12:00
1st of March 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 1
1. TeamOne removed Mirage
2. Winstrike removed Inferno
3. TeamOne picked Train
4. Winstrike picked Vertigo
5. TeamOne removed Dust2
6. Winstrike removed Nuke
7. Overpass was left over
Train
TeamOne
10
(6:9; 4:7)
Winstrike
16
Vertigo
TeamOne
10
(6:9; 4:7)
Winstrike
16
Overpass
TeamOne
-
Winstrike
-
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Train)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Vertigo)Vod
Highlights
M1 | Forester - 4 quick AK kills on the bombsite B defense (initial frags - vs mostly upgraded pistols)
M2 | malbsMd - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation) - second half pistol round
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
33-35 -2 68.7 69.2% 1.00
33-38 -5 73.4 65.4% 0.94
31-41 -10 70.5 61.5% 0.87
15-21 -6 58.2 69.2% 0.87
33-39 -6 65.2 63.5% 0.85
8-20 -12 48.9 57.7% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
42-26 +16 82.0 80.8% 1.41
44-31 +13 92.3 76.9% 1.33
35-28 +7 82.8 78.8% 1.17
38-34 +4 76.8 73.1% 1.09
34-35 -1 62.7 71.2% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-16 +3 71.8 76.9% 1.17
17-19 -2 81.4 73.1% 1.06
15-21 -6 58.2 69.2% 0.87
13-18 -5 54.8 53.8% 0.71
10-21 -11 54.5 57.7% 0.60
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-15 +10 100.6 80.8% 1.51
19-13 +6 70.8 76.9% 1.27
19-12 +7 80.5 76.9% 1.22
20-17 +3 79.6 73.1% 1.08
12-17 -5 52.7 69.2% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-20 +1 86.6 65.4% 1.16
20-21 -1 75.7 73.1% 1.01
14-19 -5 65.5 61.5% 0.85
16-19 -3 65.3 57.7% 0.83
8-20 -12 48.9 57.7% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-13 +10 93.1 84.6% 1.56
19-16 +3 83.9 73.1% 1.15
16-16 0 85.2 80.8% 1.13
22-18 +4 72.6 73.1% 1.12
18-17 +1 73.9 73.1% 1.10
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
7 match win streak
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 1
Winstrike win
1.20
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
elian 32-0
2021-02-26 18:13
#2
 | 
Brazil AleMasox
Ez malbs team
2021-02-26 18:19
ezpcy 2-0 4 CIS.
2021-02-27 14:57
El1an is just to strong
2021-02-27 15:16
#5
 | 
Croatia nAmeless69
Another promising CIS lineup
2021-02-28 11:02
1 reply
I aren't think that
2021-02-28 19:59
wtf 3.25 odds for T1? só exaggerated
2021-02-28 19:59
9 replies
lack1 will eat these bots
2021-02-28 20:07
6 replies
who?
2021-02-28 20:07
2 replies
#11
 | 
Czech Republic fnx_legend
lack1, can you even read
2021-02-28 20:17
1 reply
Hahaha
2021-03-01 11:07
play with him on faceit once, pretty decent player but he kinda got carried by the man himself, me
2021-03-01 12:07
2 replies
#77
 | 
CIS sasha1608
I dont think he carried a lot about some faceit games. I also played against MODDII and won him easily, but he was just playing with his friend and getting some fun. It doesn;t mean that I am better than him or something
2021-03-01 12:57
1 reply
i know, i'm not saying i'm better, it was really nice playing alongside him
2021-03-01 18:19
#10
 | 
Czech Republic fnx_legend
i had to laugh
2021-02-28 20:16
Losing 1-2 to renegades kkkkkkk
2021-02-28 21:45
#14
 | 
Russia AliasNamer
Ez for Winstrike
2021-02-28 23:51
EZ 4 GOLDENBOYS Let's go Team One!
2021-02-28 23:56
#16
 | 
Spain R1PP3RZ
Over 2.5 is looking promising here
2021-03-01 00:00
2 0 winstrike
2021-03-01 00:08
el1an about to drop 100bombs
2021-03-01 00:08
#19
 | 
Luxembourg xwinner666
free money
2021-03-01 01:45
1 reply
+1 ez 3.70 odds
2021-03-01 12:08
So ez for my boy skullz i want to see your game play you can do it .
2021-03-01 04:38
LOL game
2021-03-01 05:31
ez t1
2021-03-01 05:52
1 reply
#24
 | 
Russia ZzzonkeDD
KEKW
2021-03-01 10:38
How team one got an invite , but winstrike must play regionals?
