23:30
30th of November 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group A opening match
1. Rugratz removed Dust2
2. Chaos removed Mirage
3. Rugratz picked Overpass
4. Chaos picked Train
5. Rugratz removed Inferno
6. Chaos removed Vertigo
7. Nuke was left over
Overpass
Chaos
8
(6:9; 2:7)
Rugratz
16
Train
Chaos
16
(8:7; 8:5)
Rugratz
12
Nuke
Chaos
16
(7:8; 9:5)
Rugratz
13
Rewatch
OtherDreamHack (Map 1 - Overpass)Vod
OtherDreamHack (Map 2 - Train)Vod
OtherDreamHack (Map 3 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | Sneaky - 3 M4A1-S kills (2 HS) on the bombsite A defense (3vs3 situation)
M2 | MarKE - ACE (with 1vs2 clutch)
M2 | leaf - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M3 | kobruh - 3 M4A1-S kills on the defense
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
57-47 +10 70.1 72.8% 1.08
60-58 +2 78.6 66.7% 1.08
52-63 -11 72.1 63.0% 0.95
52-60 -8 82.4 67.9% 0.94
46-55 -9 65.9 69.1% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
59-41 +18 76.1 70.4% 1.19
67-48 +19 81.5 70.4% 1.19
61-55 +6 87.1 70.4% 1.19
49-62 -13 73.2 64.2% 0.94
47-62 -15 64.5 66.7% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-17 +4 82.2 70.8% 1.15
19-19 0 71.2 54.2% 0.93
12-19 -7 75.8 54.2% 0.75
12-21 -9 51.1 62.5% 0.63
7-21 -14 53.8 50.0% 0.44
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-12 +18 107.7 83.3% 1.78
19-10 +9 80.0 79.2% 1.37
20-15 +5 96.3 75.0% 1.37
17-17 0 93.2 83.3% 1.35
11-17 -6 51.8 70.8% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-18 +4 92.2 75.0% 1.37
24-20 +4 77.1 71.4% 1.25
19-15 +4 74.0 75.0% 1.15
20-21 -1 87.4 75.0% 1.03
14-18 -4 57.5 64.3% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-14 +7 74.0 67.9% 1.21
18-19 -1 76.1 67.9% 1.03
19-21 -2 73.2 67.9% 0.97
18-21 -3 63.8 53.6% 0.82
16-24 -8 74.4 53.6% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-16 +4 86.3 79.3% 1.23
21-22 -1 82.4 65.5% 1.13
20-20 0 83.0 72.4% 1.04
17-15 +2 56.5 72.4% 0.97
19-21 -2 71.7 69.0% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-21 +2 90.1 69.0% 1.21
19-15 +4 76.9 75.9% 1.11
19-17 +2 74.9 65.5% 1.05
17-24 -7 66.4 62.1% 0.88
16-21 -5 55.6 58.6% 0.76
Player of the matchwon with 62.0% of the votes
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
 | 
United States n0bodyAGAIN
rugratz roster : cxzi kobruh RZU cJ Sneaky
2020-11-25 18:29
#2
 | 
United States notawaffle
THE EX-RUGRATZ MEMBER HAS MADE HIS RETURN ez for David 'cynic' Polster
2020-11-26 02:17
time to see sneaky bang some man ass
2020-11-26 02:22
Easy for Marke pride of italiano CS
2020-11-26 02:27
chaos vs rugrats 2 - 0 map pick rugrats ban inferno chaos ban vertigo rugrats pick nuke ( chaos win ) chaos pick overpass ( chaos win ) rugrats ban train chaos ban dust 2 mirage decider
2020-11-29 00:31
1 reply
This did not age well
2020-12-01 00:18
Ez 4 Tommy Pickles
2020-11-30 05:22
#7
 | 
Japan tatsumi
ez for Rugratz and GOAT kobruh
2020-11-30 06:32
#8
 | 
Russia Chechnya95
ezzzz 4 xeppaa and Co. I like his hair
2020-11-30 18:29
#9
 | 
Russia Dude_Love
No way matchfixers cxzi and kobruh win this
2020-11-30 22:42
2 replies
thats the thing lol, what happened yesterday stays in yesterday watch them play 20x of what they played against infinity
2020-11-30 23:30
see that?
2020-12-01 00:17
#10
 | 
United States TopBaiter
Marke looks very chad
2020-11-30 22:51
no infinite no win
2020-11-30 22:53
Chaos -1.5 at 1.48 is actually insane, thanks for the free money.
