22:15
18th of August 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group A opening match
1. 100 Thieves removed Mirage
2. Gen.G removed Overpass
3. 100 Thieves picked Vertigo
4. Gen.G picked Nuke
5. 100 Thieves removed Train
6. Gen.G removed Dust2
7. Inferno was left over
Vertigo
100 Thieves
16
(9:6; 7:7)
Gen.G
13
Nuke
100 Thieves
11
(6:9; 5:7)
Gen.G
16
Inferno
100 Thieves
16
(6:9; 10:4)
Gen.G
13
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Vertigo)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Nuke)Vod
United KingdomESL TV (Map 3 - Inferno)Vod
Highlights
M1 | jks - quick 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
M1 | BnTeT - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite A bomb plant defense (2vs3 situation)
M2 | s0m - 3 P250 HS kills on the bombsite B bomb plant defense (2vs4 situation - pistol round)
M2 | Gratisfaction - 3 AWP kills on the Yard defense (initial frags)
M2 | AZR - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M3 | jks - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
61-57 +4 87.0 72.9% 1.19
Australia
Jay 'Liazz' Tregillgas
Liazz
62-60 +2 90.9 68.2% 1.12
New Zealand
Sean 'Gratisfaction' Kaiwai
Gratisfaction
63-64 -1 77.4 71.8% 1.09
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
58-60 -2 68.1 69.4% 1.02
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
40-62 -22 48.8 61.2% 0.72
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Kenneth 'koosta' Suen
koosta
73-57 +16 96.4 76.5% 1.34
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
58-55 +3 77.6 71.8% 1.07
United States
Sam 's0m' Oh
s0m
55-56 -1 80.1 72.9% 1.07
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
59-58 +1 71.9 71.8% 1.01
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
51-60 -9 63.9 67.1% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
29-21 +8 121.3 86.2% 1.65
Australia
Jay 'Liazz' Tregillgas
Liazz
25-17 +8 97.7 75.9% 1.39
New Zealand
Sean 'Gratisfaction' Kaiwai
Gratisfaction
19-22 -3 74.5 86.2% 1.13
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
17-21 -4 55.6 69.0% 0.87
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
14-23 -9 46.1 51.7% 0.62
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
24-18 +6 84.4 79.3% 1.26
United States
Kenneth 'koosta' Suen
koosta
25-21 +4 94.0 69.0% 1.24
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
23-24 -1 94.4 79.3% 1.11
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
17-21 -4 60.8 69.0% 0.87
United States
Sam 's0m' Oh
s0m
14-22 -8 62.6 65.5% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
New Zealand
Sean 'Gratisfaction' Kaiwai
Gratisfaction
20-20 0 79.8 59.3% 1.00
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
16-19 -3 68.6 70.4% 0.99
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
16-18 -2 56.0 66.7% 0.96
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
17-21 -4 67.1 63.0% 0.87
Australia
Jay 'Liazz' Tregillgas
Liazz
14-21 -7 69.1 63.0% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Kenneth 'koosta' Suen
koosta
28-15 +13 120.6 77.8% 1.75
United States
Sam 's0m' Oh
s0m
21-15 +6 85.2 77.8% 1.29
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
20-16 +4 64.0 70.4% 1.11
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
17-18 -1 74.7 74.1% 1.01
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
12-19 -7 61.1 70.4% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
24-18 +6 81.5 75.9% 1.33
Australia
Jay 'Liazz' Tregillgas
Liazz
23-22 +1 104.4 65.5% 1.22
New Zealand
Sean 'Gratisfaction' Kaiwai
Gratisfaction
24-22 +2 78.1 69.0% 1.16
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
16-17 -1 69.8 62.1% 0.96
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
10-21 -11 44.7 65.5% 0.61
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Sam 's0m' Oh
s0m
20-19 +1 93.0 75.9% 1.18
United States
Kenneth 'koosta' Suen
koosta
20-21 -1 76.2 82.8% 1.09
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
17-19 -2 73.4 62.1% 0.95
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
22-20 +2 69.7 62.1% 0.93
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
16-18 -2 56.8 65.5% 0.84
Player of the matchwon with 60.8% of the votes
Head to head
3
Wins
1
Overtimes
4
Wins
#1
 | 
Denmark iLoVeReD
Geng bots.
