12:00
1st of February 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 1
1. Sangal removed Overpass
2. Endpoint removed Nuke
3. Sangal picked Inferno
4. Endpoint picked Train
5. Sangal removed Dust2
6. Endpoint removed Vertigo
7. Mirage was left over
Inferno
Endpoint
16
(8:7; 8:7)
Sangal
14
Train
Endpoint
8
(4:11; 4:5)
Sangal
16
Mirage
Endpoint
16
(10:5; 6:3)
Sangal
8
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Inferno)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Train)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | ngiN - 4 AK kills (2 HS) on the bombsite B defense (finishing frags)
M2 | MAJ3R - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M3 | CRUC1AL - 3 Galil kills on the bombsite A offensive
M3 | Surreal - 2 M4A4 kills on the bombsite B retake (2vs2 post-plant situation) to secure the match victory for Endpoint
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
58-49 +9 79.7 69.2% 1.19
49-47 +2 67.6 69.2% 1.08
47-51 -4 69.8 78.2% 1.04
48-55 -7 67.6 69.2% 0.99
42-46 -4 62.8 73.1% 0.97
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
58-50 +8 81.9 69.2% 1.13
49-42 +7 62.6 78.2% 1.02
48-48 0 65.9 75.6% 1.01
49-47 +2 69.2 71.8% 0.98
44-57 -13 70.3 67.9% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-17 +6 84.4 70.0% 1.24
16-18 -2 63.4 73.3% 0.94
18-20 -2 67.5 56.7% 0.94
18-22 -4 62.7 60.0% 0.92
15-18 -3 53.8 66.7% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-17 +6 84.7 76.7% 1.24
22-16 +6 78.5 63.3% 1.17
21-18 +3 73.9 80.0% 1.09
16-21 -5 73.6 63.3% 0.99
13-18 -5 41.3 70.0% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-19 -2 71.5 70.8% 1.09
16-16 0 74.3 75.0% 1.06
13-15 -2 62.8 66.7% 0.95
12-17 -5 72.2 70.8% 0.94
11-21 -10 53.1 45.8% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-14 +11 111.4 91.7% 1.64
19-16 +3 93.6 79.2% 1.32
17-11 +6 75.4 75.0% 1.16
13-10 +3 46.0 83.3% 0.97
14-18 -4 62.5 66.7% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-11 +13 100.4 91.7% 1.82
18-10 +8 78.3 83.3% 1.41
19-16 +3 75.5 91.7% 1.28
11-12 -1 62.6 79.2% 1.03
13-16 -3 64.0 83.3% 1.00
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-18 -1 74.6 66.7% 0.93
14-18 -4 73.8 75.0% 0.91
13-15 -2 51.6 75.0% 0.85
10-16 -6 51.2 66.7% 0.75
11-18 -7 57.2 58.3% 0.70
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
Endpoint win
1.44
No matches past 3 months
Sangal win
2.62
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
GL to the boys, all Turkish fans vs all UK/Israel fans incoming
2021-01-29 23:13
7 replies
Sangal ban Overpass Endpoint ban Nuke Sangal pick Inferno (Endpoint win 16-12) Endpoint pick Dust 2 (Sangal win 16-8) Sangal ban Mirage Endpoint ban Vertigo Train decider (Endpoint win 16-10)
2021-01-29 23:15
2 replies
İ think sangal win inferno 16-13 Endpoint win d2 16-12 Train 22 20 sangal
2021-01-29 23:27
1 reply
I think they will trade picks, but Train could go either way imo, 90% chance it goes all 3 maps
2021-01-29 23:29
#8
 | 
United Kingdom tomtom94
hey OP come to Turkey
2021-01-29 23:19
#44
 | 
Bulgaria onegrit
bettors*
2021-01-31 02:38
1 reply
+1 India supporting UK for now. ;)
2021-02-01 11:21
ez 4 Endpoint
2021-02-01 11:57
gl hf
2021-01-29 23:15
LETS GO SANGAL
2021-01-29 23:16
Sangal Vertigo so good !!!!
