15:05
28th of August 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group D winners' match
1. Espada removed Vertigo
2. Dignitas removed Mirage
3. Espada picked Overpass
4. Dignitas picked Nuke
5. Espada removed Train
6. Dignitas removed Dust2
7. Inferno was left over
overpass
Overpass
Espada
16
(8:7; 8:1)
Dignitas
8
nuke
Nuke
Espada
20
(8:7; 7:8) (5:7)
Dignitas
22
inferno
Inferno
Espada
16
(9:6; 7:4)
Dignitas
10
Rewatch
OtherEden Esports (Map 1 - Overpass)Vod
OtherEden Esports (Map 2 - Nuke)Vod
OtherEden Esports (Map 3 - Inferno)Vod
Highlights
M1 | f0rest - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation - pistol round)
M1 | Patsi - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M1 | FinigaN - 4 AWP kills on the bombsite B defense
M2 | degster - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 | hallzerk - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation) to keep Dignitas in the match
M2 | friberg - 1vs2 MAC10 clutch (T - post-plant situation) to send the map into overtime
M3 | f0rest - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation - pistol round)
M3 | S0tF1k - 3 M4A4 HS kills on the bombsite B defense (finishing frags)
M3 | degster - quick 1vs2 clutch (T - pre-plant situation) to set Espada on match point
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
73-55 +18 81.1 77.2% 1.23
74-56 +18 79.9 77.2% 1.20
71-61 +10 83.2 75.0% 1.19
64-66 -2 76.3 72.8% 1.08
54-61 -7 73.5 76.1% 1.07
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
77-64 +13 85.2 68.5% 1.19
66-63 +3 69.6 69.6% 1.05
52-65 -13 62.7 63.0% 0.88
56-75 -19 72.3 64.1% 0.87
46-71 -25 63.8 70.7% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-13 +8 104.8 87.5% 1.57
25-13 +12 88.5 79.2% 1.40
19-13 +6 72.9 83.3% 1.22
16-13 +3 78.7 75.0% 1.21
14-14 0 72.8 66.7% 1.13
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-17 +2 89.2 62.5% 1.19
15-19 -4 59.0 58.3% 0.90
13-18 -5 63.6 66.7% 0.80
14-22 -8 72.3 50.0% 0.75
5-19 -14 31.7 62.5% 0.51
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
40-25 +15 89.9 81.0% 1.39
27-33 -6 74.0 69.0% 0.99
28-32 -4 69.4 66.7% 0.92
26-29 -3 64.6 69.0% 0.92
17-35 -18 65.1 69.0% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
38-28 +10 92.0 78.6% 1.30
34-23 +11 75.8 78.6% 1.29
33-31 +2 84.3 71.4% 1.19
26-26 0 69.3 66.7% 1.00
23-32 -9 67.5 78.6% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-14 +9 96.7 88.5% 1.49
21-13 +8 82.2 88.5% 1.46
22-16 +6 85.7 76.9% 1.32
19-16 +3 74.3 80.8% 1.12
18-20 -2 83.1 69.2% 1.10
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-19 +1 70.7 57.7% 1.06
18-20 -2 87.5 65.4% 0.91
19-22 -3 65.2 57.7% 0.91
11-20 -9 55.6 61.5% 0.69
9-22 -13 53.0 65.4% 0.53
Top player in match
Abdul 'degster' Gasanov
0.79
KPR
0.60
DPR
77.2%
KAST
1.22
Impact
81.1
ADR
1.23
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
s1mple top1
2020-08-23 18:08
6 replies
Bot s0mple.
2020-08-23 18:12
5 replies
2020-08-23 18:16
4 replies
2020-08-23 18:16
3 replies
#1 you are rekt, snowflake 🤣🤣
2020-08-23 18:17
2 replies
#4. Axaxa non-existing country pretends to rekt me lmao.
2020-08-23 18:23
1 reply
lmao complete retard 😂😂😂
2020-08-23 19:03
espada and avez
2020-08-28 10:51
#9
 | 
United Kingdom JiJieHao!