2020-08-07 18:51
true
2020-08-19 02:13
#2
 | 
Pakistan LoOuU2
100T better win this
2020-08-07 18:56
#3
 | 
Indonesia rezrex
ez for the best asian player
2020-08-08 07:17
*polish
2020-08-18 21:24
#46
 | 
Philippines skrieeee
indonesian pride < polish pride
2020-08-18 22:00
100T win 2-0 Jks 1.42 rating
2020-08-08 07:28
#21
 | 
Australia memeulent
ez for justin savage!
2020-08-17 23:55
#5
 | 
Australia Rezonact
YTB ez win for Justin Keith Savage, John Tregillgas, Joakim Myrbostad, Sean Kaiwai and Aaron Ward. + Chet Singh
2020-08-08 08:11
John??? haha
2020-08-20 13:55
#222
 | 
Australia Rezonact
Yeah Jay = John it seems lol
2020-08-20 13:57
#6
 | 
Mongolia Kkura
We should win this one
2020-08-08 20:53
#7
 | 
Indonesia DezfanzeR
Who?
2020-08-10 08:55
#9
 | 
Mongolia Kkura
100T
2020-08-10 12:17
#8
jks | 
Australia Cheesle2
jks dropping 100 kills in 2 maps
2020-08-10 10:05
#10
 | 
Portugal spongeboy
Nah 99
2020-08-10 19:32
if 100t wont win itll be a bruh moment
2020-08-11 23:43
1.6odds against bot daps kkkk
2020-08-12 15:35
#33
 | 
Luxembourg winner666
free money
2020-08-18 19:56
Lets go boyz 😎😎
2020-08-12 17:26
Jks carrying this shit
2020-08-14 15:04
1 aussie > 3 aussies
2020-08-15 21:20
#18
daps | 
Canada JC_123
Gen.G 2-0 100T same as last time.
2020-08-17 17:31
#19
 | 
Netherlands BuioCS
s0m and bntet will destroy
2020-08-17 20:44
som is clown at ol
2020-08-18 08:00
#30
 | 
Netherlands BuioCS
What
2020-08-18 16:29
#20
 | 
China HEIDASHUAi
Match could go either way
2020-08-17 22:09
#24
 | 
Australia TeBo
THE BOYS ARE BACK IN TOWN! Hoping the player break was what was needed for the boys to get back to their best & become a top 10 team again if they have another poor performance here in Cologne then i'll just about lost all hope of this roster being any good. Pls come out firing prove to everyone that you've been grinding hard bts with Chet & that you've developed a sick game plan with some sick strats pls i beg you
2020-08-18 08:56
#25
 | 
Denmark Nilo2K
What does the ** stand for, when you look at the front page ?
2020-08-18 10:23
genders
2020-08-18 13:23
Match rating; more stars = better/interesting match
2020-08-18 16:32
#36
 | 
Denmark Nilo2K
Thank you!
2020-08-18 20:37
Maps prediction, anyone?
2020-08-18 12:32
nuke train vertigo
2020-08-18 13:24
#49
 | 
United Kingdom ulan
bntet 1v9s
2020-08-18 22:02
#219
 | 
Indonesia dgtal
*koosta
2020-08-20 04:21
Gen.Asian vs The Boys
2020-08-18 16:11
#32
 | 
Luxembourg winner666
2-1 100 thieves, im pretty sure (predicted 2-0 sprout you can trust me) hltv.org/matches/2343176/big-vs-sprout-e..
2020-08-18 19:36
so ez nip mens imagine thinking og can win )))
2020-08-18 20:59
#38
 | 
Luxembourg winner666
it was a provocation + it was a very close match anyway, imagine thinking big is top1 because hltv thinks so ))))
2020-08-18 21:01
this might be provocation too and geng take this 2:1 :O
2020-08-18 21:03
#40
 | 
Luxembourg winner666
fuck... imagine thinking that gen.g. will win this...
2020-08-18 21:04
#34
 | 
Australia Rezonact
Grat has actually turned into a magician 2-0 100T
2020-08-18 20:15
source: trust me mate/cunt
2020-08-18 21:13
ez 4 BnTeT
2020-08-18 20:18
Nt ez for tyloo
2020-08-18 21:05
ez polish power bntet
2020-08-18 21:57
#48
 | 
Germany Pforzfox
Day 402851 campaigning for s0m to be dropped
2020-08-18 22:01
Na OG sucks
2020-08-18 22:10
imagine playing on a team with s0m and daps rip career
2020-08-18 22:18
#55
 | 
Luxembourg winner666
s0m is good, asians are intelligent, intelligence = high game sense kappa
2020-08-18 22:19
Besides chines KEKW
2020-08-18 22:43
I think 100T should have more win in h2h but yeah in cs everything happen
2020-08-18 22:26
JKS SICK
2020-08-18 22:36
Lol jks has had enough
2020-08-18 22:36
Jks is fucking beast
2020-08-18 22:41
Another trash team can't force over what a day full of idiots
2020-08-18 22:42
unwatchable series due to annoying screeching woman, thanks Pansy!