2020-11-30 23:05
2 replies
I feel like this is somehow a trap lol
2020-11-30 23:26
1 reply
hahahahaha
2020-12-01 00:17
#13
 | 
United States B0b3rT
feeling like im tommy from the rugratz
2020-11-30 23:08
DH is cancer. Dont start the game 5 mins before schedule.
2020-11-30 23:30
Ez or NA
2020-11-30 23:46
Chaps -4.5 2 map
2020-11-30 23:49
7 replies
yep ive got triumph and chaos -5.5 for both map 2. thoughts?
2020-11-30 23:53
4 replies
this always happens when the fav team loses 1 map, wins with a handicap on the 2 map. i guess possible -6.5 aswell. Triumph i dont know i skip 1.05 odds
2020-11-30 23:54
I did the same dude!
2020-12-01 00:06
2 replies
lets get this bread homie
2020-12-01 00:11
triumph picked inferno, looking decent!
2020-12-01 00:22
yep fuck this shit fucken wtf are they doing
2020-12-01 00:52
1 reply
easy -4.5
2020-12-01 00:58
NA scene hahahaah IEM champions hahahahaha
2020-11-30 23:54
beat trumph lose rugratz overpas ok
2020-11-30 23:56
#23
 | 
African Union axemin
Nice bot jonji
2020-11-30 23:56
jonjidog playing for a matchfix
2020-11-30 23:57
16-11 for Chaos
2020-12-01 00:00
1 reply
nvm they got ecoed gg
2020-12-01 00:01
kobruh and czxi have just casually been playing intracontinental cs these past couple days
2020-12-01 00:02
NA BITCHES WHY ALWAYS THROWING THIS GAME???
2020-12-01 00:06
haha what an easy throw by chaos, easy odds after 1st map
2020-12-01 00:06
classic na cs. Beat EG, lose to rugratz
2020-12-01 00:06
#32
 | 
Europe k1otaN
Cj Last match was played 09.03 His avg rating 0.9 But now he carry with 2 kd and 18 kills per half Ok Rip -1.5 Thx chaos
2020-12-01 00:08
Chaos lost 1 map for food KEKW Rected by CJ lmao
2020-12-01 00:10
Lol 1,3 for chaos. Remember NA will always throw cuz they spent 2,1m + 1,6m from hole budget
2020-12-01 00:09
de_train 16-8 max for chaos
2020-12-01 00:09
still 2-1 chaos chill
2020-12-01 00:10
1 reply
#49
 | 
Indonesia lukerey
No one really cares about chaos winning the series tbh. No one with healthy brain bet on that low odds on NA cs. Easy rugratz +1.5
2020-12-01 00:21
CJ WITH THE 4K GALIL HOLD LMAOOOOO
2020-12-01 00:10
Chaos are trying to get that new org
2020-12-01 00:11
esic hello?
2020-12-01 00:11
Omegalul Typicall NA map for underdog
2020-12-01 00:12
Thanks for the EZ 2,5 odds on Rugratz +1
2020-12-01 00:17
#45
 | 
Brazil Dyones100
From GTA San Andreas to this xD
2020-12-01 00:20
#47
 | 
Georgia Xeeh
cJ clapped the shit out of them
2020-12-01 00:19
2 replies
CJ from FPL?
2020-12-01 00:40
1 reply
#58
 | 
Canada firtlast
CJ from GTA: SA
2020-12-01 00:47
#48
 | 
Finland 0lter
Lost vs 5 randos lmao
2020-12-01 00:19
#51
 | 
Europe t.o.p
2-1
2020-12-01 00:24
#52
 | 
United States B_A_
Match fixing doesn’t not exist
2020-12-01 00:30
6x ddos EZ THROW GAME ! YOU GUYS CAN SKIP FUCKING NA MATCHES !
2020-12-01 00:37
5-2 and 3.5 on rugratz
2020-12-01 00:37
Tier 3 team gonna beat Chaos, LULW NA is purely trash
2020-12-01 00:40
#57
 | 
Malaysia yyz999
Ez rugratz +4.5 map 2 ty tier28 Na team chaos
2020-12-01 00:42
eg lost to this
2020-12-01 00:50
2-1 as i said
2020-12-01 00:53
0-t rounds now. they are a terrible train team
2020-12-01 00:57
told u its max 16-8
2020-12-01 00:58
2 replies
Mafia called. They are throwing hdcs first.
2020-12-01 01:19
1 reply
already rip money xd gg
2020-12-01 01:19
I love chaos but they need to focus on their own game and not been playing valorant almost the whole day
2020-12-01 00:58
Running and waiting to kill kobruh after time and casters are clueless, " why they did that , we don't understand..."
