18:00
19th of November 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Lower bracket semi-final
1. Winstrike removed Inferno
2. LDLC removed Mirage
3. Winstrike picked Overpass
4. LDLC picked Nuke
5. Winstrike removed Dust2
6. LDLC removed Vertigo
7. Train was left over
Overpass
Winstrike
19
(5:10; 10:5) (4:2)
LDLC
17
Nuke
Winstrike
19
(9:6; 6:9) (4:2)
LDLC
17
Train
Winstrike
-
LDLC
-
Rewatch
United KingdomTravis (Map 1 - Overpass)Vod
United KingdomTravis (Map 2 - Nuke)Vod
FranceDfuse (Map 1 - Overpass)Vod
FranceDfuse (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | SIXER - 3 AWP kills on the advanced bombsite A Long defense
M1 | KrizzeN - 3 Five Seven kills (2 HS) on the bombsite A defense
M1 | hooch - 3 USP-S HS kills on the defense (initial frags)
M2 | NickelBack - 1vs2 clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 | bodyy - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 | hAdji - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M2 OT | El1an - 1vs2 AWP clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
59-49 +10 91.6 75.0% 1.35
63-50 +13 84.1 65.3% 1.24
48-47 +1 74.2 66.7% 1.02
45-44 +1 65.2 66.7% 0.97
41-55 -14 70.8 65.3% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
56-51 +5 83.0 65.3% 1.15
60-52 +8 88.2 70.8% 1.15
42-48 -6 69.3 72.2% 0.94
43-54 -11 67.5 63.9% 0.88
42-51 -9 68.5 66.7% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-27 +2 99.3 75.0% 1.32
32-22 +10 79.3 66.7% 1.24
26-22 +4 83.3 66.7% 1.16
24-20 +4 66.7 72.2% 1.06
19-27 -8 68.9 66.7% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-28 -2 81.4 63.9% 1.03
23-25 -2 75.6 58.3% 0.99
24-24 0 67.1 66.7% 0.98
26-29 -3 77.0 69.4% 0.94
18-24 -6 61.2 61.1% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-22 +8 83.9 75.0% 1.38
31-28 +3 88.9 63.9% 1.24
22-25 -3 65.1 66.7% 0.89
21-24 -3 63.7 61.1% 0.88
22-28 -6 72.8 63.9% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
34-23 +11 99.4 72.2% 1.36
33-26 +7 90.4 72.2% 1.31
24-27 -3 75.8 72.2% 0.94
18-24 -6 71.5 77.8% 0.89
17-26 -9 53.5 63.9% 0.75
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
apEX | 
France MarcoXY
Goooo LDLC
2020-11-17 22:02
Wait what? LDLC underdog against Hooch? No disrespect, but he is not impressive at all. I know he is coach but still, why tf is LDLC underdog?
2020-11-18 12:08
7 replies
ldlc not underdog, only dog
2020-11-18 12:10
6 replies
XD
2020-11-18 21:11
#6
 | 
Brazil KingDavi
+1
2020-11-18 21:48
lmao
2020-11-19 07:09
#14
 | 
Brazil chad47
+ akree with u
2020-11-19 16:28
#20
 | 
United States dangalange
u think i am clown?
2020-11-19 18:00
1 reply
#21
ZywOo | 
Ukraine Djaa
Yes
2020-11-19 18:08
#4
RpK | 
France pol44r
underdog=win
2020-11-18 12:13
Good Luck for French brothers
2020-11-19 01:43
where is bondik?
2020-11-19 11:26
2 replies
#12
mir | 
Russia M13F
covid
2020-11-19 13:46
he os gonna get replaced by krad soon
2020-11-19 21:07
Literal clash of trash
2020-11-19 13:14
1 reply
#17
 | 
Brazil KingDavi
+1
2020-11-19 17:41
#13
 | 
Russia Chechnya95
if bodyy will play normal - free win for LDLC
2020-11-19 14:16
so ez for staraya huinya
2020-11-19 16:55
#18
 | 
France IRVINGx9
ez4 Lambert
2020-11-19 17:44
All in LDLC ML, Winstrike is throwing this match. They should probably disband they are so bad.
