19:10
25th of July 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Grand final
1. AGF removed Mirage
2. FATE removed Dust2
3. AGF picked Inferno
4. FATE picked Overpass
5. AGF removed Vertigo
6. FATE removed Nuke
7. Train was left over
inferno
Inferno
FATE
6
(5:10; 1:6)
AGF
16
overpass
Overpass
FATE
16
(11:4; 5:6)
AGF
10
train
Train
FATE
16
(9:6; 7:8)
AGF
14
Rewatch
OtherUCC (Map 1 - Inferno)Vod
OtherUCC (Map 2 - Overpass)Vod
OtherUCC (Map 3 - Train)Vod
Highlights
M1 | Lukki - 2 quick AK HS kills on the bombsite B retake (2vs2 post-plant situation)
M2 | blocker - 1vs2 (T - pre-plant situation)
M2 | Lukki - 4 kills (Deagle, 3 AK) on the bombsite A offensive (2vs5 situation)
M3 | Kristou - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
64-50 +14 85.5 74.4% 1.25
60-53 +7 83.4 74.4% 1.16
53-49 +4 76.7 76.9% 1.10
55-58 -3 76.3 78.2% 1.04
51-58 -7 78.5 70.5% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
67-55 +12 82.3 76.9% 1.20
52-53 -1 79.8 75.6% 1.08
49-61 -12 79.6 71.8% 0.98
55-59 -4 69.9 70.5% 0.97
43-58 -15 67.6 70.5% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-17 +1 88.7 72.7% 1.11
16-18 -2 80.4 68.2% 0.94
11-17 -6 64.1 59.1% 0.78
12-17 -5 61.7 59.1% 0.69
7-16 -9 51.5 72.7% 0.64
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-9 +9 91.1 86.4% 1.52
19-14 +5 98.4 90.9% 1.49
13-13 0 74.5 95.5% 1.26
19-14 +5 74.7 77.3% 1.22
16-14 +2 64.3 68.2% 1.06
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-14 +12 93.2 84.6% 1.62
20-16 +4 92.2 80.8% 1.33
23-20 +3 96.0 80.8% 1.31
20-16 +4 81.5 80.8% 1.27
17-19 -2 71.5 76.9% 1.02
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-20 +5 89.6 80.8% 1.25
13-22 -9 82.3 65.4% 0.88
16-22 -6 71.2 53.8% 0.87
16-21 -5 76.7 61.5% 0.84
14-21 -7 57.4 69.2% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-19 +7 96.4 76.7% 1.39
26-17 +9 90.9 76.7% 1.31
22-21 +1 77.4 86.7% 1.16
22-20 +2 71.9 70.0% 1.05
17-21 -4 73.9 70.0% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-21 +2 81.5 73.3% 1.14
25-24 +1 84.9 73.3% 1.11
18-23 -5 74.3 80.0% 0.98
14-23 -9 59.3 66.7% 0.78
17-25 -8 63.3 63.3% 0.73
Top player in match
Yanko 'blocker' Panov
0.82
KPR
0.64
DPR
74.4%
KAST
1.33
Impact
85.5
ADR
1.25
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Ez for NXS 2-1 here
2020-07-17 22:18
1 reply
#5
 | 
Brazil KingDavi
Lmao
2020-07-24 20:17
#4
 | 
Hungary subzera
EZ4HUNGARY
2020-07-20 11:15
3 replies
Is this happens because we are from Bulgaria
2020-07-25 18:44
2 replies
next time change u flag and then write the exect same massage with using CAPS okay?
2020-07-25 19:09
1 reply
Ok
2020-07-25 19:37
#7
hns | 
Denmark sundevve
2-1 AGF
2020-07-25 06:46
#8
 | 
United Kingdom JiJieHao!
2-1 for AGF
2020-07-25 12:29
fate cheaters, will be interesting match.
2020-07-25 15:39
fate 2:0 ez
2020-07-25 15:49
Nice 2.5 on AGF in 50/50 match Thx
2020-07-25 16:07
1 reply
#12
 | 
Brazil KingDavi
Not with Netrick ... If Daffu was playing I'd agree with that
2020-07-25 16:35
ez and quick 2-0 fate. no daffu for agf
2020-07-25 17:04
1 reply
Sauce?
2020-07-25 18:43
#14
 | 
Asia Blitzer
nice! the 2 best teams of the tournament are in the final gonna b a good match
2020-07-25 17:20
2 0 fate
2020-07-25 18:04
Ez4fate
2020-07-25 18:06
2-1 Fate
2020-07-25 18:49
1 reply
Mappool does not favor AGF. I can only see Them winning Inferno tbh.