2020-12-01 01:02
Really
2020-12-01 01:13
chaos dont ruin my -4.5 bots
2020-12-01 01:14
2 replies
GG RIP MONEY
2020-12-01 01:17
f
2020-12-01 01:22
#70
 | 
Russia GGIZAKO
322 game 100% nice pause I srazy sliv yasno 0-2
2020-12-01 01:19
#73
 | 
Russia GGIZAKO
14-7pause =14-12 322game ban ban ban
2020-12-01 01:21
2 replies
#76
 | 
Malaysia yyz999
As i said, +4.5 0 zero risk
2020-12-01 01:23
1 reply
indeed, 322 means everything in na
2020-12-01 01:32
#75
 | 
Czech Republic 1w2d
feels like chaos will lose nuke
2020-12-01 01:23
2 replies
feels like chaos already won 16-9 nuke
2020-12-01 01:28
lol nuke and lose ?
2020-12-01 01:45
#79
 | 
United States B_A_
2020-12-01 01:36
free 1.3 odds ever ty prnt.sc/vt7wmm
2020-12-01 01:36
4 replies
I have 1.08, hopefully Rugratz can win a few rounds and the odds should go a little bit higher
2020-12-01 01:44
2 replies
god xeppa on nuke last time 30+ frags god xeppa now continue rekt
2020-12-01 01:44
1 reply
cry is free.
2020-12-01 02:05
1.3 odds ahahahahha look at my bets trash prnt.sc/vt8bx1
2020-12-01 02:14
NO JONJI!!! LOL
2020-12-01 01:48
6-0 7-7 chaos sobayed
2020-12-01 01:58
3 replies
na nuke t sided
2020-12-01 01:58
2 replies
doesnt mean you go from 6-0 to 7-8
2020-12-01 01:59
1 reply
no economy all game they had 2500-3500 at 6-0
2020-12-01 01:59
6-0 7-6 ???? Chaos ?????
2020-12-01 01:56
lets go rugratz
2020-12-01 01:57
6-0 1.02 odds to 7-8 1.8 odds Ahahahha Fucking trashers
2020-12-01 01:59
#92
 | 
Russia GGIZAKO
6-0 pause 7-8 report match
2020-12-01 02:00
chaos free 2.08 odds at 7-8
2020-12-01 02:01
2 replies
went $100, hope they wont dissapoint
2020-12-01 02:06
nice predict hahaha
2020-12-01 02:13
6-0 ON NUKE CT SIDE 7-8 ON NUKE CT SIDE NA CS
2020-12-01 02:01
#95
 | 
Russia GGIZAKO
6-0=7-8=7-10=16-14
2020-12-01 02:03
2 replies
#101
 | 
Russia GGIZAKO
Nice pause ahaha
2020-12-01 02:06
1 reply
6-0=7-8=910=13-16 hahaha
2020-12-01 02:09
#96
 | 
Hungary Wh1te09
Lose chaos?
2020-12-01 02:03
OK BYE BYE MY MONEY thanks for easiest win :D
2020-12-01 02:04
4 replies
You win or lose ?
2020-12-01 02:06
3 replies
both
2020-12-01 02:06
2 replies
xD
2020-12-01 02:07
1 reply
joking i bet over 26.5 and chaos lose both.
2020-12-01 02:07
just when i started to think that chaos could be a legit tier 2 team in top 15, they lose to tier 5 NA rejects..... oh well, why would they care, getting paid 10k a month and just chilling
2020-12-01 02:06
1 reply
junior is getting sold chaos is gonna drop the team next month
2020-12-01 02:10
FUCK MY LIFE I BET OVER 26.5 AND CHAOS LOSE BOTH BETS HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA RIP MY MONEY. GGGGGGGGGGGGGGG
2020-12-01 02:07
1 reply
chaos so bad
2020-12-01 02:11
6-0 1.02 odds pause = 7-9 Wtf?
2020-12-01 02:07
Chaos 4 the win !