Smoooooooya gonna destroy dignitas/avez.
2020-08-28 12:48
3 replies
-1
2020-08-28 13:29
For some reason I don't see Smooya playing
2020-08-28 14:50
1 reply
W8, it was cuz they lost
2020-08-28 15:11
#10
 | 
Poland crrl
Bottond
2020-08-28 13:22
espada gonna fuck those old bots this time its not gold nova poorlacks, its degster and patsi 50 bomb each
2020-08-28 13:55
2 replies
Xizt 100 bomb you scrub
2020-08-28 14:51
duratskiy russkiy
2020-08-28 15:09
Espada 2-0
2020-08-28 14:46
1 reply
2-1
2020-08-28 14:57
50/50 IMO
2020-08-28 14:49
espada 2-1
2020-08-28 14:51
1 reply
+1
2020-08-28 15:09
#21
 | 
Spain takej
Dignitas 2-1
2020-08-28 14:54
pure 50 - 50
2020-08-28 15:09
espada pls win overpass i bet you 200 euro pls
2020-08-28 15:17
#32
 | 
Europe Ufasas
ez lose for espada, nobody even knows who espada is, 3000 euro on Dignitas, thank me later
2020-08-28 15:21
4 replies
Nice b8, m8.
2020-08-28 15:46
#50
 | 
Russia skazzi1212
but everybody knows who dignitas is - low skill retirees sitting on a paycheck and unable to win anything
2020-08-28 15:48
2 replies
+1
2020-08-28 15:57
#67
 | 
Europe Ufasas
haha true, but they are best on paycheck
2020-08-28 16:02
Imagine losing to boomers KEKW
2020-08-28 15:23
Espada 2 - 0
2020-08-28 15:23
#35
 | 
Russia FPJones
5-1 5-4 Dignitas xD
2020-08-28 15:25
1 reply
5-6
2020-08-28 15:28
playing 4vs5 with Xzitbot
2020-08-28 15:29
1 reply
4v4.degster & Xizt
2020-08-28 15:38
Fuck off with the AWPs
2020-08-28 15:35
Dig need to practice the afterplants
2020-08-28 15:35
#40
 | 
United Kingdom tank6123
finiGOD
2020-08-28 15:36
feels like dig gonna have bad ct
2020-08-28 15:39
was it like 6-1 dig? now 8-16
2020-08-28 15:46
2 replies
5-1 nap
2020-08-28 15:47
5-1
2020-08-28 15:47
so fucking easy
2020-08-28 15:47
Degster, grats you with connection!
2020-08-28 15:47
easiest 2.6 live odds in my life
2020-08-28 15:48
hahaha. Dig would do better just pugging their perma-ban mirage.
2020-08-28 15:51
why dignitas bann mirage instead of overpass lul i dont understand this team
2020-08-28 15:50
5 replies
Mirage is their perma ban. Check stats
2020-08-28 15:51
2 replies
core NIP guys was really good on mirage
2020-08-28 15:53
1 reply
Maybe 3-4 yrs ago. The last time I saw NIP looks good better on mirage was Lekro- Rez- Forest core.
2020-08-28 15:59
Yeah NIP used to be really good on mirage. Losing OVP with 7,6,9 rounds against apeks/secret/syman is just pathetic.
2020-08-28 15:53
1 reply
yea same thoughts, they would doing much better on mirage
2020-08-28 15:54
5-1 8-16
2020-08-28 15:53
Dont worry guys Xizt purposely lost Overpass so that everyone who bet that DIG would win 2-1 will get money
2020-08-28 15:56
imagine that overpass was their 2nd best map in the past.
2020-08-28 15:55
Xizt has to go if they ever want to be in TOP30 again
2020-08-28 15:56
2 replies
They dont want.
