18:10
25th of January 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 1
1. Sangal removed Overpass
2. Young Ninjas removed Dust2
3. Sangal picked Inferno
4. Young Ninjas picked Mirage
5. Sangal removed Train
6. Young Ninjas removed Nuke
7. Vertigo was left over
inferno
Inferno
Sangal
13
(8:7; 5:9)
Young Ninjas
16
mirage
Mirage
Sangal
22
(8:7; 7:8) (7:4)
Young Ninjas
19
vertigo
Vertigo
Sangal
13
(7:8; 6:8)
Young Ninjas
16
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Inferno)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Mirage)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Vertigo)Vod
Highlights
M1 | Mann3n - 3 kills (2 CZ75A, AK) on the Arch Area defense (2vs3 situation)
M1 | Mann3n - 3 quick AK kills (2 HS) on the bombsite B defense (initial frags)
M1 | nilo - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M1 | paz - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M1 | phzy - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation)
M2 | ztr - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | nilo - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 OT | MAJ3R - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) to send the map into another OT
M2 OT | MAJ3R - 1vs4 clutch (T - bomb planted after 3 clutch kills) - Part 1 - 2/4 frags
M2 OT | MAJ3R - 1vs4 clutch (T - bomb planted after 3 clutch kills) - Part 2 - 2/4 frags
M3 | ztr's 1vs4 clutch attempt (T - pre-plant situation) is denied by the final CT (l0gicman)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
75-66 +9 78.5 73.7% 1.11
73-67 +6 76.6 69.7% 1.09
60-65 -5 67.6 68.7% 0.99
63-75 -12 71.4 67.7% 0.99
59-69 -10 74.4 68.7% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
75-70 +5 85.3 75.8% 1.19
70-64 +6 76.7 65.7% 1.10
67-66 +1 74.7 74.7% 1.07
66-70 -4 71.7 67.7% 1.03
62-60 +2 65.2 67.7% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-15 +7 73.2 69.0% 1.26
23-20 +3 88.7 82.8% 1.20
18-21 -3 71.3 65.5% 0.88
14-19 -5 54.2 69.0% 0.87
15-22 -7 64.2 65.5% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-20 +5 91.2 79.3% 1.42
24-19 +5 99.6 79.3% 1.35
15-16 -1 60.5 72.4% 1.03
16-19 -3 65.6 55.2% 0.89
16-18 -2 48.0 62.1% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
33-26 +7 85.4 73.2% 1.23
30-27 +3 72.1 65.9% 1.10
27-31 -4 75.7 65.9% 1.03
19-28 -9 66.2 68.3% 0.88
28-31 -3 69.2 61.0% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-25 +6 82.6 65.9% 1.20
35-27 +8 83.7 78.0% 1.18
29-23 +6 72.2 73.2% 1.10
25-30 -5 71.7 65.9% 1.02
22-32 -10 57.4 63.4% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-21 +2 90.3 82.8% 1.24
22-20 +2 89.1 72.4% 1.17
21-22 -1 72.6 72.4% 1.08
22-19 +3 77.6 75.9% 1.06
13-20 -7 55.9 62.1% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-21 +5 90.4 86.2% 1.30
23-20 +3 79.3 75.9% 1.20
19-18 +1 72.5 62.1% 1.02
17-23 -6 76.0 72.4% 0.97
17-19 -2 72.5 65.5% 0.86
Top player in match
Tim 'Mann3n' Isak
0.76
KPR
0.71
DPR
75.8%
KAST
1.20
Impact
85.3
ADR
1.19
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
Sangal win
1.44
No matches past 3 months
Young Ninjas win
2.62
Head to head
2
Wins
1
Overtimes
1
Wins
#1
 | 
Dominican Republic tyler_05
again what?
2021-01-23 20:46
4 replies
#12
 | 
Australia B_Tannen
Different tournament.
2021-01-24 20:04
ez win again
2021-01-25 14:02
2 replies
#287
 | 
Sweden KebabM
nt
2021-01-26 09:02
#288
 | 
Hungary BYZMO
Lmao
2021-01-26 15:41
#BelieveInSangal #GiveUsTheSignal #PrepareTheMangal #FeedTheKangal #ThenWatchTheDangal #BelieveTheMyth #paz_top1_2021 #WOLF_IMORR_SNEAKY_ATTACK #Sangal_1_Maj3r_S1mple_and_ZywOo_0_Major #ngintheteaman #l0gicman_l0godman
2021-01-23 20:48
1 reply
HAHAHAHA the first line is cok guzel! xD funny af
2021-01-25 11:54
#3
 | 
Turkey 69kagan
SANGAL <3
2021-01-23 20:49
#5
 | 
Turkey Kobss
Ez4sangal
2021-01-23 22:29
SANGAL MUST GO WIN 2 MATCHES
2021-01-23 23:45
another ez win 4 mangal
2021-01-24 08:56
#10
 | 
Dominican Republic tyler_05
yinemi AMK
2021-01-24 20:00
#13
 | 
Australia B_Tannen
Let’s go ztr.
