17:30
13th of October 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group A
1. Cyber Legacy removed Mirage
2. Natus Vincere removed Overpass
3. Cyber Legacy picked Inferno
4. Natus Vincere picked Nuke
5. Cyber Legacy removed Train
6. Natus Vincere removed Vertigo
7. Dust2 was left over
Inferno
Natus Vincere
6
(5:10; 1:6)
Cyber Legacy
16
Nuke
Natus Vincere
16
(8:7; 8:5)
Cyber Legacy
12
Dust2
Natus Vincere
16
(8:7; 8:5)
Cyber Legacy
12
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Nuke)Vod
United KingdomESL TV (Map 3 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | electronic - 4 M4A4 kills (2 HS) on the bombsite A defense
M1 | Boombl4 - 4 kills (2 MP9, 2 AWP) on the advanced bombsite B defense
M1 | flamie - 3 Glock HS kills on the bombsite B bomb plant defense (2vs4 situation - second half pistol round) - including 1st person perspective REPLAY
M2 | s1mple - 4 quick AK kills on the bombsite A offensive (initial frags - anti-eco)
M2 | seized - 1vs2 clutch (T - post-plant situation - second half pistol round)
M2 | Boombl4 - 1vs2 MP9 clutch (CT - post-plant situation)
M3 | seized - 1vs2 AWP clutch (CT - post-plant situation)
M3 | electronic - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M3 | s1mple (CT) wins the 1vs2 situation (frag wise) but fails to secure the round win as the bomb timer is not in his favor
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
57-49 +8 79.7 70.5% 1.13
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
55-49 +6 74.0 74.4% 1.11
Russia
Kirill 'Boombl4' Mikhailov
Boombl4
52-54 -2 74.2 66.7% 1.00
Russia
Ilya 'Perfecto' Zalutskiy
Perfecto
39-48 -9 64.3 70.5% 0.90
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
47-54 -7 63.6 57.7% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Denis 'seized' Kostin
seized
65-50 +15 90.7 76.9% 1.35
Russia
Mikhail 'tricky' Krutov
tricky
57-46 +11 73.8 78.2% 1.21
Russia
Timur 'clax' Sabirov
clax
49-47 +2 64.9 70.5% 1.01
Ukraine
Stanislav 'fostar' Ostashevskiy
fostar
38-50 -12 59.9 66.7% 0.90
Russia
Alexander 'glowiing' Matsievich
glowiing
44-57 -13 68.1 70.5% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
14-15 -1 67.1 72.7% 0.88
Russia
Kirill 'Boombl4' Mikhailov
Boombl4
15-16 -1 69.1 54.5% 0.86
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
11-14 -3 52.0 63.6% 0.83
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
9-15 -6 49.0 50.0% 0.59
Russia
Ilya 'Perfecto' Zalutskiy
Perfecto
4-15 -11 47.8 63.6% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Denis 'seized' Kostin
seized
22-14 +8 112.8 81.8% 1.78
Ukraine
Stanislav 'fostar' Ostashevskiy
fostar
17-10 +7 84.4 77.3% 1.45
Russia
Mikhail 'tricky' Krutov
tricky
14-7 +7 58.9 81.8% 1.33
Russia
Alexander 'glowiing' Matsievich
glowiing
12-13 -1 70.7 72.7% 1.02
Russia
Timur 'clax' Sabirov
clax
9-9 0 44.4 72.7% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
27-18 +9 104.7 82.1% 1.57
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
26-18 +8 96.8 78.6% 1.38
Russia
Kirill 'Boombl4' Mikhailov
Boombl4
19-18 +1 73.4 71.4% 1.10
Russia
Ilya 'Perfecto' Zalutskiy
Perfecto
13-18 -5 57.4 67.9% 0.82
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
16-20 -4 54.5 57.1% 0.72
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Timur 'clax' Sabirov
clax
22-17 +5 75.4 75.0% 1.18
Russia
Denis 'seized' Kostin
seized
21-19 +2 83.2 67.9% 1.14
Russia
Mikhail 'tricky' Krutov
tricky
18-21 -3 71.5 71.4% 1.01
Russia
Alexander 'glowiing' Matsievich
glowiing
19-23 -4 77.4 78.6% 0.95
Ukraine
Stanislav 'fostar' Ostashevskiy
fostar
12-21 -9 49.1 60.7% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Ilya 'Perfecto' Zalutskiy
Perfecto
22-15 +7 84.2 78.6% 1.27
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
22-19 +3 84.2 64.3% 1.18
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
18-17 +1 68.5 78.6% 1.11
Russia
Kirill 'Boombl4' Mikhailov
Boombl4
18-20 -2 78.9 71.4% 1.03
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
16-16 0 64.6 57.1% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Mikhail 'tricky' Krutov
tricky
25-18 +7 87.9 82.1% 1.33
Russia
Denis 'seized' Kostin
seized
22-17 +5 80.9 82.1% 1.27
Russia
Timur 'clax' Sabirov
clax
18-21 -3 70.4 64.3% 0.89
Ukraine
Stanislav 'fostar' Ostashevskiy
fostar
9-19 -10 51.4 64.3% 0.73
Russia
Alexander 'glowiing' Matsievich
glowiing
13-21 -8 56.9 60.7% 0.69
Player of the matchwon with 78.8% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Navi bots.
2020-09-30 17:21
#5
B1T | 
Ukraine devitt
+1 God Legacy will trash them
2020-09-30 17:29
Sorry but not today
2020-10-04 15:53
#76
 | 
Europe H1P_STER
+1
2020-10-11 13:11
#98
 | 
Asia SWARN151
Absolutely! Navi are like AIMbots compared to God Legacy!
2020-10-12 18:31
Yeah , all the russians on NaVi are bots which are carried by God s1mple.
2020-10-13 09:07
Smart guy))
2020-10-13 10:01
EZ for seized
2020-09-30 17:21
#8
ropz | 
United States omaega
+1 seized best decoy
2020-09-30 17:31
Hell yes! +1
2020-10-13 10:02
#6
B1T | 
Ukraine devitt
so ez for GODEIZED
2020-09-30 17:29
#9
 | 
Ukraine FGVM
rip seized, feelsbadman
2020-09-30 17:36
#10
 | 
Russia ToughGuy
Na'Vi might upset
2020-09-30 17:53
Could happen Cyber legacy might grind 12 days just to beat navi while navi are busy at epl s12
2020-09-30 20:13
Kappa
2020-10-11 18:39
seizdead
2020-09-30 19:10
Lmao
2020-09-30 20:09
Dont say this mens( i saw people getting banned for saying that words
2020-10-13 14:40
Oh sorre DEAR HLTV GODS, DIDN'T MEAN TO INSULT ANYONE, BIGGEST SORRE, DONT BAN PLEASE
2020-10-13 20:22
seized Sadge
2020-10-01 01:00
#16
 | 
Europe H1P_STER
HAHAH SEIZED WILL REKT THESE NOOBS
2020-10-01 11:05
+111 you're smart guy))) I bet 100$ on Cyber Legacy, ez profit
2020-10-13 10:02
#204
 | 
Slovakia Daev0n
I bet 7 dollars in skins and have a chance to win 100 lmao. The odds are too huge not to take advantage, Na'Vi are known to choke against low tier teams.
