09:00
4th of August 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Quarter-final
1. Izako Boars removed Mirage
2. Winstrike removed Inferno
3. Izako Boars picked Vertigo
4. Winstrike picked Dust2
5. Izako Boars removed Train
6. Winstrike removed Overpass
7. Nuke was left over
Vertigo
Winstrike
16
(10:5; 6:3)
Izako Boars
8
Dust2
Winstrike
22
(6:9; 9:6) (7:4)
Izako Boars
19
Nuke
Winstrike
-
Izako Boars
-
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Vertigo)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | TOAO - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 | Lack1 - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M1 | NickelBack - 4 Deagle kills on the bombsite A defense
M2 OT | avis - 1vs3 clutch (CT - post-plant situation)
M2 OT | KrizzeN - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Alexey 'NickelBack' Trofimov
NickelBack
60-41 +19 108.2 83.1% 1.48
Russia
Aleksey 'El1an' Gusev
El1an
57-43 +14 87.2 73.8% 1.30
Kazakhstan
Viktor 'Lack1' Boldyrev
Lack1
55-40 +15 78.2 76.9% 1.23
Ukraine
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
bondik
40-42 -2 81.5 73.8% 1.10
Kazakhstan
Aidyn 'KrizzeN' Turlybekov
KrizzeN
38-44 -6 58.6 64.6% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Mateusz 'TOAO' Zawistowski
TOAO
46-49 -3 81.9 75.4% 1.09
Poland
Piotr 'avis' Świerzyna
avis
48-52 -4 80.0 67.7% 0.96
Poland
Kamil 'siuhy ' Szkaradek
siuhy
38-51 -13 72.0 66.2% 0.93
Poland
Konrad 'EXUS' Jeńczeń
EXUS
39-49 -10 60.9 61.5% 0.87
Poland
Hubert 'Szejn' Światły
Szejn
38-51 -13 68.3 60.0% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Alexey 'NickelBack' Trofimov
NickelBack
25-12 +13 124.4 87.5% 1.82
Russia
Aleksey 'El1an' Gusev
El1an
22-14 +8 92.8 75.0% 1.45
Kazakhstan
Viktor 'Lack1' Boldyrev
Lack1
19-12 +7 71.4 83.3% 1.29
Ukraine
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
bondik
12-14 -2 69.2 70.8% 1.03
Kazakhstan
Aidyn 'KrizzeN' Turlybekov
KrizzeN
18-15 +3 61.7 70.8% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Mateusz 'TOAO' Zawistowski
TOAO
20-18 +2 96.2 75.0% 1.33
Poland
Hubert 'Szejn' Światły
Szejn
11-19 -8 65.2 50.0% 0.80
Poland
Konrad 'EXUS' Jeńczeń
EXUS
15-19 -4 54.9 62.5% 0.74
Poland
Kamil 'siuhy ' Szkaradek
siuhy
9-20 -11 58.5 54.2% 0.63
Poland
Piotr 'avis' Świerzyna
avis
12-21 -9 57.2 54.2% 0.58
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Alexey 'NickelBack' Trofimov
NickelBack
35-29 +6 98.7 80.5% 1.29
Russia
Aleksey 'El1an' Gusev
El1an
35-29 +6 83.8 73.2% 1.21
Kazakhstan
Viktor 'Lack1' Boldyrev
Lack1
36-28 +8 82.2 73.2% 1.20
Ukraine
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
bondik
28-28 0 88.7 75.6% 1.15
Kazakhstan
Aidyn 'KrizzeN' Turlybekov
KrizzeN
20-29 -9 56.8 61.0% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Piotr 'avis' Świerzyna
avis
36-31 +5 93.3 75.6% 1.20
Poland
Kamil 'siuhy ' Szkaradek
siuhy
29-31 -2 79.9 73.2% 1.11
Poland
Mateusz 'TOAO' Zawistowski
TOAO
26-31 -5 73.6 75.6% 0.96
Poland
Konrad 'EXUS' Jeńczeń
EXUS
24-30 -6 64.4 61.0% 0.94
Poland
Hubert 'Szejn' Światły
Szejn
27-32 -5 70.1 65.9% 0.91
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
CIS pls_help
ez 9INE
2020-07-23 21:33
#2
 | 
France Garow_
WOOF WOOF
2020-07-30 23:06
#3
 | 
Uzbekistan MUK
Quack quack
2020-08-03 06:17
TBA the best winstrike player
2020-08-03 11:54
hooch or real standin?
