09:00
25th of November 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final
1. SKADE removed Vertigo
2. Gambit removed Nuke
3. SKADE picked Train
4. Gambit picked Overpass
5. SKADE removed Dust2
6. Gambit removed Inferno
7. Mirage was left over
Train
Gambit
19
(7:8; 8:7) (4:2)
SKADE
17
Overpass
Gambit
16
(8:7; 8:7)
SKADE
14
Mirage
Gambit
-
SKADE
-
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Train)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Overpass)Vod
Highlights
M1 | Ax1Le - 4 M4A1-S kills on the bombsite A retake (3vs4 post-plant situation)
M1 | Duplicate - quick 1vs2 Deagle clutch (T - post-plant situation)
M1 | Hobbit - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation) to send the map into overtime
M1 OT | Ax1Le - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M2 | nafany - 1vs3 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | interz - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Sergey 'Ax1Le' Rykhtorov
Ax1Le
56-41 +15 88.9 77.3% 1.29
Kazakhstan
Abay 'Hobbit' Khasenov
Hobbit
53-40 +13 81.6 71.2% 1.22
Russia
Dmitry 'sh1ro' Sokolov
sh1ro
49-38 +11 72.3 78.8% 1.15
Russia
Vladislav 'nafany' Gorshkov
nafany
40-45 -5 72.9 69.7% 1.06
Russia
Timofey 'interz' Yakushin
interz
40-40 0 69.3 81.8% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Alex 'Rainwaker' Petrov
Rainwaker
46-50 -4 87.4 74.2% 1.08
Bulgaria
Teodor 'SPELLAN' Nikolov
SPELLAN
37-46 -9 64.7 62.1% 0.92
Bulgaria
Denislav 'dennyslaw' Dimitrov
dennyslaw
34-39 -5 54.2 66.7% 0.92
Bulgaria
Viktor 'Duplicate' Mitev
Duplicate
40-48 -8 75.5 65.2% 0.89
Bulgaria
Blagoi 'Oxygen' Dimitrov
Oxygen
45-55 -10 70.1 63.6% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Sergey 'Ax1Le' Rykhtorov
Ax1Le
31-23 +8 83.4 75.0% 1.26
Russia
Dmitry 'sh1ro' Sokolov
sh1ro
27-18 +9 68.2 77.8% 1.20
Kazakhstan
Abay 'Hobbit' Khasenov
Hobbit
27-23 +4 77.4 69.4% 1.14
Russia
Vladislav 'nafany' Gorshkov
nafany
22-26 -4 77.3 61.1% 0.99
Russia
Timofey 'interz' Yakushin
interz
17-21 -4 59.0 86.1% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Alex 'Rainwaker' Petrov
Rainwaker
26-26 0 93.4 75.0% 1.17
Bulgaria
Blagoi 'Oxygen' Dimitrov
Oxygen
26-30 -4 76.2 69.4% 0.93
Bulgaria
Viktor 'Duplicate' Mitev
Duplicate
24-24 0 73.5 66.7% 0.92
Bulgaria
Denislav 'dennyslaw' Dimitrov
dennyslaw
17-21 -4 46.4 63.9% 0.88
Bulgaria
Teodor 'SPELLAN' Nikolov
SPELLAN
18-23 -5 57.7 69.4% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Sergey 'Ax1Le' Rykhtorov
Ax1Le
25-18 +7 95.6 80.0% 1.33
Kazakhstan
Abay 'Hobbit' Khasenov
Hobbit
26-17 +9 86.7 73.3% 1.32
Russia
Vladislav 'nafany' Gorshkov
nafany
18-19 -1 67.6 80.0% 1.15
Russia
Timofey 'interz' Yakushin
interz
23-19 +4 81.7 76.7% 1.12
Russia
Dmitry 'sh1ro' Sokolov
sh1ro
22-20 +2 77.3 80.0% 1.09
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Teodor 'SPELLAN' Nikolov
SPELLAN
19-23 -4 73.1 53.3% 0.98
Bulgaria
Alex 'Rainwaker' Petrov
Rainwaker
20-24 -4 80.2 73.3% 0.98
Bulgaria
Denislav 'dennyslaw' Dimitrov
dennyslaw
17-18 -1 63.6 70.0% 0.98
Bulgaria
Viktor 'Duplicate' Mitev
Duplicate
16-24 -8 77.9 63.3% 0.85
Bulgaria
Blagoi 'Oxygen' Dimitrov
Oxygen
19-25 -6 62.8 56.7% 0.76
Top player in match
Head to head
3
Wins
0
Overtimes
4
