22:15
13th of November 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group B opening match
1. Triumph removed Vertigo
2. TeamOne removed Overpass
3. Triumph picked Inferno
4. TeamOne picked Train
5. Triumph removed Dust2
6. TeamOne removed Mirage
7. Nuke was left over
Inferno
Triumph
16
(7:8; 9:3)
TeamOne
11
Train
Triumph
16
(11:4; 5:3)
TeamOne
7
Nuke
Triumph
-
TeamOne
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Train)Vod
Highlights
M1 | junior - 1vs4 AWP clutch (T - pre-plant situation) - Part 1 - 2/4 frags
M1 | junior - 1vs4 AWP clutch (T - pre-plant situation) - Part 2 - 2/4 frags - including REPLAY
M1 | prt - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) - second half pistol round
M2 | penny - ACE (pistol round)
M2 | junior - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Erik 'penny' Penny
penny
61-29 +32 118.4 88.0% 1.88
United States
Paytyn 'junior' Johnson
junior
47-23 +24 92.6 78.0% 1.51
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
34-30 +4 76.2 74.0% 1.19
Canada
Kaleb 'moose' Jayne
moose
31-30 +1 72.4 76.0% 1.04
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
27-31 -4 60.6 68.0% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Matheus 'prt' Scuvero
prt
35-38 -3 76.9 58.0% 0.96
Guatemala
Mario 'malbsMd' Samayoa
malbsMd
35-45 -10 76.5 58.0% 0.84
Brazil
Bruno 'b4rtiN' Câmara
b4rtiN
29-39 -10 54.9 66.0% 0.81
Brazil
Pedro 'Maluk3' Campos
Maluk3
21-37 -16 57.6 66.0% 0.74
Brazil
Matheus 'pesadelo' Panisset
pesadelo
23-41 -18 64.4 54.0% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Erik 'penny' Penny
penny
29-18 +11 104.2 88.9% 1.68
United States
Paytyn 'junior' Johnson
junior
28-12 +16 98.3 74.1% 1.65
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
20-16 +4 79.6 74.1% 1.28
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
15-16 -1 59.4 66.7% 0.89
Canada
Kaleb 'moose' Jayne
moose
9-18 -9 53.7 70.4% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Matheus 'prt' Scuvero
prt
23-18 +5 90.6 66.7% 1.24
Guatemala
Mario 'malbsMd' Samayoa
malbsMd
19-23 -4 71.3 59.3% 0.86
Brazil
Matheus 'pesadelo' Panisset
pesadelo
13-21 -8 73.8 63.0% 0.82
Brazil
Bruno 'b4rtiN' Câmara
b4rtiN
15-20 -5 45.7 63.0% 0.80
Brazil
Pedro 'Maluk3' Campos
Maluk3
10-19 -9 50.1 59.3% 0.63
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Erik 'penny' Penny
penny
32-11 +21 135.1 87.0% 2.12
Canada
Kaleb 'moose' Jayne
moose
22-12 +10 94.3 82.6% 1.39
United States
Paytyn 'junior' Johnson
junior
19-11 +8 85.9 82.6% 1.36
United States
Alan 'Shakezullah' Hardeman
Shakezullah
14-14 0 72.1 73.9% 1.09
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
12-15 -3 61.9 69.6% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Pedro 'Maluk3' Campos
Maluk3
11-18 -7 66.4 73.9% 0.90
Brazil
Bruno 'b4rtiN' Câmara
b4rtiN
14-19 -5 65.7 69.6% 0.85
Guatemala
Mario 'malbsMd' Samayoa
malbsMd
16-22 -6 82.7 56.5% 0.85
Brazil
Matheus 'prt' Scuvero
prt
12-20 -8 60.8 47.8% 0.67
Brazil
Matheus 'pesadelo' Panisset
pesadelo
10-20 -10 53.3 43.5% 0.53
Player of the matchwon with 90.7% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#2
 | 
United States MemeCrea
Team One wins this
2020-11-03 16:55
trump?