2020-10-13 17:29
#17
 | 
Serbia LtN))
God seized vs NaVi Interesting
2020-10-01 11:07
#67
 | 
United Kingdom tank6123
+1
2020-10-10 11:44
#18
 | 
Ukraine YUR4S
s1mple vs 9 mmm... so interesting
2020-10-01 16:16
NaVi vs Cyber Legacy 5 vs 5 However s1mple can rekt these noobs 1v5 also
2020-10-13 02:25
if he really is that good why doesn't he just win a major by himself? 1v5 like you said. He always dreamed about winning one.
2020-10-13 10:46
lol he said that s1mple can win CyberLegacy 1vs5, not Astralis, Fnatic or Faze... Why you so stupid?
2020-10-13 13:03
nt stupid but in case you didn't know this is Sam2k aka s1mple_best's alt acc, and from what I remember, he also said that "Asstralis", "fnakek", "choke clan" (by how he likes to name them) are trash so you're the stupid one here.
2020-10-13 13:49
hahahah nice rofl
2020-10-13 14:25
not interesting at all, it will be easy 2:0 win for Cyber Legacy
2020-10-13 10:03
#20
 | 
Luxembourg winner666
navi will upset
2020-10-01 20:24
gg seized It will be much harder than cut a watermelon
2020-10-01 20:30
ez for NaVi and goat s1mple
2020-10-02 08:29
+1 no doubts
2020-10-05 13:17
#35
 | 
Serbia LtN))
+2 no doubts
2020-10-05 20:04
ez against tier 9999 lmao
2020-10-07 11:10
+3 no doubts
2020-10-10 16:10
+4 no doubts
2020-10-11 20:34
#90
 | 
China HEIDASHUAi
+5 No doubts
2020-10-12 09:33
#97
 | 
Asia SWARN151
+6 No Doubts.
2020-10-12 18:23
+7 no doubts
2020-10-13 06:10
0/8 Cyber Legacy win here with ease
2020-10-13 10:03
+1 no doubts
2020-10-13 17:52
+1 no doubts
2020-10-13 18:31
#23
 | 
Russia ToughGuy
For these guys its already achievment to play against NaVi
2020-10-02 08:45
+1 NaVi fulfilling dreams of CIS players by playing against them.
2020-10-13 02:24
How retarded can one be ahh
2020-10-14 09:32
???? Content
2020-10-14 09:32
#678
 | 
Russia ToughGuy
:D
2020-10-14 16:33
Fast x2 16-0 for Navi or disband
2020-10-02 15:20
3k on cyber legacy believe in seized's revenge
2020-10-02 23:32
3k of pesos favela?
2020-10-13 01:57
gyazo.com/157b911fc8fd9b836f036efabe1ab8.. you fucking wish you were as rich as me
2020-10-13 03:06
That's just uncalled for. Did you have to say that to him / her?
2020-10-13 18:34
+1111 finally smart guy))) I bet 100$ Cyber Legacy, it will be easy profit
2020-10-13 10:04
#27
 | 
Sweden fastflop
Watch navi somehow lose this
2020-10-05 08:32
no
2020-10-13 02:24
#131
 | 
Sweden fastflop
Yes
2020-10-13 07:53
1.03 odds ez money
2020-10-05 13:18
+1 no doubts
2020-10-11 18:39
ez4NaVi and goat s1mpel
2020-10-05 14:43
+1 #NAVINATION #NAVIDAVI
2020-10-10 20:42
lol seized
2020-10-06 01:12
#38
 | 
Russia Bogzz1k
GOGOVP.. ooh this is a different match.. NAVIDAVI!!
2020-10-06 01:18
Decoy still playing cs?ahahhaha
2020-10-06 13:37
#64
 | 
United Kingdom tank6123
seized is about to beat navi
2020-10-10 11:39
#40
 | 
Ukraine W1ldHunt
Damn, Seized is going to do everything in his hands to win the match.
2020-10-06 15:57
s1mple will take care of him
2020-10-09 21:07
#41
 | 
Russia LeGoBoys
DECOY VS SEIZED OMEGALUL
2020-10-06 19:47
navi vs who?
2020-10-06 20:51
#46
 | 
Serbia LtN))
Seized
2020-10-07 19:16
[deleted]
2020-10-07 11:09
#45
 | 
Europe legal2333
+1 de_stroyed
2020-10-07 19:15
pussy
2020-10-10 14:55
seized lmao
2020-10-08 02:14
ez 4 navi and goat s1mple
2020-10-08 04:35
+1
2020-10-09 21:08
seized gonna 2-0 navi then go fuck juliano
2020-10-08 04:42
meth smoker clax n seized ayyy
2020-10-08 04:43
ez for NAVI
2020-10-08 18:11
+1 #NAVINATION #NAVIDAVI
2020-10-09 21:08
Ez for decoy
2020-10-09 06:42
decoy`s revenge
2020-10-09 10:32
#55
 | 
CIS sai_
ez for legacy 2-0
2020-10-09 12:15
You are smart guy))) big respect to you, I bet 100$ on Cyber Legacy, it will be easiest profit in my life. Fast and Easy money
2020-10-13 10:06
16:0 16:0
2020-10-09 12:19
#61
clax | 
Russia ILTk
ez 4 clax =))))
2020-10-09 23:29
clax will shit on s0mple :D
2020-10-13 10:06
1.01 for NaVi lmao
2020-10-10 11:25
#65
 | 
United Kingdom tank6123
seized is about to beat navi
2020-10-10 11:40
#66
 | 
United Kingdom tank6123
Natus Vincere: Episode III – Revenge of the Decoy
2020-10-10 11:43
seized is going to antistrat Na'Vi. Ez for CL
2020-10-10 14:15
navi dont even know their strats.... boombl4 ate the stratbook
2020-10-10 14:16
+1
2020-10-13 06:11
#664
clax | 
Russia ILTk
OMEGALUL
2020-10-14 07:50
Navi strat: simple, go kill
2020-10-10 14:56
#93
 | 
Ukraine arhan19926
no antistrat for this
2020-10-12 15:43
+1
2020-10-13 12:36
Decoyzed has to get hammered by ex team, F
2020-10-11 04:19
"deleted"
2020-10-11 12:10
#77
 | 
Europe H1P_STER
Botmbl4 strat "s1mple and elec go kill" wont work this time
2020-10-11 13:13
ez for Ence
2020-10-11 20:33
ez for NaVi and goat s1mple
2020-10-11 20:37
+1 no doubts
2020-10-12 22:40
+1
2020-10-13 02:23
+1 no doubts
2020-10-13 12:33
Navi 2-0 S1mple with 2.0 rating)
2020-10-11 23:29
+1
2020-10-13 02:23
#84
 | 
Denmark dyinbyran
EZ for cyber, navi always throws against shit teams somehow
2020-10-11 23:32
true thats why they lost to Astralis Kappa
2020-10-12 13:32
#94
 | 
Ukraine arhan19926
🤣 🤣 burn 999999999999
2020-10-12 15:44
#99
 | 
Asia SWARN151
Omfg lol xD!
