt care about delay, they show the score in real time.
2020-07-03 23:59
1 reply
#192
valde | 
United States jax9
yeah i'm following crossbet, i think they've fastest updates
2020-07-04 00:00
hltv delay the scoreboard on purpose to not spoil the stream blame BTS for putting 4 minute delay on stream, u can even see when its 10 for example but on their clock its 9:56
2020-07-04 00:01
styko Pog
2020-07-03 23:58
#181
 | 
Brazil KingDavi
3v1 jesus
2020-07-03 23:58
#182
 | 
Portugal dracø
stykooo you sexy beast :| :| :|
2020-07-03 23:58
Autistnatic
2020-07-03 23:59
How can you lose 3v1 vs fucking styko?
2020-07-03 23:59
2 replies
this aint no mouz styko
2020-07-04 00:01
Styko is huge player
2020-07-04 00:56
Golden ty
2020-07-03 23:59
#189
valde | 
United States jax9
what on earth. Both team have poor stats on D2
2020-07-04 00:00
#190
L.K.S | 
Other Xeeh
losing 3v1 when you need that round to have any chance yikes Round over - Winner: CT (5 - 11) - Enemy eliminated STYKO + zehN (assist) killed flusha with usp_silencer STYKO killed Golden with usp_silencer (headshot) STYKO killed KRIMZ with usp_silencer (headshot) Golden + flusha (assist) killed zehN with knife_t Golden killed Farlig with glock (headshot) Golden killed Maden with glock (headshot) Maden killed Brollan with usp_silencer (headshot) Maden killed JW with usp_silencer (headshot) JW killed kRYSTAL with glock (headshot) Round started
2020-07-04 00:00
1 reply
probably were laughing about that knife kill, fking kids
2020-07-04 00:02
#191
 | 
Spain chokOOO
2-1 godsent
2020-07-04 00:00
1 reply
#198
valde | 
United States jax9
D2 is bad for both.
2020-07-04 00:02
Did these castors do any homework before this match? Fnatic has been shit on T side of Nuke for the most part. That is why every team who can play Nuke is bringing them here.
2020-07-04 00:02
U better delete cs if u lose against styko and krystal
2020-07-04 00:03
6 replies
thank god they dont have maikelele anymore, otherwise unistall wouldnt be enough.. just suicide
2020-07-04 00:05
fnc will rape dogshit in dust2
2020-07-04 00:07
2 replies
Almost choke inferno from 9-2 and u think so?
2020-07-04 00:19
Why r u soo quite?
2020-07-04 00:56
#215
 | 
Norway dr_fiji
Show some respect man. Styko has been consistent for quite a while
2020-07-04 00:19
1 reply
They lost to OG on nuke like bots. And other matches was hard to watch. They are winning cuz of swedish pigs don't wanna fight for the 5th place. Nothing extraordinary
2020-07-04 00:57
if fnatic comeback from 5-14 ill cut my dick off live on stream
2020-07-04 00:04
4 replies
#205
 | 
Vietnam TomiLe
Cheats activate fnatic
2020-07-04 00:07
1 reply
they will in dust2 dont worry :D
2020-07-04 00:13
#208
 | 
Russia AmaZar
lol
2020-07-04 00:09
8-16
2020-07-04 00:15
#203
 | 
Iran Ipdelta
D2 is coinflip but +1.5 Godsent was ez, i think map 3 is over
2020-07-04 00:04
OMG FNATIC UR ALL REALLY BAD, NO JOKES WTF WITH U? Its hurt to see, very weak teamplay and individual skills
2020-07-04 00:15
#212
 | 
Japan Sayon4Ra
Fnashit is doing it
2020-07-04 00:15
#216
 | 
Vietnam TomiLe
Who will win on dust 2?
2020-07-04 00:21
#217
 | 
United Kingdom Trap24s
hmmm what we saying for map 3 lads?
2020-07-04 00:21
5 replies
bet against logic = fnatic godsent will turn into bots now
2020-07-04 00:23
4 replies
#222
 | 
United Kingdom Trap24s
over 26.5 looks like a good bet
2020-07-04 00:23
3 replies
fnatic lost 4/4 pistols so far, if they win them here they might win ez idk
2020-07-04 00:24
2 replies
#225
 | 
United Kingdom Trap24s
5/5 now lmao betting on Godsent to win pistol might be the move here XD
2020-07-04 00:26
1 reply
FINALLY! Fnatic won a pistol :)))
2020-07-04 00:59
typical online lol
2020-07-04 00:21
Fnatic win dust 2 16-13?