2021-01-29 23:24
2 replies
Hahaha Lol xd
2021-01-30 09:52
1 reply
#77
 | 
Azerbaijan PERAZZY
bro SANGAL VERTIGO SO GOOD YOU NOW? XD
2021-02-01 11:27
ez for script writer
2021-01-29 23:27
#BelieveInSangal #GiveUsTheSignal #PrepareTheMangal #FeedTheKangal #ThenWatchTheDangal #BelieveTheMyth #paz_top1_2021 #WOLF_IMORR_SNEAKY_ATTACK #Sangal_1_Maj3r_S1mple_and_ZywOo_0_Major #ngintheteaman #l0gicman_l0godman
2021-01-29 23:46
1 reply
Sangal 1 maj3r haahaha you made me laught +1
2021-02-01 15:13
#15
 | 
Israel Ohadle2
Should be EZ for Ep.
2021-01-30 00:27
#16
 | 
Turkey kavcakar
Amazing
2021-01-30 00:53
#18
 | 
Turkey sabalax
Turkey ♥ Israel ♥ England Let's go sangal. But i think Endpoint will win :(
2021-01-30 01:40
1 reply
sangal disband
2021-01-30 15:21
#19
 | 
Turkey RENNNDER
BelieveInSangal #GiveUsTheSignal #PrepareTheMangal #FeedTheKangal #ThenWatchTheDangal #BelieveTheMyth #paz_top1_2021 #WOLF_IMORR_SNEAKY_ATTACK #Sangal_1_Maj3r_S1mple_and_ZywOo_0_Major #ngintheteaman #l0gicman_l0godman
2021-01-30 01:42
1 reply
#48
 | 
Poland godBASR
cringe
2021-01-31 19:44
Easy for Endpoint
2021-01-30 04:15
Ez 4 Flamez
2021-01-30 06:23
Sangal pick inferno ( 16-14 Sangal) Endpoint pic Dust2 (16-8 endpoint) Decider Train (19-17 endpoint) tbh
2021-01-30 08:29
3 replies
I think Endpoint win Inf and Sangal win D2 but i agree with the Train
2021-01-30 14:41
2 replies
I think Endpoint win 2-0 bot sangal
2021-01-30 15:19
1 reply
+1 endpoint clear win with flameZ
2021-01-31 00:06
close game
2021-01-30 10:30
3 replies
i mean umx did beat them so hopefully endpoint can repeat that
2021-01-30 15:07
2 replies
Endpoint are more likely to win but uMx's win was a 16 14 BO1 so it doesn't say much
2021-01-30 15:10
1 reply
yh but ez for tadpole
2021-01-30 15:50
2-0 endpoint you here it first
2021-01-30 14:38
#28
 | 
Turkey yeeGeT
Botpoint made it into katowice play-Ins still cant believe it.
2021-01-30 14:54
1 reply
#29
 | 
Russia Hanc3
botpoint 2-0 susgal
2021-01-30 15:06
EZ4 ENDPOINT disband sangal
2021-01-30 15:17
1 reply
#64
 | 
Turkey nghtmr_71
Siktir git velet
2021-02-01 07:28
#40
 | 
Saudi Arabia Xpicyy
flamEZpoint
2021-01-30 15:54
#41
 | 
Turkey dufrensE
its gonna be hard match but sangal gonna win 19-17 inferno(Sangal) 16-12 dust 2 (Ep) 16-13 train (sangal)
2021-01-30 16:52
LoooL you guys really think sangal win here? 😂 2-0 endpoint fast
2021-01-31 00:05
1 reply
#45
 | 
Israel Ohadle2
+1
2021-01-31 09:52
#46
 | 
Russia densecs
It would be awesome to see Sangal win but Endpoint is the better team here. GL HF
2021-01-31 11:51
Turkey <3 Uk & Israel Gl both
2021-01-31 21:21
Strongest opponent in the last 3 months. GL bois.
2021-01-31 21:23
Sangal not ready for UK CS after Smooya give them nightmare. flamEZ too
2021-01-31 21:41
#57
 | 
Turkey Liminet
Sangal's first game against a top30 team it will be hard game
2021-01-31 22:58
1 reply
#60
 | 
Turkey Taizun
We have played Sinners(#32). and Movi (#31). Now we play Endpoint(#30). We lost all of them. Hope we can outplay them.
