10:00
6th of March 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 1
1. GamerLegion removed Vertigo
2. Winstrike removed Inferno
3. GamerLegion picked Nuke
4. Winstrike picked Train
5. GamerLegion removed Dust2
6. Winstrike removed Overpass
7. Mirage was left over
Nuke
Winstrike
16
(8:7; 8:7)
GamerLegion
14
Train
Winstrike
3
(3:12; 0:4)
GamerLegion
16
Mirage
Winstrike
19
(8:7; 7:8) (4:2)
GamerLegion
17
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Nuke)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Train)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | Zero - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M1 | Lack1 - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) to secure the map victory for Winstrike
M2 | El1an - AWP ACE (with 1vs3 clutch)
M2 | Zero - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M3 | Lack1 - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite A defense (2vs3 situation)
M3 | dobbo - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M3 | eraa - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation) to send the map into overtime
M3 OT | El1an (7 HP) wins the 1vs3 post-plant situation by sticking to the bomb defuse with 2 Ts remaining
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
68-53 +15 79.7 72.9% 1.23
58-65 -7 80.8 58.8% 0.98
51-65 -14 72.7 60.0% 0.88
42-55 -13 62.9 75.3% 0.88
44-60 -16 56.7 64.7% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
85-47 +38 93.6 82.4% 1.49
57-51 +6 71.8 71.8% 1.07
59-56 +3 72.8 70.6% 1.02
49-53 -4 72.7 63.5% 0.99
47-58 -11 73.6 70.6% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-19 +7 96.6 70.0% 1.26
23-18 +5 87.0 63.3% 1.19
21-17 +4 74.4 76.7% 1.13
13-17 -4 60.7 83.3% 0.94
15-19 -4 56.7 73.3% 0.89
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 69.8 80.0% 1.17
22-19 +3 79.5 63.3% 1.13
20-20 0 85.4 66.7% 1.08
13-19 -6 64.1 63.3% 0.88
12-23 -11 54.3 66.7% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
16-16 0 84.9 57.9% 1.14
10-17 -7 62.6 63.2% 0.71
9-18 -9 60.0 42.1% 0.57
5-18 -13 39.4 31.6% 0.27
1-16 -15 25.3 42.1% 0.26
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-8 +18 124.0 100.0% 2.05
21-8 +13 96.5 94.7% 1.65
14-10 +4 86.3 89.5% 1.34
14-8 +6 75.5 78.9% 1.23
10-8 +2 69.3 73.7% 1.11
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-20 +11 81.4 77.8% 1.36
28-25 +3 73.2 69.4% 1.04
23-28 -5 78.6 58.3% 1.00
23-29 -6 78.4 72.2% 0.99
19-21 -2 65.0 75.0% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
42-22 +20 111.9 77.8% 1.69
21-24 -3 63.4 75.0% 0.95
20-29 -9 74.8 66.7% 0.90
19-25 -6 64.0 55.6% 0.87
21-25 -4 61.1 58.3% 0.82
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 1
Winstrike win
1.14
3 match win streak
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
16 - 8
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
1 - 2
GamerLegion win
5.00
Head to head
4
Wins
0
Overtimes
2
Wins
Ez for WINSTRIKE
2021-03-04 06:28
1 reply
ez) lol
2021-03-06 13:27
#2
 | 
World QPM
2-0
2021-03-04 20:03
3 replies
for winstreak
2021-03-04 21:25
2 replies
#7
 | 
World QPM
Sure lol
2021-03-04 22:20
winstrike* :D
2021-03-06 00:54
D
2021-03-04 20:05
ez for winstreak
2021-03-04 21:25
auto win for winstrike ofc
2021-03-04 21:43
200 % Easy for Winstrike !
2021-03-05 15:06
1 reply
+1
2021-03-05 21:40
9am match, bruh they should just give winstrike walkover. We all know adam9130 gonna be whiffing shots like this xD twitter.com/Adam9130/status/135421488713..
2021-03-05 21:26
3 replies
XDD yea yeah. Cant kill bcs 8am. Nub
2021-03-06 11:04
2 replies
go clean my toilet and I wasnt being srs with my post it was fun nub
2021-03-06 11:15
1 reply
Yeahyeah. Go clean my toilet and work 12 hours per day for 10$. Idi nahuj
2021-03-06 11:23
GL +1,5 reasonable?