2020-07-04 00:24
1 reply
A lot easier
2020-07-04 00:27
#226
 | 
Brazil KingDavi
Fnash17
2020-07-04 00:27
Absolutely 2-1 Fnatic!
2020-07-04 00:28
3 replies
4-0 already for godsent :3 idk why i bet on fnatic man
2020-07-04 00:30
2 replies
#233
 | 
Brazil KingDavi
4-1
2020-07-04 00:33
I know why. Cuz u wanna win some money 💰💰💰
2020-07-04 00:39
Next bet: fnatic wins with 250€ x 2.98
2020-07-04 00:30
Godsent @3.30 easiest money in my life
2020-07-04 00:30
lol loose againts 2v4 and screw all of my money noobnatic shit
2020-07-04 00:32
3 replies
Team which plays T for the 2nd half usually wins. I don't think fnatic will fuck it up, but will be close.
2020-07-04 00:34
Dont bet then, its your only your fault
2020-07-04 00:57
1 reply
csgo fast free coins, i made 4 dollars with luck on hi lo and win 4 more on vita match and i lost 8 on this shit whenever i play againts them jw pig and flushe cheater play like god and one time o bet on them and that what happens.
2020-07-04 00:58
Ofc this shit pig wont make a thing in this game bcs i bet here on you
2020-07-04 00:34
fnatic look soooo noob just watch them hahahhaa
2020-07-04 00:35
2v4 on ct side and they are rushing ahahahahah
2020-07-04 00:35
Haaaaaaaah told ya 2-1 botsent
2020-07-04 00:37
Fnatic still will win dd2, delusional dogsent bettors 🤣
2020-07-04 00:38
3 replies
#244
 | 
Vietnam TomiLe
Rip fnatic
2020-07-04 00:41
2 replies
Fnatic will win
2020-07-04 00:50
1 reply
14-16, what an unfortunate, innit?
2020-07-04 08:51
#241
valde | 
United States jax9
hey fnatic, fck you
2020-07-04 00:38
FNATIC SO BAD AJAJAJA
2020-07-04 00:39
Godsent will take max 2 rounds as CT, fnatic easy win.
2020-07-04 00:43
3 replies
In your dreams maybe
2020-07-04 00:43
2 replies
Dust2 is T map 90%.
2020-07-04 00:44
1 reply
65/35
2020-07-04 01:19
Fuck you ok fucking fnatic pigs ur all trash morons
2020-07-04 00:43
3 replies
It's so entertaining to read what malding bettors are writing on hltv :DDDD
2020-07-04 00:46
1 reply
yeah agree, great source of fun reading before sleep
2020-07-04 00:47
how much?
2020-07-04 00:51
No major for Fnatic, pls. Wasted spot
2020-07-04 00:43
1 reply
You are a wasted spot. *dabs
2020-07-04 00:47
nice throw
2020-07-04 00:43
fnatic will comeback screenshot this if they wont i will send 1$ to everyone who reply to this
2020-07-04 00:45
8 replies
No need, it's pretty clear already. Dust2 is T only on top level.
2020-07-04 00:46
well
2020-07-04 00:46
not really godsent gonna stomp them start to end.
2020-07-04 00:48
XD
2020-07-04 00:52
#313
 | 
Russia MeowZer
Meow
2020-07-04 01:00
go ahead
2020-07-04 01:26
2 replies
but comeback happened, they just choked the very last round
2020-07-04 01:27
1 reply
of course, more excuses
2020-07-04 01:28
zehn POG
2020-07-04 00:46
Zehn hard carry xD
2020-07-04 00:46
#257
 | 
Latvia Natsuu1
zehN smurfing
2020-07-04 00:46
ZEHN godmode
2020-07-04 00:46
#263
valde | 
United States jax9
10-2. Fnatic should be out of top 15
2020-07-04 00:48
5 replies
fnatic losing against one guy basically
2020-07-04 00:50
2 replies
Silver 3, hallo ma friend 🖕😎
2020-07-04 00:51
1 reply
ik they’re setting him up and shit but that’s ridiculous
2020-07-04 00:52
Will be 10-5, not enough. Fnatic odds are sky high for nothing. Their T will be murder.
2020-07-04 00:50
1 reply
3-11
2020-07-04 00:53
#265
 | 
Japan Sayon4Ra
How much fnatic bettors
2020-07-04 00:49
8 replies
200$, will win 600$ cuz T sided map
2020-07-04 00:51
7 replies
#277
 | 
Japan Sayon4Ra
You think fnatic gona comeback? XD
2020-07-04 00:52
5 replies
ye win pistol 7-11 win first gun round 9-11
2020-07-04 00:55
4 replies
#295
 | 
Japan Sayon4Ra
Keep dreaming lad
2020-07-04 00:57
3 replies
you will see ;)
2020-07-04 00:57
see
2020-07-04 00:58
1 reply
#311
 | 
Japan Sayon4Ra
Thank you for wasting your money br fan
2020-07-04 00:59
thanks u for money twoface brazil toledo
2020-07-04 00:54
ZEHN, GO FOR A WORLD RECORD, PLEASE!!!!!!!!!