2021-02-01 01:18
#58
 | 
Dominican Republic tyler_05
so hard match but winnible
2021-01-31 23:16
if endpoint lose it they should be insta disbanded
2021-01-31 23:48
#61
 | 
Turkey nerpex
all turkish peoples are supporting to Sangal but they don't know endpoint is to much strong more. quick 2-0 for endpoint. sad but true.
2021-02-01 01:36
1 reply
#63
 | 
Turkey RENNNDER
#BelieveTheMyth
2021-02-01 07:15
#67
 | 
Turkey ErenColson
ı em pro man watafak sangal overpass and vertigo soooo good man easy win inferno is so bad
2021-02-01 08:07
2-0 endpoint @2.60 free odds
2021-02-01 10:36
2 replies
I doubt tbh
2021-02-01 11:48
squeaky bum time over
2021-02-01 13:24
#72
 | 
Turkey WagaBond
GLHF I hope sangal wins
2021-02-01 11:14
We all know who is "supposed" to win. Let's see how online shit scene will deliver.
2021-02-01 11:15
sangal go winnnnn
2021-02-01 11:15
close match, good luck to sangal
2021-02-01 11:39
ez4 sangal lets go
2021-02-01 11:44
Are you really so sure Endpoint win Inferno? Looks like over 2,5 to me. Endpoint 2-1
2021-02-01 11:50
+1.5 sangal should be easy
2021-02-01 11:52
1 reply
xD
2021-02-01 12:20
maybe 2-0 if flameZ goes bonkers
2021-02-01 11:58
1 reply
he is having bad 1st map but his best map is Train he will carry then
2021-02-01 12:27
Inferno xd, endpoint 2-0
2021-02-01 12:05
SANGAL FAKING SILVERS ?
2021-02-01 12:23
#88
 | 
Malaysia jskhoo
My eyes damn painful
2021-02-01 12:23
Go endpoint
2021-02-01 12:24
Ez4cruc1al
2021-02-01 12:24
Ez endpoint
2021-02-01 12:25
#93
God | 
Lithuania eqk3
7-1 to suspended on bet365 lets see what happens
2021-02-01 12:30
7 - 0 => lose force buy => 7 - 16
2021-02-01 12:31
fixed pause hahahha when endpoint lose all tournaments and play on tier3 more then 3 years they need farm some money from 322 obv WP
2021-02-01 12:31
#96
 | 
Europe San4izeees
7-0 7-8
2021-02-01 12:34
Ty for saving my 22.5 i was scared at 7:0 xD
2021-02-01 12:35
1 reply
#105
 | 
Malaysia jskhoo
?????? 22.5?
2021-02-01 12:40
#98
 | 
Europe San4izeees
1 kill in 4 rounds
2021-02-01 12:36
classic
2021-02-01 12:37
#100
 | 
Poland Zaniu
HAHA I betted 2;0 when score was 7;0 and now 7;6 :)
2021-02-01 12:37
6 replies
mafia switched because of your 25 euro bet ;)
2021-02-01 12:38
3 replies
#102
 | 
Poland Zaniu
nice 25$ noob bettor
2021-02-01 12:40
1 reply
yeah i know ur nab
2021-02-01 12:40
Hehe
2021-02-01 12:40
#107
 | 
Malaysia jskhoo
Stfu Indo
2021-02-01 12:41
1 reply
#108
 | 
Poland Zaniu
stfu dog :)
2021-02-01 12:41
7-0 to 8-7 to 10-16
2021-02-01 12:40
4 deagles 0 armors HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAH FULL CLOWN TEAM I CANT UNDERSTAND HOW THIS STILL NOT DISBANDED
2021-02-01 12:46
How can you fckn lose to unarmored deagles
2021-02-01 12:47
#111
 | 
Belgium nano01
gg
2021-02-01 12:47
Eco, then 5v3:)
2021-02-01 12:49
amazing, 2021 and games is fixed to Turkish bot
2021-02-01 12:50
1 reply
#115
 | 
Dominican Republic tyler_05
Madbettor stop cryin
2021-02-01 12:53
paz 3 kills still winning
2021-02-01 12:52
7:0 8:7
2021-02-01 12:59