2021-01-24 20:04
again same over 2.5 and +1.5 ninjas free bet...
2021-01-24 20:45
Ez4Sangal #BelieveTheMyth Let's go imorr
2021-01-24 20:58
#18
 | 
Turkey ofacs
yenilen pehlivan
2021-01-24 21:31
#19
 | 
Turkey sawur
oh shit here we go again
2021-01-24 22:32
oh shit here we go again
2021-01-24 23:58
#23
 | 
Australia ezmenss2
#PrepareTheMangalEz4Sangal
2021-01-25 06:50
#24
 | 
Turkey kavcakar
Yenidenaaa
2021-01-25 07:26
Lol 3x odds
2021-01-25 08:00
#26
gas | 
Liechtenstein Dennus
gotta be revenge for little ninjas, so nip jr win obviously
2021-01-25 08:13
Ez for GOAT s1mple and Sangal
2021-01-25 10:51
Sangal <3
2021-01-25 11:51
if they wont ban inferno ez 2-0
2021-01-25 12:26
#35
 | 
African Union axemin
#PrepareTheMangalForLosersSangal
2021-01-25 13:56
1 reply
#37
 | 
Turkey vaxxle
insallah sangal vertigo very good
2021-01-25 14:10
We will see one more Verigo today i think. Sangal really wanna increase their Vertigo winrate.
2021-01-25 14:18
#39
 | 
Dominican Republic tyler_05
inferno mirage vertigo
2021-01-25 14:32
1 reply
#54
 | 
Dominican Republic tyler_05
i told
2021-01-25 17:37
Very very tight game last time (yesterday wasnt it?). Before that game I said "Sangal ez!", but this time I'd say 50-50 :)
2021-01-25 15:24
3 replies
i think its more in favor of sangal today actually simply because of how close their game was yesterday, either saving strats or developed new ones. ngin is big brain, might even see 2-0 :o
2021-01-25 16:30
2 replies
#44
 | 
United States Noobdavind
saving strats for what?
2021-01-25 16:36
1 reply
for this dick
2021-01-25 16:43
one more slap to youngsters
2021-01-25 16:18
#45
 | 
Turkey vaxxle
another heart attack match comming sangal , pls dont throw any eco
2021-01-25 16:38
beating NiP 2 times in 2 days and there also those who say that sangal not tier1 team ??
2021-01-25 16:52
3 replies
#57
 | 
Mongolia Kkura
It's Young Ninjas which is a academy team you dum dum
2021-01-25 18:22
2 replies
thank you captain obvious
2021-01-25 18:54
1 reply
#62
 | 
Mongolia Kkura
It's okay,always ready to help a fellow HLTV users
2021-01-25 18:56
Sangal vertigo too good
2021-01-25 17:10
#58
 | 
Dominican Republic tyler_05
2 eco lose already
2021-01-25 18:35
sangal anti-eco so good
2021-01-25 18:34
nice one phzy,what a trash alive
2021-01-25 18:56
Rip sangal propely lose inferno incoming
2021-01-25 19:02
Back to matchfix
2021-01-25 19:05
12-10 to 12-16. Damn sangal so baddd
2021-01-25 19:06
Wtf they doing 12-10 best map good money for buy rounds and they just lose 6 rounds in a row
2021-01-25 19:08
2 replies
No idea tho, that 3v3 retake at round 27 they properly can go cuz they have kit but they dont lol
2021-01-25 19:17
1 reply
Last round imor kills two enemy’s after post plant in 5 sec and just gonna ninja defuse smoke in default position At right angles what a stupid dog
2021-01-25 19:35
Sangal 2-1 after 14-16 lose
2021-01-25 19:09
2-0 for young nip. Imorr so bad today
2021-01-25 19:13
Turkish worst scene in the world
2021-01-25 19:16
9 replies
#80
 | 
Turkey vaxxle
after Faroe Xd
2021-01-25 19:16
6 replies
You cant even understand that i am fake flager
2021-01-25 19:18
5 replies
probably he is from uganda or something
2021-01-25 19:21
4 replies
No i am from Turkey
2021-01-25 19:23
3 replies
uh you should know turks prouding to being turk bro that was not problem for me
2021-01-25 19:25
2 replies
I cant proud because Erdogan terrorist
2021-01-25 19:27
1 reply
Erdoğan is not terrorist before sad thet pls check the found how much paid to pkk etc. groups by Eu
2021-01-25 19:28
#118
 | 
Turkey vaxxle
HAHAHAHA STUPİD RUSSİAN
2021-01-25 19:59
That flag looks nice
2021-01-29 23:31
turkish cs 🥱🥱🥱🥱🥱
2021-01-25 19:19
#98
 | 
Ukraine slivdNhq
Ez 1.8 odd on +1.5 after yesterday match XDDDD
2021-01-25 19:33
Of course Young Ninjas loses to that tec9 eco in such a crucial round... fuuk
2021-01-25 19:38
#102
 | 
Turkey goKO_
-ngiN, -logicman, +xfloud, +izzy Ez top30, maybe top20..
