13:00
19th of January 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 2 (teams with a 1-0 record)
1. Nexus removed Overpass
2. Lyngby Vikings removed Mirage
3. Nexus picked Train
4. Lyngby Vikings picked Inferno
5. Nexus removed Vertigo
6. Lyngby Vikings removed Dust2
7. Nuke was left over
Train
Nexus
16
(10:5; 6:6)
Lyngby Vikings
11
Inferno
Nexus
11
(6:9; 5:7)
Lyngby Vikings
16
Nuke
Nexus
8
(4:11; 4:5)
Lyngby Vikings
16
Rewatch
OtherShadow League (Map 1 - Train)Vod
OtherShadow League (Map 2 - Inferno)Vod
OtherShadow League (Map 3 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | NaToSaphiX - 1vs2 AWP clutch (T - pre-plant situation)
M1 | rilax - ACE (with 1vs4 clutch) to keep Lyngby Vikings in the running for Train
M2 | NaToSaphiX - 4 AWP kills (2 HS) on the bombsite A defense
M3 | ragga - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M3 | rilax - 1vs2 clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill)
M3 | iM - 1vs3 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
62-53 +9 89.5 67.9% 1.23
54-51 +3 72.9 62.8% 1.02
39-48 -9 53.6 65.4% 0.91
37-49 -12 56.4 59.0% 0.84
42-63 -21 69.9 60.3% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
64-40 +24 88.0 80.8% 1.36
52-44 +8 78.4 71.8% 1.14
55-49 +6 70.6 69.2% 1.06
49-54 -5 75.3 70.5% 1.01
44-48 -4 56.5 67.9% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-15 +11 96.6 74.1% 1.45
21-18 +3 91.1 74.1% 1.29
18-13 +5 65.0 81.5% 1.26
17-13 +4 69.4 74.1% 1.18
18-19 -1 73.6 70.4% 1.00
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-17 +1 72.9 66.7% 1.08
16-21 -5 79.2 63.0% 0.95
18-20 -2 65.7 66.7% 0.94
13-21 -8 59.3 63.0% 0.71
13-21 -8 56.1 51.9% 0.62
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-16 +6 86.0 74.1% 1.27
12-15 -3 52.7 74.1% 0.90
12-15 -3 52.0 59.3% 0.88
10-19 -9 51.2 48.1% 0.65
11-21 -10 57.8 59.3% 0.65
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-12 +11 85.9 88.9% 1.44
15-12 +3 70.1 77.8% 1.16
20-13 +7 74.5 66.7% 1.12
15-13 +2 56.0 81.5% 1.09
13-18 -5 60.5 66.7% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-19 0 91.7 54.2% 1.12
16-21 -5 68.9 37.5% 0.71
10-17 -7 47.6 54.2% 0.69
13-23 -10 79.4 50.0% 0.67
9-20 -11 42.8 54.2% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-11 +13 109.2 75.0% 1.63
23-11 +12 107.4 87.5% 1.62
20-15 +5 87.5 83.3% 1.33
17-16 +1 71.8 75.0% 1.13
16-14 +2 57.4 70.8% 1.01
Matches, past 3 months
Core
Team
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
2 - 0
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Let'sss goooo nexuuuus💚💚💚
2021-01-18 16:00
4 replies
i rekt xellow and BTN in a faceit 3 days ago no chance for nexus mens
2021-01-19 13:54
3 replies
oh wow :)))) you are sooo good at this game you beat on a stream 2 players who didn't tryhard =)))) and their team was formed from xellow gf a moderator from Btn stream and another xellow friend you are better than them
2021-01-19 14:00
2 replies
Cry is free mens😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎
2021-01-19 14:33
1 reply
yea now im crying =)))))
2021-01-19 15:09
#3
 | 
Netherlands n0b8m8
Go Rilax & Fashr!
2021-01-18 16:26
Is NaToSaphiX just stand-in or what?
2021-01-18 16:30
1 reply
#41
 | 
Denmark K0rs_
yup
2021-01-19 09:03
lets win this game guys Go xellow mvp again #agaistAnonym20
2021-01-18 17:09
#6
s1mple | 
Romania ticu
ez4nexus
2021-01-18 18:01
#7
iM | 
Romania Claude21
Nexus <3
2021-01-18 18:33
#12
 | 
Romania Anonym20
gogo Lyungby Vikings, destroy Nexus 2-0 incoming Nexus disband edit: mods why you delete my comments?, I didn't break any rules.
