18:10
18th of November 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Swiss round 3 (teams with a 2-0 record). Winner advances to playoffs.
1. SG.pro removed Inferno
2. PACT removed Mirage
3. SG.pro picked Train
4. PACT picked Dust2
5. SG.pro removed Overpass
6. PACT removed Vertigo
7. Nuke was left over
Train
SG.pro
26
(8:7; 7:8) (11:13)
PACT
28
Dust2
SG.pro
8
(6:9; 2:7)
PACT
16
Nuke
SG.pro
-
PACT
-
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Train)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | fame - 4 AK HS kills on the offensive (2vs4 situation)
M1 | Sobol - 1vs2 clutch (T - post-plant situation - second half pistol round)
M1 | MINISE - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation)
M1 OT | s1natoRRR - AWP ACE
M1 OT | Diray - 4 AWP kills on the bombsite B defense (clean round)
M2 | Goofy - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) to secure the match victory for PACT
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Petr 'fame' Bolyshev
fame
68-61 +7 93.1 69.2% 1.18
Russia
Gleb 's1natoRRR' Olchedaevsky
s1natoRRR
59-59 0 82.7 62.8% 1.11
Russia
Dmitry 'Diray' Nikonchuk
Diray
54-49 +5 72.1 62.8% 1.04
Russia
Artyom 'kise' Glebkin
kise
39-60 -21 54.4 65.4% 0.77
Russia
Alexey 'RuFire' Burakov
RuFire
30-61 -31 49.7 55.1% 0.58
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Kamil 'Sobol' Sobolewski
Sobol
66-47 +19 92.8 69.2% 1.27
Poland
Jacek 'MINISE' Jeziak
MINISE
66-53 +13 88.6 67.9% 1.22
Poland
Krzysiek 'Goofy' Gorski
Goofy
62-47 +15 79.4 69.2% 1.18
Poland
Dawid 'lunAtic' Cieślak
lunAtic
51-51 0 73.3 76.9% 1.09
Poland
Kacper 'darko' Ściera
darko
45-53 -8 71.8 64.1% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Dmitry 'Diray' Nikonchuk
Diray
42-32 +10 83.3 70.4% 1.23
Russia
Gleb 's1natoRRR' Olchedaevsky
s1natoRRR
42-40 +2 83.6 68.5% 1.17
Russia
Petr 'fame' Bolyshev
fame
44-42 +2 88.2 64.8% 1.05
Russia
Artyom 'kise' Glebkin
kise
34-38 -4 61.4 70.4% 0.94
Russia
Alexey 'RuFire' Burakov
RuFire
23-42 -19 53.2 53.7% 0.61
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Jacek 'MINISE' Jeziak
MINISE
51-39 +12 94.4 68.5% 1.32
Poland
Kamil 'Sobol' Sobolewski
Sobol
40-34 +6 87.0 68.5% 1.16
Poland
Krzysiek 'Goofy' Gorski
Goofy
38-37 +1 71.8 64.8% 1.00
Poland
Dawid 'lunAtic' Cieślak
lunAtic
33-38 -5 70.8 72.2% 1.00
Poland
Kacper 'darko' Ściera
darko
32-38 -6 74.2 61.1% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Petr 'fame' Bolyshev
fame
24-19 +5 104.2 79.2% 1.46
Russia
Gleb 's1natoRRR' Olchedaevsky
s1natoRRR
17-19 -2 80.8 50.0% 1.04
Russia
Dmitry 'Diray' Nikonchuk
Diray
12-17 -5 46.9 45.8% 0.65
Russia
Alexey 'RuFire' Burakov
RuFire
7-19 -12 41.8 58.3% 0.52
Russia
Artyom 'kise' Glebkin
kise
5-22 -17 38.6 54.2% 0.40
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Krzysiek 'Goofy' Gorski
Goofy
24-10 +14 96.4 79.2% 1.60
Poland
Kamil 'Sobol' Sobolewski
Sobol
26-13 +13 106.0 70.8% 1.56
Poland
Dawid 'lunAtic' Cieślak
lunAtic
18-13 +5 79.0 87.5% 1.28
Poland
Jacek 'MINISE' Jeziak
MINISE
15-14 +1 75.6 66.7% 1.05
Poland
Kacper 'darko' Ściera
darko
13-15 -2 66.2 70.8% 0.90
Top player in match
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
2
Wins
#1
 | 
Nigeria PijanyStary
go pact!
