15:00
23rd of September 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Lower bracket round 2
1. x6tence removed Mirage
2. mousesports removed Overpass
3. x6tence picked Vertigo
4. mousesports picked Nuke
5. x6tence removed Dust2
6. mousesports removed Inferno
7. Train was left over
Vertigo
x6tence
14
(9:6; 5:10)
mousesports
16
Nuke
x6tence
13
(9:6; 4:10)
mousesports
16
Train
x6tence
-
mousesports
-
Rewatch
AustraliaJose (Map 1 - Vertigo)Vod
AustraliaJose (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | refrezh - ACE (from a 3vs5 situation)
M1 | HooXi - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 | karrigan - 4 M4A4 kills on the bombsite A defense
M1 | karrigan - 1vs2 clutch (T - post-plant situation - second half pistol round)
M1 | frozen - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 | karrigan - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation)
M1 | Queenix - 4 quick M4A4 kills (3 HS) on the bombsite B defense (vs pistols)
M2 | refrezh - 1vs3 clutch (CT - pre-plant situation) to complete his ACE
M2 | chrisJ - 3 AWP kills on the Yard defense
M2 | Queenix - 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
M2 | chrisJ (CT) wins the 1vs3 post-plant situation by sticking to the full 10 second defuse to secure the match victory for mousesports
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Ismail 'refrezh' Ali
refrezh
49-48 +1 83.1 67.8% 1.16
Denmark
Magnus 'Nodios' Olsen
Nodios
40-40 0 65.7 69.5% 0.99
Denmark
Rasmus 'HooXi' Nielsen
HooXi
36-43 -7 70.1 66.1% 0.97
Denmark
Jonas 'Queenix' Dideriksen
Queenix
39-46 -7 77.4 64.4% 0.92
Norway
Morten 'zEVES' Vollan
zEVES
25-45 -20 53.7 61.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Slovakia
David 'frozen' Čerňanský
frozen
48-39 +9 80.3 86.4% 1.21
Netherlands
Chris 'chrisJ' de Jong
chrisJ
44-37 +7 74.8 72.9% 1.19
Lithuania
Aurimas 'Bymas' Pipiras
Bymas
36-34 +2 78.4 79.7% 1.15
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
46-43 +3 80.1 69.5% 1.13
Estonia
Robin 'ropz' Kool
ropz
48-39 +9 77.5 71.2% 1.12
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Ismail 'refrezh' Ali
refrezh
28-24 +4 89.3 73.3% 1.29
Denmark
Magnus 'Nodios' Olsen
Nodios
25-19 +6 75.8 70.0% 1.17
Denmark
Jonas 'Queenix' Dideriksen
Queenix
21-24 -3 78.5 63.3% 0.92
Denmark
Rasmus 'HooXi' Nielsen
HooXi
15-20 -5 61.8 66.7% 0.91
Norway
Morten 'zEVES' Vollan
zEVES
10-24 -14 51.6 56.7% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
31-22 +9 106.3 73.3% 1.45
Lithuania
Aurimas 'Bymas' Pipiras
Bymas
19-18 +1 82.5 80.0% 1.26
Slovakia
David 'frozen' Čerňanský
frozen
22-21 +1 68.6 86.7% 1.10
Estonia
Robin 'ropz' Kool
ropz
22-21 +1 67.3 76.7% 1.06
Netherlands
Chris 'chrisJ' de Jong
chrisJ
17-19 -2 62.7 73.3% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Rasmus 'HooXi' Nielsen
HooXi
21-23 -2 78.6 65.5% 1.06
Denmark
Ismail 'refrezh' Ali
refrezh
21-24 -3 76.6 62.1% 1.03
Denmark
Jonas 'Queenix' Dideriksen
Queenix
18-22 -4 76.3 65.5% 0.92
Norway
Morten 'zEVES' Vollan
zEVES
15-21 -6 55.9 65.5% 0.84
Denmark
Magnus 'Nodios' Olsen
Nodios
15-21 -6 55.3 69.0% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Netherlands
Chris 'chrisJ' de Jong
chrisJ
27-18 +9 87.3 72.4% 1.42
Slovakia
David 'frozen' Čerňanský
frozen
26-18 +8 92.4 86.2% 1.34
Estonia
Robin 'ropz' Kool
ropz
26-18 +8 88.1 65.5% 1.21
Lithuania
Aurimas 'Bymas' Pipiras
Bymas
17-16 +1 74.2 79.3% 1.06
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
15-21 -6 53.0 65.5% 0.82
Top player in match
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
2
Wins
mouz lose
2020-09-22 22:14
ez 4 team
2020-09-22 22:16
Ez for RIPSPORTS
2020-09-22 22:43
#5
 | 
Germany 21_Savage
1.03 on mouz? XDDDD
2020-09-22 23:20
There's a mistake, should be 10.3 on mouz Easy for oNe and only In the cs:Go Gaming professionAl player
2020-09-22 23:55
enga?
