15:00
1st of July 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Lower bracket round 1
1. Espada removed Vertigo
2. HAVU removed Inferno
3. Espada picked Mirage
4. HAVU picked Nuke
5. Espada removed Train
6. HAVU removed Overpass
7. Dust2 was left over
Mirage
Espada
16
(10:5; 6:2)
HAVU
7
Nuke
Espada
23
(5:10; 10:5) (8:10)
HAVU
25
Dust2
Espada
8
(3:12; 5:4)
HAVU
16
Rewatch
United KingdomStarLadder (Map 1 - Mirage)Vod
United KingdomStarLadder (Map 2 - Nuke)Vod
United KingdomStarLadder (Map 3 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | degster - 1vs2 clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 OT | Patsi - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M3 | doto - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M3 | hoody - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M3 | FinigaN - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
77-57 +20 80.3 70.5% 1.20
73-66 +7 86.2 68.4% 1.20
65-60 +5 74.8 67.4% 1.06
55-65 -10 74.0 70.5% 0.95
42-64 -22 51.2 57.9% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
78-64 +14 84.9 72.6% 1.19
67-57 +10 80.6 68.4% 1.13
59-61 -2 66.4 63.2% 0.92
47-62 -15 63.3 65.3% 0.89
61-68 -7 66.1 62.1% 0.89
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-7 +19 94.0 95.7% 1.85
22-12 +10 113.1 78.3% 1.71
15-12 +3 75.5 73.9% 1.31
16-12 +4 66.9 82.6% 1.29
15-11 +4 78.5 82.6% 1.18
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
15-18 -3 59.7 43.5% 0.75
11-19 -8 76.5 60.9% 0.71
12-18 -6 60.3 43.5% 0.63
6-18 -12 41.2 47.8% 0.47
10-21 -11 46.8 52.2% 0.40
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-34 -4 80.9 75.0% 1.08
34-30 +4 76.1 66.7% 1.08
30-28 +2 65.0 72.9% 1.01
31-34 -3 76.2 62.5% 0.99
23-32 -9 56.7 54.2% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
44-31 +13 90.6 70.8% 1.32
27-25 +2 74.1 77.1% 1.07
26-30 -4 66.1 66.7% 1.00
33-31 +2 66.3 62.5% 0.99
28-31 -3 66.1 64.6% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
27-20 +7 116.6 75.0% 1.58
17-20 -3 75.7 54.2% 0.93
13-20 -7 57.6 45.8% 0.63
10-20 -10 56.0 50.0% 0.53
3-20 -17 25.3 41.7% 0.34
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-14 +11 113.5 75.0% 1.67
23-14 +9 81.5 87.5% 1.40
18-16 +2 84.3 70.8% 1.24
19-12 +7 72.9 79.2% 1.23
15-14 +1 79.1 79.2% 1.15
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
Espada win
2.25
No matches past 3 months
HAVU win
1.57
Head to head
0
Wins
1
Overtimes
2
Wins
Espada 2-1 HAVU sucks lately
2020-06-30 17:52
3 replies
Espada sucks even more
2020-07-01 08:03
2 replies
lol
2020-07-01 08:28
stfu frogeater
2020-07-01 14:36
ez4theBestRussianPlayerDima
2020-06-30 17:52
50-50 random onliners
2020-07-01 06:31
Overpass - Mirage D2 - HAVU Nuke/Train - Left over 2-1 HAVU
2020-07-01 07:30
Ez claps 4 HAVU bottik anchor once again KEKW
2020-07-01 12:48
Espada pick Mirage/Overpass HAVU pick Nuke Decider D2 Bet: HAVU to win their own map pick @1,65
2020-07-01 14:08
skip or havu win?
