09:00
7th of December 2020
 
Match over
Maps
Best of 3 * Swiss round 1
1. ALTERNATE aTTaX removed Nuke
2. x6tence removed Mirage
3. ALTERNATE aTTaX picked Dust2
4. x6tence picked Vertigo
5. ALTERNATE aTTaX removed Overpass
6. x6tence removed Train
7. Inferno was left over
Dust2
Dust2
ALTERNATE aTTaX
16
(11:4; 5:1)
x6tence
5
Vertigo
Vertigo
ALTERNATE aTTaX
14
(10:5; 4:11)
x6tence
16
Inferno
Inferno
ALTERNATE aTTaX
16
(7:8; 8:7) (1:4)
x6tence
19
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Dust 2)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Vertigo)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Inferno)Vod
Highlights
M1 | Queenix's 4 kills (3 quick Galil, AWP) on the bombsite B offensive prove insufficient to keep x6tence in the running for Dust 2
M2 | kressy - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M2 | slaxz- - 1vs2 AWP clutch (CT - pre-plant situation)
M2 | Queenix - 1vs3 MP9 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | Nodios - ACE
M3 | slaxz- - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation)
M3 | slaxz- - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M3 | slaxz- - 1vs2 AWP clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill) in the following round
M3 OT | Nodios - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
74-54 +20 84.4 74.4% 1.33
59-50 +9 70.6 77.9% 1.16
67-60 +7 84.5 73.3% 1.13
60-56 +4 79.1 70.9% 1.11
42-62 -20 62.9 70.9% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
79-59 +20 89.1 72.1% 1.28
57-58 -1 65.8 65.1% 1.01
51-57 -6 68.7 72.1% 0.98
49-59 -10 69.9 68.6% 0.91
46-69 -23 64.3 62.8% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-10 +14 104.7 85.7% 1.90
20-7 +13 89.4 85.7% 1.62
15-12 +3 79.0 85.7% 1.26
12-11 +1 68.8 85.7% 1.21
11-14 -3 68.3 76.2% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
14-17 -3 74.9 57.1% 0.87
11-14 -3 59.0 66.7% 0.74
9-16 -7 63.4 61.9% 0.72
9-16 -7 46.3 57.1% 0.67
11-19 -8 58.3 47.6% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-22 +9 107.1 73.3% 1.40
22-20 +2 74.5 73.3% 1.13
18-20 -2 65.3 73.3% 1.01
18-20 -2 63.8 63.3% 0.87
13-25 -12 61.9 70.0% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
34-21 +13 107.7 73.3% 1.54
23-19 +4 71.4 70.0% 1.15
20-22 -2 69.0 76.7% 1.09
19-21 -2 78.2 70.0% 1.05
11-19 -8 54.3 73.3% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-22 +9 98.7 74.3% 1.38
28-24 +4 80.6 68.6% 1.18
21-23 -2 63.9 77.1% 1.02
21-26 -5 68.5 65.7% 0.84
17-26 -9 60.3 62.9% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-21 +10 81.6 80.0% 1.36
29-24 +5 87.1 68.6% 1.18
25-23 +2 72.7 65.7% 1.09
21-22 -1 66.3 77.1% 1.07
15-28 -13 63.9 60.0% 0.71
Top player in match
Fritz 'slaxz-' Dietrich
0.86
KPR
0.63
DPR
74.4%
KAST
1.54
Impact
84.4
ADR
1.33
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
x6tence win
1.66
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez X6
2020-12-06 00:59
#2
 | 
Hungary szia
ATXATX!
