15:00
30th of January 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Semi-final
1. Spirit removed Vertigo
2. BIG removed Train
3. Spirit picked Inferno
4. BIG picked Nuke
5. Spirit removed Mirage
6. BIG removed Overpass
7. Dust2 was left over
Inferno
BIG
16
(5:10; 11:4)
Spirit
14
Nuke
BIG
12
(4:11; 8:5)
Spirit
16
Dust2
BIG
17
(7:8; 8:7) (2:4)
Spirit
19
Rewatch
OtherDreamHack (Map 1 - Inferno)Vod
OtherDreamHack (Map 2 - Nuke)Vod
OtherDreamHack (Map 3 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | XANTARES - 4 M4A4 kills (3 HS) on the bombsite A defense
M1 | Patsi - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 2 clutch kills)
M1 | XANTARES - 3 Glock HS kills on the bombsite A bomb plant defense (3vs3 situation - second half pistol round)
M1 | magixx - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | degster - 4 AWP kills on the bombsite A offensive (initial frags)
M2 | XANTARES - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation) to keep Spirit off map point
M3 | degster - 3 AWP kills on the bombsite A defense
M3 OT | sdy - 4 AWP kills on the bombsite B defense
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
71-62 +9 85.3 71.3% 1.15
65-59 +6 74.2 69.1% 1.12
63-69 -6 68.3 63.8% 0.96
52-68 -16 63.1 71.3% 0.87
48-64 -16 58.4 63.8% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
79-61 +18 84.3 76.6% 1.26
69-56 +13 83.3 70.2% 1.21
51-40 +11 79.2 65.6% 1.17
67-54 +13 78.7 72.3% 1.14
47-68 -21 61.3 64.9% 0.81
9-20 -11 32.2 60.0% 0.64
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-18 +6 78.4 73.3% 1.24
21-18 +3 86.0 66.7% 1.20
18-17 +1 60.3 70.0% 1.01
14-16 -2 60.8 73.3% 0.92
16-21 -5 63.0 70.0% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-16 +8 86.4 73.3% 1.28
23-20 +3 87.8 73.3% 1.26
19-17 +2 75.0 60.0% 1.09
15-20 -5 60.5 63.3% 0.83
9-20 -11 32.2 60.0% 0.64
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-17 +11 96.1 75.0% 1.43
16-21 -5 67.6 60.7% 0.85
18-24 -6 63.7 57.1% 0.80
14-24 -10 52.4 64.3% 0.68
11-22 -11 52.2 57.1% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-16 +14 110.6 78.6% 1.69
28-19 +9 109.2 82.1% 1.53
20-17 +3 66.1 78.6% 1.04
17-17 0 65.9 71.4% 1.02
13-18 -5 46.5 64.3% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
36-20 +16 102.9 77.8% 1.61
22-23 -1 71.6 77.8% 1.01
22-27 -5 76.3 72.2% 0.91
21-27 -6 63.4 61.1% 0.85
18-27 -9 49.2 58.3% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
36-24 +12 95.6 77.8% 1.46
26-21 +5 82.2 72.2% 1.13
22-20 +2 70.0 69.4% 1.10
19-30 -11 73.4 66.7% 0.84
21-24 -3 54.8 55.6% 0.81
Player of the matchwon with 67.4% of the votes
Matches, past 3 months
Core
Team
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
2 - 0
BIG win
1.53
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 1
Spirit win
2.37
Head to head
7
Wins
1
Overtimes
4
Wins
EG to the grand finals unscathed
2021-01-26 16:49
4 replies
#16
 | 
Estonia simondoggo
Sorry mens((
2021-01-29 17:27
3 replies
they are a shit team now idek what they are doing
2021-01-29 19:10
2 replies
captain hindsight
2021-01-30 03:25
1 reply
i knew about this for a while hltv.org/forums/threads/2409430/dh-janua..
2021-01-30 03:52
BIG - Sprout 2-1
2021-01-26 16:51
7 replies
BIG cant beat sprout though. Sprout could play with 5 random matchmaking players and would still beat BIG
2021-01-29 12:51
3 replies
#11
 | 
Turkey ImGroott
Idk why but it's true. BIG struggling against Sprout and lose them.
2021-01-29 16:58
#56
 | 
Maldives AsshunteR
+1 lel
2021-01-30 09:20
#64
 | 
Netherlands DeepEsko
xd +1
2021-01-30 12:47
2021-01-30 11:35
nt
2021-01-30 14:30
1 reply
Thanks mate
2021-01-30 15:01
#3
 | 
Hungary szia
GERMAN THROWDOWN
2021-01-27 00:21
1 reply
#22
 | 
Hungary szia
D:
2021-01-29 21:48
#GoBIG
2021-01-28 18:24
2ez4degster
2021-01-29 05:49
#6
 | 
Russia unh4ppyy
ez4spirit
2021-01-29 06:44
#7
 | 
Turkey RENNNDER
ezzz
2021-01-29 06:48
So ez for best player in the history!!!!!
2021-01-29 06:59
4 replies
#10
 | 
Poland W0JT3K
Tazminator?
2021-01-29 16:55
chrisJ not playing this match nt
2021-01-29 17:17
Sorry dosia isnt playing here
2021-01-30 09:39
True, mir will demolish BIG
2021-01-30 13:12
if BIG vs Spirit = 2:0 BIG if BIG vs Sprout = 2:1 Sprout for some reason big just cannot win against them, its always easy money
2021-01-29 17:04
5 replies
#13
 | 
Germany BIG2020
because spiidi stole tabsens stratbook.
2021-01-29 17:15
no chance for sprout without degster
2021-01-29 17:17
3 replies
Degster carried hard; that’s true, but BIG rarely won against sprout in the past as well
2021-01-29 18:00
2 replies
this is hltv most people here dont even watch any of these matches
2021-01-29 21:51
1 reply
I guess you’re right, big and sprout usually just clash in the finals of ze jerman ESL Meisterschaft and I guess nobody cares about our scene
2021-01-29 21:53
BIG gonna lose final against GAMBIT anyway
2021-01-29 18:02
3 replies
no
2021-01-29 19:14
lul
2021-01-29 19:48
+1
2021-01-30 09:42
degster gonna do this again
2021-01-29 21:49
#24
 | 
Turkey TheKaiser
Interesting
2021-01-29 21:50
4 replies
personalities
2021-01-29 21:51
3 replies
#27
 | 
Turkey TheKaiser
very
2021-01-29 21:52
2 replies
enjoyable
2021-01-30 13:17
1 reply
#390
CeRq | 
Poland RoDaK
phallus
2021-01-30 17:41
#29
 | 
Russia cyberneRy
ez for magixx
2021-01-29 22:09
2-1 Bug, degster will win 1 map for Spirit :^)
2021-01-29 23:00
1. Spirit removed Vertigo 2. BIG removed Train 3. Spirit picked Inferno 4. BIG picked Mirage 5. Spirit removed Nuke 6. BIG removed Overpass 7. Dust2 was left over 2-1 BIG
2021-01-29 23:24
Spirit - Gambit Final Pog
2021-01-29 23:51
#33
 | 
Portugal beatje
degster destroyinh aghain
2021-01-29 23:56
This one is a bit tricky. Spirit might win Inferno as they demolished Gambit on it. BIG could go potentionally for Nuke or Mirage. Decider could be DD2 - Win Win for both teams. I can see Spirit winning if Degster pops off and BIG choke a bit. If not - BIG 2-0 both close games.