2020-11-19 17:56
1 reply
lulw
2020-11-19 20:03
Yo les noobs, #EZ4FOXES #EZ4LAMBYY #EZ4SEXER #EZ4BOYDYY #EZ4AFROTRAPP #EZ4REALGRATATA #NOTSOEZ4BARBECUECOACH
2020-11-19 18:18
Ez winstrike!
2020-11-19 18:29
#24
 | 
Netherlands JuzeSu19
lambert = hooch
2020-11-19 18:30
nowadays losing to ldlc must be considered as a sign to disband
2020-11-19 18:44
Yup wisntrike should disband
2020-11-19 18:45
#27
 | 
Brazil arunino
ez for LDLC
2020-11-19 18:46
ldlchoke coming
2020-11-19 18:54
lol 4v2 ecoed
2020-11-19 18:54
winstrike delete cs please
2020-11-19 18:57
Wow, ws so weak
2020-11-19 19:03
Choke? wtf
2020-11-19 19:07
1 reply
Hope so
2020-11-19 19:09
how can u be so fcking bad against washed up coach
2020-11-19 19:10
told you ldlchoke is always coming
2020-11-19 19:10
Hahahahhahahha ez winstrike LOL Always the white flag from the frenchies
2020-11-19 19:10
14-7 -->14-14 Lambert working in Mcdonalds soon xaxa
2020-11-19 19:12
lose to coach lmao
2020-11-19 19:12
Rip comeback cuz lost to pistols
2020-11-19 19:13
4v3 post plant all have the info still OT fuck
2020-11-19 19:15
rip 2:0
2020-11-19 19:22
14-7 haha i am so mad right now ... :)
2020-11-19 19:29
1 reply
#46
 | 
United States dangalange
also same :)
2020-11-19 19:32
#45
ZywOo | 
Ukraine Djaa
Nice throw ldlc
2020-11-19 19:32
It’s not over until it over. HAHA French Fries!!
2020-11-19 19:33
Ezzz Winstrike why so ezzz
2020-11-19 19:33
#49
 | 
Germany snicxx
LAMBERT AGAIN hahahahhahahahahahahahaha always last alive never wins hahaha just go in first and get info you bot
2020-11-19 19:33
xdddd
2020-11-19 19:35
14-7 17-19 Good job frenchies. Just give up to play this game anymore
2020-11-19 19:49
2-1 inc
2020-11-19 19:43
+1.5 Winstrike ez Lambert worst player
2020-11-19 19:48
oh boy, this will definitely be 2-0 for winstrike. No way hadji loses that 1v1 after running to A but he still somehow managed to do exactly that. LDLC so tilted.
2020-11-19 19:52
Why did i add this match to my parlay This is the 6th parlay im fuckin up by adding these t3 matches fuccc
2020-11-19 19:52
7-1 winstrike
2020-11-19 19:52
#58
 | 
Russia Pokiryaka
Lul
2020-11-19 19:58
Well, thats legit throw. Not for money, LDLC just dont give a fuck
2020-11-19 20:02
i still think that hadji is a good player when he was in windigo,but seems like he’s playing too long time in ldlc and become soooo freaking bad,what he can do now is rekting some unknown team in some league that doesn’t even show in hltv and feels good
2020-11-19 20:07
2 replies
no wonder vitality considered getting him, he has sick aim imo, but this ldlc team is so bad so it drags him down too.
2020-11-19 20:13
#108
 | 
France cedd
hadji is good he deserves better team for sure. also bodyy been performing well this year. even sixer too. but the other two are trash
2020-11-20 06:25
9-1 and they go full retard mode
2020-11-19 20:12
9-1 to 9-8 aaand to 16-8.