2020-07-01 14:19
1 reply
#14
zehN | 
Germany flex18
Havu
2020-07-01 14:55
how can the tournament have h*** in their name when dungeons and dragons needs to censored for not even implying to racism? double standards, aaahhhh
2020-07-01 14:54
1 reply
eksdee
2020-07-01 14:54
s k i p
2020-07-01 14:58
1 reply
Yeah I might live bet on this but yah
2020-07-01 15:06
Mirage ez espada I think
2020-07-01 15:00
After seeing havu yesterday, espada got this
2020-07-01 15:06
I was going to skip but i took espada at the last minute possible : D Hope they don't choke
2020-07-01 15:19
2 replies
#21
 | 
Asia editz107
Skip karna tha :-;
2020-07-01 15:31
1 reply
Hi 10x odds
2020-07-01 15:48
Ok Havu , got fooled twice betting on you. No third time I promise. I don't know why dafuq bookmarks still favor you in odds. Skem
2020-07-01 15:31
3 replies
HAVU to win this 2-1 bro
2020-07-01 15:32
2 replies
#25
 | 
Asia editz107
Not
2020-07-01 15:40
1 reply
Well hope Espada 2-0 them. Good maps tho
2020-07-01 15:40
#23
 | 
Russia FPJones
Why when I bet on Espada they lose? And when I bet Versus Espada they win?? What an injustice
2020-07-01 15:39
Fak Havu ! Lost to eco that badly ffs
2020-07-01 15:39
havu 2-1
2020-07-01 15:44
d0gster
2020-07-01 15:46
ez + 1,5 on brothers.fyck znal zhe need bet on win mutch!
2020-07-01 15:49
1 reply
Brothers?
2020-07-01 15:52
Like endpoint vs nordavind, people still think havu will win but they will lose 0:2
2020-07-01 15:52
6 replies
now you jinxed it amigo we will see a third map))
2020-07-01 15:58
5 replies
Saddly it's hellcase and 2:0 script
2020-07-01 15:59
4 replies
I dont think that havu will win the series but I think 1:1 is in so yeah
2020-07-01 16:02
2 replies
No man
2020-07-01 16:06
1 reply
broooooo we will see okay comment after game
2020-07-01 16:18
Dream noob, dream xD No way Espada wins nuke lol 😂 I bet 50$ in Espada 1st map 45$ in HAVU 2nd map Easy money for me
2020-07-01 16:27
#38
 | 
Germany Schurrle
Nuke, get ready for.... Throw hahaha
2020-07-01 16:02
3 replies
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
2020-07-01 16:03
2 replies
#54
 | 
Germany Schurrle
From 11-5 to 11-9 haha
2020-07-01 16:41
1 reply
ez
2020-07-01 16:42
from gods to bots, nothing new
2020-07-01 16:15
and now Havu went godmode xd
2020-07-01 16:15
2 replies
Nice godmode lose 5vs3
2020-07-01 16:21
1 reply
xd
2020-07-01 16:22
#46
 | 
Poland Oleczeq
how this shit team even get to the top 30
2020-07-01 16:27
lol russian noobs 4vs5 b site free game
2020-07-01 16:31
#49
 | 
Korea Foztine
hope havu not fcking u my under 26.5
2020-07-01 16:35
I feel god t side Inc from espada :3
2020-07-01 16:37
#51
 | 
Korea Foztine
rip under 26.5 fucking havu bots
2020-07-01 16:37
#52
 | 
United States sexic
4 odds lol ezy
2020-07-01 16:39
1 reply
#53
 | 
Korea Foztine
lol no
2020-07-01 16:40
11-5 > lose to full eco> 11-16
2020-07-01 16:41
6 replies
tam fors bul cloyn russkii
2020-07-01 16:48
5 replies
ti pishesh clown v 2020 godu, ebat ti dolbaeb + wkila ebanaya hohlyackaya, idi pososi
2020-07-01 16:54
4 replies
tu fors ot full eco otli4it ne mojeh ochem govorit
2020-07-01 16:56
1 reply
ya ne smotrel igru, smotru chto chelov s gloka i tec9 poubivali vot i napisal, nahuya agritsya srazu?