Wins
#1
 | 
Serbia LtN))
ez for someone
2020-11-15 12:10
8 replies
#2
 | 
Bulgaria cuddleslut
SKADE
2020-11-23 12:12
1 reply
#51
 | 
Georgia PoTeLo
[EN] Gambit vs SKADE Nine to Five 6 [ 25/11/20 ] youtube.com/watch?v=G7XEqWiS9e4
2020-11-25 09:07
#4
LETN1 | 
Poland Szcz
WISŁA
2020-11-24 11:09
wtf duplicate is 19 y,o? looks 35
2020-11-25 01:20
4 replies
looks like po ego pustogolovoy golove udarili kuvaldoy
2020-11-25 03:23
2 replies
im ffing bro need to translate
2020-11-25 06:18
1 reply
looks like he was hitted by a huge hammer on his head
2020-11-25 13:36
too much masturbate
2020-11-25 06:58
#3
mir | 
Russia M13F
Gambit vs ? ez Gambit free 35k
2020-11-24 11:01
Ez 4 winners of dreamhack
2020-11-24 11:14
#6
 | 
Bulgaria cuddleslut
sadly i dont see SKADE winning this, but it was a good run for them
2020-11-24 13:15
#7
 | 
Australia VironP
Skade will take it.
2020-11-24 14:10
Gambit is most likely going 2-0 unless they throw for some food. I don't even see SKADE taking train, Gambit too stronk rn.
2020-11-24 14:30
gambit vs skade 0 - 2 map pick skade ban vertigo gambit ban nuke skade pick train ( skade win ) gambit pick dust 2 ( skade win ) skade ban mirage gambit ban overpass inferno decider
2020-11-24 16:16
1 reply
ahahahah
2020-11-24 19:42
#10
 | 
Germany Pellinskii
This tournament formate is so dumb, skade played 7 bo3's just to lose to the best team in semis and not win a cent
2020-11-24 16:39
1 reply
#176
jL | 
Estonia pj4
They won plenty from match fixing dont worry
2020-11-25 11:34
SKADE
2020-11-24 17:51
#14
 | 
Spain R1PP3RZ
2-0 for Gambit, no discuss Lets see if Skade takes 20 rounds between the 2 maps
2020-11-24 20:09
I say SKADE if they get into a good rythm, hard to stop
2020-11-24 20:38
1 reply
#25
 | 
Finland Jolkkoswag
yeah its hard to stop but sh1ro on rythm is imposible to stop
2020-11-25 02:56
I think Gambit will take it, gl hf both teams
2020-11-24 22:42
In quarters, all the invited teams got through, SKADE being the exception. I hope they make it to the final and win. They deserve it more than the other 3 contenders.
2020-11-24 23:26
Crazy coupon Gambit Nemiga Godsent C9 x18.99
2020-11-24 23:37
5 replies
#20
 | 
Poland W0JT3K
C9 no chance
2020-11-24 23:48
ez
2020-11-24 23:58
Gambit -1.5 Nemiga Godsent C9- NiP over 2.5 (Just because higher odds than C9 +1.5) Faze-Mibr, over 2.5 maps 38.55x
2020-11-25 05:50
2 replies
i have exactly same bet :D
2020-11-25 05:51
1 reply
By logic this should happen but since this is 9to5, cant be 100% sure about these two games. And C9 is hard to say about, they definitely could´ve won OG if Aleksib didnt had game of his life.
2020-11-25 05:53
2EZ4GAMBIT
2020-11-25 00:08
omfg so ez gambit
2020-11-25 01:20
Everybody say 2-0. Dunno man I think 2-1 for Gambit is the better bet.
2020-11-25 05:07
3 replies
#28
 | 
Sweden plikz
what map can skade pick vs gambit their map pool is just too sick...
2020-11-25 05:38
2 replies
Train :)
2020-11-25 09:16
Oh well. They couldnt close it, so 2-0 it is :)
2020-11-25 10:57
Its 2-1 for gambit. Ez bet
2020-11-25 05:39
#34
 | 
Ukraine Wesago
Mirage Train Overpass Skade have a good chance this map pick. Think about it bettors and kappers... Good luck and good day!
