21:00
3rd of September 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group stage
1. Triumph removed Train
2. Gen.G removed Overpass
3. Triumph picked Inferno
4. Gen.G picked Mirage
5. Triumph removed Vertigo
6. Gen.G removed Dust2
7. Nuke was left over
Inferno
Gen.G
16
(8:7; 8:7)
Triumph
14
Mirage
Gen.G
16
(7:8; 9:2)
Triumph
10
Nuke
Gen.G
-
Triumph
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | penny - 3 USP-S HS kills on the advanced bombsite B defnse (pistol round)
M1 | koosta - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 | BnTeT - 1vs4 clutch (T - bomb planted after 2 clutch kills)
M2 | BnTeT - ACE (with 1vs2 clutch)
M2 | koosta - 3 P2000 HS kills on the bombsite B defense (initial frags - second half pistol round)
M2 | s0m - 4 M4A4 kills (2 HS) on the advanced bombsite B Apartments defense (initial frags)
M2 | BnTeT - 4 quick M4A4 kills (3 HS) on the bombsite A defense (initial frags - clean round - vs buy)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
54-29 +25 98.3 76.8% 1.61
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
39-35 +4 77.1 76.8% 1.14
United States
Kenneth 'koosta' Suen
koosta
39-34 +5 71.0 73.2% 1.08
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
36-36 0 63.9 69.6% 1.01
United States
Sam 's0m' Oh
s0m
26-32 -6 61.1 80.4% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
38-44 -6 75.1 71.4% 1.02
Canada
Erik 'penny' Penny
penny
41-42 -1 78.7 64.3% 1.00
United States
Paytyn 'junior' Johnson
junior
30-33 -3 55.6 71.4% 0.97
Canada
Kaleb 'moose' Jayne
moose
30-34 -4 62.7 67.9% 0.91
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
26-41 -15 52.9 58.9% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
25-19 +6 90.9 83.3% 1.40
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
24-17 +7 89.4 86.7% 1.40
United States
Kenneth 'koosta' Suen
koosta
20-18 +2 68.9 73.3% 1.05
United States
Sam 's0m' Oh
s0m
14-16 -2 61.3 80.0% 0.98
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
16-19 -3 47.7 66.7% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Paytyn 'junior' Johnson
junior
16-17 -1 55.9 80.0% 1.04
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
19-23 -4 61.5 76.7% 0.99
Canada
Erik 'penny' Penny
penny
20-23 -3 75.5 66.7% 0.96
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
18-21 -3 62.6 66.7% 0.96
Canada
Kaleb 'moose' Jayne
moose
15-15 0 61.8 76.7% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
30-12 +18 108.5 65.4% 1.86
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
20-17 +3 82.7 73.1% 1.22
United States
Kenneth 'koosta' Suen
koosta
19-16 +3 73.4 73.1% 1.11
United States
Sam 's0m' Oh
s0m
12-16 -4 60.8 80.8% 0.94
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
14-16 -2 61.1 69.2% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
19-21 -2 90.8 65.4% 1.07
Canada
Erik 'penny' Penny
penny
21-19 +2 82.5 61.5% 1.06
United States
Paytyn 'junior' Johnson
junior
14-16 -2 55.3 61.5% 0.90
Canada
Kaleb 'moose' Jayne
moose
15-19 -4 63.7 57.7% 0.89
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
8-20 -12 41.8 50.0% 0.49
Player of the matchwon with 93.5% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Netherlands BuioCS
Ez4Auti
2020-08-26 16:13
Ez4bntet, best polish player
2020-08-26 16:14
Ahahaha, nice
2020-09-03 19:35
ez for geng triumph lose a lot of firepowe with grim
2020-09-02 03:53
Only Junior is something
2020-09-02 22:28
penny isnt bad too
2020-09-03 20:58
Ez for gen.G
2020-09-02 22:27
ez4geng
2020-09-02 22:29
How the heck ryann is here xD
2020-09-02 23:47
#9
 | 
United States notawaffle
easy for ex-rugratz gods 1junior and 1penny
2020-09-03 00:10
#10
EliGE | 
United States fyi
If gen.g lose a bo3 to a team that just had 3 roster changes and one of them is Ryann then there is something seriously wrong
2020-09-03 00:55
#11
 | 
Indonesia DioBrando
- s0m + OSee EZ top 10
2020-09-03 07:51
Ez4 donald triumph
2020-09-03 08:30
anyone got GenG ML odds more than 1.3 ?