2020-11-19 20:25
Ldlc are faggots and thats it
2020-11-19 20:27
Theyre not even trying
2020-11-19 20:27
Gg rip
2020-11-19 20:28
Spoiled my parlay for 1766$ they just had to win 1 map
2020-11-19 20:29
3 replies
comeback
2020-11-19 20:33
#75
 | 
Latvia IzzoR
Betting on 1.10 odds? Gg wp lmao
2020-11-19 20:44
1 reply
GOOD FOR PARLAY
2020-11-20 14:24
#71
 | 
Poland eishoy
VP would smash bouth of them 2-0 16-0
2020-11-19 20:32
#73
 | 
Latvia CVJMZ
This bites harder than nine to 5
2020-11-19 20:40
Ahaha lulstrike! What a throw ahahaha 4v2, 3v2, 2v1 and etc
2020-11-19 20:42
come back all the way just to lose
2020-11-19 20:48
come back just to lose to shit buy and lose 4-0 on OTs, wp
2020-11-19 20:51
Lambert playing without armor in OT at 17-16 axaxaxaxaxa
2020-11-19 20:55
fcking baguettes go die. Ur scene is dead. U are next
2020-11-19 20:58
3v1 against hooch ggwp
2020-11-19 20:58
lambert, well played fucking bot
2020-11-19 20:58
#82
 | 
Germany ConAction
3v1 lost to coach so that I lose my bet :)
2020-11-19 20:58
lol ldlc 3v1 vs coach omg
2020-11-19 20:58
#84
 | 
United States dangalange
1v3d by coach hahahahaha disband LDLC
2020-11-19 20:58
XDDD lmaooo
2020-11-19 20:58
Lambert spraying at the fucking moon...
2020-11-19 20:58
if i was ldlc owner, i'd kick lambert
2020-11-19 20:58
3v1 coach wins ...shame on LDLC b0ts disband.
2020-11-19 20:59
lol someone has the clip ?
2020-11-19 21:00
1 reply
you dont want to see this
2020-11-19 21:05
#90
 | 
Europe k1otaN
Lost 3v1 against 40 yo coach On 17-18 Ldlc when u finally disband?
2020-11-19 21:01
3vs1 afterplant Botbert cann´t kill from behind gj LDLC. Kick Lambot when???
2020-11-19 21:01
ldlc must have won a shit ton on money betting x2 OT's and on winstrike 2-0 at 14-7 lead map1 rofl. French mafia is something else, these guys know how to execute proper throw =]
2020-11-19 21:01
i feel like this will lead to ldlc making changes
2020-11-19 21:02
2 replies
+jackz inc
2020-11-19 21:05
1 reply
XD who knows at this point
2020-11-19 21:09
#98
Dosia | 
Russia Rapu
clip Hooch 1v3 clutch please :)
2020-11-19 21:09
#99
 | 
Sweden Edmanis
If Lambert doesn’t get kicked after this... it’s outrageous
2020-11-19 21:09
at 17-16 Lambert didn’t buy armor in full-buy round of OT at 17-18 Lambert can’t kill last player from behind and they lose 3v1 to a coach because of that What. the. Actual. Fuck.
2020-11-19 21:13
Losing 2x and 3v1 to staraya huynya, lul
2020-11-19 21:14
#103
Dosia | 
Russia Rapu
-Lambert +Ozstrik3r
2020-11-19 21:15
Lambert how much did u bet on Winstrike???
2020-11-19 21:21
1 reply
#109
 | 
India SKS_1337
enough to get a buggati at live 9-1 to 17-19 XDD
2020-11-20 07:13
Interesting comparison here hltv.org/stats/players/compare/18752/kad..
2020-11-19 21:30
1 reply
Fat and bad i think Kadeo and Lambert worst players in tier 5-6
2020-11-19 21:32
Such pro gaming expected ftom hooch wow
2020-11-20 14:12
#112
 | 
Russia Jmishenko
LAMBERT IS SO FUCKING NOOB XDDDDDD
2020-11-20 18:42
Login or register to add your comment to the discussion.