2020-11-25 06:48
2 replies
#38
 | 
Russia RogueDecay
train🤡 no dust 🤡
2020-11-25 07:14
1 reply
#47
 | 
Ukraine Wesago
Chekai d9d9)))
2020-11-25 08:57
60/40 imo
2020-11-25 06:50
#36
 | 
Russia RogueDecay
SKADE ez clap these valorant stars not even close Bulgaria strong 😎💪
2020-11-25 06:56
9 am matches, gonna be fun
2020-11-25 07:27
#40
Dosia | 
Russia Rapu
Looks like ez4Gambit, last time they lose to Navi a month ago :)
2020-11-25 07:33
SKADEs been playing well lately but Gambit is on another level
2020-11-25 08:26
1 reply
another level of fix LUL 2-1 Skade maybe 2-0
2020-11-25 09:51
#42
 | 
Spain R1PP3RZ
The discussion here should be... 2-0 or 2-1? XDD
2020-11-25 08:36
1. SKADE removed Vertigo 2. Gambit removed Nuke 3. SKADE picked Train 4. Gambit picked Overpass 5. SKADE removed Dust2 6. Gambit removed Inferno 7. Mirage was left over
2020-11-25 08:42
poor bulgarians junkies are gonna lose so fast
2020-11-25 08:42
1 reply
#46
 | 
Netherlands DeepEsko
haha poor Skade doesn't even has a change.. Skade played kind of oke tho
2020-11-25 08:47
#45
 | 
Azerbaijan exxamp1e
Dublicate, sho s licom?
2020-11-25 08:45
#48
 | 
Ukraine Wesago
Train Overpass LOL 2-0 for Skade 6.5 Thx me later ;-)
2020-11-25 08:59
Skade + Nemiga map 1 @ 4.5 will hit when I cant bet, so take it guys.
2020-11-25 09:02
2 replies
#52
 | 
Ukraine Wesago
Forze 2-0
2020-11-25 09:14
1 reply
dogZe 0-2 sry
2020-11-25 09:25
#50
 | 
Russia mellstroy
over 24.5
2020-11-25 09:01
#53
 | 
Ukraine Wesago
Skade take this tournament!
2020-11-25 09:14
1 reply
#57
 | 
CIS bliNdfOld
nt
2020-11-25 09:23
rip gambit
2020-11-25 09:17
why bulgurians have big nose? like literally look at fate and skade player photos
2020-11-25 09:19
1 reply
Ogres are ogres after all hltv.org/team/10566/skin-ogres
2020-11-25 09:28
#59
 | 
Germany Johnsonxxx
Hahahhahahahahhahahahah Gambit is so bad lost vs eco wirh 1 awp
2020-11-25 09:26
1 reply
ya ya so bad that have 7 rounds t side
2020-11-25 09:41
#61
 | 
Ukraine Sla1ter
rainwaker is god when i bet against him
2020-11-25 09:28
1 reply
100% fax
2020-11-25 09:47
Hobbit too good
2020-11-25 09:28
nice 2vs5
2020-11-25 09:37
#64
 | 
Vietnam Notfail
7-2 lose 5 vs 3 to 8-7
2020-11-25 09:39
wake up sh1ro
2020-11-25 09:42
Sometimes sh1ro is bottom.. Sometimes he 30k U know U bet gambit U know what sh1ro doing when i bet gambit
2020-11-25 09:42
wp hobbit, literally the worst thing one could've done in this case
2020-11-25 09:47
Just see sh1ro 30k at map 2 Surely Cuz i bet gambit at g1
2020-11-25 09:48
wtf
2020-11-25 09:50
gg skade take map1 NotLikeThis
2020-11-25 09:52
1 reply
#127
 | 
United States E_40
that aged well
2020-11-25 10:38
Ofc rush b force FFS
2020-11-25 09:54
#75
 | 
Germany Johnsonxxx
Wtf is Gambit shit lol
2020-11-25 09:54
2-1 gambit
2020-11-25 09:55
Hahaha gg 2 rounds ct side
2020-11-25 09:55
EZ gambit on 3x odds at 9-14
2020-11-25 09:55
#79
 | 
Indonesia lukerey
Gambit overrated. sh1ro overrated. Rip gambit -1.5 cocky sucky noob bettor xd. Ez 2.20
2020-11-25 10:00
2 replies
you bet on skade? :o
2020-11-25 10:04
1-0 Gambit, mens))
2020-11-25 10:18
gambit lose 1 map pls to good odds on 2-1
2020-11-25 10:01
#81
 | 
Vietnam Notfail
4 vs 3 post plant
2020-11-25 10:02
16:14 done. Hope both teams earned a lot
2020-11-25 10:03
this choke at 14-13 gambit chokeeee morrreeee !!!!
