11:50
3rd of December 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final
1. Espada removed Vertigo
2. Copenhagen Flames removed Dust2
3. Espada picked Mirage
4. Copenhagen Flames picked Nuke
5. Espada removed Train
6. Copenhagen Flames removed Inferno
7. Overpass was left over
Mirage
Copenhagen Flames
11
(8:7; 3:9)
Espada
16
Nuke
Copenhagen Flames
16
(12:3; 4:10)
Espada
13
Overpass
Copenhagen Flames
12
(9:6; 3:10)
Espada
16
Rewatch
OtherUCC (Map 1 - Mirage)Vod
OtherUCC (Map 2 - Nuke)Vod
OtherUCC (Map 3 - Overpass)Vod
Highlights
M1 | Daffu - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M1 | Patsi - 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
M1 | FinigaN - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | S0tF1k (CT) - 4 quick Famas kills on the flank (initial frags)
M3 | nicoodoz - 3 AWP kills on the bombsite A defense
M3 | Dima - 3 AK kills on the bombsite B defense (finishing frags - vs upgraded pistols)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
59-57 +2 73.7 75.0% 1.06
52-57 -5 64.5 72.6% 1.01
55-56 -1 69.5 67.9% 1.00
50-57 -7 74.4 64.3% 0.93
48-66 -18 62.5 66.7% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
69-52 +17 83.9 72.6% 1.25
62-49 +13 79.8 76.2% 1.22
60-56 +4 76.8 73.8% 1.14
54-52 +2 66.7 73.8% 1.04
45-55 -10 64.6 67.9% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-20 +3 77.2 74.1% 1.17
17-18 -1 64.3 70.4% 1.09
15-20 -5 66.5 70.4% 0.89
16-23 -7 74.7 70.4% 0.86
13-18 -5 70.2 63.0% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-17 +8 83.6 77.8% 1.33
18-16 +2 87.9 85.2% 1.26
22-18 +4 74.6 77.8% 1.20
16-16 0 67.4 77.8% 1.11
18-17 +1 71.5 74.1% 1.09
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-16 +3 69.2 79.3% 1.21
24-17 +7 82.8 82.8% 1.20
16-19 -3 74.6 69.0% 1.05
18-18 0 54.6 69.0% 0.96
18-22 -4 61.1 62.1% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-18 +4 85.4 65.5% 1.18
18-22 -4 79.3 75.9% 1.02
18-17 +1 72.4 58.6% 0.98
16-19 -3 59.7 72.4% 0.92
18-19 -1 56.6 65.5% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-18 +4 87.7 64.3% 1.17
21-20 +1 78.3 60.7% 0.92
18-22 -4 73.2 71.4% 0.90
14-21 -7 52.0 67.9% 0.86
10-21 -11 47.5 64.3% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-17 +12 104.8 82.1% 1.62
24-15 +9 85.9 85.7% 1.38
20-16 +4 69.4 75.0% 1.11
17-17 0 67.6 67.9% 1.09
9-20 -11 50.5 53.6% 0.64
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
FalleN | 
Poland rotu_
Wtf are these odds?? Free $ on CF 1.5+
2020-12-01 23:10
5 replies
LOL stupido gamer.. its espada bro.. its 2-0
2020-12-02 20:13
3 replies
Yeahhh g0dbett0rs espada 2/1 !
2020-12-03 10:50
Youre in for a surprise. CHF 2-1.
2020-12-03 11:41
2:0 right?
2020-12-03 14:05
+++ good odds.
2020-12-03 12:10
Espada 0:2 100%
2020-12-02 04:11
1 reply
Hmm
2020-12-03 15:11
#4
 | 
Brazil magicsgo
CF +1.5 free win tks me later
2020-12-03 04:56
Dima 50 s0mple 9
2020-12-03 08:53
CF +1.5 @ 1.94 seems to good to be true lol.
2020-12-03 09:12
#7
 | 
Australia VironP
If you can't beat em, join em. Win this CPH
2020-12-03 09:31
lets go dexter
2020-12-03 09:34
espada could easly 2:0 if they d care
2020-12-03 11:13
#11
 | 
Russia Chechnya95
EZpada, dima 32 aces
2020-12-03 11:17
CHF have a good shot at winning this. Permaban dust 2, and mappool looks very good for CPH. 2-1 flames is extremely good value, and +1,5 i ez money.
2020-12-03 11:44
pls cph pls
2020-12-03 11:48
Maptrade inc. Cyberfix league
2020-12-03 12:19
8-2 8-7 as soon as I bet
2020-12-03 12:26
4 replies
Same lol and I went on lyngby last map they had 15-9 lead and they lost the game this game really sucks, how many comebacks are happening this aint possible :D
2020-12-03 12:27
relax I did on mythic xd at 5-4 and they went to 5-15 so xd
2020-12-03 12:29
1 reply
meh I've already accepted the fact I cant win on 1.40x, but whenever I bet on high odds they never tend to comeback like these guys do, kinda weird but whatever.