2020-09-03 10:21
GenG pls don't fook up my parlay. BlessRNG
2020-09-03 12:31
#15
 | 
Kazakhstan jetlEG
Same, gl
2020-09-03 14:56
#16
 | 
Asia LonT
Bet gen g
2020-09-03 15:46
Triumph changed 3 players last month. Surely this is safe for geng,right?
2020-09-03 17:18
Lol no it's geng
2020-09-03 21:53
god ryann with 0.61 rating is going to destroy these noobs
2020-09-03 19:52
#21
 | 
Brazil Nickguerra
nice bait thou
2020-09-03 20:12
Ez road to 0.62 KD
2020-09-03 19:54
#22
 | 
Poland W0JT3K
Triumph disband in 2 months
2020-09-03 20:38
+1.5 triumph lets go Brrrr
2020-09-03 20:39
If they get a map with bot ryann on their team GenG should disband
2020-09-03 20:40
lesss presure perform better Look at BOTJ rekt Faze ass due to toxic kebab kid gone for good axaxaxa
2020-09-03 20:41
Bro have you seen ryann play? He's legit the worst pro player i've seen
2020-09-03 20:43
yes me had me lose money i still remember once Clown9 vs Envy 15-13 2v1 or 3v1 and oSeee clutch and they lose in OT Lulw, forgot which compy
2020-09-03 20:44
final 2 player was the Ryan + Nify
2020-09-03 20:44
2-0 GENG is literally the only logical outcome my brain can find
2020-09-03 20:59
But you might be right
2020-09-03 20:59
ryann was complete shit on envy but he is actually decent, just like moose was amazing on eunited but became shit on envy it's all nifty's fault for being the worst IGL of all time
2020-09-03 23:34
#27
 | 
Europe H1P_STER
ez 4 pennyS
2020-09-03 20:44
You know what's funny? Gen g have 4 asians on the team and the igl is the only non asian kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2020-09-03 20:49
whats funny about that?
2020-09-03 20:54
Asians are smarter Gen g have 4 and none of them is the igl kkkkkkkkkkkkk
2020-09-03 20:59
nothing funny!
2020-09-03 20:56
Racist
2020-09-03 20:59
#41
 | 
Indonesia lukerey
??????????? Drunk BR?
2020-09-03 21:00
#45
 | 
Sweden swedz5
I BLESS THE RAINS DOWN IN FAAAAAVEEELAAAAAA GONNA TAKE SOME TIME TO DO THE THINGS WE NEVER HAAAD OOOH
2020-09-03 21:05
#60
 | 
China HEIDASHUAi
This guy always drunk :P
2020-09-03 21:49
#81
 | 
Albania myakkes
He's also chinese guy
2020-09-03 22:16
inferno mirage nuke
2020-09-03 20:56
Is it true swedish people love inferno
2020-09-03 20:59
#42
 | 
Sweden swedz5
wtf
2020-09-03 21:00
it's true.
2020-09-03 21:01
ty
2020-09-03 21:01
Need for my school project
2020-09-03 21:00
Geng lose to this???
2020-09-03 21:16
Triumph 0% Inferno 3 maps 3. Triumph picked Inferno
2020-09-03 21:23
and what should they pick?