sick throw from flamez lol
2021-02-01 12:59
They just cant win against pistols/forces
2021-02-01 13:02
Damn this turkey internet is frustrating af
2021-02-01 13:03
If endpoint throws this map i will kng them
2021-02-01 13:06
LETS GO SENGAL KILL THIS NOOBZ
2021-02-01 13:07
Endpoint wtf
2021-02-01 13:09
#124
 | 
Australia jed123
teams that are idling for so long cant win Godsent vs LV Sinners vs Forze EP v Sangal Pact v WS
2021-02-01 13:09
#125
 | 
Australia jed123
ez 12-16
2021-02-01 13:09
Sangal lost 2 times to NiP ac but winning endpoint
2021-02-01 13:10
1 reply
#129
 | 
Turkey WagaBond
bro sangal is not bad team just we have a very bad internet connection
2021-02-01 13:13
that throw from endpoint... amazing :S
2021-02-01 13:11
nice scoreboard
2021-02-01 13:12
HAHAH ENDPOINT BETTORS SO MAD
2021-02-01 13:14
7 replies
nope
2021-02-01 13:15
2 replies
BRO YOU MUST BE SO MAD HAHAHHAHA
2021-02-01 13:17
1 reply
i just won wdym
2021-02-01 13:17
ahhahahahahaahhaah SANGAL BETTORS SO MAD
2021-02-01 13:17
aged well
2021-02-01 13:19
2 replies
Still not late to age well
2021-02-01 13:27
1 reply
fair
2021-02-01 13:40
16-14 Gj Endpoint
2021-02-01 13:17
14-12 lead with great economy on t side inferno (your best map) to LOSE xaaxaxaxa turks so bad at cs..
2021-02-01 13:18
Okay fake comeback ended i got scared for a bit. Easy 2-0 free 2.60 Go all in endpoint win map2 @1.50 if you still havent
2021-02-01 13:18
1 reply
i trusted you bro (((
2021-02-01 14:37
POG
2021-02-01 13:18
GG Endy, go for the 2-0 win
2021-02-01 13:18
Sandal
2021-02-01 13:19
#142
 | 
Dominican Republic tyler_05
14-12 14-16
2021-02-01 13:19
#143
 | 
Poland rabusjr
One map left for amazing combo, lyngby, winstrike and endpoint 5.96 odds, 537$ to win :D
2021-02-01 13:20
10 replies
#145
 | 
Europe skrekc
gratz, 2-0 endpoint
2021-02-01 13:23
6 replies
#146
 | 
Poland rabusjr
ye thanks, im almost sure about that because endpoint train >>>>>>>>>>> sangal train :D
2021-02-01 13:24
5 replies
#172
 | 
Europe skrekc
sorry i might have jinxed it, now gonna go for reverse one EZ4SANGAL
2021-02-01 14:10
LULW
2021-02-01 14:38
3 replies
#206
 | 
Poland rabusjr
make me kebab please, medium hot sauce on a thin crust
2021-02-01 14:39
#245
 | 
Poland rabusjr
hello turok, how are you right now about your shity team? xDDDDDDDD
2021-02-01 15:37
1 reply
I am feeling thank u
2021-02-02 12:03
smart call, believe me or no but after this retarded thread on hltv "triple your money" I went godsent over lyngby.
2021-02-01 13:32
2 replies
#153
 | 
Poland rabusjr
So you made exact same bet as me but godsent instead of lyngby? Some people just cant even analyze how godsent played before for example on dreamhack qualifiers when they went out after 3rd match where lyngby destroyed 2:0 sinners with two big stomps :/ Unlucko for you :/
2021-02-01 13:35
1 reply
godsent + pact +1.5 I just bet against my prediction sometimes when I read other people predictions XD obviously lyngby +1 was safest call on earth, NATO alone worth it always against shitzil.
