Maps
Best of 3 (Online) * Semi-final. Winner qualifies for European Development Championship 2
1. Tricked removed Inferno
2. ex-ETHEREAL removed Overpass
3. Tricked picked Nuke
4. ex-ETHEREAL picked Dust2
5. Tricked removed Mirage
6. ex-ETHEREAL removed Vertigo
7. Train was left over
Nuke
Tricked
12
(5:10; 7:6)
ex-ETHEREAL
16
Dust2
Tricked
16
(8:7; 7:8) (1:4)
ex-ETHEREAL
19
Train
Tricked
-
ex-ETHEREAL
-
Rewatch
OtherEden Esports (Map 1 - Nuke)Vod
OtherEden Esports (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | KENSI - 4 MP9 kills (2 HS) on the Yard defense (clean round - anti-eco)
M2 | Lucky - 3 AUG kills on the advanced Short defense
M2 | PASHANOJ - 4 kills (Famas, 3 AK) on the bombsite B defense (clean round)
M2 OT | R0b3n - 4 AK kills (2 HS) on the bombsite A defense (4vs4 situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
49-40 +9 78.4 66.7% 1.11
41-48 -7 71.9 63.5% 0.94
34-43 -9 65.2 63.5% 0.89
36-45 -9 67.1 58.7% 0.86
31-48 -17 56.6 55.6% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
57-33 +24 84.3 74.6% 1.41
58-44 +14 104.9 74.6% 1.37
37-42 -5 73.1 61.9% 1.02
35-36 -1 55.1 74.6% 0.93
34-37 -3 56.7 71.4% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-20 +1 78.6 60.7% 1.00
17-20 -3 67.2 64.3% 0.95
15-20 -5 60.6 46.4% 0.78
12-19 -7 66.2 53.6% 0.78
15-23 -8 59.9 50.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
32-13 +19 102.4 78.6% 1.73
28-17 +11 120.1 85.7% 1.66
16-19 -3 72.0 71.4% 1.09
16-15 +1 55.1 78.6% 0.90
10-16 -6 35.5 71.4% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-20 +8 78.2 71.4% 1.20
22-24 -2 64.5 71.4% 0.99
21-25 -4 72.3 68.6% 0.94
24-28 -4 75.7 62.9% 0.93
16-25 -9 54.0 60.0% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-27 +3 92.8 65.7% 1.16
25-20 +5 69.7 71.4% 1.16
24-21 +3 73.6 71.4% 1.13
21-23 -2 74.0 54.3% 0.97
19-21 -2 55.1 71.4% 0.94
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
4 match win streak
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
2 - 0
Tricked win
1.83
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
1 - 3
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
3 - 1
12 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
2 - 1
ex-ETHEREAL win
1.83
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Russia fighterjet
looks like ez for PASHANOJ
2021-01-24 02:17
1 reply
+1!
2021-01-24 09:15
#2
 | 
Malaysia 3letterslol
Can Tricked get 8 win streak in a row ? We are about to find out
2021-01-24 02:42
1 reply
ok
2021-01-24 11:49
#4
REZ | 
Malaysia FeliX78
ez for top1 botNOJ
2021-01-24 06:09
#5
 | 
Denmark EnesKanter
noob team
2021-01-24 07:19
pasha ez win
2021-01-24 08:49
FinigaN ended up here, where did botf1k end up?
2021-01-24 10:16
10 replies
Finigan moved to a team of nearly equal rank Espada (28) to ethereal (31) GODf1k has no team rn Dima has no team rn Patsi and degster join spirit
2021-01-24 12:26
9 replies
dima to valorant and botf1k to rus mix teams for rest of career xaxaxa
2021-01-24 12:38
8 replies
#13
zorte | 
Finland ye6ok
sotfik would be upgrade over boombl4
2021-01-24 13:03
7 replies
yeah maybe he can join navi jnr
2021-01-24 13:05
6 replies
#15
zorte | 
Finland ye6ok
Why join bot monesy and topa
2021-01-24 13:26
5 replies
cuz he called botf1k
2021-01-24 13:27
4 replies
#17
zorte | 
Finland ye6ok
still better than 2/5 navi players and 4/5 navi jr players
2021-01-24 13:29
3 replies
+1
2021-01-24 14:21
2 replies
#20
Hatz | 
Australia Maerks
Navi JR is disbanded
2021-01-24 14:25
1 reply
when?
2021-01-24 14:26
no kair0n no win smh.
2021-01-24 14:22
1 reply
Na, finiGOd for the finiWIN! ez4 finigan, brother of karrigan
2021-01-24 14:27
ez for Danish style no chance for ruski cheaters
2021-01-24 15:03
#24
 | 
Russia banyuk
Pashanoj 25+ bombs on nuke and exetherial win the map, bet while you can Check my previous messages and you'll understand why you have to believe me ;)
2021-01-24 15:55
4 replies
=] I thought ethereal would win anyway, tricked won y'day v IN cuz they threw mirage lol
2021-01-24 16:00
2 replies
#28
 | 
Russia banyuk
Ez katka
2021-01-24 16:08
1 reply
ethereal can play d2 and train so I took 1.91 odds on them, if they win Nuke its bonus lol
2021-01-24 16:16
A ti xopow
2021-01-24 17:00
map 1 exE ez
2021-01-24 15:58
#27
Hatz | 
Australia Maerks
100%? KEKW. I see ez lose here
2021-01-24 16:01
5v2 PASHABOMJ STRIKES AGAIN!