2021-01-30 00:29
#35
 | 
Canada Matchfix
Degster beat big with a worse team a week ago
2021-01-30 01:48
This is super tough to call. Can go either way honestly
2021-01-30 02:21
10 replies
#37
shox | 
United Kingdom Kmatty
It's not just max and relax on big
2021-01-30 02:30
9 replies
These are the kind of games BIG lose
2021-01-30 02:31
7 replies
#39
shox | 
United Kingdom Kmatty
Na if it was sprout they would lose because they have a mental block against them, they should win this really. Magix has been really poor and sdy is too inconsistent
2021-01-30 02:32
6 replies
Degster and MIR tho
2021-01-30 02:52
5 replies
#43
shox | 
United Kingdom Kmatty
Degster doesn't tend to quite go off like usual against tier 1 teams
2021-01-30 03:12
4 replies
He is fairly new, this guy is really good
2021-01-30 03:37
3 replies
#48
shox | 
United Kingdom Kmatty
I agree he's an excellent player
2021-01-30 04:41
look at game big vs sprout (:
2021-01-30 05:30
1 reply
Huh?
2021-01-30 13:32
seems like there is not only UK cs , UK brain is way stronger XD max and relax on big
2021-01-30 16:11
so fucking easy for degsterGOD
2021-01-30 02:32
Can you guys all bet big so I can have x3 odds on godster and godir? Thanks
2021-01-30 02:40
#47
 | 
China Yao_Ming
BIG destroy them last 2 bo3s... should be another ez win
2021-01-30 04:10
3 replies
degster destroy big last match in a sprout this is the different spirit and i would say they have a really good chance to beat big
2021-01-30 05:29
2 replies
#355
 | 
China Yao_Ming
good call damn bro so was idisbalance bad player? why did he get replaced? degster is way better?
2021-01-30 17:34
1 reply
idisbalance is good but degster... for me top 5 player rn for sure every single map 30+ kills
2021-01-30 17:52
degster + mir > big
2021-01-30 05:30
#52
 | 
Indonesia bartobad
degster got this
2021-01-30 07:18
doesn't matter with the new line up, big still got this in the bag
2021-01-30 07:31
degster > syrson mir > onlinetarez magixx<tizian tabsen>magixx chopper<k1to
2021-01-30 07:34
2 replies
You have a wrong flag
2021-01-30 08:04
This match is online so Onlinetares > mir
2021-01-30 13:33
if spirit will play like they did against sprout then no chance for spirit
2021-01-30 09:21
Let's go boys
2021-01-30 10:32
#61
rain | 
Russia limkan
1. Spirit removed Vertigo 2. BIG removed Train 3. Spirit picked Inferno 4. BIG picked Nuke 5. Spirit removed Mirage 6. BIG removed Overpass 7. Dust2 was left over BIG 2-1
2021-01-30 10:53
2 replies
Lol BIG gonna pick Mirage ezwin for them on Mirage rest of it i agree i think 2-1 BIG but can go either way
2021-01-30 14:09
1 reply
#97
rain | 
Russia limkan
as you can see I was right :)
2021-01-30 15:19
#Spirited #BEBIG #gemeinsam
2021-01-30 11:53
im big BIG fan!! but i see Spirit win here today..
2021-01-30 12:55
2 replies
syrson vs godster LETS GO!
2021-01-30 13:24
1 reply
legendary awpers!! gl for both of them 🤩
2021-01-30 14:16
ich erwarte ausschließlich gesichter heute vom rische und seinem würzigen kumpanen aus südost! #goBIG
2021-01-30 13:29
SPIRIT +1.5 REVENGE
2021-01-30 13:48
#73
 | 
Europe WhatOta
Spirit to take a map!!
2021-01-30 13:54
SPAM THIS LUL TO HELP ABDUL
2021-01-30 14:31
Let’s gooo deg
2021-01-30 14:32
Should be a good game.
2021-01-30 14:51
patsi instead of degster?
2021-01-30 14:50
3 replies
seems terrible
2021-01-30 14:51
they rotate degster and patsi between the maps but yeah having an awper on inferno is not as needed as on the other maps so I can understand
2021-01-30 15:04
1 reply
#94
 | 
Latvia CVJMZ
What ?! Yeah sure dont need awper versus beast awper syrsoN okk
2021-01-30 15:15
1.9 odds on BIG ? Map 1????
2021-01-30 14:55
4 replies
#83
 | 
Indonesia bartobad
spirit get map 1, trust me
2021-01-30 14:57
x3 on 2:0 big
2021-01-30 15:03
2 replies
dude this will b easiest money of my mongolian mom
2021-01-30 15:19
1 reply
hah sure bro :D
2021-01-30 15:21
Who the hell is patsi wheres degster???
2021-01-30 15:04
2 replies
#89
 | 
Kazakhstan kikimbeR
patsi is Patsanchik
2021-01-30 15:07
#92
 | 
Russia MaxFlamesa
Spirit have a 6 man roster
2021-01-30 15:10
#88
 | 
Kazakhstan kikimbeR
no degster, no win
2021-01-30 15:06
spirit revenge
2021-01-30 15:09
#91
 | 
Kazakhstan kikimbeR
If god tabseN shines like he did lately, it will be ez 2-0
2021-01-30 15:09
WTF WHAT IS PATSI WHERE IS GOD DEGSTER WTFFFFFFF
2021-01-30 15:16
2 replies
#100
 | 
Germany X5ander
Think Spirit want my boyz to win. No degster = EZ win
2021-01-30 15:21
1 reply
ez win for spirit you mean?
2021-01-30 15:57
BIG picked Nuke into Spirit after seeing what Spirit's CT side did to their German brothers yesterday ? Seems like a risk !
2021-01-30 15:18
2 replies
moron bigs nuke t side is literally best of all teams its too easy
2021-01-30 15:25
1 reply
bruh
2021-01-30 17:50
spirit back to reality haha
2021-01-30 15:23
Inferno meta is 5 rifles right now, DEGSTER will come in for the next two maps chill degens
2021-01-30 15:23
6 replies
#110
 | 
Austria SplasJ
Nah it really isn't
2021-01-30 15:31
5 replies
By definition probably not. Most teams are 5 man rosters and have to play with an AWPer who prefers to AWP by default. However, you can definitely make the argument that a lot of spots on Inferno are stronger with all rifles, spots where an AWP is kinda stuck and not impactful
2021-01-30 15:36
4 replies
#118
 | 
Austria SplasJ
Maybe yeah but having one awper for mid plus banana can be really helpful. Edit: also coffin on B or backside B
2021-01-30 15:40
#121
 | 
Austria SplasJ
Oh and on t side you are correct that a 5 man ak team is better
2021-01-30 15:44
2 replies
Yeah that's the thing it's very situational, an argument can be made for it. Honestly tho Degster is so good I don't like swapping him out at all lmao. Even if he has to rifle I would take that over literally anyone not named Mir.