2020-10-12 19:31
REKT
2020-10-12 22:31
AAHAHAH REKT
2020-10-13 02:05
+1
2020-10-13 06:09
lmfao de_stroyed 😂
2020-10-13 12:33
kkkkk
2020-10-13 17:53
I expect 2:0 win for Cyber Legacy, waiting for easy profit :)
2020-10-13 10:07
DENCHIK BRAT EBI, VES" CLICKNET SMOTRIT
2020-10-11 23:33
#185
 | 
Europe legal2333
EZ4OLD1.6FART
2020-10-13 16:09
lol
2020-10-11 23:39
think 2-1 for Cyberleg.godeizded
2020-10-12 00:25
+1, smart guy)
2020-10-13 10:07
ez knife bet
2020-10-12 03:07
#89
 | 
Russia QibyVGZEN
ez for decoy
2020-10-12 08:08
#91
 | 
Russia LeGoBoys
The odds are insame. Of course navi will lose
2020-10-12 13:29
0/8
2020-10-13 02:22
#95
 | 
Russia K1pbI4
go go decoy
2020-10-12 15:51
Lmao. Seized gonna get absolutely rekt by navi
2020-10-12 16:06
+1 feel bad for him
2020-10-13 02:22
ez 1.03 odds
2020-10-12 22:53
house and mother on navi true bettor life
2020-10-13 15:12
siezed>>>>>
2020-10-12 23:31
knife in bo3 ( 1.0 odds)
2020-10-12 23:46
#127
 | 
Russia _g00s3_
Yes that what i am betting I think there will be at least 3 knife/zeus kills
2020-10-13 06:10
pizdec chto u nego s kojey? Chego on negrom stal?
2020-10-13 00:41
he is support BLM
2020-10-13 03:36
#126
 | 
Russia _g00s3_
LOL
2020-10-13 06:09
navi is losing 9 out of 10 opening games on bigger tournaments i guess there is a chance for CL for +1.5 or even win i will go for 50/100$ on CL i guess
2020-10-13 02:03
You still living in 2017/18?
2020-10-13 02:22
#121
 | 
India mafiagoo
is there a chance CL get even 10 rounds combined on 2 maps thats a legit question i mean atleast do some research before commenting this stupid shit they won 17 rounds against forze combined in 2 maps u think they take a map of navi Lmao
2020-10-13 02:53
idk man its all about navi will play serious or they will troll like on showmatch, we will see i will go for 100$ bet +1.5 cause its low amount and good odds are on it
2020-10-13 08:13
Lmao cya after the match
2020-10-13 09:38
#115
 | 
Saudi Arabia Xpicyy
ez for Final boss GOAT s1mple
2020-10-13 02:23
+1
2020-10-13 02:26
simple_best / sam2k ?
2020-10-13 12:10
#120
 | 
India mafiagoo
ez 2-0 16-1 16-3 for Navi no sweat
2020-10-13 02:51
+1 ez4navi
2020-10-13 17:17
#124
 | 
Russia _g00s3_
Make a bet on knife and zeus kills +2.5 Navi will have fun against cyber legacy
2020-10-13 06:09
knife is quite likely but zeus rarely happens. 2.5 seems kinda shit tbh
2020-10-13 09:04
#194
 | 
Russia _g00s3_
i mean 2.5+ kills
2020-10-13 17:03
#130
 | 
Estonia ROOK07
Who is NaVi?
2020-10-13 07:21
noobs
2020-10-13 09:58
Rape rip seized
2020-10-13 08:34
This is gonna be easy game for Cyber Legacy, seized godlike IGL will smash boombla. Navi got no chance at all!!!!!! I'm that confident at Cyber Legacy that ready to giveaway ak 47 redline if navi somehow win(impossible) to a random reply guy
2020-10-13 10:00
ok
2020-10-13 12:15
okey
2020-10-13 12:42
#167
 | 
Estonia ROOK07
no way to win for navi
2020-10-13 13:14
Ok
2020-10-13 13:17
Yo le noob, Everyone knows you're lying, an AK redline is way too preciousssss for you.
2020-10-13 19:33
nt Jerman
2020-10-13 22:45
do u think this is funny, arbuzik?
2020-10-13 11:42
EZ4CYBERLEAGUE
2020-10-13 11:54
32-0
2020-10-13 12:30
rly fair :D
2020-10-13 12:33
ez for fostar
2020-10-13 12:42
#169
 | 
Russia Th3WorlD
Ez for Seized
2020-10-13 13:31
Imagine NaVi loosing this
2020-10-13 13:36
#172
 | 
Thailand hahahoha
i believe navi can upset
2020-10-13 13:59
#173
 | 
Denmark ghostan11
s0mple time to start farming stats and maybe wins after losing against top 1 astralis
2020-10-13 14:08
Guys, bad news There is a suspicion that BIG BOOM Boombl4 might have COVID :( wtf mens(((( check his Twitter @Boombl4CS he said it there
2020-10-13 14:27
Covid has boombl4*
2020-10-13 14:39
#180
 | 
Austria SplasJ
so who cars its not like he will die from it
2020-10-13 15:31
No worries mens Russians are immune to it
2020-10-13 15:35
And have own vaccine since couple of weeks approved by Putin lol
2020-10-13 17:00
#178
 | 
Russia superopik
-decoy
2020-10-13 15:02
Ez for seized
2020-10-13 15:44
Will they have to use a stand in since chonker Boom-Bitch might have rona?
2020-10-13 15:54
they put blad3 and still beat everyone so no problem at all
2020-10-13 16:10
seized > s1mple
2020-10-13 16:10
nt no scene s1mple > ALL
2020-10-13 17:16
maybe best game/match so far? I go cyber legacy
2020-10-13 16:18
ez 4 coroNAVIrus
2020-10-13 16:20
ez4cl
2020-10-13 16:21
All CIS can is a trash, play like MM
2020-10-13 16:30
ez4navi
2020-10-13 16:54
+1 #NAVINATION #NAVIDAVI
2020-10-13 17:15
BAN KHUFRA
2020-10-13 17:12
I'm trying to forget the three wasted years on mobile legends, and even here someone will remind me, fuck
2020-10-13 17:47
SEIZED REVENGE IS COMING XD
2020-10-13 17:19
revenge for what?
2020-10-13 17:27
FOR KICK FROM THE TEAM !
2020-10-13 17:34
His fault, he fucked up his career himself by backstabbing Zeus.
2020-10-13 17:36
NO NO NO IT'S FAULT OF NAVI!!
2020-10-13 17:41
navi will underestimate them and lose 1 map
2020-10-13 17:20
After loosing that easy final its time for s1mple to rage on this team mates and throw a map.
2020-10-13 17:21
ez for decoy
2020-10-13 17:23
navi pls dont throw
2020-10-13 17:29
#206
 | 
Panama Bill_Bait
free rmr points of navi... shit tournament, shit team
2020-10-13 17:30
#208
arT | 
Russia bult0
Name checks out
2020-10-13 17:32
#216
 | 
Panama Bill_Bait
navi so damn bad in order to qualify for the major they have to play against tier 8 teams
2020-10-13 17:41
decoy boy must be mad, lets see seized health must be dying crazy after he got kicked from this team xD ez for decoy god
2020-10-13 17:32
navi!!! 16:12 16:3
2020-10-13 17:33
LETS GO BOYS NAVI NAVI NAVI
2020-10-13 17:34
#624
 | 
Denmark dyinbyran
Kekw
2020-10-13 20:58
lets see if CL can get 10 rounds in 2 maps
2020-10-13 17:35
Lol u dont expect t1 navi in CIS tournament
2020-10-13 17:44
#226
 | 
Austria SplasJ
navi against cis is tier 3
2020-10-13 17:46
ct side on inferno is never good for navi, so I guess this start isnt surprising lol
2020-10-13 17:48
Check recent results against tier 1
2020-10-13 17:48
#214
 | 
Ukraine W1ldHunt
Seized was prepping for this moment since he got kicked.