2020-07-04 00:50
Are there people who actually like this team, the way fnatic plays is so retarded. When theyre losing round after round they play like they dont give a fuck, peeking like a silver every angle and dying 1 by 1 . What a sad team
2020-07-04 00:51
3 replies
Perfect comment I wanna slap every member of fnatic so hard It’s depressing to watch
2020-07-04 00:53
1 reply
Yea and i already dislike most of them bc their personality/mentality but they give up so fast its sad
2020-07-04 00:58
Good post.+1
2020-07-04 08:22
ez practice for godsent
2020-07-04 00:51
what the fuck 25-4
2020-07-04 00:53
7 replies
That is not normally
2020-07-04 00:54
6 replies
they should check him pc
2020-07-04 00:55
1 reply
Maybe he not cheating but maybe he using the game deficit
2020-07-04 00:56
#291
 | 
Japan Sayon4Ra
BR BRAIN. WHEN SOMEONE GETS 20+ KILLS ALREADY SUSPICIOUS XAXAXAXAXAXA
2020-07-04 00:56
3 replies
Maybe he not cheating but maybe he using the game deficit...
2020-07-04 00:57
Are u an idiotta? It's way too obvious. Insane....They need to check him pc and game.....Maybe he not cheating but maybe he using the game deficit ...and this cant seem on game screen..He needs to check-up....
2020-07-04 01:02
1 reply
#324
 | 
Japan Sayon4Ra
What is game deficit
2020-07-04 01:03
Fnatic on 9 place at RMR right now BIG or OG will win tomorrow and fnatic will be on 10 place with 100 points advantage from 11 and 12 places Even 125 points are extremely crucial for them bcz they have a chance to be knocked out from major And they throwing vs dogsent who on 4th place right now and they're at least in a comfortable zone? They're playing incredibly retarded, worst than on Faceit They're playing like MM game for fun, but Godsent are boosters than Meh...
2020-07-04 00:56
2 replies
there will be another tournament like this, maybe even 2
2020-07-04 00:57
#301
 | 
Japan Sayon4Ra
HOW MUCH
2020-07-04 00:58
26 kills after 13 rounds. Can u set a new cs:go record please? 🤞🤞🤞
2020-07-04 00:58
4 replies
no because fnatic will smash them now
2020-07-04 00:58
3 replies
#329
 | 
Germany Kexor
haha
2020-07-04 01:09
2 replies
fnatic win 3 in a row now look
2020-07-04 01:10
1 reply
#344
 | 
Germany Kexor
yeah maybe they still could get it...dont care about this game wanna see liquid vs eg
2020-07-04 01:16
fnatic is done. Replace roster with disco_doplan x5.
2020-07-04 00:58
I love these mad bettors
2020-07-04 00:58
Really nice retake
2020-07-04 00:59
and now godsent is gonna lose from 11-3 to 13-16 :) typical fnatic gay luck
2020-07-04 01:00
3 replies
stop crying
2020-07-04 01:02
2 replies
#323
 | 
Japan Sayon4Ra
U stop crying. U lose thank you for money fnatic fangay
2020-07-04 01:02
1 reply
Already 14-8 for Gods
2020-07-04 01:07
#316
 | 
Japan Sayon4Ra
Betting tips. Dont bet and bark XAXAAXAXAXA
2020-07-04 01:00
11-3 on T dust2, this is a slaugther. Imperative plays from godsent, Farlig might be the next thing
2020-07-04 01:06
hope its ur last games in cs go shit sweden
2020-07-04 01:06
#328
 | 
Latvia im da bes
Golden no cheat no win
2020-07-04 01:08
14-7 to lose? XD
2020-07-04 01:11
15 replies
cry is free
2020-07-04 01:12
nah no chance
2020-07-04 01:12
13 replies
well, it's 14-11 already
2020-07-04 01:12
2 replies
15-11 somehow lul edit: nvm
2020-07-04 01:16
16-14 unluko
2020-07-04 01:19
fine, 15-11
2020-07-04 01:13
9 replies
#340
 | 
Brazil Desvain
Is it really?