2020-09-23 00:43
Vs coach
2020-09-22 23:58
I was here
2020-09-22 23:53
#10
 | 
Australia SenseZ
mouz will lose this
2020-09-23 04:25
#11
 | 
Russia _g00s3_
322 shit, x6tence win
2020-09-23 06:29
#12
 | 
Russia _g00s3_
Its sad to understand that your favorite team doing 322 stuff... But i hope they will play godlike in esl pro league
2020-09-23 06:30
Waiting for odds for +1.5 x6tence, it can be actually possible
2020-09-23 09:28
#15
 | 
United Kingdom Kmatty
With a coach?
2020-09-23 10:52
Mousesports isnt in a best form, as they lost 0-2 to Endpoint.
2020-09-23 11:07
#19
 | 
Finland ez4eu1
EZ for the existing ENCE
2020-09-23 11:37
Ez for god zEVES
2020-09-23 12:19
#24
 | 
Other moonski
i am think mouz lose
2020-09-23 12:34
I aren't believe that
2020-09-23 14:35
What are those odds lol?
2020-09-23 13:10
#30
 | 
Czech Republic PaYaB
1.01 odds rofl
2020-09-23 13:23
#31
 | 
Ukraine StaR1y
3-2-2
2020-09-23 13:24
Battle of BOTS ZEVES VS KARRIGAN Finally karrigan found decent opponent
2020-09-23 13:40
won col/vita 2-0 lost endp 0-2 gl with ur bets amigos)))00))
2020-09-23 13:53
Who has first pick?
2020-09-23 14:18
Mouz, because they are bad
2020-09-23 14:34
if mouz lose it disband
2020-09-23 14:19
#42
 | 
Serbia LtN))
x6 can win
2020-09-23 14:41
x6 good chance my boy refrezh is back
2020-09-23 14:46
Imagine if a team of mouz caliber loses a map to a coach
2020-09-23 14:48
mouz caliber = 0 - 2 to endpoint
2020-09-23 14:50
mouz is bad vs low tier teams
2020-09-23 14:54
i put 10€ on x6 because why not, these odds are too good even with coach
2020-09-23 14:54
#50
 | 
Poland JKG
1st map for x6 then 2-1 mouz
2020-09-23 14:54
bet over 24 rounds so free
2020-09-23 14:56
yea really like the over here.
2020-09-23 15:00
130$ on x6 so ez money on 7 odds
2020-09-23 15:03
x6 wins a map 2.40 odds easy money. mouz will probably barely win 2-1 now but they would lose if x6 had their full lineup.
2020-09-23 15:04
no since now they will go undefeated, they threw yesterday i think its bad having lower bracket in this quals...
2020-09-23 15:10
mouz 2-0 is most likely. x6 is pretty good but with coach and not able to play OVP mouz shouldnt have problems winning this. But hoping x6 can take a map.
2020-09-23 15:17
coach=bottigan in firepower
2020-09-23 15:13
is the coach an ex-pro?