2020-08-03 12:51
NickelBack is future player Winstrike
2020-08-04 10:53
who winstrike fifth?=!?!?!?!??!?jnqa2w9pdjharw98djhaw90
2020-08-03 13:12
@2,5 odds? My personal odds are like 55:45 and there is also the possibility that there will be a bad standin.
2020-08-03 13:27
hopefully hooch lol
2020-08-03 13:47
Inshallah
2020-08-03 13:48
nickelback better than hooch but luckily not that good i guess
2020-08-04 08:49
Yeah he is not good not bad, but still he is a stand in so its worse for Winstrike.
2020-08-04 08:56
+1
2020-08-04 08:56
Ez 4 izako tanks
2020-08-03 14:43
#11
 | 
Poland AcidHume
Why Nickelback choose the worst band in the world as his nickname?
2020-08-03 15:56
Free money on boars
2020-08-03 16:24
#16
ifan | 
Poland Aiko_
+1
2020-08-03 19:09
2-1 4 Boars
2020-08-03 22:04
Should be ez +1.5 izakoo
2020-08-03 16:42
#17
 | 
Latvia Faaakk
lol? no value on +1.5 izako
2020-08-03 19:49
Fuck odds went to shit
2020-08-03 19:53
#260
 | 
Russia Jengi
Nt
2020-08-04 11:48
#14
 | 
Brazil KingDavi
Nicklback hmm
2020-08-03 17:05
NickelBack are igl +awper good upgrade
2020-08-03 17:31
Nope, he isn't awpee
2020-08-03 20:16
#20
 | 
Brazil KingDavi
Worldedit
2020-08-03 20:42
Nikelback left music for this?
2020-08-03 22:58
high chance for +1.5 for izako or maybe take the series but I will try winstrike this time :D
2020-08-03 23:06
#25
 | 
Nepal rosiek64
yea i will try too
2020-08-03 23:43
#24
 | 
Nepal rosiek64
should be free map for IB train or inferno but winstrike aim is so much better than IB
2020-08-03 23:43
winstrike last match was almost a month ago, -2.5 boars both maps
2020-08-04 00:39
Kick krizzen plz,(braindead, idiot noob)
2020-08-04 01:42
where is hobb1t?
2020-08-04 02:46
gambit youngster's bench
2020-08-04 03:20
Stupid decision from him Gambit no need him
2020-08-04 09:31
+1
2020-08-04 09:53
CIS players still drunk after vacation, should be 2:0 for boars with their current form
2020-08-04 04:48
+1,5 izako, +1,5 syman, gy>norda will i win it?
2020-08-04 05:46
#34
 | 
Brazil KingDavi
In my opinion all bets are safe. I bet Izako ML, Syman ML and skiped Gy because of low odds ... Gy on fire these days ...
2020-08-04 06:01
nope
2020-08-04 11:26
no hobbit no win
2020-08-04 05:56
clown fiesta just like always
2020-08-04 06:27
i'm on izako and over 2.5
2020-08-04 06:40
#264
 | 
Brazil KingDavi
Rip. I bet on these bots too
2020-08-04 14:18
#37
 | 
Iran arshmv
tips: map 1 winstrike pick map 2 izako pick
2020-08-04 07:29
#38
 | 
United States Nellie^
2-0 winstrike
2020-08-04 07:34
izako will win map 99999%
2020-08-04 07:57
omegalul
2020-08-04 11:26
WINSTRIKE 2-0 poland bb xixixixixixixxixixixixixixixixixixixi
2020-08-04 08:09
lol mafia went huge from 2.8 on izako to 1.87
2020-08-04 08:10
Not mafia, real odds are at 55:45, look at #7 I predicted the oddshift.
2020-08-04 08:22
boars opened at 2.8? That's insane.
2020-08-04 08:58
yes its was 1.4 winstrike 2.8 izako
2020-08-04 08:59
All in on Winstrike thank me later
2020-08-04 08:18
#44
 | 
Portugal tp13
+1
2020-08-04 08:23
when ods 50:50, izko always lose, this match too, no dobt winstrike take this no problemo
2020-08-04 08:24
Wtf is this shit veto. WTF they could pick Train/overpass. WTF
2020-08-04 08:57
2:0 winstrike, izako overconfident
2020-08-04 09:00
winstrike got a strong train-game, i'm happy boars are not going train.
