16:30
2nd of August 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Quarter-final
1. ALTERNATE aTTaX removed Nuke
2. NAVI Junior removed Overpass
3. ALTERNATE aTTaX picked Vertigo
4. NAVI Junior picked Dust2
5. ALTERNATE aTTaX removed Train
6. NAVI Junior removed Mirage
7. Inferno was left over
Vertigo
NAVI Junior
16
(8:7; 8:6)
ALTERNATE aTTaX
13
Dust2
NAVI Junior
16
(14:1; 2:0)
ALTERNATE aTTaX
1
Inferno
NAVI Junior
-
ALTERNATE aTTaX
-
Rewatch
OtherEden Esports (Map 1 - Vertigo)Vod
OtherEden Esports (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | slaxz- - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation)
M1 | Topa - 1vs2 MP9 clutch (CT - pre-plant situation)
M1 | ScrunK - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 | B1T - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) to secure the map victory for NAVI Junior
M2 | B1T - 3 USP-S HS kills on the T Mid defense (initial frags - second half pistol round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Eugene 'Aunkere' Karyat
Aunkere
41-25 +16 93.5 87.0% 1.47
Russia
Kirill 'Gospadarov' Gospadarov
Gospadarov
32-23 +9 85.1 80.4% 1.40
Ukraine
Valeriy 'B1T' Vakhovskiy
B1T
35-29 +6 78.4 76.1% 1.26
Ukraine
Alexey 'Topa' Topchienko
Topa
31-23 +8 70.0 76.1% 1.20
Ukraine
Ivan 'kapacho' Koplenko
kapacho
27-20 +7 61.8 87.0% 1.16
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Fritz 'slaxz-' Dietrich
slaxz-
25-29 -4 57.8 65.2% 0.87
Germany
Stefan 'stfN' Seier
stfN
24-34 -10 66.7 69.6% 0.85
Germany
Sabit 'mirbit' Coktasar
mirbit
25-34 -9 77.1 65.2% 0.84
Germany
Marko 'kressy' Đorđević
kressy
20-34 -14 50.5 60.9% 0.76
Germany
Robin 'ScrunK' Röpke
ScrunK
23-37 -14 56.1 63.0% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Eugene 'Aunkere' Karyat
Aunkere
31-16 +15 109.7 86.2% 1.61
Ukraine
Ivan 'kapacho' Koplenko
kapacho
18-15 +3 72.2 86.2% 1.16
Ukraine
Alexey 'Topa' Topchienko
Topa
19-18 +1 68.7 72.4% 1.13
Russia
Kirill 'Gospadarov' Gospadarov
Gospadarov
16-19 -3 69.8 69.0% 1.00
Ukraine
Valeriy 'B1T' Vakhovskiy
B1T
17-19 -2 65.8 69.0% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Fritz 'slaxz-' Dietrich
slaxz-
21-17 +4 66.2 72.4% 1.11
Germany
Stefan 'stfN' Seier
stfN
17-20 -3 74.1 79.3% 1.02
Germany
Marko 'kressy' Đorđević
kressy
16-22 -6 62.9 65.5% 0.95
Germany
Robin 'ScrunK' Röpke
ScrunK
18-22 -4 70.6 69.0% 0.92
Germany
Sabit 'mirbit' Coktasar
mirbit
14-21 -7 68.8 62.1% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Kirill 'Gospadarov' Gospadarov
Gospadarov
16-4 +12 111.2 100.0% 2.12
Ukraine
Valeriy 'B1T' Vakhovskiy
B1T
18-10 +8 99.8 88.2% 1.86
Ukraine
Alexey 'Topa' Topchienko
Topa
12-5 +7 72.1 82.4% 1.34
Russia
Eugene 'Aunkere' Karyat