2020-09-23 15:15
He played in t2-3 teams from 2015 till 2018
2020-09-23 15:25
EZ 4 BooMBLA
2020-09-23 15:08
Mouz won't be throwing this right since they earned quite alot from ytd match.
2020-09-23 15:09
Even if 2-0 most likely, still playing map1 @5 on x6.
2020-09-23 15:15
POG REFREZH
2020-09-23 15:17
That’s my homie
2020-09-23 15:27
(2 - 2) - Enemy eliminated refrezh + zEVES (assist) killed frozen with glock (headshot) refrezh + zEVES (assist) killed chrisJ with ak47 refrezh killed Bymas with ak47 (headshot) refrezh killed ropz with ak47 (headshot) refrezh + Queenix (assist) killed karrigan with ak47 refrezh planted the bomb (3on5) karrigan killed Queenix with usp_silencer (headshot) ropz killed HooXi with cz75a (headshot) Round started ez for my homie
2020-09-23 15:17
starting the chokesports clownfiesta
2020-09-23 15:20
Time to join COL ropz
2020-09-23 15:21
+111 might be pretty good but I fear his buyout is too big
2020-09-23 15:27
++++. Insane move
2020-09-23 15:29
kobe's alive
2020-09-23 15:25
Mouz playing bad again.
2020-09-23 15:25
Just +6.5 please, my fellow Danes :)
2020-09-23 15:25
already secured. i have both +6 and o24, now im worried about mouz not getting enough rounds lol
2020-09-23 15:26
They will get some T rounds.
2020-09-23 15:27
most misleading odds i have seen in a while ngl
2020-09-23 15:33
#97
 | 
Georgia Xeeh
I'd be worried about mouz winning 16-8 That's what normally happens to me when I think something is secured
2020-09-23 15:39
x6 owning with coach
2020-09-23 15:25
#72
 | 
Poland JKG
nice clutch, really nice play by hooxi here
2020-09-23 15:25
7-2 already KEKW
2020-09-23 15:26
Bruh, their coach just destroyed 2 players ahahaha
2020-09-23 15:26
1.5. Bymas has got the same level
2020-09-23 15:27
Rank 20 and 38?? Are just bullshit.
2020-09-23 15:29
#81
 | 
Russia Pokiryaka
Clownsports
2020-09-23 15:29
They are soooooooo bad
2020-09-23 15:30
Easiest +1.5
2020-09-23 15:31
odds?
2020-09-23 15:34
2.7. map1 x5
2020-09-23 15:43
Losingto a coach, mouz pls disband for everyone’s sake
2020-09-23 15:31
#86
 | 
Malaysia yyz999
Again, fin Anderson and Co salary day
2020-09-23 15:32
#87
 | 
Austria Sancesto
Mouz losing advantage rounds like they are some tier 5 team..
2020-09-23 15:32
#88
 | 
Romania SkipLD
Really fuckoff at this point mouz
2020-09-23 15:33
8:3 Lose vs eco 8:7
2020-09-23 15:33
9-6
2020-09-23 15:37
#92
 | 
Germany X5ander
oh refrezsh, this man it the future of csgo !
2020-09-23 15:34
Rank 20 are they joker?
2020-09-23 15:34
It’s mibr curse, they can’t play against lower teams
2020-09-23 15:38
why we should take CS matches seriously ? this is laughable. Doesnt really seem legit.
2020-09-23 15:34
omg karrigan
2020-09-23 15:36
#99
 | 
Argentina Fuxuryy
ropz 1v9 as always
2020-09-23 15:42
clownsports xD
2020-09-23 15:44
#102
 | 
Brazil Dyones100
Trash sports
2020-09-23 15:45
Xaxaxaxxaxaxa
2020-09-23 15:47
#104
 | 
Poland JKG
oh cmon x6 the fuck is this ?!!?
2020-09-23 15:51
omg underdog team drop a few rounds wat is this men, x6 2-1 no worry men
2020-09-23 15:51
#106
 | 
Poland JKG
"x6 2-1 no worry men" ?? why the fuck would i care about that if I need these retards to win 1st map ?