2020-12-06 06:06
#3
 | 
India SKS_1337
free odds for danish cs
2020-12-06 23:25
#4
 | 
Asia aidendexter
Over 2.5 maps
2020-12-06 23:32
lests go x6tence
2020-12-07 00:51
itz ez 2-1 for attax lmfao attax at least beat sprout 2-0 and had decent game vs big while x6 cunts lost to kova lmfao
2020-12-07 02:19
2 replies
god ScrunK 1.50 rating against Sprout
2020-12-07 08:43
yeah haha i won 9999$ with x6 haha im the csgo expertist
2020-12-07 12:42
attax at least one map for sure
2020-12-07 02:59
#9
 | 
Russia Emple
9to5 = lootbet haaha
2020-12-07 05:49
Attax no doubt
2020-12-07 07:53
#12
 | 
Czech Republic Esiik
Attax > Take atleast 1 map against way better teams, defeat sprout etc.. x6tence > ????????????? Bookies: Here is your 2 odds on Attax :DDDDDDDDDDDDD
2020-12-07 08:02
1 reply
#14
 | 
Ukraine slivdNhq
Always shit happens when playing teams from 1 county. Cis vs cis, Denmark vs Denmark, Poland vs Poland, Germans vs Germans. Check any match, it was at least close, or even underdog winning map or whole game. It’s really hard to understand for me why that happens
2020-12-07 08:36
x6tence 2-0 North, hmm
2020-12-07 08:35
1 reply
#15
 | 
Ukraine slivdNhq
1-2 kova xdd 2-0 sprout aa
2020-12-07 08:36
#16
ropz | 
Poland vrdny
slaxz kressy dont care as they are going to sprout, take odds on x6tence
2020-12-07 08:38
shitfiesta inc
2020-12-07 08:50
#19
ropz | 
Poland vrdny
maps ez for x6tence
2020-12-07 08:57
3 replies
#20
 | 
Ukraine slivdNhq
Tbh may be 2-0 for aa with this maps
2020-12-07 09:00
2 replies
#21
ropz | 
Poland vrdny
one is sure, shitfiest is coming
2020-12-07 09:01
1 reply
#25
 | 
Ukraine slivdNhq
Oh yea, casino starts
2020-12-07 09:09
#22
 | 
United Kingdom Bezha
2-1 for Alternate
2020-12-07 09:04
alternate attax cares about this game? or throw?
2020-12-07 09:07
Ez 4 zEVES
2020-12-07 09:08
Map pick lose
2020-12-07 09:10
AHAHAHAHAHA AGAIN MA FAVORITE M4TCHF1X1NG TOURNAMENT EZ FOR X6 ON DD2 EZ ODDS AND EZ MONEY
2020-12-07 09:25
2 replies
didn't guess
2020-12-07 09:31
ez money he said AXAXAXAX
2020-12-07 10:01
lose to eco awit. buti trust them on T side
2020-12-07 09:28
mertz is so bad
2020-12-07 09:31
#33
ropz | 
Poland vrdny
HOW IS MERTZ positioning himself like wtf
2020-12-07 09:39
x6tence too overrated
2020-12-07 09:40
now i know why north even take bot Kristou but mertz LMAOOOOOO
2020-12-07 09:41
1 reply
#39
 | 
Germany Pellinskii
I like Mertz but he's too inconsistent for t1 level for sure
2020-12-07 09:44
#37
ropz | 
Poland vrdny
ofc slaxz lifegame when i bet x6tence
2020-12-07 09:43
7 replies
Lol
2020-12-07 09:52
#46
 | 
Czech Republic Esiik
Tell me one reason why would you bet on x6tence? Beated by kova, achieved nothing. Attax got 1 map from way stronger opponent, beat sprout and even had good game against BIG.. if you dont dare to even look at this pointles HLTV info that they give you for free you deserve to loose money
2020-12-07 09:54
5 replies
#47
ropz | 
Poland vrdny
germans vs germans means nothing
2020-12-07 09:55
With that all knowledge I bet you win every single bet you place
2020-12-07 10:03
2 replies
#61
 | 
Czech Republic Esiik
Well actually almost, i have lost 1 from 12 last bets lol.. i am about 5k in profit just in 4 days
2020-12-07 10:09
1 reply
proof or fake
2020-12-07 10:10
#161
ropz | 
Poland vrdny
what u will say now?