2020-11-17 23:38
god RuFire will smash these polish nonamers thx for free odds btw
2020-11-18 14:28
4 replies
#166
 | 
Poland Mickol
god rufire 23-42 on first map
2020-11-18 20:55
#170
 | 
Poland Mickol
kazakh bettor #1
2020-11-18 21:04
xd you fucking noob
2020-11-18 21:05
Trash player ahahahaha
2020-11-18 21:07
EZ SG PERO
2020-11-18 16:04
Have strong feeling sg pro will smash these polish nubz
2020-11-18 16:44
as usual underdog will be strong in throw for money tournament
2020-11-18 16:52
1 reply
SGPro take this obviously because of their current form, SG Pro right now on fire, as well as pact showing good cs last time, but something tells me guys from Russia will be stronger today
2020-11-18 17:00
#7
 | 
Poland Sekiiiii
At least SG will win one map
2020-11-18 17:32
PACT ban mirage. GGWP
2020-11-18 17:56
PACT 2-0
2020-11-18 18:02
In mr.Rufire we trust.
2020-11-18 18:13
Over 2.5 maps for sure
2020-11-18 18:18
pact garbage lul
2020-11-18 18:26
oh shit sg really showing up
2020-11-18 18:31
what did lunatic eat recently,suddenly he can frag in this tournament😅
2020-11-18 18:39
Of course this will be a 2-0 and fuck up my odds
2020-11-18 18:46
you see this run boost, was crisp clean boys clips.twitch.tv/WiseCloudyScallionShadyL..
2020-11-18 18:47
What the hell was this on second pistol round, defuse time 00:00 but got killed after that and lost round
2020-11-18 18:47
3 awps thats too much
2020-11-18 18:52
3v5 fucking poorlaks
2020-11-18 18:54
5 vs 3 postplant when u have good positions against 3 awp players kekw polish cs
2020-11-18 18:56
Diray you gotta consider sticking defuse 10 hours later in your night dreams
2020-11-18 18:57
kise :DDDDDDDDDDDDDDDDD what a fucking bot AHAHHAHAA
2020-11-18 19:04
4 replies
I can't belive that just happened lol
2020-11-18 19:05
3 replies
I swear his facial experssion and his haircut is a full stereotype of 10 iq in Russia and he just proved it LMAO this was fucking hillarious
2020-11-18 19:07
2 replies
I mean he had like 10 options and chose the worst one can't wait for tomorrow for some quality cs after watching this shit
2020-11-18 19:10
1 reply
bookie sponsored tournament with shitty matchfixing players, with so-so casters and shit HUD which shows 00.00 on a defuse
2020-11-18 19:17
What a game ahahahhha poorlaks wtf nice cs playing
2020-11-18 19:05
#28
 | 
Philippines SighZy
Really rigged lol
2020-11-18 19:07
OT AGAIN. PLS PUT those fuckers from 9t5 in jail. ASAP
2020-11-18 19:11
1 reply
+1
2020-11-18 19:16
15-12 They forgot how 2 play
2020-11-18 19:12
Haha that 5 on 3, or lets say 4 v 3, was so fucking poorly played. Why the fuck are they giving the peeks away when they know they have to come through ivy?
2020-11-18 19:12
1 reply
kise position was pure garbage in that 30round
2020-11-18 19:13
pact games and OT , as always
2020-11-18 19:13
This tournament is worse than lootbet wtf
2020-11-18 19:13
Sinator Ace with awp axaxaxaxa -> Russian emo -> Ace with Awp Pick one ahhaha
2020-11-18 19:15
yea just leave b wide open in a 3v3..big brains
2020-11-18 19:16
15 12 16 17 NO 322 ON THESE ROUNDS, OFC
2020-11-18 19:16
kise lose so many games by his own though he got such a good rating
2020-11-18 19:17
1 reply
getting best spots and baiting everyone, eco fragging and going for unnecessary risks
2020-11-18 19:18
kise awp close range swing, wow dude is throwing sooo hard
2020-11-18 19:18
3 replies
I wish he was throwing, there might be a chance him being that bad Sadge
2020-11-18 19:19
2 replies
you can't possibly be that bad at least I hope lmao
2020-11-18 19:20
1 reply
you usually expect this from mature man with good work ethics which is a unique creature in terms of eSports
2020-11-18 19:21
0 ct rounds xddd
2020-11-18 19:22
2 replies
1 xD
2020-11-18 19:23
1 reply
because of this dumb 5 awp's
2020-11-18 19:23
Ns ct side poorlaks
2020-11-18 19:22
They took 5 awps at 18-17 as t. Dafuq?
2020-11-18 19:23
5 awp, match fixing?