2020-07-01 17:00
fors bleat
2020-07-01 17:02
1 reply
nu fors i fors, pohuy, vse ravno slilis forsu = proebali igru
2020-07-01 17:07
#58
 | 
Luxembourg winner666
its funny how espada playing in other tournaments vs in loot.bet (hmm interesting why)
2020-07-01 16:43
nice try havu go home
2020-07-01 16:49
#61
 | 
Lithuania 4escalex
Lel Havu
2020-07-01 16:51
11-5 16-14 NICE 2.5 FIX, BURN IN HELL HAVU
2020-07-01 16:54
3 replies
havu will lose
2020-07-01 16:56
1 reply
You are everywhere. Stop being so boring noob
2020-07-01 17:02
-1
2020-07-01 18:25
havu are such clowns.
2020-07-01 16:55
#67
 | 
Russia ZzzonkeDD
HAVU bots , lose and die pls
2020-07-01 16:57
16-14 for HAVU OFC FAKE COMEBACK AS ALWAYS
2020-07-01 16:57
3 replies
#71
 | 
Russia Alar921
ochnis' havu musor bezdarniy, nahuy oni voobshe igraut v etu igru ya hz
2020-07-01 17:02
2 replies
oni s 15-17 teper' viigraut, ebanie tvari
2020-07-01 17:11
1 reply
blya eto pizdec a ne komanda,vchera protiv nemigi otletayut v 0 k ebanoy materi,segodnya s 15 17 kombechat deti blyadei
2020-07-01 18:21
1 reply
#79
 | 
Russia Alar921
n1 soft, lowskill dogs espada XD and no one give a fuck about they are cheating
2020-07-01 17:07
#75
 | 
Ukraine Wesago
Finland trash lose nuke on CT side omg old disband this looser I hate fins teams
2020-07-01 17:04
How are they even able to take 11-4? Playing on CT like they never played nuke before.. Wtf :D
2020-07-01 17:05
havu disband soon dead team
2020-07-01 17:07
#80
 | 
Ukraine Wesago
Fucking shirts in tilt bye shotguns
2020-07-01 17:08
#81
 | 
Peru Grimethk
havu activated cheats? lmao
2020-07-01 17:11
Bad ct sides from both teams
2020-07-01 17:12
19-17 havu 100%
2020-07-01 17:12
3 replies
Not now bro, but I hope they win the 2nd OT
2020-07-01 17:17
2 replies
#88
 | 
World MrJames193
Nope they lost already
2020-07-01 17:18
1 reply
You tried, for real xD
2020-07-01 17:26
#85
 | 
Peru Grimethk
havu so bad
2020-07-01 17:16
#86
Brehze | 
Europe cyes
Choking again
2020-07-01 17:16
LOL HAVU THROWING SO BAD WTF
2020-07-01 17:20
#90
 | 
Macau Be_Happier
HOW SLOWI SO BAD :(
2020-07-01 17:20
Havu, wtf
2020-07-01 17:20
havu needs a break
2020-07-01 17:20
#93
 | 
Korea Foztine
what a clownfiesta
2020-07-01 17:21
rip havu
2020-07-01 17:22
lol havu is playing like shit, they should go back to basic training before war
2020-07-01 17:23
#96
 | 
Canada versie
21-21
2020-07-01 17:24
Ofc 21-21, havu will win it 25-21
2020-07-01 17:24
2 replies
#101
 | 
Russia Alar921
havu are lowskill dogs, just pulling time, the lost alrdy anyways, hope they will get disbanned
2020-07-01 17:29
1 reply
havu uje 2 mapu vzyali, s pobedoi
2020-07-01 17:33
#98
 | 
Korea Foztine
just end ffs
2020-07-01 17:24
5vs3 xdxdKJEKEKKE
2020-07-01 17:27
Now watch Espadogs lose Nuke and 3rd
2020-07-01 17:31
#103
 | 
Peru Grimethk
fucking spada couldnt close twice
2020-07-01 17:32
Dima is so braindead, gg espada fucking bots
2020-07-01 17:34
ggwp Ez 60$ 2nd map HAVU
2020-07-01 17:35
#108
 | 
Korea Foztine
sotf1k probably 10 iq only
2020-07-01 17:36
#109
 | 
Peru Grimethk
4 vs 3, the kid decides to push
2020-07-01 17:37
3 mp didnt convert by havu.what a choking team
2020-07-01 17:37
Finally chokers
2020-07-01 17:39
21-19 lol
2020-07-01 17:39
blya vot kak topit' za SNG esli oni slivaut postoyanno svoi igri? suka bomji kak je vi zaebali ne umeniem dovodit igri do konca
2020-07-01 17:40
8 replies
posmotrel tvoi komenti , ti pryam idiot
2020-07-01 17:49
7 replies
ya znau
2020-07-01 18:27
glavnoe 4to kommenti smotriw a ne igraew
2020-07-01 18:30
4 replies
spasibo demon!