2020-08-28 16:17
1 reply
apparently
2020-08-28 16:29
xd
2020-08-28 15:56
dig is vey good on nuke
2020-08-28 16:12
why they force buy wtf
2020-08-28 16:19
1 reply
nvm they got it. but it was weird choice btw
2020-08-28 16:20
Friberg wtf, go to sleep
2020-08-28 16:20
1 reply
ye just eco 1 then full buy, if they lose that round it go to like 2-6 for espada
2020-08-28 16:21
Round over - Winner: CT (2 - 3) - Bomb defused GeT_RiGhT defused the bomb GeT_RiGhT killed FinigaN with deagle FinigaN planted the bomb (1on3) friberg killed degster with deagle (headshot) FinigaN + degster (assist) killed Xizt with ak47 (headshot) Xizt killed Dima with cz75a friberg + f0rest (assist) killed Patsi with deagle Patsi killed f0rest with ak47 hallzerk killed S0tF1k with ssg08 (headshot)
2020-08-28 16:21
hahaha i cant stand nuke already, it became T sided on every tier. no one can play nuke anymore. sad, this map needs to be removed from the map pool
2020-08-28 16:23
#77
 | 
CIS wmzgod
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA DIG LOSE 0 2 TO TIER 3 CIS MATCHFIXERS
2020-08-28 16:23
how to ruin your own legacy... poles did it first now its up to the swede...
2020-08-28 16:26
1 reply
they are to old
2020-08-28 16:26
home trash on fire
2020-08-28 16:27
Mby its time for grandpas do create their own org. and stop wasting places in good orgs that could be used for real players?
2020-08-28 16:28
fun fact: they both cant play nuke ct side
2020-08-28 16:34
7-3 -> 7-8?
2020-08-28 16:37
6 replies
dont worry about it, dignitas T win rate is trash :) espada should stomp as ct
2020-08-28 16:40
5 replies
#95
 | 
Europe Ufasas
i see 10-9 now, somehow
2020-08-28 16:46
4 replies
would be really surprise if espada throw this, they have definitely looked like the better team
2020-08-28 16:47
3 replies
#99
 | 
Europe Ufasas
don't evaluate the map after first 15 rounds, especially in 2020 csgo
2020-08-28 16:51
2 replies
i guess ;X would be dope to a see 3rd map
2020-08-28 16:52
1 reply
#106
 | 
Europe Ufasas
3 hours of dignitas, is better than 2!
2020-08-28 16:54
#90
 | 
Brazil NegoNey
Fuck you xizt
2020-08-28 16:42
Espada dont lose from 10-7 as ct on nuke right?
2020-08-28 16:46
ESPADA WILL BURN IN THE DEEPEST FLAMES OF THE SEVEN HELL FOR THROWIG YET AGAIN
2020-08-28 16:46
#94
 | 
Europe Ufasas
come back incoming HAHA, it's T sided MAP between these teams HAHA
2020-08-28 16:46
Espada throwers
2020-08-28 16:47
#98
 | 
Russia d0lbaeb
espada great ct side
2020-08-28 16:50
4 replies
#100
 | 
Europe Ufasas
HAHAHAHA, nice bait m8
2020-08-28 16:52
3 replies
#107
 | 
Russia d0lbaeb
2020-08-28 16:54
2 replies
#108
 | 
Europe Ufasas
ok, i are no good at sarcasm
2020-08-28 16:55
1 reply
#109
 | 
Russia d0lbaeb
Its ok :D
2020-08-28 16:55
wtf eco'd. dignitas pls dont fuck my +2.5
2020-08-28 16:53
dig how u lose that WTFFF
2020-08-28 16:54
ESPADA GO 2-0
2020-08-28 16:54
losing vs pistols HAHAHA
2020-08-28 16:54
haha typical script, did u all catch ur live odds? instead of 13-10 its 12-14 due losing to eco, gg
2020-08-28 16:56
OMG FUCKING DIG
2020-08-28 16:56
losing vs pistols = losing the map
2020-08-28 16:56
BANDURKA 420 IQ
2020-08-28 16:56
dig omg just get 2 round
2020-08-28 16:57
#118
 | 
Russia FPJones
12-10 12-14 Dignitas xD from legends of CS to tier 4 trash team xDD
2020-08-28 16:58
1 reply
#125
 | 
Russia Syonamaru
Bandurka >> s0mple
2020-08-28 16:59
#119
 | 
Brazil lul321
ofc they got ecoed
2020-08-28 16:58
#121
 | 
Korea s2angels
lmao legends haha
2020-08-28 16:59
score?
