09:15
1st of October 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group stage
1. After removed Overpass
2. Bren removed Vertigo
3. After picked Inferno
4. Bren picked Train
5. After removed Dust2
6. Bren removed Nuke
7. Mirage was left over
Inferno
After
16
(11:4; 5:6)
Bren
10
Train
After
19
(8:7; 7:8) (4:2)
Bren
17
Mirage
After
-
Bren
-
Rewatch
OtherPGL (Map 1 - Inferno)Vod
OtherPGL (Map 2 - Train)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
China
ZhiWei '0i' Liu
0i
53-41 +12 92.8 74.2% 1.30
China
Xue 'B1NGO' Bing Dai
B1NGO
49-39 +10 92.6 75.8% 1.28
China
Pengyuan 'WANGJ' Wang
WANGJ
44-34 +10 64.4 71.0% 1.09
Taiwan
Tzu-Chi 'Marek' Huang
Marek
42-42 0 80.9 79.0% 1.09
China
Yanjin 'Sakai' Zhang
Sakai
37-39 -2 62.6 59.7% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Philippines
Deko 'Papichulo' Evangelista
Papichulo
42-47 -5 82.2 67.7% 1.05
Philippines
Riley 'witz' Go
witz
45-49 -4 77.6 71.0% 1.04
Philippines
Patrick 'Derek' Lacson
Derek
35-46 -11 73.8 64.5% 0.88
Philippines
Chris 'Pro.' Martir
Pro.
37-44 -7 69.2 61.3% 0.88
Philippines
Elmer 'micr0' Coloma
micr0
32-39 -7 53.0 66.1% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
China
Xue 'B1NGO' Bing Dai
B1NGO
26-12 +14 105.5 88.5% 1.60
China
ZhiWei '0i' Liu
0i
26-17 +9 110.9 80.8% 1.54
China
Pengyuan 'WANGJ' Wang
WANGJ
18-13 +5 68.3 73.1% 1.20
Taiwan
Tzu-Chi 'Marek' Huang
Marek
16-14 +2 73.3 73.1% 1.08
China
Yanjin 'Sakai' Zhang
Sakai
14-14 0 55.0 61.5% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Philippines
Riley 'witz' Go
witz
17-22 -5 82.0 65.4% 1.02
Philippines
Deko 'Papichulo' Evangelista
Papichulo
16-22 -6 76.9 61.5% 0.86
Philippines
Patrick 'Derek' Lacson
Derek
12-19 -7 65.2 69.2% 0.75
Philippines
Chris 'Pro.' Martir
Pro.
13-21 -8 64.4 53.8% 0.67
Philippines
Elmer 'micr0' Coloma
micr0
8-16 -8 30.2 53.8% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
China
ZhiWei '0i' Liu
0i
27-24 +3 79.8 69.4% 1.14
Taiwan
Tzu-Chi 'Marek' Huang
Marek
26-28 -2 86.3 83.3% 1.11
China
Xue 'B1NGO' Bing Dai
B1NGO
23-27 -4 83.2 66.7% 1.06
China
Pengyuan 'WANGJ' Wang
WANGJ
26-21 +5 61.5 69.4% 1.00
China
Yanjin 'Sakai' Zhang
Sakai
23-25 -2 68.1 58.3% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Philippines
Deko 'Papichulo' Evangelista
Papichulo
26-25 +1 86.1 72.2% 1.19
Philippines
Riley 'witz' Go
witz
28-27 +1 74.4 75.0% 1.06
Philippines
Chris 'Pro.' Martir
Pro.
24-23 +1 72.6 66.7% 1.04
Philippines
Elmer 'micr0' Coloma
micr0
24-23 +1 69.5 75.0% 1.03
Philippines
Patrick 'Derek' Lacson
Derek
23-27 -4 80.0 61.1% 0.99
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Philippines B3nk4i
if they can beat invictus they should be able to beat after
2020-09-30 12:34
nonsense
2020-10-01 02:57
#4
 | 
Philippines B3nk4i
yeah youre right
2020-10-01 04:37
LMAO
2020-10-01 07:04
Indeed
2020-10-01 11:40
#93
 | 
Philippines B3nk4i
shit you got me there bro
2020-10-01 13:26
inb4 bleh posts some shit about the match
2020-09-30 12:36
tbh idk should i go icb or not
2020-10-01 07:45
This smells throw as well rip bettors
2020-10-01 07:59
Both teams throwing?