2020-08-04 09:01
why they didnt play a single time on their "strong train map" in the past 3 months
2020-08-04 09:11
because they almost always pick d2 (sometimes vertigo) and the opposing team usually veto it 2nd round. They're good on vertigo as well, but idk boars doesn't seems to want to go train. In avez game, izako first veto was train.
2020-08-04 09:16
let's go Vertigo!
2020-08-04 09:04
ez for ib
2020-08-04 09:05
toao oldest 23 yo man on the planet
2020-08-04 09:06
Exus oldest 22 year old
2020-08-04 09:26
dont underestimate el1an. hobbit was the problem :D
2020-08-04 09:08
yo mama so dumb she thought nickelback was a refund
2020-08-04 09:19
Izako fluuuke
2020-08-04 09:21
getting stomped by fate on vertigo and yet they keep on picking it xd
2020-08-04 09:21
Nickelback carrying ofc
2020-08-04 09:22
#66
 | 
Cyprus 760061
ofc trash nickelback plays best game of his life
2020-08-04 09:22
izako back in bird mode
2020-08-04 09:24
Nickelbob game of his life ffs
2020-08-04 09:28
#70
 | 
Czech Republic fnx_legend
Izako asleep, unluko
2020-08-04 09:30
of course they will lose now when first time in my life i decide to believe in polisah trash team( my opinion all time before)
2020-08-04 09:31
nickelback game of his life
2020-08-04 09:34
Nickelback smurfing
2020-08-04 09:34
didnt know nickelback is a g0d
2020-08-04 09:34
nickelshit
2020-08-04 09:34
Gamelife nickelback haha
2020-08-04 09:34
gj niko
2020-08-04 09:35
#79
 | 
Germany Pforzfox
Izako can basically just forfeit the match from this point - they've lost a 2vs4 and against a deagle force on T side Vertigo, which also was their pick, while they got slaughtered by Navi Jr. (2-16) and even lost to Honoris (11-16) on Dust Zero chance for them to even pick up a map, should be an easy 2-0 for Winstrike now
2020-08-04 09:35
never trust polish teams
2020-08-04 09:38
#265
 | 
Brazil KingDavi
+100
2020-08-04 14:20
maybe if izako dogs haven't woken up 5 minutes before the game, they could've won it
2020-08-04 09:37
Fastest 2-0 today, and if izako wins map 2 they have 0% chance of winning nuke
2020-08-04 09:38
Wat, you mean Winstrike is done on Nuke right?
2020-08-04 10:03
From what ive seen, winstrike is really good on nuke
2020-08-04 15:38
322 inc
2020-08-04 09:39
chokefrom 12-5 t side vertigo, allright here we go :D
2020-08-04 09:43
Ofc betting IB 1st time in my life And nickelback goes for 130 adr
2020-08-04 09:45
+1111111111
2020-08-04 09:46
#91
 | 
Russia NaviMadFan
You’d better quit betting m8.
2020-08-04 09:49
Nice brain 2.3odds on IB ml vs Elian +3bots and washed up dog bondik
2020-08-04 09:56
Elian +3bots and washed up bondik > 5 bots
2020-08-04 09:58
betting on pl teams. tell urself u do not deserve that lul
2020-08-04 09:53
2020-08-04 09:56
man they are not robots, everyone has a bad days, bad performances but they should probably not pick a Vertigo, maybe it was a match fix, now they need to win Dust
2020-08-04 10:02
#88
 | 
Germany Pforzfox
Izakos aim looking on point today Unfortunately, it's probably a point outside of the map
2020-08-04 09:46
+1 LMAO
2020-08-04 09:57
#266
 | 
Brazil KingDavi
Lol
2020-08-04 14:22
Kick EXUS and bring some faceit level 10 AWPer Top 30 inc
2020-08-04 09:47
#90
 | 
Poland W0JT3K
-1.5 winstrike 3.51 ods after 1-1 LUL
2020-08-04 09:48
i got 2.9 lol
2020-08-04 09:52
its like gettin carried by smurf
2020-08-04 09:50
Damn exus is incapable of hitting an afk player at this point
2020-08-04 09:50
EXUS? lol nice joke
2020-08-04 09:51
Nice pick vertigo ahahaha
2020-08-04 09:52
#102
 | 
Russia JackyJo
Polish LuL
2020-08-04 09:55
makes you wonder why they vetoed train
2020-08-04 09:56
#106
 | 
Germany Pforzfox
If you're gonna bet on Izako to win Dust or even do well on it, you might as well take your money, pile it up and burn it
2020-08-04 09:57
XD
2020-08-04 10:46
#190
 | 
Germany Pforzfox
19-16 Winstrike, I'm doubling down here They're gonna 2-0 either way
2020-08-04 11:05
Izako Boars completely lost in everything. They know that Winstrike is playing with stand-in, meaning they could've easily picked Train or Overpass which aren't pug maps and completely destroy them like we saw against AVEZ yesterday. But no, they rather pick Vertigo and let Dust 2 go through while their aim is complete dogshit. I don't see any chance for them now.