2020-10-13 17:38
the revenge of seized
2020-10-13 17:39
MAP 1 EZ W FOR NAVI
2020-10-13 17:42
NAVI will suck a dick to win map 1
2020-10-13 17:45
no AC btw
2020-10-13 17:45
top3 v top300 haahhahahaha
2020-10-13 17:46
LMAO
2020-10-13 17:46
s♿️mple
2020-10-13 17:46
#227
 | 
Ukraine W1ldHunt
wtf they played better against Astralis
2020-10-13 17:47
Ez arbuz
2020-10-13 17:47
Ez 2-0 CL
2020-10-13 17:47
lmao this garbage is about to beat navi
2020-10-13 17:47
#232
 | 
Sweden swedz4
+1.5 5 odds ezzzz lol
2020-10-13 17:47
NAVI?
2020-10-13 17:47
Odds 2 on Navi, please my friends.
2020-10-13 17:47
CL wins this 2-0, never bet on NaVi first match of tournament
2020-10-13 17:47
These guys are literally praccing and playing 24/7 just to win against NaVi kkkkkkkkkk
2020-10-13 17:48
D2, pug map, EZ for CyberLegacy
2020-10-13 17:48
seized 131 ADR vs navi GOAT!!!!
2020-10-13 17:48
LMAO NaVi what doink
2020-10-13 17:49
EZ dec0y
2020-10-13 17:49
typical ESL scamming 5 odds ofc
2020-10-13 17:49
#244
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
hahaha shitvi biggest fluke ever
2020-10-13 17:49
they are cheating bet your house on map1 cl
2020-10-13 17:50
random game from russians to boost odds on navi its obv navi will rekt them on map 2-0 )trust
2020-10-13 17:50
seized > s0mple kkkkkk
2020-10-13 17:50
#248
 | 
Thailand hahahoha
seized =)))
2020-10-13 17:50
#249
 | 
Kazakhstan isSaHaD
WHAT A GOAT SEIZED A.K.A WATERMELON KILLER
2020-10-13 17:50
Gj arbuz Siezed top 1
2020-10-13 17:51
Navi is getting rekt by seized lmao
2020-10-13 17:51
xDXDXDXD
2020-10-13 17:51
you must be retard to bet on navi navi always struggle vs cis teams i hope navi lose 0-2
2020-10-13 17:52
GOD DECOY
2020-10-13 17:52
flamie james bond?
2020-10-13 17:52
LET'S GO CYBER LEGACY!!!!!!!!
2020-10-13 17:52
ruined
2020-10-13 17:53
seized wants his job back
2020-10-13 17:53
I think its hilarious u kids talking about SEIZED. u wouldnt say this stuff to him at LAN, hes JACKED. not only that but he wears the freshest clothes, eats at the chillest restaurants and hangs out with the hottest dudes. yall pathetic lol
2020-10-13 17:54
no way navi lose this .. they just want their odds to be increased so the fans will be happy .. Watch Navi T side after 2'nd half
2020-10-13 17:54
NaVi and T side, hahaha, nice joke
2020-10-13 17:55
take notes EU noobs how to play vs over aggressive s0mple, just dont be scared of him LUL
2020-10-13 17:54
fostar OMEGALUL
2020-10-13 17:55
Maybe -perfbot +SEIZED ??? DUMB navi hahahaha srsly will drop a map here
2020-10-13 17:55
Default na'vi against cis man... rip fantasy
2020-10-13 17:56
ez cyber
2020-10-13 17:56
XD
2020-10-13 17:56
i really hope navi loses this series because it'd be really really funny
2020-10-13 17:56
oh dont worry they got you
2020-10-13 17:57
This has to be fixed :D
2020-10-13 17:57
wtf guys fostar not cheating he just has expanded word subscription
2020-10-13 17:57
Cyber Legacy top 1 2023
2020-10-13 17:57
Can CyberLegacy win on D2 ? Thanks
2020-10-13 17:58
no 1-0 1-2 ESL script for 6 odds map 1 and 1.5+ but navi will win series so it goes unnoticed
2020-10-13 17:59
Navi will win on t side even with 3 rounds
2020-10-13 17:59
a team with worst T sides in pro CS will win on T with 3 rounds ? sure
2020-10-13 17:59
NAVI WINS THIS EVEN WITH 1-14 1ST HALF
2020-10-13 18:00
how much u bet on CL ?
2020-10-13 18:03
FREE 2X NAVI TO WIN INFERNO ON 2-8
2020-10-13 17:59
cl is cheating they will win first map
2020-10-13 18:00
same here and got 1.6 odds on secret after 16-6 1st map
2020-10-13 18:03
i got 2.64odds but its just only $2 haha
2020-10-13 18:05
prof that cis is shit
2020-10-13 18:00
lul cis
2020-10-13 18:01
#296
 | 
Armenia kingdavo
lul china
2020-10-13 18:09
yeah,,cncs and cis cs lul
2020-10-13 18:12
clips.twitch.tv/DiligentGloriousPeanutPr.. #279 No way navi doesnt convert this in to 9-9
2020-10-13 18:05
5 10
2020-10-13 18:05
Already not lol
2020-10-13 18:05
navi will lose first map, cl is cheating pinnacle already removed live bets
2020-10-13 18:05
#292
 | 
Ukraine W1ldHunt
Any proofs?
2020-10-13 18:08
Heroic 4 rounds T side CyberLegacy 10 rounds T side who believes ESL anymore ??
2020-10-13 18:08
who believes GodVi anymore ??
2020-10-13 18:09
cyber #1 cis?
2020-10-13 18:08
ALL in on navi to win INFERNO on 5-10 halftime at 2,1 ODDS, lets get this ez W
2020-10-13 18:09
stfu already, we know u didnt bet on navi
2020-10-13 18:10
mibr
2020-10-13 18:12
ez
2020-10-13 18:20
Why does seized look latino
2020-10-13 18:09
easy for cyber legacy
2020-10-13 18:11
ayy lmaoo cheating in valve event
2020-10-13 18:12
#303
 | 
Armenia KKegham
how to block these pos ads? ublock used to work now it doesnt ((
2020-10-13 18:14
#334
 | 
Austria SplasJ
ublock works fine? maybe u have the wrong one and not the real one
2020-10-13 18:20
#343
 | 
Denmark nrth_LUL
Download the dev build of ublock from github github.com/gorhill/uBlock/releases/tag/1.. Then do this. On Ublock 1 : Go in settings 2 : Activate advanced options, then click on the 3 cog wheels (right next to it) 3 : Go down to Userresourcelocation delete all words and only put: https:// gist.githubusercontent.com/pixeltris/e78bb8f9d8a7a22665958e339b2d45dd/raw/twitch2.js (Remove the space after https:// ) close tab 4 : go 2nd menu My Filters Lists 5 : Click on Empty caches 6 : Click on Update Close your browser and start it Check your twitch channel no more ads
2020-10-13 18:24
clips.twitch.tv/RudeFurryKoupreyDBstyle #294 why is this so easy, time to go navi -2,5 inferno?
2020-10-13 18:14
u literally wrote it on 13:6 XDXDXDXDDX
2020-10-13 18:15
#376
 | 
Denmark nrth_LUL
How much?
2020-10-13 18:27
GG noobs now Natus Suckers will win this
2020-10-13 18:14
rip 100%
2020-10-13 18:15
Damn Navi are throwing wtf is happening
2020-10-13 18:15
Navi not even able to handle a tier♿️ team rushing down inferno mid LMAO
2020-10-13 18:16
2-1 navi.. just watch <3 EZZZZ
2020-10-13 18:16
idc man still embarrassing
2020-10-13 18:20
nah bro ezzzzzzzzzz
2020-10-13 18:26
2-1 NAVI. its obvious throw for first map! <3
2020-10-13 18:16
HAHAHAHHAH SIZED > NAVI
2020-10-13 18:16
SOON SEIZED JOIN NAVI
2020-10-13 18:16
your top 1 player xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD somple fans omggg
2020-10-13 18:16
#315
Snax | 
Poland Mval
World rank: #3
2020-10-13 18:16
CL+6,5 on Nuke @1,90
2020-10-13 18:16
2020-10-13 18:16
What was the score )))?