2021-03-05 22:46
3 replies
I'd say so. When the match is unimportant Winstrike usually throw a map. GL probably pick Nuke and could easily win. I wouldnt bet +1,5 but just bet on Nuke for GL.
2021-03-05 23:10
not really
2021-03-06 08:49
1 reply
Oki
2021-03-06 12:16
2-1 WS
2021-03-05 23:10
#15
 | 
Syria NgeL
GL 2-0
2021-03-06 01:14
GL gonna win one map(I think first) and then Winstrike will stomp them on next two
2021-03-06 08:05
1 reply
Nt kotaro
2021-03-06 10:02
Dust Nuke des(Mirage or Overpass)
2021-03-06 08:57
map?
2021-03-06 09:56
cant release maps on time....
2021-03-06 10:00
#24
 | 
Russia FPJones
gamer legion are noobs, but they can take at least 1 map. they are not bad on @de nuke
2021-03-06 10:03
8 replies
Winstrike have a decent Nuke as well tho
2021-03-06 10:05
#31
 | 
Switzerland XhahaD
yeah i got +4.5 nuke on GL prnt.sc/10eb8wc odds 2
2021-03-06 10:09
6 replies
You put -4.5 on winstrike. Lose knife :/
2021-03-06 11:05
3 replies
#58
 | 
Switzerland XhahaD
? +4.5 on GL prnt.sc/10ecf9v
2021-03-06 11:07
2 replies
I see -4.5. Shit bookmaker
2021-03-06 11:08
1 reply
#69
 | 
Switzerland XhahaD
prnt.sc/10echoq yeah cause you couldnt see my pick before, my bad then
2021-03-06 11:11
#64
 | 
Russia FPJones
what is this web site where u bet skins?
2021-03-06 11:10
1 reply
#77
 | 
Switzerland XhahaD
5etop, ex csgo188
2021-03-06 11:16
Where are the maps lmao
2021-03-06 10:05
really juicy odds on GL. I quite like them here.
2021-03-06 10:08
who tf is reborn and lupin?
2021-03-06 10:07
1 reply
who
2021-03-06 10:08
#29
 | 
Slovakia VERGiLx
GL+1.5, ez for my boy Zero
2021-03-06 10:08
#32
 | 
Sweden boyyscout
I went for GamerLegion ML and GL 2-0 here
2021-03-06 10:13
10AM winstrike is even worse than 9AM movistar
2021-03-06 10:15
1 reply
#35
 | 
Russia ZzzonkeDD
12AM in Moscow
2021-03-06 10:18
Blah, winstrike take this 2-1
2021-03-06 10:17
1 reply
They'll lose Nuke and win next two imo
2021-03-06 10:19
What’s the difference between 2-1 and 1-2?
2021-03-06 10:26
#39
 | 
Switzerland XhahaD
7-3 7-8 xDDD
2021-03-06 10:36
7-3 -> 9-16
2021-03-06 10:39
5 replies
#42
 | 
World QPM
Yeah it's default script Some team lead 0-6 or 0-7 Then comeback to 7-7, Then the team that was leading win some rounds, 8-11 or 8-12 Then comeback again, up to 12-12 or even lead. Than the team that was leading 7-0 wins the game 16-12 or 16-13
2021-03-06 10:43
4 replies
Nesew xuiny
2021-03-06 10:45
mens if u know the scripts why dont you bet so u can become rich?
2021-03-06 10:57
2 replies
#53
 | 
World QPM
Idk mens I only lose all my bets from 14-11 lead
2021-03-06 11:01
1 reply
godsent and skade flashbacks (
2021-03-06 11:02
What’s the difference between 2-1 and 1-2?? Anybody?
2021-03-06 10:42
4 replies
#44
 | 
Slovakia VERGiLx
2-1= winstrike wins 1-2= GL wins
2021-03-06 10:46
3 replies
How is that? The favored is 2-1 and the underdog is 1-2?
2021-03-06 10:55
2 replies
Don’t they teach you left and right in kindergarten?