2021-01-18 19:47
3 replies
#21
 | 
Romania alexinio05
ah u still go on about that? don't u ever get bored of hating ur national team? :/
2021-01-18 21:06
look at all these butthurt romanians being angry about another fellow romanian kekw
2021-01-19 11:14
1.You broke a rule which is the xenophobia, and it should be a mental problem too, and i think that is why your comments get deleted. 2.You do not even know why you hate them, you just coming bere and trashtalk them thinking they will think about that or something, but they don't. 3.If you hate Nexus please never play csgo because they are a strong team and since i am watching their matches, i learn something new everytime. 4.Who you are?Only a hater, you don't have the courage to say the words you say f2f or online probably, you are like that cause nobody knows You.
2021-01-19 11:35
Leggo Nexus💚
2021-01-18 20:25
#15
 | 
Romania dennnysz
Leggoo Nexus 💚
2021-01-18 20:27
Go Nexus Go Win BTN if u see this Anonym20 is the best #NEXUSRISING
2021-01-18 21:12
Ez Nexus
2021-01-18 21:13
nexus? team ly stronger or not?
2021-01-18 21:36
ez 4 my boyz <3
2021-01-18 22:48
free game for na2stronk
2021-01-18 23:20
Nato is gonna win this easy, these Nexus guys donøt have a chance. they beat up some school kids today
2021-01-18 23:21
8 replies
#32
 | 
Romania Anonym20
really?
2021-01-18 23:46
6 replies
yeah, 16-7 versus Campus Vejle Flammen
2021-01-18 23:54
5 replies
#35
 | 
Italy effetS
You forgot the 16-0 against Aalborg Rebels
2021-01-19 03:18
4 replies
You forgot the game against Copenhagen Flames
2021-01-19 08:11
3 replies
you forgot the game against Nexus
2021-01-19 11:13
2 replies
This aged better than fine wine
2021-01-19 16:27
Nice
2021-01-20 07:46
no still suck bro
2021-01-19 13:39
Nato is gonna win this easy, these Nexus guys donøt have a chance. they beat up some school kids today
2021-01-18 23:46
#37
 | 
Romania burtiqutz
glhf everyone
2021-01-19 08:09
#39
 | 
Romania CPNNN1
ez for Nexus Xellow 3 ace, ezzzz, lyngby vikings go home
2021-01-19 08:24
#40
 | 
Romania kuga09
go nexuss <33
2021-01-19 08:58
a tough match but I'm sure Nexus will win💚
2021-01-19 09:06
#43
 | 
Romania fifangiu
#goNEXUS
2021-01-19 09:47
Omg All Romanians are like ez Nexus XD ! I'll comeback a few hours later XDDD
2021-01-19 11:28
?-? (could be 1-2 for LV) 2-0 1-2 2-0 1-2
2021-01-19 11:37
11 replies
2-0 for Nexus mark my words(i need to see the picks)
2021-01-19 12:33
10 replies
2;0 lv
2021-01-19 12:40
hentai -> 2-0 for lyngby
2021-01-19 12:44
nice 2:0 man ;p
2021-01-19 15:08
7 replies
2-1*
2021-01-19 15:09
6 replies
for LV +111111
2021-01-19 15:09
5 replies
exactlly,for Nexus +11111111
2021-01-19 15:10
4 replies
agree 2:1 for LV ;)
2021-01-19 15:11
3 replies
U are so right mens))))) 2-1 for nexus
2021-01-19 15:21
2 replies
who was right ? ;p
2021-01-19 16:01
1 reply
Im sad mens((((
2021-01-19 18:55
Life on nexus 2-0, 2.75 odds on uni
2021-01-19 13:00
1 reply
if you bet on nexus you deserve to lose money ngl
2021-01-19 13:02
ez4VIKINGS
2021-01-19 13:03
#59
sh1ro | 
Romania AlyBu
weird maps for nexus
2021-01-19 13:08
free 2.7odds for Lyngby
2021-01-19 13:11
2 replies
+1
2021-01-19 13:11
0/8 xD
2021-01-19 13:31
Train was always going to be rough for lungby but the other two maps I honestly favour them on, dunno what happened in this veto for nexus but they managed to get their 2 statistically worst maps in the pool.