2020-12-07 11:46
#38
 | 
Europe San4izeees
3-3 4-11
2020-12-07 09:43
#40
 | 
Russia Emple
haha trash play style
2020-12-07 09:47
#43
ropz | 
Poland vrdny
3-3 and forgot how to play
2020-12-07 09:52
Why I believe in this team already lost 250 dollars betting on them
2020-12-07 09:54
1 reply
#65
 | 
Spain R1PP3RZ
x6?
2020-12-07 10:16
x6tence 2-1
2020-12-07 09:55
8 replies
AHJAHHAHA XDDDDDDDDDD HAHAH XD XD XD XD XD XD XD X D
2020-12-07 09:57
+1
2020-12-07 09:59
Free 2.9 odds on bo3 Free 1.8 odds on vertigo Free 1000€
2020-12-07 10:06
aa 2-0
2020-12-07 10:23
4 replies
3 replies
unlucko
2020-12-07 10:27
2 replies
sometimes shit happen i also lost on BIG(imagine betting on big nowadays)
2020-12-07 10:27
1 reply
16-13 aa btw
2020-12-07 11:04
ofc it's 2-1 for x6. It's 9toScam, now x6 play like tier1 insane team and attx play like tier10 team and on 3map x6 make comeback from 12:3 only in 9toScam.
2020-12-07 09:59
x6 16-0 on vertigo 9t5 classic
2020-12-07 10:01
#55
ropz | 
Poland vrdny
its 9to5 and you think attax 2;0 kkkk
2020-12-07 10:02
#57
 | 
Finland KCREEP997
Vertigo over 26.5 imo
2020-12-07 10:04
2:0 for sure like 16-4
2020-12-07 10:06
#60
 | 
African Union wmzgod
2-1 x6
2020-12-07 10:07
#62
 | 
Ukraine slivdNhq
Guys still believe in x6 victory? Hahaha
2020-12-07 10:09
3 replies
how about now ?
2020-12-07 11:16
2 replies
#212
 | 
Ukraine slivdNhq
All is good. And you?
2020-12-07 12:20
1 reply
u sure?
2020-12-07 12:46
inferno 16-9 x6tence
2020-12-07 10:12
1-1 to 2-1 x6
2020-12-07 10:16
#67
ropz | 
Poland vrdny
lots 2vs1 to kressy ofc
2020-12-07 10:19
#68
 | 
Spain R1PP3RZ
9-5 tournament is like... Whatever you think wont happen, it will
2020-12-07 10:20
#72
ropz | 
Poland vrdny
lost 2vs1 to kressy lost game 3-0 could be 4-0 its 3-5
2020-12-07 10:25
watch round 10, the most obvious matchfix / silver matchmaking
2020-12-07 10:29
#77
 | 
Finland Teukkasd
again 1vs2 LUL
2020-12-07 10:29
#79
 | 
Europe k1otaN
AA are tier 3 But X6tence are dogshit Queenix worst than bot HUNDEN
2020-12-07 10:30
X6 strat go A no matter what on buy rounds on eco stay afk in B LMAO
2020-12-07 10:32
all i wanted is 1 map from x6, rip
2020-12-07 10:37
if game end 16-9 for AT on map 2 its fixed. just what u need to know
2020-12-07 10:38
#84
 | 
Finland Teukkasd
yeah guys i think its over..
2020-12-07 10:39
#85
 | 
Europe t.o.p
3v1
2020-12-07 10:45
Nice 1v3 queenix
2020-12-07 10:45
Round over - Winner: CT (10 - 7) - Bomb defused Queenix defused the bomb Queenix killed kressy with mp9 Queenix + mertz (assist) killed stfN with mp9 Queenix killed mirbit with mp9 (headshot)
2020-12-07 10:45
STFU LUCKY DENMARK SHIT
2020-12-07 10:45
AHAHAHAHAHA EZ 3.2 ODDS ON X6 SO EZ FOR ME AGAIN
2020-12-07 10:49
such a easy comeback
2020-12-07 10:49
3v1 to lose the match?