2021-03-06 11:12
#72
 | 
Slovakia VERGiLx
It means map won, if listing says team X vs team Y 2-1 means team X won 2 maps and team y won 1 map
2021-03-06 11:12
#46
 | 
Albania jamefun1
8-12 16-13 incoming, just watch how this degenerates throw all advantage))
2021-03-06 10:50
Winstrike choosing Train over Overpass and banning it right after, what the fuck?
2021-03-06 10:56
Gl no chance
2021-03-06 10:57
#50
 | 
Albania jamefun1
gay legion just bots, 3ppl on a side - 0 frags, what a ct side)))))))
2021-03-06 10:58
5:0=13:13 lose on ct side,omg
2021-03-06 11:00
throw expected
2021-03-06 11:00
nice choke lmao
2021-03-06 11:05
I'm doubling it on GL map 2 fuck that bullshit
2021-03-06 11:09
Map 2 winner GL x4
2021-03-06 11:10
#63
 | 
Australia Reimaku2
Can any of us say that we're surprised. Bet tournament and Winstrike. A combo made in live betting dreams.
2021-03-06 11:10
Jesus fuck thats embarrassing lmao rust doesn't even try to shoot through the wall decision making is amateur as fuck
2021-03-06 11:10
Now watch winstrike getting 7 rounds at best on train
2021-03-06 11:11
2 replies
No. They will stomp this nooblegion
2021-03-06 11:13
1 reply
Told u
2021-03-06 11:55
Hahaha gamerlegion once again showing how pathetic of a team they are. 12-8 ct side lead with 10k money and they lose the map. Rusty fucking sucked on that ct side and I have no idea how a team can be stupid enough to gift away B site for free 3 gunrounds in a row. So many chances to close that game out, they weren't even moneyfucked.
2021-03-06 11:13
1 reply
nuke is T-sided map
2021-03-06 11:23
kys gamerlegion
2021-03-06 11:14
2v1 and he is low hp, still lose Rip 10 odds on overtime first map
2021-03-06 11:23
lol winstrike clearly throwing map 2 no doubt about it
2021-03-06 11:39
#82
 | 
Slovakia VERGiLx
csgo makes zero sense, pure roulette
2021-03-06 11:39
1 reply
+ infinite
2021-03-06 11:51
Dolboebi typie, materi zdohnyn
2021-03-06 11:46
Map trade, your welcome
2021-03-06 11:49
Do Winstrike know they can shoot their guns? Ofcourse matchfix.
2021-03-06 11:51
Nice trade maps
2021-03-06 11:52
Nice thrower losetrike
2021-03-06 11:53
Hahahaha from 1:0 to 1:2 ofc
2021-03-06 11:54
1 reply
#101
 | 
World QPM
No it's still 2:1
2021-03-06 11:58
Winstrike they let their smalll brother play
2021-03-06 11:55
2021-03-06 11:55
Script 2-1 for Winstrike
2021-03-06 11:55
#70 so easy
2021-03-06 11:56
bez "paleva" slivayt
2021-03-06 11:56
ez + 4.5
2021-03-06 11:57
#99
 | 
World QPM
Blatant throw
2021-03-06 11:58
Krad 1-14 😂😂😂 BOT
2021-03-06 11:58
Those odds lmao, daylight robbery when you know how much winstrike likes to throw those.