2020-09-23 15:53
Just learn how to bet, weirdo
2020-09-23 15:55
Meaning, you went with a value bet, which isn't very likely to go home... so you shouldnt cry, stop being a bitch blyat
2020-09-23 15:56
#109
 | 
Poland JKG
xDD kys pls
2020-09-23 15:56
How mad, bot?
2020-09-23 16:10
#135
 | 
Poland JKG
super fucking mad fucking danish retards fucked my beautiful combo hate this fucking joke smelly country
2020-09-23 16:11
Respect the country who's carrying top tier CS, thank you very much. Dumb kid, are you even old enough to bet?
2020-09-23 16:13
#149
 | 
Poland JKG
Signed up 2019-06-18 I am sure you're not old enough if you're making some stupid accusations like this you fucking retard Typical thing a dumb kiddo would do
2020-09-23 16:15
Okay, so the date I signed up on HLTV, determines my age? You're some deluded idiot, go cry over the money you just lost, you fucking spastic hahahahha
2020-09-23 16:22
#163
 | 
Poland JKG
It doesnt, but adding to it that ridiculous accusation it actually does But who cares about you man, I mean like literally no one so I wont either Go and win your 1,2 bets mr. god bettor and tell others how bad at betting they are Fucking trash human being
2020-09-23 16:42
I mean, the +6.5 wasn't odds 1.2, but it was free. Furthermore, I'm not the one roasting teams because I'm losing money, so let's not talk about whos the "trash human being" here. Sad guy, sort your brain out looool
2020-09-23 16:47
#110
 | 
Poland JKG
ahhaahhahaha just disband bots LMAO
2020-09-23 16:00
Karrigan?!!
2020-09-23 16:01
How do they lose that to fucking karrigan
2020-09-23 16:01
Imagine relying on your IGL to carry..
2020-09-23 16:01
how come karrigan is now mad fragging and his team still losing to refrezh in 2020
2020-09-23 16:02
when karrigan is the top fragger mouz never wins so im counting on that easy4 x6tence
2020-09-23 16:02
#116
 | 
Estonia xxxkaoz
hahaha that was funny ropz XD
2020-09-23 16:04
Lmao joke of a team mouz
2020-09-23 16:04
No ropz not like that lmao
2020-09-23 16:04
ropz committed suicide Round started
2020-09-23 16:04
there goes your complexity ropz XDDDDDDD COMMITING SUICIDE
2020-09-23 16:04
ropz committed suicide Round started
2020-09-23 16:04
#122
 | 
Kazakhstan Olegorex
Round over - Winner: CT (7 - 5) - Enemy eliminated Queenix killed karrigan with m4a1 Queenix killed Bymas with m4a1 (headshot) Queenix killed frozen with m4a1 (headshot) Queenix killed chrisJ with m4a1 (headshot) ropz committed suicide Round started
2020-09-23 16:05
#124
 | 
Poland JKG
hahahaahh just pathetic x6 go and disband
2020-09-23 16:07
Yeah Mouz have to disband
2020-09-23 16:10
#125
 | 
Poland JKG
what a fucking joke team
2020-09-23 16:09
#126
 | 
Poland JKG
they cant kill fucking karrigan on 4hp LMAO kys bots pls
2020-09-23 16:10
how much?
2020-09-23 16:10
#132
 | 
Finland kkd69
stop crying
2020-09-23 16:10
> betting on coach > 14-16 close game > Crying
2020-09-23 16:13
Literally, he is so mad hahaha
2020-09-23 16:51
#127
 | 
Finland kkd69
CARRYGAN
2020-09-23 16:10
#131
 | 
Kazakhstan Olegorex
Tbh vertigo is shit. So imbalanced for favour of TT and with only 1 playable direction - A
2020-09-23 16:10
#134
 | 
Finland AleksiBOT
LULigan top fragging LUL
2020-09-23 16:11
man what the fuck was this map
2020-09-23 16:11
Can x6 win Nuke?