2020-12-07 10:50
#95
 | 
Ukraine slivdNhq
Typical 9to5 comeback xd
2020-12-07 10:52
ANOTHER 3V4 EZ FOR ME AND MA M4TCHF1X1NG BOIIIS FROM AA EZ MONEY
2020-12-07 10:53
x6tence got this 16-14 easy
2020-12-07 10:53
1 reply
mafia
2020-12-07 11:04
again lost eco haha
2020-12-07 10:55
#99
ropz | 
Poland vrdny
nice again lost force if u lose vertgio because of it fuk off
2020-12-07 10:56
#102
 | 
Poland Kubixs
Economy in csgo is bullshit. They won 6 in a row, lost one and dont have money to play full wtf
2020-12-07 10:57
#103
ropz | 
Poland vrdny
11-10 ----- 11-12 because lost to force idiots
2020-12-07 10:58
#104
ropz | 
Poland vrdny
NICE MATCHFIX FUKING BOTS 11-10 --- 11-14
2020-12-07 10:59
#107
 | 
African Union wmzgod
X6 braindead tier 3 shit Lose to eco lose a game
2020-12-07 11:03
Won 2-0 North and lost to AA 0-2 LUL
2020-12-07 11:04
AHAHAHAHAHA SO EZ FOR MA M4TCHF1X1NG BOIIIS
2020-12-07 11:07
#112
 | 
Ukraine slivdNhq
Classic choke from 14-11 to OT on 9to5 15-14 to x6 After 15-15 and aa win ot
2020-12-07 11:08
1 reply
#125
 | 
African Union wmzgod
Rip AA bettor
2020-12-07 11:12
Wtf disabled kids who bet their family money lol:))
2020-12-07 11:09
#116
ropz | 
Poland vrdny
NODIOS i love you 1vs2 <3
2020-12-07 11:10
1 reply
#119
 | 
Russia brezyyy
1v5 basically
2020-12-07 11:10
expected fixed tourney
2020-12-07 11:10
#118
 | 
African Union wmzgod
Holy shit nodious what a god
2020-12-07 11:10
AHAHAHAHAHA SO EZ FOR ME AGAIN EZ RIGGED TOURNAMENT
2020-12-07 11:10
go die jermans I will call police you scamed me! Go win inferno or Im call police you bitch!
2020-12-07 11:10
#123
 | 
African Union wmzgod
AA bettors LMFAO
2020-12-07 11:11
x6 throw, but aa throw harder
2020-12-07 11:12
#128
 | 
Europe t.o.p
What the fuck? This guy gets tagged through the smoke and he decides to just stand still instead of moving behind cover
2020-12-07 11:13
#129
 | 
Germany jnsCsgo
Lol I bet 20 Euro on x6 when it was 14-11 on 6.5 odds. Never expected that to go through. That's some nice profit XD
2020-12-07 11:13
4 replies
Flag doesn't checks out
2020-12-07 11:17
Fur deutschland is it like 2 lunches in a good pub where u can trinken beer und wurst essen
2020-12-07 11:17
1 reply
#173
 | 
Germany jnsCsgo
XDD nah not really
2020-12-07 11:59
#139
TBD | 
Andorra DG84
n1 bruh
2020-12-07 11:18
#133
 | 
Europe k1otaN
Ofc Fuck my - 2.5 X6tence trash
2020-12-07 11:15
10-5 >14-16
2020-12-07 11:16
#138
ropz | 
Poland vrdny
LETS GO X6TENCE 1 more
2020-12-07 11:17
NOW VERY EZ FOR X6 16-5 MAX
2020-12-07 11:19
HOW ARE U FANS OF AA? SEE U WHEN THEM LOSE
2020-12-07 11:19
2 replies
imgur.com/bu137F9 you have very sad life
2020-12-07 11:23
1 reply
#151
 | 
Europe t.o.p
+1
2020-12-07 11:33
Hahahaha best jerman clown
2020-12-07 11:21
Lets go alternate. Bet 1k$ on then on Inferno. Should go in
2020-12-07 11:24
2 replies
AHAHAHAHAHA EZ - 1K$ ON M4TCHF1X1NG BOIIIS FROM JERMAN