2021-03-06 11:58
winstrike 0 positioning 0 pushing 0 utility usage 0 brain thats how you know its matchfix
2021-03-06 11:59
throwstrike at it finest
2021-03-06 11:59
#106
 | 
World QPM
Hello ESIC
2021-03-06 11:59
#107
 | 
Slovakia VERGiLx
WINSTRIKE SAW SEIZED FLEXING WITH BENZ SO THEY GOING FOR LAMBO
2021-03-06 12:02
1 reply
xD
2021-03-06 12:03
Krad highlights please
2021-03-06 12:03
Krad the best noob i ever seen 🤡 ONe kill 😂🤡😂🤡😂
2021-03-06 12:03
3 RAUNDS SDOHNUTE NAXUI
2021-03-06 12:03
#113
 | 
Portugal AIMTOOPZY
GL lose 16-2 to wisla GL win 16-3 towards winstrike okok
2021-03-06 12:05
KradBOT leave this team ! You are a 🤡
2021-03-06 12:07
This is 2-1 for GL i’m sure. Winstrike forgot how to play on mirage, classic
2021-03-06 12:09
3 replies
Nt #120
2021-03-06 12:11
1 reply
Yesterday u bet on HL dude... Nt here xdd
2021-03-06 12:15
classic
2021-03-06 12:18
#119
 | 
Slovakia VERGiLx
map 3 under 26.5 all in
2021-03-06 12:09
WS 16-9 GL on Mirage
2021-03-06 12:10
Wouldn't be surprised if Winstrike stomp GL on map 3
2021-03-06 12:11
ty for x4 on 2nd map GL ty winstrike for an epic comeback with x3 and over29.5 x3 waiting for over26.5 and x2 - x2.5 on winstrike with a one more comeback
2021-03-06 12:15
What a throw this is lmao gg ws
2021-03-06 12:15
bet on 1st map lose, rage mode and low bet on 2nd map > win cs bets > antilogic
2021-03-06 12:19
ZERO IS SUCH A CHAD AND GOD!!!!! 43 frags
2021-03-06 12:20
Nice choke after oNe map... Odd 6 for GL Throw for money Winstrike ! Fuck it
2021-03-06 12:20
gl 2-1
2021-03-06 12:21
rip my under 26.5
2021-03-06 12:22
#133
 | 
Poland W0JT3K
EL1AN deserves better team
2021-03-06 12:24
#134
 | 
Canada free_ropz
1-16 KEKW
2021-03-06 12:25
3 replies
whats the point in these posts after like 5 rounds? I can assure you this wont be 1-16.
2021-03-06 12:29
2 replies
#143
 | 
Canada free_ropz
Look at Krad scoreline on Train
2021-03-06 12:41
1 reply
oh fuck im dumb :D
2021-03-06 12:48
#135
 | 
CIS SteNnY21
fuckin matchfixers shitstrike
2021-03-06 12:29
holy shit watching gamerlegion is painful
2021-03-06 12:33
Hahahaha 2x 3vs5 lose on CT 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2021-03-06 12:33
now full choke gl
2021-03-06 12:33
How the fuck do winstrike lose that? For no reason 3 of them start looking short? what the fucking fuck lmao
2021-03-06 12:39
#141
 | 
Canada free_ropz
so many 5vs3 lmao
2021-03-06 12:41
#142
 | 
Europe ropz^1
GL loose all adv
2021-03-06 12:41
#144
 | 
Europe ropz^1
Ruin cycle money GL mygad 0 iq
2021-03-06 12:42
#145
 | 
Europe ropz^1
Zero die 9 rounds loose 9 1v5
2021-03-06 12:46
This is such a awful game of counter strike
2021-03-06 12:47
The round is lost for GL if Zero dies.
2021-03-06 12:48
#149
 | 
Europe ropz^1
Force vs force m'y God
2021-03-06 12:50
odds on GL are insane. Down a round and x4
2021-03-06 12:51
Imagine to lose 6 pistols rounds to gay legion
2021-03-06 12:51
Force vs force
2021-03-06 12:51
#153
 | 
Europe ropz^1
Stay alive zero you are alone m'y friends
2021-03-06 12:53
HOLY SHIT LMAO YOU JUST LOST A ROUND SINGLE HANDEDLY TO ZERO LMAO LETS PRETEND THIS IS NOT MATCHFIXING.
2021-03-06 12:54
#155
 | 
Germany 21_Savage
Zero game of his life lmao
2021-03-06 12:54
ZERO GOD
2021-03-06 12:55
Live odds fluctuating like mad between each round, Being able to bet on a different side every round lol. Pinnacle doesn't even give a fuck it's cool.
2021-03-06 12:56
4 replies
9-8: x4 odds. 9-9 x1.8 :D
2021-03-06 12:59
1 reply
Haha exactly this was crazy ^^.
2021-03-06 13:01
regarding betting on both sides, i asked them if they would add cash-out option, instead i was told to bet on other side.
2021-03-06 13:01
1 reply
I have been doing this for years with them, they will NEVER block you and limit even if you are asking for over 10k + withdrawals.