2020-10-13 18:26
ahahahahaha horrible
2020-10-13 18:16
LETS FUCKING GOOOO SEIZEGODDDD
2020-10-13 18:17
Lmao wtf
2020-10-13 18:17
u know its rigged shit when they dont how webcams, always sketchy results when they dont shhow cams
2020-10-13 18:18
#428
 | 
Denmark nrth_LUL
For which team? ESL stopped doing loser webcams after the flip off incident and cyber legacy had laggy webcams.
2020-10-13 18:45
Seized has been waiting soooo long for this day :D
2020-10-13 18:18
love to see it
2020-10-13 18:27
AHAHAHHAHA navi getting clapped by tier 40
2020-10-13 18:18
#325
 | 
Brazil YUB8
hahahaha wtf Navi doing
2020-10-13 18:19
#329
 | 
United States kgdank
Trying to see how much UD they can take in 1 game? :D
2020-10-13 18:20
#329
 | 
United States kgdank
Trying to see how much UD they can take in 1 game? :D
2020-10-13 18:20
WTF NAVI???
2020-10-13 18:19
#327
 | 
Ukraine W1ldHunt
lol at NAVI
2020-10-13 18:19
s0mple kkkkkkk
2020-10-13 18:20
FUCK YOU NAVI
2020-10-13 18:20
16-6 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
2020-10-13 18:20
getting slapped by seized lmfao
2020-10-13 18:20
#336
 | 
Poland sosiad
unranked XDD
2020-10-13 18:20
Uh...a Tier 2 team is beating NaVi on map 1? Seized must be laughing :D
2020-10-13 18:20
Tier 4 at best.
2020-10-13 18:22
Oh okay lol. I honestly had no clue how good Cyber Legacy actually is.
2020-10-13 18:31
fuck navi i lose 30$ fuck this shit
2020-10-13 18:20
Why would you bet on NaVi when the odds are bad for them? That'd be like everyone who bet thousands on iBuyPower when they were heavily favored to win, then cried because they risked a lot of money for no good reason.
2020-10-13 18:36
SEIZED rekt noobs
2020-10-13 18:21
This commentary is annoying as fuck.
2020-10-13 18:21
2020-10-13 18:21
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2020-10-13 18:21
Seized thanks you for your money :D
2020-10-13 18:36
i won my bet, learn 2 read
2020-10-13 18:54
Ah okay, my apologies - I do need to learn how to read.
2020-10-13 20:16
#345
 | 
Portugal Surya
What an absolute throw
2020-10-13 18:21
#346
 | 
Brazil KingDavi
Kekw
2020-10-13 18:21
easiest money in my life xaxaxaxax
2020-10-13 18:21
#349
 | 
Canada firtlast
golden rule: always bet against navi in opening game
2020-10-13 18:22
expected
2020-10-13 18:23
Navi in CIS qualis not gonna win a single game again lmao
2020-10-13 18:23
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2020-10-13 18:23
theres nothing to say lmao... i wrote that cyber wins... iam not every day on hltv... but execpted... navi kicks decoy - seized is the best player of the world after brad mad
2020-10-13 18:25
The only question is this cyber legacy just being good on inferno(bad map for navi), or cyber legacy just on point and navi tilted? Navi will prob reverse sweep
2020-10-13 18:24
actually want to bet cybet map 2
2020-10-13 18:24
can garantue 100% 2:0 trust me iam the best predictor ever
2020-10-13 18:26
EZ for CL. Leeeeeets gooooo
2020-10-13 18:25
#356
 | 
Thailand hahahoha
s1mple 2018 top 1 seized: i was dont know this details )))
2020-10-13 18:25
#358
 | 
Hungary szia
CIS region is SOOO fixed.
2020-10-13 18:25
Ahhhhahahaaa
2020-10-13 18:25
uhh lads
2020-10-13 18:25
navi will eat this shit,
2020-10-13 18:25
#362
 | 
Poland Po_Prostu
cyberwolves top1 incoming
2020-10-13 18:25
Siezed god Top 1 hltv ez
2020-10-13 18:26
#366
 | 
Canada Droidd
Cyber Legacy win 2 majors 2021 and become top 1 team in world
2020-10-13 18:26
seized was the problem LOL
2020-10-13 18:26
#368
 | 
Germany ConAction
how tf
2020-10-13 18:26
Navi on inferno : win mousesports,heroic,g2 And lose vs cyber legacy 16-6 lmaoooo
2020-10-13 18:26
imagine lose map vs unranked team axaxaxaxaxa vp sizd
2020-10-13 18:26
seized > s0mple seized killed s1mple with cz75a seized killed s1mple with m4a4 seized killed s1mple with USP-S seized killed s1mple with ak47 seized killed s1mple with MAC-10
2020-10-13 18:27
XD
2020-10-13 18:27
#374
 | 
Bulgaria tick10
THROW
2020-10-13 18:27
cis shitshow as alaways :DD
2020-10-13 18:27
Shouldn't have kicked Seized seized > s0mple btw
2020-10-13 18:27
#379
 | 
India mafiagoo
Navi playing with 1 hand guys show some respect ok they are playing for charity for 1 handed people to show their support to all 1 handed people of this world so now they will play with both hands in next 2 maps ez 16-3 16-7 next 2 maps see u in 1 hour
2020-10-13 18:27
#380
 | 
Russia Syonamaru
Kekw
2020-10-13 18:28
seized fucking up navi,sounds familiar lmao
2020-10-13 18:28
How much bettors ??
2020-10-13 18:28
AHAHAAHAHHA 1.2 odds 2-0 oooook
2020-10-13 18:28
+1.5 CL 4 odds so ez
2020-10-13 18:29
EZ 2-1 NAVI
2020-10-13 18:29
that inferno was insane.. there are so much fun, I laughed so much watching seized, omg I never know that csgo match can be this good.. thanks for the great show LOL
2020-10-13 18:29
Ilya 'Perfecto' Zalutskiy 0-7 -7 38.3 57.1% 0.38 How the fuck he got even 0.38 rating? XD
2020-10-13 18:29
#388
 | 
Brazil KingDavi
Seized > Navi
2020-10-13 18:29
most easy odds in my life 2.3 when score was 8-4 lol.seized god
2020-10-13 18:29
#390
 | 
Asia SWARN151
Have they found a new bug or what? There's no way NAVI legitimately lose like that. Not saying this as a mad fanboy, but logically speaking the odds of a victory, let alone a 16-6 is out of the world. NAVI beat the top teams in the world ON INFERNO in EPL-12, and lose to a Tier-3 team?
2020-10-13 18:30
typical NaVi, not giving enough respect to CIS teams, not preparing for them, underestimating etc
2020-10-13 18:31
#396
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
do you want to say that shitvi cant lose to these nonamers? yea look at stats s0mple fanboy, cant kill behind
2020-10-13 18:32
Denis 'seized' Kostin 22-14 +8 112.8 81.8% 1.78
2020-10-13 18:30
NaVi wat doink ????????