2020-08-04 09:58
nickleback is hot af. btw they lose all the aim duel so I think no chance on other map also
2020-08-04 10:01
#113
 | 
Russia Elles
Nice prediction, TY if my bet won
2020-08-04 10:02
+1
2020-08-04 10:04
#257
 | 
Russia Elles
I'm idiot, I'm sold my bet when 14:9 and bet on bo3 for IB
2020-08-04 11:40
#111
 | 
Russia JackyJo
Ez4winstr This polish bots r so bad
2020-08-04 10:01
Boars will win map 2 because Vegas has to make money somehow
2020-08-04 10:02
#119
 | 
Germany Pforzfox
Probably around something between 16-8 and 16-10 for Winstrike yet again, Izakos aim doesn't allow for more And Dust is horrible for them even on a good day
2020-08-04 10:10
Winstrike could play pistols all rounds and still win
2020-08-04 10:10
difference between tier 2 and tier 4
2020-08-04 10:12
#123
 | 
Germany Kexor
you mean tier 4 and tier 6 xD winstrike will never be tier 2
2020-08-04 10:17
-1.5 winstrike steal of the day lol got 6.22 odds xD
2020-08-04 10:15
Throwstrike throwing own map, classssic
2020-08-04 10:21
Noobstrike ahahaaa
2020-08-04 10:26
Trash matchfixing league with trash matchfixing teams. Holy hell we in for a ride
2020-08-04 10:27
expected maptrade lack1 hahaha
2020-08-04 10:30
#128
 | 
Russia JackyJo
If they lose their pick to polish trash they should disband or back to vacations and keep drinking
2020-08-04 10:31
after this ecoo its done for izako
2020-08-04 10:32
how does Lack1 lose that 1v2 lol the easiest clutch of all time
2020-08-04 10:32
#131
 | 
Indonesia Celengski
Wintrading sigh
2020-08-04 10:33
16:12, -2.5 secured
2020-08-04 10:34
#133
 | 
Germany Pforzfox
Eh, had Izako taken the 10-5 half, I might have given them a chance But as it is, I'm gonna say Winstrike should dominate on T side and take Dust 16-13
2020-08-04 10:35
told u krizzne shit player
2020-08-04 10:36
#136
 | 
Russia JackyJo
Shit strike delete CS
2020-08-04 10:38
Pls kick this trash krizzen
2020-08-04 10:40
Cis sucks again
2020-08-04 10:41
Gods to bots and bots to gods
2020-08-04 10:41
Boars not just not picking train, they banned it haha retards
2020-08-04 10:42
5v3,hmm
2020-08-04 10:43
#145
 | 
Poland W0JT3K
Fucking Kazahstan bots
2020-08-04 10:46
Tajikistan '
2020-08-04 10:46
#150
 | 
Poland W0JT3K
1 round on t side Dust ofc
2020-08-04 10:46
#152
 | 
Germany ConAction
why does this shit never make sense when I bet? how does winstrike lose on dust2 against izako boars after completely raping them on izakos map pick..
2020-08-04 10:47
polish and cis cs, what did you expected?
2020-08-04 10:48
#157
 | 
Germany ConAction
that the polish guys definetly lose dust2 because poles suck on dust2
2020-08-04 10:49
#153
 | 
Russia JackyJo
No way winstr wins nuke
2020-08-04 10:48
#159
 | 
Portugal tp13
They will IB are shit in CT side
2020-08-04 10:50
#161
 | 
Russia JackyJo
Now I dunno who is more shit...