2020-10-01 08:36
Check which team needs this match
2020-10-01 08:40
Both teams had horrendous starts but have come alive with streaks of victories, tho AFTER still trail. This matchup might very well decide who makes it into the playoffs and who doesn’t. Prob gonna go for handi map1 and over 2,5 maps.
2020-10-01 08:45
Funny thing is I thought the same on zigma match handi map1 and over 2.5maps lmao m8 I lost both. I checked the placing and after need a win here so I just went with that gl though, I will live bet to try and recover as well
2020-10-01 08:50
Heh yeah, execution of the players/teams can vary drastically day2day, but it’s not like you can win every bet, just win more of them than you lose! These two teams also have similar map pool...both teams have a chance on other teams pick. Good luck eitherway, hope you profit today and tomorrow too.
2020-10-01 08:54
After 2-0
2020-10-01 08:01
I think after win
2020-10-01 08:41
After that zigma win ofc after win I bet on them ml as well
2020-10-01 08:45
Gl bruh
2020-10-01 08:55
#12
 | 
Malaysia yyz999
Berek 2-0
2020-10-01 08:42
after will win this
2020-10-01 08:45
Free 2.7 odds on after
2020-10-01 08:48
Man you are really trying hard LOL
2020-10-01 09:28
Go Bren!
2020-10-01 08:49
Micr0 pls dont Micropenis in this match
2020-10-01 08:51
English is your best friend
2020-10-01 08:55
no england is are my brother
2020-10-01 10:32
brenbot
2020-10-01 08:52
why do ppl keep betting on rigged asian matches i dont even
2020-10-01 08:59
Druggers vs corona
2020-10-01 09:00
Really feel like after gonna take this smooth!!
2020-10-01 09:00
Map pick = lose 🤔
2020-10-01 09:22
Maybe just Maybe after can get like 7 rounds in each map
2020-10-01 09:30
no
2020-10-01 09:36
Maybe just maybe after 2-0
2020-10-01 10:34
bro on the my site of bet its write the mattch start at 10pm its 9:32 pm if its 15-10 or something i bet my house on map1 winner :)
2020-10-01 09:32
#32
 | 
Russia banyuk
kekw
2020-10-01 10:07
train free win and then the game start
2020-10-01 10:12
no
2020-10-01 10:13
After is actually good in train !!
2020-10-01 10:17
#36
 | 
Russia byb
B1ngo is matchfixer
2020-10-01 10:30
bingo bango bongo bish bash bosh
2020-10-01 10:33
#43
 | 
Russia byb
GO NIP!
2020-10-01 10:41
Sorry bren bettor but i have to tell u the truth AFTER 2-0 BREN
2020-10-01 10:34
+1
2020-10-01 10:34
-1
2020-10-01 11:06
+1 Well after having alot of heart attacks, script is script
2020-10-01 11:40
0i 2 phillippines in a round
2020-10-01 10:37
2.7 on after.. god damn yakuza stop baiting me
2020-10-01 10:44
3.14 when score 6-4, okay yakuza, I’ll take it
2020-10-01 10:45
good job man! you doing really well on betting!!!!