Aunkere
10-9 +1 65.8 88.2% 1.26
Ukraine
Ivan 'kapacho' Koplenko
kapacho
9-5 +4 43.9 88.2% 1.20
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Sabit 'mirbit' Coktasar
mirbit
11-13 -2 91.4 70.6% 0.98
Germany
Stefan 'stfN' Seier
stfN
7-14 -7 54.1 52.9% 0.60
Germany
Fritz 'slaxz-' Dietrich
slaxz-
4-12 -8 43.4 52.9% 0.47
Germany
Marko 'kressy' Đorđević
kressy
4-12 -8 29.2 52.9% 0.46
Germany
Robin 'ScrunK' Röpke
ScrunK
5-15 -10 31.4 52.9% 0.41
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
OK | 
Peru Rhenie
ez BIG
2020-07-29 18:53
mirbit confirmed Attax vs Navi Junior
2020-08-01 21:35
#3
syrsoN | 
Germany PeKay
Free win i guess
2020-08-02 00:18
if not matchfix > At clear winners here
2020-08-02 09:11
you owe me 69.69 chinese $'s
2020-08-02 17:11
NaVi jr. GOOD team
2020-08-02 17:18
wtf dude
2020-08-02 17:19
scrunK young legend will destroy them double 16;0 for Robin's team
2020-08-02 10:07
ez for Na`Vi Aunkere jk 2-0 attax
2020-08-02 11:34
these are the type of games that atn love to just throw
2020-08-02 12:59
honestly really good odds on navi jr at 3.35
2020-08-02 14:10
#9
 | 
United Kingdom DonSkankz
Attax is under performing, BIT can carry Navi through this one, good odds on navi
2020-08-02 14:33
#104
 | 
United Kingdom DonSkankz
As I said, BIT closed it out on 1st map
2020-08-02 17:31
pls win NaVi
2020-08-02 14:58
Attax road to top 30 guys and then proceed to lose to NAVI JR 1-2
2020-08-02 15:14
is this delayed until honoris game is done?
2020-08-02 15:44
#13
 | 
Poland Nexus2112
Yes
2020-08-02 15:50
#14
 | 
Thailand Syclosz
EZ win Navi Jr. 3.2 odds ;D
2020-08-02 15:51
#16
 | 
Poland Looopie
you can try for junior to win one map, but nothing more than that
2020-08-02 16:13
#24
 | 
United Kingdom DonSkankz
I'd say- Navi Jr showed a fair play against gambits on Vertigo- 50/50 match
2020-08-02 16:32
#189
 | 
Thailand Syclosz
So EZ, if you trust me.
2020-08-02 18:19
#232
 | 
Poland Looopie
wow damn, I wasn't expeting that, 16-13 win on vertigo ok, but that stomp on the second map, damn
2020-08-02 18:40
nazis 2-0
2020-08-02 16:11
Wow... So funny!
2020-08-02 16:21
go bet on honoris
2020-08-02 16:27
rip.
2020-08-02 16:24
#17
 | 
Philippines jed123
attn should win this so navi jr squad can retire young
2020-08-02 16:17
Both teams dont play Nuke. Could be a funny surprise pick :)
2020-08-02 16:19
I like odds on navi, OVP was only map i was worried about so good to see it vetoed.
2020-08-02 16:32
same gl
2020-08-02 16:37
Confident veto from Juniors! Not banning Vertigo might be a mistake though. Attax map 1, then all-in juniors!
2020-08-02 16:31
much better to play vertigo than OVP. Navi had two close games against GY on it.