2020-08-28 16:59
14-13 ESPADA DO IT
2020-08-28 16:59
RUSKIES UP 14-12 RUSKIES DOWN 14-16 CLASSIC RUSSIAN LAST SECOND THROW
2020-08-28 16:59
2 replies
Wtf are u talking about?
2020-08-28 17:00
#130
 | 
Russia Syonamaru
haha
2020-08-28 17:03
15-13
2020-08-28 17:01
thank you for losing my -2.5 FUCKING NOOBS
2020-08-28 17:01
3 replies
Y sad about +2.5
2020-08-28 17:03
1 reply
i hope it will end 16-14 for espada
2020-08-28 17:03
#154
 | 
Europe Ufasas
hahahahaha
2020-08-28 17:08
15-15 ot
2020-08-28 17:03
15-14.
2020-08-28 17:03
4v2,kk
2020-08-28 17:04
#137
 | 
Russia d0lbaeb
Degster?
2020-08-28 17:04
degster negative IQ
2020-08-28 17:04
4v2 LOL and he coulda held the defuse TWICE LOOOOOL
2020-08-28 17:04
#140
 | 
Russia d0lbaeb
another 2v1
2020-08-28 17:06
1 reply
#142
 | 
Russia d0lbaeb
ESPADA MOMENT
2020-08-28 17:06
degster wtf
2020-08-28 17:06
degster omg wtf
2020-08-28 17:06
2 replies
obv sold game just like spirit game. every player would stuck that defuse because it takes 6s econds to walk from door to default plant in A side.
2020-08-28 17:07
1 reply
if i lose +2.5 ill be so mad
2020-08-28 17:08
another sold game
2020-08-28 17:06
#145
Zero | 
Slovakia harek
this game is funny as fuck ;-)
2020-08-28 17:07
1 reply
espada games are always funny. their game with spirit was questionable af as this map
2020-08-28 17:08
Lucky dicknitAss
2020-08-28 17:07
1 reply
#195
 | 
Europe Ufasas
HAHAHHAHA ez
2020-08-28 17:24
HAHAHA Degster is actually braindead its hilarious
2020-08-28 17:07
2 replies
#155
 | 
Russia Syonamaru
Haha u are so stupid #153
2020-08-28 17:09
1 reply
HAHA u are delusional. It wasn't stuck all game, but just when it mattered the most? LOL kkkk #139
2020-08-28 17:10
#132 called it
2020-08-28 17:07
3 replies
vs deagle and mp9. so hard to predict right? lul
2020-08-28 17:08
2 replies
full buy at 15-13 4v2?
2020-08-28 17:09
1 reply
BET365?
2020-08-28 17:10
#153
 | 
Russia Syonamaru
Degster unluko his keyboard is stuck
2020-08-28 17:08
2 replies
same like ramz1k (
2020-08-28 17:09
more like his brain was stuck LOL
2020-08-28 17:13
degster is not pro when it comes to match-fixing . he is being blatant af
2020-08-28 17:09
16-15, ESPADA PLS WIN IT
2020-08-28 17:10
2v4, 2v1
2020-08-28 17:10
ok gg ofcourse they will lose +2.5 on ot omg
2020-08-28 17:10
1 reply
gz 18-17
2020-08-28 17:17
#164
 | 
Korea s2angels
Lmao Halzerk :d
2020-08-28 17:11
Sotf1k do some kills vro
2020-08-28 17:11
noobs disband pls
2020-08-28 17:11
hallzerk is so fucking bad and braindead hahaha
2020-08-28 17:12
#168
 | 
Korea s2angels
comeback to OT to lost 19-15 ^^
2020-08-28 17:13
fucking degster miss easy deagle shot omg
2020-08-28 17:13
why the fuck did i bet on get_right and xizt NotLikeThis
2020-08-28 17:14
1 reply
mw?