2021-01-25 19:39
only delusional ppl gonna bet on Ninjas after map 1 match already finished 2-1 for Sangal
2021-01-25 19:41
4 replies
I dont know what u said but based on their performance surely young ninja take mirage even ifthey lose inf. And if sangal not win 2 tec 9 round then score already 10-5 for young ninja
2021-01-25 19:54
3 replies
not about perfomance its all about choke ninjas such a chokers not first time see them choke
2021-01-25 19:55
2 replies
Maybe you right. Seem like they start to choke now
2021-01-25 20:01
1 reply
i still remember their choke against Project X from 15-13 back to back 2 vs 2 postplants. hahaha
2021-01-25 20:02
Jeez these kids are unable to win versus what's almost full ecos. Dunno why it's so hard to just throw down the util and take long range fights instead of getting run over like that time and time again.
2021-01-25 19:43
3 replies
did ninjas lose anti eco?
2021-01-25 19:51
2 replies
Basically, they lost 2 rounds to tec9's with armor on 2 or 3 out of 5 players. Not much nades either. I'd consider that an eco or a halfbuy at best. Still rounds you shouldn't lose to if you got a full buy.
2021-01-25 19:52
1 reply
+1 hard to lose the eco round in mirage tho.
2021-01-25 19:57
Gg bet sangal m1 they lose eco, bet ninja m2 then they lose eco :( rip
2021-01-25 19:45
no way sangal u lose my match winner bet
2021-01-25 19:54
2:0 young ninjas 100% guys i promise u, bet house on this shit 2:0 NINJAS, EZZZZZZZZZZ
2021-01-25 19:54
1 reply
u bet is max 3$ and u lose it now
2021-01-25 19:58
Damn young ninjas are choking these rounds big time. 4 v 3 and they have the B site, somehow imorr gets multikills and stays alive in back site even when they know he's there. And in the following round, ztr does such work to get it down to a 1 v 1, he knows the awp is low, and he jumps on triple for some reason... Ugh... Sangal getting so fucking lucky here it's ridicules.
2021-01-25 20:07
ninjas bettors huehuehue hahaha
2021-01-25 20:12
#131
 | 
Korea zeppyxdxd
Mann3n + Sapec(flash assist) killed imoRR with ak47 Round started Round over - Winner: T (11 - 14) - Enemy eliminated nilo killed paz with ak47 (headshot) nilo killed MAJ3R with ak47 paz killed Sapec with ak47 (headshot) Sapec planted the bomb (2on2) nilo killed ngiN with ak47 (headshot) Sapec killed imoRR with ak47 paz killed phzy with m4a1 phzy killed l0gicman with ak47 (headshot) l0gicman killed ztr with awp imoRR killed Mann3n with ak47 (headshot) lool
2021-01-25 20:12
wtf even was that. Sangal have good aimers but they are so braindead jesus christ.
2021-01-25 20:12
1 reply
its named turkish players look at xantares tho, good aim@full braindead
2021-01-25 20:23
Milking this game as much as they can lol.
2021-01-25 20:13
#139
 | 
Turkey vaxxle
L0GİCG0D
2021-01-25 20:20
19-17 sangal not even close
2021-01-25 20:20
3 replies
#144
 | 
Turkey vaxxle
do u know sangal's motto?
2021-01-25 20:22
2 replies
Be a trash for life?