2021-01-19 13:30
1 reply
they won their last two maps on nuke against winstrike and ex ethereal, the motivation to play this map is there
2021-01-19 13:48
ragga 0.94 rating > whole LV team
2021-01-19 13:45
well nexus need to win 2-0 or lyngby 2-1 inc
2021-01-19 13:53
1 reply
#71
 | 
Georgia Bochora12
lyngby 2-1
2021-01-19 13:55
Saving in last round?
2021-01-19 13:56
#73
 | 
Myanmar 133FA
Lol, last round time out? kewk
2021-01-19 13:56
that 26.5o throw hahhaahh
2021-01-19 14:04
2 replies
#83
 | 
Europe Holiwis
holy shit
2021-01-19 14:30
very nice
2021-01-19 15:09
#77
 | 
Myanmar 133FA
can someone tell me what is going on??
2021-01-19 14:05
Vikings Ez win on inferno
2021-01-19 14:07
1-2 possible or better to not waste money?
2021-01-19 14:08
3 replies
we all know future right?
2021-01-19 14:10
Low tier matches aren't worth it, it's very unpredictable Unless you are betting on Gambit/against female teams
2021-01-19 14:19
1 reply
I bet LV 300 at 4 odd so I hope they will close it
2021-01-19 15:42
#85
 | 
Russia theSavior
Nexus 16 12
2021-01-19 14:35
6-1 ecoed 6-9?
2021-01-19 14:35
2-1 lynbgy
2021-01-19 14:40
2-0 nexus pls
2021-01-19 14:48
losing to nato lmao
2021-01-19 15:02
#90
 | 
Russia theSavior
what a trash perfomance by nexus on map 2 rip -1.5
2021-01-19 15:04
Sad to admit but it's gonna be hard to win nuke :(
2021-01-19 15:07
these tier 3 teams still fixed af always playing against bettors, how many times approved it
2021-01-19 15:08
#94
 | 
United Kingdom FaZeAidan
What was that in the last 2 rounds? Double eco? 😂
2021-01-19 15:08
#95
 | 
Europe udyr_main
I've been watching Nato play since he was in Nordavind's one of the first cores. If he was a company, I'd happily invest on him. Always performs with very rare bad days. Consistency is key. Look at Devve.
2021-01-19 15:08
#96
 | 
Russia theSavior
ok i put all in on Nexus map 3 1020$ 1.75 odds lets go Nexus!
2021-01-19 15:08
8 replies
lmao you are homeless now
2021-01-19 15:11
dude don't bet on tier 3
2021-01-19 15:11
6 replies
#105
 | 
Russia theSavior
why bro? i really like these matches its easy to make money with good odds. yes i lost -1.5 on Nexus but its nothing i will recovery on map 3. gl!
2021-01-19 15:12
2 replies
From my own experience, lost ~ $170 on matches like this.
2021-01-19 15:13
1 reply
#108
 | 
Russia theSavior
Friend you can lose but also win, you are out of luck! next time you win, now let's see if I get my money back. pleasant viewing
2021-01-19 15:14
lol tier 1 much more random than this
2021-01-19 15:24
2 replies
if you bet on online teams
2021-01-19 15:24
+1
2021-01-19 15:30
What happened to xellow ? Why is he playing so mediocre lately? He used to be such an impactful player. Props to iM for consistency.