2020-07-25 18:52
if not 2-0 fate = throw
2020-07-25 18:56
1 reply
probably fate 2-1
2020-07-25 18:58
why not pick Nuke? 0% vs 83%
2020-07-25 19:09
1 reply
#26
 | 
Faroe Islands staxus
coz stoopid))
2020-07-25 19:14
Well they don't seem to be trying, nice veto btw :p.
2020-07-25 19:21
go over 2.5!
2020-07-25 19:23
6 replies
#32
 | 
Austria mitriy_ov
No
2020-07-25 19:25
5 replies
yep
2020-07-25 19:28
4 replies
#39
 | 
Austria mitriy_ov
Nope
2020-07-25 19:30
3 replies
So you think 2-0 FATE too?
2020-07-25 19:40
2 replies
#51
 | 
Austria mitriy_ov
U know what I think
2020-07-25 19:49
1 reply
U think 💩
2020-07-25 21:04
fate getting stomped lmao
2020-07-25 19:24
Let me look conveniently the other way so you can get an easy kill :).
2020-07-25 19:24
#33
 | 
Germany Schurrle
Mar free kill hahaha
2020-07-25 19:25
hoping for 2-1 script
2020-07-25 19:26
Omg fate is so fu... bad
2020-07-25 19:28
Mar 0-0-8
2020-07-25 19:33
Imagine betting on bulgarians in 2020 and still crying about lose🗿
2020-07-25 19:37
1 reply
#47
 | 
Austria mitriy_ov
True
2020-07-25 19:42
Trash
2020-07-25 19:39
Bulgarians looting easiest money as usual
2020-07-25 19:44
#50
 | 
Australia Aideys
2-1 fate
2020-07-25 19:49
never bet on thrower niki1 remember :*(
2020-07-25 19:53
1 reply
no wonder he has an $100k inventory lol
2020-08-08 10:17
#54
 | 
United Kingdom sKz_gg
2020-07-25 19:56
Still Fate 2-1?
2020-07-25 19:59
3 replies
#56
 | 
Australia Aideys
yes
2020-07-25 20:00
1-1 for sure... Last map Fate 60/40
2020-07-25 20:21
1 reply
Last one was a close one but glad that Fate manage to win 16-14. So yeah, Fate 2-1 XD
2020-07-26 07:19
#57
 | 
Hungary Axelboi
Fate 2-1 still ez
2020-07-25 20:04
1 reply
#59
 | 
Austria mitriy_ov
2-0
2020-07-25 20:12
In Fate we trust!
2020-07-25 20:08
dude its eco and 5v2 what are you doing
2020-07-25 20:26
#63
 | 
Korea s2angels
gg rip my fucking over 26.5, both team just fucking noob
2020-07-25 20:36
5 replies
Nah not rly. Actually agf can make it
2020-07-25 20:38
Lol nvm
2020-07-25 20:39
Okay still possible
2020-07-25 20:42
2 replies
#67
 | 
Korea s2angels
lukki lul
2020-07-25 20:42
1 reply
Yeah xD
2020-07-25 20:45
How could they lose this 5v2's to shitty team...
2020-07-25 20:43
hmmmmmmm hmm hmmmmm
2020-07-25 20:46
#77
 | 
Korea s2angels
they fucking don't wanna win just wait for CT to rotate,fucking shit
2020-07-25 20:57
#78
 | 
CIS Cresscent
Blatant throw from agf, 13-10 free bombsite and they not planting a bomb for a fucking minute
2020-07-25 20:57
Round started TMB killed niki1 with ak47 (headshot) AGF take the alone side with 5 never plant the bomb Patrick killed Lukki with m4a1 mar killed TMB with m4a1 fr0slev killed Patrick with ak47 (headshot) h4rn killed fr0slev with awp blocker killed netrick with m4a1 blocker + mar (assist) killed Kristou with m4a1 Round over - Winner: CT (10 - 14) - Enemy eliminated Retake 4 vs 5 not defending any plant nice throw AGF
2020-07-25 21:00
Fate pls don't throw this time, okay?
2020-07-25 21:00
1 reply
+1
2020-07-25 21:02
Fate have only lost 1 out of last 9 maps on Train, and they lost 14-16. They should take this, but you never know with bulgarian throwers.
2020-07-25 21:02
2 replies
They are definately shouldn't lose it to AGF with Kristou and Netrick
2020-07-25 21:05
1 reply
Agreed. But they have a tendency to do stupid things in clutch matches...