2020-08-18 22:45
Trash thieves
2020-08-18 22:47
#64
 | 
Germany Pforzfox
s0m is sad to watch, he can't even spray down unarmored opponents We all know and expect daps not to be mechanically gifted, but that means the team has to be able to rely on the remaining four players - just to be disappointed by s0m over and over again He doesn't have what it takes to play on this level
2020-08-18 22:47
gen g is so fucking bad LMAO
2020-08-18 22:56
too many asians in this team..
2020-08-18 22:56
s0m is literally trash
2020-08-18 22:56
asian brain 3 iq at best gg wp
2020-08-18 23:01
ahahahahh these guys are seriously braindead
2020-08-18 23:09
Lol
2020-08-18 23:11
At least they got over
2020-08-18 23:13
15-14
2020-08-18 23:13
16-13
2020-08-18 23:16
#75
 | 
Germany Pforzfox
Drop. s0m. He's not been improving for months and he's playing worse than daps - not for the first time either.
2020-08-18 23:18
yeah wp asian piece of trash what a shit show from these clowns every single time i bet on them
2020-08-18 23:18
#77
 | 
Pakistan LoOuU2
JKS as always.
2020-08-18 23:18
jks too strong for this asians morrons
2020-08-18 23:19
Imagine betting on gengbeng
2020-08-18 23:22
s0m had one good tournament then fucking garbage ever since
2020-08-18 23:23
#81
 | 
Indonesia draizze
s0m only had 2-3 good rounds on vertigo and rest of It was shitty performance, outfragged even by daps. Those early rounds prove to be vital and s0m contribute almost none on those rounds. Need to get better.
2020-08-18 23:29
#82
 | 
Germany Pforzfox
Needs to go, even if I'm repeating myself. He's been like this for the last couple tournaments in which I've seen Gen.G, they often get saved by daps stepping up instead of s0m.
2020-08-18 23:35
bntet polands last hope
2020-08-18 23:35
#87
 | 
China HEIDASHUAi
Bntet to join polish brothers in sprout
2020-08-18 23:39
Nice 2v4 pistol gen.g
2020-08-18 23:36
jesus these guys are so stupid
2020-08-18 23:38
heheeh asians shorts shits.. just disb and im better
2020-08-18 23:39
#117
 | 
Europe t.o.p
ok silver
2020-08-19 00:44
Why is AZR looking so sad today? Did his grandma die?
2020-08-18 23:45
wtf
2020-08-18 23:48
reported wtf
2020-08-18 23:49
Lol
2020-08-19 00:06
lol 2v5
2020-08-18 23:53
S0m best na asian after koosta
2020-08-18 23:54
#93
 | 
Denmark lulgod
Ahahahaha a 5v2 fucking unreal
2020-08-18 23:55
What a throw.
2020-08-18 23:56
wouldnt be suprised if that 5v2 cost them the match now
2020-08-19 00:00
100T lose 2v5 lose the game lol, how hard gratis have to carry this bot azr
2020-08-19 00:03
2-0
2020-08-19 00:03
#99
 | 
United States JustBitsy
We don't lose those. We don't we don't we on't. We don't lose those. We don't lose those.
2020-08-19 00:08
#100
 | 
CIS wmzgod
2-0
2020-08-19 00:10
100T is such a fucking joke of a team
2020-08-19 00:12
Dont understand why 100T not even use their.timeout when their play is frustrated
2020-08-19 00:13
#104
JD | 
Poland tutatek
100 Bots vs Bot.G What a shitfest of trash irrelevant teams
2020-08-19 00:31
#105
 | 
Indonesia lukerey
Mad Polish bettor Pathetic.
2020-08-19 00:32
#106
JD | 
Poland tutatek
What? XD Just look at these braindeads without future
2020-08-19 00:32
your whole scene has no future
2020-08-19 00:41
#119
JD | 
Poland tutatek
ago win vs sprout Sprout win vs big Big #1 hltv nt irrelevant australian
2020-08-19 00:46
nice bait, also i'm not australian
2020-08-19 00:53
koosta is so underrated
2020-08-19 00:34
koosta molly koosta defuse never forget.