2020-12-07 11:30
1 reply
Relax... Sometime you win, sometimes you lose But you sounds like a depressing human being. imgur.com/bu137F9
2020-12-07 11:32
#149
 | 
Ukraine slivdNhq
Aa will lose start and comeback on t side ez odds
2020-12-07 11:32
KRESSY XAXAXAXAXAXAXXA
2020-12-07 11:35
come on alternate trashes
2020-12-07 11:43
allternate bottax
2020-12-07 11:46
I cash out attax at 3-7 and these animals win now ofc yeah love my luck
2020-12-07 11:52
1 reply
XDDDDDDDD
2020-12-07 11:53
#167
 | 
Europe k1otaN
1-13 Gh maNkz
2020-12-07 11:55
Hope x6 won't throw
2020-12-07 11:56
easy 1/13 still win
2020-12-07 11:56
EVEN VS 1:13 BOT AA CANT WIN AHAHAHAHAHA SO EZ MONEY FOR ME
2020-12-07 11:57
easy 4vs5 vs botaxx
2020-12-07 11:57
WHERE ARE U FANS AND BETTORS OF AA? AHAHAHAHAHA
2020-12-07 11:57
2 replies
#176
 | 
Vietnam Hulkie2K
IS THIS GUY HAS SOME MENTAL PROBLEM ???????
2020-12-07 11:59
Here u nub
2020-12-07 12:27
#174
 | 
African Union wmzgod
Gods x6 pls don’t choke vs dogs
2020-12-07 11:59
#177
ropz | 
Poland vrdny
ez money on gods x6tence
2020-12-07 11:59
1 reply
Not that easy, fuk me and you hahha, i’m x6tence bettor, no hope
2020-12-07 12:18
now fake cumback then 16:12 ez
2020-12-07 12:01
#179
 | 
African Union wmzgod
Bye bye AA bettors
2020-12-07 12:01
2 replies
Hello?
2020-12-07 12:26
Hellooooo???
2020-12-07 12:27
ofcourse aa will lose scirpt said that
2020-12-07 12:05
attax decision making is poorrr
2020-12-07 12:08
#183
 | 
Albania jamefun1
Round over - Winner: CT (8 - 12) - Enemy eliminated Nodios killed mirbit with m4a1 (headshot) Queenix killed ScrunK with m4a1 Queenix killed kressy with m4a1 Nodios killed slaxz- with m4a1 (headshot) ScrunK killed maNkz with mac10 (headshot) maNkz killed stfN with m4a1 (headshot) slaxz- killed mertz with awp (headshot) Round started wtf aa doing? can they do their shits FASTER FASTE HELLO
2020-12-07 12:08
0.02 defuse
2020-12-07 12:09
1 reply
#185
 | 
Russia brezyyy
Rip x6 now
2020-12-07 12:10
#186
 | 
Europe t.o.p
They played that 3v1 like bots
2020-12-07 12:10
#187
ropz | 
Poland vrdny
nice lost to slax to lose game
2020-12-07 12:10
0.02s lul
2020-12-07 12:10
omg... it's unreal to choke and they choke it
2020-12-07 12:12
#192
ropz | 
Poland vrdny
just try to fukcin lose it bots throw vs player with only dealge hahaha without kevlar
2020-12-07 12:13
nice2x got the over
2020-12-07 12:14
#195
ropz | 
Poland vrdny
NOW 2vs1 to SLAXZ, this fuking german will make me poor
2020-12-07 12:14
slakz with the back to back clutches xD lul this guy is something else. I hope he gets noticed
2020-12-07 12:15
Choke6 inc
2020-12-07 12:17
FUCKING PAUSE AND KEEP LOSE TO AWP
2020-12-07 12:17
I HATE FKING TIER 2 DANISH AND GERMANY EVERYTHING CAN HAPPEND IF U PAUSE
2020-12-07 12:18
Gg x6 bots
2020-12-07 12:19
AHAHAHAHAHA EZ 16:13 FOR X6
2020-12-07 12:21
1 reply
16-13 for atx ?