2021-01-30 15:48
1 reply
#155
 | 
Austria SplasJ
Ye
2021-01-30 15:54
#103
 | 
Canada Matchfix
the whole point of degster on the roster is to snipe why the fuck would they sub him out
2021-01-30 15:23
#104
 | 
Denmark estro1
Bench degster on inferno meanwhile patsi/chopper/magixx in game? Man wtf is wrong with ppl
2021-01-30 15:24
that was obvious that big will fix their mistakes after eg game, and will rape spirit 2-0, ez money on real top1 player in the world xantares.
2021-01-30 15:24
1 reply
XDDD
2021-01-30 21:13
this 6 man roster thing is so bullshit
2021-01-30 15:24
big on inferno lol
2021-01-30 15:31
5 - 1 => 5 - 16 kekw
2021-01-30 15:38
Spirit will win 2-0
2021-01-30 15:38
1 reply
#120
 | 
Poland Zaniu
2;1 big
2021-01-30 15:43
5-1 5-8 +1.5 spirit ez
2021-01-30 15:39
big suck ass.
2021-01-30 15:39
#117
 | 
United States boowrath5
5-1 to 5-16 fcking Jera
2021-01-30 15:40
5-1 5-10 KEKW
2021-01-30 15:44
1 reply
#133
 | 
Poland Zaniu
last time vs hr they did this same
2021-01-30 15:47
No bug no big 💁‍♂️
2021-01-30 15:45
#126
 | 
Korea zeppyxdxd
Round over - Winner: T (10 - 5) - Enemy eliminated Patsi killed k1to with ak47 (headshot) Patsi planted the bomb (1on1) Patsi + chopper (assist) killed tabseN with ak47 (headshot) Patsi killed XANTARES with ak47 (headshot) tabseN killed mir with mp9 (headshot) XANTARES + tiziaN (assist) killed magixx with m4a1_silencer magixx killed tiziaN with ak47 (headshot) tabseN + k1to (assist) killed sdy with mp9 (headshot) tabseN killed chopper with mp9 (headshot) sdy killed syrsoN with ak47 (headshot) hahahaha
2021-01-30 15:46
PAAAAATSI
2021-01-30 15:46
LMAO PATSI WP
2021-01-30 15:46
#129
 | 
Ukraine Lonkich
BIG SHIT guy with 5 hp Patsi killed k1to with ak47 (headshot) Patsi planted the bomb (1on1) Patsi + chopper (assist) killed tabseN with ak47 (headshot) Patsi killed XANTARES with ak47 (headshot)
2021-01-30 15:46
BIG should just make inferno their permaban and try to play train
2021-01-30 15:46
quick 2;0 for spiritus big washed up nubs hihi
2021-01-30 15:46
rip big.
2021-01-30 15:47
Godsi 1 vs 3 clutched 😎
2021-01-30 15:47
#136
 | 
Portugal beatje
Why would you willingly play without your best player, degster? The guy who top frags every game? What's the thought process behind this?
2021-01-30 15:47
4 replies
AWPs cant really do a lot on inferno
2021-01-30 15:49
3 replies
Degster is good with a rifle lol
2021-01-30 15:51
#151
 | 
Portugal beatje
You can on CT side and degster's rifling is lowkey better than Patsi's.
2021-01-30 15:52
1 reply
cant do a lot as an aggressive awper on CT inferno you can peek mid, banana or apps and maybe he doesn't feel confident with rifling on inferno
2021-01-30 15:58
Mir, sdy and magixx are such crazy aimers
2021-01-30 15:48
1 reply
Mir is just so fucking scary, even if he sees the enemy later, the opponent will still get a headshot Also degster is Dagestani zywoo
2021-01-30 19:18
already 10-10 chill
2021-01-30 15:48
2 replies
6 11 ugly lier
2021-01-30 15:49
1 reply
i'm handsome
2021-01-30 15:52
#140
 | 
Malaysia jskhoo
5-1 to 5-10?????
2021-01-30 15:48
I just don't understand why they keep having this bot kito, this guy ultra trash player and always been him, everyone on fpl troll him bcs he is noob
2021-01-30 15:49
Big will win inferno don't worry!
2021-01-30 15:50
3 replies
Nope
2021-01-30 15:50
2 replies
What u say? Ez 280$ live bet
2021-01-30 16:23
1 reply
Kekw. Congratz ... Thx to Patsi the bot. Hope fnatic wins ... I bet on then xd
2021-01-30 16:24
Spirit tier 1 bIG tier 2 Imagine betting on bug clan Hope 2-0 for spirit
2021-01-30 15:50
#154
 | 
Jordan Zereeni
bug so trash
2021-01-30 15:53
pushing every fucking smoke is the new normal in 2021?
2021-01-30 16:05
5-1 => 9-14 Ok trash
2021-01-30 16:05
wheres degster jeeeeez 😟
2021-01-30 16:06
6 replies
+1. Patsi is so bad
2021-01-30 16:10
5 replies
0/8
2021-01-30 16:10
3 replies
Degster >>>>>> Patsi
2021-01-30 16:17
2 replies
M8, degster is a sniper, and ofc if you want just to compare them by stats, degster > Patsi. But think about in-game roles, positions and what have they done at their pracs. This game is not only about stats, someone needs to be a support.
2021-01-30 17:47
1 reply
He's just bad
2021-01-30 18:26
i hope we will see best awpers in action 😞 patsi is scrap
2021-01-30 16:13
its so funny. You know BIG is playing a bad MAP but you also know "hey 14 for the Opponent means nothing for them this could easily go 16:14 for them"
2021-01-30 16:11
#164
 | 
Korea s2angels
13-6 can't close the game???
2021-01-30 16:11
14-8 14-16 bruhhhhh
2021-01-30 16:12
16-14 Big
2021-01-30 16:14
16-14 lmao wtf
2021-01-30 16:16
#176
ZywOo | 
Ukraine Djaa
14:8 ... 14:16 gj
2021-01-30 16:18
hahah 16-14 Big wtf
2021-01-30 16:18
HAHA 16-14 BIG wheres your money now you who laughed at BIG bettors?
2021-01-30 16:18
how the fuck, big thank u so much holy fuck
2021-01-30 16:18
yo guys, sitting and just holding sites on ct side inferno not gonna work against good teams, maybe try be proactive few rounds? nice throw.