2021-01-25 22:39
1 reply
#284
 | 
Turkey vaxxle
for sangal , yes
2021-01-25 23:29
turkish cs is so bad
2021-01-25 20:23
omg sangal
2021-01-25 20:30
#150
YEBAH | 
Mongolia JZ3
dirty kebabs fixes for +2.5 nip, nothing new) SOME1 TELL ME THAT THEY ARE NOT FIXERS :)
2021-01-25 20:30
Rip Sangal bettor. Dont celebrate too early
2021-01-25 20:31
3 replies
unknownperson is 10 years old 'bettor', chill
2021-01-25 20:33
1 reply
prnt.sc/xmax91 look at ur comments
2021-01-25 20:35
We are bad game . We are troll and İ dont know .
2021-01-25 20:37
22-19 sangal
2021-01-25 20:34
#158
YEBAH | 
Mongolia JZ3
sangal 22-20 glhf bettors sangal=fate=skade=sg.pro=unique=9ine=every eu tier 2 noob team
2021-01-25 20:35
Oh my god the young ninjas are chooooking SOOO hard... 5 v 4, they have 3 players on B and 1 on the flank and they SOMEHOW lose that round to maj3r........ Ztr has to get at least one in ladder there... Unbelievable that they can't finish these games time and time again.
2021-01-25 20:37
#160
 | 
Turkey vaxxle
My grandmother died of a heart attack watching this game.
2021-01-25 20:37
2 replies
Siktir len
2021-01-25 20:37
1 reply
#167
 | 
Turkey vaxxle
taşşak geçiyom amk
2021-01-25 20:41
When ninja bettors understand they have no chance to win this game. Maj3r won all bo3 with this clutch :) just mark this comments
2021-01-25 20:37
2 replies
I'd say that u shouldnt be that positive
2021-01-25 20:41
1 reply
i told u Ninjas is chokers. why u not believe me?
2021-01-25 20:42
yo sandal what doing
2021-01-25 20:37
cmon nip
2021-01-25 20:37
Well watch this to wait for furia c9
2021-01-25 20:39
1v4 lmao ok sangal win no doubt
2021-01-25 20:41
1v4 vs maj3r XD
2021-01-25 20:41
Literally young ninja fixing for sangal to win :) 1% to win that 1v4 ( he kill 3 and only cost him 4hp)
2021-01-25 20:43
#174
 | 
Dominican Republic tyler_05
MAJ3RRRRRRRRR
2021-01-25 20:43
#175
 | 
Turkey vaxxle
today is birth day of maj30r
2021-01-25 20:44
Maj3r is Carry now
2021-01-25 20:44
#155 ez vsky lost another house(3$ bet) sad story
2021-01-25 20:45
#178
 | 
United Arab Emirates rehzy
zz blatant throw at 19-19 xd
2021-01-25 20:45
#179
 | 
Portugal Surya
TY Sangal for not choking
2021-01-25 20:45
What a shitshow lol lucily just bet 15$ for young ninja to win
2021-01-25 20:45
16-9 for Sangal map 3
2021-01-25 20:46
#182
 | 
Greece RedWinter
let's go sangal, nip doesn't deserve the win after that rebrand
2021-01-25 20:47
Young ninjas are the best up and coming match fixers
2021-01-25 20:46
ezzz over 2.5 map bet @2.10 thx turkish bots nice wizard vsky ] no prroblem bro ezzzzzzz
2021-01-25 20:48
2 replies
#186
 | 
Turkey ShooGTr
ok :)
2021-01-25 20:47
sure enjoy ur lose 3$ bot
2021-01-25 20:47
Why are the young ninjas not in pyjamas only the adult ones? That's not right :DD
2021-01-25 20:47
It’s all about expirience,this 16 y.o guys was stronger on mirage but lost to them selves
2021-01-25 20:47
Round over - Winner: T (20 - 19) - Enemy eliminated MAJ3R killed nilo with ak47 (headshot) MAJ3R planted the bomb (1on1) MAJ3R killed phzy with ak47 MAJ3R killed Sapec with ak47 (headshot) MAJ3R killed ztr with ak47 (headshot) nilo killed l0gicman with m4a1 phzy killed ngiN with awp ztr killed paz with m4a1 phzy killed imoRR with awp imoRR + l0gicman(flash assist) killed Mann3n with ak47 Round started Academy team for fixing game :) ez money lol
2021-01-25 20:48
ez bet guys, over 2.5 maps im the best
2021-01-25 20:48
#192
 | 
Dominican Republic tyler_05
Sapec killed MAJ3R with knife_karambit Round over - Winner: T (20 - 19) - Enemy eliminated MAJ3R killed nilo with ak47 (headshot) MAJ3R planted the bomb (1on1) MAJ3R killed phzy with ak47 MAJ3R killed Sapec with ak47 (headshot) MAJ3R killed ztr with ak47 (headshot) nilo killed l0gicman with m4a1 phzy killed ngiN with awp ztr killed paz with m4a1 phzy killed imoRR with awp imoRR + l0gicman(flash assist) killed Mann3n with ak47
2021-01-25 20:48
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA they couldn't finish a game if they were up 15-14 and be in a 5 v 1 situation. JESUS FUCKING CHRIST what are they doing when they have the chance to basically close the game? The first map point in OT is just unbelievable, with the information they had and the man advantage, they have like a 95% chance to win that round if they don't turn off their monitors. And the 4 v 1 to maj3r is just beyond embarrassing. He gets FOUR 1 v 1's in a 1 v 4 situation with bomb under ct control. What a joke, none of these teams deserve to win haha.