2020-08-28 17:15
18-18 confirmed
2020-08-28 17:15
#176
 | 
Australia Aersia
Dig really out here trying to throw the spread
2020-08-28 17:15
18-16
2020-08-28 17:16
1 reply
18-17
2020-08-28 17:17
damn they lost 3 bomb plants in a row with 2on2s
2020-08-28 17:17
go end i wanna see how aleksib0b win g2
2020-08-28 17:18
MAFIA HAHAHAHA
2020-08-28 17:19
2nd OT
2020-08-28 17:19
#175 called it again Espada have lost 5 matchpoints this map 15-13 -> 15-15 18-15 -> 18-18
2020-08-28 17:19
1 reply
problem is those matchpoints where fre e 2 vs 4 .. free ninja defuse .. free 1 vs 2 .. and free 3 vs 4 post plant B side
2020-08-28 17:21
18-18
2020-08-28 17:19
Dude they make me so stressed just win or lose wtf
2020-08-28 17:20
2 replies
espada after this game will go to my blacklist
2020-08-28 17:21
1 reply
if they lose +2.5. ill do too
2020-08-28 17:21
im just speechless
2020-08-28 17:20
nice calls 0 fast rounds against old shits, when its an easy way to win rounds against them
2020-08-28 17:21
3 MAP POINT = LOST 3 ROUND IN A ROW T SIDE 1ST Round 2OT = ESPADA WIN ROUND HAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
2020-08-28 17:21
#194
 | 
Finland Lehtori
How cheap are russian hitmen?
2020-08-28 17:22
#196
 | 
Germany ConAction
scoreboard?
2020-08-28 17:24
#197
 | 
Europe Ufasas
now everybody bet for Dig HAHA, ez win
2020-08-28 17:24
just 1 round just 1
2020-08-28 17:24
Dig pls just 1
2020-08-28 17:25
20-19 Espada. Now Espada on CT.
2020-08-28 17:26
can espada just close it out, my eyes cannot handle dignitas anymore
2020-08-28 17:26
doesnt feel like NIP boys are playing serious CS. this looks so puggish
2020-08-28 17:26
20-21 Dig
2020-08-28 17:28
1 reply
I hope you fucking burn in hell for spoiling matches stupid russian prick
2020-08-28 17:33
look now when DIG to the unthinkable and win 3 t rounds in a row when it was 1.2 odds on Espada at 20-19 ct side
2020-08-28 17:27
#205
 | 
Russia d0lbaeb
lmao wtf are you doing
2020-08-28 17:28
3-0 in ct sidethen gets 0 rounds in T side then gets 2 rounds in T side then gets 0 rounds in CT .. holy shit espada is funny team .. oh yes and it was 1 vs 3
2020-08-28 17:29
Hallzerk <3 <3
2020-08-28 17:29
dignitas just win this god damn thing
2020-08-28 17:29
#209
 | 
Europe Ufasas
21-20 HAHA
2020-08-28 17:29
HALLLLZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERK 1 vs 3 CLUTCH TO WIN THE GAME 3 T ROUNDS IN A ROOOOW <3 EZ GOD DIGNITAS.. AWP ON A SITE 1v3 BOMB NOT PLANTED BUT THEY JUST GO 1 BY 1 AND DIE
2020-08-28 17:29
#211
 | 
Finland Lehtori
15-13 throw 1v0 15-14 throw 4v2 18-15 18-17 throw 4v3 afterplant 20-19 throw 3 in a row in ct 20-22 Die
2020-08-28 17:29
3rd map inc
2020-08-28 17:29
22-20. n1 sold game xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
2020-08-28 17:30
#214
 | 
Russia d0lbaeb
JUST FUCK OFF RETARDS
2020-08-28 17:30
1 reply
#227
 | 
Europe Ufasas
HAHAHA EZ RUSKY
2020-08-28 17:33
15-13 2x4 15-14 2x1 vs friberg with mac10 xD
2020-08-28 17:30
ez 4 god hallzerk carry 3 deadweights
2020-08-28 17:30
REALLY disgusting throw from espada, they had so many chances of closing this map if they lose inferno i will be MAD
2020-08-28 17:31
2 replies
#228
 | 
Europe Ufasas
haahaha, i will laugh all day if they throw
2020-08-28 17:33
1 reply
+1
2020-08-28 17:42
hallzerk rly god
2020-08-28 17:31
#219
 | 
Korea s2angels
good on throw hdc -2.5 :) fucking trash dignitas
2020-08-28 17:31
#220
Zero | 
Slovakia harek
nice
2020-08-28 17:31