2021-01-30 16:19
#183
 | 
Singapore AffinityZ
ty 6x big <3
2021-01-30 16:19
#184
 | 
Malaysia jskhoo
Big gay
2021-01-30 16:20
always free money against braindead ruski trash
2021-01-30 16:21
BIG won inferno? ok 2-0 for them :D
2021-01-30 16:22
throw under from 13-6 and throw -2.5 on big 14-16 im lucky today
2021-01-30 16:22
New scripts for 2021 :O
2021-01-30 16:22
Rofl Patsi silver 1 max
2021-01-30 16:23
#193
 | 
Switzerland Alpollo
Nice choke again Spirit lmao
2021-01-30 16:23
ok
2021-01-30 16:23
kurdish god papatares finished it o_O
2021-01-30 16:23
big will throw nuke %100.
2021-01-30 16:23
2 replies
nt
2021-01-30 16:23
won't need to throw cuz +degster -patsi
2021-01-30 16:25
#200
 | 
Tunisia lacacayka
Mat ebal, clowni ebanie
2021-01-30 16:23
bet big 2-0 eg, fake comeback on inferno. Bet spirit inferno, huge choke XDDDD
2021-01-30 16:23
massive playing from XANTARES!
2021-01-30 16:23
its a joke, right?
2021-01-30 16:23
same script as BIG vs HR on Inferno lol
2021-01-30 16:24
9 replies
i personally know someone who is a friend of one of the script writers for ESL (they freelance, work for ESL,DH and others). he said DH had some trouble getting enough scripts in time because of summit so they had to recycle some old ones. people should just be aware now.
2021-01-30 16:27
8 replies
#242
CeRq | 
Poland RoDaK
XDD
2021-01-30 16:35
7 replies
yeah it's a bit stupid but as long as the acts are good and it doesn't appear boring i'm happy.
2021-01-30 16:57
6 replies
#396
CeRq | 
Poland RoDaK
Dude you really believe there are scripts on this lvl of cs?
2021-01-30 17:42
5 replies
you don't think?!
2021-01-30 17:44
4 replies
#471
CeRq | 
Poland RoDaK
How old are you?
2021-01-30 18:23
3 replies
somewhere between 18 and 28, most of the time i feel like 21 though.
2021-01-30 18:43
2 replies
#505
CeRq | 
Poland RoDaK
XDDD are you also gender fluid my friend?
2021-01-30 18:51
1 reply
i don't know what that means but i have no problem appreciating my "feminine" side.
2021-01-30 19:06
saw patsi on the server went on big fast before game started ez pz
2021-01-30 16:24
just -Patsi
2021-01-30 16:24
no degster no party
2021-01-30 16:24
Spirit throws the match again, wtf
2021-01-30 16:25
VAMOS BIG, great comeback! #GoBIG
2021-01-30 16:25
#215
 | 
Russia Syonamaru
Passive defense doesn't work like always
2021-01-30 16:25
#216
 | 
Russia ZzzonkeDD
Spirit KEKW
2021-01-30 16:26
spirit, why do you need botsi?
2021-01-30 16:26
1.03 odds on 14-8 ... Spirit kekw
2021-01-30 16:27
2 replies
who stupid enough to bet on that?
2021-01-30 16:30
1 reply
I didnt. Just saying the odds ...
2021-01-30 16:31
@3 odds -1.5 big saved, feels good man <3
2021-01-30 16:27
this tournament is so scripted, how can they throw 14:8 to 14:16 on ct side inferno
2021-01-30 16:28
6 replies
patsi The thrower throws surprise
2021-01-30 16:29
4 replies
#241
CeRq | 
Poland RoDaK
It wasn't only his fault, sdy and chopper fall off a lot on ct
2021-01-30 16:34
3 replies
patsi went 2-12 22adr on CT side the other had all above 60adr no its on patsi man
2021-01-30 16:35
2 replies
#249
CeRq | 
Poland RoDaK
Man ur gonna make patsi suicidal lmao
2021-01-30 16:38
1 reply
He knows already
2021-01-30 16:44
please stop talking about scripts or fixing on this match level.. just patsi is bad thats all.. find fixing at another tournaments like snow seeet snow, 9to5 and another shot not here
2021-01-30 16:41
patsi hahahha "THIS IS WHY DEGSTER ISNT PLAYING!!" Good one vince hahahhha
2021-01-30 16:28
no degster no win
2021-01-30 16:29
where is xantares from originally?
2021-01-30 16:29
rip o2.5 :(
2021-01-30 16:29
Patsi pro player?
2021-01-30 16:30
Big should win nuke 16-10 max
2021-01-30 16:30
Spirits coach sooo stupid 0iq just fckin kick patsi and add degster u dont need 6 man roster do you think u r vitality or somethin????
2021-01-30 16:30
6 replies
they are copying navi for sure lol, degster 0 game on inferno so far
2021-01-30 16:30
1 reply
Degster still better than botsi in every map
2021-01-30 16:50
+1
2021-01-30 16:31
patsi was a part of degster's deal
2021-01-30 16:32
I think patsi joined together with degster? It'll take a least a couple of months till they figure these things out
2021-01-30 16:41
+1
2021-01-30 16:43
#237
 | 
Portugal Surya
wow
2021-01-30 16:33
#238
 | 
Portugal beatje
Deserved loss for not playing degster
2021-01-30 16:33
Third day in a row with a massive choke...
2021-01-30 16:35
hope for fast 16-0 on nuke, i need my money fast
2021-01-30 16:35
#246
 | 
Turkey RENNNDER
no dickster no win
2021-01-30 16:36
Degster playing on map 2, they have small chance here
2021-01-30 16:38
Spirit choke vs Gambit, yesterday vs Sprout and today vs Big kekw. Poor Degster
2021-01-30 16:39
#253
 | 
Europe WhatOta
come on degster!
2021-01-30 16:39
32.2 ADR truly makes you think
2021-01-30 16:40
1 reply
#262
 | 
Canada firtlast
bad grenade luck is all...