2021-01-24 16:13
Round over - Winner: T (1 - 4) - Enemy eliminated sycrone killed zorte with mp9 (headshot) zorte killed Lucky with awp (headshot) Lucky killed KENSI with m4a1 (headshot) sycrone killed PASHANOJ with mp9 Lucky planted the bomb (2on3) Lucky killed R0b3n with tec9 (headshot) sycrone killed FinigaN with tec9 zorte killed PR1mE with awp FinigaN killed kiR with mp9 (headshot) R0b3n killed kwezz with m4a1 (headshot) Round started ok
2021-01-24 16:14
4-0 lose 5v2 to pistols 4-16
2021-01-24 16:15
1 reply
nt 5-2 already
2021-01-24 16:15
Round over - Winner: T (1 - 4) - Enemy eliminated sycrone killed zorte with mp9 (headshot) zorte killed Lucky with awp (headshot) Lucky killed KENSI with m4a1 (headshot) sycrone killed PASHANOJ with mp9 Lucky planted the bomb (2on3) Lucky killed R0b3n with tec9 (headshot) sycrone killed FinigaN with tec9 zorte killed PR1mE with awp FinigaN killed kiR with mp9 (headshot)
2021-01-24 16:15
How are pashanoj getting kills ? also why did prime decide to push outside there just stay main its 30 sec you know they will rush down ramp b or go heaven xd me and my friends would win ex ethereal all day every week
2021-01-24 16:43
1 reply
#38
 | 
Europe TheSaiL
Everything is rigged, ethereal are going to win after 11-13 even if it’s eco or force
2021-01-24 16:52
#37
 | 
Brazil Manlai2k
HAHAHAHAHA 13-11 and throw
2021-01-24 16:52
why isnt some bad org signing this bot roster?
2021-01-24 16:54
#40
 | 
Russia DjSisu
EZ4PASHANOJ TOP1 FACEIT PLAYER 50 GAMES WINSTRIKE 5000 ELO 3.22 K/D
2021-01-24 16:56
kwezz behind silo 2 people left side 50hp all he has to do is just tap and kill them he start spam spraying and dies xD? also who is this dumb caster that always does this WOOOOO sound when some guy does a noscope or something trying to act like something cool happened go to 4seconds in this clip twitch.tv/edenesports/clip/SillyFineWall.. and you know what i mean.. the WOOOOOOOOO sound is just omg makes me mad
2021-01-24 16:57
2 replies
lmao that caster braindead does it everygame xaxaxaxa
2021-01-24 17:03
1 reply
Yeah he was crying about people in chat and i just sad let mods handle that and he got triggered and always that woooo sound omg..
2021-01-24 17:05
why this 5 bots still playing under teg Tricked? 5 stupid kids without brain should play under teg "bot-mix1" maximum without any finance support
2021-01-24 16:58
1 reply
#48
 | 
Denmark Kanstrup
teg?? lmao
2021-01-24 17:03
5 danish animals-bots lost all rounds vs pistols.... disband dogs
2021-01-24 17:01
zorte is a fucking beast holy shit
2021-01-24 17:01
1 reply
#46
zorte | 
Finland ye6ok
+1
2021-01-24 17:02
lol again @2 on -2.5 exE xdd
2021-01-24 17:03
2 replies
Wasted :)
2021-01-24 18:05
1 reply
Tricked so bad That match was funny
2021-01-25 08:32
Lmao tricked lose 5 eco round lol
2021-01-24 17:03
#51
 | 
Russia banyuk
#24 PASHANOJ 28 4 17 120.1 I'm not asking much just call me daddy Cya on matchpages guys
2021-01-24 17:03
1 reply
#54
 | 
Moldova trash_star
dang that's impressive,keep it going dude 👍
2021-01-24 17:08
#52
 | 
Germany ConAction
wtf zorte's deagle???
2021-01-24 17:03
i bet tricked map1 lose i bet ethereal map2 lose :( i see what map3 is and i lose there aswell
2021-01-24 17:37
9-7 2v4 two cts at ct why not boost elevator kill the guy site why run through smoke xD already gg hope i lose map3 bet aswell
2021-01-24 17:47
why do they suck now?? ofc i win on navi comeback but ofc i add etheral map2 in that so now everything waste omg fuck this shit
2021-01-24 17:52
4v3 i just see on bet365 1 by 1 dying every 5 sec then bomb planted they 100% have their friends bet on tricked live when it was x2 x1.72 in odds
2021-01-24 17:53
15-15 inc
2021-01-24 18:02
pasha 1st tab pogchamp
2021-01-24 18:06
tnx tricked for throwing going b through smoke when u all have nades instead of taking long like u always did and almost always won the round on A ty
2021-01-24 18:10
#64
 | 
Asia Kai0505
How could this happen to me. First is vitality, and now is tricked. Damn
2021-01-24 18:11
3 replies
My combo was on navi 1st map and ethereal 2nd. I don't know how I won that too, with both of these comebacks.
2021-01-24 18:21
1 reply
same
2021-01-24 18:43
#69
 | 
Russia lagtestpc
I lost 11 bets by comebacks in a row xD
2021-01-24 18:30
#65
nex | 
Germany TeeZe
maybe keep peeking in afterplant :D:D:D:D
2021-01-24 18:14
2ez4finigan
2021-01-24 18:20
#68
 | 
Finland Cucumber))
PASHANOJ CARRY
2021-01-24 18:21
PashaBot 1.46 rating Flamie and bombla 1 KD Lucky Day for cis
2021-01-24 18:45
one of those extremely rare games where pashanoj does well
2021-01-24 19:21
Login or register to add your comment to the discussion.