2020-11-18 19:23
SG.pro trolling haha
2020-11-18 19:24
finish them pact for this please
2020-11-18 19:24
SG.Pro trying their best to lose map1
2020-11-18 19:24
Russian power! They don't afraid to throw so boldly haahhaahah
2020-11-18 19:25
1 reply
Russian cs so noob ahahahaha
2020-11-18 21:12
How 2 lose map? Buy 5 awp on T
2020-11-18 19:26
Why they fucking rush in smokes on opponents when they had 3 vs 3 situation in CT side ? XD poorlaks kekw
2020-11-18 19:28
SG just went full throw mode in this last round LMAOOO how is this even legal smh
2020-11-18 19:28
Now poorlaks will lose it 20-22 ofc, when they had 20-19 score 👌🏻
2020-11-18 19:30
Round over - Winner: CT (20 - 20) - Enemy eliminated kise killed Sobol with awp kise + s1natoRRR (assist) killed darko with awp darko killed s1natoRRR with ak47 (headshot) Sobol + Goofy(flash assist) killed RuFire with ak47 s1natoRRR killed Goofy with scar20 s1natoRRR killed lunAtic with scar20 (headshot) Sobol killed fame with ak47 (headshot) s1natoRRR killed MINISE with scar20 (headshot) Round started auto bitch pogU
2020-11-18 19:32
1 reply
okay?
2020-11-18 19:31
Russian kiddo emo boy with scar kekw
2020-11-18 19:32
40-40 go
2020-11-18 19:33
#67
 | 
Kazakhstan 96kg
kise- tupaya dura
2020-11-18 19:37
primary awper has 3rd impact on the team
2020-11-18 19:37
How many map points did Sg.pro had?
2020-11-18 19:38
2 replies
5 or 6
2020-11-18 19:38
5
2020-11-18 19:38
gj russian dogs 10x map points and lose 2:0 PACT i promise you guys 100% bet
2020-11-18 19:39
9 replies
retard
2020-11-18 19:44
2 replies
your fat dad
2020-11-18 19:44
and what now kiddo? HAHAHAHAHAHA
2020-11-18 19:55
You almost right
2020-11-18 19:44
5 replies
u sure? XDDDD
2020-11-18 19:56
4 replies
How did they lose from 24-21? Its fuckin unpredictable shit i swear Randomly picked from 2-0 2-1 1-2 0-2 Nothin' to be proud of
2020-11-18 20:09
3 replies
russian fixers thats all
2020-11-18 20:15
2 replies
Its not only russians but the whole tournament it self Mad cuz lost my last savings Just not my day
2020-11-18 20:20
1 reply
yep +1,5 maps for sg here fcking 10 map points gg
2020-11-18 20:34
PACT what a shit team
2020-11-18 19:43
#75
 | 
Kazakhstan 96kg
poland is poland xd
2020-11-18 19:44
24-21 -> 25-28
2020-11-18 19:47
23-25 gg
2020-11-18 19:47
1 reply
xD no
2020-11-18 19:49
#81
 | 
Liberia dan1silvaa
Yessss Comeback Lets go pact
2020-11-18 19:47
how its happening xaxsaxaxaxaxaxa
2020-11-18 19:48
1 reply
If u want to throw, u will do it anyway
2020-11-18 19:49
XDDDDDDDDDDDDDDDDD
2020-11-18 19:49
#86
 | 
Kazakhstan 96kg
ez for Poland now lul throw from 15-12 and 24-21 luuuuuuuuul
2020-11-18 19:49
#87
 | 
Peru Bangf1sh
sg 3 times to close the map ,
2020-11-18 19:49
#88
 | 
Philippines SighZy
This game still going? zZzZzzzZzz
2020-11-18 19:50
8 map points lost
2020-11-18 19:50
#90
 | 
Russia Xandrfeed
circus
2020-11-18 19:50
8 map points. Just kys.
2020-11-18 19:51
imagine dying to minise
2020-11-18 19:53
#93
 | 
Lithuania 4escalex
24-21 to 24-28 legit
2020-11-18 19:54
#94
 | 
Liberia dan1silvaa
Sg not even trying 11 map points lost xD
2020-11-18 19:54
1 reply
11? Just 8 15-12 - 15-15 - x3 18-17 - 18-18 - x1 21-20 - 21-21 - x1 24-21 - 24-24 - x3 X8. 8 MAP POINTS. HELLLL
2020-11-18 19:56
24-21 4 kills in 5 rounds after this. XDDDDD
2020-11-18 19:54
Really just lost 6 in a row
2020-11-18 19:55
24-21 to 24-28
2020-11-18 19:56
kise you lost this map 5 times singlehandedly, go back to 5 man stack on non-prem faceit scum
2020-11-18 19:56
27-27 confirmed
2020-11-18 19:57
3 replies
What a shit game omg, 24-21 -> 24-24 -> 24-27 -> 27-27
2020-11-18 19:57
2 replies
Both team are so stupid
2020-11-18 19:58
1 reply
Omgggg it’s real what the fuck is going on, shit Pact and SG pro
2020-11-18 20:01
#105
 | 
Spain alejasan
what's going on my people xdxd
2020-11-18 19:59
nice flash, kise, you sent your presumably best player to death just by your bot skills
2020-11-18 20:00
#107
mrhui | 
Albania asqw
what's happening?)