What em I watching wtf Espada go lose russian peanut brains
2020-08-28 17:31
legit :)
2020-08-28 17:31
#223
 | 
Ukraine Sla1ter
100% 322 nuke I Mean someone made big bet on dig map 2
2020-08-28 17:32
1 reply
I got 3,98 for dig 😎
2020-08-28 17:36
imagine u people being mad because someone else playing a video game is losing
2020-08-28 17:32
1 reply
#230
 | 
Europe Ufasas
and spectators are not even in the server , making frags xDDD
2020-08-28 17:34
hard to believe this is real and no fixed cs turned into absolute shit show for so long
2020-08-28 17:32
1 reply
espada being doing this for 3 years now. look at their game vs spirit .. sold af
2020-08-28 17:35
At 20-20 the 3v1 vs hallzerk was sick from him, just 1 by 1 click em, its 40 sec left and he have to plant they just run towards him 1 by 1
2020-08-28 17:33
espada biggest 322 powerhouse in T3 scene when they want to win they win when the ywant to lose they lose. funny how these huge bets made against them in last mins before game starts
2020-08-28 17:35
1 reply
#274
 | 
United Kingdom tank6123
Nah, it's classic Espada, they only win after putting themselves in a difficult position, cant in if they are the favourites.
2020-08-28 18:20
Thx for 3,98 odd. I knew espada will choke😎
2020-08-28 17:35
at 20-20 3 vs 1 no plant. sure match fixing. it's not mistake.
2020-08-28 17:35
Dognitas
2020-08-28 17:35
everyone knows it is fixed for espada to win 3rd map, whats the point of playing it?? what a circus lmao
2020-08-28 17:36
1 reply
#273
 | 
United Kingdom tank6123
Nah, it's classic Espada, they only win after putting themselves in a difficult position, cant in if they are the favourites.
2020-08-28 18:20
olds suck balls anyway lose this matchup
2020-08-28 17:37
Dig win this
2020-08-28 17:39
fucking XiztBOT
2020-08-28 17:41
Xizt doesnt need kills to carry his team
2020-08-28 17:42
and now full tilt for espada ez win dig
2020-08-28 17:43
obviously fucking Russians throw for money... filthy dogs
2020-08-28 17:44
1 reply
#271
 | 
United Kingdom tank6123
Nah, it's classic Espada, they only win after putting themselves in a difficult position, cant in if they are the favourites.
2020-08-28 18:18
Espada match fixing xD
2020-08-28 17:45
1 reply
#272
 | 
United Kingdom tank6123
Nah, it's classic Espada, they only win after putting themselves in a difficult position, cant in if they are the favourites.
2020-08-28 18:20
two really nice OT wins for dig today
2020-08-28 17:46
ahhahahahaha again 1v2 on first round inferno clownpada
2020-08-28 17:49
LOST TO 5 GLOCKS :D
2020-08-28 17:52
Win pistol, 0 kills on 2nd round of anti force lmaooo
2020-08-28 17:52
5 glocks hahahahahhahahahahha
2020-08-28 17:53
its been years since I saw someone losing to glocks xD
2020-08-28 17:53
LOST TO GLAWKS LOL
2020-08-28 17:53
glocked :D
2020-08-28 17:53
LOST TO FUCKING GLOCKS U DUMB FUCKING CIS FUCKS
2020-08-28 17:54
Round over - Winner: T (2 - 2) - Enemy eliminated Xizt killed Dima with glock hallzerk planted the bomb (4on1) f0rest killed degster with ak47 (headshot) f0rest killed Patsi with ak47 (headshot) f0rest killed S0tF1k with glock (headshot) S0tF1k killed GeT_RiGhT with m4a1 (headshot) f0rest killed FinigaN with glock (headshot) HAJHAHAHA FULL FUCKING ECO WIN 5 glocks no armor no nades
2020-08-28 17:55
2 replies
and dignitas still suck dick
2020-08-28 18:00
HAJHAHAHA and lost game
2020-08-28 18:07
Xizt is one level above dig players. Noe that im claiming they are alot better lol, but xizt needs to be removed...