2020-08-02 16:33
Yeah, youre right. Their ovp games have been very messy. Should be an entertaining map, Vertigo, with the firepower on juniors :)
2020-08-02 16:39
#31
 | 
United Kingdom DonSkankz
Totally agree with you
2020-08-02 16:42
i doubt that navi has a chance in vertigo tbh, they can take one map however
2020-08-02 16:34
#29
 | 
United Kingdom DonSkankz
Don't cry if Navi wins, everyone knows attax can dissapoint
2020-08-02 16:41
both teams have lost some interesting matches lately, wink wink. no surprise either way
2020-08-02 16:44
Attax will throw this one *mark my words
2020-08-02 16:41
#32
 | 
United Kingdom DonSkankz
Handicap looks juicy for Navi jr
2020-08-02 16:42
topa igra jizni
2020-08-02 16:49
another game, wher scrunk does nothing xD
2020-08-02 16:50
As a tradition in this tier 100 322 games - one team always lose every simple advantage
2020-08-02 16:52
#37
 | 
Iran arshmv
i cant see navi winning this they are really low skilled why tf i bet on them
2020-08-02 16:52
Juicy odds probably I was waiting for AA to get more rounds then bet on them but it's fine seeing your comment
2020-08-02 16:55
#64
 | 
United Kingdom DonSkankz
You made the correct risk, worth in this match
2020-08-02 17:16
#87
 | 
Iran arshmv
not if they choke 8 lead wtf.. but ofc they win this map
2020-08-02 17:27
#145
 | 
United Kingdom DonSkankz
I saw this prediction from far away, you can check my comments- yesterday Navi Jr showed they have aim power and that attx has been bad lately
2020-08-02 18:08
#38
 | 
Iran arshmv
3v4 deagle save zxD
2020-08-02 16:54
man, navi are pretty bad tbh but u cannot disagree that AA are so damn lucky
2020-08-02 16:57
NaVi jr > NaVi XD
2020-08-02 17:20
Natus throw jr will get to 10/11 then collapse
2020-08-02 17:00
It's time
2020-08-02 17:05
I guess not, I’m shocked lol
2020-08-02 17:12
I'm happy navi win. Did u bet on them this map or whole series?
2020-08-02 17:16
I didn’t bet cs today, just enjoying the match. I’m primarily a tennis bettor, so with that resuming play recently my money will be there. will definitely be betting cs again when the break is over tho, tier 1 cs is much more fun to me
2020-08-02 17:22
#91
 | 
Iran arshmv
tennis good profit and rule 1:never bet wta xD
2020-08-02 17:28
only bet tampon tennis at 5x odds. the amount of comebacks down 5-1 in a set is absurd
2020-08-02 17:38
Mirbit and kressy need to get it together if they want to win here
2020-08-02 17:06
#44
 | 
Norway Fozyy
Livebet 2.7 on Navi ML Cashout if they win first map All on AA ez
2020-08-02 17:07
#45
 | 
United Kingdom DonSkankz
1st map 2nd round pistol was the funniest shit I've seen in a while
2020-08-02 17:07
Damn!!! NaVi jr. gonna win this
2020-08-02 17:07
ATN will be decent if they will kick this retard scrunk
2020-08-02 17:07
He's horrible. By far their worst player.
2020-08-02 17:11
#48
 | 
Philippines jed123
good thing i skip map1 wew
2020-08-02 17:08
nothing new here atn with the shitshow
2020-08-02 17:08
#50
 | 
Iran arshmv
yoyo lezgo
2020-08-02 17:10
With hard work We'll soon be top 30.
2020-08-02 17:11
fake flagging much?
2020-08-02 17:15
Não. Sou Brasileiro.
2020-08-02 17:22
#52
 | 
Philippines jed123
if navi continues to play like this.. possible a 2-0 navi
2020-08-02 17:11
#54
 | 
Iran arshmv
AA 3 full buy rounds in a row 0 kill
2020-08-02 17:11
Choke choke
2020-08-02 17:13
8-7 = under haahah
2020-08-02 17:14
nice scrunk
2020-08-02 17:14
#60
JD | 
Poland tutatek
disband alterbots
2020-08-02 17:15
Lootbet strikes again
2020-08-02 17:16
#65
 | 
Finland Jolkkoswag
Nice atax
2020-08-02 17:17
grown men losing against kids
2020-08-02 17:17
82% winrate is nothing for Lootbet partner
2020-08-02 17:17
2020-08-02 17:17
AA playing like bots , navi JR 2-0 confirmed
2020-08-02 17:18
#70
 | 
Kazakhstan Mirzhan
322 from genmen hotdogyshit
2020-08-02 17:18
rofl wont be surpsied if Na`Vi wins 2-0 with 19-16 2-0
2020-08-02 17:19
NaVi junior >>> NaVi
2020-08-02 17:21
here we go bets open on fix for over and ot Incoming.
2020-08-02 17:21
#77
 | 
United States GriHandriy
15 15
2020-08-02 17:22
#78
 | 
Macau Be_Happier
GOD AUNKERE
2020-08-02 17:22
okay is this is where we go to OT and ATX win?