2020-08-04 10:51
clownfiesta
2020-08-04 10:49
16:14 eze
2020-08-04 10:51
POLISH, DON'T THROW IT FROM 14-7 PLS
2020-08-04 10:53
hahahaahah
2020-08-04 10:57
Siuhy is pro player no fkin way
2020-08-04 10:57
#169
 | 
Russia JackyJo
Ahahahahahahahaah Lose handicap and than win LuL as always
2020-08-04 10:58
lmao siuhy walking and shooting xD and crosshair not even close to the enemy
2020-08-04 10:57
4v2? Kk.
2020-08-04 10:57
my man sluhy really bet over 27.5: clips.twitch.tv/PopularSplendidEelPanicV..
2020-08-04 10:58
this was probably the worst play i've seen from a pro or a semi-pro player. you just can't do that on this level xd
2020-08-04 11:00
LOL not obvious at all
2020-08-04 11:03
5v3,4v2,5v3. Hmm, POLISH, END THIS MAP PLS
2020-08-04 10:59
14-7 15-14... Upd. OT
2020-08-04 11:01
#177
 | 
Russia FPJones
15-11 4v2 15-12 5v3 15-13
2020-08-04 11:01
#178
 | 
Poland W0JT3K
Now they gonna lose on pistols look
2020-08-04 11:01
No
2020-08-04 11:02
What a choke omg
2020-08-04 11:02
pieces of shit
2020-08-04 11:02
lmao they bottled it coz of siuhy shooting air
2020-08-04 11:03
16 izako.
2020-08-04 11:03
Hahahahaha started from 14-7 losing to trash buy
2020-08-04 11:03
clownfiesta...
2020-08-04 11:03
#187
 | 
Serbia DjapeZ
Wait 1b and no smoke mid xaxaxaxa
2020-08-04 11:03
#188
 | 
Germany Pforzfox
And now 19-16 Winstrike, obviously This would have been over at 16-11, had slutty not whiffed every single shot from behind, when he had the flank from long
2020-08-04 11:04
16 16.
2020-08-04 11:04
NickelTrash
2020-08-04 11:06
All this from shiuy being unable to tap someome from behind in a 4v2
2020-08-04 11:07
#193
 | 
Poland W0JT3K
WTF ? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2020-08-04 11:08
LMAO DIE BY CANCER RUSSIAN DOGS
2020-08-04 11:08
Round over - Winner: CT (16 - 17) - Bomb defused avis defused the bomb avis killed bondik with m4a1 avis killed KrizzeN with m4a1 (headshot) avis killed NickelBack with m4a1 (headshot) KrizzeN killed siuhy with ak47 (headshot) avis + TOAO (assist) killed El1an with m4a1 El1an killed TOAO with awp KrizzeN planted the bomb (4on3) NickelBack killed EXUS with ak47 (headshot) El1an + bondik (assist) killed Szejn with awp EXUS + avis(flash assist) killed Lack1 with awp Round started fuck off dirty dogs just fuck offf
2020-08-04 11:09
AVIS MA BOY
2020-08-04 11:09
That 1v3 will.make winstrike lose the game
2020-08-04 11:09
17 17
2020-08-04 11:10
#199
 | 
Germany ConAction
hahaha and avis has the best round of his entire life basically retaking 1v4 on dust2 LMAO
2020-08-04 11:11
#200
 | 
Germany ConAction
hahaha and avis has the best round of his entire life basically retaking 1v4 on dust2 LMAO Winstrike edit: double post because of internet issues my bad sorry
2020-08-04 11:12
Avis nt
2020-08-04 11:11
Qlmost 1v4 again gg winstrike they want to win or what
2020-08-04 11:12
14:7 ppoggggg
2020-08-04 11:13
#206
 | 
Russia FPJones
14-7 to 17-18
2020-08-04 11:14
Izako bet on izako i think they aim really so bad
2020-08-04 11:28
ofc they win 19-17 but throw -2.5 with stupid 4 vs 2 postplant
2020-08-04 11:14
And now they can't do anything. Why da fuk did I bet on them...