2020-08-28 18:01
ruskis throwing openly as if they don't care...lmao idk how valve doesnt ban these shit teams
2020-08-28 18:02
2 replies
Lmao dig won pistol and still espada lead 7-4 wtf u crying for?
2020-08-28 18:04
1 reply
#268
 | 
United Kingdom tank6123
+1
2020-08-28 18:16
Why dig always force instead of eco? They give out 2 fre rounds lol
2020-08-28 18:03
losing vs espada ... WTF?
2020-08-28 18:04
1 reply
#270
 | 
United Kingdom tank6123
Espada is good dig is not, whats the problem?
2020-08-28 18:17
Lmao dignitas just wont trade frag.. 1 kill then everyone dies 1 by 1
2020-08-28 18:09
and ofc a team can never close a half clean 11-4 or 10-5 no always lost couple of rounds in end and its 9-6 and game again
2020-08-28 18:11
#265
 | 
Argentina fxzo
-xizt pls and save f0rest
2020-08-28 18:12
2 replies
You are joking right? Xizt has been holding up his end of the bargain in this team, he has even over preformed recently from what we expect from him. You cannot look at this single game only and say something like that. The players not doing enough and what is expected from them is hallzerk and friberg. Hallzerk is suppose to be part of a carrying duo in this team with forest but for a long time now its forest alone! And friberg is just suppose to be good and he hasnt been. Im nott calling for anyones head but if i would then it should be hallzerk or friberg or both.
2020-08-28 19:05
1 reply
R U F U?
2020-08-28 23:03
Hahhha if sotf1k has 16-6 stats, u know hes facing a shit team
2020-08-28 18:13
#267
 | 
United Kingdom tank6123
sometimes s0tf1ks evolves from b0tf1k ----> G0Df1k
2020-08-28 18:15
should have been 2-0 but at least dig didnt won. Hopefully eliminated by avez next
2020-08-28 18:16
9 replies
nuke was sold fore sure .
2020-08-28 18:21
8 replies
#280
 | 
United Kingdom tank6123
Nah, it's classic Espada, they only win after putting themselves in a difficult position, cant in if they are the favourites.
2020-08-28 18:25
7 replies
not really u missed lootcup season 6 .. pre game odds 1.6 to 2.1 vs agf .. 5 mins before start odds dropped to 1.1 to agfand odds were locked in all bookies 1st map went 16-1 for agf top kek
2020-08-28 18:30
not really u missed lootcup season 6 .. pre game odds 1.6 to 2.1 vs agf .. 5 mins before start odds dropped to 1.1 to agf and odds were locked in all bookies 1st map went 16-1 for agf top kek
2020-08-28 18:30
5 replies
#291
 | 
United Kingdom tank6123
that was a single match against afg, plus it was a BO1.
2020-08-28 18:34
4 replies
it was bo3 .. 2nd map espada lost it after a lead and it was elimination game xd
2020-08-28 18:37
1 reply
#304
 | 
United Kingdom tank6123
Espada always struggle with afg, if your look at the statistic you should not have bet on Espada against a team they struggle against! ez4espada btw
2020-08-28 18:40
just because you are fan of espada doesn't mean they are clean xd. i have been betting for 6 years in csgo and i have seen players/teams getting banned for throwing and rebranding again and again.
2020-08-28 18:37
1 reply
#302
 | 
United Kingdom tank6123
why 2 replies?
2020-08-28 18:39
Dig can't play CT at all?