2020-08-02 17:23
#82
 | 
Turkey chrlea
8-7 forgot how to play then 15-7 suddenly they remember to play and this would be an ot kekw
2020-08-02 17:23
#83
 | 
United Kingdom DonSkankz
Fake comeback
2020-08-02 17:24
Over bettors happy
2020-08-02 17:24
i know its a fake comeback but look at how easily they are fixing rounds lol. all sites have per round win bets
2020-08-02 17:25
AA know how to lose, with over 😒😒
2020-08-02 17:26
15-8 to 15-13 on most T sided map? are u serious? xddddd
2020-08-02 17:27
#94
 | 
Poland JKG
most t sided map ? Are you fuck you ?
2020-08-02 17:30
VERTIGO is T sided hard u are newbie?
2020-08-02 17:30
#100
 | 
Poland JKG
xDD
2020-08-02 17:30
not in tier 9999999999
2020-08-02 17:34
U bet and cry on every single match and still dont know how strong AA's vertigo ct is?
2020-08-02 17:35
i didnt bet on this match, anything else?
2020-08-02 17:35
I dont know what attax is doing, but they are the only team in the entire world that frequently has +10 round in a row (usually from 14) comebacks to win the map.
2020-08-02 17:29
i noticed it too, like when i see attax have bad score they start to comeback
2020-08-02 17:30
#90
 | 
Australia Dredd_6
please AA!
2020-08-02 17:27
ATN BETTORS report in :DDDD
2020-08-02 17:30
CAN T EVEN WIN THEIR PICK XDDDD
2020-08-02 17:30
#96
 | 
United Kingdom sKz_gg
XD BETTING ON A SHIT FORM ATTAX WITH 1.25 ODDS
2020-08-02 17:30
1.25? Don't use shit bookies pls There was 1.4+
2020-08-02 17:33
Game 2 ATN Win
2020-08-02 17:30
#98
 | 
Australia Dredd_6
NOOOOO DIJB UFBNNFJIANV BAN FI NIBND IANIURN VNIJSD FO FUCKKKKKKKKKK YOU AA DOGS OINFI9E NON OGOS O FMAAMFEMFN DON AOAMO HELLA MAD RN FK FK FK FK FK KF
2020-08-02 17:30
#99
BobZ | 
India Ez4ez
2-0 incoming
2020-08-02 17:30
#102
 | 
Poland JKG
2-1 attax anyway
2020-08-02 17:31
#105
 | 
Iran arshmv
lol rip
2020-08-02 17:31
+1
2020-08-02 17:46
They 100% knew he's flanking short btw ;D
2020-08-02 17:31
#106
 | 
Iran arshmv
i wanted to bet 2-0 at 4-0 but went on series win at 4-4 same odds nice juicy one xD
2020-08-02 17:32
why are u so confident about atn win?
2020-08-02 17:34
Because Navi jr is also good on dust2 and AA is on the shit side today maybe
2020-08-02 17:52
#239
 | 
Iran arshmv
16-1 xDd thats why
2020-08-02 22:16
Should have bet that over 27.5 so unlucky
2020-08-02 17:32
For once navi actually mange to close it out
2020-08-02 17:33
ez reverse sweep
2020-08-02 17:36
#116
 | 
France NeaZy
+1 100%
2020-08-02 17:38
Hopefully so they can stick another over again
2020-08-02 17:45
I can see that happening
2020-08-02 17:55
I thinks Map 2 Navi.Jr win... My mind agree?
2020-08-02 17:42
2-0 100%
2020-08-02 17:42
I got 3.33 odds on attax kkkkkl
2020-08-02 17:51
#123
BobZ | 
India Ez4ez
Kressy is so inconsistent
2020-08-02 17:53
Kinda easy to predict these nowadays. 2-0 tournament :D
2020-08-02 17:53
AA just cant handle the firepower.. gg
2020-08-02 17:53
Jermans really gonna lose 0-2 to a bugdet gambit youngsters
2020-08-02 17:56
*Gambit youngsters juniors XD To be fair, though. NaVi junior are not so far behind GY. Attax just cant handle the heavy fraggers.
2020-08-02 17:58
They can, but look at stfn, he just doesn't shoot
2020-08-02 18:03
Are you watching the match? CLEARLY attax are just not hitting their shots, and they get tilted and everything falls apart.