2021-02-01 13:51
2-0 please, thank you very much
2021-02-01 13:20
#149
 | 
Japan Ixlide
Gonna be 1-1 i can feel it
2021-02-01 13:27
11 replies
#151
 | 
Poland rabusjr
man, they lost vs case XDDDDDDDDDDDD
2021-02-01 13:32
5 replies
#154
 | 
Japan Ixlide
I know, but I just got this feeling. Guess we'll see
2021-02-01 13:36
1 reply
#195
 | 
Turkey gokhanozc
right guess man ahahahah :)
2021-02-01 14:34
#198
 | 
Japan Ixlide
ez lmao
2021-02-01 14:34
2 replies
#201
 | 
Poland rabusjr
lol ez, sangal are just morons who are throwing. You will see it will be 2:1 for endpoint
2021-02-01 14:35
1 reply
#222
 | 
Japan Ixlide
Yeah, it was obvious. I placed a bet for Endpoint to win with -4.5
2021-02-01 15:16
#156
 | 
Turkey WagaBond
no way sangal will lose because imorr has a problem 4 vs 5 :(
2021-02-01 13:40
1 reply
#160
 | 
Japan Ixlide
Endpoint have Smooya instead of Cruc1al for Train tho
2021-02-01 13:46
#203
 | 
Turkey nghtmr_71
What will be next mr. medium ?
2021-02-01 14:36
2 replies
#224
 | 
Japan Ixlide
Next will be Honoris taking a map from Extremum
2021-02-01 15:16
#256
 | 
Japan Ixlide
That was tough
2021-02-01 17:01
A nice match nevertheless
2021-02-01 13:34
lose inferno 14:11:14:16 gg fast 2:0
2021-02-01 13:39
#158
 | 
Europe WhatOta
smooya will play instead of CRUC1AL on 2nd map LMAOOOOO rip sangal
2021-02-01 13:44
2 replies
lol rip sangal
2021-02-01 13:46
1 reply
#163
 | 
Europe WhatOta
oh nvm, CRUC1AL is back lol
2021-02-01 13:47
LOOOL, sangal will get rekt even harder now
2021-02-01 13:44
XDDDDDDDDDDDDDDD
2021-02-01 13:46
so that was a lie
2021-02-01 13:52
#166
God | 
Lithuania eqk3
3.5 odds sangal m2 free
2021-02-01 13:55
#168
 | 
Vietnam Notfail
Lol 3-0 5 vs 3 to 3-6
2021-02-01 14:04
1 reply
3-9 lmao endpoint dead team since 2020
2021-02-01 14:09
dreckige kanaken surely didnt throw vs case yday on ct train hahaha
2021-02-01 14:07
I know endpoint will win some back to back rounds eventually. And win this map
2021-02-01 14:10
1 reply
4-14 already man
2021-02-01 14:12
Guys, its an easy throw by endpoint, dont u notice?? They never went B side, just giving free kills one by one.. They could fix the match a little less obviously...
2021-02-01 14:13
#175
 | 
Australia jed123
how to pick de_train but no Tside strat
2021-02-01 14:13
1 reply
this map picking from endpoint
2021-02-01 14:34
Space Soldiers funs here?
2021-02-01 14:14
total fixed and selled match
2021-02-01 14:14
3 replies
+1
2021-02-01 14:16
SELLED SELLED LOL
2021-02-01 14:31
1 reply
#193
 | 
Poland rabusjr
Solded
2021-02-01 14:33
What a clownfiesta this is hahahaha
2021-02-01 14:20
very fun snow sweet snow 322
2021-02-01 14:25
so what we learned from this Casemiro esports > Sangal > Endpoint > Heroic
2021-02-01 14:27
HAHAHA ENDPOINT BETTORS MUST BE SO MAD SENGAL TOP 1
2021-02-01 14:29
1 reply
#194
 | 
World QPM
I am mad Rip @22 parley, last match was 2-0 endpoint After they comeback 12-14, they lose their best map
2021-02-01 14:33
2-1sangal?
2021-02-01 14:29
i got 1.70odds on sangal 12-8 score haha ,
2021-02-01 14:31
#188
 | 
Poland rabusjr
Wow, Just wow. What youve done endpoint, i wish you will win mirage, this train was joke.
2021-02-01 14:31
#189
 | 
World QPM
Worst train I have ever seen demonstrated by Savepoint
2021-02-01 14:32
wtf
2021-02-01 14:32
EZ4SANGAL
2021-02-01 14:32
#192
 | 
Turkey RENNNDER
#BelieveTheMyth
2021-02-01 14:33
you guys are so retarded mark my words endpoint wins mirage, ct side on train is so one sided its not funny watch and see mirage.