2021-01-25 20:49
2 replies
Like your name :)) just save sweden
2021-01-25 20:51
That 1v4 even nova player could win that lol.
2021-01-25 20:52
Let's go xantares omfg !
2021-01-25 20:49
Young ninjas really need to learn how to close out maps. Well I guess that's what the academy team is for, but still.
2021-01-25 20:51
2 replies
I mean sure I agree but there's really no excuse for not finishing the game with the advantage they had at 18-17, and the 4v1 is just... yeah it looked like when a decent player jumps into a silver 2 game on his smurf. Literally.
2021-01-25 20:52
1 reply
They do good the whole game and decide to throw everything away after that 1v4 lol. Really quick 2 -round to end the 2nd pt. I'd want to say no matchfixing but meh
2021-01-25 20:54
Worst 1vs4 all players died like bots 1 by 1
2021-01-25 20:50
#162 bot bettors learn from me see u after map 3
2021-01-25 20:51
#202
 | 
Switzerland JoGy1
I swear to god if this happens again. (Bet on NiP btw)
2021-01-25 21:07
Young ninjas still old logo but NiP new logo
2021-01-25 21:09
Some betting sites suddenly removed live betting on the third map. What a surprise.....
2021-01-25 21:16
1 reply
No doubt. Young ninja getting banned in some site soon lol
2021-01-25 21:23
sangal getting slapped :o
2021-01-25 21:17
2 replies
T sided and ninjas always choke from 7-2
2021-01-25 21:18
1 reply
true already 7-4
2021-01-25 21:20
#207
 | 
Korea zeppyxdxd
1.50 or less for sangal after map 2 Rofllll
2021-01-25 21:19
2-7 to 8-7 after that eco round. This ninja choke same like NIP
2021-01-25 21:22
#211
 | 
Denmark estro1
Young bots 7-2 7-11 ggwp
2021-01-25 21:27
1 reply
#213
 | 
Brazil Manlai2k
not 7-11, 8-16
2021-01-25 21:28
2-7 to 8-7 after losing to eco. Typical matchfixers
2021-01-25 21:28
Another 7-8 half and road to OT xD
2021-01-25 21:31
2 replies
16-10 for Sangal max
2021-01-25 21:32
1 reply
Just my feeling bro. Well sangal win after that eco round
2021-01-25 21:34
#216
 | 
Brazil Manlai2k
anyone with a brain can see this is a matchfix
2021-01-25 21:34
typical swedish dogs 7-2 > 8-16 wp whores
2021-01-25 21:40
#220
 | 
Dominican Republic tyler_05
zZzz
2021-01-25 21:51
7-2 to 8-16 nice
2021-01-25 21:43
Sangal choke eco too. Properly something dirty happen
2021-01-25 21:44
7 replies
Too dirty for most bookies apparently, but there is no way to know what is going to happen....It pisses me off normally i would have bet on boths sides live and secured a profit.
2021-01-25 21:45
2 replies
Bet365 still up lol
2021-01-25 21:50
1 reply
Haha yeah, but big sites like pinnacle didn't take the risk ^^.
2021-01-25 21:51
woah they won more than 10 rounds its impressive.
2021-01-25 21:46
3 replies
nt
2021-01-25 21:49
2 replies
MIBR talk
2021-01-25 21:50
1 reply
nt
2021-01-25 21:51
#226
 | 
Korea zeppyxdxd
13-8 13-16, 322 tournament
2021-01-25 21:49
5 replies
And bookies taking down live odds since the start of map 3 nearly. Nothing to see move along.