2020-11-04 22:46
#4
 | 
South America ZyvvOo
teamone ez
2020-11-05 05:39
Triumph is dog shit ez for oNe
2020-11-05 18:38
2 replies
seems like you are the dogsht here
2020-11-14 00:19
1 reply
ah yes i guess i am
2020-11-15 04:08
oNe pick train triumph pick overpass Decider-Inferno
2020-11-05 18:39
5 replies
#7
 | 
Brazil nakTriceps
wtf dude OVERPASS?
2020-11-11 16:13
#8
 | 
Brazil ccehk
very risck for Triumph but it can happens
2020-11-11 23:44
#9
 | 
United States notawaffle
teamone is most likely banning ovp
2020-11-13 06:44
TeamOne is banning Overpass, there is no reason to ban Vertigo here, and Triumph is banning Train or Vertigo, either way, TeamOne will have a really good pick. Only map Triumph should be able to win is Inferno
2020-11-13 21:08
1 reply
typical bra71l
2020-11-14 00:17
#10
 | 
United States notawaffle
triumph are bulldozing their way to victory
2020-11-13 06:46
Damn some nice odds for T1
2020-11-13 10:07
#12
 | 
United Kingdom Terry18
Team one should be able to 2-0 this but most likely a 2-1
2020-11-13 12:08
#14
 | 
Russia DeimosDude
TeamOne on ThisOne
2020-11-13 17:30
Wtf how does Team One have 1,75 odds
2020-11-13 19:24
1 reply
+1, they should have 3 odds
2020-11-13 23:21
TeamOne is literally miles better than Triumph, literally free money on the TeamOne ML. Should be a 2-0 IMO.
2020-11-13 20:40
2 replies
#30
 | 
Brazil KingDavi
No grim no win
2020-11-13 22:06
so funny
2020-11-13 23:21
team one ez 2-0
2020-11-13 20:40
whats up with the odds?
2020-11-13 21:42
Game start on time or w8 for end Big-Mouse?
2020-11-13 21:47
1 reply
#27
 | 
Denmark xenonxd
Wait for end big-mouse
2020-11-13 21:55
#21
 | 
Denmark xenonxd
Should be easyyyyyyy for team one
2020-11-13 21:49
1 reply
Easy for team 0:2
2020-11-13 21:54
de_inferno / de_train / de_nuke team one 2:0 or 2:1?
2020-11-13 21:54
2 replies
0:2
2020-11-13 21:54
1 reply
how?
2020-11-13 21:59
Teamone take it please babe
2020-11-13 21:55
#28
 | 
Asia Icekhun
Please Destroy this TrashOne
2020-11-13 21:57
Ez triumph
2020-11-13 22:10
2020-11-13 22:12
1 reply
#38
 | 
Denmark xenonxd
ofc
2020-11-13 22:21
#33
 | 
Peru Bangf1sh
Maps?
2020-11-13 22:12
3 replies
#34
 | 
Germany jnsCsgo
Inf, train, nuke
2020-11-13 22:13
2 replies
whose pick?
2020-11-13 22:17
1 reply
Triumph inf T1 trn
2020-11-13 22:18
4v1 with awp wtf
2020-11-13 22:31
1 reply
jsut close stream and wait next map the map just ended at that round
2020-11-13 22:33
Ez Junior
2020-11-13 22:31
1 vs 4 the game just ended at round 4 see u at train plebs
2020-11-13 22:31
junior planted the bomb (1on0) Round over - Winner: T (3 - 3) - Enemy eliminated junior killed malbsMd with awp junior killed b4rtiN with awp (headshot) junior killed prt with awp junior killed pesadelo with awp pesadelo killed moose with deagle prt killed Shakezullah with deagle moose killed Maluk3 with ak47 (headshot) Maluk3 killed penny with fiveseven (headshot) pesadelo killed ryann with deagle (headshot) Round started are you fucking retarded?