2021-03-01 09:54
3 replies
Cuz cis is the best region
2021-03-01 11:09
Bicoz
2021-03-01 11:18
1 reply
OK
2021-03-01 17:45
#25
 | 
India mafiago
winstrike 2-0
2021-03-01 10:51
Ok I will try brazilians with a low bet
2021-03-01 11:00
#29
 | 
Portugal reymimo
wtf ill take these odds, they are really underestimating t1
2021-03-01 11:10
#30
 | 
World QPM
Like always Winstrike lose first map and close 2:1
2021-03-01 11:16
going for a small bet on teamone even tho winstrike is gonna win
2021-03-01 11:19
Winstrike should put it in a backpack 2-0
2021-03-01 11:19
Online what ? which server do they gonna play. Team ONE in EU ?
2021-03-01 11:29
1 reply
Yeah
2021-03-01 11:44
Why does elian still allowed to play? Zeus caught him with cheats when elian wasn't even on hltv
2021-03-01 11:27
5 replies
#36
 | 
India mafiago
nice logic
2021-03-01 11:40
Did you see his arguments? Not a single good argument Elian was cheating. Zeus was salty cuz some kid destroyed him when he was NaVi player
2021-03-01 11:54
3 replies
It's a joke yikes
2021-03-01 12:07
2 replies
My name checks out
2021-03-01 12:08
1 reply
Hehe 🙂
2021-03-01 12:11
I mean it’s BR cs but almost 4 odds against Fixstrike is way too high
2021-03-01 11:43
Winstrike involved, so u already know something dodgy will happen..
2021-03-01 11:45
1 reply
1-0 1-2
2021-03-01 12:09
T1 so scared that ban their good maps lmao
2021-03-01 11:53
t1 6 man roster??
2021-03-01 11:59
Winstrike will throw one map as always, still ez 2:1 for them
2021-03-01 12:08
weird odds to be honest. I dont think t1 is that bad team. Maybe im wrong smh
2021-03-01 12:08
yep
2021-03-01 12:11
#52
 | 
United States mellstroy
fakk my life they are so good ez 2.6 odds
2021-03-01 12:17
As you can see, Winstrike is throwing first map. It's a very common thing in their games. They're going to go full god mode after losing first map
2021-03-01 12:19
1 reply
they are not throwing lol t1 is just fine on train
2021-03-01 12:26
5-1 up, rush b vs eco to lose the half 5-10
2021-03-01 12:20
Prt br vsersion of na ptr. Useless bitch
2021-03-01 12:30
2 replies
Ptr useless?? Ptr is like 25x better than prt lmao
2021-03-01 12:34
1 reply
Sorry. u r right
2021-03-01 12:57
5-1 lose to eco 6-9 classic
2021-03-01 12:30
7 replies
hearing u look like every score is classic, i see people saying 10-5 classic, 11-4 classic, 8-7 classic what is the real classic then ?
2021-03-01 12:31
6 replies
Classic when u lead then lose eco then lose half and map
2021-03-01 12:33
5 replies
Exactly
2021-03-01 12:38
and why u dont talk about when the team just lead and take the half and all the map ?
2021-03-01 12:54
3 replies
Bro fck off
2021-03-01 12:55
2 replies
see u are just a crying bettor
2021-03-01 13:48
1 reply
lmao what
2021-03-01 14:01
#59
 | 
United States mellstroy
PAYCHOK BETS NA MESTE?
2021-03-01 12:31
1 reply
net
2021-03-01 12:52
#62
 | 
Russia Yasubey
5-1 = 6-16 brazil cs lol
2021-03-01 12:37
#64
 | 
Kazakhstan Ayashoff
I hope winstrike win train
2021-03-01 12:48
3 replies
Already
2021-03-01 12:49
2 replies
#87
 | 
Kazakhstan Ayashoff
now need on vertigo -4.5 winstrike
2021-03-01 13:08
1 reply
rip
2021-03-01 13:27
malbs overrate bot
2021-03-01 12:50
3 replies
*malds
2021-03-01 13:03
2 replies
but hltv show malbs
2021-03-01 13:06
1 reply
#85 is the real one 😎👍
2021-03-01 13:20
So if a team picks train just bet against them apparently
2021-03-01 12:51
TeamNOOB
2021-03-01 12:52
#71
 | 
United States mellstroy
team lol
2021-03-01 12:52
How is malbsmd the highest rated player on the team? Haven’t seen a player so clueless in all these shitty lootbet cups forever
2021-03-01 12:53
2:0 or 2:1 for Winstrike?