2020-08-04 11:14
#209
 | 
Portugal tp13
ggwp
2020-08-04 11:14
2 ot
2020-08-04 11:15
#211
 | 
Poland W0JT3K
5vs3 Let's go
2020-08-04 11:15
fking worthless pricks jesus christ
2020-08-04 11:15
Nice 5v3 winstrike... what a choke.
2020-08-04 11:15
5 vs 3 BOTDICk fcking retard except killing everyone decided to throw the nade in the sky wp
2020-08-04 11:15
Gg lose 5v3
2020-08-04 11:15
Gets a kill and pulls a fucking HE - what a bot.
2020-08-04 11:17
19 19 da fuk
2020-08-04 11:18
20 19 Shitstrike
2020-08-04 11:20
clownfiesta
2020-08-04 11:20
+1 From 14-7 to this..
2020-08-04 11:21
#223
 | 
Portugal tp13
21-19
2020-08-04 11:21
Why do people spoil games? Just watch it and shut your mouth. Reported and see you in 10
2020-08-04 11:24
#235
 | 
Portugal tp13
I said without know ahah
2020-08-04 11:25
finally the break and the new 5th helped a little for winstrike :)
2020-08-04 11:21
#263
 | 
Japan takej
+1
2020-08-04 12:42
imagine getting carried by a music band
2020-08-04 11:22
We need 3rd OT.
2020-08-04 11:23
#230
 | 
Portugal tp13
GGWP @1.95 odds Winstrike. Thanks!
2020-08-04 11:24
Toilet cleaners never disappoints
2020-08-04 11:24
kick EXUS and take normal sniper, not this cuckold
2020-08-04 11:25
gets the win done, ty for 1.80 bots <3
2020-08-04 11:25
gg thanks for 100€ izaoko birds
2020-08-04 11:25
Throw my money from 14-7. Ofc, ofc, ofc. Ty.
2020-08-04 11:25
#245
 | 
Russia FPJones
Proigral 1000 roubles 14-7 19-22 Trash tier 5 teams
2020-08-04 11:27
gg ez win for winstrike
2020-08-04 11:25
#239
 | 
Russia MAGEFISTY
LOL EZ -2.5 WINSTRIKE
2020-08-04 11:26
#244
 | 
Poland midfor
if you bet winstrike -2,5 you lost lul, cuz score is Winstrike -0,5 vs IB 0 stupid russian ofc
2020-08-04 11:27
#249
JD | 
Poland tutatek
???? 22-19 22 -2.5 = 19.5 - 19
2020-08-04 11:30
you are the stupid here lmao
2020-08-04 11:31
#259
 | 
Russia MAGEFISTY
sori men im just stoped rasian
2020-08-04 11:48
Godlike matchfixing scripts.
2020-08-04 11:26
#248
 | 
Lithuania SiTyGas
i did bet on izako for the odds, but i am so glad i didnt watch this game and didnt see this live :D
2020-08-04 11:29
I made a live bet on them when they lead 14-7, because I felt they were the stronger nuke team. but then they didn't even make it to nuke lmaooo
2020-08-04 11:32
#247
 | 
Germany Pforzfox
If I'd be Izako Boars, I'd tell exus and slutty never to speak to me again This must be 16-11: They have the 3-2 man advantage, slutty has the flank on cat, sees the man, shoots from behind, doesn't land a single bullet, gets killed, they lose the round and it goes to OT exus couldn't land what felt like 50 billion easy AWP shots And then there was the horrible aim duel by szejn in double OT, when he was unable to win a long-range aim duel against a USP to make it 2-0 in favor of Izako
2020-08-04 11:30
I'm so glad you lost your fuccing bet m8, hope you'll never win anything again :*
2020-08-04 11:31
#255
 | 
Germany Pforzfox
Uhm...okay? #133 btw
2020-08-04 11:33
ty money boy$$$$$$$$$$$$$
2020-08-04 11:31
bet on winstrike victory in 1st ot and the choke 3 v 5 against 30 hp awp fucking retards i so much hate my life 1st bet in 6 months and this happened again
2020-08-04 11:31
but... winstrike won?
2020-08-04 11:33
VICTORY IN 1 OT MY FRIEND.. GG
2020-08-04 11:47
Polish teams are straight garbage lmao
2020-08-04 11:59
14-7
2020-08-04 12:08
Login or register to add your comment to the discussion.