2020-09-23 16:11
Remember that they play with coach
2020-09-23 16:12
its one of their better maps, i like them in 4-5 range and +hcp
2020-09-23 16:14
#138
 | 
Finland ez4eu1
Y'all are just salty because x6tence lost to the first guy who managed to get a girlfriend. Karrigan is the alpha male.
2020-09-23 16:11
#153
 | 
Finland kkd69
he wasnt a classic nerdy computer kid in school
2020-09-23 16:17
close call, good effort by x6 since they play with coach. Hope they can take nuke now
2020-09-23 16:12
#141
 | 
Canada Matchfix
Karrigan 100adr holy moly
2020-09-23 16:12
fuck refresher nodios zeves nooobssss
2020-09-23 16:12
got 16.7 odds on x6tence, pls win the next 2 maps so i can get 1k
2020-09-23 16:12
Never gonna happen xd
2020-09-23 16:14
nt prokda
2020-09-23 16:43
Ez 1k man gj
2020-09-23 16:43
I got 130$ om 7odds ez 900$
2020-09-23 16:52
mouz won't qualify for DH Open Fall at this rate.
2020-09-23 16:13
what do u guys think? over map 2?
2020-09-23 16:16
almost lost to x6tence with coach kek
2020-09-23 16:17
#154
 | 
Argentina Fuxuryy
never underestimate danish team on nuke even with coach
2020-09-23 16:18
I dont know what to think about mouz. they beat teams like vitality or col 2-0 but they struggle against T2 T3 teams. mouz bad online or T2 T3 scene full of onliners?
2020-09-23 16:21
mouz bad
2020-09-23 16:57
6-0 dogs
2020-09-23 16:28
1) why I have to see this unshaved neckbeard caster right in the screen? 2) why he is talking about valorant during the pistol round?
2020-09-23 16:29
#160
 | 
Germany R1AN
he is not official caster, just streaming for subs
2020-09-23 16:31
wtf... why he is casting csgo he obv hates the game
2020-09-23 16:32
#175
 | 
Czech Republic PaYaB
That Jose guy ? He has no idea what he's talking about, don't watch his stream.
2020-09-23 16:53
no this na guy
2020-09-23 16:54
I think he talking about fl0m
2020-09-23 16:56
Refrezh so sexy
2020-09-23 16:36
I'll laugh so hard if mouz loses nuke and tryhard on train lol
2020-09-23 16:42
fuck off throwsports
2020-09-23 16:47
Hahahah 4-0 4-16
2020-09-23 16:48
#171
 | 
Malaysia yyz999
Again my Fin Andersen farming salary map 2
2020-09-23 16:52
Throwsports 7 odds on x6 at 0-4
2020-09-23 16:52
Mouz luck is hilarious
2020-09-23 16:53
#176
 | 
Argentina Fuxuryy
2020-09-23 16:54
they will still lose it 9-6 half is the typical comeback for the favorites just making their odds big lol
2020-09-23 16:56
#180
 | 
Argentina Fuxuryy
i don't care i bet over 25,5
2020-09-23 16:56
ofc it will hit i didnt saw the odds what was it? should have taken o 26.5 on this shitshow qualifers
2020-09-23 17:10
#189
 | 
Argentina Fuxuryy
i got 1.6
2020-09-23 17:11
ez x6 10 rounds lock in bois
2020-09-23 16:57
wtf is this match win eco lose to eco XD
2020-09-23 17:04
#184
 | 
Brazil Peluzin
this team sucks
2020-09-23 17:04
#185
 | 
Argentina Fuxuryy
fucking mouse give my over 25,5 noobs
2020-09-23 17:05
Can u end this trashshow? Disablesports
2020-09-23 17:05
tence push team iq 0 gg
2020-09-23 17:09
Picking Nuke against a danish team is risky. Karrigan of all people probably know this. Or should know...