2021-01-30 16:42
#256
 | 
Argentina fxzo
WHY ISN'T GOD DEGSTER PLAYING
2021-01-30 16:40
come back of the years brotherrrrr
2021-01-30 16:40
DEGSTER DAWAI DAWAI VAMOS DEGSTER <3
2021-01-30 16:41
why the fuck did they even add patsi to their roster
2021-01-30 16:42
3 replies
patsi was a part of degster's deal
2021-01-30 16:43
2 replies
ahh I see, that makes a lot of sense now considering that patsi is fuckin dogshit then it was worth picking him up as long as degster was included in the package
2021-01-30 16:44
1 reply
absolutely right sir
2021-01-30 16:47
degster 30 bombs on nuke
2021-01-30 16:45
why is degster not playing every map, makes zero sense, it's like Na'Vi rotating s1mple
2021-01-30 16:47
1 reply
inferno is the only map he doesnt play
2021-01-30 16:51
Big 16-11
2021-01-30 16:48
4 replies
-1
2021-01-30 16:56
3 replies
+1
2021-01-30 17:13
2 replies
+1 :)
2021-01-30 17:20
1 reply
16-11 rip already xd
2021-01-30 17:22
2-1 Spirit :D
2021-01-30 16:52
bIG fcking handi throwers
2021-01-30 16:53
syron 0-8 wtf
2021-01-30 16:55
#280
 | 
Canada firtlast
10-5 —> 13-7 —> OT inc
2021-01-30 16:55
big so lucky to win inferno
2021-01-30 16:57
Seen degster playing nuke at 4-2 lead took 2 odds spirit :)
2021-01-30 16:58
1 reply
now free roll on spirit
2021-01-30 17:18
9-2 Bug kekw
2021-01-30 16:58
ok rip my -3.5 on BIG wtf ... big are such a handi throwers
2021-01-30 16:59
3 replies
they not winning m2
2021-01-30 16:59
#292
 | 
Malaysia jskhoo
No this is ct map
2021-01-30 17:03
rip mu -3.5 , bet $10 , no luck for today fuckkk
2021-01-30 17:10
#288
 | 
Faroe Islands staxus
big still thinking that they playing 1.6 and making double eco in 2021
2021-01-30 17:01
1 reply
+1. Tabsen strats are so strange
2021-01-30 17:02
spirit will also choke map2 like map1, i already take those @2.9 odds on map2 big haha
2021-01-30 17:01
3 replies
rip
2021-01-30 17:06
How much u gonna lose today after cloud 9 comeback yesterday
2021-01-30 17:09
1 reply
i did not lose anything yesterday retard, sometimes I write so for b8 / jinx :) prnt.sc/xu4wd3
2021-01-30 17:11
#290
 | 
Pakistan LoOuU2
another map where Spirit will take the lead but then end up choking big time.
2021-01-30 17:02
#293
 | 
Denmark estro1
Yup lose eco lose the game from 9-2
2021-01-30 17:03
imagine if spirit throw again on nuke
2021-01-30 17:05
5x2 Spirit kekw
2021-01-30 17:04
2 replies
Fan of gambot kekw
2021-01-30 17:09
1 reply
Gambit >>> spirit
2021-01-30 17:47
hahahaha 2 v 5 rly hope big win now lul
2021-01-30 17:04
#297
 | 
Finland Lehtori
SPIRIT +3.5 FIXED, EZ 16-13 ANOTHER 1K W FOR ME
2021-01-30 17:04
1 reply
ez ez ez
2021-01-30 17:06
#298
 | 
Jordan Zereeni
Round over - Winner: T (3 - 9) - Enemy eliminated XANTARES killed sdy with m4a1 (headshot) tiziaN + tabseN (assist) killed mir with aug XANTARES planted the bomb (2on2) tiziaN killed chopper with deagle (headshot) XANTARES killed degster with deagle (headshot) XANTARES + k1to (assist) killed magixx with deagle magixx killed k1to with m4a1 degster killed syrsoN with awp mir + degster(flash assist) killed tabseN with m4a1_silencer (headshot) Round started
2021-01-30 17:04
2nd choke incoming
2021-01-30 17:07
Calm down bug fans 4-11
2021-01-30 17:07
now big take pistol and its over 16-12
2021-01-30 17:08
#305
 | 
Hong Kong tahfeikei
tizian see enemy has shotgun runs closer lmao
2021-01-30 17:09
2 replies
+1. Dumb move
2021-01-30 17:12
"they surely wouldn't think i'm that dumb"
2021-01-30 17:12
#307
 | 
Spain Gronk22
4-14 > 16-14
2021-01-30 17:09
Spirit is first not tier 1 org that uses 6 players Pog
2021-01-30 17:11
2 replies
1 reply
They never used them all in one match
2021-01-30 17:34
DAGster
2021-01-30 17:11
lol ez ninja XANTARES GOD
2021-01-30 17:12
k1to another godlike map by him
2021-01-30 17:12
#316
 | 
Europe WhatOta
4-11 -> 16-11 incoming
2021-01-30 17:12
1 reply
#328
 | 
Malaysia jskhoo
No My bookies show big 5odds already GG
2021-01-30 17:24
11-11 already haha, easiest money in a while. @3 odds -1.5 big @2.9 odds big at 8-2 lead for spirit
2021-01-30 17:19
8 replies
spoke too early xD ty for your $$
2021-01-30 17:23
not so ez god bettor? lol
2021-01-30 17:25
3 replies
not end yet + i've already won 1200 euro on unique today
2021-01-30 17:26
2 replies
aha they got u scared though for sure, shud have been OT but then vexed lose 4v2 :)
2021-01-30 17:27
1 reply
win is a win :)
2021-01-30 17:27
14-9
2021-01-30 17:25
are u mentally retardet?
2021-01-30 17:26
nc try
2021-01-30 17:40
These comebacks are getting boring
2021-01-30 17:20
imagine thinking BIG win this map LUL If u watch Sprout v Spirit, literally same script here with god degsterrrr
2021-01-30 17:24
2 replies
choke 15-1, this might go OT
2021-01-30 17:27
1 reply
probably will, I not watched much dh recently as been watching BTS, but spirit have choked I seen like v gambit..
2021-01-30 17:30
#331
 | 
Portugal Surya
BIG pls over 26.5
2021-01-30 17:25
from now on i will skil betting on big , rip -3.5 handi , i will try to win back money on Gambit
2021-01-30 17:27
2 replies
stick to overs buddy
2021-01-30 17:30
1 reply
yes bro , no luck for today .. 5 bet lose streak :(
2021-01-30 17:33
#338
 | 
Portugal beatje
Degster is so nuts
2021-01-30 17:27
3 replies
More like BIG plays like retards.
2021-01-30 17:28
2 replies
say what you want but degster recks them no matter what, what tf is this shitty excuse ur using here ? BIG play like retards cuz they are losing ? brain dead cnt
2021-01-30 17:36
1 reply
BIG are throwing map 2, It was obvious from start.
2021-01-30 17:39
When baiter syrson kick
2021-01-30 17:29
#341
 | 
Europe WhatOta
2 ninja defuses from XANTARES it's over for Spirit lmaoo
2021-01-30 17:29
1 reply
It wasnt a ninja .
2021-01-30 17:34
@1.7 odds on big at 10-14 :DDDDDDDDDD god bettor at its finest
2021-01-30 17:30
2 replies
Stfu No1 cares U only come here to cry
2021-01-30 17:34
Gl braindead gambling addict
2021-01-30 17:35
tizian most retarded player
2021-01-30 17:31
Degster crazy spirit def upgraded might even take this in 3 maps
2021-01-30 17:32
Lobster on fire , but kebab better
2021-01-30 17:33
degster nt but spirit too bad for you, magixx stupid kid what are u doing
2021-01-30 17:33
#351
 | 
Canada firtlast
xantares on server opponents are nervous
2021-01-30 17:33
Maptrade is on.