2020-12-07 12:25
Win 1 round and then lose 3 again
2020-12-07 12:23
Mertz getting killed mid every gun round and 3v1 and 2v1 vs slakz gg
2020-12-07 12:25
Ohh, round 13-13 a guy from x6tence was frozen when he saw Aa dude
2020-12-07 12:25
Cant believe how mertz is uselesss
2020-12-07 12:25
Shitence
2020-12-07 12:26
#223
 | 
Europe k1otaN
Lost from 12-8 cuz lost 3v1 against deagle and 2v1 in Next round How i said X6tence piece of shit
2020-12-07 12:26
15-14 and tactical pause. im scared rn
2020-12-07 12:28
1 reply
alright OT
2020-12-07 12:30
#234
TBD | 
Andorra DG84
Anonymous Alcoholics chocked like hell :<
2020-12-07 12:32
Just as caster saying of course it is Nine to five what else we expect
2020-12-07 12:32
#236
ropz | 
Poland vrdny
LETS GO X6TENCE LETS GOOOOO
2020-12-07 12:33
#237
 | 
Albania jamefun1
instead of 16-13 win in this stupid 2x2 situation, now AA wil throw OT yeah yeah ofc
2020-12-07 12:33
#241
 | 
Russia Emple
scrunk fat ass , maybe do something? always die like a bot
2020-12-07 12:34
NODIOUS WHAT A LEGEND OMG
2020-12-07 12:35
Do mankz have brain or no?
2020-12-07 12:37
Everytime insee mankz play ..he so stupid
2020-12-07 12:37
#247
TBD | 
Andorra DG84
19-16 inc
2020-12-07 12:37
Mankz really idiot Always the first one die at b...but not die cuz enemy good But he idiot play
2020-12-07 12:38
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
2020-12-07 12:39
322
2020-12-07 12:39
#255
TBD | 
Andorra DG84
that throw in OT xDDDD 9t5 as always deliver best rig in csgo
2020-12-07 12:41
#256
 | 
Europe t.o.p
Thanks for odds
2020-12-07 12:45
#257
ropz | 
Poland vrdny
WHO DOUBTED X6TENCE WHO??? WHERE ARE SKRUNK BETTORS HAHAHHAHHAHAHHAHHAA
2020-12-07 12:41
great show
2020-12-07 12:41
3 replies
can Attax win a Oscars for that performance? 😄
2020-12-07 12:49
2 replies
Seek help for your addiction and stop bothering people with it.
2020-12-07 13:34
1 reply
if i bother you dont read my comments retard
2020-12-08 19:01
#259
 | 
Russia brezyyy
Ez after 1 map down
2020-12-07 12:41
nice comeback #vamosx6
2020-12-07 12:41
Ty attax for free money. Throw as always. GG WP x6tence
2020-12-07 12:42
#265
 | 
Germany ConAction
I am done as always the map the team you bet on wins is a complete stomp 16-5 and the 2 maps they lose are 16-14 and overtime I am so gutted
2020-12-07 12:45
ne, takix pidorasov poiskatb nado, kloynbl ebanble prosto.
2020-12-07 12:49
Login or register to add your comment to the discussion.