2020-11-13 22:32
ryann so fucking trash, -ryann +infinite/fang/wrath asap
2020-11-13 22:34
1 reply
#46
 | 
Denmark sundevve
ROCKY
2020-11-13 22:37
TeamOne got this on T side. 16-9
2020-11-13 22:38
teamone are fucking retarded
2020-11-13 22:40
#49
 | 
Albania jamefun1
Round over - Winner: T (5 - 6) - Enemy eliminated Shakezullah killed prt with m4a1 (headshot) junior killed b4rtiN with awp junior planted the bomb (2on2) junior killed Maluk3 with m4a1 Shakezullah killed pesadelo with tec9 prt killed moose with ak47 (headshot) Shakezullah + ryann (assist) killed malbsMd with tec9 malbsMd killed ryann with m4a1 (headshot) malbsMd + Maluk3 (assist) killed penny with m4a1 (headshot) Round started fucking makakas in action.... 2 awp working guys, deal with it
2020-11-13 22:41
ok losing 1 vs 4 was tragic mistake then repeat the same mistake and lose 2 vs 4 vs full eco ? lmao BR
2020-11-13 22:42
Junior is so damn good
2020-11-13 22:43
caught triumph 3 odds live map1 to cover my bet =] gyazo.com/8f64ac9c8e79b6b6667f73dbe799e3..
2020-11-13 22:48
6 replies
kinda waste of money but gl.
2020-11-13 22:51
5 replies
Always gotta cover, especially at 8odds so not worth the risk...
2020-11-13 22:52
4 replies
yea usually i counter bet if i think they have a chance, but maps are too much t sided , with this economy of win 1-2 rifle buy and reset cts right away
2020-11-13 22:54
3 replies
yeah inferno is t-sided, but u cant help TeamOne losing multiple 4v2 situations rofl aha
2020-11-13 22:58
2 replies
they won a nice 3v5 pistol round :) haha anyways if ur happy about ur bets thats good :P
2020-11-13 22:59
1 reply
yes they won both pistols so 6 rounds there, take away pistol win and triumph would be ahead here... I think TeamOne will throw this map tbh, seen enough.
2020-11-13 23:01
could've been 12-3/11-4 t1
2020-11-13 22:48
#56
 | 
Denmark lulgod
5v3 pistol :DDDDDD
2020-11-13 22:53
#57
 | 
Brazil mvieira5
nice smoke covering the c4
2020-11-13 22:53
lose to eco great t1
2020-11-13 22:54
#61
 | 
Brazil lul321
They won 2 ecos, can't really complain about this terrible pistol retake
2020-11-13 22:56
IGL better than moose and ryann xD
2020-11-13 22:57
#66
 | 
Sweden Dapsinator
Bro, this is like the totally most freest o26.5 odds I've had in my life. Triumph real clowns for not picking up Daps in time before retirement or they never lose to these lil brazil twinks
2020-11-13 23:05
1 reply
you think daps would have joined triumph..? xD
2020-11-13 23:11
#67
 | 
Denmark xenonxd
Fucking trash bots team one
2020-11-13 23:13
#68
 | 
Denmark lulgod
11-10 retarded ryan wants eco kills and pushes and they lose gg
2020-11-13 23:09
#70
 | 
Europe San4izeees
Teamone: we know that junior and penny retking us Where we gonna go? To penny and junior
2020-11-13 23:11
#71
 | 
Europe San4izeees
10-7 11-16 on t sided NA inferno
2020-11-13 23:12
same trash as BIG, lost to eco and completely forget how to play
2020-11-13 23:14
damn t1 getting rekt
2020-11-13 23:14
#74
 | 
Denmark xenonxd
2-1 Team One anyways, but they could've 2-0'ed this instead
2020-11-13 23:14
#75
 | 
Asia Icekhun
#28 TrashOne :)) i dont trust this kids
2020-11-13 23:15
BR dogs always throwing for food
2020-11-13 23:16
cocksuckers from t1 camt win shit
2020-11-13 23:16
1 reply
never easy... fkn BR tards.
2020-11-13 23:17
GG triumph. Even if I wasn't covering my bet I would have still bet on Triumph live, the throw from TeamOne was so obvious losing 4v2 and 3v1 in first half xaxaxaxa
2020-11-13 23:16
#79
 | 
Europe San4izeees
If ryann and shakezullah making 3-4 kills without trade, you are completely trash
2020-11-13 23:17
And now fast 16 - 8 16 - 9 And go sleep
2020-11-13 23:17
2 replies
#93
 | 
Denmark xenonxd
Team One Will do easy 2-1 now
2020-11-13 23:25
No sleep 4u
2020-11-13 23:27
#82
 | 
Lithuania 4escalex
is 2 -0 ez
2020-11-13 23:17
Rip everything
2020-11-13 23:17
Nice odds , thx
2020-11-13 23:19
3 replies
we‘re talking about a live bet on T1, right?