2021-01-30 17:34
XANTARES <3 ESSYYYYYY +5.5 HANDICAP 800$ 🥰
2021-01-30 17:35
3 replies
What??
2021-01-30 17:35
2 replies
bait
2021-01-30 17:41
1 reply
No lol I betted at 9-2
2021-01-30 17:45
tabsen made the matchfix so obvious lmfao, not shooting the planter
2021-01-30 17:35
What kind of soft use Degster?
2021-01-30 17:35
1 reply
he's fkd BIG twice now =]
2021-01-30 17:36
epic clownfiesta
2021-01-30 17:35
gg, now back to BTS
2021-01-30 17:36
Imagine if they sub out degster 3rd map
2021-01-30 17:37
1 reply
they won't its his best map fyi
2021-01-30 17:43
#367
 | 
Hungary Wh1te09
Nice big , omg, 1-1 fck noob 9-11 9-14 lol 11-15 12-15 12-16 jesus , noobz, C side noob spirit , win rounds ........wtf??? BIG 1-0 , 1-2 bot spirit??????
2021-01-30 17:38
#369
 | 
Malaysia jskhoo
Thanks k1to saved my bet gtg
2021-01-30 17:38
Lost on eco wtf? Haha
2021-01-30 17:38
#371
 | 
Portugal beatje
Degster and Mir are the budget s1mple and electronic
2021-01-30 17:38
5 replies
they are good tho
2021-01-30 17:40
mir is like the cheater in mm has no skins lul
2021-01-30 17:40
3 replies
#400
mir | 
Russia ErleN_
he has a green knife
2021-01-30 17:44
1 reply
I did not know vanilla knife is green
2021-01-30 17:46
He had a butterfly knife and a few skins in previous tournaments, I have no idea why he is playing without it now Maybe he sold them
2021-01-30 17:47
dust 2 big allin relax
2021-01-30 17:39
1 reply
RIP your money
2021-01-30 17:45
expected god degster
2021-01-30 17:40
awful map by big dust2 should be a blowout now 16:2
2021-01-30 17:40
#378
 | 
Hong Kong tahfeikei
come to lan degster
2021-01-30 17:40
Wp
2021-01-30 17:40
#383
 | 
Canada firtlast
god bless the turkish legend, all aim no brain xantares, yes we cantares
2021-01-30 17:40
will degster stand in for the third map
2021-01-30 17:40
1 reply
Yes, of course Spirit plays only inferno without sniper
2021-01-30 17:43
purposely matchfix and programmed hacks do not exist on tournaments.
2021-01-30 17:41
#386
 | 
Portugal beatje
Would have been 2-0 if degster played inferno
2021-01-30 17:41
dust2: -magixx +Patsi ?
2021-01-30 17:41
Degster >>>> Patsi
2021-01-30 17:41
impressive
2021-01-30 17:41
lol image if they dont throw from 14:8 on inferno would be ez 2:0
2021-01-30 17:43
obvious rigged lmao they just let degster dry peek into it
2021-01-30 17:44
Spirit got this! Ezzzz
2021-01-30 17:44
#408
 | 
Russia Emple
syrson looks so bad today , 2:1 for spirit
2021-01-30 17:45
#409
HS | 
Estonia qoznyyy
lets goooO spirit big most overrated team of 2020, hopefully back to tier2 soon
2021-01-30 17:46
1 reply
*to tier 3
2021-01-30 17:47
why would spirit put patsi instead of degster on any map, thats just trolling or matchfixing
2021-01-30 17:46
2 replies
They are playing only inferno without degster
2021-01-30 17:48
1 reply
They want to give us some emotions putting Patsi on inf instead of degster.
2021-01-30 17:50
D2 the best spirit map Thanks for ez 6 odds spirit after map 1
2021-01-30 17:46
11 replies
So what? He didn't play much LAN
2021-01-30 17:49
11 maps gj man
2021-01-30 17:51
#434
 | 
Russia Syonamaru
> Based of 2 maps lmao
2021-01-30 17:53
3 replies
#437
 | 
Germany BIG2020
He's a known Landodger.
2021-01-30 17:53
2 replies
#439
 | 
Russia Syonamaru
xd
2021-01-30 17:53
Maybe it's just that espada didn't play a lot of LANs?
2021-01-30 17:54
hltv.org/stats/players/429/karrigan?star.. So karrigan is gonna be top1 2021
2021-01-30 17:52
3 replies
#442
 | 
Germany BIG2020
Are you stupid or what, my links are alltime. yours is this year. nice landodger defense.
2021-01-30 17:54
2 replies
It doesn't matter that they are alltime, they are based on 11 maps mate :)
2021-01-30 17:59
hltv.org/forums/threads/2334543/online-e.. Hahahahhahahahaha omfg I'm dying
2021-01-30 18:08
Bruh moment isn't it
2021-01-30 19:14
#418
mir | 
Russia M31F
no chance for NOOB CLAN only onlinetares god
2021-01-30 17:48
i said big will throw nuke. this map will under. dont bet over. 16-5 16-6 or 16-7 for spirit win. i'm writing from future. xantares must work aim practice, his aim like a nova4.
2021-01-30 17:48
BIG is not good at Dust recently. Spirit can take it 2-1
2021-01-30 17:48
degster us such an upgrade for Spirit!
2021-01-30 17:48
VAMOS BIG SHOW EVERYTHING YOU GOT ON D2! #GoBIG
2021-01-30 17:49
Team Spirit will be team Spirit.. still a half tier1-2 team.. Big will win dust obviously.. XANTARESGOD
2021-01-30 17:49
4 replies
What?
2021-01-30 17:50
2 replies
what? no reading comprehension my friend.. well to cut it short... Team Spirit is a Tier2 cs team
2021-01-30 17:51
1 reply
clean and easy 2-1 cya after the game stop being delusional and thinking big is clear tier 1 team
2021-01-30 17:56
Che s ebalom? Mat' zhiva?
2021-01-30 19:14
degster smurfing
2021-01-30 17:51
#440
 | 
Russia Syonamaru
#let's go spirit!
2021-01-30 17:53
d2 shouldnt be any problems for big.
2021-01-30 17:56
prnt.sc/xvj7sd ty for 1.72
2021-01-30 17:57
3 replies
don't forget to come back and write something when big lose
2021-01-30 18:06
2 replies
kkk
2021-01-30 18:08
1 reply
the final word?
2021-01-30 19:13
yebiwa na bigah, 5-1 5-10
2021-01-30 18:07
#451
 | 
United States EDBX
Syrson throwing the game for highlight reel
2021-01-30 18:08
big need only 7 ct rounds to win this 16-12
2021-01-30 18:10
it feels like spirit goes in with a gameplan - fail - and go down 5-1 and then just go classic CIS style everyone go solo
2021-01-30 18:14
syrson has started the game ?
2021-01-30 18:16
HE for the cross and syrson peeking behind it is pretty funny ngl
2021-01-30 18:16
#461
 | 
Russia Emple
gg kito forget how to play?