2020-10-13 18:30
#398
 | 
Hungary szia
Getting ready to cash an insane paycheck
2020-10-13 18:33
Give me a yeah if CL wins Nuke too
2020-10-13 18:32
YEAH! Honestly, its a 100% 2-0, there is no way Navi takes a map here
2020-10-13 18:36
#419
 | 
Denmark nrth_LUL
If CL get off to a good start its 2-0 s0mple is tilted after map 1.
2020-10-13 18:42
you can't be serious
2020-10-13 18:35
I just cant fucking believe it
2020-10-13 18:36
nah its risky to bet navi again on map 2 .. hope they will not throw again
2020-10-13 18:36
Lolol
2020-10-13 18:36
ez for Denis Kostim
2020-10-13 18:36
#407
 | 
Sweden Seggnd
seized revenge
2020-10-13 18:36
Tbh i cant believe cyber will win this bo3, they had a really good teamwork on inferno, but i doubt if it will be enough for nuke, and for dust 2 ofc that its all about skills basically
2020-10-13 18:37
Denis Kostin aka Siezed top 1 hltv incoming
2020-10-13 18:39
#411
 | 
Sweden swedz4
Seized beast
2020-10-13 18:37
#412
 | 
Sweden ADAMAS_
Seized just shitting on them LMAO
2020-10-13 18:39
#413
 | 
Brazil KingDavi
Ez 2-0 odds on 8-3 CL
2020-10-13 18:39
proud of people like seized
2020-10-13 18:39
LOOOOOOL SEIZED TAKING REVENGE
2020-10-13 18:40
LOL CYBER FUCKING LEGACY
2020-10-13 18:41
These guys just beat HR on nuke, odds are nuts here.
2020-10-13 18:41
NAVI DISBAND PLS FUCKING BOTS
2020-10-13 18:42
Dosia_1_major_S0mple_0_major Ez combo Etherial + Cyber Legacy Ez @100 odds
2020-10-13 18:42
LoL really 100 odds?
2020-10-13 18:44
cyber legacy was in 10 range, ether like 6ish from checking hltv bet ads.
2020-10-13 18:46
nice ez money lmfaooooooooooooooooooooooooooo
2020-10-13 18:42
#423
 | 
Denmark nrth_LUL
FARMED BY SEIZED XAXAXAXAXA CLOSE IT OUT CL!
2020-10-13 18:43
#424
 | 
Denmark twinseN
Chill still 2-1 NaVi
2020-10-13 18:43
GOD SEIZED > s0mple
2020-10-13 18:44
#426
 | 
CIS bliNdfOld
sanyo4ku chego deneg na novuyu telku ne hvataet?
2020-10-13 18:44
no knife and they started t?XDDDDDDDDDDDD
2020-10-13 18:46
are you really that braindead
2020-10-13 18:50
nah, its navis pick so cyber chose side.
2020-10-13 18:52
LMAO WTF IS THIS hahahaahhahha
2020-10-13 18:47
#432
 | 
Russia GGIZAKO
0 2
2020-10-13 18:49
if navi only throws they should not play this tournament .
2020-10-13 18:49
i really hope cyber win + o25 hits Got it at 9.2
2020-10-13 18:49
navi 2-1 rest of the maps will be stomps
2020-10-13 18:53
s1mple on a downgrade rn, feelsbadman
2020-10-13 18:53
GOD seized Kappa
2020-10-13 18:54
what
2020-10-13 18:55
Seized > NaVi
2020-10-13 18:55
How did these dog shits win a round let alone a map
2020-10-13 18:58
#444
 | 
Brazil Dyones100
s0mple
2020-10-13 19:00
Wait what is happening? Seized completely recking s1mple in 2020?
2020-10-13 19:01
seized>s0mple
2020-10-13 19:02
Navi time out LUL !!
2020-10-13 19:02
#448
 | 
Asia SWARN151
These low tier teams have nothing to lose. They probably prepared for weeks just for NAVI. It's also a personal thing for seized.
2020-10-13 19:03
Flair
2020-10-13 19:07
Agreed. The low tier teams can study tons of demos as well. They'll know what's coming at them and can really prepare. NaVi on the flipside would struggle to find as much info on CL. So they'd have to expect the unexpected. They only really got into gear towards the end of D2, NaVi weren't great today
2020-10-13 20:59
damn what happen to Navi . Im so sad rn :(
2020-10-13 19:03
This is default na'vi against cis
2020-10-13 19:08
Na Vi is trash and has been like that for a pretty long while. 2015 Na Vi was solid, Seized and Edward were solid fraggers and really showed up at key moments, Zeus was Zeus, you had a great rifler in flamie and arguably the best AWPer in the world with GuardiaN. They go through some changes and you have flamie, s1mple, seized, Edward and GuardiaN, and I think this is the beginning of the fall, GuardiaN seemed to be becoming progressively worst and worst, Edward was falling off, and Seized started to be even more shit. S1mple and Flamie were the only real preforming members, then GuardiaN leaves and reinvents himself on FaZe and they add Zeus back, which sadly made Na Vi's fragging even worst. It was just a constant downwards spiral as players were dropped and added. Finally once Zeus retired it was really it, Boombl4 is pretty much a zeus minus all the good qualities.
2020-10-13 19:15
#450
 | 
Argentina Fuxuryy
Navi puahahahah
2020-10-13 19:03
Shit NAVI 1.01
2020-10-13 19:04
navi in 2020
2020-10-13 19:05
Ahahhahahahahhahshahsha Seized > s1mple ahahahhahahaha
2020-10-13 19:06
CL is best team !!! change my mind !
2020-10-13 19:06
Navi please win i take 2x odds in live
2020-10-13 19:09
ez for a well known matchfixer from syman perfecto
2020-10-13 19:09
Who is that seized guy he should play for navi
2020-10-13 19:11
#465
 | 
Ukraine W1ldHunt
XD
2020-10-13 19:17
+1 Na'vi should take this young talent
2020-10-13 19:22
xd
2020-10-13 19:23
EZ 2-1 NAV i<33333333333333333
2020-10-13 19:12
hltv.org/team/10677/cyber-legacy these guys don't even have a ranking lmaooo
2020-10-13 19:14
oh god, + 4.5 pls
2020-10-13 19:15
Navi can’t lose this CT side can they? I have a weird feeling
2020-10-13 19:16
There is nothing impossible for NaVi
2020-10-13 19:19
Perfecto dropping 4 frags against Decoy LOL embarrassing
2020-10-13 19:18
glowwinng looks like the actor from 365 days (rapist henlo babi gurl)
2020-10-13 19:22
FFS JUST ONE ROUND FOR HANDI PLS
2020-10-13 19:24
throw gg eco no push
2020-10-13 19:25
ONE FUCKING ROUND
2020-10-13 19:25
EZZZZZZZ WINSTRIKE.. HALLO CYBER LEGACY FANS? XDDDD NICE TEAM HAAHAHAH EZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ THANKS FOR 3.8K NAVI <3333333
2020-10-13 19:26
navi's CT too strong.
2020-10-13 19:26
decoy got an update
2020-10-13 19:26
HALLO GUYS I CALLED IT? XDDDDDDDD EZ NAVI 2-1 <33333333333
2020-10-13 19:28
Lmao ez 2-1 for cyber
2020-10-13 19:40
seized killed s1mple with ak47 (headshot) seized killed electronic with ak47 (headshot) Round started lol
2020-10-13 19:28
Navi and shitstrike at 2.30 odds.