2020-09-03 21:34
Disband
2020-09-03 21:49
geng lul
2020-09-03 21:37
LOL Trash.G Going to lose against those bots LOL
2020-09-03 21:37
Don't talk like that about my boy ryann
2020-09-03 21:38
+1 our boy ryann gonna wipe the floor with these chokers
2020-09-03 21:54
Triumph win game 1 :) see u in 15mins
2020-09-03 21:40
Losing against the worst team in pro league
2020-09-03 21:42
imagine getting rekt by ryann xddddddddd
2020-09-03 21:42
0.62 EZ
2020-09-03 21:45
daps top fragg vs triumph and still lose map disband geng
2020-09-03 21:45
B stream is so bad. no sound, lag, ffs
2020-09-03 21:47
ez for god ryann
2020-09-03 21:49
#61
 | 
Serbia lekac97
gen g hello morons u there?
2020-09-03 21:50
#62
 | 
China HEIDASHUAi
Daps top fragging lol
2020-09-03 21:50
no fucking way gen.g gonna lose it
2020-09-03 21:51
#64
 | 
Korea s2angels
Geng trash :d
2020-09-03 21:52
#65
 | 
Brazil Gunzel
bot som is back to complete trash xD
2020-09-03 21:53
Ez for triumph geng disband and leave cs except bntet
2020-09-03 21:55
16 11 or 16-13 for Triumph
2020-09-03 21:57
OMG WTF HOW DO YOU LOSE 12-9 + 11K GOLD EACH 5v3 FFFFFFFFF
2020-09-03 21:58
#71
 | 
Peru Grimethk
triumph bots lol
2020-09-03 22:01
#72
 | 
United States notawaffle
jeez triumph you guys are playing so retarded, you guys are better than this
2020-09-03 22:01
#73
 | 
Peru Grimethk
12-9 12-16 LOL
2020-09-03 22:04
moose cant frag against anything these days holy
2020-09-03 22:07
No wayy Ryann is above 15 kills
2020-09-03 22:07
#76
 | 
Ukraine Sla1ter
Gen.G really trash
2020-09-03 22:10
remember when autimatic was considered the best na player? :DDD
2020-09-03 22:12
s0m double zoom awp on ct omg NA cs worse than female cs
2020-09-03 22:14
just fucking trade oone guy lmaooo
2020-09-03 22:14
#80
 | 
Korea s2angels
lmao they throw extracly -2.5 :) so good
2020-09-03 22:16
nice bomb planting position penny --> braindead
2020-09-03 22:17
#83
 | 
Brazil Gunzel
battle of disabled omg
2020-09-03 22:20
#85
 | 
Croatia mds818
Ahahahhaha thats precise
2020-09-03 22:26
16-8 geng map 2 ez
2020-09-03 22:25
fuck it, all in thriumph
2020-09-03 22:27
#87
 | 
Australia FantasyDom
good luck bro
2020-09-03 22:29
nvm they fix
2020-09-03 22:37
#88
 | 
Russia gustav334
triumph suicide plz all team
2020-09-03 22:37
They're an MDL team playing pro league. What do you expect?
2020-09-04 04:27
#90
 | 
Albania myakkes
BnTeT 1v2 won 2 rounds strike wtf
2020-09-03 22:37
#91
 | 
Netherlands itsm
Bntet back in tyloo form?
2020-09-03 22:38
godTet vs 9
2020-09-03 22:39
clash of trash . daps losing duel ak full armour vs usp without armor
2020-09-03 22:50
#94
 | 
Russia gustav334
moose braindead
2020-09-03 22:52
that p250 ace really won them the game
2020-09-03 22:53
#84 gg ruined
2020-09-03 22:54
what ruined?
2020-09-03 22:54
16-8 ruined
2020-09-03 22:55
yeah, 16-14 triumph
2020-09-03 22:55
who cares i dont bet on tier 4 game. i need wait my boys G2 wrap them on map 2
2020-09-03 22:56
when i watch those kind of games i wanna puke . gen.g literally losing every force round
2020-09-03 23:00
Got this local bookie which goes mental if there is a crazy start lmao, got 2odds on triumph +8.5 at 5-2 free money bet won already at half thanks
2020-09-03 23:02
lmfao
2020-09-03 23:03
Bookie name or you're lying.