2020-11-25 10:05
LOSE TO AA 16:11 = WIN VS GAMBIT
2020-11-25 10:05
OT
2020-11-25 10:09
HOBBIT TOP 1!
2020-11-25 10:06
Gambit 2-0
2020-11-25 10:07
#89
 | 
Vietnam Notfail
Omg 2 vs 1 lose to Hobbbit???
2020-11-25 10:08
2 replies
#92
 | 
Estonia Jengi
Hobbit >>>>> Skade
2020-11-25 10:09
1 reply
yep but this tournament is rigget so hobbit lose 2 crucial rounds
2020-11-25 10:11
#90
 | 
Estonia Jengi
Hobbit da best
2020-11-25 10:08
15-14 lose 1v2= 15-19
2020-11-25 10:08
1 reply
16-19
2020-11-25 10:10
bulgarian cs)))
2020-11-25 10:12
Really think the match fixers could beat gambit?
2020-11-25 10:14
another 2v1 xdddd
2020-11-25 10:15
You need to be more active to be able to create new forum topics
2020-11-25 10:17
ez gambit
2020-11-25 10:18
imagine betting on these dirt poor junkies from bulgaria. ty gambot
2020-11-25 10:19
1 reply
Hahahhaahha
2020-11-25 10:24
#102
 | 
Germany marxizm
ez for Ax1LeGod
2020-11-25 10:19
ez gambit
2020-11-25 10:19
XDDDDDDDD
2020-11-25 10:20
2v4
2020-11-25 10:20
get rekt bulgarian matchfixers
2020-11-25 10:20
Ax1Le is unstoppable
2020-11-25 10:20
what a great map, lets go gambit!
2020-11-25 10:20
#109
 | 
Vietnam Notfail
Omg last round so stupid 2 vs 4
2020-11-25 10:20
damn gambit just on a different level
2020-11-25 10:20
2v1 2v1 4v2 gg
2020-11-25 10:20
this SH1ro guy is sick
2020-11-25 10:21
#113
 | 
Portugal 69_mL
Gambit last round 200 iq
2020-11-25 10:21
I hate everything about my live
2020-11-25 10:21
2 replies
you hate your mom too?
2020-11-25 10:22
vodka is the solution
2020-11-25 11:38
sh1ro and ax1le future of cis
2020-11-25 10:21
seroiusly losing winnable rounds skade kys pls
2020-11-25 10:22
Hahaha so ez Gambit shiro god lets go for 0:2
2020-11-25 10:22
holly **** this last play was so beatiful.. gz gambit
2020-11-25 10:23
#121
 | 
Vietnam Notfail
Gambit should lose 2-1 xm, too lucky shit team
2020-11-25 10:25
1 reply
i can say same about skade
2020-11-25 10:27
too easy also sh1ro hot af in photo wtf
2020-11-25 10:28
Death to match fixers
2020-11-25 10:32
2-1 skade trust me
2020-11-25 10:35
3 replies
no chance
2020-11-25 10:36
Ahahah kkkk
2020-11-25 10:39
Ahahahaha nice joke
2020-11-25 10:46
#129
 | 
Vietnam Notfail
Serious 1 vs 3
2020-11-25 10:45
skade WeirdChamp
2020-11-25 10:45
Lets do 16-1
2020-11-25 10:50
typical lowskilled skade , lost round 3v1 and now going lose this 1-16 ahahahha pussy bots
2020-11-25 10:50
Bulgarian so tilted nice Gambittt
2020-11-25 10:52
#136
 | 
Ukraine Sla1ter
7-1 lose force 7-16 this tournament...
2020-11-25 10:59
1 reply
Gambit lost too many force&ecos
2020-11-25 11:01
skade is doing really well by being competitive with gambit. Unlucky they had to play gambit in SF because they'd beat both nemiga/forze easily.
2020-11-25 11:02
nine to five such a big matchfixers
2020-11-25 11:02
#140
 | 
Ukraine Wesago
Cmon Skade I believe you
2020-11-25 11:03
nice throw ahahahah
2020-11-25 11:03
lol this game is so funny
2020-11-25 11:03
gambit close it out on t side rofl so obviously
2020-11-25 11:05
GO GO GO GAMBIT WIN OVERPASS OR ESIC BAN
2020-11-25 11:07
wtf 1 map = Skade win 7x1 and end the half win 8x7 2 mapa = gambit win 7x1 and end the half win 8x7,, skade win 2 map.