2020-08-19 00:44
cmon gen g. just win inferno go go
2020-08-19 00:35
#110
 | 
CIS wmzgod
3 map 100 bots 16-7
2020-08-19 00:38
Gen.g win for sure, 100T fucking tilted
2020-08-19 00:39
#112
JD | 
Poland tutatek
I really hope 100 Retards will get smashed on map 3
2020-08-19 00:40
Sure bro, i believe they tilted because of first map gen.g almost comeback. Jks hard carry first map and in nuke he has only 3 frag in Tsite
2020-08-19 00:42
gratisfaction jks hard carry 100t to ez 16-0 on third map
2020-08-19 00:42
Nope gratata 1 kill 6 rounds
2020-08-19 01:02
#118
 | 
Europe t.o.p
let's go koosta!
2020-08-19 00:44
Ez for #1 Tibet player koosta
2020-08-19 00:48
BnTeT got this
2020-08-19 00:54
#123
 | 
Russia ZzzonkeDD
100 bots
2020-08-19 00:59
#124
 | 
Brazil KingDavi
100 Bots kekw
2020-08-19 00:59
USA USA USA
2020-08-19 01:02
#127
 | 
Brazil KingDavi
Lmao azr rofl
2020-08-19 01:02
#128
 | 
Czech Republic 1w2d
i almost won 750$ FUCK U AZR AND FUCK U GRATATA
2020-08-19 01:04
ezr
2020-08-19 01:05
#130
 | 
Russia FPJones
💯 bots 67% win rate inferno
2020-08-19 01:05
2/3 maps genius
2020-08-19 01:22
Jks needs another team :(
2020-08-19 01:05
lul
2020-08-19 01:13
Daps 1v4 pog
2020-08-19 01:13
#134
 | 
Spain Silber_
Daps LMFAO
2020-08-19 01:13
#135
 | 
Brazil lul321
100T is so fking dumb
2020-08-19 01:14
#136
 | 
Denmark lulgod
4V1 against daps Ahahahahhaahahha unreal
2020-08-19 01:14
#137
 | 
Brazil KingDavi
Imagine losing 4vs Daps lmao
2020-08-19 01:14
Lmao nice daps
2020-08-19 01:15
#139
 | 
CIS wmzgod
1v4 to daps kkkkkkkkk Disband 100 bots when ?
2020-08-19 01:15
Joke team Save jkaem and jks
2020-08-19 01:16
The fact that 100T still keeps these players under contract is beyond me
2020-08-19 01:16
Now I saw everything. 4 v 1 loss against daps, against fucking daps, lmao
2020-08-19 01:17
I got a feeling 100T will win still
2020-08-19 01:17
ez
2020-08-19 01:23
Ok 8-1 into 9-6 isnt a good sign. 13-16 100t
2020-08-19 01:18
8-1 9-5 Bruh Stop choking GenG
2020-08-19 01:19
Online cs.. we watched nip losing 14-10 lead, and 10-4 lead another map. This isnt going a good place lol
2020-08-19 01:22
online cs makes me very sad
2020-08-19 01:27
Yeah think I will take a break from betting on cs until lans are running again
2020-08-19 01:28
8-1 9-10 Y-i-k-e-s, i miss LAN man...