2020-10-01 11:10
#46
 | 
Russia ikkkkk
easiest live odds on bren
2020-10-01 10:46
B1ngo is 🗑
2020-10-01 10:46
Okay mb zigmas match teached me smthng
2020-10-01 10:53
These fuckers throwing, that was 9-6 but now they lose map ofc
2020-10-01 10:56
2v5 kkkkkkkkkkk
2020-10-01 10:54
#50
 | 
Russia ikkkkk
2-1 bren after that 8-6 round 0 iq
2020-10-01 10:55
#52
 | 
Ukraine Sla1ter
6-1 > 11-16 its over
2020-10-01 11:03
Lol gg bet deleted this from live
2020-10-01 11:05
It got deleted from my bookie during first map lmao
2020-10-01 11:08
#57
 | 
Russia banyuk
Holy smokes that over throw
2020-10-01 11:14
#58
Ace | 
Korea xKusuo
Sexrael
2020-10-01 11:15
#59
HS | 
Europe nvamov
15 9 to 15 15🤔
2020-10-01 11:20
Overtime and after wins. Because bren already won last time with invictus so its time for them to let after win.
2020-10-01 11:21
#61
 | 
Russia d0lbaeb
sakai kkkkkkkkk
2020-10-01 11:24
-2.5 after map 2 is alive XD
2020-10-01 11:24
Mens any of yall still have this game on live betting?? Just checked even 1xbet removed it 😂😂😂😂😂 Asia cs at its finest
2020-10-01 11:25
i have it on unibet but odds are closed
2020-10-01 11:26
#65
 | 
Ukraine Sla1ter
lmao comebacked 6 round in a row to lose this witz defused the bomb Pro. killed B1NGO with m4a1 (headshot) Pro. killed Sakai with m4a1 (headshot) Pro. killed 0i with m4a1 micr0 killed WANGJ with m4a1 (headshot) Sakai planted the bomb (4on3) Pro. killed Marek with m4a1 (headshot) Marek killed Papichulo with ak47 (headshot) 0i killed Derek with ak47 (headshot) Round started solo retake for pro. hqhahahahahahahahaha
2020-10-01 11:30
Okay after win map 2 for sure, ty chingchongs
2020-10-01 11:31
Gl m8 on next tiger match
2020-10-01 11:41
#67
 | 
Russia d0lbaeb
lmao fakecomeback
2020-10-01 11:32
19-17 already fake?
2020-10-01 11:37
when Philippines player planned to throw.
2020-10-01 11:37
fucking bots from 15-9 CT side
2020-10-01 11:37
#70
 | 
Russia GGIZAKO
322 GG 2 0
2020-10-01 11:37
Niiiiiiiiico!!!!
2020-10-01 11:39
322 ban match i lose 200$ from 15-11
2020-10-01 11:39
Pizdec 200$ proebat nu ti i slabiy’, ya vot 500 proebal na heroic encah kogda nioudny karty ne ugadal xd
2020-10-01 11:57
#74
 | 
Thailand Benzto33
wangj god mode gg
2020-10-01 11:39
choke from 15-9 ct train
2020-10-01 11:39
Babachulo diff
2020-10-01 11:40
Of course Pinoy dog, of course u can win IG then lose to these chinese noob team
2020-10-01 11:40
Suicide yourself asian cs.
2020-10-01 11:40
I told yall free 2.7 odds on after
2020-10-01 11:40
#82
 | 
Russia beboqqq
worst player of the game -4 in the last round with full info OKOK XD
2020-10-01 11:40
#83
 | 
Europe H1P_STER
Bettors maldd
2020-10-01 11:41
#85
 | 
Russia beboqqq
15-9 pause 15-15 pasue 17-16 pause 17-19 O KXD
2020-10-01 11:41
#86
 | 
Russia GGIZAKO
Ban match kick bren please, 322 game 15 9=17 19 Ban Ban Ban
2020-10-01 11:42
Managed to avoid all the winners by betting overmap1 and over 2,5 maps :D gg AFTER
2020-10-01 11:43
after 1-2 invictus invictus 1-2 bren after 2-0 bren ok not throw just lost from 15-9 on ct side
2020-10-01 11:45
after this match we all know that this region is 322;)
2020-10-01 11:47
HLTV how much China mafia paid you to publish this fixed event?
2020-10-01 11:54
Wtf xD
2020-10-01 12:00
#94
 | 
Luxembourg winner666
fuck i miss this juicy odds
2020-10-01 13:59
Login or register to add your comment to the discussion.