2021-01-30 18:16
can 10-5 for BIg but BIG THROW AGAINST LOW BUY LOL
2021-01-30 18:17
#463
 | 
Hungary Wh1te09
Áhhh, Spirit win, noob Big 1-0 0-2
2021-01-30 18:17
you know xantares. if you would just AIM at the second u kill him
2021-01-30 18:19
Spirit gonna win lolol
2021-01-30 18:19
if this stupid k1to can do something at B ,,,
2021-01-30 18:20
tizian go home
2021-01-30 18:20
Spirit tier 1 BIG tier 3 Clean game ez win
2021-01-30 18:21
If round 13 costs BIG the game. I will fuck them in the ass those bitches
2021-01-30 18:22
#470
 | 
Ukraine Lonkich
big trash bots, delete them from game
2021-01-30 18:23
#472
 | 
Russia Syonamaru
Spirit play extremely beautiful cs
2021-01-30 18:24
5-1 => 7-8 Trash clan
2021-01-30 18:25
Gg lost on BIG nice force lose 16-10 spirit at best
2021-01-30 18:25
ez for Spirit sorry germans
2021-01-30 18:26
xantares is straight up dogshit
2021-01-30 18:26
#478
 | 
Hungary Wh1te09
Lol 4 pistol kill 8-8 spirit pistol round omg 8-9 , nice big very nice fuck you noobz
2021-01-30 18:27
CIS grand final?
2021-01-30 18:27
Idiots 5v3 deagle
2021-01-30 18:29
5vs3 retake lol, big throwing haaard
2021-01-30 18:30
#482
 | 
Russia Emple
kito???
2021-01-30 18:31
whiff their shots so obvious rigged
2021-01-30 18:32
Chopper deagle kekw
2021-01-30 18:33
big is trolling so hard like wtf why would you just run brain afk around the map ?
2021-01-30 18:34
chopper LOOOOOOL
2021-01-30 18:34
dont throw from 13-9 big <3
2021-01-30 18:36
idk how big won it, fcking spirit throwing
2021-01-30 18:36
#489
CeRq | 
Poland RoDaK
That 3rd round of 2nd half made the difference, spirit fkn shit the bed after it...
2021-01-30 18:42
these retards have no idea how to play CT no matter which map NUKE TRAIN inferno Dust 2 i have seen then lose at 15-6 near atleast 4 maps on ct sides.
2021-01-30 18:44
Jst lose to halfbuy again
2021-01-30 18:45
#494
 | 
Europe YkZz
It would be already 2-0 for Spirit If Degster would have played inferno. But there has to be reason why patski plays on Inferno
2021-01-30 18:47
14-9 14-16 H@H@H@H@ nice T SIDE with 11k bank lose
2021-01-30 18:47
5 replies
#496
 | 
Brazil EGMonster
Score?
2021-01-30 18:47
4 replies
14-14
2021-01-30 18:47
3 replies
where are u checking it?
2021-01-30 18:48
2 replies
15 spirit already GG
2021-01-30 18:49
1 reply
15 for BIG :)
2021-01-30 18:54
#498
 | 
Russia Emple
kito 0 impact
2021-01-30 18:48
Syrson is baiter
2021-01-30 18:49
#502
 | 
Macedonia BOT_NIKOO
322 14-9 14-16 ez 11 odds
2021-01-30 18:50
14-9 low economy lose
2021-01-30 18:50
#504
 | 
Czech Republic Esiik
they really lost from 14-9 to 14-16 :DDDDDDDDDDDD Bug in 2k21 KEKW
2021-01-30 18:51
1 reply
spiritt lost literally from same score on map 1 and its ok ?XD
2021-01-30 18:52
EZ 10 ODDS SPIRIT THANKS BIG 0 IQ BETTORS IMAGINE BETTING ON THIS BOTS AHAHAH
2021-01-30 18:52
in 4 days i lost from Winstrike 8-0 BIG 14-9
2021-01-30 18:52
5 replies
considering there were 3-4 comebacks every day its not that bad would be sad if u lost on mibr vs c9 choke, or mibr heroic choke, or og choke, or nip choke
2021-01-30 18:53
1 reply
winstriek lost from 11-7 against bots with 15k economy 14-16 also last round at 14-15 was 3 vs 1
2021-01-30 18:54
15-14 big
2021-01-30 18:54
Lol BOT_BETTOR
2021-01-30 18:55
1 reply
u high?
2021-01-30 18:55
16-14 BIG, lots of trolls here
2021-01-30 18:53
1 reply
#522
 | 
Australia jed123
very op guy
2021-01-30 18:57
why turks in chat are so braindead toxic?
2021-01-30 18:54
otvet04ka za inferno?))
2021-01-30 18:54
Maaan, this map has been awesome. Love watching Spirit. Such a talented and entertaining team!
2021-01-30 18:54
19-16 spirit
2021-01-30 18:55
#521
 | 
Australia jed123
Matchfix is ok right? haha
2021-01-30 18:57
#523
 | 
Russia Emple
kiiiiiiiito do something or just stop die first haha
2021-01-30 18:58
u are so fucking bad if u cant win from 14-9 on T side. just disband this team already waste of time.
2021-01-30 18:58
#527
 | 
Portugal beatje
magixx beast
2021-01-30 18:59
#528
 | 
Australia jed123
15-19 BIG
2021-01-30 18:59
BIG always throw germanuy
2021-01-30 19:00
i think tabsen's brain locked. i dont understand 14-9, u did not must rush long always or u must not play late game u're not lol character. spirit will win sure.
2021-01-30 19:03
if magixx bot didnt threw A long after free entry by degster it woudl've been 16-14 BIG 19-16 watch
2021-01-30 19:03
1 reply
#537
 | 
Australia jed123
16-17 spirit already
2021-01-30 19:03
Spirit are seriously good. Give this roster 6-12 months and you have a tier1 team.
2021-01-30 19:03
#518 ez called big disband free final for gambit lol
2021-01-30 19:03
6 replies
Funplus gonna win :)
2021-01-30 19:04
1 reply
xD
2021-01-30 19:04
You an idiot, you said both teams will win,first time BIG than spirit.Lol, what you want to fool, BIG BETTOR
2021-01-30 19:04
3 replies
i said spirit gonna win after 9-14. its obvious
2021-01-30 19:09
2 replies
Your bet was on big,so you lost.
2021-01-30 19:11
1 reply
and? xd
2021-01-30 19:11
#538
 | 
Australia jed123
ok.. big do not deserve this ... now lose already bog clon
2021-01-30 19:03
Thx Spirit 60€ x 3.5. Was sweating on 15-14.