2020-07-25 21:08
#87
 | 
Korea s2angels
agf suck my dick pls
2020-07-25 21:12
Lets go fate
2020-07-25 21:24
1v2 to kristou gg
2020-07-25 21:27
How tf do you lose that? Fate goddamn dildos.
2020-07-25 21:28
#92
 | 
Korea s2angels
now they going for over 26.5 cause i don't bet :d
2020-07-25 21:29
rip choke
2020-07-25 21:30
I really dont like how Fate play ct here... way too messy. AGF getting site access so ez
2020-07-25 21:30
#95
 | 
Latvia CoolCatXD
imagine losing to netrick
2020-07-25 21:30
#96
 | 
Hungary Axelboi
Are we really losing to kristou and netrick
2020-07-25 21:34
#97
 | 
Brazil KingDavi
Lmao 0iq pushing with the bomb instead of plant It ...
2020-07-25 21:39
1 reply
yeah they might atleast try to plant the bomb
2020-07-25 21:40
First place: 11k$ Fate: only 11k$🗿🗿🗿
2020-07-25 21:40
#100
HS | 
Estonia qoznyyy
shouldve been like 11-4 but lmfao
2020-07-25 21:41
0 iq T-side. 5v3, seen 3 guys on A ->> keep pushing 1 by 1.
2020-07-25 21:43
Sini govna na bolgarah
2020-07-25 21:43
Losing 5v3.... Why did i trust these idiots
2020-07-25 21:43
Its always hilarious watching these shitty teams anti eco
2020-07-25 21:45
1 reply
why would you even go for a triple awp????
2020-07-25 21:46
Jesus... I cant decide which team is dumber..
2020-07-25 21:46
Lose trash buy > lose map enjoy free money fate bettors
2020-07-25 21:47
1 reply
#113
 | 
Brazil KingDavi
Not really
2020-07-25 21:54
if you go for a triple awp you really deserve to lose... god damn i miss tier1 cs this level of competetion is so fucking awful
2020-07-25 21:52
1 more post plant and im done nwm no more postplants
2020-07-25 21:53
STOP LOSING POSTPLANT MAN ADVANTAGES PLS
2020-07-25 21:53
#111
 | 
Australia Aideys
ahahaahh didnt kill 18 hp with pistol = lost game HAHAHAHAHAHAh 4v2 post plant
2020-07-25 21:56
#112
HS | 
Estonia qoznyyy
12-10 12-16 this is gg
2020-07-25 21:54
Yeah sure. Just throw the map away, Fate! Nice job
2020-07-25 21:55
What are you doing damn
2020-07-25 21:56
bulgarian burps
2020-07-25 21:56
you cannot be fucking serious
2020-07-25 21:56
FATE THROWING LMAO
2020-07-25 21:56
Only blinded persons doesn't see throw here
2020-07-25 21:56
#120
 | 
Brazil KingDavi
Nobody watching flank ... Getting killed by Netrick lmao
2020-07-25 21:57
Tell me AGF doesn't have hacks, c'mon, jumping, running, killing through smokes...
2020-07-25 21:57
5v3 okay gg
2020-07-25 21:59
This has to be rigged. So much stupid
2020-07-25 22:00
#124
 | 
Australia Aideys
I cant decide who is worse team here
2020-07-25 22:00
How does Netrick not get the kill there flanking ladder. Holy fk this guy is terrible
2020-07-25 22:00
1 reply
Why are u crying? AGF should already lose. They've won 4v3 post-plant two times in a row, and then 4v2 after bomb was planted.
2020-07-25 22:03
wtf is that dumb forcebuy? xddd
2020-07-25 22:01
Netrick in the 5v3 played ladder like an absolute pusscake and still blew it lmfao
2020-07-25 22:03
thank god
2020-07-25 22:05
#134
 | 
Brazil KingDavi
Both teams are horrible. Felt like matchmaking
2020-07-25 22:06
1 reply
+1. That was..... Wierd!
2020-07-25 22:08
That economy system saved me so hard
2020-07-25 22:06
THANK YOU FATE SO MUCH OMGGG!!!!!@
2020-07-25 22:06
Wow didn't expect this end
2020-07-25 22:07
Damn. Won my bet, but that was fucking ridiculous. Will never bet Fate again. Clownfiesta on their best map.
2020-07-25 22:07
2 replies
#147
 | 
Brazil KingDavi
+1
2020-07-25 23:26
we know u will
2020-07-25 23:31
Biggest_Unluko_in_Anime_Ever
2020-07-25 22:17
gz on 11k $ Fate .
2020-07-25 22:20
#146
loli | 
Oceania soz1
glad im a fate bettor. jesus
2020-07-25 22:31
Login or register to add your comment to the discussion.