2020-08-28 18:24
#277
 | 
United Kingdom tank6123
the difference is that Espada is an actual team, with well worked out tactic, while Dig are just pugging and c0ntact is just a fpl mix don't matter if sotfik has the aim of a gold nova is your playing as a team
2020-08-28 18:24
#278
 | 
Europe k1otaN
Bet against dicknitas >lose Bet on dicknitas >lose What a shit team
2020-08-28 18:24
3 replies
#279
 | 
United Kingdom tank6123
nah, your just a shit better
2020-08-28 18:25
2 replies
#295
 | 
Europe k1otaN
Yeah men
2020-08-28 18:36
1 reply
#301
 | 
United Kingdom tank6123
* * -------- ok
2020-08-28 18:38
so fcking ezy so ez ez ez dig disband nice win nuke hahaha
2020-08-28 18:28
#284
 | 
Europe Ufasas
i like how nobodies from russia win 2:1 with luck vs legends, just fucking impossible
2020-08-28 18:30
3 replies
#290
 | 
United Kingdom tank6123
Its' because Espada have better players and better team play, meaning that they win #59 vs #35 in the world should of being 2-0 Espada anyway
2020-08-28 18:33
2 replies
#293
 | 
Europe Ufasas
not really possible 2:0 for espada, Dig is bo3 on average these last months
2020-08-28 18:35
1 reply
#299
 | 
United Kingdom tank6123
what? either why ez4espada #espada bez spada
2020-08-28 18:37
15 - 8 => lose to pistols => 15 - 19
2020-08-28 18:30
1 reply
No
2020-08-28 18:31
Xizt killed degster with famas (headshot) hallzerk killed Patsi with deagle hallzerk killed FinigaN with deagle (headshot) degster killed f0rest with sg556 (headshot) FinigaN + degster(flash assist) killed friberg with mac10 friberg killed S0tF1k with deagle friberg killed Dima with deagle (headshot) Dima killed GeT_RiGhT with ak47 lost vs 5 pistols 3v2 why not check site before you plant?
2020-08-28 18:31
chokeee lets go :D
2020-08-28 18:31
#289
 | 
United Kingdom tank6123
not a clue what say about that eco round
2020-08-28 18:31
#297
 | 
United Kingdom tank6123
In conclusion, Dig is a shit team and Espada continues their good run of form boomers vs 16-year-old zoomer patsi!!! ezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ez4espada! espada bez spada!
2020-08-28 18:37
#300
 | 
Czech Republic bagin__
deg$t€r
2020-08-28 18:38
i know f0rest want to have fun with his friends but he could play in tier1 scene...
2020-08-28 18:39
1 reply
Yeah, lekro also.
2020-08-28 18:54
poor f0rest
2020-08-28 18:41
#306
 | 
Russia goodjob
#FREEF0REST
2020-08-28 18:44
#307
mir | 
Russia ErleN_
#FREEF0REST
2020-08-28 18:45
f0rest :(
2020-08-28 18:48
This just isnt good enough.. Where did hallzerk go? It cannot be just forest carrying, we knew from the start that it had to be hallzerk and forest together doing the heavy lifting fragwise for this to work out. Then gtr and friberg just had to be good and xizt making the calls and running the team. I feel i get what i expected out of gtr and xizt but friberg needs to step up massivly to even be "good enough", sure he is good for a clutch per game but way more is needed. (Im not just talking about this game here, every game recently) friberg, step up! hallzerk, where are the star plays from this "star player"?
2020-08-28 18:53
Even mibr is better than them
2020-08-28 19:06
#freef0rest
2020-08-28 19:15
ahahahhaa
2020-08-28 19:35
#315
 | 
France t3r4byt3
why do Dignitas still try?
2020-08-28 19:48
1 reply
#320
 | 
Latvia Ke]R[4u
they dont?
2020-08-28 22:48
ty for 1000e old grandpas
2020-08-28 20:32
nt GOAT f0rest :/
2020-08-28 20:38
so it needs 38 frags from forest to win a map against a T124 team .... wow
2020-08-28 22:00
gg 😢😢😭😭
2020-08-28 22:24
Such pro gaming wow such gg
2020-08-29 00:26
Login or register to add your comment to the discussion.