2021-03-01 12:54
4 replies
#76
 | 
Russia ZzzonkeDD
check Winstrike winrate on vertigo and winrate T1
2021-03-01 12:57
3 replies
Winstrike likes throwing their own pick
2021-03-01 12:58
2 replies
#82
 | 
Germany So_Dumm
Replacement for TeamOne just after I made a cash-out
2021-03-01 13:02
#84
 | 
Germany So_Dumm
don’t worry, 2-0
2021-03-01 13:02
MEET MALBSMD, WHO IS PUTTING GUATEMALAN CS ON THE WORLD MAP ahahaha
2021-03-01 12:59
1 reply
Lmao
2021-03-01 13:00
Maldsmd
2021-03-01 13:02
that 2 v5 showing the handicap gonna throw
2021-03-01 13:17
nice 2v5
2021-03-01 13:17
Ez teamone 8 odds, winstrike bettors malding 🤣🤣🤣🤣🤣
2021-03-01 13:18
#92
 | 
Kazakhstan Ayashoff
this 5v2 ruin them whole map
2021-03-01 13:20
lost 5v2 lmao
2021-03-01 13:21
5-1 @2 on winstrike is a gift
2021-03-01 13:22
2 replies
#102
 | 
Portugal Surya
+1
2021-03-01 13:34
#103
 | 
Portugal Surya
It seems bookmakers dont understand CS GO economy
2021-03-01 13:34
5-1 blyat again
2021-03-01 13:25
5-1 lead again and forget how to play?
2021-03-01 13:25
BR teams always throw 5-1 lead cuz they’re afraid of 7-1 score??
2021-03-01 13:28
2 replies
#107
 | 
World QPM
What is 7-1 meme?
2021-03-01 13:40
1 reply
#111
 | 
Germany So_Dumm
never fall for this
2021-03-01 13:43
5-1 to 6-9 map1 5-1 to 5-10 map2
2021-03-01 13:30
1 reply
5-1 to 6-9 twice
2021-03-01 13:35
#100
 | 
Colombia AlejoBuh
ChokeOne
2021-03-01 13:31
What a losers
2021-03-01 13:32
Tier 3-4 brazil team with 6 players lmao
2021-03-01 13:35
2 replies
Swapping 2 bots tho
2021-03-01 13:35
#127
 | 
Finland SininenMF
This really is some next level stuff
2021-03-01 14:26
Eco lose again Shameless
2021-03-01 13:41
T1 losing 5-3 ECO jeeez, easiest bet of my life lol. 1k$ cashout.
2021-03-01 13:43
Lose 5v3, lose 4v2 Br autists
2021-03-01 13:43
Round over - Winner: T (10 - 8) - Enemy eliminated El1an killed pesadelo with mp9 Forester planted the bomb (2on1) El1an killed cass1n with mp9 pesadelo + skullz (assist) killed Krad with m4a1 Krad killed malbsMd with deagle (headshot) Forester killed Maluk3 with p250 Krad + NickelBack (assist) killed skullz with deagle skullz killed NickelBack with famas skullz killed Lack1 with famas full eco 5v3 xddd
2021-03-01 13:44
#113
 | 
Hungary Benccce
This is INSANE... Maluk3 is one of the stupidest player I've ever seen in the pro scene. He's playing like a 0 experience player, but he's 30 years old. He's pathetic.
2021-03-01 13:46
6 replies
where are you then if u are better ?
2021-03-01 13:48
5 replies
#117
 | 
Hungary Benccce
Okay... You have no reason to defend him, but you can attack me. I'm not a pro player (mechanically) but I have some gamesense and if you have aswell, you can see that he's sometimes too aggressive and when he should be aggressive he's playing like a passive AFK.
2021-03-01 13:52
4 replies
things are easy to point out when u see everything on the map lol . When u will be pro u will be able to criticize pros
2021-03-01 16:43
3 replies
#131
 | 
Hungary Benccce
This is bullshit bro.
2021-03-01 19:21
#133
 | 
Russia banyuk
You don't need to be a professional cook to taste and rate the food.
2021-03-02 06:52
1 reply
its different as professional csgo players have a completly different vision of basic players, while a professional cooker will not spit on a guy who know basics
2021-03-03 11:10
#116
 | 
United States mellstroy
16-10 agaiN
2021-03-01 13:49
#118
 | 
Russia Yasubey
fucking monkeys on teamANIMALS, useless scum
2021-03-01 13:57
2 replies
#120
 | 
United States mellstroy
🤣😁 xaxaxa
2021-03-01 13:59
bruh
2021-03-01 19:22
#119
 | 
Poland IDIEYOUNG
ez
2021-03-01 13:59
ez for GODStrike, they will be another strong CIS contender soon
2021-03-01 14:02
TeamOneBrainCell
2021-03-01 14:02
I wonder how TeamOne gets money to fund a shit team for years. Probably money laundry because I dont think that team can give them 0 return.
2021-03-01 14:03
1 reply
+1 big orgs leave all the time because of "money" but these guys have been in the scene for like 3 years tier 3
2021-03-01 14:16
Login or register to add your comment to the discussion.