2021-02-01 14:34
EZ4SANGAL
2021-02-01 14:34
Trashpoint are so bad on their map
2021-02-01 14:35
BP5 >>> Case (16:01) > Sangal (despite 0/2 pistols 16:08) >> Endpoint > Heroic BP5 would 16:00 Heroic no 16:-16 - heroic would score minus rounds cuz gap so huge BP5 vs navi would be a banger, navi might take 10 rounds if they win both pistols ik chainlogic doesnt work but this is plain stupid lul
2021-02-01 14:41
easy 6x odds i won lets withdraw glove
2021-02-01 14:42
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-02-01 14:42
ok 2-0 doesnt exist in this tournament, unless vs dog br team of coz XD
2021-02-01 14:44
What is wrong with them?
2021-02-01 14:47
noway endpoint loses
2021-02-01 14:49
#213
 | 
World QPM
Learned how to play T side lul
2021-02-01 14:58
16-7 for endpoint Mirage
2021-02-01 15:01
1 reply
#250
 | 
United Kingdom tomtom94
you were close
2021-02-01 15:45
didnt throw train btw, zzzz fuckers ruined 2-0 @2.8
2021-02-01 15:03
4 replies
#217
 | 
World QPM
Same shit
2021-02-01 15:04
3 replies
probably wont bet any 2-0 unless it is underdog 2-0, winstrike, forze, winstrike all throw maps as the favorite
2021-02-01 15:06
2 replies
#227
 | 
World QPM
Winstrike always throw 1st map if it's their pick Free bet 2:1 winstrike, but this tards can't just win their best train vs sangal...
2021-02-01 15:21
1 reply
yea i read that as well, went over 2.5 on that winstrike game, but fking throwpoint
2021-02-01 15:22
#216
God | 
Lithuania eqk3
7-2 suspended lines again on bet365, possible comeback boys
2021-02-01 15:04
Turkish cs xD
2021-02-01 15:09
endpoit why u lose train? and easy win mirage wtf
2021-02-01 15:10
Ofc you cant get more than 10 after 10-2
2021-02-01 15:16
1 reply
#225
 | 
Turkey RENNNDER
russia isnt in eu
2021-02-01 15:18
fast 16-6 extremum , they need JKS as 6th man lol
2021-02-01 15:19
1 reply
xdddd wrong post
2021-02-01 15:22
Why i feel like they will lose from 13-6?
2021-02-01 15:26
1 reply
#232
 | 
Australia jed123
they will
2021-02-01 15:28
#231
 | 
Australia jed123
force buy after force buy.. ggwp endpoint noobs
2021-02-01 15:27
gg endpoint will throw, easy to read
2021-02-01 15:29
#235
 | 
Australia jed123
MAGIC PAUSE. WHO CARES ABOUT OPENING MATCHES BY THE WAY HAHA
2021-02-01 15:29
#237
 | 
Australia jed123
what a long pause.. discussing if it's over or under script...
2021-02-01 15:31
1 reply
#238
 | 
Australia jed123
ok confirmed review 16-9 or 16-8
2021-02-01 15:31
sangal disband
2021-02-01 15:33
ez
2021-02-01 15:35
I think Sangal is by far the worst team in Snow Sweet Snow. Looking forward to continue betting against them :D
2021-02-01 15:37
#247
 | 
Turkey RENNNDER
GGWP
2021-02-01 15:37
Fucking mafia match on every opening game
2021-02-01 15:39
ggwp
2021-02-01 15:48
UK CS carry :D
2021-02-01 16:26
#253
 | 
Turkey Liminet
that was a good game guys ggwp!
2021-02-01 16:33
1 reply
#257
 | 
World QPM
It was a bad throw tbh
2021-02-01 17:12
just disband
2021-02-01 16:47
delaying disband bcuz poor players sadly, they need new xantares to carry them.
2021-02-01 17:14
no imorr no win
2021-02-01 18:04
Majer clutch, Sangal's morale +10000
2021-02-08 13:30
Login or register to add your comment to the discussion.