2020-08-19 01:33
#149
 | 
CIS br4v3n
toje blya h uy znayet vsyakih petuhov iz geng poddergivat ya rot ebal ez for 100t za t side
2020-08-19 01:25
Daps braindead fuckhead why peek
2020-08-19 01:26
Love this 14-10, 10-4, 8-1 lead chokes today
2020-08-19 01:27
Fucking 322 trash team
2020-08-19 01:31
Lets go thieeeeeves
2020-08-19 01:29
9-3 to 9-16
2020-08-19 01:31
#158
 | 
Peru Grimethk
gg gen g bots
2020-08-19 01:32
16-13 gen.g
2020-08-19 01:32
stop being delusional
2020-08-19 01:33
just saying
2020-08-19 01:34
Wrong info but still over :))
2020-08-19 01:59
daps what a retard god damn... he is useless
2020-08-19 01:32
8-1 to 9-10 )))
2020-08-19 01:33
Good match mens)))
2020-08-19 01:33
If they lose i hope it will be 8-1 into 9-16
2020-08-19 01:34
gg really choking this? was free win for them
2020-08-19 01:35
#168
 | 
Czech Republic 1w2d
lost 5v3 TYTYTYT
2020-08-19 01:41
Geng historically always take 4 rounds on ct side inferno, no more. So dont expect much
2020-08-19 01:41
Jew please
2020-08-19 01:47
LOL actually four rounds
2020-08-19 02:05
Yea whats new man. Scripted cs always fun
2020-08-19 02:09
12-12
2020-08-19 01:44
loosing vs pistels omfg koala shit eaters
2020-08-19 01:44
100thieves will lose this
2020-08-19 01:44
press x for doubt
2020-08-19 01:46
Nah
2020-08-19 01:53
#173
 | 
Denmark lulgod
HAHAHAHAHAH HOW DID YOU LOSE TO ECO IN THAT ROUND
2020-08-19 01:45
#174
 | 
Czech Republic 1w2d
ecoed nice niceeee ALWAYS WHEN I BET ON 100T FUUUCK
2020-08-19 01:45
Mr. Hansel Ferdinand POG
2020-08-19 01:45
#176
 | 
Czech Republic 1w2d
PLEASE GOD LET 100T WIN THIS LET ME EARN MONEY FOR FOOD
2020-08-19 01:46
Stop betting bruhh... U can use ur money to buy food
2020-08-19 01:48
Ofc 100kriegs gonna lose to eco at 12-11
2020-08-19 01:46
#180
 | 
Czech Republic 1w2d
why STUPID GRATATA ALWAYS PICK WITH ADVANTAGE
2020-08-19 01:47
#181
 | 
Czech Republic 1w2d
ok gg i lost fucking 500$
2020-08-19 01:48
#183
 | 
Czech Republic 1w2d
WHY THEY ALWAYS RUN ON B IF THEY KNOW THAT GEN G PLAYING 3B EVERY ROUND WHYYYY
2020-08-19 01:50
16-14 100T
2020-08-19 01:52
Dat team flash hahahah
2020-08-19 01:52
wtf gen g such a stupid ideas.. not saving and not playing eco... just lose noobs
2020-08-19 01:53
How the fuck is this professional cs? These kids are braindead
2020-08-19 01:53
ez
2020-08-19 01:56
its na cs level of their pro scene is pretty low
2020-08-19 02:00
gen g deserve a loss
2020-08-19 01:54
Hahaha 3 inferno maps in a row that geng takes only 4 rounds on ct, history strikes again, gg
2020-08-19 01:55
Smh GenG....so trash wtf EDIT: Worst throw ever Geng:..
2020-08-19 01:58
#193
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
all game have the same idk like script... 1 team goes huge lead, then 2 team goes huge like fakecomeback, then 1 team goes to take the map most of the time in OT...
2020-08-19 01:56
ez
2020-08-19 01:59
nice comeback from the boooys
2020-08-19 01:58
ez
2020-08-19 01:59
ofc, never in doubt
2020-08-19 01:59
YTB POGGIES
2020-08-19 01:58
8-1 terro side on inferno --> 13-16 just die f shorts shits chinese retards
2020-08-19 01:59
#215
 | 
Australia beavr27
hhahaah
2020-08-19 02:13
Ez 5 odds at 9-2
2020-08-19 01:59
placed bet at 5 odds and i got 3.5 :(
2020-08-19 02:00
imgur.com/a/tP5T3o7 n1 3.5 odds 100t ..glad i have geng in my blacklist
2020-08-19 01:59
gen.g winning? i aren't think that.
2020-08-19 02:00
#207
 | 
African Union mikecool
gg!
2020-08-19 02:02
8-1, then it is become 8-3, then it should be 8-4 and become 8-7 but daps doing a good 1v4 clutch. After that clutch, daps quit the game and we have like 10 mins pause. Suddenly, gen.g forget to play inferno only know rush A and rush B and let 100T get the rest of the ct round. So what happen in that 10 mins pause that make gen.g really dominated in inferno.become 5 bots and stop play lol. CS online just too bad right now lol
2020-08-19 02:03
#209
 | 
Korea Foztine
NA CS KEKW
2020-08-19 02:03
Good job 100T but this series was painful to watch
2020-08-19 02:04
Get this trash autimatic outta here, straight bot like bot2k after c9 won something
2020-08-19 02:06
nice mens I'm happy
2020-08-19 02:25
Close ass game.
2020-08-19 03:03
Damn what a game, all of them played seriously both team reach 50 Kills.. And last Rated player is almost 1 Rated..
2020-08-19 04:29
both igls played poorly, sitll ggs tho
2020-08-20 13:57
Was rooting for Gen.G but GG they did good
2020-08-20 04:35
Login or register to add your comment to the discussion.