2021-03-06 13:03
Choke Winstrike for money ! Very Nice 🤡
2021-03-06 12:56
El1an is way too good for this team
2021-03-06 12:58
2 replies
Unfortunately none of the clearly better CIS teams are looking for a big AWPer like him right now. Na’Vi have S1mple, VP have Jame, Gambit have sh1ro, and Spirit have Degster. Nemiga could have tried to go after him instead of iDISBALANCE, Forze could have went for him instead of Zorte but he probably would have chosen to stay here honestly. He’s an insane talent that deserves better for sure but he’s sadly kind of stuck here for now... Honestly C9 or G2 would be smart to pay him big bucks and get him speaking Englando but it’ll never happen
2021-03-06 13:09
1 reply
Well said brother, agree with everything you've said. I'd love to see him in C9.
2021-03-06 17:24
#162
 | 
Netherlands kibitz-
Ez for gaymer
2021-03-06 12:59
🤡 Winstrike
2021-03-06 13:00
fucking throwstrike
2021-03-06 13:01
gg winstrike comeback just had to get good odds
2021-03-06 13:02
#169
 | 
Australia Reimaku2
15-15 for both 100% (edited, lol)
2021-03-06 13:10
threetwotwo
2021-03-06 13:03
16-14 chokestrike
2021-03-06 13:05
#174
 | 
Europe ropz^1
GL....
2021-03-06 13:06
EL1AN wtf
2021-03-06 13:06
14:16 hmm)
2021-03-06 13:07
GG GL Chokestrike 🤡🖕
2021-03-06 13:07
Hahahaahah
2021-03-06 13:07
nah winstrike win match fix obvious
2021-03-06 13:07
#182
 | 
Albania jamefun1
fixedstrike just wanna better odds, they can win then ever they wants
2021-03-06 13:08
Forester and Nickelback so bad players also Gamerlegion know one mirage strat rush B lol
2021-03-06 13:08
GL SO BADD
2021-03-06 13:08
zero's teammates play like they all had lobotomies man
2021-03-06 13:09
1 reply
ZERO's teammates are bots
2021-03-06 13:10
sad stuck in 14
2021-03-06 13:09
#191
 | 
Europe ropz^1
M'y God I gonna break my PC fucking bots GL you are srsly loose that
2021-03-06 13:10
15-15 hahahaha
2021-03-06 13:12
ALMOST 16 14 ALL BECAUSE OF THAT DOBBO SO IDIOT
2021-03-06 13:12
winstrike bettors going to be pissing themselves after that round
2021-03-06 13:12
1 reply
but Winstrike still gonna win
2021-03-06 13:13
19-15 winstrike 101% I bet my pines
2021-03-06 13:12
Ahaha 18-15 shitstrike
2021-03-06 13:13
dobbo why you haev to push? XDDD
2021-03-06 13:14
luckstrike, everytime stacking the bombsites and it works
2021-03-06 13:16
2 replies
Its not winstrike lucky its gamerlegion playing like trash, they had chance to win so many times
2021-03-06 13:18
u still think winstrike lucky after that throw from eraa? kkkkkkk
2021-03-06 13:20
eraa fixing lolol
2021-03-06 13:19
round 33 AHAHAHAHHAHAHAH
2021-03-06 13:19
#204
 | 
Poland W0JT3K
ERAAAAAAAAA HAHGSHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2021-03-06 13:19
ROFL XD
2021-03-06 13:19
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-03-06 13:19
lmao
2021-03-06 13:19
AJAJJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJA
2021-03-06 13:19
OMG this defuse with 7hp for 18-15 😂😂😂😂
2021-03-06 13:19
ERAAAAAA AHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH HA HA H AHA AHA HA HA H
2021-03-06 13:19
#213
 | 
Germany 21_Savage
ERAA BRO HAHAHAHAHAH
2021-03-06 13:20
Report
2021-03-06 13:20
WORST NINJA IN CS HISTORY AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
2021-03-06 13:20
!gg
2021-03-06 13:20
#219
 | 
Peru Bangf1sh
clip pls i need a hero
2021-03-06 13:22
Hahaha most rigged shit ive ever seen
2021-03-06 13:23
1v4 lose lmao hahahahahahaha
2021-03-06 13:24
#223
 | 
Asia orengj
3v1 LOSE
2021-03-06 13:24
1 reply
4v1
2021-03-06 13:24
Unbelievable, I have no words at this point. Where the hell someone will take a care of all these Winstrike's games. They're clearly playing for odds. I considered them as a really promising team, unfortunately they decided to be a matchfixers which keep losing their map picks or whole matches on purpose... I'm gonna blacklist them cause I'm fucking done watching their games... I highly recommend to do that thing...