2020-12-01 02:08
#109
 | 
Netherlands JuzeSu19
Thanks for x2.3 at 7-9 lol
2020-12-01 02:09
1 reply
rugratz win i think
2020-12-01 02:10
#112
 | 
Malaysia yyz999
Another ez3.5 damn chaos make me rich in 3 maps $500 roller to 3.5k
2020-12-01 02:10
#115
 | 
Russia GGIZAKO
Chaos 9-9 money 0 icon no no 9-10 nice
2020-12-01 02:11
6-0 7-9 9-12 (Chaos lost to USPs btw) 11-16
2020-12-01 02:13
#119
 | 
Russia GGIZAKO
9-12 kurwa 322 game Kllowens fuckeng you’re mom kurwa team 322 game report match
2020-12-01 02:14
#120
 | 
Romania aydr094
if rugrats win im betting north tomorrow... this was my feeling today that they would win and didnt bet... so yh lets see
2020-12-01 02:14
16-14 chaos hahahaha joke
2020-12-01 02:15
322 trash Lost from 6-0 to Rugratz 1.02 odds
2020-12-01 02:15
CHAOS DONT PLAY CS GO TEAM BITCH 6-0 FUCKING BASTARD
2020-12-01 02:16
how poor a game of chaoes its total disaster for chaoes choooookeeee 3222
2020-12-01 02:16
12-12 hummmm
2020-12-01 02:17
1 reply
This hurts my head after watching a good EU match
2020-12-01 02:18
#126
 | 
Russia GGIZAKO
7-9=9-9=9-12=12-12=12-14=14-14=16-14
2020-12-01 02:17
2 replies
#129
 | 
Russia GGIZAKO
Nice my predict 322 match 12-13
2020-12-01 02:20
1 reply
he say 12-13. he has win but it's not 12-14 after, it's 13-13 hahahahaha
2020-12-01 02:22
kkkkkkkkkk they beat liquid EG 100t on nuke and now can't beat rugratz kkkkkkkkkkkkk 13-10 rugratz already fml
2020-12-01 02:18
2 replies
it's 15-13 chaos ! don't stress man ;-)
2020-12-01 02:24
1 reply
letsgoooo ch33333333
2020-12-01 02:25
EG and Liquid threw against chaos and triumph...this is the real chaos and triumph.
2020-12-01 02:21
#126 13-13 bad for you hahaha
2020-12-01 02:21
14-13 chaos now
2020-12-01 02:22
5v3 chaos?
2020-12-01 02:23
why hope for this losers? 5v3 and lose like that 0v3 allow them 5 kills in a row and huge economy swing 15-12 rugratz now fake comeback to 14-15 and rug 16-14 dub
2020-12-01 02:24
#137
 | 
Hungary Drae
lol betting sites overreacting to t side 8 rounds, 2x odds against nonamers? 1.6 at most, ez $
2020-12-01 02:25
4 replies
On site where I bet there was 4.8 odds. Sadly I did put the money already on 1.3x cuz thought that this would be like 16-8 max for Chaos.
2020-12-01 02:29
3 replies
#146
 | 
Hungary Drae
thats unfortunate, what site? still, a win is a win, grats on that
2020-12-01 02:31
2 replies
Finnish site, Veikkaus. As the goverment is going to close access to other sites than it at the beginning of 2021. Thankfully they have sometimes kinda retarded odds, for example on ENCE-CoL over 2.5 maps there was 2.65 odds for that, as saw ads for around 2.1 odds for that.
2020-12-01 02:34
1 reply
#158
 | 
Hungary Drae
Gov doing a similar thing here with very few allowed international sites but they have esport odds like fucking 1.75 v 1.86 on the Hungarian one. If they close down the others, I'll stop betting, it's ridiculous. I keep checking the site though, they have some very weird odds too from time to time that can be abused.
2020-12-01 11:40
chaos finally get to 15 after throwing like 6 rounds they should have won
2020-12-01 02:24
15- 13 chaos GOD IS REAL
2020-12-01 02:24
#140
 | 
Russia GGIZAKO
16 13 lol win chaos ahaha
2020-12-01 02:24
hehehe nice chaos !!! i'am so rich :-)
2020-12-01 02:25
#144
 | 
Europe t.o.p
Close
2020-12-01 02:30
#145
 | 
Sweden Joohanen
What a choke
2020-12-01 02:31
This script is getting boring.. can we please change it?
2020-12-01 02:31
1 reply
boring script? why some losing their $$$?
2020-12-01 02:33
first map over 26.5 second and third under 26.5 what a good night to lose some money
2020-12-01 02:32
#149
 | 
Poland rabusjr
I only took 1.5 on chaos, i should go later to bet them :/
2020-12-01 02:32
4 replies
#143 I feel you
2020-12-01 02:35
1 reply
#154
 | 
Poland rabusjr
yee :/ win its a win btw ;)
2020-12-01 02:36
#155
 | 
Belgium zyykro
I got 2.35 for +1.5 Rugratz and the same with rebirth
2020-12-01 02:44
1 reply
#156
 | 
Poland rabusjr
Nice man, i made one bet with -1.5 chaos and -1.5 triumph XDD
2020-12-01 02:45
NT Rugratz, definitely closer then I thought it was going to be. Made me clench my butthole.
2020-12-01 02:32
who vote for CJ for mvp??
2020-12-01 03:04
Login or register to add your comment to the discussion.