2020-10-13 19:28
GO FOR IT. SO GOOD.. <3
2020-10-13 19:30
£150 for 331 back :)
2020-10-13 19:44
no knife or zeus on map 1 (so sad )
2020-10-13 19:31
#485
 | 
CIS bliNdfOld
HAHAAH SWEATY DECOY
2020-10-13 19:31
#486
 | 
Sweden swedz4
I'M AT A PAYPHONEEE TRYING TO CAAALL HOMEEE
2020-10-13 19:33
ALL OF MY CHANGE I SPENT ON YOU
2020-10-13 19:41
#504
 | 
Sweden swedz4
hahahaha
2020-10-13 19:48
now navi throwing some rounds why they dont want finish it now hayss
2020-10-13 19:34
#491
 | 
Korea Foztine
blatant matchfix pathetic
2020-10-13 19:41
don't get triggered, how much?
2020-10-13 19:43
#496
 | 
Korea Foztine
rofl i bet navi to win, i just didnt expect they will throw 1 map
2020-10-13 19:46
LOL Navi + opening matches = guarantee they will lose or drop a map it's always like that
2020-10-13 19:52
#510
 | 
Korea Foztine
go place your bet on Cyber Legacy and cry later
2020-10-13 19:53
Do i look that desperate? I mean Navi bettors are the one look desperate here betting on shit odds when they're known as not good on opening matches, either way goodluck with all the tension for a not worth it win fake flagger
2020-10-13 19:54
#512
 | 
Korea Foztine
albania taking xDDDDDD
2020-10-13 19:55
I'm from Albania, atleast I ain't a fake flagger, goodluck betting a car and just winning gas money on Navi kekw 1.15-1.20 odds lul
2020-10-13 19:58
#520
 | 
Korea Foztine
i bet 250$ on navi for 1.2 and its like my 2 week food money dont be such a scumbag if you have so much money will you?
2020-10-13 20:01
where did i become scumbag there? care to explain? or u don't get my point? Your 250 could be much better on a good odds but if it losses on 1.2 odds u will blame matchfix right? Get my point? All tension just to win what 50 bucks? I don't brag my bets, my point odds are just not worth it either for both teams but if u wanna make quick money then go place it on Navi and goodluck to you
2020-10-13 20:04
YESSSS EZ +4.5
2020-10-13 19:41
navi disband..xdd
2020-10-13 19:45
idi nahui
2020-10-13 19:47
NaVi got lucky on nuke
2020-10-13 19:46
#499
 | 
Korea Foztine
16-9 or 16-12 dust 2 navi win cya in 1 hour
2020-10-13 19:47
#501
 | 
Luxembourg winner666
16-8*
2020-10-13 19:48
#505
 | 
Korea Foztine
funny people still dont realize whats happening xDDDD
2020-10-13 19:49
realize what? hahaha this guy think he the only one know that Navi will still win, we ain't dumb we all know they like to throw a map on opening matches, either way goodluck god bettor hope you won't comment "blatant matchfix" if Navi losses XDDDD
2020-10-13 20:00
#500
 | 
Luxembourg winner666
it's funny how navi had 1.3 odds after being destroyed on map1 xd
2020-10-13 19:47
-flamie +seized
2020-10-13 19:48
navi will not win
2020-10-13 19:51
#509
 | 
Korea Foztine
flag checked out
2020-10-13 19:52
HAHAHAHHAHA NA BRAIN BYE BOT BETTOR. EZ NAVI
2020-10-13 19:56
#507
 | 
Korea Foztine
1.2 odds on navi to win grab it now guys
2020-10-13 19:51
I GOT IT <3 another livebet so 7438 dollars in total.. i put 3280 on odds 1.2. ez <3
2020-10-13 19:56
bro why your going to make nothing i hope cyber win so u stop betting on such bad odds
2020-10-13 19:58
#518
 | 
Korea Foztine
hope we win bro 250$ on navi dont have money to bet like you xDDD
2020-10-13 19:58
lmao risk 250 to just make 50 man rip to you
2020-10-13 20:29
Bad bettor, ez money for bookies
2020-10-13 20:12
Btw cyber cheating so GL 😆😘
2020-10-13 20:13
not worth the nerves at all
2020-10-13 20:20
no nerves its guaranteed, dont care about how the game is going end product is navi
2020-10-13 20:27
well u certainly bet on the right game then!
2020-10-13 21:01
Yea could the reverse sweep be more ovbious? 1.9 on navi lmao
2020-10-13 19:56
#521
 | 
Hungary szia
Navi 1-4 on pistol rounds
2020-10-13 20:02
Retards that bet on navi with low odds deserve to lose
2020-10-13 20:03
I bet on navi and in live 2x odds
2020-10-13 20:05
+1 mens, imagine trusting a team that is just fresh from a final loss, known for not good performance on opening matches, "online" game and a same country opponent, won't even drop a bet here just watching and if Navi losses, watch this comments hltv will be full of "matchfixing"
2020-10-13 20:14
#525
 | 
Sweden ADAMAS_
Navi, liquid, optic gayming = scumbag teams
2020-10-13 20:06
optic doesnt have a team for like over a year now:D
2020-10-13 20:20
#547
 | 
Sweden ADAMAS_
lol bro, obviously it is OG, ruggah coaching them aswell
2020-10-13 20:21
3-3
2020-10-13 20:11
Come on Natus Vincere.
2020-10-13 20:10
Seized playing like this because he heard flamie is on his way out lol
2020-10-13 20:11
Navi really gonna throw this?
2020-10-13 20:11
#533
 | 
Hungary raffai
SEIZED REVENGE
2020-10-13 20:11
40percent on navi hltv are u drunk
2020-10-13 20:13
Navi 2-1 obviously
2020-10-13 20:17
#539
 | 
Sweden swedz4
2v4
2020-10-13 20:17
GODFECTO
2020-10-13 20:18
#541
 | 
Ukraine W1ldHunt
uuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh?
2020-10-13 20:20
Sized cheater
2020-10-13 20:20
seized is out of his mind. showing s1mple who's the real boss.
2020-10-13 20:20
seized is back lul
2020-10-13 20:21
seized undid that clutch by throwing the next round
2020-10-13 20:22
#549
 | 
Korea Foztine
buying ump's and auto shotgun and push like there is no tomorrow yeah this is not a matchfix
2020-10-13 20:21
if its not 9-6 for navi they might actually lose
2020-10-13 20:22
#554
 | 
Korea Foztine
cyber legacy 3 round T side max
2020-10-13 20:23
T side is there favoured side & better, we might lose here. If we lose pistol with Ct economy then GG
2020-10-13 20:24
they might have bad t tactics against top tier opposition but they might just cyka rush it and demolish defecto on b every round
2020-10-13 20:26
throw noobs bye gg
2020-10-13 20:23
s1mple what doink?
2020-10-13 20:26
S1mple sleepink
2020-10-13 20:26
What even is this game I'm not complaining though
2020-10-13 20:28
where is s0mple
2020-10-13 20:29
wtf simpel
2020-10-13 20:29
siezed > s0mple
2020-10-13 20:31
s0mple = fostar
2020-10-13 20:31
long time didnt see seized play this good, great to see
2020-10-13 20:34
clips.twitch.tv/ExpensiveCalmSquirrelCmo.. Cyber legacy allmost won a round on T side :0
2020-10-13 20:35
5vs4 best fail push lul
2020-10-13 20:35
be kind navi and give me my 025.5 :)
2020-10-13 20:35
#571
 | 
Luxembourg winner666
sad that navi still gonna win :(
2020-10-13 20:37
Navi about to choke sit back and enjoy boys
2020-10-13 20:40
navi?