2020-07-04 01:15
8 replies
15-12
2020-07-04 01:15
15-12
2020-07-04 01:15
#345
 | 
Belarus Mardloq
15-13
2020-07-04 01:17
5 replies
#349
 | 
Brazil Desvain
FML no comeback please
2020-07-04 01:18
4 replies
#351
 | 
Belarus Mardloq
15-14 shit
2020-07-04 01:18
3 replies
#357
 | 
Brazil Desvain
We made it?
2020-07-04 01:20
2 replies
#360
 | 
Belarus Mardloq
16-14 YEEEEEEEEEEEEEEEEEES
2020-07-04 01:20
1 reply
#365
 | 
Brazil Desvain
LETS GOOOOO
2020-07-04 01:20
fucking online, when it's over finally?
2020-07-04 01:16
16-14 GG lololol
2020-07-04 01:18
1 reply
#353
 | 
Brazil Desvain
Thank godddd
2020-07-04 01:18
16-14 as always...
2020-07-04 01:18
told you fnatic will comeback ;) hltv.org/matches/2342400/fnatic-vs-godse.. so sry guys it seems like no $1 for you :D
2020-07-04 01:18
5 replies
16-14, nt
2020-07-04 01:20
Lmao
2020-07-04 01:20
#369
 | 
Japan Sayon4Ra
What u crying now?
2020-07-04 01:21
lmao keep that dollar looks like you need it . HAHAHA
2020-07-04 01:28
1 reply
Haajaja
2020-07-04 08:20
godsent are not able to just close the game from 14-7....
2020-07-04 01:19
1 reply
lol 16-14, wp ,but coul've won earlier
2020-07-04 01:20
fuck u retards. ALways 16-14. Always 16-14. Nothing new
2020-07-04 01:20
not that ez for godsent
2020-07-04 01:20
#368
 | 
Japan Sayon4Ra
Ecoed
2020-07-04 01:21
#370
 | 
Finland sexic
16-14
2020-07-04 01:21
zehn, holy shit
2020-07-04 01:23
#373
 | 
CIS wmzgod
imagine comeback to lose 14-16
2020-07-04 01:24
15-14 and fnatic "hmmmmm..... why cant we play 1 by 1 ? really? 1by1"
2020-07-04 01:24
fake comeback
2020-07-04 01:25
FAKE COMEBACK I LOVE IT
2020-07-04 01:25
#377
God | 
Russia amc20
gg fnashit
2020-07-04 01:25
nice script
2020-07-04 01:25
deserved win for zehn
2020-07-04 01:25
#381
 | 
North America Shmikeb0b
GODSENT-fnatic-home
2020-07-04 01:25
Ez 2 odds on Godsent Game of life for Zehn THX m8
2020-07-04 01:26
2 replies
i got 4.55 odds on godsent :)
2020-07-04 01:32
#397
 | 
France Chim0ng0
Lol it was 5 odds after 1-0
2020-07-04 01:32
#394
 | 
Belarus Fufic
Bot Fnatic. Disband
2020-07-04 01:30
GODZEHNT
2020-07-04 01:32
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
2020-07-04 01:34
#401
 | 
North America Shmikeb0b
Zehn is also mvp for benching maikelele. they wouldn't have won with him going 8-23 on any of those maps.
2020-07-04 01:39
4 replies
+1 Just thought about that lmao
2020-07-04 04:55
3 replies
#414
 | 
North America Shmikeb0b
farlig isn't even the star player he should be and he still did one better than maikelele
2020-07-04 05:52
2 replies
He isn't used to this team yet. Give them some time to adjust their play and they'll be solid top 10 team.
2020-07-04 14:58
1 reply
#432
 | 
North America Shmikeb0b
Couldnt agree more
2020-07-04 18:19
2020-07-04 01:46
2 replies
Fucking beautiful, congrats buddy!!
2020-07-04 01:52
1 reply
ty
2020-07-04 01:55
Xd 2.5 odds Godsent
2020-07-04 03:03
FAK
2020-07-04 04:56
#412
 | 
Finland AleksiBOT
LULlan overrated shit
2020-07-04 05:43
1 reply
Better than whole finnish scene but ok
2020-07-04 12:03
Ofc when my bet is godsent 2-0 fnatic try hard on the fisrt map and lose it 1-2 obviously cos it's fucking 5th place decider and they dont give a fuxk about this match
2020-07-04 05:49
1 reply
L
2020-07-04 09:55
#415
 | 
Europe H1P_STER
Haha bots
2020-07-04 07:35
LETS FUCKING GOOOOOOOOO
2020-07-04 09:54
valve PLS fucing revert the krief nerf so i can have good fnatic
2020-07-04 13:22
Login or register to add your comment to the discussion.