2020-11-13 23:22
2 replies
Yes t1 gonna win 2-1
2020-11-13 23:27
Talking about inferno for Triumph , a map that they played good on with this lineup. T1 takes train though.
2020-11-13 23:29
#87
 | 
Germany xxtimxx
Imagine losing to Shakezullah
2020-11-13 23:21
1 reply
imagine thinking they wont
2020-11-13 23:22
Is there any chance t1 will fail on train?
2020-11-13 23:24
3 replies
#94
 | 
Denmark xenonxd
Tbh no
2020-11-13 23:26
when you look at the win% it should be ez for T1 but that is mainly because Triumph played much harder opponents there (same goes for Nuke btw)... nevertheless Train should be 75-25 for T1 and I‘m even confident that they will eventually win the series
2020-11-13 23:29
1 reply
thanks kind sirs
2020-11-13 23:35
t1 2x1 ez
2020-11-13 23:25
1 reply
#122
 | 
Brazil KingDavi
No way
2020-11-13 23:54
No way that team one loses train
2020-11-13 23:25
Looking 1-2
2020-11-13 23:26
Nowdays stats don't mean any shit, it can be easy 2-0 for Triumph even if they are bad on train
2020-11-13 23:30
Kk 2-0 triumph cause t1 noobs look like silver 3
2020-11-13 23:32
#102
 | 
Azerbaijan djkido316
t1 with full 322 today.
2020-11-13 23:33
T1 trash only when i bet on them
2020-11-13 23:35
Sick fucking throw just great
2020-11-13 23:36
Hahaha 1st round and already 4v2
2020-11-13 23:36
Fuck u t1 bots
2020-11-13 23:37
wait for 3+ odds and then bet on t1, ez, thank me later
2020-11-13 23:38
lol this is just too ez for triumph should be a quick 2-0
2020-11-13 23:39
9-6 for Triumph and 16-10 win
2020-11-13 23:42
#112
 | 
Asia Icekhun
Bet more on TrashOne Hahaha 2-0 triumph Still Trust this idiots trashone?
2020-11-13 23:43
What are these cucks even doing
2020-11-13 23:45
#114
 | 
Denmark xenonxd
Okay gg t1 already lost this
2020-11-13 23:45
small details are giving this matchfix away so badly
2020-11-13 23:47
Team 322 ez lose
2020-11-13 23:50
penny 1vs9 xD
2020-11-13 23:51
Maluk3??
2020-11-13 23:52
Penny 2-0
2020-11-13 23:53
#120
 | 
Denmark lulgod
Very weird odds 3-9 yet only 2.1 ON T1
2020-11-13 23:54
1 reply
4-9 , bad economy for triumph
2020-11-13 23:55
#121
 | 
Azerbaijan djkido316
best 322 i've ever seen xD
2020-11-13 23:54
#123
 | 
Europe WhatOta
Penny vs 9
2020-11-13 23:54
Im done..
2020-11-13 23:55
Dudes literally playing with a pen mmmk maybe play the game
2020-11-13 23:55
Thanks for easy money Triumph never doubt T1 bettors cry is free
2020-11-13 23:58
Team 322 one
2020-11-13 23:59
2-0-13 wtf lol
2020-11-14 00:00
Last game I bet on was whalers vs rugratz and whalers -1.5 guess what they got 2-0’d now I bet on team1 and -1.5 and wow is it looking good...... never fkn lucky can’t win a bet
2020-11-14 00:01
imagine acting like you care about this game because you have a pen in your hand during the whole game
2020-11-14 00:02
#137
 | 
Russia Dude_Love
@VALVE please -train +cbble
2020-11-14 00:02
#138
 | 
Russia mellstroy
ez
2020-11-14 00:02
at this point, i dont know why liquid hasnt picked up junior as they awper.
2020-11-14 00:03
Nice Throw Trash1 That was even more shit then nigeria va sierra leone
2020-11-14 00:04
#111 save me triumph gods <3
2020-11-14 00:06
1 reply
Can i contact with you somehow? Something like social networks
2020-11-14 00:07
Triumph gods Imagine betting on team shitone
2020-11-14 00:07
forced after forced stop making it obvious
2020-11-14 00:08
That pistol...