2020-10-13 20:41
NaVi are complete fucking shit it seems.
2020-10-13 20:42
8-12 and 10 odds on CL top 1 team 2020 ahahah thanks
2020-10-13 20:42
12:8 lost to pistols 12:12 Na'Vi please.
2020-10-13 20:42
tricky + seized (assist) killed Perfecto with glock (headshot) tricky + clax (assist) killed electronic with glock (headshot) electronic killed clax with m4a1 Round started
2020-10-13 20:43
Wtf navi??
2020-10-13 20:43
#579
 | 
Portugal Surya
Pls no Navi dont do this to me
2020-10-13 20:44
fk me for no balls to bet cyber map 3 live :(
2020-10-13 20:45
@6.59 got. Will I win?
2020-10-13 20:46
No
2020-10-13 20:48
Sad
2020-10-13 20:49
i hope you do
2020-10-13 20:49
Ty
2020-10-13 20:51
Fuck you navi
2020-10-13 20:45
Seichas bi bomjam slivat’ 3/2/2
2020-10-13 20:46
lul navi.322.gaming
2020-10-13 20:46
navi is actually throwing,just look at the way simple is playing it is so obvious that simple is not even interested in this game
2020-10-13 20:46
EN EFECTO, PERFECTO TIENE DEFECTOS.
2020-10-13 20:47
14-12 Navi In the most important moment they poop Nothing new and special 16-13 Navi at max bb all
2020-10-13 20:47
Haha ez navi <3 ty for x2 odds again
2020-10-13 20:48
#593
 | 
Ukraine W1ldHunt
S1mp, wake up!
2020-10-13 20:48
15 already
2020-10-13 20:49
clips.twitch.tv/RockySolidPastaSpicyBoy 16-12 for navi, cyber legacy could have done S O ME T H I N G here
2020-10-13 20:49
Explain me why one would bet on NaVi on a CIS derby when you can bet on Nadal at Roland Garros xD (even with shitty odds on Rafa it's still free money)
2020-10-13 20:49
clax zzzzzz
2020-10-13 20:49
Navi is a joke -5.5 dead on dust 2 map.
2020-10-13 20:49
Same. -4,5
2020-10-13 20:51
Luckiest Vincere.
2020-10-13 20:51
cry si free hooeta
2020-10-13 20:56
#603
 | 
Luxembourg winner666
knew it they will lose to eco and lose momentum lmao Cyber Idiotacy
2020-10-13 20:51
nt Seized
2020-10-13 20:51
#606
 | 
Russia Canvi
NT Seized.
2020-10-13 20:51
#608
 | 
Germany Bossi_15
Cyber Legacy played such nice cs but sadly Navi with the 2 lucky rounds to end this run.
2020-10-13 20:52
Oh fuck thanks for save Legacy+6.5 Navi-3.5 RESPECT LEGACY
2020-10-13 20:53
#611
 | 
Georgia Bochora12
I could have betted on cyber legacy 1st map 6 odds free but was to risky
2020-10-13 20:54
nice fails alll gg
2020-10-13 20:54
#613
Dosia | 
Russia Rapu
gg, respect seized.
2020-10-13 20:55
Nice try at least i guess :/
2020-10-13 20:55
#615
 | 
Kazakhstan guider322
nt seized
2020-10-13 20:55
gg, respect seized bro
2020-10-13 20:55
#617
 | 
Chile gentleeH
nt seized legend
2020-10-13 20:55
nt decoy, but no.
2020-10-13 20:56
12-12 legacy fails dogs bye
2020-10-13 20:57
nt mens
2020-10-13 20:57
nt Denis Kostin
2020-10-13 20:57
seized GOAT > s0mple bot
2020-10-13 20:58
nt mens
2020-10-13 20:59
tbh such undeserved win for Navi here
2020-10-13 20:59
+1
2020-10-13 21:14
nt seized
2020-10-13 21:01
nt CL
2020-10-13 21:06
gg nt seized
2020-10-13 21:06
Nt seized
2020-10-13 21:15
nt decoy
2020-10-13 21:22
#637
 | 
Croatia Netkov
nt
2020-10-13 21:28
Happy to see Seized back)) Hope he will perfom like this on a regular basis! NT CL
2020-10-13 21:28
gg decoy
2020-10-13 21:30
lmAo
2020-10-13 21:34
seized still a daddy OG of thisgame
2020-10-13 21:39
To be fair it was seized's the best game of his life and he will never play like that again
2020-10-13 22:08
he played like that often back in the day when he was in Na'Vi. sad he never reaches this form consistently again.
2020-10-14 00:13
He was good in 2013-2015 but since then he is an average player
2020-10-14 16:30
yes, yet you implied this was the best game of his life, which is not true. nothing to discuss.
2020-10-14 23:01
Because it was xD
2020-10-14 23:13
Show me his better match
2020-10-14 23:14
In 2020 for sure
2020-10-14 23:16
Arbuz destroyer!
2020-10-13 22:08
His head is like arbuz
2020-10-13 22:42
#647
clax | 
Russia ILTk
anluko maluko, gl next time
2020-10-13 22:10
#650
- | 
Australia popoto
seized to navi plz
2020-10-13 22:54
Unlucky Cyber Legacy! Very good game!
2020-10-13 23:08
newfags will tell you s1mple > sized but oldfags know that sized > s1mple
2020-10-14 00:03
s1mple was always better than seized tf u talking about lmao
2020-10-14 01:03
ok newfag
2020-10-14 06:51
how retarded can u be, calling me a newfag when u joined hltv after 2014 lmao, newfags r the ones that think seized is good because he was able to have a 1.30kd OMEGALUL too young to know about his shitty performances in navi and so on
2020-10-14 15:49
i joined hltv in 2014 lmao i was banned for 10 years by mister E and then left the site till i had nothing better to do during corona and joined hltv back as i had forgotten my old name and pass and it wouldnt have mattered anyways. how dumb do you have to be to see its not sarcasm change your flair lmao to mentally ratrad
2020-10-14 15:52
2020-10-14 18:04
aah yes the good old case of when your 1 digit iq brain cant think of the reply so you go with the no scene comment as a means to escape
2020-10-14 20:22
trigger much no scener?
2020-10-14 20:25
ur more like Mentally Destroyed not Mental Destroyer
2020-10-14 14:53
#672 newfag
2020-10-14 15:48
Signed up 2020-08-12
2020-10-14 16:47
ok no scene newfag
2020-10-14 18:04
i have the entire world scene cuz world flag
2020-10-14 19:11
flair checks out
2020-10-14 19:14
Thanks
2020-10-14 21:43
+1
2020-10-14 15:51
Newfags after this match will say GodSeized, but oldfags remember decoy seized
2020-10-14 14:30
+1 they too stupid
2020-10-14 15:49
Damn nice try seized. That would have been a sweet win for him. He topped the scoreboard of both teams tho so gj
2020-10-14 00:54
#659
 | 
Russia Blyatmen
nt denis kostim
2020-10-14 02:19
gg
2020-10-14 03:55
seized > s0mple
2020-10-14 05:00
nt
2020-10-14 05:34
wp and nt cyblegacy new CIS talent lets go
2020-10-14 07:53
seized actually stuned his ex-coworker for sometime.
2020-10-14 08:02
#691
 | 
Russia KaStrEek
molodec denchik
2020-10-16 19:13
#692
clax | 
Russia ILTk
nice try navi
2020-10-24 13:44
Login or register to add your comment to the discussion.