2020-07-01 18:41
3 replies
a kak za vas bolet' blyat? postoyanno odno i toje , net stabilnosti ya goru ne za stavki esli 4to, ya boleu prosto za sng komandi i goru s takih igr , u vas je stolko shansov bilo zakonchit
2020-07-01 18:43
2 replies
a eto cs, mi otsosali kak vidish, ne vse bivaet gladko
2020-07-01 18:47
1 reply
dak posle zaliva nuka i tak bilo yasno 4to na duste shansov po4ti net , tebe konechno respect za takoi pot , no po faktu vi doljni bili 2-0 zakrit' etot musor i poradovat' vseh fanatov . ladno sori za grubosti , prosto emocii , nadeus u vas vse polu4itsa v budushem
2020-07-01 18:50
#saveDima
2020-07-01 18:38
Dima you are fcking 10 iq man cant get a single kill 3x in a row by hiding B site WTF
2020-07-01 17:43
2 replies
Cry
2020-07-01 17:45
1 reply
5051
2020-07-01 17:51
#119
 | 
Ukraine Wesago
Dust ez for Espada they play better on dust Stayathome trash fins no way for big cs scene!!!
2020-07-01 17:56
2 replies
Hahaha excuse me?
2020-07-01 18:09
aga
2020-07-01 18:23
#120
 | 
Peru Grimethk
damn espada is gonna lose this after having 2 series points kek
2020-07-01 18:00
Win pistol Throw vs eco Throw 2v1 1-6 FUCKING FIXERD
2020-07-01 18:04
2 replies
Bonus points for fixing 5v3 and 5v4
2020-07-01 18:06
And couple of bonus points for another 5v4
2020-07-01 18:10
#122
 | 
Peru Grimethk
i should have grabbed HAvu at 3.20 :(
2020-07-01 18:05
#124
 | 
Brazil JvZ_
dogspada playing so beautiful cs
2020-07-01 18:08
nice throw espada
2020-07-01 18:10
Omegalul I had HAVUJAH on Nuke + Zywootality on overpass 2,61 odds Triple and quadruple OTs but I won))))
2020-07-01 18:11
#129
 | 
Peru Grimethk
you cant trust russians in CS. i learned a lesson
2020-07-01 18:12
4v2 T side dust xD de_stroyed
2020-07-01 18:19
#131
 | 
Korea Foztine
16-7 havu wins
2020-07-01 18:20
#134
 | 
Germany AdiZen
poor dima
2020-07-01 18:25
#138
 | 
Russia ZzzonkeDD
Botpada
2020-07-01 18:31
posle 4:1 stalo ponyatno chto cheli sidyat obosrannie)))
2020-07-01 18:38
3rd map havu kinda i love 2 see so well Played ct side.
2020-07-01 18:39
2 replies
looked like flashpoint havu... maybe they get back into form
2020-07-01 19:17
1 reply
Lets hope i like Havu very much. But we need 2 say how impressive hoodYs Performance was today.
2020-07-01 20:13
#28 god bettor is here see u again
2020-07-01 20:17
Login or register to add your comment to the discussion.