2021-01-25 21:49
1 reply
#248
 | 
Korea zeppyxdxd
From 13-8 1.07 odds on sangal to losing this fast, pretty fucking sus if u ask me
2021-01-25 21:54
#230
 | 
Brazil Manlai2k
? it's 15-11 on bet365
2021-01-25 21:49
2 replies
#235
 | 
Korea zeppyxdxd
Its not, 13-13 now
2021-01-25 21:50
13-13
2021-01-25 21:50
Mafia strike again of course
2021-01-25 21:49
7-2->8-13->16-13 gg
2021-01-25 21:49
anyway sangal will win , both matchfixing team , disgusting teams
2021-01-25 21:49
i gonna lose my 2.74 express because of 13-8 choke? xD
2021-01-25 21:50
1 reply
ok i out.
2021-01-25 21:51
13-13 now. Well all start from one eco round choke and they all back at the start point. Score will be 16-14 for any team or it will go to ot
2021-01-25 21:51
6 replies
u cant even imagine how i feeling i lose my express 2.74 odds on 70$ stake from 13-8 Ggs
2021-01-25 21:52
5 replies
XAXAXAAX
2021-01-25 21:53
Wellll I bet Young Ninja m2 and lose so I go for Sangal m3 and they still manage to fixing and lose it :)
2021-01-25 22:16
3 replies
just add them in blacklist. i had vp/sangal/furia +1.5 in my press xD xD
2021-01-25 22:17
2 replies
Lucky for u, preperly blacklist both of the team
2021-01-25 22:23
1 reply
i won all but sangal lose my bet from 13-8. so fucking unluko yesterday won from 35$ to 270$ from navi.
2021-01-25 22:23
Both team deserve blacklissted :)
2021-01-25 21:52
#243
 | 
Korea zeppyxdxd
It cant get more obvious than this lmao
2021-01-25 21:52
thanks Sangal for losing from 13-8 i guess it was worth for u
2021-01-25 21:54
thanks Sangal for losing from 13-8 i guess it was worth for u
2021-01-25 21:54
1 reply
rip bet
2021-01-25 21:57
13-8 enemy teamm half buy with some deagle + cz and they lose that and throw it tp 13-14. So fucking trash for both team. Better this match not on hltv
2021-01-25 21:55
#250
 | 
Turkey Kaantas29
13-8 again lost eco 13-14 perfecto
2021-01-25 21:55
13-8->13-16 rip 3.95 express
2021-01-25 21:56
13-8 13-16 nice lose all express bots
2021-01-25 21:56
1 reply
#263
 | 
Korea zeppyxdxd
We all knew it was gonna happen xD 1.007 for sangal at 13-8 and they lost so fast xD
2021-01-25 21:59
13:8 , lost eco and 13:16 typical xDDD
2021-01-25 21:57
turkistan T side LUL
2021-01-25 21:57
1 reply
#256
 | 
Turkey vaxxle
Swedish ppl have best terrorist side
2021-01-25 21:58
#257
 | 
Slovakia Fr3d0_
I hate fucking matchfix how can this be on bookies and on hltv
2021-01-25 21:58
huge choke...
2021-01-25 21:58
rip x20 express
2021-01-25 21:59
wth lol
2021-01-25 21:59
OMG thanks turkish throwers
2021-01-25 21:59
Very close gg all.
2021-01-25 22:01
3 replies
#266
 | 
Turkey vaxxle
wp
2021-01-25 22:01
2 replies
Maj3r skilled player but that is not normally, This very very insane....They need to check him pc and game.....Maybe he not cheating but maybe he using the game deficit.
2021-01-25 22:15
1 reply
#277
 | 
Turkey vaxxle
he is 30yo so cant cheat i think . yesterday his birth day btw.
2021-01-25 22:16
I think that in the next month, the adventures of the Sangal team will end. There will be no exceptions. I watched the match too. Use the report form.
2021-01-25 22:02
hahaha, typical Sangal choke at the end every match. disband and don't waste time.
2021-01-25 22:03
1 reply
hahaha, typical Sangal choke at the end every match. disband and don't waste time.
2021-01-25 22:40
nice matchfix
2021-01-25 22:07
disband sangal
2021-01-25 22:39
Imaging losing to newly created 16 yo team
2021-01-26 00:10
Forgot about this kebab team guys, no future for this team in top tier 3.
2021-01-26 05:57
Login or register to add your comment to the discussion.