2021-01-19 15:13
1 reply
dude he can't 30k every map like everyone expects, he still is one of/the best players in Romania and will remain like that
2021-01-19 15:16
#111
 | 
United Kingdom FaZeAidan
Romanian CS.... Clownfiesta
2021-01-19 15:23
#114
 | 
Russia theSavior
unluko start for me
2021-01-19 15:24
2 replies
and unluko for me))
2021-01-19 15:26
1 reply
#117
 | 
Russia theSavior
4 vs 2 pistol round with bomb lose. lmao
2021-01-19 15:26
BTN BET 2-1 CORRECT SCORE FOR VIKINGS RIP NEXUS BETT0RS HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
2021-01-19 15:26
#118
 | 
Romania aydr094
funny how csgo empire live betting on this match stopped on train when nexus was winning... complete trash. either they know something or just my luck
2021-01-19 15:28
#120
 | 
Russia GGIZAKO
Hello 322 game ahaha haha ban mrazam nexus Kurwa mat
2021-01-19 15:31
#121
 | 
Russia theSavior
worst mistake by me betting on nexus all in map 3 deserved lose Ggg
2021-01-19 15:33
1 reply
congratulations
2021-01-19 15:37
#122
 | 
Georgia Bochora12
#71 told you guys
2021-01-19 15:36
Xellloe n seminte afk lul
2021-01-19 15:36
#125
 | 
Russia theSavior
XELLLOW hello wake up
2021-01-19 15:38
#126
 | 
Russia theSavior
if i win from 2-13 to 19-17 i quit betting
2021-01-19 15:39
#127
 | 
Russia GGIZAKO
Tired 5,gg nexus 322 zaliv naxyi idite kon4i
2021-01-19 15:39
Overrated Nexus , I'm so lucky , I took -2.5 in map 1 only . Was about to all in , in map 2 for Nexus haha. I changed my mind in the last minute and waited for Astralis game , much better
2021-01-19 15:40
forgot to bet vikings map 3 :(
2021-01-19 15:40
whahah okey 0 tactics from T xD
2021-01-19 15:41
#131
 | 
Russia GGIZAKO
Nexus ban 322 kurwa team ban
2021-01-19 15:41
#132
 | 
Russia GGIZAKO
16-2 max
2021-01-19 15:42
imagine betting on throwers and match fixers team 322 nexus they are known for this, btn made a fortune from betting, cars, houses, all people from romania know that lmfao... u deserve to lose. he will never leave this team because he owns it and makes money from it. LMFAO.
2021-01-19 15:42
seems like 11-1 11-16
2021-01-19 15:46
1 reply
#137
 | 
Russia theSavior
nt i never win from 1-11 ever
2021-01-19 15:47
#136
 | 
Russia GGIZAKO
11-7
2021-01-19 15:46
1 reply
4-15
2021-01-19 15:48
#138
 | 
Netherlands kibitz-
HAHAHAHA WTF NEXUS THROWING SOOO HARD
2021-01-19 15:48
Bot xellow
2021-01-19 15:48
just watch 0rounds from ct xD ,
2021-01-19 15:49
#142
 | 
Russia theSavior
if nexus do comeback from 4-13 to 16-14 i gonna swear its unreal comeback
2021-01-19 15:51
romanian cs sucks forever! basic 10 lvls of faceit, no difference between them
2021-01-19 15:52
Lmao 3v1 postplsnt versus an eco, how the fuck did I'M win that?
2021-01-19 15:53
5 replies
#145
 | 
Russia theSavior
scripted for nexus 16-14 hope so
2021-01-19 15:54
4 replies
It's scripted for 16-14!? Wow I'm gonna go bet my life on that and get rich quick!!
2021-01-19 15:56
3 replies
#147
 | 
Russia theSavior
rip
2021-01-19 16:02
2 replies
Oh no!! I thought this was scripted wtf!?!?!?
2021-01-19 16:14
1 reply
#158
 | 
Russia theSavior
i thought u live another dream
2021-01-19 16:15
business pause
2021-01-19 15:58
#149
 | 
Russia theSavior
RIP CUMBACK NT NEXUS!
2021-01-19 15:58
#150
 | 
Russia theSavior
it was good try :D :D
2021-01-19 16:00
okey bot btn haha ns
2021-01-19 16:05
Nato just smurfing at this point lol
2021-01-19 16:07
at 9-9 on Inferno, the chat is full of nexus fans saying ez game and shit LUL, early celebrators are all deserved to lose
2021-01-19 16:10
1 reply
eznex
2021-01-19 16:15
Imagine betting on Nexus then cry about it on hltv
2021-01-19 16:14
1 reply
who bet on nexus?xd
2021-01-19 16:28
Unlucko veto
2021-01-19 16:28
another full of gas for btn S coupe 2017 AMG. ez noobs, keep betting on this clown fiesta named "cs go PrOfESioNaL sCeNE"
2021-01-19 16:34
#163
 | 
Romania bLaZe_420
I dont understand this veto, why did nexus end up playing 2 of the worst maps in theyr map pool... why not ban nuke and end up playing d2 or vertigo?
2021-01-19 17:22
Login or register to add your comment to the discussion.