2020-11-18 20:00
Rly 27-27?
2020-11-18 20:01
thx for throwing -2,5 PACT ez SGPro
2020-11-18 20:02
good amounts of OT
2020-11-18 20:02
#112
 | 
Finland Teukkasd
ggs ez pact
2020-11-18 20:02
1 reply
28-26 ez = 2 iq
2020-11-18 20:04
AHAHAHAHAHAHA KK, SONS OF WHORES CAN'T PLAY 4V3
2020-11-18 20:03
Not a throw guys , I swear
2020-11-18 20:03
1 reply
How much
2020-11-18 20:04
4vs3 Fame 🤡
2020-11-18 20:03
2 replies
dude just had to hold his angle
2020-11-18 20:04
He was watching ivy from main while he had 2 teammates watching ivy&backline Pure clown
2020-11-18 20:07
my heart pull's off
2020-11-18 20:03
Easy 2-0 pact
2020-11-18 20:04
2 replies
Flag checks out, so it will be 2-1 SG. Cheers for Tip.
2020-11-18 20:06
#143
 | 
Brazil KingDavi
+1
2020-11-18 20:17
Haha that last round. Almost identical to the 30th round. SG threw so many dumb rounds it's ridicules, and whats that, more than 6 map points? Jeez
2020-11-18 20:06
1 reply
8
2020-11-18 20:08
Sg pro is so bad at dust 2, just look game vs heretic 0 ct rounds
2020-11-18 20:06
6 replies
Its 9to5
2020-11-18 20:08
4 replies
yeach vp lost to fucking k23 so u know
2020-11-18 20:10
3 replies
Syman was in Major
2020-11-18 20:12
2 replies
Vp was major finalist
2020-11-18 20:14
1 reply
upsets happen
2020-11-18 20:15
once i bet like $900 on sg.pro vs honoris on dust2 and they lose like 16:3
2020-11-18 20:24
#126
 | 
Brazil diixon
Now look how SG gonna win Dust2 LMAO
2020-11-18 20:06
4 replies
ain't happening
2020-11-18 20:11
2 replies
Are you sure?
2020-11-18 20:14
1 reply
cant play this map
2020-11-18 20:22
After pistol round we all can say that sg have no clue how to play dust 2
2020-11-18 20:24
bruh wtf is this match
2020-11-18 20:08
4 overtimes wut
2020-11-18 20:17
1 reply
Fixers nothing new
2020-11-18 20:24
3 rounds 2 kills as t side. Can they arledy surrender? Waste of time
2020-11-18 20:25
3 replies
#150
 | 
Belarus MIvan
3-3
2020-11-18 20:28
2 replies
Gonna be 4-11 anyways
2020-11-18 20:33
1 reply
It’s 3-3 to 9-3 to 9-6 xD
2020-11-18 20:46
#151
 | 
Brazil KingDavi
Usped kekw
2020-11-18 20:32
Wow nice t side
2020-11-18 20:37
Pact just showing how much better they are.
2020-11-18 20:39
2 replies
pact is a gold mine
2020-11-18 20:47
1 reply
yeah, priced even cheaper than atx but they can actually win
2020-11-18 20:49
From 3-3 to 9-3 in a flash. Excellent effort
2020-11-18 20:42
Sooooo minsie single handedly throwing this map.. cool..
2020-11-18 20:45
ruski cs at its finest
2020-11-18 20:47
#163
 | 
Brazil KingDavi
Cph lost to this and won vs K23 xDDDD
2020-11-18 20:50
SG Poop. T side killed ya
2020-11-18 20:51
3-16 😹
2020-11-18 20:51
#168
 | 
Brazil KingDavi
Ez thx Pact
2020-11-18 21:03
ezzzzzzzzzzzzzzzz money 1.5 odds THX U POLLANDS GUYS
2020-11-18 21:17
Login or register to add your comment to the discussion.