2020-09-03 23:06
prnt.sc/ub4zmj ez I am eating out tomorrow lmao
2020-09-03 23:12
GOD Bntet
2020-09-03 23:05
BnTeT killed moose with ak47 (headshot) BnTeT killed Shakezullah with ak47 BnTeT killed penny with mp9 (headshot) Shakezullah killed koosta with ak47 koosta + s0m (assist) killed ryann with m4a1 ryann killed s0m with ak47 moose killed daps with ak47 (headshot) junior killed autimatic with awp Round started KYS
2020-09-03 23:05
4 vs 1
2020-09-03 23:05
Round over - Winner: CT (8 - 10) - Enemy eliminated BnTeT killed junior with ak47 BnTeT killed moose with ak47 (headshot) BnTeT killed Shakezullah with ak47 BnTeT killed penny with mp9 (headshot) Shakezullah killed koosta with ak47 koosta + s0m (assist) killed ryann with m4a1 ryann killed s0m with ak47 moose killed daps with ak47 (headshot) junior killed autimatic with awp Round started HAHAHAHAH HOWFUCKING BLATANT
2020-09-03 23:05
#108
 | 
Poland JKG
HAHAHAHAHAHAHHA I am just done fuck it
2020-09-03 23:05
#109
 | 
Russia gustav334
1v4 RETARTESSSSSSSS EBANIE SINOVIYA WLUX
2020-09-03 23:05
#110
 | 
Poland JKG
Just kys retards
2020-09-03 23:06
ez 4 the best polish player
2020-09-03 23:06
Why does this shit always happen a 4v1 and they manage to throw and lose game
2020-09-03 23:07
#116
 | 
Netherlands itsm
What a beast
2020-09-03 23:07
#118
 | 
Poland JKG
CS teams I bet on are so fucking pathetic lately EVERY SINGLE FUCKING ONE OF THEM
2020-09-03 23:09
HAHA this was so obvious with triumph new roster
2020-09-03 23:25
betting on Triumph without Grim? You crazy?
2020-09-04 08:11
#146
 | 
Poland JKG
I mean I had over 2.5 maps here so I needed 1 map from them
2020-09-04 08:33
thats it in finding your families
2020-09-03 23:10
You're mentally ill mate, get help.
2020-09-03 23:29
would have won but fuck no lets lose 4v1 to a guy hiding
2020-09-03 23:10
BNTET solo won map for them
2020-09-03 23:12
how do all 4 die to bntet in sandwich?
2020-09-03 23:12
Cause they are braindead
2020-09-03 23:17
penny probably cost them 5 rounds alone due to dumb plays
2020-09-03 23:21
#124
 | 
Poland JKG
these matches are unfuckingbelivable lately
2020-09-03 23:13
Omg what happened to Triumph? I didnt know they went to tier 5 cs
2020-09-03 23:18
wit ryan + moose tier25
2020-09-03 23:19
grim left for liquid, curry went to college, spongey was kicked
2020-09-03 23:33
Just a casual poland dad carrying his asian sons
2020-09-03 23:48
#136
 | 
Asia LonT
1junior need new team
2020-09-03 23:50
#freebntet
2020-09-04 00:29
bntet is amazing but auti and koosta can pop off too, bntet isn't hard carrying this team just this series
2020-09-04 04:42
#144
 | 
Indonesia @gah
Yes, I think this team is great. Everyone can step up and cover the other team member's mistakes. Just need to be consistent online lol
2020-09-04 07:23
Bntet is back woooooo
2020-09-04 02:26
Trump will disband in 2020
2020-09-04 02:38
Idk bro, will he?
2020-09-04 11:50
I hope not
2020-09-07 19:42
#149
 | 
North America SK_Skay
"trump"
2020-09-04 15:07
Bntet the Polish hope.
2020-09-04 05:33
#148
 | 
Europe t.o.p
Easy for Hansel Ferdinand
2020-09-04 12:29
Hansel "GODTET" FUCKING Ferdinand
2020-09-04 16:40
polish legend
2020-09-07 18:05
Login or register to add your comment to the discussion.