2020-12-03 12:31
#27
 | 
Russia banyuk
I mean Why would you ever bet on underdog live Doesn't make any sense
2020-12-03 12:34
#22
 | 
Macau bliNdfOld
CYBERBET
2020-12-03 12:29
#26
 | 
Australia VironP
Map1 so far has just been mad comeback after mad comeback
2020-12-03 12:31
I call 16-14 espada
2020-12-03 12:36
#31
 | 
Macau bliNdfOld
I TOOK 1.7 AT 2-8 > 7-8
2020-12-03 12:45
11:9 to 11:16
2020-12-03 12:48
1 reply
#33
 | 
Australia VironP
Yea, it was a pretty good comeback! Would love to see CPH win Map2 so it goes to a 3rd map! So entertaining the Semi-Finals are!
2020-12-03 12:50
#34
 | 
Asia editz107
11-9 and forgot how to play 😂
2020-12-03 12:50
#35
 | 
Asia editz107
Fking noobs 8-2 to this
2020-12-03 12:53
imagine life without matchfix
2020-12-03 12:57
copenhagen forgot that they were supposed to lose this round according to the script now we have to wait until they send them a new match script
2020-12-03 13:25
2 replies
#44
 | 
Finland Jolkkoswag
cry more
2020-12-03 14:17
1 reply
ok
2020-12-03 14:46
Yeah. Espada forgot how to play
2020-12-03 13:36
Losing to clowns from cph lmao
2020-12-03 14:02
camon finish them please cphg
2020-12-03 14:08
16-13
2020-12-03 14:10
Most obvious throw for over i've ever seen 15-10 - 4 players 6+k and they don't buy so they can throw more legit
2020-12-03 14:13
#45
 | 
Finland Jolkkoswag
espada takes map 3
2020-12-03 14:19
ez for CF LETS GO
2020-12-03 14:44
when degster die it's 10% chance to win round
2020-12-03 14:46
1 reply
#51
 | 
Finland Jolkkoswag
lol
2020-12-03 14:46
Cis clowns lost again :(
2020-12-03 14:49
#53
 | 
Austria Aimy
Odfs for map3 went from 1.4/1.5 to 1.7
2020-12-03 14:51
1 reply
cuz they choice bad server for espada w/ ping 40-50 cph has 10-20
2020-12-03 15:14
What did i tell you? #13
2020-12-03 14:52
#56
 | 
Poland Oleczeq
espada gods are you really gonna lose to cph bots??
2020-12-03 14:55
So ezzzzzzz
2020-12-03 14:56
Espadas t side looks like a bunch of silvers
2020-12-03 14:57
lmao 4-16 from tricked 16-4 for espada lmao this tier3cs so funny :D
2020-12-03 15:01
0/1/11? What happened?
2020-12-03 15:10
comeback fro mespada confirmt
2020-12-03 15:15
6 replies
no 2vs5 pistol then 16 8 for cph
2020-12-03 15:17
4 replies
still ez comeback
2020-12-03 15:20
3 replies
nah
2020-12-03 15:23
2 replies
11-11 ez
2020-12-03 15:24
1 reply
i bet on espada so they will lose
2020-12-03 15:27
that pistol round
2020-12-03 15:17
choking a 8-1 lead .. ok
2020-12-03 15:17
lost 5v2 on CT ahahahaha
2020-12-03 15:18
ez cph after first map :)
2020-12-03 15:26
2 replies
i dont think so haha espada won since fist round
2020-12-03 15:32
+1 Ez loss for me too
2020-12-03 15:33
double eco on T-side OMEGALUL
2020-12-03 15:34
i dont fucking get it, 200$ lost :) ty danish and russian fixers, hope youll suck my dick sometime
2020-12-03 15:38
Degster pog
2020-12-03 15:40
#78
 | 
Europe k1otaN
Ez for degster Cph Go play in matchfixed tournaments again
2020-12-03 15:41
Too bad Flamez, but at least it got close
2020-12-03 15:41
when will these fucking matchfixers get banned?
2020-12-03 15:43
3.8 on espada ty xd
2020-12-03 15:47
#82
 | 
Europe k1otaN
u rly think this trash can win god degster hltv.org/stats/matches/mapstatsid/112359.. omegalul
2020-12-03 15:50
Gogogo espada got 3.54
2020-12-03 15:59
Login or register to add your comment to the discussion.