2021-03-06 13:24
1 reply
Somehow I won it. KEKW
2021-03-06 13:26
winstrike win 2v4 hahahaha
2021-03-06 13:24
Zero is a god omg
2021-03-06 13:24
Everything part of the script 18-15 instead of 17-16 and lose 19-17 And a 1vs4 hahahahahahahaha
2021-03-06 13:26
#229
 | 
Spain kakal0x
Zero
2021-03-06 13:25
eraa choker
2021-03-06 13:25
Hahahahaha
2021-03-06 13:25
easiest 1v4
2021-03-06 13:25
AHAHAHAHAHHAHAHHA GAMERLEGION MOST STUPID TEAM IN THE WORLD
2021-03-06 13:25
I FEEL BAD FOR ZERO HAHAAHAHAHAHA HIS TEAMMATES ARE BUNCH OF KIDS XD
2021-03-06 13:25
Retards
2021-03-06 13:26
#236
 | 
Australia Reimaku2
That Elian defuse, I'm sure it's not sketchy but someone could genuinely make a case and people would take it seriously. That was a whiff that the Gods could smell.
2021-03-06 13:26
first that defuse and then 1v3 to close the game XD
2021-03-06 13:26
4 replies
1v4
2021-03-06 13:26
1v4*
2021-03-06 13:26
1vs4
2021-03-06 13:26
1v4
2021-03-06 13:28
AHAHAHAHAHHAHHAHAHA
2021-03-06 13:26
What have i just witnessed?
2021-03-06 13:26
zero tilted 100%
2021-03-06 13:26
I feel so bad for zero my god
2021-03-06 13:26
#244
 | 
Sweden trumie
Ofc ofc)
2021-03-06 13:26
hahahahaha
2021-03-06 13:26
#246
 | 
Georgia Xeeh
You have got to be kidding me, eraa missing a sitting defuser and then that final round losing 1v4
2021-03-06 13:26
XDDDDDDD
2021-03-06 13:26
Hahahaha Nice Forester 1vs3 😍😇🤩🤑
2021-03-06 13:26
1 reply
1v4*
2021-03-06 13:50
Timeout = Point
2021-03-06 13:26
#253
 | 
Europe ropz^1
Blacklisted dog team fucking pathetic autist
2021-03-06 13:26
#254
 | 
Czech Republic Korenus
Jesus how bad do you have to be when you loose 3v1 when you know where he is and he is half hp only If they all rushed him with pistols they would win wtf this bots poor Zero
2021-03-06 13:26
1.17 odds for windstrike and this close game. F these gl tryhards
2021-03-06 13:27
3 replies
yes throw handi map handi round handi eheheeh ez $
2021-03-06 13:27
this should be 1.7/1.9 +0 pistol rounds for strike
2021-03-06 13:29
1 reply
Yes agree. But never recommend trust winstrike
2021-03-06 14:05
I feel so bad for zero he need a new team
2021-03-06 13:27
1 reply
+1000 It deserves much better. his teammates are not at his level
2021-03-06 13:30
anyone got a clip of eraa letting el1an defuse? another game for esic LUL
2021-03-06 13:28
no fucking way lol I lost my @3.3 funny
2021-03-06 13:28
Blacklist
2021-03-06 13:28
1 reply
Gl huge underdog. Hope you blacklist ws
2021-03-06 14:06
Now seriously, the fuck was that? What were the chances of something like this happening? These force round wins at the beginning of 2nd half. 2 close defs on ws side, this 1v4 against some absolutely pathetic gl players. What the hell?
2021-03-06 13:28
zero 85 bombs fkn hell, had game of his life
2021-03-06 13:29
So bad omfg
2021-03-06 13:36
3:27:40 - lol :) fail of the year)))
2021-03-06 13:43
Zero?
2021-03-06 14:30
zerooooo good job man
2021-03-06 16:23
Login or register to add your comment to the discussion.