2020-11-14 00:09
5v3 then another 5v3
2020-11-14 00:10
#150
 | 
Denmark lulgod
5v3 to a fucking force buy fucking unreal
2020-11-14 00:10
since when is t1 so shit?
2020-11-14 00:10
Odds bugging or its just Triumph kept losing advantage
2020-11-14 00:11
I have a question: how did t1 get 78% wr on this map?
2020-11-14 00:11
4 replies
farming winrate against tier 6 NA / SA teams
2020-11-14 00:13
1 reply
ye, I guess so...
2020-11-14 00:14
beat rbg twice, whalers twice, mythic, secret club, etc......
2020-11-14 00:15
1 reply
that's what I'm saying, today they are definitely not playing like that
2020-11-14 00:19
penny top fragging PogU
2020-11-14 00:12
Wtf t1 is trash
2020-11-14 00:13
ound over - Winner: CT (12 - 7) - Enemy eliminated b4rtiN killed junior with m4a1 pesadelo killed Shakezullah with ak47 pesadelo killed ryann with ak47 pesadelo killed moose with ak47 (headshot) Maluk3 killed penny with famas (headshot) penny killed malbsMd with deagle (headshot) Shakezullah killed prt with deagle (headshot) Round started ofc now triumph throw
2020-11-14 00:14
1 reply
16-7 wdym?
2020-11-14 00:15
wow 4 vs 3 .. 2seconds later .. 0 vs 3 haha BOTS
2020-11-14 00:14
Already 14:7 dont cry moose bettors
2020-11-14 00:14
God awful pos team
2020-11-14 00:14
loat to eco glocks
2020-11-14 00:15
Teamone blacklisted fkin noobs
2020-11-14 00:15
they jus lost to 3 deagles and 2 glock lmao
2020-11-14 00:15
Gj team one :D ahahah
2020-11-14 00:15
#168
 | 
Denmark lulgod
HAHHHHHAHHHAHH LOST TO FUCKING GLOCKS IM FUCKING DONE
2020-11-14 00:16
#169
 | 
Nepal rosiek64
jesus.............
2020-11-14 00:16
team one is HORRIBLE oh my god
2020-11-14 00:17
16:7, i am out
2020-11-14 00:17
#176
 | 
Poland dGe_GoD
imagine losing to ryan and mose... what a trashes..
2020-11-14 00:18
2-0 its over trolled 2 maps favela shits
2020-11-14 00:18
Team 0 pls livnite iz zhizni
2020-11-14 00:18
2:0 whalers and lose here 0'2 kkk
2020-11-14 00:20
2 replies
u consider whalers better than triumph tho? xD i think whalers had a big fluke and they are getting really overrated rn. especially after boobie left.
2020-11-14 00:24
1 reply
whalers 2:0 triumph
2020-11-14 12:09
Triumph cheating bois! You heard it here first
2020-11-14 00:21
Moose in moose team +100% to win
2020-11-14 00:21
everyone saying ez TeamOne before game lmao
2020-11-14 00:22
#189
 | 
Azerbaijan djkido316
Now triumph will lose against EG then plays decider against TeamOne and get rekt. TeamOne didn't wanna get smashed by EG :D
2020-11-14 00:24
1 reply
and get smashed by Rebirth
2020-11-14 00:26
#191
 | 
Asia ChocoPuff
i cant even... inferno was reasonable to lose.. but train? come on boys.
2020-11-14 00:25
1 reply
+1
2020-11-14 01:22
#195
 | 
United States stotte
Canada carrying again
2020-11-14 00:30
Another throw from the Brazilian gang. Fucked my 1800$ parlay
2020-11-14 02:15
2 replies
Cant believe anyone would bet on this team one dogs, fixed more matches than they played..
2020-11-14 13:42
1 reply
To win 1 map Thought it was safe @ 1.18 Fuck these dogs
2020-11-14 14:03
Howwww
2020-11-14 07:31
Will they make a HE kill? Anyone knows?
2020-11-15 21:45
Login or register to add your comment to the discussion.