2020-09-23 17:12
1 going to save, 2 players trying to take 2 vs 3 wtf? xD chrisJ killing two players and they lose 3 vs 1 cuz one is saving xD
2020-09-23 17:13
chrisj is not a bot and enables 3v3 retake, frozen decided to bail, bottigan just dies, frozen comes back, out of time, frozen peeks anyway and dies...
2020-09-23 17:13
mouz are the most retarded team. Kick world class awper and now karrigan is the main awp Also why would you keep frozen and chrisj? frozen suposed to be the star but he is trash since krieg nerd. And chrisj its literally usseles every game and he is not even igl
2020-09-23 17:13
you are dumb or what, chrisJ was best player in this match and he is way more skilled with awp than this bot woxic. He played as sniper like 6 years.
2020-09-23 18:05
x6tence wins 16-14 ez
2020-09-23 17:15
#200
 | 
Kazakhstan Olegorex
PepeSad
2020-09-23 17:21
both maps are so competitive and this is playing with a coach. Mouz are just sad for not winning easy 2-0
2020-09-23 17:15
Ez x1.15 prematch 🤡
2020-09-23 17:19
PS nice try x6
2020-09-23 17:20
holy shit mouz is very bad against tier 3!
2020-09-23 17:19
Feels sad for u, +1,5 bettors
2020-09-23 17:21
Imagine Mouz facing team without coach lul
2020-09-23 17:21
#224
 | 
Czech Republic PaYaB
Vitality for example ? Calm down, it's online cs which is full of "upsets".
2020-09-23 17:25
Vit is shit was proven many times, undeserved #1
2020-09-23 17:25
#235
 | 
Czech Republic PaYaB
There's no #1 in this online era, we need lan events asap.
2020-09-23 18:26
Vitality and mouse are shit teams hope they can stay in top 20 atleast
2020-09-23 19:01
10 sec ninja defuse omegalul
2020-09-23 17:22
Bruh, what the fuck was that last round.
2020-09-23 17:22
#204
 | 
Estonia xxxkaoz
unreal chrisJ :D
2020-09-23 17:22
wtf:DDDDDDDDDD botJ xDDDDDDDDDDDDDD
2020-09-23 17:22
#206
 | 
Lithuania Edze
oh nooo
2020-09-23 17:22
#207
 | 
Germany Bossi_15
That ninja Omegalul
2020-09-23 17:22
Hahahahahahahaahahhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahaha
2020-09-23 17:22
WTF IS THIS LAST ROUND XD 10 sec Defuse
2020-09-23 17:22
#211
 | 
Brazil Dyones100
LOSE 1V3 AGAINST AWP? HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2020-09-23 17:22
that ENDING lmaooo
2020-09-23 17:23
chris looooooool
2020-09-23 17:23
WTF WAS THAT ROUND LOLLL
2020-09-23 17:23
big balls J baby
2020-09-23 17:23
#216
 | 
Germany 21_Savage
AHAHAHAHAH
2020-09-23 17:23
So dumb
2020-09-23 17:23
what the fuck that has got to be a matchfix 10 sec defuse, not even standing in smoke, 2 Ts on site... ??????
2020-09-23 17:23
:DDDDDDDDDDDDD LUL "DDDDDDDDDDDDDD
2020-09-23 17:23
OMEGALUL
2020-09-23 17:23
ChrisJ top <3
2020-09-23 17:23
#222
Zero | 
Slovakia harek
gg
2020-09-23 17:24
Any +2.5 x6 bettor? lmao
2020-09-23 17:24
1 push 3vs1 fail lol
2020-09-23 17:26
GodJ saved the day
2020-09-23 17:30
KING KARRIGAN
2020-09-23 17:32
when ropz doesn't have to top fragging.
2020-09-23 17:45
chrisJ as always deliver, the god
2020-09-23 17:59
chrisj god
2020-09-23 18:15
#234
IM | 
Czech Republic cortan
Ropz bottomfrager as always
2020-09-23 18:20
Wtf so close vs a coach? Cmon
2020-09-23 18:47
Login or register to add your comment to the discussion.