2021-01-30 19:05
Trash BIG
2021-01-30 19:05
Ez 19-17 spirit thanks for 10 odds
2021-01-30 19:07
#546
 | 
Ukraine Lonkich
BUG JOKE FUCKING NOOBS
2021-01-30 19:07
from 14-9 fuck this shit
2021-01-30 19:08
k1to playing like dog
2021-01-30 19:08
#549
 | 
Russia Kalacia
LETS GO SPIRIT
2021-01-30 19:08
Big Bots Nc
2021-01-30 19:08
GG TY SPIRIT
2021-01-30 19:08
#552
 | 
Malaysia jskhoo
No wonder the bookies still open map3 winner for spirit at 6odds
2021-01-30 19:08
rip 80$ on big
2021-01-30 19:09
another day another big comeback comebacks arent even that exciting anymore :(
2021-01-30 19:10
#557
 | 
Russia Emple
gg last round 4vs5 , kito played like shit again 0 impact lost site and lost the game
2021-01-30 19:10
2 replies
lol but xantares did so much?
2021-01-30 19:13
1 reply
#641
 | 
Russia Emple
no one didn't tells about xantares
2021-01-30 20:37
Very much expecting big to utilize their academy team and trade Faven for K1to this year
2021-01-30 19:10
ez
2021-01-30 19:12
that 5v3 nooo big please
2021-01-30 19:13
#565
HS | 
Estonia qoznyyy
guys you heard it first, big is out of top 15 or even 20 in 6 months if not sooner
2021-01-30 19:13
1 reply
in 3 months
2021-01-30 19:13
WHY TABSEN...WHY ARENT YOU GOING BACK BEHIND THEM holy shit this was the WORST Big game ive seen in last 6 months
2021-01-30 19:13
what the actual fuck was that choke....
2021-01-30 19:13
gg EP TODAY
2021-01-30 19:13
LETS FKN GOOOOO SPIRIT TOP 10 2021 RESPECT THE BOYS
2021-01-30 19:13
ez for spirit spirit spirit putted upperbelt
2021-01-30 19:13
SPIRIT REKT k1to HAHAHAHAHAHAHA
2021-01-30 19:13
lol ez map1 & map3 bets
2021-01-30 19:13
:D
2021-01-30 19:13
amazing game...well played spirit
2021-01-30 19:13
#584
 | 
Hungary hardrise
What a series, holy crap! Amazingly well played by Spirit. Impressive start.
2021-01-30 19:13
Both teams lost from 14-9 kekw 2021 scripts
2021-01-30 19:13
gg BIG... what happened?
2021-01-30 19:14
#587
 | 
Russia Kalacia
LETS GO SPIRIT. Time for revenge against gambit in finals
2021-01-30 19:14
it was clean 2-0 if not map 1 choke so stfu BIG fans better team won, stay mald
2021-01-30 19:14
3 replies
bitch pls BIG threw nuke away are u even watching the game??????
2021-01-30 19:15
2 replies
completely stomped/outplayed = threw big trash won map 1 becaue of lucky chocke and no degster, so stfu and cry is free
2021-01-30 19:16
"are u even watching the game??????" exactly XD
2021-01-30 19:17
great game guys, looking forward to see more of this spirit team, degster is such a game breaker, very nice to watch
2021-01-30 19:14
Hahahah big so fkn bad, disband pls. Now i remember why i stopped bet on csgo coinflip😂 because "top 4" trams always choke when its an unlosable game. Embarrasing shit
2021-01-30 19:14
same script vs Sprout (with degster and dycha) ahahahahaha BIG choke clan
2021-01-30 19:15
#596
 | 
Portugal beatje
Niceeee
2021-01-30 19:15
losing last round 3v5 ,noobs blya
2021-01-30 19:15
Wooooooo let's fucking go
2021-01-30 19:16
1 reply
#607
 | 
Russia Kalacia
Maybe you are no longer delusional if they play like this
2021-01-30 19:17
#613
 | 
Russia AR4ER
Great day for CIS CS GO community ;) Well done Spirit!
2021-01-30 19:18
Degster in and they won lmao
2021-01-30 19:22
2 replies
So what? He is good sniper
2021-01-30 19:26
1 reply
Well thanks for clarifying that
2021-01-30 20:31
EZ :))))) pasteboard.co/JM4nZTS.png cashed out a 11x bet on Spirit when it was 15-14 for BIG, but managed to get some back in the OT.
2021-01-30 19:23
JERMANS LOSING TO RUSKIS KKKKKK
2021-01-30 19:23
2 replies
#627
mir | 
Russia ErleN_
as always
2021-01-30 19:29
#637
 | 
Russia ZzzonkeDD
as always +++
2021-01-30 19:48
spirit my fave team no joke. mahixx and sdy cs go legends. rip my boy idisbalanced
2021-01-30 19:24
2 replies
#631
 | 
Russia Syonamaru
They are the only one cis team with european playstyle. I enjoying every game which they playing :3
2021-01-30 19:31
1 reply
:3
2021-01-30 19:34
ALSO A QUICK REMINDER: ENCE, ENDPOINT, TEAM ONE ARE IN ESL PRO LEAGUE AND SPIRIT ARE NOT
2021-01-30 19:27
#628
 | 
Reunion kolgab
finally these bot germans back to reality...
2021-01-30 19:30
#630
 | 
Poland Zaniu
ok big disband bots
2021-01-30 19:31
new spirit looks good
2021-01-30 19:41
My boys did wounderful job
2021-01-30 20:40
#643
 | 
Poland Zaniu
i hate you big dogs
2021-01-30 20:50
5 replies
That's not very nice...
2021-01-30 20:54
4 replies
#646
 | 
Poland Zaniu
very nice was my bet 1000 dollars to win but bug showed what they can
2021-01-30 20:55
3 replies
If you bet money, then that is your fault and not the fault of the team in question. Blaming somebody else because of your own failures... Again, not a very nice thing to do.
2021-01-30 20:59
2 replies
#648
 | 
Poland Zaniu
ok its my fault they lose eco and from 14;19 17;19
2021-01-30 20:59
1 reply
It is your fault that you lost money, yes. You know the risks of betting, it isn't the fault of the team in question if you lose money or not, it is the team's fault if they lose the game.
2021-01-30 21:01
Great series! XANTARES played out of his mind this series, it was truly refreshing to see.
2021-01-30 20:55
Just as I looked away, gone and lost hope, I once again find out that they actually won it and I missed all the Juice. I guess I'm a poor fan, but it did look grim.
2021-01-30 22:46
Expected from pros
2021-01-30 23:02
big is so bad fnatic 2-1 heroic -1.5 vp -1.5 big to win just with 1.53 hahahaha and lose 1-0 and 15-14 with like 14-10 lead and then 17-18 5v3 to 1v3 hahahahah hope this jermans never get to win anything
2021-01-30 23:48
2 replies
Lol they were top 1 of 2020 already. XD
2021-02-01 02:58
1 reply
ok
2021-02-01 05:20
hey mad bettors, keep crying on this page but crying is not gonna bring back your money :D
2021-01-30 23:51
Magixx was mad after his bad performance from yesterday
2021-01-30 23:55
k1to is bad
2021-01-31 12:11
Disband
2021-02-27 11:29
Login or register to add your comment to the discussion.