2020-08-02 18:13
It's hard to hit your shots when you are just staying still & not even trying to shoot/not turning back when enemy behind
2020-08-02 18:19
bet now AA win game2 2.5 odds
2020-08-02 18:01
How is guy like Scrunk in tier3 XD "top30" with Scrunk GL edit: Oh again damages guy with m4 to pick up awp afterwards what a BIG brain
2020-08-02 18:05
XDDDDDDDDDDDDDD
2020-08-02 18:04
#30 xDDDD
2020-08-02 18:04
Pls AA don't rip my over bet
2020-08-02 18:04
Wp atn
2020-08-02 18:04
Rip my 150 dollahss
2020-08-02 18:05
Fvking Dont ever again bet on these Fvking Thhrowers
2020-08-02 18:05
hahhahahahaha atn is the worst retake team i have ever seen
2020-08-02 18:06
Its soo funny ez predict always nazi always throwing
2020-08-02 18:06
1.20 on ATN = never win
2020-08-02 18:06
#144
 | 
Austria mitriy_ov
1.2 on tier 4 cs no fucking sence
2020-08-02 18:08
#141
 | 
Russia JackyJo
New way of 322 is losin to navi kids(bots)
2020-08-02 18:07
jermans, thank you for odds jermans
2020-08-02 18:07
AA knows how to make money by betting on navi JR 2-0 :D :D thank me later
2020-08-02 18:07
disband aa
2020-08-02 18:08
#73 looks like not even 19-16
2020-08-02 18:09
rip money i should've just slept
2020-08-02 18:09
Tang ina nyo Jermans need food to throw this shit
2020-08-02 18:10
ALTERNATE KEKW
2020-08-02 18:10
#151
 | 
Kazakhstan Mirzhan
EU 322 parade
2020-08-02 18:10
attax lost me $100 on first map so i bet $100 on navi 2nd map lol
2020-08-02 18:10
#170
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:14
#153
JD | 
Poland tutatek
Disband soon for sure, absolute garbage
2020-08-02 18:10
#171
2020-08-02 18:20
Wtf?
2020-08-02 18:11
Historically atn has always been tier 5 shit but recently they somehow bamboozled everyone into thinking they're good and deserve 1.20 odds, cya outside of top 30 jermans
2020-08-02 18:11
the only reason why they can compete because of german servers, gotta like these 5-10 pings against eastern europe with 40-60
2020-08-02 18:13
#167
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:13
#156
 | 
Malaysia yyz999
Damn my 2dollarss
2020-08-02 18:11
#166
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:13
Expected NaVi to be competitive, but not a complete MASSACRE. Holy shit!!! RIP attax
2020-08-02 18:11
#164
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:13
good luck mirbit men)))
2020-08-02 18:14
#158
 | 
Germany belikeme
Holy fuck attax is bad
2020-08-02 18:12
#163
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:13
XDD AA EZ THROW
2020-08-02 18:12
good cs by navi omegalul just throw by nazi xDDD
2020-08-02 18:12
ez money
2020-08-02 18:12
#162
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:13
322 league 0 bans
2020-08-02 18:14
Everyone who betted on ATX comment the amount you're losing below
2020-08-02 18:14
This is completely throw And gaben sitting and chillin
2020-08-02 18:14
easier cash than i would have thought lmao
2020-08-02 18:14
How many fixed matches in 1 fucking day???! Fucking csgo
2020-08-02 18:15
#171
2020-08-02 18:16
wp AA 2-3 days ago raped some team for under but can only get 1 round with Navi jr kkkkkkkkkkk.
2020-08-02 18:15
Wtf is happening
2020-08-02 18:15
#178
JD | 
Poland tutatek
haha absolute rape BY NAVI JUNIOR XDDDD alternate just disband, there is no hope jerman tards
2020-08-02 18:15
What odds you catched on AA? Who more?
2020-08-02 18:15
dog jermans dog mirbit top 30 lol
2020-08-02 18:16
322 DOES NOT EXIST
2020-08-02 18:16
#184
 | 
Kazakhstan Mirzhan
tebe malo bilo govnoris ?