2020-11-25 11:07
5 replies
Naa, gambit will take overpass, 16-10
2020-11-25 11:13
1 reply
11-11
2020-11-25 11:19
would be a nice thing, but seems like it was a bait
2020-11-25 11:13
they're even stronger T-ovp
2020-11-25 11:14
1 reply
yes..but lose 3 eco rounds.. omfg i almost die DASDASDASDAS
2020-11-25 12:00
very ez overpass for gambit hahahhaha just throw for over TY GAMBIT FOR 2-0
2020-11-25 11:11
Ez over tbf
2020-11-25 11:19
#152
 | 
Ukraine Sla1ter
sh1ro nice flash retard ahahahahahahahahahahaha
2020-11-25 11:21
how do you lose 4v2 to lose the map, skade??
2020-11-25 11:22
If gambit throw this map i will stop bettin omfg just win this tards
2020-11-25 11:24
two retards oxygen and duplicate🤢
2020-11-25 11:24
#156
 | 
Brazil Wendelza1
obv lose to force
2020-11-25 11:24
Gambit lost all force rounds , idiots
2020-11-25 11:24
1 reply
+1 so fucking retarded.
2020-11-25 11:24
okay 14-12 gambit ty ma mens
2020-11-25 11:26
2 replies
13-13 :(
2020-11-25 11:29
1 reply
GAMBIT WILL WIN 16-14 MAX SCORE
2020-11-25 11:30
bottomfragging bot opens up the site with two deagle hedshots😂😂
2020-11-25 11:27
#161
 | 
Poland JKG
there is no way skade wins this every important round they somehow lose like retards
2020-11-25 11:28
#162
 | 
Vietnam Notfail
Omg skadeere
2020-11-25 11:28
Again lose force kys gambit retards. how do you not go as a team when you know they will force
2020-11-25 11:29
1 reply
wtf are you saying
2020-11-25 11:29
GAMBIT STOP LOST TO FORCE PLS SS fsuohfnsodifj=s-d
2020-11-25 11:29
AGAIN LOSE TO FUCKING FORCE BUYS NINE TO FIX TOURNEY
2020-11-25 11:29
CAN U FUCKING STOP LOSE TO FKING DEAGLE AND SCOUTS
2020-11-25 11:30
CAN U FUCKING STOP LOSE TO FKING DEAGLE AND SCOUTS
2020-11-25 11:30
AGAIN AND AGAIN !!! ESIC hello??????????
2020-11-25 11:30
kekw game 3 is coming
2020-11-25 11:31
Lets throw more ahahahaha
2020-11-25 11:31
16-14 HAHAHh very ez for gambit ty hahhah NT SKADE! hahaha ez gambit ty for money 2-0.
2020-11-25 11:32
like i said 16 14 gambit rofl HAHAHA
2020-11-25 11:34
YEA FUCKING SHIT LOSE FORCE THROW HANDICAP BUT THEY HAPPY. CUZ THEY STILL WIN
2020-11-25 11:35
bot oxygen cant win a simple 1v2, kick these 2 bots
2020-11-25 11:35
RIP my -2.5 . fuck you gambit and all your forse lost rounds
2020-11-25 11:35
#180
 | 
Poland JKG
#161 obviously
2020-11-25 11:37
ez gambit gods never doubted
2020-11-25 11:37
ez 1k never doubted xd
2020-11-25 11:38
1 reply
#194
 | 
Brazil Harry1123
your emoji sames like not feeling good
2020-11-25 11:45
GG WP Gambit. Confident Game!
2020-11-25 11:39
#185
 | 
Germany marxizm
Nice BM doggyslaw, SKADE bettors crying
2020-11-25 11:39
Nice Gambit good job guys
2020-11-25 11:40
Gg gambit
2020-11-25 11:40
lmao bet365 shows that gambit lost -1.5 match handicap. wtf
2020-11-25 11:41
3 replies
I think it will be corected soon
2020-11-25 11:43
1 reply
same problem here
2020-11-25 11:44
Yeah it said they lost map 2 on b365
2020-11-25 11:44
Fuck why the fk this gambit win Their fking throw not deserve a win Throw but still win
2020-11-25 11:42
well played, much closer than expected.
2020-11-25 11:42
1 reply
I have a feeling they could have closed it earlier if they wanted.
2020-11-25 11:45
whoever was working at bet365 is fken stupid
2020-11-25 12:02
Login or register to add your comment to the discussion.