2020-08-02 18:17
imagine you want to be in top 30 and lose to navi 2nd team lol. delusional lv 100
2020-08-02 18:16
why? cuz you lost one bo3 in some random online cup? guess you lost some money luuul
2020-08-02 18:19
one bo3 lul, they got rekt 0-2 by teams like Izako, Tikitakan, Fate and need massive comeback to win against cr4zy and GL
2020-08-02 18:39
even the game with cr4zy and GL they got dominated really hard and I really think that someone in GL and cr4zy call for throw lol
2020-08-02 19:23
16-14 attax now
2020-08-02 18:17
XD
2020-08-02 18:18
XD
2020-08-02 18:21
XD
2020-08-02 20:14
Can we just APPRECIATE the beautiful RAW aim on the juniors. Im fucking smiling from ear to ear. Amazing!
2020-08-02 18:17
#205
JD | 
Poland tutatek
Raw aim losing to selectah
2020-08-02 18:21
#187
 | 
Philippines Raph08
Fck attax 🤬
2020-08-02 18:17
Hahahaha losing 15:1 to mathafacking Navi Jr :DDDD
2020-08-02 18:19
AA Wurst team ever, 1 round on def, animals
2020-08-02 18:19
#194
 | 
Germany Nachofish
holy shit this is maximum tilt
2020-08-02 18:19
#195
 | 
Philippines jed123
thanks u navi jr
2020-08-02 18:20
cya jermans
2020-08-02 18:20
16-1 kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2020-08-02 18:20
#198
JD | 
Poland tutatek
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:20
hahahha soon to disband
2020-08-02 18:21
thank you navi Jr 16-1 easy hahahahhaha
2020-08-02 18:20
NaVi juniors win this tournament for sure. I cant see anyone even close to that level...
2020-08-02 18:20
nordavind or gambit? :D
2020-08-02 18:21
Gambit maybe... Nordavind No chance
2020-08-02 18:22
nordavind play way too agressively to be able to win matches consistently and nato is shit
2020-08-02 18:26
tiki will win they are tryhard team even tho we know they dont have a teamplay
2020-08-02 18:21
#209
 | 
Latvia IzzoR
casually forgetting GY s in here as well
2020-08-02 18:22
Gambit can play like this on a good day... I agree
2020-08-02 18:23
#218
 | 
Latvia IzzoR
on a bad day they play like this. on a good day theyll 16-5 them both maps
2020-08-02 18:25
We'll see. Im looking forward to that match :D
2020-08-02 18:27
#240
 | 
Latvia IzzoR
see. GY on a good day is this
2020-08-03 22:32
Even random cs I find on live is better than this fuck
2020-08-02 18:21
#214
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:23
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:21
#210
 | 
India mafiagoo
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP
2020-08-02 18:22
If we keep the hard work, I have no doubt we Will reach the top 30 with this lineup. - "Mirbit"
2020-08-02 18:22
IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP IF WE KEEP UP THE HARD WORK, I HAVE NO DOUBT THAT WE WILL REACH THE TOP 30 WITH THIS LINEUP..soon to disband
2020-08-02 18:23
#225
 | 
Brazil EGMonster
Hahahah
2020-08-02 18:32
fucking jermans i'll book a flight to germany and beat the hell out of these motherfuckers fuck yall jermans
2020-08-02 18:23
+1 support you
2020-08-02 18:27
+1
2020-08-02 18:32
kinda easy -13,5 map2
2020-08-02 18:28
#223
 | 
Ukraine volod1m1r
I dont likw the fact people make fun of mirbit's words..
2020-08-02 18:29
Top 30 bois
2020-08-02 18:34
ezNaVi
2020-08-02 18:34
who the heck still bet on Attax with shitty 1.3 odds after their trash performance recently?
2020-08-02 18:35
#230
 | 
Hong Kong RiggedCS
probably chinese on vpgame with dota skins LUL
2020-08-02 18:37
most obvious throw of the year
2020-08-02 18:41
Nope. Blood, sweet & Tears VS Infinity is the biggest throw
2020-08-02 19:21
Now u can afford a car mirbot
2020-08-02 20:13
Login or register to add your comment to the discussion.